דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 786.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
    מוכן תמיד לעזורמ מנותק
    מוכן תמיד לעזור
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1267

    גם שנראה שהכל שחור
    ואין שום תקווה באופק
    מחפש נקודות של אור
    ומתבונן לעומק

    גם שנראה שאין תקווה
    והאור מזמן כבה
    ובלב השתלטה האכזבה
    מבקש בלב מלא תפילה
    לקום ולצמוח מהנפילה

    אבא תעזור
    תראה לי את האור
    שאוכל להבחין בין טוב לרע
    שאדע מה המטרה

    אבא הטוב
    רוצה להרגיש קרוב
    מתפלל בכל הכוח
    מהצרות רוצה לשכוח
    לתת לשמש לזרוח
    ובאמת לשמוח

    גם בזמנים שמרגיש לבד
    תזכור תמיד שיש השם אחד
    מחזיק לך תיד
    הוא לא משאיר את בנו לבד

    אבא תעזור
    את הרע כבר תעצור
    תן לי רק לראות
    שנגמרו כבר הצרות
    כי אני כבר לא יכול לחיות
    עם הדמעות

    לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    12
    • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
      מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
      מוזיקה זה הדיבור
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1268
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • מוח שליט על הלבמ מנותק
        מוח שליט על הלבמ מנותק
        מוח שליט על הלב
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1269

        שיר שכתבתי משום שאני מטבעי אדם מאד מסודר ואחי פחות בלשון זהירה וזה גורם לי לעצבים!! ואני בטוח שגם לכם יש כאלה דברים בחיים מקווה שתחברו לשיר אז יאללה תתחילו לקרא.צבעי טקסט

        נכנס לבית אחרי יום קשה
        ומשהוא מאד קשה אני מגלה
        את הארונות
        מי סוגר
        את התמונות
        מי לא אוהב
        אז תגלו ככה
        יש אנשים שאצלם
        כך הטבע
        ברמה גבוהה הם
        עד כדי כך שהם שוכחים
        כן נכון
        שצריך למצא פתרון
        ללחץ
        אבל בלי יח"ץ.
        יאללה סגור ת'דלת
        מספיק אנחנו משלמים לדלק
        לא צריך בעיות
        פשוט להיות
        או עצמך
        או לשנות
        כי בסוף מי מחליט!!.
        זה רק ה'


        אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • פונץ' בננהפ מנותק
          פונץ' בננהפ מנותק
          פונץ' בננה
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1270

          חודש אלול
          חודש של בירור
          חשבון נפש
          חשבון עם הלב שלי
          על כל המעשים
          שעברו וקרו איתי
          מבקשת סליחה
          אם אמרתי מילה
          והיא לא במקום עמדה
          מבקשת סליחה מעצמי
          תסלחו כי לא הייתה בי
          ההבנה והכוונה
          לדברים שמשם הושלכו
          ויצאו בלי סיבה
          אבא
          אני עומדת לפניך עם דף לבן
          פותחת התחלה חדשה
          רוצה שהשנה תהיה יותר טובה
          תפתח לי את הרצון להתקרב
          לא יכולה יותר עם הכאב
          הריחוק הזה הורג
          רוצה כבר לעשות את רצונך-
          בלבב שלם!

          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
          שומע נסתרות הלב 💜

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          13
          • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
            לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
            לא הכל טוב אבל הכל לטובה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
            #1271
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            8
            • LOVE MEL מנותק
              LOVE MEL מנותק
              LOVE ME
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1272

              מה שיהיה מחר...

              בזמן כזה של התחלה,
              מגיע יום שהוא סיום.
              לשנה שעברה וחלפה לה,
              וביום זה ידונו בי ויתנו ציון.

              כן אנחנו כל השנה במבחן,
              מול עצמינו, מול חברינו.
              ומול בורא עולם שאת חיינו נתן,
              אם נתאמץ ונשתדל יהיה מי שימליץ בעדנו.

              אני מאד מפחדת,
              מנסה עכשיו לנסות לתקן הרושם שנוצר.
              כי ביום זה יהיה כותרת,
              למה שיהיה מחר.

              כן אנחנו כל השנה במבחן,
              מול עצמינו, מול חברינו.
              ומול בורא עולם שאת חיינו נתן,
              אם נתאמץ ונשתדל יהיה מי שימליץ בעדנו.

              לך אנחנו מחכים,
              ומבקשים לחסות בצילך.
              גם אין אנחנו ראויים,
              מצפים למחילתך.

              כן אנחנו כל השנה במבחן,
              מול עצמינו, מול חברינו.
              ומול בורא עולם שאת חיינו נתן,
              אם נתאמץ ונשתדל יהיה מי שימליץ בעדנו.

              שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              6
              • ש מנותק
                ש מנותק
                שיר הלל
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1273

                השם קשה לי
                אני לא יכולה
                השם תעזור לי
                מרגישה כמו גדולה
                אבל בפנים
                מתרסקת
                הנפש חושקת
                ישנם רצונות
                מוסתרים
                אבל אני מדלגת
                מעל ההרים
                ובאמצע נופלת
                ובלב מתפללת
                אני לא מצליחה
                כמעט ונשברת
                מבקשת ממך
                תראה לי את הדרך
                רוצה להצליח
                לעלות ולפרוח
                אבל רק מועדת
                נשברת רועדת
                הדמעות שוטפות
                מהחיים עייפות
                למה הכל כל כך קשה
                מתי כבר אראה
                שיש גם טוב בחיים
                שיש גם ימים רגועים
                שלא הכל תמיד שחור
                שיש זמנים שיש גם אור
                רק תראה לי את זה אבא
                כי טבעתי בתוך ים של ייאוש
                תראה לי את זה אבא
                ושאת קרבתך ואהבתך אחוש

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                10
                • הללויהה מנותק
                  הללויהה מנותק
                  הללויה
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי הללויה
                  #1274

                  השיר הזה לא נועד להיות מסחטת לייקים, אני לא מצפה שהגולשים יקראו אותו בהמוניהם כי הוא לא ממש שיר רגיל. ולמרות זאת אני משוכנע שמי שיקרא ממש יהנה.

                  שיר שקוראים פעמיים!

                  סיפור בשלושה מערכות

                  אבא, הכרתי אותך בגיל עשרים ושתים
                  ביום שהכרתי אותך ראיתי פתאום את השמיים
                  אבל עכשיו אני לא מתמודד
                  כל גופי כמו שיכור מתנודד
                  עכשיו רוצה אותך כאן לעודד

                  אין לי ידיים, אין לי רגליים, כלום לא זורם בורידים.
                  בין אם זה פטל, בין אם זה יין, עם זה לא מתמודדים
                  חבריי שסביבי אכולי דאגה, מול עניהם כך נוצר משוגע
                  מסכים על הכל, כבר הלך לי הקול! אבל כלום באמת לא נרגע

                  וישמע האב את השיר, חייך במבוכה וקיבל את השבחים. הוא גם קלט את המסרים המורכבים וליטף לטיפה ארוכה. רק מאחורי הדלת הנעולה פתח את פיו החל משורר גם הוא, כמו נכנס בו דיבוק:
                  אבא הכרתי אותך מחדש, אני בן ארבעים ושתיים
                  השער מתדלדל, הלב מתערטל, ועליי צוחקים משמיים
                  הולך כמו גבר בסך
                  צועד לי הישר למוסך
                  אין שום אדם חכם באמת, שאיתי כבר לא מכוסך

                  טעויות על טעויות, טבעו בים הזדמנויות, הקהל לי הוא הא'לוהים
                  הפתרונות הם בעיות, השטויות המהויות, חיי בטרם עת נגדעים
                  חבריי מזמן אינם, שותפיי כולם הינם: חושבים אותי לא'לוהים
                  אמשיך לכזב, אסור לי לאכזב, ילדיי בזה אחרי זה באים

                  ובלי לשמוע דבר מכל זה, בעודו שוכב על מיטתו, עצם הסב את עיניו.
                  הוא כבר לא משורר בקול נעים אבל לחישתו עודנה מעוררת את הלבבות המאזינים. לא קל היה להקשיב ללחישתו הצרודה, אבל זהו תוכנה:

                   אבא הכרתי אותך מחדש בגיל שמונים ושתיים
                  אבא הכרתי אותך באמת כשעלית לי לשמיים
                  ביום בו אני לבד שוב
                  היום ההוא יום חשוב
                  היום שא'לוהי הרוחות לי קשוב

                  עם ידיים גרומות, וברכיים בולטות, ובלי להיות ישירים
                  נופלות החומות, מחשבות מאיטות, נושא את עיני להרים
                  היצר מותש, זכרוני מטושטש, רואים היטב בין השברים
                  על כל שעל ושעל, בכל מדרך נעל, מישהו היה להרים

                  מאין יבוא עזרי...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  21
                  • טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1275

                    מרגישה לבד
                    הבדידות חונקת את הגרון
                    מרגישה בדד
                    לדיכאון נמאס מלישון

                    הבדידות זה הדבר
                    הכי קשה שיכול להיות
                    הדיכאון חזר
                    נמאס לי כבר מלבכות

                    פעמים הבדד
                    עושה מעט טוב
                    אבל שהוא מלווה בדיכאון
                    זה צורב מאד בגרון

                    נמאס כבר לבכות
                    ועוד יותר שאת לבד
                    שהדיכאון והדמעות
                    חוזרים
                    מרגישה שהכל נאבד...

                    טוהר

                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    9
                    • orlyO מנותק
                      orlyO מנותק
                      orly
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי orly
                      #1276
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                        חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                        חיה במקרנצ'יק 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                        #1277

                        אי צדק!

                        מכירים את זה שמשהו מעצבן
                        ובא לתת בעיטה לכל העולם?
                        מכירים את זה שהכל מקומם
                        ובא לטלטל את המוח לבן-אדם?

                        שמעתי ראיתי הזדעזעתי משחיתות
                        מה שהולך היום זה פשוט הפקרות!
                        מבור ששתית אל תשליך לשם אבן
                        לאחרונה זה קורה מידי הרבה!

                        רב צדיק, סופר חשוב, ועוד אנשים
                        לא נמאס כבר לאחרים להרוס ת'חיים?
                        מה אכפת לכם שהשני מצליח כעת?
                        למה להפוך את הרוגע לאי שקט???

                        שונאת כפיות טובה, שונאת אכזריים
                        שונאת הבלים שלהם כולם מאמינים
                        שונאת תקשורת ושונאת רכילות
                        מי שיכול לקבוע זה רק הרבנות!!!!!!!

                        טוב להציץ
                        https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • שיר נולדש מנותק
                          שיר נולדש מנותק
                          שיר נולד
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי שיר נולד
                          #1278

                          נכתב בהשראת הנושא של @לא-הכל-טוב-אבל-הכל-לטובה , העלת לי זיכרון ישן
                          פעם סיפרו לי ת'סיפור שעכשיו אני מהמירה לשיר..(אני לא זוכרת אם זה אמיתי אבל לפי מה שקורה בעולם אני חושבת שייתכן.) סוף עגום.. חייבת לשתף אבל באמת- קחו לתשומת ליבכם😥
                          אז אני הלבשתי עלי את דמות "הכותבת" ונכנסתי לתפקיד:

                          הרגשת שאת לא אהובה
                          שלא מתייחסים אליך מספיק
                          שאת ברמה פחותה
                          שבזבזת הרבה זמן לריק

                          חשבת שרשום לך על המצח- כישלון
                          ושמעת הרבה ביקורות על מקום אחרון
                          והרגשת איך הלב שלך קופא
                          כשראית את הסיוט הזה שוב קורה

                          בלית ברירה החלטת לצאת, להתנתק
                          לברוח מהמציאות
                          לחיות בתוך בועת אישיות
                          אחת כזו מדומיינת, מנוטרלת
                          קצת הרבה מבוהלת

                          אבל לא הבנו זאת מייד
                          תקעת לנו בלב סכין חד
                          לא חיכינו לתירוצים
                          להתנצלויות או וויכוחים

                          התעלמנו ממך
                          מהצעקה החרישית שלך
                          התרחקנו ממך
                          כי חשבנו שזאת בחירה שלך

                          דיברנו עלייך דברים
                          לא מאהבת מרדכי
                          אלא משנאת המן
                          שלחנו לך תוצאות מעשים
                          לא שלנו,
                          אלא שלך, ממזמן--

                          בחרנו לשבת לך על הפצעים
                          במקום לעזור לך ולומר:
                          "פסעת פסיעה אחת אחורנית
                          זה בטוח רק בשביל התנופה בחזית"
                          החלטנו לבעוט לך בפנים
                          ולשרוף לך ת'רגעים שפעם היו יפים

                          עכשיו את כאן יושבת מולי
                          מביטה בי בעיניים גדולות
                          כאילו אני איזה חפץ שולי
                          ואני יושבת ומתחננת קשות

                          שתמחלי לי על העבר האכזרי
                          למרות שנראה שמאוחר מדי
                          את יושבת כאן מולי
                          בתוך מוסד של חולים בקטע נפשי

                          הנפש פצועה---
                          מי יוכל לה---

                          ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
                          הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          15
                          • טותייייט מנותק
                            טותייייט מנותק
                            טותיייי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1279

                            קבלתי קבלות
                            רציתי ישועות
                            נחנקתי מהדמעות
                            בנוסף התפילות
                            האמנתי מהלב
                            שכל הכאב
                            יעלם
                            אני הייתי בטוחה
                            שהשם יעזור לי
                            שישמע אותי
                            שירגיש אותי
                            אבל בסוף
                            זה לא קרה
                            נפלתי למרה שחורה
                            מרגישה נפילה
                            באמונה
                            מרגישה אבן גדולה
                            שיושבת על הלב
                            איפה האמונה
                            איפה התפילה
                            איפה היד הגדולה
                            שאמורה להושיע
                            אבא אין לי שאלות
                            וזה קשה
                            אבל איפה כל התפילות
                            זה מתסכל
                            אני מרגישה מוזר
                            לא רוצה שתהיה לי זר
                            אבא תעזור לי
                            אבא תשמע אותי
                            אבא לא באלי ללכת אחורה
                            אבא לא באלי שתעלם האמונה
                            אבא זה מה שמחזיק אותי
                            להאמין שהכל לטובה
                            אבל קשה לי נורא
                            מרגישה ילדה חצופה
                            שרע לי באה אליך
                            שטוב לי שוכחת ממך
                            אבא תשמע אותי
                            תחזק אותי
                            תרים אותי
                            לא באלי ליפול
                            לא באלי לברוח
                            לא באלי לצעוק
                            לא באלי לשכוח
                            אבא אני אוהבת אותך
                            אבא תושיע אותי
                            תיתן לי אמונה
                            ששום דבר לא שב ריקם
                            ותיתן לי הרגשה
                            שאתה לא עוזב אותי
                            לעולם!
                            טוהר

                            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            7
                            • נעמי16נ מנותק
                              נעמי16נ מנותק
                              נעמי16
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי16
                              #1280

                              תגידו לי מה עושים
                              כשצדק ויושר קורסים
                              כשתום ורכות מתמוססים
                              ואת הבמה באלגנטיות תופסים
                              שקר ורוע מאוסים

                              ואיך יפה הם מחופשים
                              ואיך באיטיות לתודעה הם נכנסים
                              את האמת הזוהרת מטשטשים, מכסים
                              בכל הטוב שעוד נשאר כוססים
                              ערפל וספיקות לכל עבר מרססים
                              את החלש, העדין, ללא היסוס רומסים.

                              ויש עוד כמה שבורים, מהוססים
                              שאת האמת מפיצים בקולות מהוסים.
                              אבל עד מהרה בברוטליות הם נדרסים
                              כי, הא....זה ברור שלהטפות לא מתייחסים.

                              יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              10
                              • ש מנותק
                                ש מנותק
                                שיר הלל
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1281

                                השם אתה יודע את מה שבתוכי
                                השם אתה הוא זה שנותן לי את כוחי
                                בלעדייך אני כלום
                                לא שווה מאום
                                אבל אתה רואה
                                שלי כל כך קשה
                                ולפעמים היצר עליי משתלט
                                הוא לא נותן לי שוב להתחרט
                                ואיך כל פעם מצליח בי לשטות
                                משאיר אותי עם אלף חרטות
                                דמעות שלא עוצרות
                                לא יכולה לראות
                                איך שוב נפלתי
                                וכמה שהתפללתי
                                להיות חזקה לא לפול
                                אבל עליי היצר יכול
                                ואני שוב נקרעת
                                כמעט משתגעת
                                אבל יודעת
                                שאתה אבא כל יכול תעזור לי
                                אתה רואה שקשה לי
                                משתדלת להיות טובה
                                לא להתרחק להשאר קרובה
                                אבל אבא רק אתה שומע
                                את הדמעות בלילות
                                שלא נותנות לי מרגוע
                                תשמע את התפילות
                                זה אוכל'תי מבפנים מלאת חרטה
                                זה משאיר לי את הנפש שוב שרוטה
                                אבא תן לי תכוחות להתגבר
                                לא רוצה לפול בזה יותר

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • ש מנותק
                                  ש מנותק
                                  שיר הלל
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1282

                                  למה כולם חושבים
                                  שהם על החיים שלי מחליטים
                                  למה הם מתערבים
                                  ולפני שמסתכלים שופטים
                                  הם מבקרים ופוגעים
                                  והם לא באמת דואגים
                                  רק נותנים ביקורת
                                  מדביקים לי גם כותרת
                                  את הנפש שלי שורטים
                                  זורקים לי משפטים
                                  מנסה להשאר חזקה
                                  אבל בפנים מרגישה מועקה
                                  אני מצפה מאנשים
                                  להיות יותר רגישים
                                  להבין בנפש האדם
                                  לפני שהם שורטים בדם
                                  רק מחרבים והורסים
                                  מנפצים לי את הלב לרסיסים
                                  ולא מבינים מה הם עושים
                                  זורים לי מלח לפצעים
                                  וגם חושבים שזה נעים
                                  מנסה לא להכנע
                                  למילים של אשמה
                                  לברוח מהשנאה
                                  לפני שהיא באה
                                  אבל אבא תן לי תכוחות
                                  תן לי את הפצעים לאחות
                                  מרגישה שזה גדול עליי
                                  אבא תעזור אתה שם מעליי
                                  תן לי להשאר חזקה באמת
                                  ממילים שפוגעות
                                  לברוח ולהתעלם מהחטא
                                  לפני שבנפש נוגעות

                                  שיר כואב במיוחד!!!!
                                  נכתב בדמעות!!!!
                                  😔

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  12
                                  • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                    חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                    חסידייה אוטנטית
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                                    #1283

                                    הגל שעולה
                                    מתקרב אך בורח
                                    הרצון שגולה
                                    תר אחר כוח

                                    בתוך עומק אינסופי
                                    מחפש בקרבתך
                                    בוא אליי קלי
                                    קח אותי איתך

                                    עכשיו---
                                    הים סוער
                                    ליבי בוער
                                    מתחנן שוב לשובך
                                    לאור מתוך ההסתרה

                                    חג סביב כמו במעגל
                                    שקוע במערבולת
                                    מנסה לרדת מהגל
                                    להתעלות על המפולת

                                    תבקע לי את הים
                                    הושט לי את ידך
                                    הוסף על הקיים
                                    תן לי משלך

                                    ושוב---
                                    הים סוער
                                    ליבי בוער
                                    מתחנן שוב לשובך
                                    לאור מתוך ההסתרה

                                    כי אחריי גאות בא השפל
                                    כדיי לאסוף אוצרות
                                    רק פקח לנו עיניים
                                    תעזור לנו לראות

                                    תאמין רק בנו
                                    מתוך ים של שחור
                                    בקריעה משלנו
                                    תראה לנו ת'אור

                                    ועכשיו
                                    גם בים סוער
                                    כשהלב עוד בוער
                                    קורא רק לשובך
                                    לאור מתוך ההסתרה
                                    הקול מלמעלה- התקרבו בנים
                                    אל המערב נתאסף כולנו אחים

                                    עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                    מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    9
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1284

                                      אלול
                                      4 אותיות
                                      שנוגעות בלב
                                      אלול
                                      איך החודש הזה
                                      הגיע כלכך מהר
                                      אלול
                                      מרעיד לי הנפש
                                      לחשוב עליו
                                      אלול
                                      רוצה להרגיש את הקירבה
                                      ואת השכינה מעלי
                                      אלול
                                      חודש הרחמים והסליחות
                                      אלול
                                      רוצה לחפש את השבילים
                                      לדמעות
                                      אלול
                                      חטאנו תסלח לנו
                                      אלול
                                      חפשנו ומצאנו
                                      אלול
                                      מצאנו את הלב
                                      אלול
                                      את הלב
                                      של אבא אוהב...
                                      טוהר

                                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      6
                                      • מוכשרת עלמ מנותק
                                        מוכשרת עלמ מנותק
                                        מוכשרת על
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                                        #1285

                                        אלול
                                        לפחות בחודש הזה תשכחי מהכל
                                        לפחות פה תאזרי אנרגיות יש מאין
                                        לפחות בחודש הזה אל תנסי ליפול
                                        לפחות עכשיו תישארי מעל המים
                                        לפחות..
                                        לפחות שבוע לפחות שבועיים ואולי גם 3
                                        יש לך כוח?
                                        אז תמשיכי כך,
                                        תראי לו באמת את הכוונות שלך!


                                        לפחות עד ראש השנה
                                        זה לא הרבה, נכון..?
                                        שבוע וחצי - זמן מתנה!
                                        נצלי אותו עד תום.

                                        הגיוני שאח"כ אומר שוב - "רק עוד שבוע ועוד אחד" 🙂 זה הרעיון- ככה מתמודדים, מגמדים את הזמן.
                                        "כאילו אין מחר לחיות היום, תחזיק רק להיום" (עקיבא תורג'מן, "יש בך הכל")

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        13
                                        • orlyO מנותק
                                          orlyO מנותק
                                          orly
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1286

                                          "הבא להיטהר מסייעין בידו"
                                          ואני באה
                                          להיטהר
                                          אך השער נעול
                                          ואני רוצה
                                          להתחבר
                                          אך לא יודעת את הכיוון
                                          ורק רוצה
                                          שיסייעו בידי
                                          שיפתחו לי את השערים
                                          שיראו לי את הכיוון
                                          שיעזרו לי להיטיב המעשים
                                          שאצליח רק טוב לעשות בעולם
                                          ולעזור לעצמי ולכולם
                                          מה בסך הכל ביקשתי
                                          להיטהר
                                          רוצה שיסייעו
                                          בידי
                                          רוצה שיבינו
                                          אותי
                                          רוצה להיות טהורה יותר
                                          להזדכך
                                          להתקרב
                                          להתחבר!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול