דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. יעקב שוואקי

יעקב שוואקי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
1.1k פוסטים 197 כותבים 208.6k צפיות 36 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אין על מוזיקהא מנותק
    אין על מוזיקהא מנותק
    אין על מוזיקה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אין על מוזיקה
    #323

    יעקב שוואקי בשיר חדש באנגלית

    ___יעקב_שוואקי___קידוש_השם___אנגלית.mp3

    ממש יפהה👍

    טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • chagit03C מנותק
      chagit03C מנותק
      chagit03
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #324

      על מה השיר מדבר?
      אפשר תרגום....

      לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
      (עדן מאירי)

      ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • chagit03C chagit03

        על מה השיר מדבר?
        אפשר תרגום....

        ב. ב.ב מנותק
        ב. ב.ב מנותק
        ב. ב.
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #325

        @chagit03 הרעיון הזה היה הרבה זמן בהתהוות! עלינו להרגיש שלמרות שאיננו קרובים בגדולתם לדורות שלפנינו, אנו יכולים להביא את הגאולה בפועל! כן, אנחנו נבדקים בעצמנו הרבה יותר מכל אחד, אבל בואו נשתמש בזה לחיוב ונבין שזה יכול להיות אני! זה יכול להיות אנחנו! יעקב שוואקי

        זה בגדול, רוצה את כל השיר?

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • chagit03C מנותק
          chagit03C מנותק
          chagit03
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #326

          וואו מגניב ...
          אשמח לכל השיר באמת

          לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
          (עדן מאירי)

          ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • chagit03C chagit03

            וואו מגניב ...
            אשמח לכל השיר באמת

            ב. ב.ב מנותק
            ב. ב.ב מנותק
            ב. ב.
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #327

            @chagit03 בכיף!
            הנוף הוא תמיד הגבוה ביותר
            עומד על כתפי ענקים
            איך יכולנו בכלל להשוות
            לזקנים חכמים וכל כך אדוקים
            אבל בשעה זו כוחו של אדם אחד
            אף דור לא ראה מעולם
            האם אתה יודע
            מה יכול להיות מעשה אחד טהור?
            זה יכול להיות אתה ,
            זה יכול להיות אנחנו
            מה שאתה יכול לעשות ,
            זה מפואר
            העולם מחכה לראות
            זה יכול להיות אתה ,
            זה יכול להיות אנחנו
            אנחנו יודעים שזה נכון ,
            אנחנו צריכים לסמוך
            הכל תלוי בי היום ,
            איך שאתה להתנהג
            יכול לעשות את העמוד הראשון של מחר
            האם יש משהו שהיית משנה
            לו היית יודע שאתה על הבמה העולמית?
            אין יותר לברוח
            העולם מחכה שתשמע את השיחה
            האם תבחר לשנות הכל?
            זה יכול להיות אתה ,
            זה יכול להיות אנחנו
            מה שאתה יכול לעשות ,
            זה מפואר
            העולם מחכה לראות
            זה יכול להיות אתה ,
            זה יכול להיות אנחנו
            אנחנו יודעים שזה נכון ,
            אנחנו צריכים לסמוך
            הכל תלוי בי
            תפסיק לקחת את עצמך כמובן מאליו
            כל המתנות שקיבלת מעשה חסד
            לאחר ניתן לחוש ברחבי הפלנטה
            אין הכחשה שאתה כל כך חיוני לאנשים שאתה בא מהם
            כולם מקווים שאתה תהיה האחד

            טרנסלייט אז זה בהתאם...🤭

            A תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • chagit03C מנותק
              chagit03C מנותק
              chagit03
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #328

              רואים שזה מהטרנסלייט ...🤦
              אבל זה עדיין עוזר לי מאוד תודה

              לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
              (עדן מאירי)

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • chagit03C chagit03 התייחס לנושא זה ב
              • שלומי 0ש מנותק
                שלומי 0ש מנותק
                שלומי 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #329

                שיר באנגלית. נחמד... מזכיר את השירים באנגלית שלו אותו סגנון שומעים שזה איצי וולדנר
                אפשר את הקליפ להורדה?!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מרבמ מנותק
                  מרבמ מנותק
                  מרב
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #330

                  מישהו יודע אים המופע של יעקב שוואקי בדי סיטי מעורב כי אני ממש רוצה ללכת
                  תודה

                  "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                  "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                  מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • מרבמ מרב

                    מישהו יודע אים המופע של יעקב שוואקי בדי סיטי מעורב כי אני ממש רוצה ללכת
                    תודה

                    מנאשששמ מנותק
                    מנאשששמ מנותק
                    מנאששש
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #331

                    @מרב
                    @ברוריה אמר ביעקב שוואקי:

                    @מני-מני מעניין מה לגבי הפרדה לא כתוב על זה כלום

                    @Chi אמר ביעקב שוואקי:

                    @ברוריה בד"כ המופעים שלו מעורבים
                    זה מה שזכור לי....

                    ברגע שמתחברים למוזיקה,
                    הטכניקה באה מעצמה.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ב. ב.ב ב. ב.

                      @chagit03 בכיף!
                      הנוף הוא תמיד הגבוה ביותר
                      עומד על כתפי ענקים
                      איך יכולנו בכלל להשוות
                      לזקנים חכמים וכל כך אדוקים
                      אבל בשעה זו כוחו של אדם אחד
                      אף דור לא ראה מעולם
                      האם אתה יודע
                      מה יכול להיות מעשה אחד טהור?
                      זה יכול להיות אתה ,
                      זה יכול להיות אנחנו
                      מה שאתה יכול לעשות ,
                      זה מפואר
                      העולם מחכה לראות
                      זה יכול להיות אתה ,
                      זה יכול להיות אנחנו
                      אנחנו יודעים שזה נכון ,
                      אנחנו צריכים לסמוך
                      הכל תלוי בי היום ,
                      איך שאתה להתנהג
                      יכול לעשות את העמוד הראשון של מחר
                      האם יש משהו שהיית משנה
                      לו היית יודע שאתה על הבמה העולמית?
                      אין יותר לברוח
                      העולם מחכה שתשמע את השיחה
                      האם תבחר לשנות הכל?
                      זה יכול להיות אתה ,
                      זה יכול להיות אנחנו
                      מה שאתה יכול לעשות ,
                      זה מפואר
                      העולם מחכה לראות
                      זה יכול להיות אתה ,
                      זה יכול להיות אנחנו
                      אנחנו יודעים שזה נכון ,
                      אנחנו צריכים לסמוך
                      הכל תלוי בי
                      תפסיק לקחת את עצמך כמובן מאליו
                      כל המתנות שקיבלת מעשה חסד
                      לאחר ניתן לחוש ברחבי הפלנטה
                      אין הכחשה שאתה כל כך חיוני לאנשים שאתה בא מהם
                      כולם מקווים שאתה תהיה האחד

                      טרנסלייט אז זה בהתאם...🤭

                      A מנותק
                      A מנותק
                      Ayelet 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #332

                      @ב-ב אפשר את המילים באנגלית?

                      מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • A Ayelet 0

                        @ב-ב אפשר את המילים באנגלית?

                        מנאשששמ מנותק
                        מנאשששמ מנותק
                        מנאששש
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנאששש
                        #333

                        @Ayelet-0
                        זה מטרנסליט. אז לכאורה תעשי תרגום הפוך
                        וזה יהיה המקור.

                        The view is always the highest
                        Standing on the shoulders of giants
                        How could we even compare
                        For wise and so pious elders
                        But at this time the power of one man
                        No generation has ever seen
                        Do you know
                        What can one pure act be?
                        it could be you
                        It could be us
                        what you can do,
                        It is magnificent
                        The world is waiting to see
                        it could be you
                        It could be us
                        We know it's true,
                        We have to trust
                        Everything depends on me today,
                        the way you behave
                        Could make tomorrow's front page
                        Is there anything you would change?
                        If you knew you were on the world stage?
                        There is no more running away
                        The world is waiting for you to hear the call
                        Will you choose to change everything?
                        it could be you
                        It could be us
                        what you can do,
                        It is magnificent
                        The world is waiting to see
                        it could be you
                        It could be us
                        We know it's true,
                        We have to trust
                        It all depends on me
                        Stop taking yourself for granted
                        All the gifts you received were an act of kindness
                        After can be felt around the planet
                        There is no denying that you are so essential to the people you come from
                        Everyone hopes you'll be the one

                        ברגע שמתחברים למוזיקה,
                        הטכניקה באה מעצמה.

                        A תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • מנאשששמ מנאששש

                          @Ayelet-0
                          זה מטרנסליט. אז לכאורה תעשי תרגום הפוך
                          וזה יהיה המקור.

                          The view is always the highest
                          Standing on the shoulders of giants
                          How could we even compare
                          For wise and so pious elders
                          But at this time the power of one man
                          No generation has ever seen
                          Do you know
                          What can one pure act be?
                          it could be you
                          It could be us
                          what you can do,
                          It is magnificent
                          The world is waiting to see
                          it could be you
                          It could be us
                          We know it's true,
                          We have to trust
                          Everything depends on me today,
                          the way you behave
                          Could make tomorrow's front page
                          Is there anything you would change?
                          If you knew you were on the world stage?
                          There is no more running away
                          The world is waiting for you to hear the call
                          Will you choose to change everything?
                          it could be you
                          It could be us
                          what you can do,
                          It is magnificent
                          The world is waiting to see
                          it could be you
                          It could be us
                          We know it's true,
                          We have to trust
                          It all depends on me
                          Stop taking yourself for granted
                          All the gifts you received were an act of kindness
                          After can be felt around the planet
                          There is no denying that you are so essential to the people you come from
                          Everyone hopes you'll be the one

                          A מנותק
                          A מנותק
                          Ayelet 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #334

                          @מנאששש נחמד לא הכי מדוייק

                          A תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • A Ayelet 0

                            @מנאששש נחמד לא הכי מדוייק

                            A מנותק
                            A מנותק
                            Ayelet 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #335
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • שלומי 0ש מנותק
                              שלומי 0ש מנותק
                              שלומי 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #336

                              יעקב שוואקי הוציא עוד סינגל קליפ בשם ברוך השם סאיז שבת...
                              מי שיכול שיעלה...

                              chagit03C ע 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • שלומי 0ש שלומי 0

                                יעקב שוואקי הוציא עוד סינגל קליפ בשם ברוך השם סאיז שבת...
                                מי שיכול שיעלה...

                                chagit03C מנותק
                                chagit03C מנותק
                                chagit03
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #337

                                @שלומי-0 אמר ביעקב שוואקי:

                                יעקב שוואקי הוציא עוד סינגל קליפ בשם ברוך השם סאיז שבת...
                                מי שיכול שיעלה...

                                ___יעקב_שוואקי___קידוש_השם___אנגלית.mp3

                                לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                                (עדן מאירי)

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ראובן לנדאןר מנותק
                                  ראובן לנדאןר מנותק
                                  ראובן לנדאן
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #338

                                  unnamed.png

                                  יש מקומות נפרדים לבנים בחיפה שיפנו למי שכתוב בתמונה ששלחתי

                                  סקופרס י 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  2
                                  • ראובן לנדאןר ראובן לנדאן

                                    unnamed.png

                                    יש מקומות נפרדים לבנים בחיפה שיפנו למי שכתוב בתמונה ששלחתי

                                    סקופרס מנותק
                                    סקופרס מנותק
                                    סקופר
                                    כתב מקצב
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #339

                                    יש קישור ליוטיוב לשיר החדש שלו "ברוך השם"?

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • שלומי 0ש מנותק
                                      שלומי 0ש מנותק
                                      שלומי 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #340

                                      הקליפ החדש ברוך השם קליפ מדהים אבל באנגלית לא הבנתי מה העניין להוציא בתוך שבוע 2 שירים באנגלית...

                                      יהודי קדושי קוקה קולהק 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • שלומי 0ש שלומי 0

                                        הקליפ החדש ברוך השם קליפ מדהים אבל באנגלית לא הבנתי מה העניין להוציא בתוך שבוע 2 שירים באנגלית...

                                        יהודי קדושי מנותק
                                        יהודי קדושי מנותק
                                        יהודי קדוש
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #341

                                        @שלומי-0 יש מצב לעלות לפה?

                                        שלומי 0ש קוקה קולהק 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • chagit03C מנותק
                                          chagit03C מנותק
                                          chagit03
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #342

                                          העליתי יותר למעלה
                                          תגלגל ותראה...

                                          לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                                          (עדן מאירי)

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול