דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.6k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט מנותק
    טותייייט מנותק
    טותיייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1246

    אני במצב מוזר
    קשה
    הכל כמו זר
    מרגישה בלבול
    או שאני עולה
    או שבמדרון תלול
    לא יודעת
    אם להחזיק חזק חזק
    או פשוט לעזוב ודי
    מה עם עצמי לעשות
    או פשוט רק לתהות
    הכל כלכך מבלבל
    החושך הזה
    מתסכל
    מרגישה ממש לבד
    אין אף אחד
    שיבין אותי
    ויכיל
    או ייתן עצה
    ויכניס
    יכניס את הלב שלי
    אליו
    חוץ מבורא עולם
    שהנשמה שלי
    זה ממנו
    ואם לא הוא
    הכל איננו
    אבא שלי
    תעזור לי
    תראה לי
    את הדרך
    כי כבר נמאס לי
    לחיות את החיים
    בערך
    או בלי ערך...
    טוהר

    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    13
    • חלום לגדולח מנותק
      חלום לגדולח מנותק
      חלום לגדול
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1247

      השחר עלה הפציע
      ברחוב עוד עלטה
      קול צלול משמיע
      תקיעה, שברים, תרועה

      הנה אלול הגיע
      אף דגים רועדים
      אמנם הוא לא הפתיע
      אך אנו לא מוכנים

      וימס הלב
      שברים, יבבה
      נבוא, נתקרב
      בשדה הוא נמצא

      מחכה לנו שם
      הוא הולך עוד מעט
      תבואי גם
      הוא מחכה לך, בת.

      צלילים יוצרים מנגינה
      רק כשיש ביניהם
      גם עליות וגם ירידות.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      11
      • איילהא מנותק
        איילהא מנותק
        איילה
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1248
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        13
        • איזה קטעא מנותק
          איזה קטעא מנותק
          איזה קטע
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
          #1249
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          10
          • ברוריהב מנותק
            ברוריהב מנותק
            ברוריה
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1250

            אני לדודי ודודי לי

            איך אוכל לרגיש את מתיקות הימים
            את ההכנות הנרגשות
            את האווירה המתחדשת
            בלי לפחד מאיימת הדין?

            תרועה
            שבריים
            תרועה

            מאה תקיעות
            את הגו מרטיטות
            הנפש בעננים
            ואני כאן על הקרקע
            מה אקח איתי הלאה
            מאותם הימים
            איך לא השאר אותו הדבר?
            חייבת להשתנות אפילו במשהו אחד

            ונתנה תוקף
            קדושת היום

            לבכות ולהתחנן ולבקש
            על שנה מתוקה
            על רגעים משמחים
            על בריאות ונחת
            ולא לשכוח ללקק מהדבש
            להנות מהמתוק
            ולנשום עמוק
            כי החגים הם לא רק דפים בלוח
            הם ימים מיוחדים ואסור אותם לשכוח.

            שירה מעומק הנשמה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            9
            • טותייייט מנותק
              טותייייט מנותק
              טותיייי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1251

              ראיתי אותך
              והתעלמתי
              לא ידעתי
              אם תזכור אותי
              הבטתי בך
              ונכלמתי
              פשוט הזוי
              שלא זוכרת
              מתי אמרת את השם שלי
              ראיתי אותך
              וכאב לי הלב
              אני יודעת
              שהזמן לא עוצר
              ושזה יבוא
              אצטער
              ראיתי אותך
              ובכיתי
              כי שאני שומעת
              איזה קשר יש לבנות איתך
              אני קנאתי
              אני ראיתי אותך
              והתביישתי
              כי לא הבנתי
              למה זה מגיע לי
              ראיתי אותך
              ורציתי לתת לך חיבוק
              כי בכל זאת
              אתה סבא שלי....
              טוהר

              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              13
              • שנדיש מנותק
                שנדיש מנותק
                שנדי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1252

                סיימנו סמינר
                זה זמן לחתונה
                לצאת מהסינר
                להביא קצת פרנסה

                השידוך מתעכב
                וגם העבודה
                השם שלך מככב
                אך את עדיין בודדה

                קחי נשימה
                כולה סיימת לימודים
                קחי לגימה
                ותמשיכי להנות מהחיים

                אולי בעבודה את לא משובצת
                אולי את לא מרגישה "מסודרת"
                תודי לאלוקים שאת חיה ונושמת
                זה לא היה מוסר זה רק תזכורת..

                כאב לא נעלם, זאת אני שלומדת לצחוק עם אבן בכיס...

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                21
                • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                  חסידייה אוטנטיתח מנותק
                  חסידייה אוטנטית
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                  #1253

                  במותך לקחת את חיי
                  מחפשת את השרידים שלך
                  יודעת שהייתה לך נשמה של מלאך
                  ועכשיו היא בהתגלמותה-טהורה

                  מנסה להבין למה מוות הוא רע
                  מה נותנים החיים שהם רק מסדרון
                  אז מה רע בקיצור דרך ולמה אותי הותרת בודדה
                  כל ישועה היא נס.-בשביל להמשיך לחיות בקיטון?

                  מרגישה אותך חיה קיימת
                  חושבת עלייך חושבת אותך יודעת ששם טוב
                  למה מדברים בכזו ערגה על עולם האמת
                  ורק בורחים ממנו?????

                  יודעת שצריך להודות על החיים
                  על כל הטוב שיש בעולם וגם על הרע
                  רק כדיי לעשות רצונך אנחנו חיים
                  אבל מה זה טוב? ומה זה רע? ומה זאת בחירה?

                  צורחת בדממה תחזרי אליי
                  תאירי את העולם!!
                  יודעת שנתת לי את מתנת חיי
                  רק תעזרי לי למצוא אותו!

                  אוהבת אותך מרחוק
                  מחכה ליום שנפגש
                  את נמצאת בליבי עמוק
                  תעזרי לי בדרך-----

                  עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                  מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                    לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                    לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                    #1254

                    רוצה שתאהבי
                    רוצה שיהיה לך כיף בקרבתי
                    אבל למה זה רק מלחיץ אותי
                    זה גורם לי להיות לא אני
                    אומרים לי תהי את
                    זה הכי יפה לך
                    אבל לא מבינים
                    שהלחץ הזה של להרשים
                    גורם לי להגיב באימפולסיביות
                    אני נהיית לא מציאותית
                    מאתם חושבים
                    שזה בלחיצת כפתור
                    תנו לי תזמן
                    מבטיחה שאהיה מוכנה
                    אתן לכם סימן
                    למה אנשים
                    לא בוחנים תבפנים
                    מסתכלים לתגובות
                    מקבעים לפי התנהגות
                    סתכלי ללב שלי
                    הוא רוצה שתביני
                    אני אהיה בסדר
                    רק תני לי הזדמנות
                    אני לא צריכה להרשים אפחד
                    כי אני שמה פס על העולם
                    אני לא מנסה לרצות אפחד
                    מי שלא טוב לא
                    שילך לאמשלו
                    אני לא צכה להיות אחראית
                    למחשבות של אנשים ממני
                    מספיק ישלי את עצמי
                    ותאמינו לי שלא חסר לי ביקורת
                    עצמייות
                    אז מחשבות.....
                    תנו לי כבר לחיות...

                    זה לא ממש שיר ואפילו לא השקעתי חרוזים 😉 זה יותר פריקה כזאתי

                    אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    10
                    • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                      מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                      מוזיקה זה הדיבור
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1255
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                        מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                        מוזיקה זה הדיבור
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1256
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                          מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                          מוזיקה זה הדיבור
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה זה הדיבור
                          #1257

                          אבי שבשמים דבר סתר לי אליך
                          דבר אחד קטן אני זקוק לרחמיך
                          רק אתה רואה את כל מלחמותי
                          אחרים רואים ולא מבינים מה עובר עלי
                          רק אתה רואה את הנצחונות ואכזבות שלי
                          אחרים מסתכלים עלי ברחמים ולא מבינים מה יש לי
                          אבא נכון אתה רואה את הדמעה שהרגע יורדת לי
                          אבא עד מתי אני ארגיש כל כך עצוב
                          אבא עד מתי אני ארגיש כל כך עזוב
                          אבא מתי אני אזכה לראות כבר את האור
                          אבא מתי תוציא אותי אל החופש אל הדרור
                          אבא תוכיח לכולם שגם לי יש איזה סיכוי
                          אבא מה שהם אומרים נכון שזה הזוי
                          נכון שאני אצליח אם רק אתה תרצה
                          אני יודע זה בתנאי שגם אני ירצה
                          אבא הם אומרים שיש לי פער בין רצוי אל המצוי
                          אבא אם להאמין להם או לא אני מרגיש עכשיו חצוי
                          אבא אני יודע שיבוא היום ואני יצחק על העולם
                          כתוב אז ימלא שחוק פינו אני יאמר אז לכולם
                          אבא נכון גם אם היום אני נפלתי מחר אוכל לקום
                          אבא אני צריך שתיישר אותי כי הכל אצלי עקום
                          אבא תודה שאתה מכיל את כל השטויות שלי
                          אבא תודה על דברים טובים ועל רצונות שבי

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          11
                          • טותייייט מנותק
                            טותייייט מנותק
                            טותיייי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1258

                            מוזר
                            אני זר?
                            שואל לתומי
                            לעצמי
                            ....
                            חושב
                            אני יושב
                            נוגע בי
                            בעצמי
                            .....
                            מרגיש
                            אני רגיש
                            כואב לי
                            ליבי
                            ....
                            הלב
                            הלב שלי
                            שמחולק להרבה
                            חלקים
                            אם קטנים
                            אם גדולים
                            תמיד יהיו
                            בלב שלי....
                            טוהר

                            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • margalitM מנותק
                              margalitM מנותק
                              margalit
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי margalit
                              #1259

                              זה באמת מאוד מורכב
                              שכך פתאום הוא נשכב
                              לא יודעת מה כדאי
                              האם זה טוב או רע ודאי
                              אולי זאת רק ההתחלה
                              ואולי זאת באמת המגבלה
                              להיות לוחצת או אולי לשחרר
                              כבר לא יודעת הראש מסתחרר
                              תנו עצה מה לעשות
                              בפרט כשהן כבר כועסות

                              תחילת שנה...
                              כיתת חינוך מיוחד
                              ואני תוהה על התנהגויות מסויימות איך להתמודד
                              בפרט כשהסייעות קצת קצרות עם הילדים...

                              סולמות
                              מגביהים את הקול שלך

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              11
                              • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1260

                                אבא אתה איתי
                                למה אני לא מרגישה אותך
                                אבא אני.. זה אני
                                או שזה הבת שלך
                                אבא שכחת ממני
                                או שאני שכחתי מעצמי
                                אבא אתה נותן לכולם כח
                                למה אתה לא נותן לי
                                אבא אני נופלת
                                זה מה שאתה רוצה
                                אבא אני מיואשת
                                או שאני טיפוס מרצה
                                אבא הכתפיים שלי קטנות
                                בעומס הם לא עומדות
                                כמה הם יכולות
                                אבא דוגרי
                                הלב שלי שברירי
                                למה אני לא
                                מרגישה אותך איתי

                                אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                12
                                • TALYT מנותק
                                  TALYT מנותק
                                  TALY
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                                  #1261

                                  במסע
                                  בין עדר זאבים אני כבשה
                                  במסע
                                  לטפס בלי למעוד מנסה
                                  במסע
                                  הריסה על גבי הריסה
                                  במסע
                                  כוחותיי כבר באפיסה

                                  מבקשת
                                  שלא תהא דעתי נחלשת
                                  מבקשת
                                  שאת הדרך תאיר לי בקשת
                                  מבקשת
                                  שמכל הצרות אהיה מתאוששת
                                  מבקשת
                                  שאת גאולתך אהיה כבר ממששת

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  14
                                  • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                    מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                    מוזיקה זה הדיבור
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1262

                                    אדון הסליחות בוחן הלבבות
                                    בבקשה תיתן לי מחשבות טובות
                                    תן לי אמונה שאעבוד אותך מחר
                                    שלח כח לעבדך שלעבוד אותך בחר
                                    באתי לי לפניך אבל אין לי כלום ביד
                                    כל מה שיש לי זה רצון לדבוק בך לעד
                                    לא מפסיק לחפש אותך ואז אני מוצא
                                    ועד שהתקרבתי את הכביש אני חוצה
                                    אך מתנה נתת לי לדבר אליך דיבור ועוד מילה
                                    אז תודה לך אבי הטוב שומע תפילה

                                    מוקדש לכל מי שמצא את עצמו מתחבר רגשית למילה או שתים מהטקסט

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    12
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1263

                                      למה לא רואים
                                      תמאמץ שלי
                                      למה שוברים אותי
                                      למה הלב שלי
                                      בוכה
                                      כואב
                                      נמאס כבר
                                      מרגישה שרוצה
                                      לפרוק
                                      להתפרק
                                      לרוץ
                                      לברוח
                                      למקום מסתור
                                      ללב שלי
                                      שבוכה
                                      שצורח
                                      שנאנק
                                      מכאב
                                      שלא רואים
                                      מאמץ
                                      ואת המשברים
                                      תמיד
                                      ישפטו אותך
                                      כי לא רואים
                                      את הלב שלך....
                                      טוהר

                                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      6
                                      • TALYT מנותק
                                        TALYT מנותק
                                        TALY
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                                        #1264

                                        אדון הסליחות
                                        סדר לנו ההפיכות
                                        בוחן לבבות
                                        תענה לנו תשובות
                                        גולה עמוקות
                                        ענה תפילותינו הבוקעות
                                        דובר צדקות
                                        גבינו הופקר למכות
                                        הדור בנפלאות
                                        תש כוחנו בתלאות
                                        ותיק בנחמות
                                        צמאנו למילים חמות
                                        זוכר ברית אבות
                                        גלה עיניך הטובות
                                        חוקר כליות
                                        שנפסיק לחיות באשליות

                                        את האמת שאת ההשראה לקחתי משיר הקודם של @מוזיקה-זה-הדיבור
                                        ואי"ה אולי אמשיך את השיר על כל הפיוט היה הזה.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        9
                                        • שירליש מנותק
                                          שירליש מנותק
                                          שירלי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1265

                                          כמה פעמים כבר הכרזתי
                                          בתוך ליבי אמרתי:
                                          גם אם עובר מה שעובר
                                          לשם אנ'לא חוזר

                                          אני לא רוצה שוב
                                          אל תהום הייאוש לשוב
                                          כי כבר היו מקרים ולא חד פעמיים
                                          שנפלתי ברשת הרחמים העצמיים

                                          כמה פעמים כבר הכרזתי
                                          אך עדיין לא קיימתי
                                          אני עובר מה שעובר
                                          ועוד פעם לשם אני חוזר

                                          אפילו שאני לא רוצה שוב
                                          אל תהום הייאוש לשוב
                                          אני נופל עוד פעמים
                                          ומתחיל עם הרחמים

                                          אולי תגידו אתם- מה עושים?
                                          איך לא מתיאשים?
                                          איך ארגיש את השם
                                          כשמרוב נפילות אני כבר לא נושם?

                                          הדבר היחיד בעולם שיותר כיף מלקום בבוקר מוקדם ולצפות בזריחה
                                          זה - להמשיך לישון...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          11

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול