דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. הכרזות ושיפורים
  3. הפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..

הפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..

מתוזמן נעוץ נעול הועבר הכרזות ושיפורים
317 פוסטים 70 כותבים 33.7k צפיות 11 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

    @הלב-שלי אגב סתם שאלה את לא חייבת לענות....
    יש בזה עניין שאת עושה על מוסתר?!?...

    שמעון 2ש מנותק
    שמעון 2ש מנותק
    שמעון 2
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #209
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

      e204b559-615d-4873-be33-a25bdc079386-image.png
      זה באמת נכון?!....
      אם כן למה לא כותבים פה כמעט?!.....🤔

      א מנותק
      א מנותק
      איש יהודי טוב
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #210

      @מוכן-תמיד-לעזור אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:

      e204b559-615d-4873-be33-a25bdc079386-image.png
      זה באמת נכון?!....
      אם כן למה לא כותבים פה כמעט?!.....🤔

      כי לא לכולם יש חשק לכתוב
      וגם כפי שכבר אמרו יש הרבה כאלה שהם ללא משתמש והם אורחים

      רוצה פלייבק🎹 לשיר כלשהו או שיר ווקאלי?🎤
      שלח לי קישור לשיר וקבל את הפלייבק/ווקאלי😊

      רולנדר תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א איש יהודי טוב

        @מוכן-תמיד-לעזור אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:

        e204b559-615d-4873-be33-a25bdc079386-image.png
        זה באמת נכון?!....
        אם כן למה לא כותבים פה כמעט?!.....🤔

        כי לא לכולם יש חשק לכתוב
        וגם כפי שכבר אמרו יש הרבה כאלה שהם ללא משתמש והם אורחים

        רולנדר מנותק
        רולנדר מנותק
        רולנד
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #211

        אפשר לדון קצת על הלוגו החדש? מי עשה אותו? מה היה קו המחשבה ותהליך הביצוע

        d5845a9d-dfeb-48e5-a00d-13c0d06ac076-image.png

        1. את הכיפה הבנתי, אבל את הקטע עם הצ' קצת פחות הבנתי, זה נראה כמו סמל של חשמל / מתח גבוה
        2. מה הלוגו של הפורום

        מחד - יש לנו את הלוגו הזה:
        f41cb6e9-6913-4456-b559-cde83430baf7-image.png

        ומאידך יש לנו את זה:

        31c9628a-c770-474c-be35-d23364e97c92-image.png

        ויש הבדל גדול מבחינת העיצוב עם הטקסט והצ' / החשמל

        בסמל הזה ניתן לראות - שהשפיץ של הצ' נכנס לבפנים הטקסט, מה שיוצר רווח כפול בין המילים

        e9bb0dc5-8e0e-4f23-a67d-9201f41d38fc-image.png

        לעומת הסמל הזה שהצ' לא נכנס לבפנים, וממילא גם אין רווח כפול
        c9ddc7a6-32e1-42d7-b9e5-d1075c5341bd-image.png

        הבדל נוסף הוא שכאן המילה מקצב מתפרסת ישר עם הטקסט מתחת
        מה שנכון יותר מבחינה עיצובית

        a407156a-c2ce-4792-bef2-c2caf956776d-image.png

        לעומת הסמל הזה שהטקסט כאילו ממורכז ולא מתפרס יפה בשווה
        e5294eee-3016-4c73-883e-c414f48956b4-image.png

        @ntz @מנהל-ראשי

        🎹🎻🎺🎷🥁
        כל זמן שהמיתר שלם -
        אפשר עוד לנגן

        א.ה. 2א N 2 תגובות תגובה אחרונה
        3
        • הגיטריסטה מנותק
          הגיטריסטה מנותק
          הגיטריסט
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי הגיטריסט
          #212

          לא הבנתי מה זה משנה הרווח
          של השני סנטימטרים והצדיק...
          זה הלוגו וזהו!

          יפה ששמת לב לזה .

          ''שהילדים גדלים עטים מחליפים את
          העפרונות רק כדי לתת להם להבין
          שמעכשיו קשה יותר למחוק את הטעויות''

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • רולנדר רולנד

            אפשר לדון קצת על הלוגו החדש? מי עשה אותו? מה היה קו המחשבה ותהליך הביצוע

            d5845a9d-dfeb-48e5-a00d-13c0d06ac076-image.png

            1. את הכיפה הבנתי, אבל את הקטע עם הצ' קצת פחות הבנתי, זה נראה כמו סמל של חשמל / מתח גבוה
            2. מה הלוגו של הפורום

            מחד - יש לנו את הלוגו הזה:
            f41cb6e9-6913-4456-b559-cde83430baf7-image.png

            ומאידך יש לנו את זה:

            31c9628a-c770-474c-be35-d23364e97c92-image.png

            ויש הבדל גדול מבחינת העיצוב עם הטקסט והצ' / החשמל

            בסמל הזה ניתן לראות - שהשפיץ של הצ' נכנס לבפנים הטקסט, מה שיוצר רווח כפול בין המילים

            e9bb0dc5-8e0e-4f23-a67d-9201f41d38fc-image.png

            לעומת הסמל הזה שהצ' לא נכנס לבפנים, וממילא גם אין רווח כפול
            c9ddc7a6-32e1-42d7-b9e5-d1075c5341bd-image.png

            הבדל נוסף הוא שכאן המילה מקצב מתפרסת ישר עם הטקסט מתחת
            מה שנכון יותר מבחינה עיצובית

            a407156a-c2ce-4792-bef2-c2caf956776d-image.png

            לעומת הסמל הזה שהטקסט כאילו ממורכז ולא מתפרס יפה בשווה
            e5294eee-3016-4c73-883e-c414f48956b4-image.png

            @ntz @מנהל-ראשי

            א.ה. 2א מנותק
            א.ה. 2א מנותק
            א.ה. 2
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #213

            @רולנד גם אני לא בדיוק הבנתי,
            זה הבדלים קטנים,
            ובכל מקום שיש לוגו משנים לפי העניין,
            נו באמת...

            מוזיקה.
            התרופה הטובה ביותר👌🎧

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • רולנדר רולנד

              אפשר לדון קצת על הלוגו החדש? מי עשה אותו? מה היה קו המחשבה ותהליך הביצוע

              d5845a9d-dfeb-48e5-a00d-13c0d06ac076-image.png

              1. את הכיפה הבנתי, אבל את הקטע עם הצ' קצת פחות הבנתי, זה נראה כמו סמל של חשמל / מתח גבוה
              2. מה הלוגו של הפורום

              מחד - יש לנו את הלוגו הזה:
              f41cb6e9-6913-4456-b559-cde83430baf7-image.png

              ומאידך יש לנו את זה:

              31c9628a-c770-474c-be35-d23364e97c92-image.png

              ויש הבדל גדול מבחינת העיצוב עם הטקסט והצ' / החשמל

              בסמל הזה ניתן לראות - שהשפיץ של הצ' נכנס לבפנים הטקסט, מה שיוצר רווח כפול בין המילים

              e9bb0dc5-8e0e-4f23-a67d-9201f41d38fc-image.png

              לעומת הסמל הזה שהצ' לא נכנס לבפנים, וממילא גם אין רווח כפול
              c9ddc7a6-32e1-42d7-b9e5-d1075c5341bd-image.png

              הבדל נוסף הוא שכאן המילה מקצב מתפרסת ישר עם הטקסט מתחת
              מה שנכון יותר מבחינה עיצובית

              a407156a-c2ce-4792-bef2-c2caf956776d-image.png

              לעומת הסמל הזה שהטקסט כאילו ממורכז ולא מתפרס יפה בשווה
              e5294eee-3016-4c73-883e-c414f48956b4-image.png

              @ntz @מנהל-ראשי

              N מנותק
              N מנותק
              ntz
              מנהל ראשי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #214

              @רולנד אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:

              מי עשה אותו?

              הגרפיקאי שעיצב את הלוגו הוא עיצוב טיגריס.


              @רולנד אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:

              אבל את הקטע עם הצ' קצת פחות הבנתי, זה נראה כמו סמל של חשמל / מתח גבוה

              וזה לשונו:

              הלוגו סגנון לוגוטייפ,
              מסמל עזרה הדדית בשילוב חדשני
              ושמרני, יציאה מהכלל ושמירה על כללים,
              ההבזק מסמל יציאה מהמסגרת,
              הכיפה שמעליו מסמלת שמרנות ואופי.


              השינויים הקטנים בלוגו, לא חשבתי שתשימו לב 😉
              אבל, הלוגו הצבעוני זה הסופי,
              הלוגו הלבן לפני הפינישים הקטנים...

              אפשר ליצור קשר במייל:
              noam6947@gmail.com

              מוכן תמיד לעזורמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • N ntz

                @רולנד אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:

                מי עשה אותו?

                הגרפיקאי שעיצב את הלוגו הוא עיצוב טיגריס.


                @רולנד אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:

                אבל את הקטע עם הצ' קצת פחות הבנתי, זה נראה כמו סמל של חשמל / מתח גבוה

                וזה לשונו:

                הלוגו סגנון לוגוטייפ,
                מסמל עזרה הדדית בשילוב חדשני
                ושמרני, יציאה מהכלל ושמירה על כללים,
                ההבזק מסמל יציאה מהמסגרת,
                הכיפה שמעליו מסמלת שמרנות ואופי.


                השינויים הקטנים בלוגו, לא חשבתי שתשימו לב 😉
                אבל, הלוגו הצבעוני זה הסופי,
                הלוגו הלבן לפני הפינישים הקטנים...

                מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                מוכן תמיד לעזור
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #215

                @ntz מה זה אומר הלוגו הצבעוני? זה?
                56cfec83-925d-4092-9304-a88bb0fb2941-image.png

                מוכן תמיד לעזורמ אפוש פארא 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

                  @ntz מה זה אומר הלוגו הצבעוני? זה?
                  56cfec83-925d-4092-9304-a88bb0fb2941-image.png

                  מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                  מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                  מוכן תמיד לעזור
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #216
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • N ntz

                    נשמח לשמוע כאן את חוות דעתכם.

                    שמעון 2ש מנותק
                    שמעון 2ש מנותק
                    שמעון 2
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #217

                    @ntz צריך גם לחדש כאן קצת
                    https://miktzav.com/donate

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

                      @ntz מה זה אומר הלוגו הצבעוני? זה?
                      56cfec83-925d-4092-9304-a88bb0fb2941-image.png

                      אפוש פארא מנותק
                      אפוש פארא מנותק
                      אפוש פאר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #218

                      @מוכן-תמיד-לעזור
                      כן.

                      להוציא לשטוף הכל עם דמעות בעיניים
                      לחשוב רגע, מה? קורה פה בינתיים?
                      איציק דדיה, כמה חזק ומרגש
                      אלוף.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • EtiE מנותק
                        EtiE מנותק
                        Eti
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #219

                        ראיתי עכשיו ששינו את הכיתוב על הכפתור, מחוקי הפורום - לתנאים ומדיניות.
                        ממש אהבתי את השינוי, שם מכובד ופחות מאיים 😜

                        אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                        נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        7
                        • EtiE Eti

                          ראיתי עכשיו ששינו את הכיתוב על הכפתור, מחוקי הפורום - לתנאים ומדיניות.
                          ממש אהבתי את השינוי, שם מכובד ופחות מאיים 😜

                          נ מנותק
                          נ מנותק
                          נ נח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #220

                          @eti אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:

                          ראיתי עכשיו ששינו את הכיתוב על הכפתור, מחוקי הפורום - לתנאים ומדיניות.
                          ממש אהבתי את השינוי, שם מכובד ופחות מאיים 😜

                          כאן נשאר 'חוקי הפורום'
                          EtiE N 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • נ נ נח

                            @eti אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:

                            ראיתי עכשיו ששינו את הכיתוב על הכפתור, מחוקי הפורום - לתנאים ומדיניות.
                            ממש אהבתי את השינוי, שם מכובד ופחות מאיים 😜

                            כאן נשאר 'חוקי הפורום'
                            EtiE מנותק
                            EtiE מנותק
                            Eti
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #221

                            @נ-נח מאיפה הגעת לזה?? לא הצלחתי למצוא.

                            אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                            שמעון 2ש נ 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • EtiE Eti

                              @נ-נח מאיפה הגעת לזה?? לא הצלחתי למצוא.

                              שמעון 2ש מנותק
                              שמעון 2ש מנותק
                              שמעון 2
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #222

                              @eti הכפתור, מחוקי הפורום - לתנאים ומדיניות. תלחצ\י על זה

                              EtiE תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • שמעון 2ש שמעון 2

                                @eti הכפתור, מחוקי הפורום - לתנאים ומדיניות. תלחצ\י על זה

                                EtiE מנותק
                                EtiE מנותק
                                Eti
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #223

                                @שמעון-2 לחצתי, וכתוב בפנים - תנאים ומדיניות.
                                זה נמצא כנראה במקום אחר...

                                אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • EtiE Eti

                                  @נ-נח מאיפה הגעת לזה?? לא הצלחתי למצוא.

                                  נ מנותק
                                  נ מנותק
                                  נ נח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #224

                                  @eti אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:

                                  @נ-נח מאיפה הגעת לזה?? לא הצלחתי למצוא.

                                  תכנס ל https://miktzav.com/tos
                                  זה מובנה במערכת

                                  א EtiE 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • נ נ נח

                                    @eti אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:

                                    @נ-נח מאיפה הגעת לזה?? לא הצלחתי למצוא.

                                    תכנס ל https://miktzav.com/tos
                                    זה מובנה במערכת

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    אממק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #225

                                    @נ-נח אחלה עיצוב

                                    שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • א אממק

                                      @נ-נח אחלה עיצוב

                                      שמעון 2ש מנותק
                                      שמעון 2ש מנותק
                                      שמעון 2
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #226

                                      @אממק זה לא עיצוב שלו !

                                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • נ נ נח

                                        @eti אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:

                                        @נ-נח מאיפה הגעת לזה?? לא הצלחתי למצוא.

                                        תכנס ל https://miktzav.com/tos
                                        זה מובנה במערכת

                                        EtiE מנותק
                                        EtiE מנותק
                                        Eti
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #227

                                        @נ-נח הבנתי, ונכנסתי לזה. מה שעניין אותי לדעת - מאיפה מגיעים לזה בלי הקישור.
                                        איפה יש כפתור שפותח את זה או משהו בסגנון, כי לא הצלחתי למצוא.

                                        אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                                        מוכן תמיד לעזורמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • שמעון 2ש שמעון 2

                                          @אממק זה לא עיצוב שלו !

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          אממק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #228

                                          @שמעון-2 מה זה משנה משהו דואג לפתח לך את הפורום תגיד תודה

                                          שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול