דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. למה בציבור החרדי אין כמעט ראפארים?| דעתכם

למה בציבור החרדי אין כמעט ראפארים?| דעתכם

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
60 פוסטים 25 כותבים 2.8k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • עדי 3ע עדי 3

    @מאן-דאמר-0 אמר בלמה בציבור החרדי אין כמעט ראפארים?| דעתכם:

    מסכים לגמרי. אבל זה רק ענין של זמן אתה לא חושב? (גם המוזיקה החסידית הקיימת היא לא בדיוק מה שהיו מעיזים פעם להשמיע במחוזותינו (כונתי למקצבים וכדומה)

    ת'אמת, אני ממש מקווה שזה לא יכנס- כי זה כבר יהיה חציית גבול די משמעותי...
    מספיק כל המוזיקה היום שנורא התפתחה ובמובן מסויים גם הידרדרה (לדעת המבוגרים יותר...) ולמרות שאני בעד התפתחות המוזיקה, ראפ בעניי זה באמת חציית גבול.
    ולהדגשה:
    ממש לא בגלל המילים- הרי זו לא בעיה לכתוב טקסט נקי לגמרי- הבעיה יותר במוזיקה ובצורת שירה שהיא גסה יותר.

    ברוריהב מנותק
    ברוריהב מנותק
    ברוריה
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #46

    @עדי-3 אמר בלמה בציבור החרדי אין כמעט ראפארים?| דעתכם:

    @מאן-דאמר-0 אמר בלמה בציבור החרדי אין כמעט ראפארים?| דעתכם:

    מסכים לגמרי. אבל זה רק ענין של זמן אתה לא חושב? (גם המוזיקה החסידית הקיימת היא לא בדיוק מה שהיו מעיזים פעם להשמיע במחוזותינו (כונתי למקצבים וכדומה)

    ת'אמת, אני ממש מקווה שזה לא יכנס- כי זה כבר יהיה חציית גבול די משמעותי...
    מספיק כל המוזיקה היום שנורא התפתחה ובמובן מסויים גם הידרדרה (לדעת המבוגרים יותר...) ולמרות שאני בעד התפתחות המוזיקה, ראפ בעניי זה באמת חציית גבול.
    ולהדגשה:
    ממש לא בגלל המילים- הרי זו לא בעיה לכתוב טקסט נקי לגמרי- הבעיה יותר במוזיקה ובצורת שירה שהיא גסה יותר.

    בדיוק זה סגנון מוזיקה אפריקאית-אמריקאית שלא מתאימה לאנשים חרדים לא מבינה את השאלה בכלל זה לא מתאים לנו.

    שירה מעומק הנשמה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • איציק דדיהא איציק דדיה

      נראה לי שאין ראפרים כי מה הקשר שבחור ישיבה ישמע את זה לא נראה לי מתאים לחרדים

      יוס yosי מנותק
      יוס yosי מנותק
      יוס yos
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #47

      @איציק-דדיה בוקר טוב,לצערי כמות הבחורי ישבות ששומעים היום ראפ (לא חרדי ולא כשר) יותר גבוהה ממה שאתה חושב,
      ולכן ברור שעדיף שיהיה ראפ נקי איכותי וכשר, שיתן אלטרנטיבה.

      בארניקב א 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • יוס yosי יוס yos

        @איציק-דדיה בוקר טוב,לצערי כמות הבחורי ישבות ששומעים היום ראפ (לא חרדי ולא כשר) יותר גבוהה ממה שאתה חושב,
        ולכן ברור שעדיף שיהיה ראפ נקי איכותי וכשר, שיתן אלטרנטיבה.

        בארניקב מנותק
        בארניקב מנותק
        בארניק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #48

        @יוס-yos אמר בלמה בציבור החרדי אין כמעט ראפארים?| דעתכם:

        @איציק-דדיה בוקר טוב,לצערי כמות הבחורי ישבות ששומעים היום ראפ (לא חרדי ולא כשר) יותר גבוהה ממה שאתה חושב,
        ולכן ברור שעדיף שיהיה ראפ נקי איכותי וכשר, שיתן אלטרנטיבה.

        צודק מאה אחוז לא שאני בעד לשמע רפארים הבעיה שהיום הרבה מאוד מאוד בחורים שומעים ולכן עדיף שהם היו כשרים ככה נראה לי

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • יוס yosי יוס yos

          @איציק-דדיה בוקר טוב,לצערי כמות הבחורי ישבות ששומעים היום ראפ (לא חרדי ולא כשר) יותר גבוהה ממה שאתה חושב,
          ולכן ברור שעדיף שיהיה ראפ נקי איכותי וכשר, שיתן אלטרנטיבה.

          א מנותק
          א מנותק
          איש יהודי טוב
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #49

          @יוס-yos אמר בלמה בציבור החרדי אין כמעט ראפארים?| דעתכם:

          @איציק-דדיה בוקר טוב,לצערי כמות הבחורי ישבות ששומעים היום ראפ (לא חרדי ולא כשר) יותר גבוהה ממה שאתה חושב,
          ולכן ברור שעדיף שיהיה ראפ נקי איכותי וכשר, שיתן אלטרנטיבה.

          אין כמעט ראפ איכותי נקי וכשר שהוא ראפ אמיתי
          היחידי שעושה את זה זה ניסים בלאק

          רוצה פלייבק🎹 לשיר כלשהו או שיר ווקאלי?🎤
          שלח לי קישור לשיר וקבל את הפלייבק/ווקאלי😊

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אפרת גלבועא מנותק
            אפרת גלבועא מנותק
            אפרת גלבוע
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #50

            ראפ זה פשוט סגנון שלא תואם את הרוח החרדית לדעתי... זה יפה נכון אני מסכימה אבל זה לפעמים קצת גס... מעטים האנשים שיכולי ליצור ראפ נורמלי...

            הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • אפרת גלבועא מנותק
              אפרת גלבועא מנותק
              אפרת גלבוע
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #51

              רק אני רוצה להחריג- את אלייצור.... חלק מהשירים שלו באמת חיזקו אותי למרות שהיה בהם ראפ... כמו אבא נשמה.
              וכן שלמה רגה- אמנם אני לא שומעת אותו כל כך אבל יש לו ראפים בסדר גמור...

              הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

              הראל 1ה תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • אפרת גלבועא אפרת גלבוע

                רק אני רוצה להחריג- את אלייצור.... חלק מהשירים שלו באמת חיזקו אותי למרות שהיה בהם ראפ... כמו אבא נשמה.
                וכן שלמה רגה- אמנם אני לא שומעת אותו כל כך אבל יש לו ראפים בסדר גמור...

                הראל 1ה מנותק
                הראל 1ה מנותק
                הראל 1
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #52

                @אפרת-גלבוע צודקת לגבי שלמה אבל לאליצור השירים שלו ממש גרועים

                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • איציק דדיהא מנותק
                  איציק דדיהא מנותק
                  איציק דדיה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #53
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • הראל 1ה הראל 1

                    @אפרת-גלבוע צודקת לגבי שלמה אבל לאליצור השירים שלו ממש גרועים

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    מאן דאמר 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #54

                    @הראל-1 נראה לי שנטפרי מסנן את הגרועים שבהם

                    הראל 1ה 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • מ מאן דאמר 0

                      @הראל-1 נראה לי שנטפרי מסנן את הגרועים שבהם

                      הראל 1ה מנותק
                      הראל 1ה מנותק
                      הראל 1
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #55
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מ מאן דאמר 0

                        @הראל-1 נראה לי שנטפרי מסנן את הגרועים שבהם

                        הראל 1ה מנותק
                        הראל 1ה מנותק
                        הראל 1
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #56

                        @מאן-דאמר-0 זה לא משנה מה נטפרי נותן השירים שלו גרועים

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • הראל 1ה הראל 1

                          @מאן-דאמר-0 זה לא משנה מה נטפרי נותן השירים שלו גרועים

                          מ מנותק
                          מ מנותק
                          מאן דאמר 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #57

                          @הראל-1 חלקם. לא כולם, ואני מאמין שזאת שכתבה קודם שיש לו שירים טובים שמעה רק אותם

                          הראל 1ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מ מאן דאמר 0

                            @הראל-1 חלקם. לא כולם, ואני מאמין שזאת שכתבה קודם שיש לו שירים טובים שמעה רק אותם

                            הראל 1ה מנותק
                            הראל 1ה מנותק
                            הראל 1
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #58

                            @מאן-דאמר-0 איזה שירים טובים יש לו ?
                            תן שמות

                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • הראל 1ה הראל 1

                              @מאן-דאמר-0 איזה שירים טובים יש לו ?
                              תן שמות

                              מ מנותק
                              מ מנותק
                              מאן דאמר 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מאן דאמר 0
                              #59

                              @הראל-1 לדוגמא 'רק נשמה' ו'צדיק הכי יסוד עולם'(אני לא בטוח לגבי השמות)
                              אבל אולי לא כדאי להיכנס לזה בכותרת הזאת אלא בנושא של 'אלייצור' (אם קיים כאן)

                              הראל 1ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מ מאן דאמר 0

                                @הראל-1 לדוגמא 'רק נשמה' ו'צדיק הכי יסוד עולם'(אני לא בטוח לגבי השמות)
                                אבל אולי לא כדאי להיכנס לזה בכותרת הזאת אלא בנושא של 'אלייצור' (אם קיים כאן)

                                הראל 1ה מנותק
                                הראל 1ה מנותק
                                הראל 1
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #60

                                @מאן-דאמר-0 קוראים לזה לא חוזר לרחובות ויש בו הרבה מילים לא לעינין
                                ובאמת לא כדאי לדבר על זה פה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • טיטוט טיטו נעל נושא זה ב-

                                שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                הרשמה התחברות
                                תגובה
                                • תגובה כנושא
                                התחברו כדי לפרסם תגובה
                                • מהישן לחדש
                                • מהחדש לישן
                                • הכי הרבה הצבעות


                                • התחברות

                                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון
                                0
                                • דף הבית
                                • לא נקרא 0
                                • פוסטים אחרונים
                                • לא נפתר
                                • משתמשים
                                • חיפוש גוגל בפורום
                                • שליחת פנייה לניהול