דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 786.5k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט מנותק
    טותייייט מנותק
    טותיייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1279

    קבלתי קבלות
    רציתי ישועות
    נחנקתי מהדמעות
    בנוסף התפילות
    האמנתי מהלב
    שכל הכאב
    יעלם
    אני הייתי בטוחה
    שהשם יעזור לי
    שישמע אותי
    שירגיש אותי
    אבל בסוף
    זה לא קרה
    נפלתי למרה שחורה
    מרגישה נפילה
    באמונה
    מרגישה אבן גדולה
    שיושבת על הלב
    איפה האמונה
    איפה התפילה
    איפה היד הגדולה
    שאמורה להושיע
    אבא אין לי שאלות
    וזה קשה
    אבל איפה כל התפילות
    זה מתסכל
    אני מרגישה מוזר
    לא רוצה שתהיה לי זר
    אבא תעזור לי
    אבא תשמע אותי
    אבא לא באלי ללכת אחורה
    אבא לא באלי שתעלם האמונה
    אבא זה מה שמחזיק אותי
    להאמין שהכל לטובה
    אבל קשה לי נורא
    מרגישה ילדה חצופה
    שרע לי באה אליך
    שטוב לי שוכחת ממך
    אבא תשמע אותי
    תחזק אותי
    תרים אותי
    לא באלי ליפול
    לא באלי לברוח
    לא באלי לצעוק
    לא באלי לשכוח
    אבא אני אוהבת אותך
    אבא תושיע אותי
    תיתן לי אמונה
    ששום דבר לא שב ריקם
    ותיתן לי הרגשה
    שאתה לא עוזב אותי
    לעולם!
    טוהר

    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    7
    • נעמי16נ מנותק
      נעמי16נ מנותק
      נעמי16
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי16
      #1280

      תגידו לי מה עושים
      כשצדק ויושר קורסים
      כשתום ורכות מתמוססים
      ואת הבמה באלגנטיות תופסים
      שקר ורוע מאוסים

      ואיך יפה הם מחופשים
      ואיך באיטיות לתודעה הם נכנסים
      את האמת הזוהרת מטשטשים, מכסים
      בכל הטוב שעוד נשאר כוססים
      ערפל וספיקות לכל עבר מרססים
      את החלש, העדין, ללא היסוס רומסים.

      ויש עוד כמה שבורים, מהוססים
      שאת האמת מפיצים בקולות מהוסים.
      אבל עד מהרה בברוטליות הם נדרסים
      כי, הא....זה ברור שלהטפות לא מתייחסים.

      יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      10
      • ש מנותק
        ש מנותק
        שיר הלל
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1281

        השם אתה יודע את מה שבתוכי
        השם אתה הוא זה שנותן לי את כוחי
        בלעדייך אני כלום
        לא שווה מאום
        אבל אתה רואה
        שלי כל כך קשה
        ולפעמים היצר עליי משתלט
        הוא לא נותן לי שוב להתחרט
        ואיך כל פעם מצליח בי לשטות
        משאיר אותי עם אלף חרטות
        דמעות שלא עוצרות
        לא יכולה לראות
        איך שוב נפלתי
        וכמה שהתפללתי
        להיות חזקה לא לפול
        אבל עליי היצר יכול
        ואני שוב נקרעת
        כמעט משתגעת
        אבל יודעת
        שאתה אבא כל יכול תעזור לי
        אתה רואה שקשה לי
        משתדלת להיות טובה
        לא להתרחק להשאר קרובה
        אבל אבא רק אתה שומע
        את הדמעות בלילות
        שלא נותנות לי מרגוע
        תשמע את התפילות
        זה אוכל'תי מבפנים מלאת חרטה
        זה משאיר לי את הנפש שוב שרוטה
        אבא תן לי תכוחות להתגבר
        לא רוצה לפול בזה יותר

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • ש מנותק
          ש מנותק
          שיר הלל
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1282

          למה כולם חושבים
          שהם על החיים שלי מחליטים
          למה הם מתערבים
          ולפני שמסתכלים שופטים
          הם מבקרים ופוגעים
          והם לא באמת דואגים
          רק נותנים ביקורת
          מדביקים לי גם כותרת
          את הנפש שלי שורטים
          זורקים לי משפטים
          מנסה להשאר חזקה
          אבל בפנים מרגישה מועקה
          אני מצפה מאנשים
          להיות יותר רגישים
          להבין בנפש האדם
          לפני שהם שורטים בדם
          רק מחרבים והורסים
          מנפצים לי את הלב לרסיסים
          ולא מבינים מה הם עושים
          זורים לי מלח לפצעים
          וגם חושבים שזה נעים
          מנסה לא להכנע
          למילים של אשמה
          לברוח מהשנאה
          לפני שהיא באה
          אבל אבא תן לי תכוחות
          תן לי את הפצעים לאחות
          מרגישה שזה גדול עליי
          אבא תעזור אתה שם מעליי
          תן לי להשאר חזקה באמת
          ממילים שפוגעות
          לברוח ולהתעלם מהחטא
          לפני שבנפש נוגעות

          שיר כואב במיוחד!!!!
          נכתב בדמעות!!!!
          😔

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          12
          • חסידייה אוטנטיתח מנותק
            חסידייה אוטנטיתח מנותק
            חסידייה אוטנטית
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
            #1283

            הגל שעולה
            מתקרב אך בורח
            הרצון שגולה
            תר אחר כוח

            בתוך עומק אינסופי
            מחפש בקרבתך
            בוא אליי קלי
            קח אותי איתך

            עכשיו---
            הים סוער
            ליבי בוער
            מתחנן שוב לשובך
            לאור מתוך ההסתרה

            חג סביב כמו במעגל
            שקוע במערבולת
            מנסה לרדת מהגל
            להתעלות על המפולת

            תבקע לי את הים
            הושט לי את ידך
            הוסף על הקיים
            תן לי משלך

            ושוב---
            הים סוער
            ליבי בוער
            מתחנן שוב לשובך
            לאור מתוך ההסתרה

            כי אחריי גאות בא השפל
            כדיי לאסוף אוצרות
            רק פקח לנו עיניים
            תעזור לנו לראות

            תאמין רק בנו
            מתוך ים של שחור
            בקריעה משלנו
            תראה לנו ת'אור

            ועכשיו
            גם בים סוער
            כשהלב עוד בוער
            קורא רק לשובך
            לאור מתוך ההסתרה
            הקול מלמעלה- התקרבו בנים
            אל המערב נתאסף כולנו אחים

            עדיף להיות בודד עם האמת שלך
            מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            9
            • טותייייט מנותק
              טותייייט מנותק
              טותיייי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1284

              אלול
              4 אותיות
              שנוגעות בלב
              אלול
              איך החודש הזה
              הגיע כלכך מהר
              אלול
              מרעיד לי הנפש
              לחשוב עליו
              אלול
              רוצה להרגיש את הקירבה
              ואת השכינה מעלי
              אלול
              חודש הרחמים והסליחות
              אלול
              רוצה לחפש את השבילים
              לדמעות
              אלול
              חטאנו תסלח לנו
              אלול
              חפשנו ומצאנו
              אלול
              מצאנו את הלב
              אלול
              את הלב
              של אבא אוהב...
              טוהר

              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              6
              • מוכשרת עלמ מנותק
                מוכשרת עלמ מנותק
                מוכשרת על
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                #1285

                אלול
                לפחות בחודש הזה תשכחי מהכל
                לפחות פה תאזרי אנרגיות יש מאין
                לפחות בחודש הזה אל תנסי ליפול
                לפחות עכשיו תישארי מעל המים
                לפחות..
                לפחות שבוע לפחות שבועיים ואולי גם 3
                יש לך כוח?
                אז תמשיכי כך,
                תראי לו באמת את הכוונות שלך!


                לפחות עד ראש השנה
                זה לא הרבה, נכון..?
                שבוע וחצי - זמן מתנה!
                נצלי אותו עד תום.

                הגיוני שאח"כ אומר שוב - "רק עוד שבוע ועוד אחד" 🙂 זה הרעיון- ככה מתמודדים, מגמדים את הזמן.
                "כאילו אין מחר לחיות היום, תחזיק רק להיום" (עקיבא תורג'מן, "יש בך הכל")

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                13
                • orlyO מנותק
                  orlyO מנותק
                  orly
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1286

                  "הבא להיטהר מסייעין בידו"
                  ואני באה
                  להיטהר
                  אך השער נעול
                  ואני רוצה
                  להתחבר
                  אך לא יודעת את הכיוון
                  ורק רוצה
                  שיסייעו בידי
                  שיפתחו לי את השערים
                  שיראו לי את הכיוון
                  שיעזרו לי להיטיב המעשים
                  שאצליח רק טוב לעשות בעולם
                  ולעזור לעצמי ולכולם
                  מה בסך הכל ביקשתי
                  להיטהר
                  רוצה שיסייעו
                  בידי
                  רוצה שיבינו
                  אותי
                  רוצה להיות טהורה יותר
                  להזדכך
                  להתקרב
                  להתחבר!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  9
                  • חלום לגדולח מנותק
                    חלום לגדולח מנותק
                    חלום לגדול
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1287

                    שמש שלי
                    שקעת לך בשקט של בין הערבים
                    והשארת אותי רק עם שאריות
                    ניצוצות זוהרים אליי משמים
                    ואני יודעת- אילו נשיקות

                    ולא שכחת, גם באפילה
                    שולחת לי חיוכים
                    לפעמים זה רק נפילה
                    אך את ליבי צובטים

                    ועכשיו כשהתקטן הירח כל כך
                    ונשארתי כאובה לבד
                    אני יודעת, פרצופי לח
                    החלום לי אבד

                    תבטיחי לי שתשובי
                    ותבקיעי בזריחה מפעימה
                    תבטיחי לי שתגיעי
                    גם אם תשקע שוב חמה

                    צלילים יוצרים מנגינה
                    רק כשיש ביניהם
                    גם עליות וגם ירידות.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    10
                    • שנדיש מנותק
                      שנדיש מנותק
                      שנדי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1288

                      ||ספויילר||לא שלי.. שווה קריאה

                      רווקה בחדר המורות----
                      אין כניסה בלי חצאיות
                      שחרחרות
                      מקומות קבועים
                      אין כאן תורות
                      מביטה מבחוץ ממרחק של
                      דורות
                      ברוכה הבאה
                      לחדר מורות

                      שותים כאן קפה
                      בכוס
                      לא קרטון
                      רק המורות הזקנות שנותנות את
                      הטון
                      מרגישה מאובנת
                      כמו עמוד של בטון
                      לו רק הייתי בשנת
                      שבתון

                      ופוליטיקה זה כאן
                      עסק רגיל
                      לעולם כנראה
                      לא עוברים את
                      הגיל
                      רכילות רכילות רכילות
                      לתועלת!
                      בין לבין
                      מקנחת
                      נזלתת

                      וזו סצנה לגמרי
                      לא
                      אפשריתת
                      כל בוקר נכנסת
                      עם פרצוף של
                      כרית
                      מעמידה לי פרצוף רענן
                      נכנסת בצעד בוטח(?)
                      שאנן

                      ושואלת את עצמי בלי
                      אמון
                      גלגל חוזר או
                      עניין של
                      תזמון
                      ואיך אני ממרחק של דורות
                      מצויה לי בתוככי החדר
                      מורותת

                      ו"כל טוב"
                      ו"שלום שלום"
                      ו "מאיפה הגעת אלינו
                      עד הלום"?
                      ו "מחר את תורנית, תקני גם חלב"
                      השם! מאיפה להם רמת
                      המשלב??????

                      משתדלת מממש להיות
                      מאופקת
                      לו רק הייתה לי פאה
                      מסורקת
                      רגע בוכה רגע
                      צוחקת
                      רק שלא תישאר לי
                      צלקת

                      לא ממש מצליחה לעכל
                      רק מבחוץ לגחך
                      תרצינות לקלקל
                      והולכת להפוך לרזה כמו
                      מקל
                      לא מעיזה לאכול שכל אחד
                      מסתכל.....

                      רק עזרו שאזכור תמיד תתחושה
                      איך הייתי כל כך
                      נטושה
                      ויום יבוא ואהיה כבודה כבר
                      דורות
                      לא אשכח את דרכי
                      בחדר המורות.....

                      כאב לא נעלם, זאת אני שלומדת לצחוק עם אבן בכיס...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      11
                      • מיתרמ מנותק
                        מיתרמ מנותק
                        מיתר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1289

                        כמו שביל לא סלול
                        כמו הר תלול
                        עומד אני בפתח אלול

                        ביד מקל חלול
                        הראש כבר לא צלול
                        ועוד מעט הכל כלול

                        ואיך אוכל לבוא לפניך
                        אין לי פה להשיב
                        כי ממש רחקתי ממך
                        אבל אני יכול להקשיב:

                        לקול תקיעת השופר
                        תקיעה שברים תרועה תקיעה
                        שילחשו לי שאפשר לקום מעפר
                        ושהשמש זורחת אחרי כל שקיעה

                        אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        11
                        • פונץ' בננהפ מנותק
                          פונץ' בננהפ מנותק
                          פונץ' בננה
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                          #1290

                          אבא תראה איך היא נופלת
                          ואף אחד לא רואה שהיא מדממת

                          אבא תביט לה בעיניים 
                          הדמעות יורדות לה בין הלחיים 

                          אבא מאיפה הכוחות לשרוד ת'חיים?
                          הרי מזמן היא איבדה ת'אמון באנשים

                          אבא תן לה ללמוד שמנפילות קמים 
                          שצומחים משם למקומות אדירים

                          אבא איך אפשר להאמין שהכל יתבהר
                          אם בינתיים השחור שם רק מתגבר

                          אבא למרות הכאב ששנים היא אוספת
                          על כל המכשולים היא בסוף נלחמת

                          💪💔👊

                          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                          שומע נסתרות הלב 💜

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          15
                          • טיטוט מנותק
                            טיטוט מנותק
                            טיטו
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1291

                            מזמור ל---~ בנבכי נפשו
                            ה' אליך כספתי וארים עיניי אל שמיך ואזכור
                            כי נפלתי ואקום ואתה עומד בעדי
                            אך כי אבכה במסתרי ליבי ואתה תשמע
                            וארד אל מרבדי השאול ואבדתי
                            ולא אמצא מזור לנפשי הכמהה אליך
                            עד מתי אדמה כי צדק רצוני ואאחוז בו
                            רעדה ארצי ואשבר מעליה
                            ותזרח השמש ואדע כי מאיתך היא
                            כי אתה אוהבני ותרפא את פצעיי מעל ליבי
                            ובאשר הלכתי תהיה איתי אלוקיי צורי ותקוותי.

                            אני לא עצמי.
                            תכף אשוב...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            11
                            • י מנותק
                              י מנותק
                              יונה מצאה בו מנוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1292
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              7
                              • ברוריהב מנותק
                                ברוריהב מנותק
                                ברוריה
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1293

                                רוצה להתעלות לגעת בכסאך
                                רוצה להתחזק ללכת בדרכך
                                הגיע הזמן להשתפר
                                לקחת את עצמי בידיים
                                להשתנות ולגדול

                                רוצה להיות טובה יותר
                                רוצה באמת להאמין
                                לא להתרגל למציאות
                                להאמין שיהיה טוב

                                מתי יבוא היום שאגדל
                                והאמין שאפשר
                                להיות אחרת

                                אולי תתן לי סימן
                                תראה לי שאתה כאן
                                איתי
                                שומר עלי בכל הכוח
                                לא מוותר

                                גם כשאני נופלת
                                ומתלכלכת
                                עזור לי לקום
                                להתנער מהחול
                                לקום ולגדול

                                שירה מעומק הנשמה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                  לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                  לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1294

                                  אני גמרתי
                                  כבר נפלתי
                                  אתם לא ראיתם
                                  אבל אני כבר החלטתי
                                  שנמאס לי
                                  אתם שתקתם
                                  אבל זה יותר הכאיב לי
                                  אמרתם שבסוף יהיה טוב
                                  אבל לא הייתה לי סבלנות
                                  לחכות
                                  כמו צער יכול להיות
                                  בכאב
                                  כבר שברים
                                  יכול ליצור הלב
                                  העולם מלא ברגשות
                                  אנשים תחפשו
                                  את השביל המתאים
                                  ללב שלי
                                  כי אם לא
                                  אתם תאבדו אותי
                                  או שתגרמו לי
                                  לאבד תעצמי
                                  אילה....

                                  אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  12
                                  • ש מנותק
                                    ש מנותק
                                    שיר הלל
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1295

                                    בלילות אנלא נרדמת
                                    על סיוטים חולמת
                                    קמה מתעוררת
                                    ושוב למחשבות חוזרת
                                    למה החיים שלי גרועים
                                    הם כל הזמן כנועים
                                    נמאס לי כבר לחיות
                                    בסערה של רגשות
                                    הדמעות לא מתייבשות
                                    ואני כבר בועטת
                                    בכל מה שמציעים
                                    כי האמת לוהטת
                                    מתחת למילים
                                    אין כבר מקום בראש
                                    המחשבות לא רוצות לפרוש
                                    ואני מתחננת בדמעות
                                    כבר אין לי כוחות
                                    נגמרה האמונה
                                    אני אף פעם לא מבינה
                                    את התמונה
                                    ואיך אפשר להאמין
                                    לראות לא להבין
                                    את מה שקורה
                                    ולסמוך על הבורא
                                    זה קשה , נגמר הכוח
                                    לא רוצה להשאר וגם לא לברוח
                                    אבל אבא אולי תראה לי
                                    שנשארה טיפה של אמונה
                                    אבא תעזור לי
                                    להבין את התמונה
                                    כי כבר נשברתי
                                    ומהעולם התייאשתי
                                    אבל אני עדיין קטנה
                                    לאבד תאמונה
                                    אבל בכל זאת זה קרה
                                    את עצמי כבר לא מכירה
                                    עכשיו נשארתי בריקנות
                                    נכנעת אל הכנות
                                    כי אין לי מה לעשות יותר
                                    זה או להלחם או לוותר
                                    הלב שלי כבר מנופץ לרסיסים
                                    בתוך העולם כבר לא יודעת מה באמת עושים
                                    אך בליבי נשארה עוד תפילה
                                    אחת אחרונה לפני הנפילה....

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    9
                                    • ה מנותק
                                      ה מנותק
                                      הודיה 1
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי הודיה 1
                                      #1296

                                      היום כתבתי את השיר הראשון שלי אני מאוד אשמח לתגובות שלכם
                                      כעת אני כאן
                                      חזרתי לעצמי
                                      עם הרבה אנשים
                                      טובים שסביבי
                                      חברות ומשפחה
                                      וכל זה אך ורק
                                      מאת ה'
                                      תודה לך ה'
                                      שאתה עדיין
                                      מאמין בי
                                      ומחזיר לי
                                      ת'מנשמה שלי
                                      כל יום ויום
                                      ולא מתייאש
                                      לעולם
                                      תודה!
                                      HODAYA

                                      "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      11
                                      • טותייייט מנותק
                                        טותייייט מנותק
                                        טותיייי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1297

                                        אני אשמה
                                        כי ספרתי
                                        אף אחד לא יבין
                                        את המקום שלי
                                        היום רצתי לבד
                                        ובכיתי
                                        נשארתי שעה
                                        ולא זזתי
                                        כמעט מכולם
                                        התייאשתי
                                        למה עשיתי
                                        למה ספרתי
                                        למה אמרתי
                                        כולם היו בהלם
                                        כולם חטפו שוק
                                        אבל אף אחד לא מבין
                                        את הסיבה בסוף
                                        רק רציתי
                                        קשר אוהב
                                        כמו שצריך להיות
                                        בסוף קבלתי מכולם
                                        שתי סטירות
                                        טוהר

                                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        10
                                        • אין על מוזיקהא מנותק
                                          אין על מוזיקהא מנותק
                                          אין על מוזיקה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אין על מוזיקה
                                          #1298

                                          לפני כמה זמן @פונץ-בננה (אם אני לא טועה) העלתה לפה שיר מדהים ועצוב על נוער מתמודד מנקודת המבט שלה...,- מי שלא קרא ממליצה מאד לגלול למעלה ולקרוא..
                                          בי זה מאד נגע וגם באותה תקופה ראיתי קרוב משפחה שגם במצב הזה אז בהשראת השיר שלה ניסיתי לרשום גם שיר על הנושא הכאוב הזה אבל להביא אותו מנקודת מבט שונה, של הנער המתמודד בעצמו..
                                          כתבתי אותו כבר באותו יום שפונץ' בננה העלתה את שלה, אבל לא התאפשר לי לשלוח אותו ,לכן זה רק עכשיו...

                                          אתם מסתכלים עלי בעיניים נוזפות
                                          עיניים דומעות
                                          עיניים כואבות
                                          עיניים כועסות
                                          עיניים מאוכזבות
                                          ואני משפיל את שלי....
                                          אתם אומרים ציטוטים
                                          מפחידים, מאיימים
                                          מבקשים, מתחננים
                                          בוכים, זועקים
                                          וכשלא קורה דבר, פשוט שותקים.

                                          ואני---
                                          כל כך רוצה לרצות ,
                                          אך לא מצליח לנסות
                                          כל כך רוצה ללמוד עוד דף
                                          אך מול עיני האותיות מרצדות
                                          הרחוב קורץ ואני נענה
                                          אבל המצפון מייסר ולא מפסיק לשניה
                                          רוצה לאותת לכם שאני לא נהנה
                                          שאתם לא רואים את כל התמונה
                                          מרגיש שאין לי תקנה
                                          ואנה אני בא??????

                                          עומד על שפת הצוק
                                          בתסבוכת ארורה
                                          המדרון חלקלק ומדרדר
                                          מאחורי תהום פעורה

                                          ואני----
                                          משתוקק לזוג ידיים שיבואו
                                          כמה לזוג עיניים טובות שיביטו
                                          שיעודדו, שיפרגנו, , שיאמינו.
                                          ולא יתאבלו על הילד התמים שהיה וכבר איננו..
                                          שיחלצו אותי בעדינות מן הבור
                                          שיגרמו לי להרגיש גם בתוך המסגרת כציפור דרור
                                          שלא ידרשו ממני להיות מה שאני לא
                                          ועדיין יתנו לי חותמת של גיבור

                                          טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          10

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול