דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. שיתוף פרויקטים וחוות דעת
  4. לחן שעשיתי בס"ד לבקשת משתמש ב10 דקות!!

לחן שעשיתי בס"ד לבקשת משתמש ב10 דקות!!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שיתוף פרויקטים וחוות דעת
56 פוסטים 21 כותבים 2.1k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט מנותק
    טותייייט מנותק
    טותיייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #35
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • B BINYAMIN OFFICIAL

      לחן שעשיתי בס"ד ב10 דקות ולא יותר לבקשת משתמש @shoval מתוך הספר חובת הלבבות
      אלו המילים
      "אלוקיי הרעבתני ועירום העזבתני
      ובמחשכי הלילה הושבתני
      ובעורך וגודלך נשבעתי
      אם תשרפני באש
      לא אוסיף
      כי אם אהבה אותך ושמחה בך"

      אשמח לתגובות וחוות דעת

      אם תשרפני באש.mp3

      אבקש לשמוע עד הסוף
      תודה מראש לכל המגיבים והעוזרים הנפלאים👍 👍 👍

      איסתרק 0א מנותק
      איסתרק 0א מנותק
      איסתרק 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #36

      @BINYAMIN-OFFICIAL המילים מנגנות את הצליל והצליל מוביל את המילים עמוק עמוק הישר ללב.
      מקסים. אתה מעלה פה את הרמה מיסטר. ירבו כמותך באתר.
      חברים שימו לב!!!.המנגינה לא צריכה למרוח את המילים שיסתדרו, והמילים לא צריכות להידחס אל תוך המנגינה.
      הכל הרמוניה נעימה ושלמה.
      כזה ראה וקדש

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      4
      • B BINYAMIN OFFICIAL

        לחן שעשיתי בס"ד ב10 דקות ולא יותר לבקשת משתמש @shoval מתוך הספר חובת הלבבות
        אלו המילים
        "אלוקיי הרעבתני ועירום העזבתני
        ובמחשכי הלילה הושבתני
        ובעורך וגודלך נשבעתי
        אם תשרפני באש
        לא אוסיף
        כי אם אהבה אותך ושמחה בך"

        אשמח לתגובות וחוות דעת

        אם תשרפני באש.mp3

        אבקש לשמוע עד הסוף
        תודה מראש לכל המגיבים והעוזרים הנפלאים👍 👍 👍

        SHLNXS מנותק
        SHLNXS מנותק
        SHLNX
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #37

        @BINYAMIN-OFFICIAL

        מוכשר כרגיל ! תמשיך ככה אח יקר !
        @עדי-3 כתיבה מעולה !
        בהצלחה !

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • עדי 3ע עדי 3

          @BINYAMIN-OFFICIAL @shoval

          תשתפך נפשי אל השם
          לשים חלקי עימו
          להסתופף בצילו

          לחוש בליבי שלם
          להרגיש קרבתו
          לבקש אהבתו

          שאזכה להבחין
          שאזכה לראות
          בכל אותן טובות רבות

          במה לך אקדם
          במה לך אשלם
          מים רבים לא יוכלו לכבות

          פזמון:
          אלוקיי
          הרעבתני
          ועירום העזבתני
          ובמחשכי הלילה הושבתני
          ובעוזך וגודלך נשבעתי
          אם תשרפני באש
          לא אוסיף,
          כי אם אהבה אותך
          ושמחה בך

          חשבתי אולי כדאי יותר במקום כמה בתים לכתוב רק בית 1 שמורכב מ-2
          ואחרי פזמון יחזור שוב אותו הטקסט- וזה בכדי לשמר על העל הטקסט שיישאר כלקוח מן המקורות.
          מקווה שתתחברו❤

          אילן פא מנותק
          אילן פא מנותק
          אילן פ
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #38

          @עדי-3
          ממש אהבתי -- מתחיל לקבל צורה של שיר רציני
          המילים של הבית מתחברות יפה אל הפזמון

          בפזמון הייתי משנה את המילים ה"קשות "

          קלי קלי למה
          למה עזבתני
          ובמחשכי הלילה הושבתני
          ובעוזך וגודלך נשבעתי
          גם כי תבואני אש
          לא אוסיף,
          כי אם לאהבה אותך
          ולשמוח בך

          נכון שקצת מילים אחרות --למרות שאותו רעיון
          אבל הרבה יותר מתישב על הלב - כשיר עם מנגינה
          זו דעתי -- ולא חייבים להסכים איתי

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • עדי 3ע עדי 3

            @BINYAMIN-OFFICIAL @shoval

            תשתפך נפשי אל השם
            לשים חלקי עימו
            להסתופף בצילו

            לחוש בליבי שלם
            להרגיש קרבתו
            לבקש אהבתו

            שאזכה להבחין
            שאזכה לראות
            בכל אותן טובות רבות

            במה לך אקדם
            במה לך אשלם
            מים רבים לא יוכלו לכבות

            פזמון:
            אלוקיי
            הרעבתני
            ועירום העזבתני
            ובמחשכי הלילה הושבתני
            ובעוזך וגודלך נשבעתי
            אם תשרפני באש
            לא אוסיף,
            כי אם אהבה אותך
            ושמחה בך

            חשבתי אולי כדאי יותר במקום כמה בתים לכתוב רק בית 1 שמורכב מ-2
            ואחרי פזמון יחזור שוב אותו הטקסט- וזה בכדי לשמר על העל הטקסט שיישאר כלקוח מן המקורות.
            מקווה שתתחברו❤

            S מנותק
            S מנותק
            shoval
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי shoval
            #39

            @עדי-3 אמר בלחן שעשיתי בס"ד לבקשת משתמש ב10 דקות!!:

            @BINYAMIN-OFFICIAL @shoval

            תשתפך נפשי אל השם
            לשים חלקי עימו
            להסתופף בצילו

            לחוש בליבי שלם
            להרגיש קרבתו
            לבקש אהבתו

            שאזכה להבחין
            שאזכה לראות
            בכל אותן טובות רבות

            במה לך אקדם
            במה לך אשלם
            מים רבים לא יוכלו לכבות

            פזמון:
            אלוקיי
            הרעבתני
            ועירום העזבתני
            ובמחשכי הלילה הושבתני
            ובעוזך וגודלך נשבעתי
            אם תשרפני באש
            לא אוסיף,
            כי אם אהבה אותך
            ושמחה בך

            חשבתי אולי כדאי יותר במקום כמה בתים לכתוב רק בית 1 שמורכב מ-2
            ואחרי פזמון יחזור שוב אותו הטקסט- וזה בכדי לשמר על העל הטקסט שיישאר כלקוח מן המקורות.
            מקווה שתתחברו❤

            ווואוו שיחקת אותה עם המילים!
            כתיבה יפה ונקייה ,מילים מהלב שמדברות לכל אחד...
            ובכל זאת אני מעדיפה את מה שתכננתי מראש, עם תוספות קטנות...
            ולכן המוכשרים פה יחליטו על מה הם רוצים ללכת
            @BINYAMIN-OFFICIAL @חכם_בלילה @יהודה-n @אילן-פ @משתמש-מקצועי
            וזהו רצוני:

            פתיח :
            נפשי אִוִּיתִיךָ
            אֵרַשְׂתִּיךָ
            אֵרַשְׂתִּיךָ לי לעולם

            שני הבתים:
            אלהי הרעבתני
            ועירום עזבתני
            ובמחשכי הלילה הושבתני
            ועוזך וגדלך הוריתני (ולא נשבעתי כמו שכתבתי בתחילה)
            וזה יהיה הפזמון:
            אם תשרפני באש
            באש תשרפני
            לא אוסיף
            כי אם
            אהבה
            אהבה אותך
            אהבה
            ושמחה בך.
            בעיקרון מתנגן לי בראש איזשהו לחן בגלל זה הכפלתי פה מילים רק שאין לי איך לבטא את זה...
            ובכל מקרה אהבתי ממש את מה ש @BINYAMIN-OFFICIAL הלחין -
            רק בא לי שבמילים "כי אם אהבה אותך ושמחה בך" יתנגן משהו שמח....
            סי פארט:
            בך חשקה נפשי
            אל תשליכני
            רוח קודשך אל תיקח ממני
            (החלק הזה נתון לשינוי, אני יעדכן בהמשך...)

            .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

            B תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • S shoval

              @עדי-3 אמר בלחן שעשיתי בס"ד לבקשת משתמש ב10 דקות!!:

              @BINYAMIN-OFFICIAL @shoval

              תשתפך נפשי אל השם
              לשים חלקי עימו
              להסתופף בצילו

              לחוש בליבי שלם
              להרגיש קרבתו
              לבקש אהבתו

              שאזכה להבחין
              שאזכה לראות
              בכל אותן טובות רבות

              במה לך אקדם
              במה לך אשלם
              מים רבים לא יוכלו לכבות

              פזמון:
              אלוקיי
              הרעבתני
              ועירום העזבתני
              ובמחשכי הלילה הושבתני
              ובעוזך וגודלך נשבעתי
              אם תשרפני באש
              לא אוסיף,
              כי אם אהבה אותך
              ושמחה בך

              חשבתי אולי כדאי יותר במקום כמה בתים לכתוב רק בית 1 שמורכב מ-2
              ואחרי פזמון יחזור שוב אותו הטקסט- וזה בכדי לשמר על העל הטקסט שיישאר כלקוח מן המקורות.
              מקווה שתתחברו❤

              ווואוו שיחקת אותה עם המילים!
              כתיבה יפה ונקייה ,מילים מהלב שמדברות לכל אחד...
              ובכל זאת אני מעדיפה את מה שתכננתי מראש, עם תוספות קטנות...
              ולכן המוכשרים פה יחליטו על מה הם רוצים ללכת
              @BINYAMIN-OFFICIAL @חכם_בלילה @יהודה-n @אילן-פ @משתמש-מקצועי
              וזהו רצוני:

              פתיח :
              נפשי אִוִּיתִיךָ
              אֵרַשְׂתִּיךָ
              אֵרַשְׂתִּיךָ לי לעולם

              שני הבתים:
              אלהי הרעבתני
              ועירום עזבתני
              ובמחשכי הלילה הושבתני
              ועוזך וגדלך הוריתני (ולא נשבעתי כמו שכתבתי בתחילה)
              וזה יהיה הפזמון:
              אם תשרפני באש
              באש תשרפני
              לא אוסיף
              כי אם
              אהבה
              אהבה אותך
              אהבה
              ושמחה בך.
              בעיקרון מתנגן לי בראש איזשהו לחן בגלל זה הכפלתי פה מילים רק שאין לי איך לבטא את זה...
              ובכל מקרה אהבתי ממש את מה ש @BINYAMIN-OFFICIAL הלחין -
              רק בא לי שבמילים "כי אם אהבה אותך ושמחה בך" יתנגן משהו שמח....
              סי פארט:
              בך חשקה נפשי
              אל תשליכני
              רוח קודשך אל תיקח ממני
              (החלק הזה נתון לשינוי, אני יעדכן בהמשך...)

              B מנותק
              B מנותק
              BINYAMIN OFFICIAL
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי BINYAMIN OFFICIAL
              #40

              @shoval לא נראה לי שהולך מנגינה שמחה עם המילים הללו!!!!!
              ובכול אופן אי אפשר לשנות מנגינה בחצי פזמון מעצוב לשמח!!!!!
              ולא הבנתי מה כול השמות שתייגת אמורים לעשות ????
              אשמח להסבר ...

              S תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • B BINYAMIN OFFICIAL

                @shoval לא נראה לי שהולך מנגינה שמחה עם המילים הללו!!!!!
                ובכול אופן אי אפשר לשנות מנגינה בחצי פזמון מעצוב לשמח!!!!!
                ולא הבנתי מה כול השמות שתייגת אמורים לעשות ????
                אשמח להסבר ...

                S מנותק
                S מנותק
                shoval
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי shoval
                #41

                @BINYAMIN-OFFICIAL אתה צודק שאי אפשר לעשות פתאום משהו שמח אולי קצת הגזמתי...
                אבל אולי יהיה אפשרי לבטא שם קצת יותר את כלי הנגינה.
                כי לפני כן מתארים מצבים מאוד קשים שיכולים להיות לאדם "תשרפני באש" וכ'ו...
                ואז יש את המילים "לא אוסיף כי אם אהבה" וכו'...שזו מדרגה מאוד גבוהה ומרגשת.
                ולכן בא לי שיהיה שינוי במילים האלו.

                לגבי השמות שתייגתי:
                אתה ביקשת שיכתבו לך בתים לפזמון המהמם שיצרת, אני הייתי פחות בקטע כמו שצוין לעיל.
                לכן אין לי מושג מה בא לך לבצע יותר: את בקשתי כמו שהיא, או עם התוספת בתים שעדי חיברה?
                בנוסף ,אני גם לא יודעת אם אתה מסכים לנגן....
                לכן תייגתי שמות של משתמשים מקצועיים נוספים שיוכלו לבוא לעזרת הפרויקט הזה.

                .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                B תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • S shoval

                  @BINYAMIN-OFFICIAL אתה צודק שאי אפשר לעשות פתאום משהו שמח אולי קצת הגזמתי...
                  אבל אולי יהיה אפשרי לבטא שם קצת יותר את כלי הנגינה.
                  כי לפני כן מתארים מצבים מאוד קשים שיכולים להיות לאדם "תשרפני באש" וכ'ו...
                  ואז יש את המילים "לא אוסיף כי אם אהבה" וכו'...שזו מדרגה מאוד גבוהה ומרגשת.
                  ולכן בא לי שיהיה שינוי במילים האלו.

                  לגבי השמות שתייגתי:
                  אתה ביקשת שיכתבו לך בתים לפזמון המהמם שיצרת, אני הייתי פחות בקטע כמו שצוין לעיל.
                  לכן אין לי מושג מה בא לך לבצע יותר: את בקשתי כמו שהיא, או עם התוספת בתים שעדי חיברה?
                  בנוסף ,אני גם לא יודעת אם אתה מסכים לנגן....
                  לכן תייגתי שמות של משתמשים מקצועיים נוספים שיוכלו לבוא לעזרת הפרויקט הזה.

                  B מנותק
                  B מנותק
                  BINYAMIN OFFICIAL
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #42

                  @shoval רגע.....
                  בלי בתים איך את רוצה להפוך את זה לשיר?

                  S תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • B BINYAMIN OFFICIAL

                    @shoval רגע.....
                    בלי בתים איך את רוצה להפוך את זה לשיר?

                    S מנותק
                    S מנותק
                    shoval
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #43

                    @BINYAMIN-OFFICIAL חילקתי את הקטע (מתוך חובת הלבבות) לשניים. כך שיוצא שהמילים האלה מהוות בית-שחוזר על עצמו :
                    אלהי הרעבתני
                    ועירום עזבתני
                    ובמחשכי הלילה הושבתני
                    ועוזך וגדלך הוריתני
                    והמילים האלו מהוות פזמון:
                    אם תשרפני באש
                    לא אוסיף
                    כי אם אהבה
                    ושמחה בך.
                    בנוסף יש פתיח וסיום כמו שכתבתי לעיל...
                    לא מעוניינת ביותר מלל מזה.
                    אין צורך בכך, המילים הנ"ל מדברות בעד עצמם.

                    .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                    B תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • S shoval

                      @BINYAMIN-OFFICIAL חילקתי את הקטע (מתוך חובת הלבבות) לשניים. כך שיוצא שהמילים האלה מהוות בית-שחוזר על עצמו :
                      אלהי הרעבתני
                      ועירום עזבתני
                      ובמחשכי הלילה הושבתני
                      ועוזך וגדלך הוריתני
                      והמילים האלו מהוות פזמון:
                      אם תשרפני באש
                      לא אוסיף
                      כי אם אהבה
                      ושמחה בך.
                      בנוסף יש פתיח וסיום כמו שכתבתי לעיל...
                      לא מעוניינת ביותר מלל מזה.
                      אין צורך בכך, המילים הנ"ל מדברות בעד עצמם.

                      B מנותק
                      B מנותק
                      BINYAMIN OFFICIAL
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #44

                      @shoval אוקיי
                      עכשיו איך אני יכול לעזור?

                      S תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • B BINYAMIN OFFICIAL

                        @shoval אוקיי
                        עכשיו איך אני יכול לעזור?

                        S מנותק
                        S מנותק
                        shoval
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #45

                        @BINYAMIN-OFFICIAL להמשיך את הלחן המדהים שיצרת ובעצם להוסיף לו פתיח וסי פארט, ואם אפשר גם לעשות את הפזמון יותר מתוחכם.
                        אפשרי?

                        .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                        B תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • S shoval

                          @BINYAMIN-OFFICIAL להמשיך את הלחן המדהים שיצרת ובעצם להוסיף לו פתיח וסי פארט, ואם אפשר גם לעשות את הפזמון יותר מתוחכם.
                          אפשרי?

                          B מנותק
                          B מנותק
                          BINYAMIN OFFICIAL
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #46

                          @shoval תשלחי לכאן רק את הסי פארט ואת הפתיח ואני יראה איך זה יסתדר לי בעזר השם

                          S תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • B BINYAMIN OFFICIAL

                            @shoval תשלחי לכאן רק את הסי פארט ואת הפתיח ואני יראה איך זה יסתדר לי בעזר השם

                            S מנותק
                            S מנותק
                            shoval
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #47

                            @BINYAMIN-OFFICIAL תודה ענקית!!!!
                            זה הפתיח:
                            נפשי אִוִּיתִיךָ
                            אֵרַשְׂתִּיךָ
                            אֵרַשְׂתִּיךָ לי לעולם
                            לגבי הסי פארט לא סגורה עליו עדיין אעדכן אותך עוד כמה דקות...

                            .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • S מנותק
                              S מנותק
                              shoval
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי shoval
                              #48

                              @BINYAMIN-OFFICIAL
                              אני די מתלבטת לגבי הסי פארט.
                              אולי זה מיותר?
                              אשמח לחוות דעתך!
                              בכל אופן זה האופציות שעלו לי:
                              1."פני אל חי
                              אזי תראה בחשקך
                              ותתייחד יחידתך לצורך"
                              (חובת הלבבות)
                              2. הן יִקְטְלֵנִי לו איחל
                              וזוהי דרך החושק לשורר
                              (-איוב י"ג, ט"ו
                              -ספר החרדים לרבי אלעזר אזכרי)

                              האופציה הנוספת שהעליתי בתחילה-לא באה בחשבון.

                              @shoval אמר בלחן שעשיתי בס"ד לבקשת משתמש ב10 דקות!!:

                              ועוזך וגדלך הוריתני (ולא נשבעתי כמו שכתבתי בתחילה)

                              טעות, זה נשבעתי כמו שאמרתי בתחילה, ולא הוריתני.
                              ליתר בטחון פתחתי ספר חובות הלבבות כדי לוודא את העניין , כי בחלק מהמקומות כתוב הוריתני...

                              .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                              B תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • S shoval

                                @BINYAMIN-OFFICIAL
                                אני די מתלבטת לגבי הסי פארט.
                                אולי זה מיותר?
                                אשמח לחוות דעתך!
                                בכל אופן זה האופציות שעלו לי:
                                1."פני אל חי
                                אזי תראה בחשקך
                                ותתייחד יחידתך לצורך"
                                (חובת הלבבות)
                                2. הן יִקְטְלֵנִי לו איחל
                                וזוהי דרך החושק לשורר
                                (-איוב י"ג, ט"ו
                                -ספר החרדים לרבי אלעזר אזכרי)

                                האופציה הנוספת שהעליתי בתחילה-לא באה בחשבון.

                                @shoval אמר בלחן שעשיתי בס"ד לבקשת משתמש ב10 דקות!!:

                                ועוזך וגדלך הוריתני (ולא נשבעתי כמו שכתבתי בתחילה)

                                טעות, זה נשבעתי כמו שאמרתי בתחילה, ולא הוריתני.
                                ליתר בטחון פתחתי ספר חובות הלבבות כדי לוודא את העניין , כי בחלק מהמקומות כתוב הוריתני...

                                B מנותק
                                B מנותק
                                BINYAMIN OFFICIAL
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #49

                                @shoval הראשון יותר בא בחשבון
                                אני צריך את זה בניקוד אם אפשר
                                תודה !

                                S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • B BINYAMIN OFFICIAL

                                  @shoval הראשון יותר בא בחשבון
                                  אני צריך את זה בניקוד אם אפשר
                                  תודה !

                                  S מנותק
                                  S מנותק
                                  shoval
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #50

                                  @BINYAMIN-OFFICIAL
                                  "פְּנֵי אֶל חַי
                                  אֲזַי תִּרְאֶה בְּחֶשְׁקָךְ
                                  וְתִתְיַחֵד יְחִידָתָךְ לְצוּרָךְ"

                                  .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                                  B תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • S shoval

                                    @BINYAMIN-OFFICIAL
                                    "פְּנֵי אֶל חַי
                                    אֲזַי תִּרְאֶה בְּחֶשְׁקָךְ
                                    וְתִתְיַחֵד יְחִידָתָךְ לְצוּרָךְ"

                                    B מנותק
                                    B מנותק
                                    BINYAMIN OFFICIAL
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #51
                                    פוסט זה נמחק!
                                    S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • B BINYAMIN OFFICIAL

                                      פוסט זה נמחק!

                                      S מנותק
                                      S מנותק
                                      shoval
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #52

                                      @BINYAMIN-OFFICIAL לא נעים לי בכלל שאתה מודה לי...
                                      אני זאת שאמורה להודות לך, ובענק...
                                      הלוואי והחסד הזה יפרסם אותך בגדול (כמובן אם אתה חפץ בכך...)
                                      יש לך קול משגע שנכנס ללב!!!!
                                      בכללי אני כמעט ולא מתחברת למזרחי, אבל פה הוקסמתי!

                                      .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • S מנותק
                                        S מנותק
                                        shoval
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #53

                                        הי מקצב התגעגעתי....🤗
                                        מקווה שנטפרי יחליטו לשחרר את החסימה שלהם בקרוב!!!
                                        @BINYAMIN-OFFICIAL יש חדש מהשיר הנ"ל? אשמח לדעת!

                                        .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                                        הראל 1ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • S shoval

                                          הי מקצב התגעגעתי....🤗
                                          מקווה שנטפרי יחליטו לשחרר את החסימה שלהם בקרוב!!!
                                          @BINYAMIN-OFFICIAL יש חדש מהשיר הנ"ל? אשמח לדעת!

                                          הראל 1ה מנותק
                                          הראל 1ה מנותק
                                          הראל 1
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #54

                                          @shoval מה באמת הולך עם זה??

                                          S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול