אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@א-ה-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
למה אין לי אפשרות לשנות או לכתוב את אודותי,
וכן לתת דיסלייק (לא שזה נצרך, אבל סתם לסקרנות)??
וגן לעקוב אחרי מישהו,ניסית לרענן?
-
למה אין לי אפשרות לשנות או לכתוב את אודותי,
וכן לתת דיסלייק (לא שזה נצרך, אבל סתם לסקרנות)??
וגן לעקוב אחרי מישהו,@א-ה-2 הסף של המוניטין שנצרך בשביל לכתוב אודותי - עלה.
כנראה שאין לך מספיק למספר החדש.... -
@א-ה-2 כנראה... וכבר היה על זה דיון היום, אז תגלול קצת למעלה....
-
שמתם לב שכשלוחצים על 'משתמשים' בסרגל למעלה,
ואז ב-'מחובר'- רואים גם את מי שמוסתר--
@היידה-מיוזיק-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
שמתם לב שכשלוחצים על 'משתמשים' בסרגל למעלה,
ואז ב-'מחובר'- רואים גם את מי שמוסתר--@ntz
זה בכוונה? -
@היידה-מיוזיק-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
שמתם לב שכשלוחצים על 'משתמשים' בסרגל למעלה,
ואז ב-'מחובר'- רואים גם את מי שמוסתר--@ntz
זה בכוונה? -
@ntz אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@ntz
זה בכוונה?לא ידוע לי.
כלומר שזה ישאר כך?
-
@ntz אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@ntz
זה בכוונה?לא ידוע לי.
כלומר שזה ישאר כך?
-
@מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
כלומר שזה ישאר כך?
לא נראה לי שהיה שינוי בכלל.
@ntz לפני ראו רק את המשתמשים ה'מחוברים'
-
@מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
כלומר שזה ישאר כך?
לא נראה לי שהיה שינוי בכלל.
@ntz אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
כלומר שזה ישאר כך?
לא נראה לי שהיה שינוי בכלל.
יש שינוי...
עדיף את האופציה הקודמת.. -
@מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
כלומר שזה ישאר כך?
לא נראה לי שהיה שינוי בכלל.
-
@מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
כלומר שזה ישאר כך?
לא נראה לי שהיה שינוי בכלל.
-
@ntz זה משהו חדש שהולך להיות בכל הפורומים שרואים מי שהיה מחובר ב24 שעות האחרונות אני מכיר עוד פורום שיש את זה שם ואמרו שם שזה הולך להיות בכל הפורומים בקרוב !!!
@שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@ntz זה משהו חדש שהולך להיות בכל הפורומים שרואים מי שהיה מחובר ב24 שעות האחרונות אני מכיר עוד פורום שיש את זה שם ואמרו שם שזה הולך להיות בכל הפורומים בקרוב !!!
רואים את מי שבמצב 'מחובר', גם אחרי שהתנתק, לפני שעה שעתיים וכו'.
אבל מי שעל מצב 'מוסתר' לא רואים... (רק הוא רואה ת'צמו ברשימה שם) -
למה יש לי הגבלה על הלייק?
[6 למשתמש 20 ביום] -
@מנאששש זה גם משהו חדש וזה דבר טוב אין צורך לתת לאותו משתמש שש לייקים ליום כי לרוב זה על שטויות
-
@מוכשרת-על זה כתוב אחרי שאת נותן שש לייקים ואת רוצה לתת עוד אחד כתוב שאי אפשר!
-
@שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@ntz זה משהו חדש שהולך להיות בכל הפורומים שרואים מי שהיה מחובר ב24 שעות האחרונות אני מכיר עוד פורום שיש את זה שם ואמרו שם שזה הולך להיות בכל הפורומים בקרוב !!!
רואים את מי שבמצב 'מחובר', גם אחרי שהתנתק, לפני שעה שעתיים וכו'.
אבל מי שעל מצב 'מוסתר' לא רואים... (רק הוא רואה ת'צמו ברשימה שם)@זברה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
רואים את מי שבמצב 'מחובר', גם אחרי שהתנתק, לפני שעה שעתיים וכו'.
אבל מי שעל מצב 'מוסתר' לא רואים... (רק הוא רואה ת'צמו ברשימה שם)!!
ואין לי אפשרות לחזור להגדרה הקודמת.
זה הפלטפורמה..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות