הבנתם את כל המילים?
-
@פנני אמר בהבנתם את כל המילים?:
איציק וינגרטן לא מבין מה הוא רוצה בשירים שלו
בכל השירים?????????????
ממש הגזמת -
@פודרה-0 כע אבל לשירים של ישי לפעמים צריך רש"י. לפחות בשמיעה הראושנית.
אולי לכן הם כ"כ מיוחדים.. אבל עדיין אפשר טיפה לרדת לעם..@123-3 אמר בהבנתם את כל המילים?:
@פודרה-0 כע אבל לשירים של ישי לפעמים צריך רש"י. לפחות בשמיעה הראושנית.
אולי לכן הם כ"כ מיוחדים.. אבל עדיין אפשר טיפה לרדת לעם..חזקק
זה היופי בשירים שלו, שיש להם מובן של פשט, ומובן של דרש (סוג של) שצריך להתעמק בו..
(אגב רש''י הוא פשטן...
)אני כבר מתפדחת ללייק לך, אבל התגובות שלך אששש!

-
-
@פנני את וייס.. כאילו כבודו במקומו מונח.. אבל ישי הוא בכל זאת ישי.
הם גם סגנונות שונים מדי בסוג שירה בשביל שיהיה אפשר לעשות בינהם נקודת השוואה- לטעמי לפחות..ו@ב-ב הוסמקתי ממש.. אל תתפדחי תתני
וחידדת עוד יותר את מה שאמרתי עם הדרש והפשט- כמה שזה נכון... -
@פנני את וייס.. כאילו כבודו במקומו מונח.. אבל ישי הוא בכל זאת ישי.
הם גם סגנונות שונים מדי בסוג שירה בשביל שיהיה אפשר לעשות בינהם נקודת השוואה- לטעמי לפחות..ו@ב-ב הוסמקתי ממש.. אל תתפדחי תתני
וחידדת עוד יותר את מה שאמרתי עם הדרש והפשט- כמה שזה נכון... -
@123-3 ההשואה היא לא במוזיקה אלא בצורה שבה המסר מועבר הינו אני אוהב שהמסר מועבר בצורה פשוטה ובלי מילים יותר מדי גבהות ומובן על הפעם ראשונה
-
@123-3 את ישי ריבו כולם שרים מליון פעם מבלי להבין את המילים כמו עדר ואת מוטי וייס שומעים פעמים שלוש אבל מבינים את המילים
-
@123-3 את ישי ריבו כולם שרים מליון פעם מבלי להבין את המילים כמו עדר ואת מוטי וייס שומעים פעמים שלוש אבל מבינים את המילים
-
סתם לידע הרבנים המזרחניקים אוחזים מאד מחנן וממש לומדים את השירים שלו
כך אמרו לי השבוע כמה שפגשתי בכינרת -
@פנני מסתמא, אבל אין להכחיש שזה לא הרוב.. לא כולם עמוקים או סתם כך מתענינים עד כדי כך במסרים בשביל לבדוק לעומק את השירים ולשבת לקרוא אותם. אחרת נושאים כגון אלו לא היו נפתחים כאן(בלי להעליב)
-
@123-3 למה מוטי וויס אחד הזמרים שהשירים שלו הכי מושמעים אצלינו
על אבא וכו אחד השירים שאני שרה כל היום זה שיר של פסח אבל אני שרה אותו כל השנה אין על מוטי וויס ועל התוכן שלו -
@123-3 למה מוטי וויס אחד הזמרים שהשירים שלו הכי מושמעים אצלינו
על אבא וכו אחד השירים שאני שרה כל היום זה שיר של פסח אבל אני שרה אותו כל השנה אין על מוטי וויס ועל התוכן שלו@המחבל-המחופש תסתכלי בצפיות יחסית לריבו.. זה היה השוואה..תגללי קצת
-
@המחבל-המחופש תסתכלי בצפיות יחסית לריבו.. זה היה השוואה..תגללי קצת
@123-3 ברור שריבו יותר גדול ויותר זמן אבל מוטי וויס פשוט אחלה
-
@123-3 ברור שריבו יותר גדול ויותר זמן אבל מוטי וויס פשוט אחלה
@המחבל-המחופש אף אחד לא אמר שלא. תקראי את הדיון ותביני..
-
@המחבל-המחופש אף אחד לא אמר שלא. תקראי את הדיון ותביני..
-
@פנני הגיוני הצתרפתי בדיון והראש לא עובד כזה טוב אז זה מה שיצא
(יצאתי סבתא בת 200) -
בעקבות דיון שמתנהל כאן
על אמריקאים ששרים בעברית בלי להבין, עלתה בי המחשבה שיש גם ישראלים ששרים בעברית בלי להבין...
טוב, אולי הם כן מבינים, אבל אני המאזינה שומעת משפט יפהפה ונמלץ ונהנית מהתחכום, אבל כשאני מנסה להבין את המשמעות של המשפט, או את הקשר שלו למשפט הקודם, או בכלל את הרצף של המילים היפות שהוא שר - אני מגלה שאין לי מושג על מה הוא מדבר...
קורה גם לכם?
מה אתם אומרים?@Proud-jew זה מה שקורה בדר"כ שמנסים לייצר מוזיקת פופ זולה....
(למרות שלצערי זה קורה לפעמים גם במוזיקה טובה)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות