דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 817.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • חסידייה אוטנטיתח מנותק
    חסידייה אוטנטיתח מנותק
    חסידייה אוטנטית
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
    #1253

    במותך לקחת את חיי
    מחפשת את השרידים שלך
    יודעת שהייתה לך נשמה של מלאך
    ועכשיו היא בהתגלמותה-טהורה

    מנסה להבין למה מוות הוא רע
    מה נותנים החיים שהם רק מסדרון
    אז מה רע בקיצור דרך ולמה אותי הותרת בודדה
    כל ישועה היא נס.-בשביל להמשיך לחיות בקיטון?

    מרגישה אותך חיה קיימת
    חושבת עלייך חושבת אותך יודעת ששם טוב
    למה מדברים בכזו ערגה על עולם האמת
    ורק בורחים ממנו?????

    יודעת שצריך להודות על החיים
    על כל הטוב שיש בעולם וגם על הרע
    רק כדיי לעשות רצונך אנחנו חיים
    אבל מה זה טוב? ומה זה רע? ומה זאת בחירה?

    צורחת בדממה תחזרי אליי
    תאירי את העולם!!
    יודעת שנתת לי את מתנת חיי
    רק תעזרי לי למצוא אותו!

    אוהבת אותך מרחוק
    מחכה ליום שנפגש
    את נמצאת בליבי עמוק
    תעזרי לי בדרך-----

    עדיף להיות בודד עם האמת שלך
    מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    8
    • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
      לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
      לא הכל טוב אבל הכל לטובה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
      #1254

      רוצה שתאהבי
      רוצה שיהיה לך כיף בקרבתי
      אבל למה זה רק מלחיץ אותי
      זה גורם לי להיות לא אני
      אומרים לי תהי את
      זה הכי יפה לך
      אבל לא מבינים
      שהלחץ הזה של להרשים
      גורם לי להגיב באימפולסיביות
      אני נהיית לא מציאותית
      מאתם חושבים
      שזה בלחיצת כפתור
      תנו לי תזמן
      מבטיחה שאהיה מוכנה
      אתן לכם סימן
      למה אנשים
      לא בוחנים תבפנים
      מסתכלים לתגובות
      מקבעים לפי התנהגות
      סתכלי ללב שלי
      הוא רוצה שתביני
      אני אהיה בסדר
      רק תני לי הזדמנות
      אני לא צריכה להרשים אפחד
      כי אני שמה פס על העולם
      אני לא מנסה לרצות אפחד
      מי שלא טוב לא
      שילך לאמשלו
      אני לא צכה להיות אחראית
      למחשבות של אנשים ממני
      מספיק ישלי את עצמי
      ותאמינו לי שלא חסר לי ביקורת
      עצמייות
      אז מחשבות.....
      תנו לי כבר לחיות...

      זה לא ממש שיר ואפילו לא השקעתי חרוזים 😉 זה יותר פריקה כזאתי

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      10
      • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
        מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
        מוזיקה זה הדיבור
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1255
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
          מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
          מוזיקה זה הדיבור
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1256
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
            מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
            מוזיקה זה הדיבור
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה זה הדיבור
            #1257

            אבי שבשמים דבר סתר לי אליך
            דבר אחד קטן אני זקוק לרחמיך
            רק אתה רואה את כל מלחמותי
            אחרים רואים ולא מבינים מה עובר עלי
            רק אתה רואה את הנצחונות ואכזבות שלי
            אחרים מסתכלים עלי ברחמים ולא מבינים מה יש לי
            אבא נכון אתה רואה את הדמעה שהרגע יורדת לי
            אבא עד מתי אני ארגיש כל כך עצוב
            אבא עד מתי אני ארגיש כל כך עזוב
            אבא מתי אני אזכה לראות כבר את האור
            אבא מתי תוציא אותי אל החופש אל הדרור
            אבא תוכיח לכולם שגם לי יש איזה סיכוי
            אבא מה שהם אומרים נכון שזה הזוי
            נכון שאני אצליח אם רק אתה תרצה
            אני יודע זה בתנאי שגם אני ירצה
            אבא הם אומרים שיש לי פער בין רצוי אל המצוי
            אבא אם להאמין להם או לא אני מרגיש עכשיו חצוי
            אבא אני יודע שיבוא היום ואני יצחק על העולם
            כתוב אז ימלא שחוק פינו אני יאמר אז לכולם
            אבא נכון גם אם היום אני נפלתי מחר אוכל לקום
            אבא אני צריך שתיישר אותי כי הכל אצלי עקום
            אבא תודה שאתה מכיל את כל השטויות שלי
            אבא תודה על דברים טובים ועל רצונות שבי

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            11
            • טותייייט מנותק
              טותייייט מנותק
              טותיייי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1258

              מוזר
              אני זר?
              שואל לתומי
              לעצמי
              ....
              חושב
              אני יושב
              נוגע בי
              בעצמי
              .....
              מרגיש
              אני רגיש
              כואב לי
              ליבי
              ....
              הלב
              הלב שלי
              שמחולק להרבה
              חלקים
              אם קטנים
              אם גדולים
              תמיד יהיו
              בלב שלי....
              טוהר

              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              8
              • margalitM מנותק
                margalitM מנותק
                margalit
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי margalit
                #1259

                זה באמת מאוד מורכב
                שכך פתאום הוא נשכב
                לא יודעת מה כדאי
                האם זה טוב או רע ודאי
                אולי זאת רק ההתחלה
                ואולי זאת באמת המגבלה
                להיות לוחצת או אולי לשחרר
                כבר לא יודעת הראש מסתחרר
                תנו עצה מה לעשות
                בפרט כשהן כבר כועסות

                תחילת שנה...
                כיתת חינוך מיוחד
                ואני תוהה על התנהגויות מסויימות איך להתמודד
                בפרט כשהסייעות קצת קצרות עם הילדים...

                סולמות
                מגביהים את הקול שלך

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                11
                • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                  לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                  לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1260

                  אבא אתה איתי
                  למה אני לא מרגישה אותך
                  אבא אני.. זה אני
                  או שזה הבת שלך
                  אבא שכחת ממני
                  או שאני שכחתי מעצמי
                  אבא אתה נותן לכולם כח
                  למה אתה לא נותן לי
                  אבא אני נופלת
                  זה מה שאתה רוצה
                  אבא אני מיואשת
                  או שאני טיפוס מרצה
                  אבא הכתפיים שלי קטנות
                  בעומס הם לא עומדות
                  כמה הם יכולות
                  אבא דוגרי
                  הלב שלי שברירי
                  למה אני לא
                  מרגישה אותך איתי

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  12
                  • TALYT מנותק
                    TALYT מנותק
                    TALY
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                    #1261

                    במסע
                    בין עדר זאבים אני כבשה
                    במסע
                    לטפס בלי למעוד מנסה
                    במסע
                    הריסה על גבי הריסה
                    במסע
                    כוחותיי כבר באפיסה

                    מבקשת
                    שלא תהא דעתי נחלשת
                    מבקשת
                    שאת הדרך תאיר לי בקשת
                    מבקשת
                    שמכל הצרות אהיה מתאוששת
                    מבקשת
                    שאת גאולתך אהיה כבר ממששת

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    14
                    • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                      מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                      מוזיקה זה הדיבור
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1262

                      אדון הסליחות בוחן הלבבות
                      בבקשה תיתן לי מחשבות טובות
                      תן לי אמונה שאעבוד אותך מחר
                      שלח כח לעבדך שלעבוד אותך בחר
                      באתי לי לפניך אבל אין לי כלום ביד
                      כל מה שיש לי זה רצון לדבוק בך לעד
                      לא מפסיק לחפש אותך ואז אני מוצא
                      ועד שהתקרבתי את הכביש אני חוצה
                      אך מתנה נתת לי לדבר אליך דיבור ועוד מילה
                      אז תודה לך אבי הטוב שומע תפילה

                      מוקדש לכל מי שמצא את עצמו מתחבר רגשית למילה או שתים מהטקסט

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      12
                      • טותייייט מנותק
                        טותייייט מנותק
                        טותיייי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1263

                        למה לא רואים
                        תמאמץ שלי
                        למה שוברים אותי
                        למה הלב שלי
                        בוכה
                        כואב
                        נמאס כבר
                        מרגישה שרוצה
                        לפרוק
                        להתפרק
                        לרוץ
                        לברוח
                        למקום מסתור
                        ללב שלי
                        שבוכה
                        שצורח
                        שנאנק
                        מכאב
                        שלא רואים
                        מאמץ
                        ואת המשברים
                        תמיד
                        ישפטו אותך
                        כי לא רואים
                        את הלב שלך....
                        טוהר

                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • TALYT מנותק
                          TALYT מנותק
                          TALY
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                          #1264

                          אדון הסליחות
                          סדר לנו ההפיכות
                          בוחן לבבות
                          תענה לנו תשובות
                          גולה עמוקות
                          ענה תפילותינו הבוקעות
                          דובר צדקות
                          גבינו הופקר למכות
                          הדור בנפלאות
                          תש כוחנו בתלאות
                          ותיק בנחמות
                          צמאנו למילים חמות
                          זוכר ברית אבות
                          גלה עיניך הטובות
                          חוקר כליות
                          שנפסיק לחיות באשליות

                          את האמת שאת ההשראה לקחתי משיר הקודם של @מוזיקה-זה-הדיבור
                          ואי"ה אולי אמשיך את השיר על כל הפיוט היה הזה.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          9
                          • שירליש מנותק
                            שירליש מנותק
                            שירלי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1265

                            כמה פעמים כבר הכרזתי
                            בתוך ליבי אמרתי:
                            גם אם עובר מה שעובר
                            לשם אנ'לא חוזר

                            אני לא רוצה שוב
                            אל תהום הייאוש לשוב
                            כי כבר היו מקרים ולא חד פעמיים
                            שנפלתי ברשת הרחמים העצמיים

                            כמה פעמים כבר הכרזתי
                            אך עדיין לא קיימתי
                            אני עובר מה שעובר
                            ועוד פעם לשם אני חוזר

                            אפילו שאני לא רוצה שוב
                            אל תהום הייאוש לשוב
                            אני נופל עוד פעמים
                            ומתחיל עם הרחמים

                            אולי תגידו אתם- מה עושים?
                            איך לא מתיאשים?
                            איך ארגיש את השם
                            כשמרוב נפילות אני כבר לא נושם?

                            הדבר היחיד בעולם שיותר כיף מלקום בבוקר מוקדם ולצפות בזריחה
                            זה - להמשיך לישון...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            11
                            • טותייייט מנותק
                              טותייייט מנותק
                              טותיייי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1266

                              החלטתי להפסיק
                              לרטון
                              החלטתי את הרע
                              להפסיק לראות
                              אני ילדה קטנה
                              אמנם בעולם גדול
                              אבל מתפללת בכל יום
                              לא ליפול
                              להפסיק לשאול
                              אני רוצה אותך אבא
                              אני רוצה לדבר איתך
                              אני תמיד מתפללת
                              אליך
                              אני מבקשת ממך
                              אנא אבא
                              אל תעזוב
                              כי אחרת
                              אהיה באמת לבד
                              אבא אנא
                              אל תכעס
                              אם בכיתי
                              או שאלתי
                              אם צעקתי
                              או צרחתי
                              הכאב עלה עלי
                              היה גדול שלי
                              אבא בלעדיך
                              אני ילדה תינוקת
                              אבא אם לא אתה
                              מי יהיה איתי
                              אבא מחזיקה
                              ממך
                              מחזיקה אותך
                              מתפללת
                              אני הולכת לזרוח
                              כמו שמש
                              אחרי החושך
                              אחרי הנפילות
                              כל התפילות
                              הדמעות
                              אבא קול דודי בא
                              אני באה
                              רצה אליך
                              אחריך
                              תשמע את קולי
                              אל תעזוב אותי
                              אבא
                              אתה תמיד
                              בלב שלי....
                              טוהר

                              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                מוכן תמיד לעזור
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1267

                                גם שנראה שהכל שחור
                                ואין שום תקווה באופק
                                מחפש נקודות של אור
                                ומתבונן לעומק

                                גם שנראה שאין תקווה
                                והאור מזמן כבה
                                ובלב השתלטה האכזבה
                                מבקש בלב מלא תפילה
                                לקום ולצמוח מהנפילה

                                אבא תעזור
                                תראה לי את האור
                                שאוכל להבחין בין טוב לרע
                                שאדע מה המטרה

                                אבא הטוב
                                רוצה להרגיש קרוב
                                מתפלל בכל הכוח
                                מהצרות רוצה לשכוח
                                לתת לשמש לזרוח
                                ובאמת לשמוח

                                גם בזמנים שמרגיש לבד
                                תזכור תמיד שיש השם אחד
                                מחזיק לך תיד
                                הוא לא משאיר את בנו לבד

                                אבא תעזור
                                את הרע כבר תעצור
                                תן לי רק לראות
                                שנגמרו כבר הצרות
                                כי אני כבר לא יכול לחיות
                                עם הדמעות

                                לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                12
                                • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                  מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                  מוזיקה זה הדיבור
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1268
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • מוח שליט על הלבמ מנותק
                                    מוח שליט על הלבמ מנותק
                                    מוח שליט על הלב
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1269

                                    שיר שכתבתי משום שאני מטבעי אדם מאד מסודר ואחי פחות בלשון זהירה וזה גורם לי לעצבים!! ואני בטוח שגם לכם יש כאלה דברים בחיים מקווה שתחברו לשיר אז יאללה תתחילו לקרא.צבעי טקסט

                                    נכנס לבית אחרי יום קשה
                                    ומשהוא מאד קשה אני מגלה
                                    את הארונות
                                    מי סוגר
                                    את התמונות
                                    מי לא אוהב
                                    אז תגלו ככה
                                    יש אנשים שאצלם
                                    כך הטבע
                                    ברמה גבוהה הם
                                    עד כדי כך שהם שוכחים
                                    כן נכון
                                    שצריך למצא פתרון
                                    ללחץ
                                    אבל בלי יח"ץ.
                                    יאללה סגור ת'דלת
                                    מספיק אנחנו משלמים לדלק
                                    לא צריך בעיות
                                    פשוט להיות
                                    או עצמך
                                    או לשנות
                                    כי בסוף מי מחליט!!.
                                    זה רק ה'


                                    אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    7
                                    • פונץ' בננהפ מנותק
                                      פונץ' בננהפ מנותק
                                      פונץ' בננה
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1270

                                      חודש אלול
                                      חודש של בירור
                                      חשבון נפש
                                      חשבון עם הלב שלי
                                      על כל המעשים
                                      שעברו וקרו איתי
                                      מבקשת סליחה
                                      אם אמרתי מילה
                                      והיא לא במקום עמדה
                                      מבקשת סליחה מעצמי
                                      תסלחו כי לא הייתה בי
                                      ההבנה והכוונה
                                      לדברים שמשם הושלכו
                                      ויצאו בלי סיבה
                                      אבא
                                      אני עומדת לפניך עם דף לבן
                                      פותחת התחלה חדשה
                                      רוצה שהשנה תהיה יותר טובה
                                      תפתח לי את הרצון להתקרב
                                      לא יכולה יותר עם הכאב
                                      הריחוק הזה הורג
                                      רוצה כבר לעשות את רצונך-
                                      בלבב שלם!

                                      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                      שומע נסתרות הלב 💜

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      13
                                      • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                        לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                        לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                        #1271
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • LOVE MEL מנותק
                                          LOVE MEL מנותק
                                          LOVE ME
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1272

                                          מה שיהיה מחר...

                                          בזמן כזה של התחלה,
                                          מגיע יום שהוא סיום.
                                          לשנה שעברה וחלפה לה,
                                          וביום זה ידונו בי ויתנו ציון.

                                          כן אנחנו כל השנה במבחן,
                                          מול עצמינו, מול חברינו.
                                          ומול בורא עולם שאת חיינו נתן,
                                          אם נתאמץ ונשתדל יהיה מי שימליץ בעדנו.

                                          אני מאד מפחדת,
                                          מנסה עכשיו לנסות לתקן הרושם שנוצר.
                                          כי ביום זה יהיה כותרת,
                                          למה שיהיה מחר.

                                          כן אנחנו כל השנה במבחן,
                                          מול עצמינו, מול חברינו.
                                          ומול בורא עולם שאת חיינו נתן,
                                          אם נתאמץ ונשתדל יהיה מי שימליץ בעדנו.

                                          לך אנחנו מחכים,
                                          ומבקשים לחסות בצילך.
                                          גם אין אנחנו ראויים,
                                          מצפים למחילתך.

                                          כן אנחנו כל השנה במבחן,
                                          מול עצמינו, מול חברינו.
                                          ומול בורא עולם שאת חיינו נתן,
                                          אם נתאמץ ונשתדל יהיה מי שימליץ בעדנו.

                                          שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול