דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.6k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • איילהא מנותק
    איילהא מנותק
    איילה
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1248
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    13
    • איזה קטעא מנותק
      איזה קטעא מנותק
      איזה קטע
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
      #1249
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      10
      • ברוריהב מנותק
        ברוריהב מנותק
        ברוריה
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1250

        אני לדודי ודודי לי

        איך אוכל לרגיש את מתיקות הימים
        את ההכנות הנרגשות
        את האווירה המתחדשת
        בלי לפחד מאיימת הדין?

        תרועה
        שבריים
        תרועה

        מאה תקיעות
        את הגו מרטיטות
        הנפש בעננים
        ואני כאן על הקרקע
        מה אקח איתי הלאה
        מאותם הימים
        איך לא השאר אותו הדבר?
        חייבת להשתנות אפילו במשהו אחד

        ונתנה תוקף
        קדושת היום

        לבכות ולהתחנן ולבקש
        על שנה מתוקה
        על רגעים משמחים
        על בריאות ונחת
        ולא לשכוח ללקק מהדבש
        להנות מהמתוק
        ולנשום עמוק
        כי החגים הם לא רק דפים בלוח
        הם ימים מיוחדים ואסור אותם לשכוח.

        שירה מעומק הנשמה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        9
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1251

          ראיתי אותך
          והתעלמתי
          לא ידעתי
          אם תזכור אותי
          הבטתי בך
          ונכלמתי
          פשוט הזוי
          שלא זוכרת
          מתי אמרת את השם שלי
          ראיתי אותך
          וכאב לי הלב
          אני יודעת
          שהזמן לא עוצר
          ושזה יבוא
          אצטער
          ראיתי אותך
          ובכיתי
          כי שאני שומעת
          איזה קשר יש לבנות איתך
          אני קנאתי
          אני ראיתי אותך
          והתביישתי
          כי לא הבנתי
          למה זה מגיע לי
          ראיתי אותך
          ורציתי לתת לך חיבוק
          כי בכל זאת
          אתה סבא שלי....
          טוהר

          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          13
          • שנדיש מנותק
            שנדיש מנותק
            שנדי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1252

            סיימנו סמינר
            זה זמן לחתונה
            לצאת מהסינר
            להביא קצת פרנסה

            השידוך מתעכב
            וגם העבודה
            השם שלך מככב
            אך את עדיין בודדה

            קחי נשימה
            כולה סיימת לימודים
            קחי לגימה
            ותמשיכי להנות מהחיים

            אולי בעבודה את לא משובצת
            אולי את לא מרגישה "מסודרת"
            תודי לאלוקים שאת חיה ונושמת
            זה לא היה מוסר זה רק תזכורת..

            כאב לא נעלם, זאת אני שלומדת לצחוק עם אבן בכיס...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            21
            • חסידייה אוטנטיתח מנותק
              חסידייה אוטנטיתח מנותק
              חסידייה אוטנטית
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
              #1253

              במותך לקחת את חיי
              מחפשת את השרידים שלך
              יודעת שהייתה לך נשמה של מלאך
              ועכשיו היא בהתגלמותה-טהורה

              מנסה להבין למה מוות הוא רע
              מה נותנים החיים שהם רק מסדרון
              אז מה רע בקיצור דרך ולמה אותי הותרת בודדה
              כל ישועה היא נס.-בשביל להמשיך לחיות בקיטון?

              מרגישה אותך חיה קיימת
              חושבת עלייך חושבת אותך יודעת ששם טוב
              למה מדברים בכזו ערגה על עולם האמת
              ורק בורחים ממנו?????

              יודעת שצריך להודות על החיים
              על כל הטוב שיש בעולם וגם על הרע
              רק כדיי לעשות רצונך אנחנו חיים
              אבל מה זה טוב? ומה זה רע? ומה זאת בחירה?

              צורחת בדממה תחזרי אליי
              תאירי את העולם!!
              יודעת שנתת לי את מתנת חיי
              רק תעזרי לי למצוא אותו!

              אוהבת אותך מרחוק
              מחכה ליום שנפגש
              את נמצאת בליבי עמוק
              תעזרי לי בדרך-----

              עדיף להיות בודד עם האמת שלך
              מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              8
              • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                #1254

                רוצה שתאהבי
                רוצה שיהיה לך כיף בקרבתי
                אבל למה זה רק מלחיץ אותי
                זה גורם לי להיות לא אני
                אומרים לי תהי את
                זה הכי יפה לך
                אבל לא מבינים
                שהלחץ הזה של להרשים
                גורם לי להגיב באימפולסיביות
                אני נהיית לא מציאותית
                מאתם חושבים
                שזה בלחיצת כפתור
                תנו לי תזמן
                מבטיחה שאהיה מוכנה
                אתן לכם סימן
                למה אנשים
                לא בוחנים תבפנים
                מסתכלים לתגובות
                מקבעים לפי התנהגות
                סתכלי ללב שלי
                הוא רוצה שתביני
                אני אהיה בסדר
                רק תני לי הזדמנות
                אני לא צריכה להרשים אפחד
                כי אני שמה פס על העולם
                אני לא מנסה לרצות אפחד
                מי שלא טוב לא
                שילך לאמשלו
                אני לא צכה להיות אחראית
                למחשבות של אנשים ממני
                מספיק ישלי את עצמי
                ותאמינו לי שלא חסר לי ביקורת
                עצמייות
                אז מחשבות.....
                תנו לי כבר לחיות...

                זה לא ממש שיר ואפילו לא השקעתי חרוזים 😉 זה יותר פריקה כזאתי

                אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                10
                • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                  מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                  מוזיקה זה הדיבור
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1255
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                    מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                    מוזיקה זה הדיבור
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1256
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                      מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                      מוזיקה זה הדיבור
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה זה הדיבור
                      #1257

                      אבי שבשמים דבר סתר לי אליך
                      דבר אחד קטן אני זקוק לרחמיך
                      רק אתה רואה את כל מלחמותי
                      אחרים רואים ולא מבינים מה עובר עלי
                      רק אתה רואה את הנצחונות ואכזבות שלי
                      אחרים מסתכלים עלי ברחמים ולא מבינים מה יש לי
                      אבא נכון אתה רואה את הדמעה שהרגע יורדת לי
                      אבא עד מתי אני ארגיש כל כך עצוב
                      אבא עד מתי אני ארגיש כל כך עזוב
                      אבא מתי אני אזכה לראות כבר את האור
                      אבא מתי תוציא אותי אל החופש אל הדרור
                      אבא תוכיח לכולם שגם לי יש איזה סיכוי
                      אבא מה שהם אומרים נכון שזה הזוי
                      נכון שאני אצליח אם רק אתה תרצה
                      אני יודע זה בתנאי שגם אני ירצה
                      אבא הם אומרים שיש לי פער בין רצוי אל המצוי
                      אבא אם להאמין להם או לא אני מרגיש עכשיו חצוי
                      אבא אני יודע שיבוא היום ואני יצחק על העולם
                      כתוב אז ימלא שחוק פינו אני יאמר אז לכולם
                      אבא נכון גם אם היום אני נפלתי מחר אוכל לקום
                      אבא אני צריך שתיישר אותי כי הכל אצלי עקום
                      אבא תודה שאתה מכיל את כל השטויות שלי
                      אבא תודה על דברים טובים ועל רצונות שבי

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      11
                      • טותייייט מנותק
                        טותייייט מנותק
                        טותיייי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1258

                        מוזר
                        אני זר?
                        שואל לתומי
                        לעצמי
                        ....
                        חושב
                        אני יושב
                        נוגע בי
                        בעצמי
                        .....
                        מרגיש
                        אני רגיש
                        כואב לי
                        ליבי
                        ....
                        הלב
                        הלב שלי
                        שמחולק להרבה
                        חלקים
                        אם קטנים
                        אם גדולים
                        תמיד יהיו
                        בלב שלי....
                        טוהר

                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • margalitM מנותק
                          margalitM מנותק
                          margalit
                          משתמש מומחה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי margalit
                          #1259

                          זה באמת מאוד מורכב
                          שכך פתאום הוא נשכב
                          לא יודעת מה כדאי
                          האם זה טוב או רע ודאי
                          אולי זאת רק ההתחלה
                          ואולי זאת באמת המגבלה
                          להיות לוחצת או אולי לשחרר
                          כבר לא יודעת הראש מסתחרר
                          תנו עצה מה לעשות
                          בפרט כשהן כבר כועסות

                          תחילת שנה...
                          כיתת חינוך מיוחד
                          ואני תוהה על התנהגויות מסויימות איך להתמודד
                          בפרט כשהסייעות קצת קצרות עם הילדים...

                          סולמות
                          מגביהים את הקול שלך

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          11
                          • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                            לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                            לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1260

                            אבא אתה איתי
                            למה אני לא מרגישה אותך
                            אבא אני.. זה אני
                            או שזה הבת שלך
                            אבא שכחת ממני
                            או שאני שכחתי מעצמי
                            אבא אתה נותן לכולם כח
                            למה אתה לא נותן לי
                            אבא אני נופלת
                            זה מה שאתה רוצה
                            אבא אני מיואשת
                            או שאני טיפוס מרצה
                            אבא הכתפיים שלי קטנות
                            בעומס הם לא עומדות
                            כמה הם יכולות
                            אבא דוגרי
                            הלב שלי שברירי
                            למה אני לא
                            מרגישה אותך איתי

                            אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            12
                            • TALYT מנותק
                              TALYT מנותק
                              TALY
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                              #1261

                              במסע
                              בין עדר זאבים אני כבשה
                              במסע
                              לטפס בלי למעוד מנסה
                              במסע
                              הריסה על גבי הריסה
                              במסע
                              כוחותיי כבר באפיסה

                              מבקשת
                              שלא תהא דעתי נחלשת
                              מבקשת
                              שאת הדרך תאיר לי בקשת
                              מבקשת
                              שמכל הצרות אהיה מתאוששת
                              מבקשת
                              שאת גאולתך אהיה כבר ממששת

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              14
                              • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                מוזיקה זה הדיבור
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1262

                                אדון הסליחות בוחן הלבבות
                                בבקשה תיתן לי מחשבות טובות
                                תן לי אמונה שאעבוד אותך מחר
                                שלח כח לעבדך שלעבוד אותך בחר
                                באתי לי לפניך אבל אין לי כלום ביד
                                כל מה שיש לי זה רצון לדבוק בך לעד
                                לא מפסיק לחפש אותך ואז אני מוצא
                                ועד שהתקרבתי את הכביש אני חוצה
                                אך מתנה נתת לי לדבר אליך דיבור ועוד מילה
                                אז תודה לך אבי הטוב שומע תפילה

                                מוקדש לכל מי שמצא את עצמו מתחבר רגשית למילה או שתים מהטקסט

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                12
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1263

                                  למה לא רואים
                                  תמאמץ שלי
                                  למה שוברים אותי
                                  למה הלב שלי
                                  בוכה
                                  כואב
                                  נמאס כבר
                                  מרגישה שרוצה
                                  לפרוק
                                  להתפרק
                                  לרוץ
                                  לברוח
                                  למקום מסתור
                                  ללב שלי
                                  שבוכה
                                  שצורח
                                  שנאנק
                                  מכאב
                                  שלא רואים
                                  מאמץ
                                  ואת המשברים
                                  תמיד
                                  ישפטו אותך
                                  כי לא רואים
                                  את הלב שלך....
                                  טוהר

                                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  6
                                  • TALYT מנותק
                                    TALYT מנותק
                                    TALY
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                                    #1264

                                    אדון הסליחות
                                    סדר לנו ההפיכות
                                    בוחן לבבות
                                    תענה לנו תשובות
                                    גולה עמוקות
                                    ענה תפילותינו הבוקעות
                                    דובר צדקות
                                    גבינו הופקר למכות
                                    הדור בנפלאות
                                    תש כוחנו בתלאות
                                    ותיק בנחמות
                                    צמאנו למילים חמות
                                    זוכר ברית אבות
                                    גלה עיניך הטובות
                                    חוקר כליות
                                    שנפסיק לחיות באשליות

                                    את האמת שאת ההשראה לקחתי משיר הקודם של @מוזיקה-זה-הדיבור
                                    ואי"ה אולי אמשיך את השיר על כל הפיוט היה הזה.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    9
                                    • שירליש מנותק
                                      שירליש מנותק
                                      שירלי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1265

                                      כמה פעמים כבר הכרזתי
                                      בתוך ליבי אמרתי:
                                      גם אם עובר מה שעובר
                                      לשם אנ'לא חוזר

                                      אני לא רוצה שוב
                                      אל תהום הייאוש לשוב
                                      כי כבר היו מקרים ולא חד פעמיים
                                      שנפלתי ברשת הרחמים העצמיים

                                      כמה פעמים כבר הכרזתי
                                      אך עדיין לא קיימתי
                                      אני עובר מה שעובר
                                      ועוד פעם לשם אני חוזר

                                      אפילו שאני לא רוצה שוב
                                      אל תהום הייאוש לשוב
                                      אני נופל עוד פעמים
                                      ומתחיל עם הרחמים

                                      אולי תגידו אתם- מה עושים?
                                      איך לא מתיאשים?
                                      איך ארגיש את השם
                                      כשמרוב נפילות אני כבר לא נושם?

                                      הדבר היחיד בעולם שיותר כיף מלקום בבוקר מוקדם ולצפות בזריחה
                                      זה - להמשיך לישון...

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      11
                                      • טותייייט מנותק
                                        טותייייט מנותק
                                        טותיייי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1266

                                        החלטתי להפסיק
                                        לרטון
                                        החלטתי את הרע
                                        להפסיק לראות
                                        אני ילדה קטנה
                                        אמנם בעולם גדול
                                        אבל מתפללת בכל יום
                                        לא ליפול
                                        להפסיק לשאול
                                        אני רוצה אותך אבא
                                        אני רוצה לדבר איתך
                                        אני תמיד מתפללת
                                        אליך
                                        אני מבקשת ממך
                                        אנא אבא
                                        אל תעזוב
                                        כי אחרת
                                        אהיה באמת לבד
                                        אבא אנא
                                        אל תכעס
                                        אם בכיתי
                                        או שאלתי
                                        אם צעקתי
                                        או צרחתי
                                        הכאב עלה עלי
                                        היה גדול שלי
                                        אבא בלעדיך
                                        אני ילדה תינוקת
                                        אבא אם לא אתה
                                        מי יהיה איתי
                                        אבא מחזיקה
                                        ממך
                                        מחזיקה אותך
                                        מתפללת
                                        אני הולכת לזרוח
                                        כמו שמש
                                        אחרי החושך
                                        אחרי הנפילות
                                        כל התפילות
                                        הדמעות
                                        אבא קול דודי בא
                                        אני באה
                                        רצה אליך
                                        אחריך
                                        תשמע את קולי
                                        אל תעזוב אותי
                                        אבא
                                        אתה תמיד
                                        בלב שלי....
                                        טוהר

                                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                          מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                          מוכן תמיד לעזור
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1267

                                          גם שנראה שהכל שחור
                                          ואין שום תקווה באופק
                                          מחפש נקודות של אור
                                          ומתבונן לעומק

                                          גם שנראה שאין תקווה
                                          והאור מזמן כבה
                                          ובלב השתלטה האכזבה
                                          מבקש בלב מלא תפילה
                                          לקום ולצמוח מהנפילה

                                          אבא תעזור
                                          תראה לי את האור
                                          שאוכל להבחין בין טוב לרע
                                          שאדע מה המטרה

                                          אבא הטוב
                                          רוצה להרגיש קרוב
                                          מתפלל בכל הכוח
                                          מהצרות רוצה לשכוח
                                          לתת לשמש לזרוח
                                          ובאמת לשמוח

                                          גם בזמנים שמרגיש לבד
                                          תזכור תמיד שיש השם אחד
                                          מחזיק לך תיד
                                          הוא לא משאיר את בנו לבד

                                          אבא תעזור
                                          את הרע כבר תעצור
                                          תן לי רק לראות
                                          שנגמרו כבר הצרות
                                          כי אני כבר לא יכול לחיות
                                          עם הדמעות

                                          לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          12

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול