דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.7k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • משורר מבולבלמ משורר מבולבל

    אבא מסור

    ממעמקים קראתי אליך אבא שלי, אבא יקר
    מבורות נשברים שיוועתי אליך שתוציאני בשלום מן המיצר
    ואתה כספת לדמעותי, ואני נכספתי בפני

    מֵעַמַקִים צעקתי אליך בוא ותכסני, הלילה כה קר
    משאול תחתיות בכיתי אליך, אנא א-לי אל תהיה מנוכר
    ואתה אספת דמעותי, ואני נחשפתי במערומי

    פזמון: ואף פעם לא השבת את פני ריקם
    לא ביום קודר גם לא ביום נקם
    כי כשאבא שומע את ילדו בוכה
    הוא שוכח הכל ואת הדמעות מוחה

    בלב שותת בכיתי אליך אבא שלי, אבא רחמן
    אני מתמוטט והשברים מתפזרים ברוח- לא נותר סימן
    ואתה שמרת עלי, ואני עמדתי על רגלי

    בגבור אויבי התחננתי אליך, א-ל מלך נאמן
    הצילני מפח יקוש, קיימני והגיעני לאותו הזמן
    ואתה שברת צוררי, ואני שרתי את שירי

    פזמון: ואף פעם לא השבת את פני ריקם
    לא ביום קודר גם לא ביום נקם
    כי כשאבא רואה את ילדו מתייסר
    הוא שוכח הכל ומיד מתמסר

    ANASTASIAA מנותק
    ANASTASIAA מנותק
    ANASTASIA
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1228
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מוטי טבקמ מנותק
      מוטי טבקמ מנותק
      מוטי טבק
      מנהלים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1229

      @ANASTASIA נא לקרוא את חוקי הקטגוריה לפני כתיבת פוסט!!!

      "כל מוזיקה היא מוזיקה עממית, מעולם לא שמעתי סוס שר שיר."

      לואי ארמסטרונג

      צריכים מחשב? המחשב נשבר? מחפשים ציוד הקיפי למחשב?
      צרו איתי עוד היום קשר!
      motitechpc@gmail.com | 0583293193

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1230

        יום עובר
        והכאב גדל
        יום חוזר
        והפחד מהדהד

        הרעש בדממה
        מרעיד את הלב
        השקט בזעקה
        מחריש את הכאב

        אהבה היא כואבת
        במיוחד שהיא לא הדדית
        אהבה היא צורבת
        כשאף אחד לא מבין

        חלוף הימים
        מביטה לעננים
        זיכרונות באים
        והכל נופל להרים

        לא רוצה להיזכר
        הכל רוצה למחוק
        לא רוצה להיבהל
        נמאס לי כבר לשתוק

        כשהים סוער
        גם הלב פועם
        כשהים שקט
        אז הלב עוצר

        די לשחק לעצמי ברגשות
        כדאי לזרוק את כל הדאגות
        כי נמאס כל פעם מהדמעות
        שאני נזכרת בחלום שלי
        הן שוב מגיעות...

        טוהר

        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

        תהילה  כהן 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
        10
        • חסידייה אוטנטיתח מנותק
          חסידייה אוטנטיתח מנותק
          חסידייה אוטנטית
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
          #1231

          אבא למה דווקא היא?
          למה לכאוב נתת לי?
          הכאב חי חותך
          השארת לנו רק לכאוב את מותך

          העיניים שדורשות
          הפיות שדשות
          כאילו מדובר בחדשות
          בכזו קלות משחקים ברגשות

          מנסה לא לחשוב
          למה מגיע לנו לכאוב
          מחפשת קצת אור
          מתגוננת מפני גלי הקור

          צורחת בדממה
          מוחה עוד דמעה שמבליחה
          מתחפרת הכי עמוק שאפשר
          מנסה להאחז במה שעוד נשאר

          נשרפת מבפנים
          זועקת באין אונים
          יודעת שבחרת את הטופ
          רציתה אותה קרוב

          אבא!!!!!!!!!!!!!!
          די עברנו מספיק!!
          רוצים כבר לחזות בתחיית המתים
          בעבודת הכהנים והלויים
          תביא כבר ת'משיח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

          אם משהו התחזק ולו במעט יהיה זה לעילוי נשמתה

          עדיף להיות בודד עם האמת שלך
          מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          9
          • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
            לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
            לא הכל טוב אבל הכל לטובה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1232

            באלי לצעוק שכולם ישמעו
            באלי לצרוח שכולם יבכו
            באלי לדבר ושכולם ישתקו
            רוצה לצאת מהבור
            מכל השחור
            רוצה להתנתק
            אבל הדחף משתק
            רוצה לבכות
            בלי שישמעו
            רוצה להרביץ לעצמי מכות
            אבל לא להישאר עם שריטות
            רוצה לפרוק
            אבל בלי שיפגעו
            רוצה שלום
            בלי להשתחוות
            רוצה מצוות
            בלי התאמצות
            רוצה חברות
            בלי עבירות
            רוצה לפתוח דף חדש
            רוצה ללכת בשביל
            ישר בלי לדשדש
            גם עם היצר אותי הפיל
            לזכור לקום
            אלוקים לא ישאיר אותי לבד
            מספיק הלב שלי ממני אבד..
            ואני עם עצמי בדד
            חייבת לאהוב תעצמי
            כי אין מי שיעשה זאת במקומי
            חיבת להרים תעצמי
            כי אפחד לא ידע שנפלתי
            אה וגם חיב להסתיר
            אז תנו לי רק תקציר
            שאדע את מה להציג
            תזאתי הגיבורה
            או הזאתי שכבר נפלה?!
            אילה

            אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

            תהילה  כהן 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
            10
            • צופיה ג.צ מנותק
              צופיה ג.צ מנותק
              צופיה ג.
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1233
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              10
              • טותייייט טותיייי

                יום עובר
                והכאב גדל
                יום חוזר
                והפחד מהדהד

                הרעש בדממה
                מרעיד את הלב
                השקט בזעקה
                מחריש את הכאב

                אהבה היא כואבת
                במיוחד שהיא לא הדדית
                אהבה היא צורבת
                כשאף אחד לא מבין

                חלוף הימים
                מביטה לעננים
                זיכרונות באים
                והכל נופל להרים

                לא רוצה להיזכר
                הכל רוצה למחוק
                לא רוצה להיבהל
                נמאס לי כבר לשתוק

                כשהים סוער
                גם הלב פועם
                כשהים שקט
                אז הלב עוצר

                די לשחק לעצמי ברגשות
                כדאי לזרוק את כל הדאגות
                כי נמאס כל פעם מהדמעות
                שאני נזכרת בחלום שלי
                הן שוב מגיעות...

                טוהר

                תהילה  כהן 0ת מנותק
                תהילה  כהן 0ת מנותק
                תהילה כהן 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1234
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל לא הכל טוב אבל הכל לטובה

                  באלי לצעוק שכולם ישמעו
                  באלי לצרוח שכולם יבכו
                  באלי לדבר ושכולם ישתקו
                  רוצה לצאת מהבור
                  מכל השחור
                  רוצה להתנתק
                  אבל הדחף משתק
                  רוצה לבכות
                  בלי שישמעו
                  רוצה להרביץ לעצמי מכות
                  אבל לא להישאר עם שריטות
                  רוצה לפרוק
                  אבל בלי שיפגעו
                  רוצה שלום
                  בלי להשתחוות
                  רוצה מצוות
                  בלי התאמצות
                  רוצה חברות
                  בלי עבירות
                  רוצה לפתוח דף חדש
                  רוצה ללכת בשביל
                  ישר בלי לדשדש
                  גם עם היצר אותי הפיל
                  לזכור לקום
                  אלוקים לא ישאיר אותי לבד
                  מספיק הלב שלי ממני אבד..
                  ואני עם עצמי בדד
                  חייבת לאהוב תעצמי
                  כי אין מי שיעשה זאת במקומי
                  חיבת להרים תעצמי
                  כי אפחד לא ידע שנפלתי
                  אה וגם חיב להסתיר
                  אז תנו לי רק תקציר
                  שאדע את מה להציג
                  תזאתי הגיבורה
                  או הזאתי שכבר נפלה?!
                  אילה

                  תהילה  כהן 0ת מנותק
                  תהילה  כהן 0ת מנותק
                  תהילה כהן 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1235
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1236

                    אבא
                    אתה אורי וישעי
                    אבא
                    אם לא אתה
                    ממי אפחד
                    אבא
                    לפעמים אויבי
                    קמו עלי
                    אבא
                    אם תחנה
                    ועלי תגן
                    לא אירא ליבי
                    אבא
                    שבתי
                    בביתך
                    כל ימי חיי
                    אבא
                    אני רוצה לחזות
                    בך
                    ולהרגיש את היכלך
                    אבא
                    אני רוצה
                    לזבוח לך
                    אבא
                    שמע קולי
                    וענני
                    אבא
                    אל תסתר
                    פניך ממני
                    אבא
                    אל תעזוב אותי
                    ואל תיטוש
                    אבא
                    אמי ואבי
                    עזבוני
                    אבא
                    ואתה תמיד
                    אספת אותי
                    אבא
                    הורה לי
                    את דרכך
                    אבא
                    אל תתני
                    ואל תעזבני
                    אבא
                    כי לפעמים
                    היה קשר
                    ולי זה נמאס
                    אבא
                    לולא האמנתי בך
                    איפה הייתי
                    אבא
                    לראות בטוב
                    אותי למדת
                    אבא
                    בארץ חיים
                    אני חיה
                    אבא
                    אני מקווה אליך
                    אבא
                    חזק ליבי
                    אבא
                    רק בך
                    מאמינה אני…
                    טוהר

                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    10
                    • מנאשששמ מנותק
                      מנאשששמ מנותק
                      מנאששש
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1237

                      לא שלי

                      כתם עיקש
                      להסיר נבקש
                      כתמי אבק
                      או דם מאבק
                      חוט שני
                      אדמוני עקשני

                      הֵא מלבין עוצמתי
                      להתיז באופן נקודתי
                      לפרק, למוסס
                      כל נתז תוסס
                      שיגיע לכל קפל
                      להר שגָבַה, לְשֵפֶל

                      שפשפי ביד קלות
                      הוסיפי מעלות
                      ואם לא מיד, בהשהיה
                      עוד יֶרַח בהשריה

                      ואחרי הכל, כשתזדככי
                      אל תשכחי
                      תרככי

                      בכביסה עדינה,
                      מרוככת, ליבך לא יבש
                      אפופת ניחוח תפוח, רימון ודבש

                      עַדֵי ליבך יהא מחוור כשמלה
                      רק אז בלשונך תָנֵץ מלה

                      ברגע שמתחברים למוזיקה,
                      הטכניקה באה מעצמה.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      14
                      • מוח שליט על הלבמ מנותק
                        מוח שליט על הלבמ מנותק
                        מוח שליט על הלב
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1238

                        שיר המדבר על הלחץ על השנה החדשה בלימודים

                        יום ראשון
                        נראה מי יגיע הראשון
                        לתלמוד תורה
                        או לישיבה
                        נכון שקצת עולה הלחץ
                        אבל אם נעשה קצת יח'ץ
                        מיד ירד לנו הלחץ
                        יהיה טוב
                        כן למרות שזה לא לפי הרוב
                        ניקח כוסות מים
                        ולא נרים ידיים
                        רק נגיע ונראה
                        כמה טוב יהיה
                        בשנה הבאה!!!!!!

                        אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • נעמי16נ מנותק
                          נעמי16נ מנותק
                          נעמי16
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי16
                          #1239

                          אין לי מושג מאיפה השיר הזה הגיע....אבל הוא פשוט הגיע,מעצמו.
                          וסורי אם הוא יצא קצת מתריס.....אין לי שום כוונה כזאת,מבטיחה.
                          ניסיתי להיכנס לראש של דמות שהתחברתי אליה מאד וזה מה שיצא......מקווה שתתחברו גם.

                          רואה את המבטים
                          קוראת את ההלם
                          שאתם מסובבים אחורה ראש וקולטים
                          ששוב הילדונת לא הולכת בתלם

                          ולמה אלוקים
                          היא צועקת שכולם שותקים
                          דוממת כשכולם צועקים
                          מגדירה כללים כמציקים
                          בועטת במוסכמות ובחוקים
                          מתעקשת לא להבין ניואנסים דקים
                          ו'רק אל דברו איתה על נושאים מידי עמוקים'

                          אז...נכון אתם צודקים
                          ובא נאמר...דבש אתם לא מלקקים
                          יש לי נסיונות ופיתויים שאותי מעסיקים
                          יש נושאים אחרים שאותי מרתקים
                          וכן,יש כמה כללים נוקשים שעליי מעיקים
                          אבל פליז תבינו שכעס וצעקות אותי מרחיקים
                          שהאכזבה והתסכול רק מזיקים
                          אז בבקשה בשבילי....תהיו חזקים
                          תחזיקו בי היטב אבל תהיו איתי רכים
                          תחכו איתי ביחד לימים אחרים,מתוקים.

                          יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          15
                          • יהודי זה הכיי מנותק
                            יהודי זה הכיי מנותק
                            יהודי זה הכי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                            #1240
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            11
                            • margalitM מנותק
                              margalitM מנותק
                              margalit
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1241

                              יש זמנים בהם הכל שחור
                              מלחמות, נפילות, אסונות מגיעים
                              הנפש נשאבת לתוך החור
                              מתחילה לשאול למה? כמה? אם?

                              לפעמים לא זוכרת שהכל לטובה
                              לפעמים קצת בוכה ונשברת
                              מחפשת לכל דבר תשובה
                              את הרע מתוך הטוב בוררת

                              אבל מישהו שם למעלה אוהב ושומר
                              ברגעים כאלה לי הוא אומר
                              בואי ילדתי עלייך אשמור
                              אם רק תחפשי תמצאי קרן האור

                              כמו כל אדם גם לי יש נפילות
                              בהם מתרחקת שמה כיסויים
                              כמו כל אדם רוצה לחיות בלי מגבלות
                              שוכחת מי נתן לי את אלו החיים

                              אבל מישהו שם למעלה אוהב ושומר
                              ברגעים כאלה לי הוא אומר
                              בואי ילדתי עלייך אשמור
                              אם רק תחפשי תמצאי את האור

                              סולמות
                              מגביהים את הקול שלך

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              12
                              • טותייייט מנותק
                                טותייייט מנותק
                                טותיייי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                                #1242

                                אבא למה מרגישה
                                כל שנייה דמעות מהעיניים
                                אבא רק שכואב לי
                                נזכרת להרים את הראש לשמיים
                                אבא למה אני אגואיסטית
                                וכפויית טובה
                                למה אני רואה כל הזמן את הרע
                                אבא למה מרגישה אבן בלב
                                אבא למה אני מרגישה
                                שאותי אף אחד לא אוהב
                                אבא באמת שקשה לי
                                אני מפחדת
                                להיות לבד
                                אבא אני באמת מנסה
                                אבל כל הזמן
                                נופלת ולי לא קל
                                אבא אני צריכה אותך
                                אבא אני רוצה אותך
                                אני רוצה את היד
                                אני רוצה שתאמר לי
                                שלא תעזוב אותי לעולם
                                אבא אני רוצה מישהו
                                להביט לו חזק
                                לתוך העיניים
                                לראות שהוא אמיתי ואמין
                                שיהיה איתי תמיד
                                ידע מה לומר
                                שקשה
                                ידע לתמוך ולחזק
                                לא להיות איתי
                                רק בגלל אינטרס
                                כי נמאס לי שמנצלים
                                כי קשה לי לפעמים
                                אני רוצה מישהו
                                שאוכל לבכות לי
                                ולספר כל מה שיש לי בפנים
                                אבא למה אני נפתחת
                                לאנשים הלא נכונים
                                אבא למה החלומות שלי
                                לא באמת קוראים
                                אבא למה שאני מתפללת
                                אני לא מרגישה באורות
                                אבא למה אני שחקנית
                                עם הרבה מסיכות
                                אבא הנה החודש
                                של הרחמים והסליחות
                                אני מבקשת סליחה
                                כל לילה
                                עכשיו כל החודש
                                אבא אני באמת
                                מתחננת ומבקשת
                                שתסלח לי
                                שלפעמים את הרע ראיתי
                                שלפעמים התלוננתי
                                שלפעמים לא האמנתי
                                שלפעמים דברתי
                                שלפעמים צעקתי
                                אבא אני מבקשת סליחה
                                ומתחננת להיות יותר קרובה
                                להיות באורות
                                להפסיק לבכות
                                לנגב תדמעות
                                אבא
                                רק תשמע כבר
                                לתפילות...
                                טוהר

                                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                12
                                • יונמיוזיקי מנותק
                                  יונמיוזיקי מנותק
                                  יונמיוזיק
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונמיוזיק
                                  #1243

                                  נמאס
                                  נמאס כבר לשמוע אנשים מדברים לשון הרע. נמאס
                                  נמאס כבר לשמוע שאנשים מתים כמו מגפה. נמאס
                                  נימאס כבר לשמוע כל יומיים זירות של פיגועים. נימאס
                                  נמאס ליראות שאנשים מתחננים לדברים קטנים. נמאס
                                  נמאס כבר ליראות איך אנשים בוכים בלילות ובסתרים. נמאס
                                  נמאס לשמוע ברמקולים כול יום איך אנשים חדשים מתים. נמאס
                                  לסיום השיר יש לי שאלה?
                                  אתם מדברים??
                                  אנשים סובלים
                                  מתים כל יומיים
                                  אנשים נדחקים מירוב בושות בעניים
                                  פשוט תסתכלו על זה חיובי תודו לה‘
                                  שבכלל הביא אותכם לעלום הזה
                                  תסתכלו חיובי על כול דבר
                                  תעזרו אחד לשני תתחברו
                                  ולא לשכוח שהדבר היחיד שיעזור זה
                                  להתפלל לה‘‼‼

                                  שווה לכם לעקוב!
                                  חכם.gif

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  11
                                  • פונץ' בננהפ מנותק
                                    פונץ' בננהפ מנותק
                                    פונץ' בננה
                                    צוות פיקוח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                                    #1244

                                    מדברים איתי על אמונות,
                                    ואני כולי חי במחשבות.
                                    האם הדרך שלי היא הנכונה מבין כולם?
                                    או שמא אני נגרר אחרי העם?
                                    אני יודע שאני על המסלול הנכון,
                                    זה קשה להיות שם,
                                    וגם לא תמיד מבין מה אני עושה כאן,
                                    יש הרבה מחלוקות בין אנשים.
                                    ואני, רק נכנס להירורים...
                                    אבא, תכניס בי אור של אמונה,
                                    שאני אחייה אותה, ואהיה שם בשמחה,
                                    עומד בגאווה ומכניס עוד אנשים,
                                    לחיי האמונה האמיתיים--
                                    אך, רק באהבה, כי זו המטרה!

                                    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                    שומע נסתרות הלב 💜

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    18
                                    • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                      לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                      לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1245

                                      מרגיש לי מוזר
                                      הראש שלי מסוחרר
                                      רגע אני בהי
                                      ובשני אני אומרת לעצמי בי
                                      מקורה לי
                                      מישהו יכול להסביר לי
                                      אני לא מבינה תעצמי.
                                      אולי תסירו שכבות
                                      ותגלו עולמות
                                      או שתבחרו להוסיף שמיכות
                                      תקרעו אותי לחתיכות
                                      מישהו נמצא
                                      אני בכניסה ללא יציאה
                                      ,תנו לי אפשרות שניה
                                      לנסות לתקן תתקלה
                                      אני מבטיחה להשתנות
                                      רק תנו לי סולמות
                                      לעלות
                                      כי קשה לי אני בירידה
                                      קשה לי אני במצב רוח רע
                                      או שאני סתם בוכה
                                      כי סך הכל ענין של גישה
                                      נכונה...
                                      או חלילה מזיקה
                                      אילה...

                                      אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      15
                                      • טותייייט מנותק
                                        טותייייט מנותק
                                        טותיייי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1246

                                        אני במצב מוזר
                                        קשה
                                        הכל כמו זר
                                        מרגישה בלבול
                                        או שאני עולה
                                        או שבמדרון תלול
                                        לא יודעת
                                        אם להחזיק חזק חזק
                                        או פשוט לעזוב ודי
                                        מה עם עצמי לעשות
                                        או פשוט רק לתהות
                                        הכל כלכך מבלבל
                                        החושך הזה
                                        מתסכל
                                        מרגישה ממש לבד
                                        אין אף אחד
                                        שיבין אותי
                                        ויכיל
                                        או ייתן עצה
                                        ויכניס
                                        יכניס את הלב שלי
                                        אליו
                                        חוץ מבורא עולם
                                        שהנשמה שלי
                                        זה ממנו
                                        ואם לא הוא
                                        הכל איננו
                                        אבא שלי
                                        תעזור לי
                                        תראה לי
                                        את הדרך
                                        כי כבר נמאס לי
                                        לחיות את החיים
                                        בערך
                                        או בלי ערך...
                                        טוהר

                                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        13
                                        • חלום לגדולח מנותק
                                          חלום לגדולח מנותק
                                          חלום לגדול
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1247

                                          השחר עלה הפציע
                                          ברחוב עוד עלטה
                                          קול צלול משמיע
                                          תקיעה, שברים, תרועה

                                          הנה אלול הגיע
                                          אף דגים רועדים
                                          אמנם הוא לא הפתיע
                                          אך אנו לא מוכנים

                                          וימס הלב
                                          שברים, יבבה
                                          נבוא, נתקרב
                                          בשדה הוא נמצא

                                          מחכה לנו שם
                                          הוא הולך עוד מעט
                                          תבואי גם
                                          הוא מחכה לך, בת.

                                          צלילים יוצרים מנגינה
                                          רק כשיש ביניהם
                                          גם עליות וגם ירידות.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          11

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול