דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 786.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט מנותק
    טותייייט מנותק
    טותיייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1275

    מרגישה לבד
    הבדידות חונקת את הגרון
    מרגישה בדד
    לדיכאון נמאס מלישון

    הבדידות זה הדבר
    הכי קשה שיכול להיות
    הדיכאון חזר
    נמאס לי כבר מלבכות

    פעמים הבדד
    עושה מעט טוב
    אבל שהוא מלווה בדיכאון
    זה צורב מאד בגרון

    נמאס כבר לבכות
    ועוד יותר שאת לבד
    שהדיכאון והדמעות
    חוזרים
    מרגישה שהכל נאבד...

    טוהר

    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    9
    • orlyO מנותק
      orlyO מנותק
      orly
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי orly
      #1276
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
        חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
        חיה במקרנצ'יק 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
        #1277

        אי צדק!

        מכירים את זה שמשהו מעצבן
        ובא לתת בעיטה לכל העולם?
        מכירים את זה שהכל מקומם
        ובא לטלטל את המוח לבן-אדם?

        שמעתי ראיתי הזדעזעתי משחיתות
        מה שהולך היום זה פשוט הפקרות!
        מבור ששתית אל תשליך לשם אבן
        לאחרונה זה קורה מידי הרבה!

        רב צדיק, סופר חשוב, ועוד אנשים
        לא נמאס כבר לאחרים להרוס ת'חיים?
        מה אכפת לכם שהשני מצליח כעת?
        למה להפוך את הרוגע לאי שקט???

        שונאת כפיות טובה, שונאת אכזריים
        שונאת הבלים שלהם כולם מאמינים
        שונאת תקשורת ושונאת רכילות
        מי שיכול לקבוע זה רק הרבנות!!!!!!!

        טוב להציץ
        https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        6
        • שיר נולדש מנותק
          שיר נולדש מנותק
          שיר נולד
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי שיר נולד
          #1278

          נכתב בהשראת הנושא של @לא-הכל-טוב-אבל-הכל-לטובה , העלת לי זיכרון ישן
          פעם סיפרו לי ת'סיפור שעכשיו אני מהמירה לשיר..(אני לא זוכרת אם זה אמיתי אבל לפי מה שקורה בעולם אני חושבת שייתכן.) סוף עגום.. חייבת לשתף אבל באמת- קחו לתשומת ליבכם😥
          אז אני הלבשתי עלי את דמות "הכותבת" ונכנסתי לתפקיד:

          הרגשת שאת לא אהובה
          שלא מתייחסים אליך מספיק
          שאת ברמה פחותה
          שבזבזת הרבה זמן לריק

          חשבת שרשום לך על המצח- כישלון
          ושמעת הרבה ביקורות על מקום אחרון
          והרגשת איך הלב שלך קופא
          כשראית את הסיוט הזה שוב קורה

          בלית ברירה החלטת לצאת, להתנתק
          לברוח מהמציאות
          לחיות בתוך בועת אישיות
          אחת כזו מדומיינת, מנוטרלת
          קצת הרבה מבוהלת

          אבל לא הבנו זאת מייד
          תקעת לנו בלב סכין חד
          לא חיכינו לתירוצים
          להתנצלויות או וויכוחים

          התעלמנו ממך
          מהצעקה החרישית שלך
          התרחקנו ממך
          כי חשבנו שזאת בחירה שלך

          דיברנו עלייך דברים
          לא מאהבת מרדכי
          אלא משנאת המן
          שלחנו לך תוצאות מעשים
          לא שלנו,
          אלא שלך, ממזמן--

          בחרנו לשבת לך על הפצעים
          במקום לעזור לך ולומר:
          "פסעת פסיעה אחת אחורנית
          זה בטוח רק בשביל התנופה בחזית"
          החלטנו לבעוט לך בפנים
          ולשרוף לך ת'רגעים שפעם היו יפים

          עכשיו את כאן יושבת מולי
          מביטה בי בעיניים גדולות
          כאילו אני איזה חפץ שולי
          ואני יושבת ומתחננת קשות

          שתמחלי לי על העבר האכזרי
          למרות שנראה שמאוחר מדי
          את יושבת כאן מולי
          בתוך מוסד של חולים בקטע נפשי

          הנפש פצועה---
          מי יוכל לה---

          ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
          הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          15
          • טותייייט מנותק
            טותייייט מנותק
            טותיייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1279

            קבלתי קבלות
            רציתי ישועות
            נחנקתי מהדמעות
            בנוסף התפילות
            האמנתי מהלב
            שכל הכאב
            יעלם
            אני הייתי בטוחה
            שהשם יעזור לי
            שישמע אותי
            שירגיש אותי
            אבל בסוף
            זה לא קרה
            נפלתי למרה שחורה
            מרגישה נפילה
            באמונה
            מרגישה אבן גדולה
            שיושבת על הלב
            איפה האמונה
            איפה התפילה
            איפה היד הגדולה
            שאמורה להושיע
            אבא אין לי שאלות
            וזה קשה
            אבל איפה כל התפילות
            זה מתסכל
            אני מרגישה מוזר
            לא רוצה שתהיה לי זר
            אבא תעזור לי
            אבא תשמע אותי
            אבא לא באלי ללכת אחורה
            אבא לא באלי שתעלם האמונה
            אבא זה מה שמחזיק אותי
            להאמין שהכל לטובה
            אבל קשה לי נורא
            מרגישה ילדה חצופה
            שרע לי באה אליך
            שטוב לי שוכחת ממך
            אבא תשמע אותי
            תחזק אותי
            תרים אותי
            לא באלי ליפול
            לא באלי לברוח
            לא באלי לצעוק
            לא באלי לשכוח
            אבא אני אוהבת אותך
            אבא תושיע אותי
            תיתן לי אמונה
            ששום דבר לא שב ריקם
            ותיתן לי הרגשה
            שאתה לא עוזב אותי
            לעולם!
            טוהר

            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • נעמי16נ מנותק
              נעמי16נ מנותק
              נעמי16
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי16
              #1280

              תגידו לי מה עושים
              כשצדק ויושר קורסים
              כשתום ורכות מתמוססים
              ואת הבמה באלגנטיות תופסים
              שקר ורוע מאוסים

              ואיך יפה הם מחופשים
              ואיך באיטיות לתודעה הם נכנסים
              את האמת הזוהרת מטשטשים, מכסים
              בכל הטוב שעוד נשאר כוססים
              ערפל וספיקות לכל עבר מרססים
              את החלש, העדין, ללא היסוס רומסים.

              ויש עוד כמה שבורים, מהוססים
              שאת האמת מפיצים בקולות מהוסים.
              אבל עד מהרה בברוטליות הם נדרסים
              כי, הא....זה ברור שלהטפות לא מתייחסים.

              יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              10
              • ש מנותק
                ש מנותק
                שיר הלל
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1281

                השם אתה יודע את מה שבתוכי
                השם אתה הוא זה שנותן לי את כוחי
                בלעדייך אני כלום
                לא שווה מאום
                אבל אתה רואה
                שלי כל כך קשה
                ולפעמים היצר עליי משתלט
                הוא לא נותן לי שוב להתחרט
                ואיך כל פעם מצליח בי לשטות
                משאיר אותי עם אלף חרטות
                דמעות שלא עוצרות
                לא יכולה לראות
                איך שוב נפלתי
                וכמה שהתפללתי
                להיות חזקה לא לפול
                אבל עליי היצר יכול
                ואני שוב נקרעת
                כמעט משתגעת
                אבל יודעת
                שאתה אבא כל יכול תעזור לי
                אתה רואה שקשה לי
                משתדלת להיות טובה
                לא להתרחק להשאר קרובה
                אבל אבא רק אתה שומע
                את הדמעות בלילות
                שלא נותנות לי מרגוע
                תשמע את התפילות
                זה אוכל'תי מבפנים מלאת חרטה
                זה משאיר לי את הנפש שוב שרוטה
                אבא תן לי תכוחות להתגבר
                לא רוצה לפול בזה יותר

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • ש מנותק
                  ש מנותק
                  שיר הלל
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1282

                  למה כולם חושבים
                  שהם על החיים שלי מחליטים
                  למה הם מתערבים
                  ולפני שמסתכלים שופטים
                  הם מבקרים ופוגעים
                  והם לא באמת דואגים
                  רק נותנים ביקורת
                  מדביקים לי גם כותרת
                  את הנפש שלי שורטים
                  זורקים לי משפטים
                  מנסה להשאר חזקה
                  אבל בפנים מרגישה מועקה
                  אני מצפה מאנשים
                  להיות יותר רגישים
                  להבין בנפש האדם
                  לפני שהם שורטים בדם
                  רק מחרבים והורסים
                  מנפצים לי את הלב לרסיסים
                  ולא מבינים מה הם עושים
                  זורים לי מלח לפצעים
                  וגם חושבים שזה נעים
                  מנסה לא להכנע
                  למילים של אשמה
                  לברוח מהשנאה
                  לפני שהיא באה
                  אבל אבא תן לי תכוחות
                  תן לי את הפצעים לאחות
                  מרגישה שזה גדול עליי
                  אבא תעזור אתה שם מעליי
                  תן לי להשאר חזקה באמת
                  ממילים שפוגעות
                  לברוח ולהתעלם מהחטא
                  לפני שבנפש נוגעות

                  שיר כואב במיוחד!!!!
                  נכתב בדמעות!!!!
                  😔

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  12
                  • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                    חסידייה אוטנטיתח מנותק
                    חסידייה אוטנטית
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                    #1283

                    הגל שעולה
                    מתקרב אך בורח
                    הרצון שגולה
                    תר אחר כוח

                    בתוך עומק אינסופי
                    מחפש בקרבתך
                    בוא אליי קלי
                    קח אותי איתך

                    עכשיו---
                    הים סוער
                    ליבי בוער
                    מתחנן שוב לשובך
                    לאור מתוך ההסתרה

                    חג סביב כמו במעגל
                    שקוע במערבולת
                    מנסה לרדת מהגל
                    להתעלות על המפולת

                    תבקע לי את הים
                    הושט לי את ידך
                    הוסף על הקיים
                    תן לי משלך

                    ושוב---
                    הים סוער
                    ליבי בוער
                    מתחנן שוב לשובך
                    לאור מתוך ההסתרה

                    כי אחריי גאות בא השפל
                    כדיי לאסוף אוצרות
                    רק פקח לנו עיניים
                    תעזור לנו לראות

                    תאמין רק בנו
                    מתוך ים של שחור
                    בקריעה משלנו
                    תראה לנו ת'אור

                    ועכשיו
                    גם בים סוער
                    כשהלב עוד בוער
                    קורא רק לשובך
                    לאור מתוך ההסתרה
                    הקול מלמעלה- התקרבו בנים
                    אל המערב נתאסף כולנו אחים

                    עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                    מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    9
                    • טותייייט מנותק
                      טותייייט מנותק
                      טותיייי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1284

                      אלול
                      4 אותיות
                      שנוגעות בלב
                      אלול
                      איך החודש הזה
                      הגיע כלכך מהר
                      אלול
                      מרעיד לי הנפש
                      לחשוב עליו
                      אלול
                      רוצה להרגיש את הקירבה
                      ואת השכינה מעלי
                      אלול
                      חודש הרחמים והסליחות
                      אלול
                      רוצה לחפש את השבילים
                      לדמעות
                      אלול
                      חטאנו תסלח לנו
                      אלול
                      חפשנו ומצאנו
                      אלול
                      מצאנו את הלב
                      אלול
                      את הלב
                      של אבא אוהב...
                      טוהר

                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • מוכשרת עלמ מנותק
                        מוכשרת עלמ מנותק
                        מוכשרת על
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                        #1285

                        אלול
                        לפחות בחודש הזה תשכחי מהכל
                        לפחות פה תאזרי אנרגיות יש מאין
                        לפחות בחודש הזה אל תנסי ליפול
                        לפחות עכשיו תישארי מעל המים
                        לפחות..
                        לפחות שבוע לפחות שבועיים ואולי גם 3
                        יש לך כוח?
                        אז תמשיכי כך,
                        תראי לו באמת את הכוונות שלך!


                        לפחות עד ראש השנה
                        זה לא הרבה, נכון..?
                        שבוע וחצי - זמן מתנה!
                        נצלי אותו עד תום.

                        הגיוני שאח"כ אומר שוב - "רק עוד שבוע ועוד אחד" 🙂 זה הרעיון- ככה מתמודדים, מגמדים את הזמן.
                        "כאילו אין מחר לחיות היום, תחזיק רק להיום" (עקיבא תורג'מן, "יש בך הכל")

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        13
                        • orlyO מנותק
                          orlyO מנותק
                          orly
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1286

                          "הבא להיטהר מסייעין בידו"
                          ואני באה
                          להיטהר
                          אך השער נעול
                          ואני רוצה
                          להתחבר
                          אך לא יודעת את הכיוון
                          ורק רוצה
                          שיסייעו בידי
                          שיפתחו לי את השערים
                          שיראו לי את הכיוון
                          שיעזרו לי להיטיב המעשים
                          שאצליח רק טוב לעשות בעולם
                          ולעזור לעצמי ולכולם
                          מה בסך הכל ביקשתי
                          להיטהר
                          רוצה שיסייעו
                          בידי
                          רוצה שיבינו
                          אותי
                          רוצה להיות טהורה יותר
                          להזדכך
                          להתקרב
                          להתחבר!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          9
                          • חלום לגדולח מנותק
                            חלום לגדולח מנותק
                            חלום לגדול
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1287

                            שמש שלי
                            שקעת לך בשקט של בין הערבים
                            והשארת אותי רק עם שאריות
                            ניצוצות זוהרים אליי משמים
                            ואני יודעת- אילו נשיקות

                            ולא שכחת, גם באפילה
                            שולחת לי חיוכים
                            לפעמים זה רק נפילה
                            אך את ליבי צובטים

                            ועכשיו כשהתקטן הירח כל כך
                            ונשארתי כאובה לבד
                            אני יודעת, פרצופי לח
                            החלום לי אבד

                            תבטיחי לי שתשובי
                            ותבקיעי בזריחה מפעימה
                            תבטיחי לי שתגיעי
                            גם אם תשקע שוב חמה

                            צלילים יוצרים מנגינה
                            רק כשיש ביניהם
                            גם עליות וגם ירידות.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            10
                            • שנדיש מנותק
                              שנדיש מנותק
                              שנדי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1288

                              ||ספויילר||לא שלי.. שווה קריאה

                              רווקה בחדר המורות----
                              אין כניסה בלי חצאיות
                              שחרחרות
                              מקומות קבועים
                              אין כאן תורות
                              מביטה מבחוץ ממרחק של
                              דורות
                              ברוכה הבאה
                              לחדר מורות

                              שותים כאן קפה
                              בכוס
                              לא קרטון
                              רק המורות הזקנות שנותנות את
                              הטון
                              מרגישה מאובנת
                              כמו עמוד של בטון
                              לו רק הייתי בשנת
                              שבתון

                              ופוליטיקה זה כאן
                              עסק רגיל
                              לעולם כנראה
                              לא עוברים את
                              הגיל
                              רכילות רכילות רכילות
                              לתועלת!
                              בין לבין
                              מקנחת
                              נזלתת

                              וזו סצנה לגמרי
                              לא
                              אפשריתת
                              כל בוקר נכנסת
                              עם פרצוף של
                              כרית
                              מעמידה לי פרצוף רענן
                              נכנסת בצעד בוטח(?)
                              שאנן

                              ושואלת את עצמי בלי
                              אמון
                              גלגל חוזר או
                              עניין של
                              תזמון
                              ואיך אני ממרחק של דורות
                              מצויה לי בתוככי החדר
                              מורותת

                              ו"כל טוב"
                              ו"שלום שלום"
                              ו "מאיפה הגעת אלינו
                              עד הלום"?
                              ו "מחר את תורנית, תקני גם חלב"
                              השם! מאיפה להם רמת
                              המשלב??????

                              משתדלת מממש להיות
                              מאופקת
                              לו רק הייתה לי פאה
                              מסורקת
                              רגע בוכה רגע
                              צוחקת
                              רק שלא תישאר לי
                              צלקת

                              לא ממש מצליחה לעכל
                              רק מבחוץ לגחך
                              תרצינות לקלקל
                              והולכת להפוך לרזה כמו
                              מקל
                              לא מעיזה לאכול שכל אחד
                              מסתכל.....

                              רק עזרו שאזכור תמיד תתחושה
                              איך הייתי כל כך
                              נטושה
                              ויום יבוא ואהיה כבודה כבר
                              דורות
                              לא אשכח את דרכי
                              בחדר המורות.....

                              כאב לא נעלם, זאת אני שלומדת לצחוק עם אבן בכיס...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              11
                              • מיתרמ מנותק
                                מיתרמ מנותק
                                מיתר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1289

                                כמו שביל לא סלול
                                כמו הר תלול
                                עומד אני בפתח אלול

                                ביד מקל חלול
                                הראש כבר לא צלול
                                ועוד מעט הכל כלול

                                ואיך אוכל לבוא לפניך
                                אין לי פה להשיב
                                כי ממש רחקתי ממך
                                אבל אני יכול להקשיב:

                                לקול תקיעת השופר
                                תקיעה שברים תרועה תקיעה
                                שילחשו לי שאפשר לקום מעפר
                                ושהשמש זורחת אחרי כל שקיעה

                                אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                11
                                • פונץ' בננהפ מנותק
                                  פונץ' בננהפ מנותק
                                  פונץ' בננה
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                                  #1290

                                  אבא תראה איך היא נופלת
                                  ואף אחד לא רואה שהיא מדממת

                                  אבא תביט לה בעיניים 
                                  הדמעות יורדות לה בין הלחיים 

                                  אבא מאיפה הכוחות לשרוד ת'חיים?
                                  הרי מזמן היא איבדה ת'אמון באנשים

                                  אבא תן לה ללמוד שמנפילות קמים 
                                  שצומחים משם למקומות אדירים

                                  אבא איך אפשר להאמין שהכל יתבהר
                                  אם בינתיים השחור שם רק מתגבר

                                  אבא למרות הכאב ששנים היא אוספת
                                  על כל המכשולים היא בסוף נלחמת

                                  💪💔👊

                                  אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                  שומע נסתרות הלב 💜

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  15
                                  • טיטוט מנותק
                                    טיטוט מנותק
                                    טיטו
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1291

                                    מזמור ל---~ בנבכי נפשו
                                    ה' אליך כספתי וארים עיניי אל שמיך ואזכור
                                    כי נפלתי ואקום ואתה עומד בעדי
                                    אך כי אבכה במסתרי ליבי ואתה תשמע
                                    וארד אל מרבדי השאול ואבדתי
                                    ולא אמצא מזור לנפשי הכמהה אליך
                                    עד מתי אדמה כי צדק רצוני ואאחוז בו
                                    רעדה ארצי ואשבר מעליה
                                    ותזרח השמש ואדע כי מאיתך היא
                                    כי אתה אוהבני ותרפא את פצעיי מעל ליבי
                                    ובאשר הלכתי תהיה איתי אלוקיי צורי ותקוותי.

                                    אני לא עצמי.
                                    תכף אשוב...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    11
                                    • י מנותק
                                      י מנותק
                                      יונה מצאה בו מנוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1292
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      7
                                      • ברוריהב מנותק
                                        ברוריהב מנותק
                                        ברוריה
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1293

                                        רוצה להתעלות לגעת בכסאך
                                        רוצה להתחזק ללכת בדרכך
                                        הגיע הזמן להשתפר
                                        לקחת את עצמי בידיים
                                        להשתנות ולגדול

                                        רוצה להיות טובה יותר
                                        רוצה באמת להאמין
                                        לא להתרגל למציאות
                                        להאמין שיהיה טוב

                                        מתי יבוא היום שאגדל
                                        והאמין שאפשר
                                        להיות אחרת

                                        אולי תתן לי סימן
                                        תראה לי שאתה כאן
                                        איתי
                                        שומר עלי בכל הכוח
                                        לא מוותר

                                        גם כשאני נופלת
                                        ומתלכלכת
                                        עזור לי לקום
                                        להתנער מהחול
                                        לקום ולגדול

                                        שירה מעומק הנשמה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                          לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                          לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1294

                                          אני גמרתי
                                          כבר נפלתי
                                          אתם לא ראיתם
                                          אבל אני כבר החלטתי
                                          שנמאס לי
                                          אתם שתקתם
                                          אבל זה יותר הכאיב לי
                                          אמרתם שבסוף יהיה טוב
                                          אבל לא הייתה לי סבלנות
                                          לחכות
                                          כמו צער יכול להיות
                                          בכאב
                                          כבר שברים
                                          יכול ליצור הלב
                                          העולם מלא ברגשות
                                          אנשים תחפשו
                                          את השביל המתאים
                                          ללב שלי
                                          כי אם לא
                                          אתם תאבדו אותי
                                          או שתגרמו לי
                                          לאבד תעצמי
                                          אילה....

                                          אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          12

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול