הפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..
-
@שמעון-2 אבל נראה לי בדף הראשי זה רק מי שמחובר למקצב אם אני לא טועה....
@מוכן-תמיד-לעזור לא הם גם מחוברים רק דרך גוגל!
-
@מוכן-תמיד-לעזור לא הם גם מחוברים רק דרך גוגל!
@שמעון-2 אהה אוקיי....
-
@מוכן-תמיד-לעזור לא הם גם מחוברים רק דרך גוגל!
-
@אפרת עכשיו זה די מובן....
-
@מוכן-תמיד-לעזור לא הם גם מחוברים רק דרך גוגל!
@שמעון-2 יש כאלה שהחלונית של מקצב פתוחה אצלם אבל הם לא אוחזים בה עכשיו.
זתומרת הם בחלונית אחרת.
וחוץ מזה, אני לדוגמא שאני מוסתרת, לא רואה את עצמי כשאני כותבת וקל וחומר שלא כשאני על הפוסט.
א"כ זה מובן מאד המספר הרב של המשתמשים שרשום.
וחוץ מזה שקצת גלשנו מהנושא. -
@שמעון-2 יש כאלה שהחלונית של מקצב פתוחה אצלם אבל הם לא אוחזים בה עכשיו.
זתומרת הם בחלונית אחרת.
וחוץ מזה, אני לדוגמא שאני מוסתרת, לא רואה את עצמי כשאני כותבת וקל וחומר שלא כשאני על הפוסט.
א"כ זה מובן מאד המספר הרב של המשתמשים שרשום.
וחוץ מזה שקצת גלשנו מהנושא.@הלב-שלי אגב סתם שאלה את לא חייבת לענות....
יש בזה עניין שאת עושה על מוסתר?!?... -
@הלב-שלי אגב סתם שאלה את לא חייבת לענות....
יש בזה עניין שאת עושה על מוסתר?!?...@מוכן-תמיד-לעזור עניין של נוחות...
-
@הלב-שלי אגב סתם שאלה את לא חייבת לענות....
יש בזה עניין שאת עושה על מוסתר?!?...פוסט זה נמחק! -

זה באמת נכון?!....
אם כן למה לא כותבים פה כמעט?!.....
@מוכן-תמיד-לעזור אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:

זה באמת נכון?!....
אם כן למה לא כותבים פה כמעט?!.....
כי לא לכולם יש חשק לכתוב
וגם כפי שכבר אמרו יש הרבה כאלה שהם ללא משתמש והם אורחים -
@מוכן-תמיד-לעזור אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:

זה באמת נכון?!....
אם כן למה לא כותבים פה כמעט?!.....
כי לא לכולם יש חשק לכתוב
וגם כפי שכבר אמרו יש הרבה כאלה שהם ללא משתמש והם אורחיםאפשר לדון קצת על הלוגו החדש? מי עשה אותו? מה היה קו המחשבה ותהליך הביצוע

- את הכיפה הבנתי, אבל את הקטע עם הצ' קצת פחות הבנתי, זה נראה כמו סמל של חשמל / מתח גבוה
- מה הלוגו של הפורום
מחד - יש לנו את הלוגו הזה:

ומאידך יש לנו את זה:

ויש הבדל גדול מבחינת העיצוב עם הטקסט והצ' / החשמל
בסמל הזה ניתן לראות - שהשפיץ של הצ' נכנס לבפנים הטקסט, מה שיוצר רווח כפול בין המילים

לעומת הסמל הזה שהצ' לא נכנס לבפנים, וממילא גם אין רווח כפול

הבדל נוסף הוא שכאן המילה מקצב מתפרסת ישר עם הטקסט מתחת
מה שנכון יותר מבחינה עיצובית
לעומת הסמל הזה שהטקסט כאילו ממורכז ולא מתפרס יפה בשווה

-
לא הבנתי מה זה משנה הרווח
של השני סנטימטרים והצדיק...
זה הלוגו וזהו!יפה ששמת לב לזה .
-
אפשר לדון קצת על הלוגו החדש? מי עשה אותו? מה היה קו המחשבה ותהליך הביצוע

- את הכיפה הבנתי, אבל את הקטע עם הצ' קצת פחות הבנתי, זה נראה כמו סמל של חשמל / מתח גבוה
- מה הלוגו של הפורום
מחד - יש לנו את הלוגו הזה:

ומאידך יש לנו את זה:

ויש הבדל גדול מבחינת העיצוב עם הטקסט והצ' / החשמל
בסמל הזה ניתן לראות - שהשפיץ של הצ' נכנס לבפנים הטקסט, מה שיוצר רווח כפול בין המילים

לעומת הסמל הזה שהצ' לא נכנס לבפנים, וממילא גם אין רווח כפול

הבדל נוסף הוא שכאן המילה מקצב מתפרסת ישר עם הטקסט מתחת
מה שנכון יותר מבחינה עיצובית
לעומת הסמל הזה שהטקסט כאילו ממורכז ולא מתפרס יפה בשווה

-
אפשר לדון קצת על הלוגו החדש? מי עשה אותו? מה היה קו המחשבה ותהליך הביצוע

- את הכיפה הבנתי, אבל את הקטע עם הצ' קצת פחות הבנתי, זה נראה כמו סמל של חשמל / מתח גבוה
- מה הלוגו של הפורום
מחד - יש לנו את הלוגו הזה:

ומאידך יש לנו את זה:

ויש הבדל גדול מבחינת העיצוב עם הטקסט והצ' / החשמל
בסמל הזה ניתן לראות - שהשפיץ של הצ' נכנס לבפנים הטקסט, מה שיוצר רווח כפול בין המילים

לעומת הסמל הזה שהצ' לא נכנס לבפנים, וממילא גם אין רווח כפול

הבדל נוסף הוא שכאן המילה מקצב מתפרסת ישר עם הטקסט מתחת
מה שנכון יותר מבחינה עיצובית
לעומת הסמל הזה שהטקסט כאילו ממורכז ולא מתפרס יפה בשווה

@רולנד אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
מי עשה אותו?
הגרפיקאי שעיצב את הלוגו הוא עיצוב טיגריס.
@רולנד אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
אבל את הקטע עם הצ' קצת פחות הבנתי, זה נראה כמו סמל של חשמל / מתח גבוה
וזה לשונו:
הלוגו סגנון לוגוטייפ,
מסמל עזרה הדדית בשילוב חדשני
ושמרני, יציאה מהכלל ושמירה על כללים,
ההבזק מסמל יציאה מהמסגרת,
הכיפה שמעליו מסמלת שמרנות ואופי.
השינויים הקטנים בלוגו, לא חשבתי שתשימו לב

אבל, הלוגו הצבעוני זה הסופי,
הלוגו הלבן לפני הפינישים הקטנים... -
@רולנד אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
מי עשה אותו?
הגרפיקאי שעיצב את הלוגו הוא עיצוב טיגריס.
@רולנד אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
אבל את הקטע עם הצ' קצת פחות הבנתי, זה נראה כמו סמל של חשמל / מתח גבוה
וזה לשונו:
הלוגו סגנון לוגוטייפ,
מסמל עזרה הדדית בשילוב חדשני
ושמרני, יציאה מהכלל ושמירה על כללים,
ההבזק מסמל יציאה מהמסגרת,
הכיפה שמעליו מסמלת שמרנות ואופי.
השינויים הקטנים בלוגו, לא חשבתי שתשימו לב

אבל, הלוגו הצבעוני זה הסופי,
הלוגו הלבן לפני הפינישים הקטנים...@ntz מה זה אומר הלוגו הצבעוני? זה?

-
@ntz מה זה אומר הלוגו הצבעוני? זה?
פוסט זה נמחק! -
@ntz מה זה אומר הלוגו הצבעוני? זה?

@מוכן-תמיד-לעזור
כן. -
ראיתי עכשיו ששינו את הכיתוב על הכפתור, מחוקי הפורום - לתנאים ומדיניות.
ממש אהבתי את השינוי, שם מכובד ופחות מאיים
-
ראיתי עכשיו ששינו את הכיתוב על הכפתור, מחוקי הפורום - לתנאים ומדיניות.
ממש אהבתי את השינוי, שם מכובד ופחות מאיים
-
@eti אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
ראיתי עכשיו ששינו את הכיתוב על הכפתור, מחוקי הפורום - לתנאים ומדיניות.
ממש אהבתי את השינוי, שם מכובד ופחות מאיים
כאן נשאר 'חוקי הפורום'
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות