דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.6k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מנאשששמ מנותק
    מנאשששמ מנותק
    מנאששש
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1237

    לא שלי

    כתם עיקש
    להסיר נבקש
    כתמי אבק
    או דם מאבק
    חוט שני
    אדמוני עקשני

    הֵא מלבין עוצמתי
    להתיז באופן נקודתי
    לפרק, למוסס
    כל נתז תוסס
    שיגיע לכל קפל
    להר שגָבַה, לְשֵפֶל

    שפשפי ביד קלות
    הוסיפי מעלות
    ואם לא מיד, בהשהיה
    עוד יֶרַח בהשריה

    ואחרי הכל, כשתזדככי
    אל תשכחי
    תרככי

    בכביסה עדינה,
    מרוככת, ליבך לא יבש
    אפופת ניחוח תפוח, רימון ודבש

    עַדֵי ליבך יהא מחוור כשמלה
    רק אז בלשונך תָנֵץ מלה

    ברגע שמתחברים למוזיקה,
    הטכניקה באה מעצמה.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    14
    • מוח שליט על הלבמ מנותק
      מוח שליט על הלבמ מנותק
      מוח שליט על הלב
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1238

      שיר המדבר על הלחץ על השנה החדשה בלימודים

      יום ראשון
      נראה מי יגיע הראשון
      לתלמוד תורה
      או לישיבה
      נכון שקצת עולה הלחץ
      אבל אם נעשה קצת יח'ץ
      מיד ירד לנו הלחץ
      יהיה טוב
      כן למרות שזה לא לפי הרוב
      ניקח כוסות מים
      ולא נרים ידיים
      רק נגיע ונראה
      כמה טוב יהיה
      בשנה הבאה!!!!!!

      אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • נעמי16נ מנותק
        נעמי16נ מנותק
        נעמי16
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי16
        #1239

        אין לי מושג מאיפה השיר הזה הגיע....אבל הוא פשוט הגיע,מעצמו.
        וסורי אם הוא יצא קצת מתריס.....אין לי שום כוונה כזאת,מבטיחה.
        ניסיתי להיכנס לראש של דמות שהתחברתי אליה מאד וזה מה שיצא......מקווה שתתחברו גם.

        רואה את המבטים
        קוראת את ההלם
        שאתם מסובבים אחורה ראש וקולטים
        ששוב הילדונת לא הולכת בתלם

        ולמה אלוקים
        היא צועקת שכולם שותקים
        דוממת כשכולם צועקים
        מגדירה כללים כמציקים
        בועטת במוסכמות ובחוקים
        מתעקשת לא להבין ניואנסים דקים
        ו'רק אל דברו איתה על נושאים מידי עמוקים'

        אז...נכון אתם צודקים
        ובא נאמר...דבש אתם לא מלקקים
        יש לי נסיונות ופיתויים שאותי מעסיקים
        יש נושאים אחרים שאותי מרתקים
        וכן,יש כמה כללים נוקשים שעליי מעיקים
        אבל פליז תבינו שכעס וצעקות אותי מרחיקים
        שהאכזבה והתסכול רק מזיקים
        אז בבקשה בשבילי....תהיו חזקים
        תחזיקו בי היטב אבל תהיו איתי רכים
        תחכו איתי ביחד לימים אחרים,מתוקים.

        יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        15
        • יהודי זה הכיי מנותק
          יהודי זה הכיי מנותק
          יהודי זה הכי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
          #1240
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          11
          • margalitM מנותק
            margalitM מנותק
            margalit
            משתמש מומחה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1241

            יש זמנים בהם הכל שחור
            מלחמות, נפילות, אסונות מגיעים
            הנפש נשאבת לתוך החור
            מתחילה לשאול למה? כמה? אם?

            לפעמים לא זוכרת שהכל לטובה
            לפעמים קצת בוכה ונשברת
            מחפשת לכל דבר תשובה
            את הרע מתוך הטוב בוררת

            אבל מישהו שם למעלה אוהב ושומר
            ברגעים כאלה לי הוא אומר
            בואי ילדתי עלייך אשמור
            אם רק תחפשי תמצאי קרן האור

            כמו כל אדם גם לי יש נפילות
            בהם מתרחקת שמה כיסויים
            כמו כל אדם רוצה לחיות בלי מגבלות
            שוכחת מי נתן לי את אלו החיים

            אבל מישהו שם למעלה אוהב ושומר
            ברגעים כאלה לי הוא אומר
            בואי ילדתי עלייך אשמור
            אם רק תחפשי תמצאי את האור

            סולמות
            מגביהים את הקול שלך

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            12
            • טותייייט מנותק
              טותייייט מנותק
              טותיייי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
              #1242

              אבא למה מרגישה
              כל שנייה דמעות מהעיניים
              אבא רק שכואב לי
              נזכרת להרים את הראש לשמיים
              אבא למה אני אגואיסטית
              וכפויית טובה
              למה אני רואה כל הזמן את הרע
              אבא למה מרגישה אבן בלב
              אבא למה אני מרגישה
              שאותי אף אחד לא אוהב
              אבא באמת שקשה לי
              אני מפחדת
              להיות לבד
              אבא אני באמת מנסה
              אבל כל הזמן
              נופלת ולי לא קל
              אבא אני צריכה אותך
              אבא אני רוצה אותך
              אני רוצה את היד
              אני רוצה שתאמר לי
              שלא תעזוב אותי לעולם
              אבא אני רוצה מישהו
              להביט לו חזק
              לתוך העיניים
              לראות שהוא אמיתי ואמין
              שיהיה איתי תמיד
              ידע מה לומר
              שקשה
              ידע לתמוך ולחזק
              לא להיות איתי
              רק בגלל אינטרס
              כי נמאס לי שמנצלים
              כי קשה לי לפעמים
              אני רוצה מישהו
              שאוכל לבכות לי
              ולספר כל מה שיש לי בפנים
              אבא למה אני נפתחת
              לאנשים הלא נכונים
              אבא למה החלומות שלי
              לא באמת קוראים
              אבא למה שאני מתפללת
              אני לא מרגישה באורות
              אבא למה אני שחקנית
              עם הרבה מסיכות
              אבא הנה החודש
              של הרחמים והסליחות
              אני מבקשת סליחה
              כל לילה
              עכשיו כל החודש
              אבא אני באמת
              מתחננת ומבקשת
              שתסלח לי
              שלפעמים את הרע ראיתי
              שלפעמים התלוננתי
              שלפעמים לא האמנתי
              שלפעמים דברתי
              שלפעמים צעקתי
              אבא אני מבקשת סליחה
              ומתחננת להיות יותר קרובה
              להיות באורות
              להפסיק לבכות
              לנגב תדמעות
              אבא
              רק תשמע כבר
              לתפילות...
              טוהר

              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              12
              • יונמיוזיקי מנותק
                יונמיוזיקי מנותק
                יונמיוזיק
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונמיוזיק
                #1243

                נמאס
                נמאס כבר לשמוע אנשים מדברים לשון הרע. נמאס
                נמאס כבר לשמוע שאנשים מתים כמו מגפה. נמאס
                נימאס כבר לשמוע כל יומיים זירות של פיגועים. נימאס
                נמאס ליראות שאנשים מתחננים לדברים קטנים. נמאס
                נמאס כבר ליראות איך אנשים בוכים בלילות ובסתרים. נמאס
                נמאס לשמוע ברמקולים כול יום איך אנשים חדשים מתים. נמאס
                לסיום השיר יש לי שאלה?
                אתם מדברים??
                אנשים סובלים
                מתים כל יומיים
                אנשים נדחקים מירוב בושות בעניים
                פשוט תסתכלו על זה חיובי תודו לה‘
                שבכלל הביא אותכם לעלום הזה
                תסתכלו חיובי על כול דבר
                תעזרו אחד לשני תתחברו
                ולא לשכוח שהדבר היחיד שיעזור זה
                להתפלל לה‘‼‼

                שווה לכם לעקוב!
                חכם.gif

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                11
                • פונץ' בננהפ מנותק
                  פונץ' בננהפ מנותק
                  פונץ' בננה
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                  #1244

                  מדברים איתי על אמונות,
                  ואני כולי חי במחשבות.
                  האם הדרך שלי היא הנכונה מבין כולם?
                  או שמא אני נגרר אחרי העם?
                  אני יודע שאני על המסלול הנכון,
                  זה קשה להיות שם,
                  וגם לא תמיד מבין מה אני עושה כאן,
                  יש הרבה מחלוקות בין אנשים.
                  ואני, רק נכנס להירורים...
                  אבא, תכניס בי אור של אמונה,
                  שאני אחייה אותה, ואהיה שם בשמחה,
                  עומד בגאווה ומכניס עוד אנשים,
                  לחיי האמונה האמיתיים--
                  אך, רק באהבה, כי זו המטרה!

                  אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                  שומע נסתרות הלב 💜

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  18
                  • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                    לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                    לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1245

                    מרגיש לי מוזר
                    הראש שלי מסוחרר
                    רגע אני בהי
                    ובשני אני אומרת לעצמי בי
                    מקורה לי
                    מישהו יכול להסביר לי
                    אני לא מבינה תעצמי.
                    אולי תסירו שכבות
                    ותגלו עולמות
                    או שתבחרו להוסיף שמיכות
                    תקרעו אותי לחתיכות
                    מישהו נמצא
                    אני בכניסה ללא יציאה
                    ,תנו לי אפשרות שניה
                    לנסות לתקן תתקלה
                    אני מבטיחה להשתנות
                    רק תנו לי סולמות
                    לעלות
                    כי קשה לי אני בירידה
                    קשה לי אני במצב רוח רע
                    או שאני סתם בוכה
                    כי סך הכל ענין של גישה
                    נכונה...
                    או חלילה מזיקה
                    אילה...

                    אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    15
                    • טותייייט מנותק
                      טותייייט מנותק
                      טותיייי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1246

                      אני במצב מוזר
                      קשה
                      הכל כמו זר
                      מרגישה בלבול
                      או שאני עולה
                      או שבמדרון תלול
                      לא יודעת
                      אם להחזיק חזק חזק
                      או פשוט לעזוב ודי
                      מה עם עצמי לעשות
                      או פשוט רק לתהות
                      הכל כלכך מבלבל
                      החושך הזה
                      מתסכל
                      מרגישה ממש לבד
                      אין אף אחד
                      שיבין אותי
                      ויכיל
                      או ייתן עצה
                      ויכניס
                      יכניס את הלב שלי
                      אליו
                      חוץ מבורא עולם
                      שהנשמה שלי
                      זה ממנו
                      ואם לא הוא
                      הכל איננו
                      אבא שלי
                      תעזור לי
                      תראה לי
                      את הדרך
                      כי כבר נמאס לי
                      לחיות את החיים
                      בערך
                      או בלי ערך...
                      טוהר

                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      13
                      • חלום לגדולח מנותק
                        חלום לגדולח מנותק
                        חלום לגדול
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1247

                        השחר עלה הפציע
                        ברחוב עוד עלטה
                        קול צלול משמיע
                        תקיעה, שברים, תרועה

                        הנה אלול הגיע
                        אף דגים רועדים
                        אמנם הוא לא הפתיע
                        אך אנו לא מוכנים

                        וימס הלב
                        שברים, יבבה
                        נבוא, נתקרב
                        בשדה הוא נמצא

                        מחכה לנו שם
                        הוא הולך עוד מעט
                        תבואי גם
                        הוא מחכה לך, בת.

                        צלילים יוצרים מנגינה
                        רק כשיש ביניהם
                        גם עליות וגם ירידות.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        11
                        • איילהא מנותק
                          איילהא מנותק
                          איילה
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1248
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          13
                          • איזה קטעא מנותק
                            איזה קטעא מנותק
                            איזה קטע
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                            #1249
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            10
                            • ברוריהב מנותק
                              ברוריהב מנותק
                              ברוריה
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1250

                              אני לדודי ודודי לי

                              איך אוכל לרגיש את מתיקות הימים
                              את ההכנות הנרגשות
                              את האווירה המתחדשת
                              בלי לפחד מאיימת הדין?

                              תרועה
                              שבריים
                              תרועה

                              מאה תקיעות
                              את הגו מרטיטות
                              הנפש בעננים
                              ואני כאן על הקרקע
                              מה אקח איתי הלאה
                              מאותם הימים
                              איך לא השאר אותו הדבר?
                              חייבת להשתנות אפילו במשהו אחד

                              ונתנה תוקף
                              קדושת היום

                              לבכות ולהתחנן ולבקש
                              על שנה מתוקה
                              על רגעים משמחים
                              על בריאות ונחת
                              ולא לשכוח ללקק מהדבש
                              להנות מהמתוק
                              ולנשום עמוק
                              כי החגים הם לא רק דפים בלוח
                              הם ימים מיוחדים ואסור אותם לשכוח.

                              שירה מעומק הנשמה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              9
                              • טותייייט מנותק
                                טותייייט מנותק
                                טותיייי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1251

                                ראיתי אותך
                                והתעלמתי
                                לא ידעתי
                                אם תזכור אותי
                                הבטתי בך
                                ונכלמתי
                                פשוט הזוי
                                שלא זוכרת
                                מתי אמרת את השם שלי
                                ראיתי אותך
                                וכאב לי הלב
                                אני יודעת
                                שהזמן לא עוצר
                                ושזה יבוא
                                אצטער
                                ראיתי אותך
                                ובכיתי
                                כי שאני שומעת
                                איזה קשר יש לבנות איתך
                                אני קנאתי
                                אני ראיתי אותך
                                והתביישתי
                                כי לא הבנתי
                                למה זה מגיע לי
                                ראיתי אותך
                                ורציתי לתת לך חיבוק
                                כי בכל זאת
                                אתה סבא שלי....
                                טוהר

                                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                13
                                • שנדיש מנותק
                                  שנדיש מנותק
                                  שנדי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1252

                                  סיימנו סמינר
                                  זה זמן לחתונה
                                  לצאת מהסינר
                                  להביא קצת פרנסה

                                  השידוך מתעכב
                                  וגם העבודה
                                  השם שלך מככב
                                  אך את עדיין בודדה

                                  קחי נשימה
                                  כולה סיימת לימודים
                                  קחי לגימה
                                  ותמשיכי להנות מהחיים

                                  אולי בעבודה את לא משובצת
                                  אולי את לא מרגישה "מסודרת"
                                  תודי לאלוקים שאת חיה ונושמת
                                  זה לא היה מוסר זה רק תזכורת..

                                  כאב לא נעלם, זאת אני שלומדת לצחוק עם אבן בכיס...

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  21
                                  • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                    חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                    חסידייה אוטנטית
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                                    #1253

                                    במותך לקחת את חיי
                                    מחפשת את השרידים שלך
                                    יודעת שהייתה לך נשמה של מלאך
                                    ועכשיו היא בהתגלמותה-טהורה

                                    מנסה להבין למה מוות הוא רע
                                    מה נותנים החיים שהם רק מסדרון
                                    אז מה רע בקיצור דרך ולמה אותי הותרת בודדה
                                    כל ישועה היא נס.-בשביל להמשיך לחיות בקיטון?

                                    מרגישה אותך חיה קיימת
                                    חושבת עלייך חושבת אותך יודעת ששם טוב
                                    למה מדברים בכזו ערגה על עולם האמת
                                    ורק בורחים ממנו?????

                                    יודעת שצריך להודות על החיים
                                    על כל הטוב שיש בעולם וגם על הרע
                                    רק כדיי לעשות רצונך אנחנו חיים
                                    אבל מה זה טוב? ומה זה רע? ומה זאת בחירה?

                                    צורחת בדממה תחזרי אליי
                                    תאירי את העולם!!
                                    יודעת שנתת לי את מתנת חיי
                                    רק תעזרי לי למצוא אותו!

                                    אוהבת אותך מרחוק
                                    מחכה ליום שנפגש
                                    את נמצאת בליבי עמוק
                                    תעזרי לי בדרך-----

                                    עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                    מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                      לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                      לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                      #1254

                                      רוצה שתאהבי
                                      רוצה שיהיה לך כיף בקרבתי
                                      אבל למה זה רק מלחיץ אותי
                                      זה גורם לי להיות לא אני
                                      אומרים לי תהי את
                                      זה הכי יפה לך
                                      אבל לא מבינים
                                      שהלחץ הזה של להרשים
                                      גורם לי להגיב באימפולסיביות
                                      אני נהיית לא מציאותית
                                      מאתם חושבים
                                      שזה בלחיצת כפתור
                                      תנו לי תזמן
                                      מבטיחה שאהיה מוכנה
                                      אתן לכם סימן
                                      למה אנשים
                                      לא בוחנים תבפנים
                                      מסתכלים לתגובות
                                      מקבעים לפי התנהגות
                                      סתכלי ללב שלי
                                      הוא רוצה שתביני
                                      אני אהיה בסדר
                                      רק תני לי הזדמנות
                                      אני לא צריכה להרשים אפחד
                                      כי אני שמה פס על העולם
                                      אני לא מנסה לרצות אפחד
                                      מי שלא טוב לא
                                      שילך לאמשלו
                                      אני לא צכה להיות אחראית
                                      למחשבות של אנשים ממני
                                      מספיק ישלי את עצמי
                                      ותאמינו לי שלא חסר לי ביקורת
                                      עצמייות
                                      אז מחשבות.....
                                      תנו לי כבר לחיות...

                                      זה לא ממש שיר ואפילו לא השקעתי חרוזים 😉 זה יותר פריקה כזאתי

                                      אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      10
                                      • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                        מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                        מוזיקה זה הדיבור
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1255
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                          מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                          מוזיקה זה הדיבור
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1256
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול