דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 413.6k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מישהי מאמימ מישהי מאמי

    פוסט זה נמחק!

    רבקי כהןר מנותק
    רבקי כהןר מנותק
    רבקי כהן
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #773
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מישהי מאמימ מישהי מאמי

      פוסט זה נמחק!

      chagit03C מנותק
      chagit03C מנותק
      chagit03
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי chagit03
      #774
      פוסט זה נמחק!
      מישהי מאמימ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • chagit03C chagit03

        פוסט זה נמחק!

        מישהי מאמימ מנותק
        מישהי מאמימ מנותק
        מישהי מאמי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #775
        פוסט זה נמחק!
        chagit03C רבקי כהןר 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • מישהי מאמימ מישהי מאמי

          פוסט זה נמחק!

          chagit03C מנותק
          chagit03C מנותק
          chagit03
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי chagit03
          #776
          פוסט זה נמחק!
          מישהי מאמימ תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • מישהי מאמימ מישהי מאמי

            פוסט זה נמחק!

            רבקי כהןר מנותק
            רבקי כהןר מנותק
            רבקי כהן
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #777
            פוסט זה נמחק!
            chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • רבקי כהןר רבקי כהן

              פוסט זה נמחק!

              chagit03C מנותק
              chagit03C מנותק
              chagit03
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #778
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • chagit03C chagit03

                פוסט זה נמחק!

                מישהי מאמימ מנותק
                מישהי מאמימ מנותק
                מישהי מאמי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מאמי
                #779
                פוסט זה נמחק!
                chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מישהי מאמימ מישהי מאמי

                  פוסט זה נמחק!

                  chagit03C מנותק
                  chagit03C מנותק
                  chagit03
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #780
                  פוסט זה נמחק!
                  מישהי מאמימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • chagit03C chagit03

                    פוסט זה נמחק!

                    מישהי מאמימ מנותק
                    מישהי מאמימ מנותק
                    מישהי מאמי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #781
                    פוסט זה נמחק!
                    chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • מישהי מאמימ מישהי מאמי

                      פוסט זה נמחק!

                      chagit03C מנותק
                      chagit03C מנותק
                      chagit03
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #782
                      פוסט זה נמחק!
                      מישהי מאמימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • chagit03C chagit03

                        פוסט זה נמחק!

                        מישהי מאמימ מנותק
                        מישהי מאמימ מנותק
                        מישהי מאמי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #783
                        פוסט זה נמחק!
                        chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מישהי מאמימ מישהי מאמי

                          פוסט זה נמחק!

                          chagit03C מנותק
                          chagit03C מנותק
                          chagit03
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #784
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • איזה קטעא מנותק
                            איזה קטעא מנותק
                            איזה קטע
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #785

                            מה המילים של השיר איזי של רג'ה?

                            יש שני סוגי מוזיקה-
                            מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                            תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                            מיכל cמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • איזה קטעא איזה קטע

                              מה המילים של השיר איזי של רג'ה?

                              מיכל cמ מנותק
                              מיכל cמ מנותק
                              מיכל c
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #786

                              @איזה-קטע
                              מילים ולחן: לסרי, רג'ה, ליברה
                              הפקה: אלמוג לסרי
                              מיקס: שלמה רג'ה
                              גרפיקה קליפ: שגיב פרש (ליברה)

                              זה משהו ששורט אותי, אני לא נרדם
                              והתמונות שוב מזכירות ששום דבר לא נגמר
                              קח הכל באיזי, רק תוריד טיפה ת'לחץ
                              פקה פקה, הם לא שווים ת'יחס
                              היי קח הכל איזי

                              יש ימים אני שוכח שזה סך הכל תקופות
                              חלקם פחות ולפחות אולי תיתן לי קצת תשובות
                              רק אתה והדמעות
                              מנסה לקום מפה אבל אין לי כבר כוחות
                              נופל וקם מתחיל להאמין שהתייאשתי
                              וכולם גם אומרים לי שנהייתי קצת אפאתי
                              זה לא הזמן לשתוק ואין למי לפרוק
                              מכרו לי פעם טעם באשליה שזה מתוק
                              למדתי את הלקח שכתבתי ת'סיפור
                              ולקחתי לי עוד רגע כדי לצאת מההימור
                              מתמלא בהבטחות שלא אפול עוד
                              בגשר צר הבנתי הולכים רק סולו

                              פזמון

                              מגיל קטן אני עמוס בחלומות
                              בלי יותר מידי מזל אבל עם ים של הוכחות
                              עובר פה דרך ארוכה
                              גאה לשמור ת'עקבות
                              כ"כ צמא להצלחה ולפעמים אין מה לשתות
                              אני עם צרור של מפתחות ולא פותח שום דלתות משיג הכל לבד אני לא צריך עצות עובד כ"כ קשה אני לא צריך טובות יהיו ימים קשים אני אוגר את הכוחות
                              ולפעמים הכל נהיה קשוח
                              אתה באמצע המרוץ אין זמן לנוח
                              שתגיע לפסגה תהיה בטוח
                              אתה ניצחת את הכל

                              פזמון

                              אז אני לא נרדם
                              הזיעה קרה והראש שלי חם
                              הנחתי את החרב, אני לא נלחם
                              יצאתי צודק, בטח לא חכם (לא לא לא)
                              אני לא אחד שמוותר אבל וויתרתי
                              אני לא כזה שמפחד אבל ברחתי
                              יש לי סיבות להישאר אבל שכחתי
                              על מה הם מדברים (מה מה)
                              כל היום תופס ת'ראש, לא נגמר
                              צולל עמוק, עד הסוף ונזהר
                              יש לי ת'קול אהה
                              יש לי ת'קול אהה

                              פזמון

                              chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • מיכל cמ מיכל c

                                @איזה-קטע
                                מילים ולחן: לסרי, רג'ה, ליברה
                                הפקה: אלמוג לסרי
                                מיקס: שלמה רג'ה
                                גרפיקה קליפ: שגיב פרש (ליברה)

                                זה משהו ששורט אותי, אני לא נרדם
                                והתמונות שוב מזכירות ששום דבר לא נגמר
                                קח הכל באיזי, רק תוריד טיפה ת'לחץ
                                פקה פקה, הם לא שווים ת'יחס
                                היי קח הכל איזי

                                יש ימים אני שוכח שזה סך הכל תקופות
                                חלקם פחות ולפחות אולי תיתן לי קצת תשובות
                                רק אתה והדמעות
                                מנסה לקום מפה אבל אין לי כבר כוחות
                                נופל וקם מתחיל להאמין שהתייאשתי
                                וכולם גם אומרים לי שנהייתי קצת אפאתי
                                זה לא הזמן לשתוק ואין למי לפרוק
                                מכרו לי פעם טעם באשליה שזה מתוק
                                למדתי את הלקח שכתבתי ת'סיפור
                                ולקחתי לי עוד רגע כדי לצאת מההימור
                                מתמלא בהבטחות שלא אפול עוד
                                בגשר צר הבנתי הולכים רק סולו

                                פזמון

                                מגיל קטן אני עמוס בחלומות
                                בלי יותר מידי מזל אבל עם ים של הוכחות
                                עובר פה דרך ארוכה
                                גאה לשמור ת'עקבות
                                כ"כ צמא להצלחה ולפעמים אין מה לשתות
                                אני עם צרור של מפתחות ולא פותח שום דלתות משיג הכל לבד אני לא צריך עצות עובד כ"כ קשה אני לא צריך טובות יהיו ימים קשים אני אוגר את הכוחות
                                ולפעמים הכל נהיה קשוח
                                אתה באמצע המרוץ אין זמן לנוח
                                שתגיע לפסגה תהיה בטוח
                                אתה ניצחת את הכל

                                פזמון

                                אז אני לא נרדם
                                הזיעה קרה והראש שלי חם
                                הנחתי את החרב, אני לא נלחם
                                יצאתי צודק, בטח לא חכם (לא לא לא)
                                אני לא אחד שמוותר אבל וויתרתי
                                אני לא כזה שמפחד אבל ברחתי
                                יש לי סיבות להישאר אבל שכחתי
                                על מה הם מדברים (מה מה)
                                כל היום תופס ת'ראש, לא נגמר
                                צולל עמוק, עד הסוף ונזהר
                                יש לי ת'קול אהה
                                יש לי ת'קול אהה

                                פזמון

                                chagit03C מנותק
                                chagit03C מנותק
                                chagit03
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #787
                                פוסט זה נמחק!
                                מיכל cמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • chagit03C chagit03

                                  פוסט זה נמחק!

                                  מיכל cמ מנותק
                                  מיכל cמ מנותק
                                  מיכל c
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #788
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ה מנותק
                                    ה מנותק
                                    המעצבת
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #789

                                    אפשר מילים לשיר של :

                                    1. יעקב שוואקי קידוש ה'
                                    2. אלי שוובל ואיבי רוטנברג- מסע הים
                                      תודה רבה!
                                    מיכל cמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ה המעצבת

                                      אפשר מילים לשיר של :

                                      1. יעקב שוואקי קידוש ה'
                                      2. אלי שוובל ואיבי רוטנברג- מסע הים
                                        תודה רבה!
                                      מיכל cמ מנותק
                                      מיכל cמ מנותק
                                      מיכל c
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #790

                                      @המעצבת מקווה שזה זה כי לא התעמקתי במילים
                                      מסע הים
                                      The ship left the port at the peak of high tide, on course for a land far away
                                      Seagulls escorted the tall gleaming masts as the hull bored through the waves
                                      The sailors aboard have all been there before – a proud, weathered sea-loving crew
                                      No landlubbers welcome to steer her across the silk mirrored sapphire blue

                                      Their bellies are tight from the galley's delights and there’s more than enough rum to drink
                                      Their spirits are high and towards the clear sky – they raise up their mugs and they sing

                                      IT'S OUR LIFE A JOURNEY AT SEA, A VOYAGE OF FATE AND DESTINY
                                      THE WATERS WILL CHALLENGE THE FORTITUDE AND COURAGE OF EVERY MAN
                                      THE STARS THAT LIGHT UP THE NIGHT, THEY'LL BE OUR MAP OUR COMPASS OUR GUIDE
                                      FOLLOW THEM TRUE FOLLOW THEM FAITHFULLY 'TIL WE FIND LAND

                                      She gathered the might of the wind in her sails, behind her a proud wake of foam
                                      Forging ahead through the still of the night, over sea monsters fathoms below
                                      But a red sky at dawn foretold of a storm sending chills down the old captain's spine
                                      Darkening clouds amassed high above, ‘twas only a matter of time

                                      They scurry and flail pulling ropes tying sails as the violent waves dance and leap
                                      And they offer a prayer being fully aware that no mortal can conquer the deep

                                      IT'S OUR LIFE A JOURNEY AT SEA, A VOYAGE OF FATE AND DESTINY
                                      THE WATERS WILL CHALLENGE THE FORTITUDE AND COURAGE OF EVERY MAN
                                      THE STARS THAT LIGHT UP THE NIGHT, THEY'LL BE OUR MAP OUR COMPASS OUR GUIDE
                                      FOLLOW THEM TRUE FOLLOW THEM FAITHFULLY 'TIL WE FIND LAND

                                      The salt stings their eyes and they fear for their lives, yet they fight off their feelings of dread
                                      For they know and believe, there’s a path through the sea – that will lead to clear sailing ahead

                                      IT'S OUR LIFE A JOURNEY AT SEA, A VOYAGE OF FATE AND DESTINY
                                      THE WATERS WILL CHALLENGE THE FORTITUDE AND COURAGE OF EVERY MAN
                                      THE STARS THAT LIGHT UP THE NIGHT, THEY'LL BE OUR MAP OUR COMPASS OUR GUIDE
                                      FOLLOW THEM TRUE FOLLOW THEM FAITHFULLY 'TILL WE FIND LAND

                                      ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מיכל cמ מיכל c

                                        @המעצבת מקווה שזה זה כי לא התעמקתי במילים
                                        מסע הים
                                        The ship left the port at the peak of high tide, on course for a land far away
                                        Seagulls escorted the tall gleaming masts as the hull bored through the waves
                                        The sailors aboard have all been there before – a proud, weathered sea-loving crew
                                        No landlubbers welcome to steer her across the silk mirrored sapphire blue

                                        Their bellies are tight from the galley's delights and there’s more than enough rum to drink
                                        Their spirits are high and towards the clear sky – they raise up their mugs and they sing

                                        IT'S OUR LIFE A JOURNEY AT SEA, A VOYAGE OF FATE AND DESTINY
                                        THE WATERS WILL CHALLENGE THE FORTITUDE AND COURAGE OF EVERY MAN
                                        THE STARS THAT LIGHT UP THE NIGHT, THEY'LL BE OUR MAP OUR COMPASS OUR GUIDE
                                        FOLLOW THEM TRUE FOLLOW THEM FAITHFULLY 'TIL WE FIND LAND

                                        She gathered the might of the wind in her sails, behind her a proud wake of foam
                                        Forging ahead through the still of the night, over sea monsters fathoms below
                                        But a red sky at dawn foretold of a storm sending chills down the old captain's spine
                                        Darkening clouds amassed high above, ‘twas only a matter of time

                                        They scurry and flail pulling ropes tying sails as the violent waves dance and leap
                                        And they offer a prayer being fully aware that no mortal can conquer the deep

                                        IT'S OUR LIFE A JOURNEY AT SEA, A VOYAGE OF FATE AND DESTINY
                                        THE WATERS WILL CHALLENGE THE FORTITUDE AND COURAGE OF EVERY MAN
                                        THE STARS THAT LIGHT UP THE NIGHT, THEY'LL BE OUR MAP OUR COMPASS OUR GUIDE
                                        FOLLOW THEM TRUE FOLLOW THEM FAITHFULLY 'TIL WE FIND LAND

                                        The salt stings their eyes and they fear for their lives, yet they fight off their feelings of dread
                                        For they know and believe, there’s a path through the sea – that will lead to clear sailing ahead

                                        IT'S OUR LIFE A JOURNEY AT SEA, A VOYAGE OF FATE AND DESTINY
                                        THE WATERS WILL CHALLENGE THE FORTITUDE AND COURAGE OF EVERY MAN
                                        THE STARS THAT LIGHT UP THE NIGHT, THEY'LL BE OUR MAP OUR COMPASS OUR GUIDE
                                        FOLLOW THEM TRUE FOLLOW THEM FAITHFULLY 'TILL WE FIND LAND

                                        ה מנותק
                                        ה מנותק
                                        המעצבת
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #791
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ה המעצבת

                                          אפשר מילים לשיר של :

                                          1. יעקב שוואקי קידוש ה'
                                          2. אלי שוובל ואיבי רוטנברג- מסע הים
                                            תודה רבה!
                                          מיכל cמ מנותק
                                          מיכל cמ מנותק
                                          מיכל c
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #792

                                          @המעצבת
                                          קידוש ה'
                                          The view is always the highest
                                          Standing on the shoulders of giants
                                          How could we even compare
                                          To elders wise and so pious

                                          But in this hour
                                          One person’s power
                                          No generation has ever seen
                                          Do you know what one pure deed could mean?

                                          It could be you, it could be us
                                          What you can do, is glorious
                                          The world is waiting to see
                                          It could be you, it could be us
                                          We know it’s true, we have to trust
                                          It all depends on me

                                          Today, the way you behave
                                          Can make tomorrow’s front page
                                          Is there anything you would change
                                          If you knew you were on the world stage?

                                          No more escaping
                                          The world is waiting
                                          For you to hear the call
                                          Will you make the choice to change it all?

                                          It could be you, it could be us
                                          What you can do, is glorious
                                          The world is waiting to see
                                          It could be you, it could be us
                                          We know it’s true, we have to trust
                                          It all depends on me

                                          Stop taking yourself for granted
                                          All the gifts you've been handed
                                          An act of kindness to another
                                          Can be felt across the planet

                                          There’s no denial
                                          That you’re so vital
                                          To the people you come from
                                          They’re all hoping you’ll be the one

                                          It could be you, it could be us
                                          What you can do, is glorious
                                          The world is waiting to see
                                          It could be you, it could be us
                                          We know it’s true, we have to trust
                                          It all depends on me

                                          ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול