דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.7k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
    מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
    מוזיקה זה הדיבור
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1256
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
      מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
      מוזיקה זה הדיבור
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה זה הדיבור
      #1257

      אבי שבשמים דבר סתר לי אליך
      דבר אחד קטן אני זקוק לרחמיך
      רק אתה רואה את כל מלחמותי
      אחרים רואים ולא מבינים מה עובר עלי
      רק אתה רואה את הנצחונות ואכזבות שלי
      אחרים מסתכלים עלי ברחמים ולא מבינים מה יש לי
      אבא נכון אתה רואה את הדמעה שהרגע יורדת לי
      אבא עד מתי אני ארגיש כל כך עצוב
      אבא עד מתי אני ארגיש כל כך עזוב
      אבא מתי אני אזכה לראות כבר את האור
      אבא מתי תוציא אותי אל החופש אל הדרור
      אבא תוכיח לכולם שגם לי יש איזה סיכוי
      אבא מה שהם אומרים נכון שזה הזוי
      נכון שאני אצליח אם רק אתה תרצה
      אני יודע זה בתנאי שגם אני ירצה
      אבא הם אומרים שיש לי פער בין רצוי אל המצוי
      אבא אם להאמין להם או לא אני מרגיש עכשיו חצוי
      אבא אני יודע שיבוא היום ואני יצחק על העולם
      כתוב אז ימלא שחוק פינו אני יאמר אז לכולם
      אבא נכון גם אם היום אני נפלתי מחר אוכל לקום
      אבא אני צריך שתיישר אותי כי הכל אצלי עקום
      אבא תודה שאתה מכיל את כל השטויות שלי
      אבא תודה על דברים טובים ועל רצונות שבי

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      11
      • טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1258

        מוזר
        אני זר?
        שואל לתומי
        לעצמי
        ....
        חושב
        אני יושב
        נוגע בי
        בעצמי
        .....
        מרגיש
        אני רגיש
        כואב לי
        ליבי
        ....
        הלב
        הלב שלי
        שמחולק להרבה
        חלקים
        אם קטנים
        אם גדולים
        תמיד יהיו
        בלב שלי....
        טוהר

        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • margalitM מנותק
          margalitM מנותק
          margalit
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי margalit
          #1259

          זה באמת מאוד מורכב
          שכך פתאום הוא נשכב
          לא יודעת מה כדאי
          האם זה טוב או רע ודאי
          אולי זאת רק ההתחלה
          ואולי זאת באמת המגבלה
          להיות לוחצת או אולי לשחרר
          כבר לא יודעת הראש מסתחרר
          תנו עצה מה לעשות
          בפרט כשהן כבר כועסות

          תחילת שנה...
          כיתת חינוך מיוחד
          ואני תוהה על התנהגויות מסויימות איך להתמודד
          בפרט כשהסייעות קצת קצרות עם הילדים...

          סולמות
          מגביהים את הקול שלך

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          11
          • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
            לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
            לא הכל טוב אבל הכל לטובה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1260

            אבא אתה איתי
            למה אני לא מרגישה אותך
            אבא אני.. זה אני
            או שזה הבת שלך
            אבא שכחת ממני
            או שאני שכחתי מעצמי
            אבא אתה נותן לכולם כח
            למה אתה לא נותן לי
            אבא אני נופלת
            זה מה שאתה רוצה
            אבא אני מיואשת
            או שאני טיפוס מרצה
            אבא הכתפיים שלי קטנות
            בעומס הם לא עומדות
            כמה הם יכולות
            אבא דוגרי
            הלב שלי שברירי
            למה אני לא
            מרגישה אותך איתי

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            12
            • TALYT מנותק
              TALYT מנותק
              TALY
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
              #1261

              במסע
              בין עדר זאבים אני כבשה
              במסע
              לטפס בלי למעוד מנסה
              במסע
              הריסה על גבי הריסה
              במסע
              כוחותיי כבר באפיסה

              מבקשת
              שלא תהא דעתי נחלשת
              מבקשת
              שאת הדרך תאיר לי בקשת
              מבקשת
              שמכל הצרות אהיה מתאוששת
              מבקשת
              שאת גאולתך אהיה כבר ממששת

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              14
              • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                מוזיקה זה הדיבור
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1262

                אדון הסליחות בוחן הלבבות
                בבקשה תיתן לי מחשבות טובות
                תן לי אמונה שאעבוד אותך מחר
                שלח כח לעבדך שלעבוד אותך בחר
                באתי לי לפניך אבל אין לי כלום ביד
                כל מה שיש לי זה רצון לדבוק בך לעד
                לא מפסיק לחפש אותך ואז אני מוצא
                ועד שהתקרבתי את הכביש אני חוצה
                אך מתנה נתת לי לדבר אליך דיבור ועוד מילה
                אז תודה לך אבי הטוב שומע תפילה

                מוקדש לכל מי שמצא את עצמו מתחבר רגשית למילה או שתים מהטקסט

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                12
                • טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1263

                  למה לא רואים
                  תמאמץ שלי
                  למה שוברים אותי
                  למה הלב שלי
                  בוכה
                  כואב
                  נמאס כבר
                  מרגישה שרוצה
                  לפרוק
                  להתפרק
                  לרוץ
                  לברוח
                  למקום מסתור
                  ללב שלי
                  שבוכה
                  שצורח
                  שנאנק
                  מכאב
                  שלא רואים
                  מאמץ
                  ואת המשברים
                  תמיד
                  ישפטו אותך
                  כי לא רואים
                  את הלב שלך....
                  טוהר

                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • TALYT מנותק
                    TALYT מנותק
                    TALY
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                    #1264

                    אדון הסליחות
                    סדר לנו ההפיכות
                    בוחן לבבות
                    תענה לנו תשובות
                    גולה עמוקות
                    ענה תפילותינו הבוקעות
                    דובר צדקות
                    גבינו הופקר למכות
                    הדור בנפלאות
                    תש כוחנו בתלאות
                    ותיק בנחמות
                    צמאנו למילים חמות
                    זוכר ברית אבות
                    גלה עיניך הטובות
                    חוקר כליות
                    שנפסיק לחיות באשליות

                    את האמת שאת ההשראה לקחתי משיר הקודם של @מוזיקה-זה-הדיבור
                    ואי"ה אולי אמשיך את השיר על כל הפיוט היה הזה.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    9
                    • שירליש מנותק
                      שירליש מנותק
                      שירלי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1265

                      כמה פעמים כבר הכרזתי
                      בתוך ליבי אמרתי:
                      גם אם עובר מה שעובר
                      לשם אנ'לא חוזר

                      אני לא רוצה שוב
                      אל תהום הייאוש לשוב
                      כי כבר היו מקרים ולא חד פעמיים
                      שנפלתי ברשת הרחמים העצמיים

                      כמה פעמים כבר הכרזתי
                      אך עדיין לא קיימתי
                      אני עובר מה שעובר
                      ועוד פעם לשם אני חוזר

                      אפילו שאני לא רוצה שוב
                      אל תהום הייאוש לשוב
                      אני נופל עוד פעמים
                      ומתחיל עם הרחמים

                      אולי תגידו אתם- מה עושים?
                      איך לא מתיאשים?
                      איך ארגיש את השם
                      כשמרוב נפילות אני כבר לא נושם?

                      הדבר היחיד בעולם שיותר כיף מלקום בבוקר מוקדם ולצפות בזריחה
                      זה - להמשיך לישון...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      11
                      • טותייייט מנותק
                        טותייייט מנותק
                        טותיייי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1266

                        החלטתי להפסיק
                        לרטון
                        החלטתי את הרע
                        להפסיק לראות
                        אני ילדה קטנה
                        אמנם בעולם גדול
                        אבל מתפללת בכל יום
                        לא ליפול
                        להפסיק לשאול
                        אני רוצה אותך אבא
                        אני רוצה לדבר איתך
                        אני תמיד מתפללת
                        אליך
                        אני מבקשת ממך
                        אנא אבא
                        אל תעזוב
                        כי אחרת
                        אהיה באמת לבד
                        אבא אנא
                        אל תכעס
                        אם בכיתי
                        או שאלתי
                        אם צעקתי
                        או צרחתי
                        הכאב עלה עלי
                        היה גדול שלי
                        אבא בלעדיך
                        אני ילדה תינוקת
                        אבא אם לא אתה
                        מי יהיה איתי
                        אבא מחזיקה
                        ממך
                        מחזיקה אותך
                        מתפללת
                        אני הולכת לזרוח
                        כמו שמש
                        אחרי החושך
                        אחרי הנפילות
                        כל התפילות
                        הדמעות
                        אבא קול דודי בא
                        אני באה
                        רצה אליך
                        אחריך
                        תשמע את קולי
                        אל תעזוב אותי
                        אבא
                        אתה תמיד
                        בלב שלי....
                        טוהר

                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                          מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                          מוכן תמיד לעזור
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1267

                          גם שנראה שהכל שחור
                          ואין שום תקווה באופק
                          מחפש נקודות של אור
                          ומתבונן לעומק

                          גם שנראה שאין תקווה
                          והאור מזמן כבה
                          ובלב השתלטה האכזבה
                          מבקש בלב מלא תפילה
                          לקום ולצמוח מהנפילה

                          אבא תעזור
                          תראה לי את האור
                          שאוכל להבחין בין טוב לרע
                          שאדע מה המטרה

                          אבא הטוב
                          רוצה להרגיש קרוב
                          מתפלל בכל הכוח
                          מהצרות רוצה לשכוח
                          לתת לשמש לזרוח
                          ובאמת לשמוח

                          גם בזמנים שמרגיש לבד
                          תזכור תמיד שיש השם אחד
                          מחזיק לך תיד
                          הוא לא משאיר את בנו לבד

                          אבא תעזור
                          את הרע כבר תעצור
                          תן לי רק לראות
                          שנגמרו כבר הצרות
                          כי אני כבר לא יכול לחיות
                          עם הדמעות

                          לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          12
                          • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                            מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                            מוזיקה זה הדיבור
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1268
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • מוח שליט על הלבמ מנותק
                              מוח שליט על הלבמ מנותק
                              מוח שליט על הלב
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1269

                              שיר שכתבתי משום שאני מטבעי אדם מאד מסודר ואחי פחות בלשון זהירה וזה גורם לי לעצבים!! ואני בטוח שגם לכם יש כאלה דברים בחיים מקווה שתחברו לשיר אז יאללה תתחילו לקרא.צבעי טקסט

                              נכנס לבית אחרי יום קשה
                              ומשהוא מאד קשה אני מגלה
                              את הארונות
                              מי סוגר
                              את התמונות
                              מי לא אוהב
                              אז תגלו ככה
                              יש אנשים שאצלם
                              כך הטבע
                              ברמה גבוהה הם
                              עד כדי כך שהם שוכחים
                              כן נכון
                              שצריך למצא פתרון
                              ללחץ
                              אבל בלי יח"ץ.
                              יאללה סגור ת'דלת
                              מספיק אנחנו משלמים לדלק
                              לא צריך בעיות
                              פשוט להיות
                              או עצמך
                              או לשנות
                              כי בסוף מי מחליט!!.
                              זה רק ה'


                              אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              7
                              • פונץ' בננהפ מנותק
                                פונץ' בננהפ מנותק
                                פונץ' בננה
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1270

                                חודש אלול
                                חודש של בירור
                                חשבון נפש
                                חשבון עם הלב שלי
                                על כל המעשים
                                שעברו וקרו איתי
                                מבקשת סליחה
                                אם אמרתי מילה
                                והיא לא במקום עמדה
                                מבקשת סליחה מעצמי
                                תסלחו כי לא הייתה בי
                                ההבנה והכוונה
                                לדברים שמשם הושלכו
                                ויצאו בלי סיבה
                                אבא
                                אני עומדת לפניך עם דף לבן
                                פותחת התחלה חדשה
                                רוצה שהשנה תהיה יותר טובה
                                תפתח לי את הרצון להתקרב
                                לא יכולה יותר עם הכאב
                                הריחוק הזה הורג
                                רוצה כבר לעשות את רצונך-
                                בלבב שלם!

                                אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                שומע נסתרות הלב 💜

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                13
                                • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                  לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                  לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                  #1271
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • LOVE MEL מנותק
                                    LOVE MEL מנותק
                                    LOVE ME
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1272

                                    מה שיהיה מחר...

                                    בזמן כזה של התחלה,
                                    מגיע יום שהוא סיום.
                                    לשנה שעברה וחלפה לה,
                                    וביום זה ידונו בי ויתנו ציון.

                                    כן אנחנו כל השנה במבחן,
                                    מול עצמינו, מול חברינו.
                                    ומול בורא עולם שאת חיינו נתן,
                                    אם נתאמץ ונשתדל יהיה מי שימליץ בעדנו.

                                    אני מאד מפחדת,
                                    מנסה עכשיו לנסות לתקן הרושם שנוצר.
                                    כי ביום זה יהיה כותרת,
                                    למה שיהיה מחר.

                                    כן אנחנו כל השנה במבחן,
                                    מול עצמינו, מול חברינו.
                                    ומול בורא עולם שאת חיינו נתן,
                                    אם נתאמץ ונשתדל יהיה מי שימליץ בעדנו.

                                    לך אנחנו מחכים,
                                    ומבקשים לחסות בצילך.
                                    גם אין אנחנו ראויים,
                                    מצפים למחילתך.

                                    כן אנחנו כל השנה במבחן,
                                    מול עצמינו, מול חברינו.
                                    ומול בורא עולם שאת חיינו נתן,
                                    אם נתאמץ ונשתדל יהיה מי שימליץ בעדנו.

                                    שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    6
                                    • ש מנותק
                                      ש מנותק
                                      שיר הלל
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1273

                                      השם קשה לי
                                      אני לא יכולה
                                      השם תעזור לי
                                      מרגישה כמו גדולה
                                      אבל בפנים
                                      מתרסקת
                                      הנפש חושקת
                                      ישנם רצונות
                                      מוסתרים
                                      אבל אני מדלגת
                                      מעל ההרים
                                      ובאמצע נופלת
                                      ובלב מתפללת
                                      אני לא מצליחה
                                      כמעט ונשברת
                                      מבקשת ממך
                                      תראה לי את הדרך
                                      רוצה להצליח
                                      לעלות ולפרוח
                                      אבל רק מועדת
                                      נשברת רועדת
                                      הדמעות שוטפות
                                      מהחיים עייפות
                                      למה הכל כל כך קשה
                                      מתי כבר אראה
                                      שיש גם טוב בחיים
                                      שיש גם ימים רגועים
                                      שלא הכל תמיד שחור
                                      שיש זמנים שיש גם אור
                                      רק תראה לי את זה אבא
                                      כי טבעתי בתוך ים של ייאוש
                                      תראה לי את זה אבא
                                      ושאת קרבתך ואהבתך אחוש

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      10
                                      • הללויהה מנותק
                                        הללויהה מנותק
                                        הללויה
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי הללויה
                                        #1274

                                        השיר הזה לא נועד להיות מסחטת לייקים, אני לא מצפה שהגולשים יקראו אותו בהמוניהם כי הוא לא ממש שיר רגיל. ולמרות זאת אני משוכנע שמי שיקרא ממש יהנה.

                                        שיר שקוראים פעמיים!

                                        סיפור בשלושה מערכות

                                        אבא, הכרתי אותך בגיל עשרים ושתים
                                        ביום שהכרתי אותך ראיתי פתאום את השמיים
                                        אבל עכשיו אני לא מתמודד
                                        כל גופי כמו שיכור מתנודד
                                        עכשיו רוצה אותך כאן לעודד

                                        אין לי ידיים, אין לי רגליים, כלום לא זורם בורידים.
                                        בין אם זה פטל, בין אם זה יין, עם זה לא מתמודדים
                                        חבריי שסביבי אכולי דאגה, מול עניהם כך נוצר משוגע
                                        מסכים על הכל, כבר הלך לי הקול! אבל כלום באמת לא נרגע

                                        וישמע האב את השיר, חייך במבוכה וקיבל את השבחים. הוא גם קלט את המסרים המורכבים וליטף לטיפה ארוכה. רק מאחורי הדלת הנעולה פתח את פיו החל משורר גם הוא, כמו נכנס בו דיבוק:
                                        אבא הכרתי אותך מחדש, אני בן ארבעים ושתיים
                                        השער מתדלדל, הלב מתערטל, ועליי צוחקים משמיים
                                        הולך כמו גבר בסך
                                        צועד לי הישר למוסך
                                        אין שום אדם חכם באמת, שאיתי כבר לא מכוסך

                                        טעויות על טעויות, טבעו בים הזדמנויות, הקהל לי הוא הא'לוהים
                                        הפתרונות הם בעיות, השטויות המהויות, חיי בטרם עת נגדעים
                                        חבריי מזמן אינם, שותפיי כולם הינם: חושבים אותי לא'לוהים
                                        אמשיך לכזב, אסור לי לאכזב, ילדיי בזה אחרי זה באים

                                        ובלי לשמוע דבר מכל זה, בעודו שוכב על מיטתו, עצם הסב את עיניו.
                                        הוא כבר לא משורר בקול נעים אבל לחישתו עודנה מעוררת את הלבבות המאזינים. לא קל היה להקשיב ללחישתו הצרודה, אבל זהו תוכנה:

                                         אבא הכרתי אותך מחדש בגיל שמונים ושתיים
                                        אבא הכרתי אותך באמת כשעלית לי לשמיים
                                        ביום בו אני לבד שוב
                                        היום ההוא יום חשוב
                                        היום שא'לוהי הרוחות לי קשוב

                                        עם ידיים גרומות, וברכיים בולטות, ובלי להיות ישירים
                                        נופלות החומות, מחשבות מאיטות, נושא את עיני להרים
                                        היצר מותש, זכרוני מטושטש, רואים היטב בין השברים
                                        על כל שעל ושעל, בכל מדרך נעל, מישהו היה להרים

                                        מאין יבוא עזרי...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        21
                                        • טותייייט מנותק
                                          טותייייט מנותק
                                          טותיייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1275

                                          מרגישה לבד
                                          הבדידות חונקת את הגרון
                                          מרגישה בדד
                                          לדיכאון נמאס מלישון

                                          הבדידות זה הדבר
                                          הכי קשה שיכול להיות
                                          הדיכאון חזר
                                          נמאס לי כבר מלבכות

                                          פעמים הבדד
                                          עושה מעט טוב
                                          אבל שהוא מלווה בדיכאון
                                          זה צורב מאד בגרון

                                          נמאס כבר לבכות
                                          ועוד יותר שאת לבד
                                          שהדיכאון והדמעות
                                          חוזרים
                                          מרגישה שהכל נאבד...

                                          טוהר

                                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול