דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. אילן פ - מלחין ויוצר, חבר 'מקצב'

אילן פ - מלחין ויוצר, חבר 'מקצב'

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
238 פוסטים 30 כותבים 18.2k צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • חכם_בלילהח חכם_בלילה

    @אילן-פ אתה יכול להיכנס לדרייב שלי (דרך הפרופיל) אולי שמה זה פתוח

    רות רפפורטר מנותק
    רות רפפורטר מנותק
    רות רפפורט
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #218

    @חכם_בלילה אפשר קישור לערוץ?

    "יהודי אף פעם לא מתייאש
    תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
    (אני)

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • B מנותק
      B מנותק
      BINYAMIN OFFICIAL
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי BINYAMIN OFFICIAL
      #219

      @אילן-פ קודם כול שבוע טוב ושאפו ענק על השיר על הלחן על המילים העיבוד וההפקה המושקעים
      ניכר שיישבת על זה באמת כמו שצריך וחיכית להביא לנו ביצוע כמו שצריך ועשית את זה על הצד הטוב ביותר
      תמשיך ככה אוהבים אותך ואת המוזיקה שלך
      תפציץץץץץץץ
      בהצלחה!!!!!!!!!!

      אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • B BINYAMIN OFFICIAL

        @אילן-פ קודם כול שבוע טוב ושאפו ענק על השיר על הלחן על המילים העיבוד וההפקה המושקעים
        ניכר שיישבת על זה באמת כמו שצריך וחיכית להביא לנו ביצוע כמו שצריך ועשית את זה על הצד הטוב ביותר
        תמשיך ככה אוהבים אותך ואת המוזיקה שלך
        תפציץץץץץץץ
        בהצלחה!!!!!!!!!!

        אילן פא מנותק
        אילן פא מנותק
        אילן פ
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #220

        @BINYAMIN-OFFICIAL

        תודה אחי - טוב לשמוע ממך --תודה על פרגון
        קצת נעלמת לנו בזמן האחרון -כבר פחדתי שחסמו אותך

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • אילן פא מנותק
          אילן פא מנותק
          אילן פ
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #221
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • אילן פא אילן פ

            שיר חדש --"ים גלותם "
            עברו שנתיים מאז עשיתי לשיר הפקה מקצועית - וישב אצלי בנגן
            לאחרונה עשו לי קליפ מילים-- והודות ל יח"ץ מקצב @שמעון-2 -שטפל בעניין ההפצה
            במקצועיות וסבלנות אין קץ כמו חבר הכי טוב -- השיר הועלה לרשתות וקבוצות האזנה
            מקווה שתאהבו -- ואשמח לקבל תגובות גם בפורום וגם ברשת

            http://youtu.be/4TNOh1tYvSc

            S מנותק
            S מנותק
            shoval
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי shoval
            #222

            @אילן-פ ואווווווווווווו
            איזה שיר טהור!!!!
            כתיבה משגעת ולחן מטורףףףף
            הקול שלך בא לידי ביטוי במיוחד בשיר הזה.
            תמשיך ליצור ולשתף
            ובעז״ה תגיע רחוק…

            הערה קטנה, אני חושבת שיותר מתאים לקרוא לשיר ״כשתגיע״ או משהו בסגנון, כי השיר מדבר על זמן הגאולה יותר מאשר על הגלות.

            .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

            אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • S shoval

              @אילן-פ ואווווווווווווו
              איזה שיר טהור!!!!
              כתיבה משגעת ולחן מטורףףףף
              הקול שלך בא לידי ביטוי במיוחד בשיר הזה.
              תמשיך ליצור ולשתף
              ובעז״ה תגיע רחוק…

              הערה קטנה, אני חושבת שיותר מתאים לקרוא לשיר ״כשתגיע״ או משהו בסגנון, כי השיר מדבר על זמן הגאולה יותר מאשר על הגלות.

              אילן פא מנותק
              אילן פא מנותק
              אילן פ
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #223
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • אילן פא מנותק
                אילן פא מנותק
                אילן פ
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                #224

                לחן לשיר שכתבתי --על הולדת תינוק אצלינו במשפחה
                הוריו קראו לו -- יונתן
                תפילת התינוקות

                תפילת התינוקות .mp3

                את המילים העלתי לשירים לכתיבה
                https://miktzav.com/post/282002

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • אילן פא מנותק
                  אילן פא מנותק
                  אילן פ
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                  #225

                  מעלה לפורום שיר עם לחן שכתבתי והלחנתי די מזמן --✍
                  את המילים כבר העליתי לשירים לכתיבה --וכתבתי שמתי שהוא אעלה גם לחן
                  אז הגיע הזמן 🕰
                  ההפקה נעשתה ברמה של סקיצה באולפן הביתי
                  אשמח לשמוע מה אומרים
                  בן יחיד -.mp3

                  הדריה B 2 תגובות תגובה אחרונה
                  2
                  • אילן פא אילן פ

                    מעלה לפורום שיר עם לחן שכתבתי והלחנתי די מזמן --✍
                    את המילים כבר העליתי לשירים לכתיבה --וכתבתי שמתי שהוא אעלה גם לחן
                    אז הגיע הזמן 🕰
                    ההפקה נעשתה ברמה של סקיצה באולפן הביתי
                    אשמח לשמוע מה אומרים
                    בן יחיד -.mp3

                    הדריה מנותק
                    הדריה מנותק
                    הדרי
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #226

                    @אילן-פ
                    וואהו!!
                    מהמם, מרגשש!!
                    הלחן, המילים, השירה- מושלם!!
                    הרבה הצלחה בהמשך..)

                    "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                    אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • אילן פא אילן פ

                      מעלה לפורום שיר עם לחן שכתבתי והלחנתי די מזמן --✍
                      את המילים כבר העליתי לשירים לכתיבה --וכתבתי שמתי שהוא אעלה גם לחן
                      אז הגיע הזמן 🕰
                      ההפקה נעשתה ברמה של סקיצה באולפן הביתי
                      אשמח לשמוע מה אומרים
                      בן יחיד -.mp3

                      B מנותק
                      B מנותק
                      BINYAMIN OFFICIAL
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #227

                      @אילן-פ נו זה לא משנה כבר על מה תעשה שיר
                      זה תמיד ייצא לך מושלם

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • הדריה הדרי

                        @אילן-פ
                        וואהו!!
                        מהמם, מרגשש!!
                        הלחן, המילים, השירה- מושלם!!
                        הרבה הצלחה בהמשך..)

                        אילן פא מנותק
                        אילן פא מנותק
                        אילן פ
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #228

                        @הדרי כתב באילן פ - מלחין ויוצר, חבר 'מקצב':
                        @BINYAMIN-OFFICIAL

                        וואהו!!
                        מהמם, מרגשש!!
                        הלחן, המילים, השירה- מושלם!!
                        הרבה הצלחה בהמשך..)

                        תודה על המחמאות
                        ממש כייף שיש חברים כמוכם בפורום שמתיחסים ליצירות מקוריות שחברים מעלים
                        גם אני באופן אישי גם תמיד משתדל להתיחס לחומר מקורי של החברים -
                        -אם זה קטע נגינה -עיבוד -שיר -קאבר וגם לשירים לכתיבה שמעלים
                        סה"כ --מישהו -השקיע -וחשב -והשתדל --והעלה משהו במטרה לשתף את החברים
                        והרבה חברים כאן בפורום נבנו והתקדמו יפה בזכות הפידבקים שקבלו כאן בפורום
                        שהצטרפתי לפורום היה הרבה יותר התענינות בקטע הזה
                        בתקופה האחרונה יש לי הרגשה שמשהו כאן התפספס - וחבל
                        והלואי שמישהו יקח לתשומת ליבו את הדברים -💔

                        B תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • אילן פא אילן פ

                          @הדרי כתב באילן פ - מלחין ויוצר, חבר 'מקצב':
                          @BINYAMIN-OFFICIAL

                          וואהו!!
                          מהמם, מרגשש!!
                          הלחן, המילים, השירה- מושלם!!
                          הרבה הצלחה בהמשך..)

                          תודה על המחמאות
                          ממש כייף שיש חברים כמוכם בפורום שמתיחסים ליצירות מקוריות שחברים מעלים
                          גם אני באופן אישי גם תמיד משתדל להתיחס לחומר מקורי של החברים -
                          -אם זה קטע נגינה -עיבוד -שיר -קאבר וגם לשירים לכתיבה שמעלים
                          סה"כ --מישהו -השקיע -וחשב -והשתדל --והעלה משהו במטרה לשתף את החברים
                          והרבה חברים כאן בפורום נבנו והתקדמו יפה בזכות הפידבקים שקבלו כאן בפורום
                          שהצטרפתי לפורום היה הרבה יותר התענינות בקטע הזה
                          בתקופה האחרונה יש לי הרגשה שמשהו כאן התפספס - וחבל
                          והלואי שמישהו יקח לתשומת ליבו את הדברים -💔

                          B מנותק
                          B מנותק
                          BINYAMIN OFFICIAL
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #229

                          @אילן-פ את האמת שכן אני חושב ממש כמוך זה כבר לא מגרה להיכנס לכאן וחבל שאין שום שינוי מצד המשתמשים

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          🤷‍♂️
                          1
                          • אילן פא מנותק
                            אילן פא מנותק
                            אילן פ
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #230

                            מעלה קטע נגינה באורגן
                            בסגנון בוסונובה -- שיר ישראלי קצת נוסטלגי
                            יש בקטע הזה שילובי אקורדים מאוד מעניינים ומקוריים
                            ולקח לי זמן ללמוד ולהעלות משהו ברמה סבירה
                            קטע בוסונובה.mp3

                            הדריה תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • אילן פא אילן פ

                              מעלה קטע נגינה באורגן
                              בסגנון בוסונובה -- שיר ישראלי קצת נוסטלגי
                              יש בקטע הזה שילובי אקורדים מאוד מעניינים ומקוריים
                              ולקח לי זמן ללמוד ולהעלות משהו ברמה סבירה
                              קטע בוסונובה.mp3

                              הדריה מנותק
                              הדריה מנותק
                              הדרי
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #231

                              @אילן-פ
                              יצירת מופת שכיף ונעים להאזין לה!!
                              תודה על זה🙏

                              "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • אילן פא מנותק
                                אילן פא מנותק
                                אילן פ
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #232

                                מרגיש שמזמן כבר לא שמעתם ממני -- מתנצל 😁
                                קטע נגינה חביב באורגן
                                מתנות קטנות ר קלינשטיין
                                ולמי שלא מכיר --מוזמן לשמוע שאר הפקות יותר רציניות -- בשרשור

                                מתנות קטנות.mp3

                                אחות קטנהא דוד 33ד הדריה 3 תגובות תגובה אחרונה
                                3
                                • אילן פא אילן פ

                                  מרגיש שמזמן כבר לא שמעתם ממני -- מתנצל 😁
                                  קטע נגינה חביב באורגן
                                  מתנות קטנות ר קלינשטיין
                                  ולמי שלא מכיר --מוזמן לשמוע שאר הפקות יותר רציניות -- בשרשור

                                  מתנות קטנות.mp3

                                  אחות קטנהא מנותק
                                  אחות קטנהא מנותק
                                  אחות קטנה
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #233

                                  @אילן-פ כתב באילן פ - מלחין ויוצר, חבר 'מקצב':

                                  מרגיש שמזמן כבר לא שמעתם ממני -- מתנצל

                                  חתמת איתנו חוזה ואני לא ידעתי 😉
                                  קטע מתוקקקקקק

                                  החיים מנגינה!
                                  התדעו להלחינה?

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • אילן פא אילן פ

                                    מרגיש שמזמן כבר לא שמעתם ממני -- מתנצל 😁
                                    קטע נגינה חביב באורגן
                                    מתנות קטנות ר קלינשטיין
                                    ולמי שלא מכיר --מוזמן לשמוע שאר הפקות יותר רציניות -- בשרשור

                                    מתנות קטנות.mp3

                                    דוד 33ד מנותק
                                    דוד 33ד מנותק
                                    דוד 33
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #234

                                    @אילן-פ כתב באילן פ - מלחין ויוצר, חבר 'מקצב':

                                    מרגיש שמזמן כבר לא שמעתם ממני -- מתנצל 😁
                                    קטע נגינה חביב באורגן
                                    מתנות קטנות ר קלינשטיין
                                    ולמי שלא מכיר --מוזמן לשמוע שאר הפקות יותר רציניות -- בשרשור

                                    מתנות קטנות.mp3

                                    יפה, תעשה אלבום אינסטרומנטלי נעימות (כמו הניגון שבלב)

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • אילן פא אילן פ

                                      מרגיש שמזמן כבר לא שמעתם ממני -- מתנצל 😁
                                      קטע נגינה חביב באורגן
                                      מתנות קטנות ר קלינשטיין
                                      ולמי שלא מכיר --מוזמן לשמוע שאר הפקות יותר רציניות -- בשרשור

                                      מתנות קטנות.mp3

                                      הדריה מנותק
                                      הדריה מנותק
                                      הדרי
                                      משתמש מומחה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #235

                                      @אילן-פ כתב באילן פ - מלחין ויוצר, חבר 'מקצב':

                                      מרגיש שמזמן כבר לא שמעתם ממני -- מתנצל 😁
                                      קטע נגינה חביב באורגן
                                      מתנות קטנות ר קלינשטיין
                                      ולמי שלא מכיר --מוזמן לשמוע שאר הפקות יותר רציניות -- בשרשור

                                      מתנות קטנות.mp3

                                      איזה נוסטלגיה השיר הזה😂
                                      מהמם!!!
                                      נעים להאזין, יש פה יופי מיוחד!

                                      "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • אילן פא מנותק
                                        אילן פא מנותק
                                        אילן פ
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #236

                                        מאחר וכלכך אהבתם ?! 😍
                                        את הקאבר הקודם --אז מעלה עוד קאבר נגינה ללהיט של נ גושן /ריבו
                                        התשדלתי שיהיה מעניין מקווה שהצלחתי
                                        נחכה לך - נ גושן.mp3

                                        דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        👌
                                        2
                                        • אילן פא אילן פ

                                          מאחר וכלכך אהבתם ?! 😍
                                          את הקאבר הקודם --אז מעלה עוד קאבר נגינה ללהיט של נ גושן /ריבו
                                          התשדלתי שיהיה מעניין מקווה שהצלחתי
                                          נחכה לך - נ גושן.mp3

                                          דוד 33ד מנותק
                                          דוד 33ד מנותק
                                          דוד 33
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #237

                                          @אילן-פ
                                          יפה?
                                          מוטי (2).jpg

                                          אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          ♥
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול