נספח | תגובות על פינת הנגנים בניהול @סלאש.
-
@מוכשרת-על אבל תמיד צריך את המורה שיכוון, לא? בעיקר בתור התחלה
-
@מנאששש אמר בנספח | תגובות על פינת הנגנים בניהול @סלאש.:
אבל כדאי שיהיה באזור מישהו שיודע לנגן כדי שלא יהיו טעויות קריטייות

-
פתחתי נושא בבמת הדיונים, ששם תכתבו את דעתכם - איך עדיף ללמוד נגינה: עם מורה, או
לבד........
https://miktzav.com/topic/4700/%D7%90%D7%99%D7%9A-%D7%9B%D7%93%D7%90%D7%99-%D7%9C%D7%9C%D7%9E%D7%95%D7%93-%D7%A0%D7%92%D7%99%D7%A0%D7%94-%D7%A2%D7%9D-%D7%9E%D7%95%D7%A8%D7%94-%D7%90%D7%95-%D7%9C%D7%91%D7%93 -
@סלאש
חבל שאנחנו שוכחים את הנושא הזה זה
דוקא מאוד מעניין שיהיה פה עזרה מהחבר'ה
או אפי' הקלטות של ביצועים מכל התותחים פה !
חבר'ה תתחילו להפציץ . -
@ישי-3
@סלאש אמר בנספח | תגובות על פינת הנגנים בניהול @סלאש.:הקטגוריות הם נכון לרגע זה אם לא יהיה שינוים
א. גיבוש להקות ויציאה לחדרי חזרות
ב. המלצות על כל כלי הנגינה
ג. דיונים על עולם התזמורות
ד.ביצועים של החבר'הזה כנראה לוקח זמן לסדר את זה.
@אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
בהמשך השבוע יפתח לכך קטגוריה מיוחדת.
-
@ישי-3
@סלאש אמר בנספח | תגובות על פינת הנגנים בניהול @סלאש.:הקטגוריות הם נכון לרגע זה אם לא יהיה שינוים
א. גיבוש להקות ויציאה לחדרי חזרות
ב. המלצות על כל כלי הנגינה
ג. דיונים על עולם התזמורות
ד.ביצועים של החבר'הזה כנראה לוקח זמן לסדר את זה.
@אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
בהמשך השבוע יפתח לכך קטגוריה מיוחדת.
-
אני חשבתי לעשות כמה שפחות דיונים אלא בעיקר המלצות ודיון פעם ב... כי בדיונים יש הרבה בררה והפורום אמור להיות עם כמה שפחות מלל כדי שיהיה שימושי ולא מעייף אבל אם יש נושא מסוים שהוא מהותי והרבה רוצים לדון בו אז סבבא
@סלאש אמר בנספח | תגובות על פינת הנגנים בניהול @סלאש.:
אני חשבתי לעשות כמה שפחות דיונים אלא בעיקר המלצות ודיון פעם ב... כי בדיונים יש הרבה בררה והפורום אמור להיות עם כמה שפחות מלל כדי שיהיה שימושי ולא מעייף אבל אם יש נושא מסוים שהוא מהותי והרבה רוצים לדון בו אז סבבא
את הכללים הברורים לדיונים בקטגוריה הנ"ל נערוך יחד ותפרסם- כך יחסוך המון שאלות.
אני דווקא בעד דיונים כל עוד הם ברמה ולא רדודים... -
אני חשבתי לעשות כמה שפחות דיונים אלא בעיקר המלצות ודיון פעם ב... כי בדיונים יש הרבה בררה והפורום אמור להיות עם כמה שפחות מלל כדי שיהיה שימושי ולא מעייף אבל אם יש נושא מסוים שהוא מהותי והרבה רוצים לדון בו אז סבבא
-
@מנאששש אמר בנספח | תגובות על פינת הנגנים בניהול @סלאש.:
זה כנראה לוקח זמן לסדר את זה.
@ישי-3 אמר בנספח | תגובות על פינת הנגנים בניהול @סלאש.:
טוב אני מחכה בקוצר רוח.
אנחנו לא שכחנו את הטור הזה .
זה עדיין בבניה...
-
@נגינתי
אני לא מהמפתחים פה.
(הייתי צריך לקרוא את כל השרשור בשביל להזכר במה מדובר)
אני גם עדיין מחכה.
יש סיכוי ששכחו מזה בגלל שפתחו פה את הפינה של המומחים.
(ויש סיכוי גם שזה קיים. לא הייתי פה הרבה זמן...)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

)