דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט מנותק
    טותייייט מנותק
    טותיייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1263

    למה לא רואים
    תמאמץ שלי
    למה שוברים אותי
    למה הלב שלי
    בוכה
    כואב
    נמאס כבר
    מרגישה שרוצה
    לפרוק
    להתפרק
    לרוץ
    לברוח
    למקום מסתור
    ללב שלי
    שבוכה
    שצורח
    שנאנק
    מכאב
    שלא רואים
    מאמץ
    ואת המשברים
    תמיד
    ישפטו אותך
    כי לא רואים
    את הלב שלך....
    טוהר

    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • TALYT מנותק
      TALYT מנותק
      TALY
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
      #1264

      אדון הסליחות
      סדר לנו ההפיכות
      בוחן לבבות
      תענה לנו תשובות
      גולה עמוקות
      ענה תפילותינו הבוקעות
      דובר צדקות
      גבינו הופקר למכות
      הדור בנפלאות
      תש כוחנו בתלאות
      ותיק בנחמות
      צמאנו למילים חמות
      זוכר ברית אבות
      גלה עיניך הטובות
      חוקר כליות
      שנפסיק לחיות באשליות

      את האמת שאת ההשראה לקחתי משיר הקודם של @מוזיקה-זה-הדיבור
      ואי"ה אולי אמשיך את השיר על כל הפיוט היה הזה.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      9
      • שירליש מנותק
        שירליש מנותק
        שירלי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1265

        כמה פעמים כבר הכרזתי
        בתוך ליבי אמרתי:
        גם אם עובר מה שעובר
        לשם אנ'לא חוזר

        אני לא רוצה שוב
        אל תהום הייאוש לשוב
        כי כבר היו מקרים ולא חד פעמיים
        שנפלתי ברשת הרחמים העצמיים

        כמה פעמים כבר הכרזתי
        אך עדיין לא קיימתי
        אני עובר מה שעובר
        ועוד פעם לשם אני חוזר

        אפילו שאני לא רוצה שוב
        אל תהום הייאוש לשוב
        אני נופל עוד פעמים
        ומתחיל עם הרחמים

        אולי תגידו אתם- מה עושים?
        איך לא מתיאשים?
        איך ארגיש את השם
        כשמרוב נפילות אני כבר לא נושם?

        הדבר היחיד בעולם שיותר כיף מלקום בבוקר מוקדם ולצפות בזריחה
        זה - להמשיך לישון...

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        11
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1266

          החלטתי להפסיק
          לרטון
          החלטתי את הרע
          להפסיק לראות
          אני ילדה קטנה
          אמנם בעולם גדול
          אבל מתפללת בכל יום
          לא ליפול
          להפסיק לשאול
          אני רוצה אותך אבא
          אני רוצה לדבר איתך
          אני תמיד מתפללת
          אליך
          אני מבקשת ממך
          אנא אבא
          אל תעזוב
          כי אחרת
          אהיה באמת לבד
          אבא אנא
          אל תכעס
          אם בכיתי
          או שאלתי
          אם צעקתי
          או צרחתי
          הכאב עלה עלי
          היה גדול שלי
          אבא בלעדיך
          אני ילדה תינוקת
          אבא אם לא אתה
          מי יהיה איתי
          אבא מחזיקה
          ממך
          מחזיקה אותך
          מתפללת
          אני הולכת לזרוח
          כמו שמש
          אחרי החושך
          אחרי הנפילות
          כל התפילות
          הדמעות
          אבא קול דודי בא
          אני באה
          רצה אליך
          אחריך
          תשמע את קולי
          אל תעזוב אותי
          אבא
          אתה תמיד
          בלב שלי....
          טוהר

          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
            מוכן תמיד לעזורמ מנותק
            מוכן תמיד לעזור
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1267

            גם שנראה שהכל שחור
            ואין שום תקווה באופק
            מחפש נקודות של אור
            ומתבונן לעומק

            גם שנראה שאין תקווה
            והאור מזמן כבה
            ובלב השתלטה האכזבה
            מבקש בלב מלא תפילה
            לקום ולצמוח מהנפילה

            אבא תעזור
            תראה לי את האור
            שאוכל להבחין בין טוב לרע
            שאדע מה המטרה

            אבא הטוב
            רוצה להרגיש קרוב
            מתפלל בכל הכוח
            מהצרות רוצה לשכוח
            לתת לשמש לזרוח
            ובאמת לשמוח

            גם בזמנים שמרגיש לבד
            תזכור תמיד שיש השם אחד
            מחזיק לך תיד
            הוא לא משאיר את בנו לבד

            אבא תעזור
            את הרע כבר תעצור
            תן לי רק לראות
            שנגמרו כבר הצרות
            כי אני כבר לא יכול לחיות
            עם הדמעות

            לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            12
            • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
              מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
              מוזיקה זה הדיבור
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1268
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              8
              • מוח שליט על הלבמ מנותק
                מוח שליט על הלבמ מנותק
                מוח שליט על הלב
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1269

                שיר שכתבתי משום שאני מטבעי אדם מאד מסודר ואחי פחות בלשון זהירה וזה גורם לי לעצבים!! ואני בטוח שגם לכם יש כאלה דברים בחיים מקווה שתחברו לשיר אז יאללה תתחילו לקרא.צבעי טקסט

                נכנס לבית אחרי יום קשה
                ומשהוא מאד קשה אני מגלה
                את הארונות
                מי סוגר
                את התמונות
                מי לא אוהב
                אז תגלו ככה
                יש אנשים שאצלם
                כך הטבע
                ברמה גבוהה הם
                עד כדי כך שהם שוכחים
                כן נכון
                שצריך למצא פתרון
                ללחץ
                אבל בלי יח"ץ.
                יאללה סגור ת'דלת
                מספיק אנחנו משלמים לדלק
                לא צריך בעיות
                פשוט להיות
                או עצמך
                או לשנות
                כי בסוף מי מחליט!!.
                זה רק ה'


                אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                7
                • פונץ' בננהפ מנותק
                  פונץ' בננהפ מנותק
                  פונץ' בננה
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1270

                  חודש אלול
                  חודש של בירור
                  חשבון נפש
                  חשבון עם הלב שלי
                  על כל המעשים
                  שעברו וקרו איתי
                  מבקשת סליחה
                  אם אמרתי מילה
                  והיא לא במקום עמדה
                  מבקשת סליחה מעצמי
                  תסלחו כי לא הייתה בי
                  ההבנה והכוונה
                  לדברים שמשם הושלכו
                  ויצאו בלי סיבה
                  אבא
                  אני עומדת לפניך עם דף לבן
                  פותחת התחלה חדשה
                  רוצה שהשנה תהיה יותר טובה
                  תפתח לי את הרצון להתקרב
                  לא יכולה יותר עם הכאב
                  הריחוק הזה הורג
                  רוצה כבר לעשות את רצונך-
                  בלבב שלם!

                  אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                  שומע נסתרות הלב 💜

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  13
                  • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                    לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                    לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                    #1271
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • LOVE MEL מנותק
                      LOVE MEL מנותק
                      LOVE ME
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1272

                      מה שיהיה מחר...

                      בזמן כזה של התחלה,
                      מגיע יום שהוא סיום.
                      לשנה שעברה וחלפה לה,
                      וביום זה ידונו בי ויתנו ציון.

                      כן אנחנו כל השנה במבחן,
                      מול עצמינו, מול חברינו.
                      ומול בורא עולם שאת חיינו נתן,
                      אם נתאמץ ונשתדל יהיה מי שימליץ בעדנו.

                      אני מאד מפחדת,
                      מנסה עכשיו לנסות לתקן הרושם שנוצר.
                      כי ביום זה יהיה כותרת,
                      למה שיהיה מחר.

                      כן אנחנו כל השנה במבחן,
                      מול עצמינו, מול חברינו.
                      ומול בורא עולם שאת חיינו נתן,
                      אם נתאמץ ונשתדל יהיה מי שימליץ בעדנו.

                      לך אנחנו מחכים,
                      ומבקשים לחסות בצילך.
                      גם אין אנחנו ראויים,
                      מצפים למחילתך.

                      כן אנחנו כל השנה במבחן,
                      מול עצמינו, מול חברינו.
                      ומול בורא עולם שאת חיינו נתן,
                      אם נתאמץ ונשתדל יהיה מי שימליץ בעדנו.

                      שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • ש מנותק
                        ש מנותק
                        שיר הלל
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1273

                        השם קשה לי
                        אני לא יכולה
                        השם תעזור לי
                        מרגישה כמו גדולה
                        אבל בפנים
                        מתרסקת
                        הנפש חושקת
                        ישנם רצונות
                        מוסתרים
                        אבל אני מדלגת
                        מעל ההרים
                        ובאמצע נופלת
                        ובלב מתפללת
                        אני לא מצליחה
                        כמעט ונשברת
                        מבקשת ממך
                        תראה לי את הדרך
                        רוצה להצליח
                        לעלות ולפרוח
                        אבל רק מועדת
                        נשברת רועדת
                        הדמעות שוטפות
                        מהחיים עייפות
                        למה הכל כל כך קשה
                        מתי כבר אראה
                        שיש גם טוב בחיים
                        שיש גם ימים רגועים
                        שלא הכל תמיד שחור
                        שיש זמנים שיש גם אור
                        רק תראה לי את זה אבא
                        כי טבעתי בתוך ים של ייאוש
                        תראה לי את זה אבא
                        ושאת קרבתך ואהבתך אחוש

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        10
                        • הללויהה מנותק
                          הללויהה מנותק
                          הללויה
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי הללויה
                          #1274

                          השיר הזה לא נועד להיות מסחטת לייקים, אני לא מצפה שהגולשים יקראו אותו בהמוניהם כי הוא לא ממש שיר רגיל. ולמרות זאת אני משוכנע שמי שיקרא ממש יהנה.

                          שיר שקוראים פעמיים!

                          סיפור בשלושה מערכות

                          אבא, הכרתי אותך בגיל עשרים ושתים
                          ביום שהכרתי אותך ראיתי פתאום את השמיים
                          אבל עכשיו אני לא מתמודד
                          כל גופי כמו שיכור מתנודד
                          עכשיו רוצה אותך כאן לעודד

                          אין לי ידיים, אין לי רגליים, כלום לא זורם בורידים.
                          בין אם זה פטל, בין אם זה יין, עם זה לא מתמודדים
                          חבריי שסביבי אכולי דאגה, מול עניהם כך נוצר משוגע
                          מסכים על הכל, כבר הלך לי הקול! אבל כלום באמת לא נרגע

                          וישמע האב את השיר, חייך במבוכה וקיבל את השבחים. הוא גם קלט את המסרים המורכבים וליטף לטיפה ארוכה. רק מאחורי הדלת הנעולה פתח את פיו החל משורר גם הוא, כמו נכנס בו דיבוק:
                          אבא הכרתי אותך מחדש, אני בן ארבעים ושתיים
                          השער מתדלדל, הלב מתערטל, ועליי צוחקים משמיים
                          הולך כמו גבר בסך
                          צועד לי הישר למוסך
                          אין שום אדם חכם באמת, שאיתי כבר לא מכוסך

                          טעויות על טעויות, טבעו בים הזדמנויות, הקהל לי הוא הא'לוהים
                          הפתרונות הם בעיות, השטויות המהויות, חיי בטרם עת נגדעים
                          חבריי מזמן אינם, שותפיי כולם הינם: חושבים אותי לא'לוהים
                          אמשיך לכזב, אסור לי לאכזב, ילדיי בזה אחרי זה באים

                          ובלי לשמוע דבר מכל זה, בעודו שוכב על מיטתו, עצם הסב את עיניו.
                          הוא כבר לא משורר בקול נעים אבל לחישתו עודנה מעוררת את הלבבות המאזינים. לא קל היה להקשיב ללחישתו הצרודה, אבל זהו תוכנה:

                           אבא הכרתי אותך מחדש בגיל שמונים ושתיים
                          אבא הכרתי אותך באמת כשעלית לי לשמיים
                          ביום בו אני לבד שוב
                          היום ההוא יום חשוב
                          היום שא'לוהי הרוחות לי קשוב

                          עם ידיים גרומות, וברכיים בולטות, ובלי להיות ישירים
                          נופלות החומות, מחשבות מאיטות, נושא את עיני להרים
                          היצר מותש, זכרוני מטושטש, רואים היטב בין השברים
                          על כל שעל ושעל, בכל מדרך נעל, מישהו היה להרים

                          מאין יבוא עזרי...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          21
                          • טותייייט מנותק
                            טותייייט מנותק
                            טותיייי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1275

                            מרגישה לבד
                            הבדידות חונקת את הגרון
                            מרגישה בדד
                            לדיכאון נמאס מלישון

                            הבדידות זה הדבר
                            הכי קשה שיכול להיות
                            הדיכאון חזר
                            נמאס לי כבר מלבכות

                            פעמים הבדד
                            עושה מעט טוב
                            אבל שהוא מלווה בדיכאון
                            זה צורב מאד בגרון

                            נמאס כבר לבכות
                            ועוד יותר שאת לבד
                            שהדיכאון והדמעות
                            חוזרים
                            מרגישה שהכל נאבד...

                            טוהר

                            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            9
                            • orlyO מנותק
                              orlyO מנותק
                              orly
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי orly
                              #1276
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                חיה במקרנצ'יק 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                                #1277

                                אי צדק!

                                מכירים את זה שמשהו מעצבן
                                ובא לתת בעיטה לכל העולם?
                                מכירים את זה שהכל מקומם
                                ובא לטלטל את המוח לבן-אדם?

                                שמעתי ראיתי הזדעזעתי משחיתות
                                מה שהולך היום זה פשוט הפקרות!
                                מבור ששתית אל תשליך לשם אבן
                                לאחרונה זה קורה מידי הרבה!

                                רב צדיק, סופר חשוב, ועוד אנשים
                                לא נמאס כבר לאחרים להרוס ת'חיים?
                                מה אכפת לכם שהשני מצליח כעת?
                                למה להפוך את הרוגע לאי שקט???

                                שונאת כפיות טובה, שונאת אכזריים
                                שונאת הבלים שלהם כולם מאמינים
                                שונאת תקשורת ושונאת רכילות
                                מי שיכול לקבוע זה רק הרבנות!!!!!!!

                                טוב להציץ
                                https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • שיר נולדש מנותק
                                  שיר נולדש מנותק
                                  שיר נולד
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי שיר נולד
                                  #1278

                                  נכתב בהשראת הנושא של @לא-הכל-טוב-אבל-הכל-לטובה , העלת לי זיכרון ישן
                                  פעם סיפרו לי ת'סיפור שעכשיו אני מהמירה לשיר..(אני לא זוכרת אם זה אמיתי אבל לפי מה שקורה בעולם אני חושבת שייתכן.) סוף עגום.. חייבת לשתף אבל באמת- קחו לתשומת ליבכם😥
                                  אז אני הלבשתי עלי את דמות "הכותבת" ונכנסתי לתפקיד:

                                  הרגשת שאת לא אהובה
                                  שלא מתייחסים אליך מספיק
                                  שאת ברמה פחותה
                                  שבזבזת הרבה זמן לריק

                                  חשבת שרשום לך על המצח- כישלון
                                  ושמעת הרבה ביקורות על מקום אחרון
                                  והרגשת איך הלב שלך קופא
                                  כשראית את הסיוט הזה שוב קורה

                                  בלית ברירה החלטת לצאת, להתנתק
                                  לברוח מהמציאות
                                  לחיות בתוך בועת אישיות
                                  אחת כזו מדומיינת, מנוטרלת
                                  קצת הרבה מבוהלת

                                  אבל לא הבנו זאת מייד
                                  תקעת לנו בלב סכין חד
                                  לא חיכינו לתירוצים
                                  להתנצלויות או וויכוחים

                                  התעלמנו ממך
                                  מהצעקה החרישית שלך
                                  התרחקנו ממך
                                  כי חשבנו שזאת בחירה שלך

                                  דיברנו עלייך דברים
                                  לא מאהבת מרדכי
                                  אלא משנאת המן
                                  שלחנו לך תוצאות מעשים
                                  לא שלנו,
                                  אלא שלך, ממזמן--

                                  בחרנו לשבת לך על הפצעים
                                  במקום לעזור לך ולומר:
                                  "פסעת פסיעה אחת אחורנית
                                  זה בטוח רק בשביל התנופה בחזית"
                                  החלטנו לבעוט לך בפנים
                                  ולשרוף לך ת'רגעים שפעם היו יפים

                                  עכשיו את כאן יושבת מולי
                                  מביטה בי בעיניים גדולות
                                  כאילו אני איזה חפץ שולי
                                  ואני יושבת ומתחננת קשות

                                  שתמחלי לי על העבר האכזרי
                                  למרות שנראה שמאוחר מדי
                                  את יושבת כאן מולי
                                  בתוך מוסד של חולים בקטע נפשי

                                  הנפש פצועה---
                                  מי יוכל לה---

                                  ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
                                  הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  15
                                  • טותייייט מנותק
                                    טותייייט מנותק
                                    טותיייי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1279

                                    קבלתי קבלות
                                    רציתי ישועות
                                    נחנקתי מהדמעות
                                    בנוסף התפילות
                                    האמנתי מהלב
                                    שכל הכאב
                                    יעלם
                                    אני הייתי בטוחה
                                    שהשם יעזור לי
                                    שישמע אותי
                                    שירגיש אותי
                                    אבל בסוף
                                    זה לא קרה
                                    נפלתי למרה שחורה
                                    מרגישה נפילה
                                    באמונה
                                    מרגישה אבן גדולה
                                    שיושבת על הלב
                                    איפה האמונה
                                    איפה התפילה
                                    איפה היד הגדולה
                                    שאמורה להושיע
                                    אבא אין לי שאלות
                                    וזה קשה
                                    אבל איפה כל התפילות
                                    זה מתסכל
                                    אני מרגישה מוזר
                                    לא רוצה שתהיה לי זר
                                    אבא תעזור לי
                                    אבא תשמע אותי
                                    אבא לא באלי ללכת אחורה
                                    אבא לא באלי שתעלם האמונה
                                    אבא זה מה שמחזיק אותי
                                    להאמין שהכל לטובה
                                    אבל קשה לי נורא
                                    מרגישה ילדה חצופה
                                    שרע לי באה אליך
                                    שטוב לי שוכחת ממך
                                    אבא תשמע אותי
                                    תחזק אותי
                                    תרים אותי
                                    לא באלי ליפול
                                    לא באלי לברוח
                                    לא באלי לצעוק
                                    לא באלי לשכוח
                                    אבא אני אוהבת אותך
                                    אבא תושיע אותי
                                    תיתן לי אמונה
                                    ששום דבר לא שב ריקם
                                    ותיתן לי הרגשה
                                    שאתה לא עוזב אותי
                                    לעולם!
                                    טוהר

                                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    7
                                    • נעמי16נ מנותק
                                      נעמי16נ מנותק
                                      נעמי16
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי16
                                      #1280

                                      תגידו לי מה עושים
                                      כשצדק ויושר קורסים
                                      כשתום ורכות מתמוססים
                                      ואת הבמה באלגנטיות תופסים
                                      שקר ורוע מאוסים

                                      ואיך יפה הם מחופשים
                                      ואיך באיטיות לתודעה הם נכנסים
                                      את האמת הזוהרת מטשטשים, מכסים
                                      בכל הטוב שעוד נשאר כוססים
                                      ערפל וספיקות לכל עבר מרססים
                                      את החלש, העדין, ללא היסוס רומסים.

                                      ויש עוד כמה שבורים, מהוססים
                                      שאת האמת מפיצים בקולות מהוסים.
                                      אבל עד מהרה בברוטליות הם נדרסים
                                      כי, הא....זה ברור שלהטפות לא מתייחסים.

                                      יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      10
                                      • ש מנותק
                                        ש מנותק
                                        שיר הלל
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1281

                                        השם אתה יודע את מה שבתוכי
                                        השם אתה הוא זה שנותן לי את כוחי
                                        בלעדייך אני כלום
                                        לא שווה מאום
                                        אבל אתה רואה
                                        שלי כל כך קשה
                                        ולפעמים היצר עליי משתלט
                                        הוא לא נותן לי שוב להתחרט
                                        ואיך כל פעם מצליח בי לשטות
                                        משאיר אותי עם אלף חרטות
                                        דמעות שלא עוצרות
                                        לא יכולה לראות
                                        איך שוב נפלתי
                                        וכמה שהתפללתי
                                        להיות חזקה לא לפול
                                        אבל עליי היצר יכול
                                        ואני שוב נקרעת
                                        כמעט משתגעת
                                        אבל יודעת
                                        שאתה אבא כל יכול תעזור לי
                                        אתה רואה שקשה לי
                                        משתדלת להיות טובה
                                        לא להתרחק להשאר קרובה
                                        אבל אבא רק אתה שומע
                                        את הדמעות בלילות
                                        שלא נותנות לי מרגוע
                                        תשמע את התפילות
                                        זה אוכל'תי מבפנים מלאת חרטה
                                        זה משאיר לי את הנפש שוב שרוטה
                                        אבא תן לי תכוחות להתגבר
                                        לא רוצה לפול בזה יותר

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • ש מנותק
                                          ש מנותק
                                          שיר הלל
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1282

                                          למה כולם חושבים
                                          שהם על החיים שלי מחליטים
                                          למה הם מתערבים
                                          ולפני שמסתכלים שופטים
                                          הם מבקרים ופוגעים
                                          והם לא באמת דואגים
                                          רק נותנים ביקורת
                                          מדביקים לי גם כותרת
                                          את הנפש שלי שורטים
                                          זורקים לי משפטים
                                          מנסה להשאר חזקה
                                          אבל בפנים מרגישה מועקה
                                          אני מצפה מאנשים
                                          להיות יותר רגישים
                                          להבין בנפש האדם
                                          לפני שהם שורטים בדם
                                          רק מחרבים והורסים
                                          מנפצים לי את הלב לרסיסים
                                          ולא מבינים מה הם עושים
                                          זורים לי מלח לפצעים
                                          וגם חושבים שזה נעים
                                          מנסה לא להכנע
                                          למילים של אשמה
                                          לברוח מהשנאה
                                          לפני שהיא באה
                                          אבל אבא תן לי תכוחות
                                          תן לי את הפצעים לאחות
                                          מרגישה שזה גדול עליי
                                          אבא תעזור אתה שם מעליי
                                          תן לי להשאר חזקה באמת
                                          ממילים שפוגעות
                                          לברוח ולהתעלם מהחטא
                                          לפני שבנפש נוגעות

                                          שיר כואב במיוחד!!!!
                                          נכתב בדמעות!!!!
                                          😔

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          12

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול