דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 817.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • חסידייה אוטנטיתח מנותק
    חסידייה אוטנטיתח מנותק
    חסידייה אוטנטית
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
    #1231

    אבא למה דווקא היא?
    למה לכאוב נתת לי?
    הכאב חי חותך
    השארת לנו רק לכאוב את מותך

    העיניים שדורשות
    הפיות שדשות
    כאילו מדובר בחדשות
    בכזו קלות משחקים ברגשות

    מנסה לא לחשוב
    למה מגיע לנו לכאוב
    מחפשת קצת אור
    מתגוננת מפני גלי הקור

    צורחת בדממה
    מוחה עוד דמעה שמבליחה
    מתחפרת הכי עמוק שאפשר
    מנסה להאחז במה שעוד נשאר

    נשרפת מבפנים
    זועקת באין אונים
    יודעת שבחרת את הטופ
    רציתה אותה קרוב

    אבא!!!!!!!!!!!!!!
    די עברנו מספיק!!
    רוצים כבר לחזות בתחיית המתים
    בעבודת הכהנים והלויים
    תביא כבר ת'משיח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    אם משהו התחזק ולו במעט יהיה זה לעילוי נשמתה

    עדיף להיות בודד עם האמת שלך
    מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    9
    • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
      לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
      לא הכל טוב אבל הכל לטובה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1232

      באלי לצעוק שכולם ישמעו
      באלי לצרוח שכולם יבכו
      באלי לדבר ושכולם ישתקו
      רוצה לצאת מהבור
      מכל השחור
      רוצה להתנתק
      אבל הדחף משתק
      רוצה לבכות
      בלי שישמעו
      רוצה להרביץ לעצמי מכות
      אבל לא להישאר עם שריטות
      רוצה לפרוק
      אבל בלי שיפגעו
      רוצה שלום
      בלי להשתחוות
      רוצה מצוות
      בלי התאמצות
      רוצה חברות
      בלי עבירות
      רוצה לפתוח דף חדש
      רוצה ללכת בשביל
      ישר בלי לדשדש
      גם עם היצר אותי הפיל
      לזכור לקום
      אלוקים לא ישאיר אותי לבד
      מספיק הלב שלי ממני אבד..
      ואני עם עצמי בדד
      חייבת לאהוב תעצמי
      כי אין מי שיעשה זאת במקומי
      חיבת להרים תעצמי
      כי אפחד לא ידע שנפלתי
      אה וגם חיב להסתיר
      אז תנו לי רק תקציר
      שאדע את מה להציג
      תזאתי הגיבורה
      או הזאתי שכבר נפלה?!
      אילה

      אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

      תהילה  כהן 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
      10
      • צופיה ג.צ מנותק
        צופיה ג.צ מנותק
        צופיה ג.
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1233
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        10
        • טותייייט טותיייי

          יום עובר
          והכאב גדל
          יום חוזר
          והפחד מהדהד

          הרעש בדממה
          מרעיד את הלב
          השקט בזעקה
          מחריש את הכאב

          אהבה היא כואבת
          במיוחד שהיא לא הדדית
          אהבה היא צורבת
          כשאף אחד לא מבין

          חלוף הימים
          מביטה לעננים
          זיכרונות באים
          והכל נופל להרים

          לא רוצה להיזכר
          הכל רוצה למחוק
          לא רוצה להיבהל
          נמאס לי כבר לשתוק

          כשהים סוער
          גם הלב פועם
          כשהים שקט
          אז הלב עוצר

          די לשחק לעצמי ברגשות
          כדאי לזרוק את כל הדאגות
          כי נמאס כל פעם מהדמעות
          שאני נזכרת בחלום שלי
          הן שוב מגיעות...

          טוהר

          תהילה  כהן 0ת מנותק
          תהילה  כהן 0ת מנותק
          תהילה כהן 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1234
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל לא הכל טוב אבל הכל לטובה

            באלי לצעוק שכולם ישמעו
            באלי לצרוח שכולם יבכו
            באלי לדבר ושכולם ישתקו
            רוצה לצאת מהבור
            מכל השחור
            רוצה להתנתק
            אבל הדחף משתק
            רוצה לבכות
            בלי שישמעו
            רוצה להרביץ לעצמי מכות
            אבל לא להישאר עם שריטות
            רוצה לפרוק
            אבל בלי שיפגעו
            רוצה שלום
            בלי להשתחוות
            רוצה מצוות
            בלי התאמצות
            רוצה חברות
            בלי עבירות
            רוצה לפתוח דף חדש
            רוצה ללכת בשביל
            ישר בלי לדשדש
            גם עם היצר אותי הפיל
            לזכור לקום
            אלוקים לא ישאיר אותי לבד
            מספיק הלב שלי ממני אבד..
            ואני עם עצמי בדד
            חייבת לאהוב תעצמי
            כי אין מי שיעשה זאת במקומי
            חיבת להרים תעצמי
            כי אפחד לא ידע שנפלתי
            אה וגם חיב להסתיר
            אז תנו לי רק תקציר
            שאדע את מה להציג
            תזאתי הגיבורה
            או הזאתי שכבר נפלה?!
            אילה

            תהילה  כהן 0ת מנותק
            תהילה  כהן 0ת מנותק
            תהילה כהן 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1235
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • טותייייט מנותק
              טותייייט מנותק
              טותיייי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1236

              אבא
              אתה אורי וישעי
              אבא
              אם לא אתה
              ממי אפחד
              אבא
              לפעמים אויבי
              קמו עלי
              אבא
              אם תחנה
              ועלי תגן
              לא אירא ליבי
              אבא
              שבתי
              בביתך
              כל ימי חיי
              אבא
              אני רוצה לחזות
              בך
              ולהרגיש את היכלך
              אבא
              אני רוצה
              לזבוח לך
              אבא
              שמע קולי
              וענני
              אבא
              אל תסתר
              פניך ממני
              אבא
              אל תעזוב אותי
              ואל תיטוש
              אבא
              אמי ואבי
              עזבוני
              אבא
              ואתה תמיד
              אספת אותי
              אבא
              הורה לי
              את דרכך
              אבא
              אל תתני
              ואל תעזבני
              אבא
              כי לפעמים
              היה קשר
              ולי זה נמאס
              אבא
              לולא האמנתי בך
              איפה הייתי
              אבא
              לראות בטוב
              אותי למדת
              אבא
              בארץ חיים
              אני חיה
              אבא
              אני מקווה אליך
              אבא
              חזק ליבי
              אבא
              רק בך
              מאמינה אני…
              טוהר

              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              10
              • מנאשששמ מנותק
                מנאשששמ מנותק
                מנאששש
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1237

                לא שלי

                כתם עיקש
                להסיר נבקש
                כתמי אבק
                או דם מאבק
                חוט שני
                אדמוני עקשני

                הֵא מלבין עוצמתי
                להתיז באופן נקודתי
                לפרק, למוסס
                כל נתז תוסס
                שיגיע לכל קפל
                להר שגָבַה, לְשֵפֶל

                שפשפי ביד קלות
                הוסיפי מעלות
                ואם לא מיד, בהשהיה
                עוד יֶרַח בהשריה

                ואחרי הכל, כשתזדככי
                אל תשכחי
                תרככי

                בכביסה עדינה,
                מרוככת, ליבך לא יבש
                אפופת ניחוח תפוח, רימון ודבש

                עַדֵי ליבך יהא מחוור כשמלה
                רק אז בלשונך תָנֵץ מלה

                ברגע שמתחברים למוזיקה,
                הטכניקה באה מעצמה.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                14
                • מוח שליט על הלבמ מנותק
                  מוח שליט על הלבמ מנותק
                  מוח שליט על הלב
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1238

                  שיר המדבר על הלחץ על השנה החדשה בלימודים

                  יום ראשון
                  נראה מי יגיע הראשון
                  לתלמוד תורה
                  או לישיבה
                  נכון שקצת עולה הלחץ
                  אבל אם נעשה קצת יח'ץ
                  מיד ירד לנו הלחץ
                  יהיה טוב
                  כן למרות שזה לא לפי הרוב
                  ניקח כוסות מים
                  ולא נרים ידיים
                  רק נגיע ונראה
                  כמה טוב יהיה
                  בשנה הבאה!!!!!!

                  אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • נעמי16נ מנותק
                    נעמי16נ מנותק
                    נעמי16
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי16
                    #1239

                    אין לי מושג מאיפה השיר הזה הגיע....אבל הוא פשוט הגיע,מעצמו.
                    וסורי אם הוא יצא קצת מתריס.....אין לי שום כוונה כזאת,מבטיחה.
                    ניסיתי להיכנס לראש של דמות שהתחברתי אליה מאד וזה מה שיצא......מקווה שתתחברו גם.

                    רואה את המבטים
                    קוראת את ההלם
                    שאתם מסובבים אחורה ראש וקולטים
                    ששוב הילדונת לא הולכת בתלם

                    ולמה אלוקים
                    היא צועקת שכולם שותקים
                    דוממת כשכולם צועקים
                    מגדירה כללים כמציקים
                    בועטת במוסכמות ובחוקים
                    מתעקשת לא להבין ניואנסים דקים
                    ו'רק אל דברו איתה על נושאים מידי עמוקים'

                    אז...נכון אתם צודקים
                    ובא נאמר...דבש אתם לא מלקקים
                    יש לי נסיונות ופיתויים שאותי מעסיקים
                    יש נושאים אחרים שאותי מרתקים
                    וכן,יש כמה כללים נוקשים שעליי מעיקים
                    אבל פליז תבינו שכעס וצעקות אותי מרחיקים
                    שהאכזבה והתסכול רק מזיקים
                    אז בבקשה בשבילי....תהיו חזקים
                    תחזיקו בי היטב אבל תהיו איתי רכים
                    תחכו איתי ביחד לימים אחרים,מתוקים.

                    יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    15
                    • יהודי זה הכיי מנותק
                      יהודי זה הכיי מנותק
                      יהודי זה הכי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                      #1240
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      11
                      • margalitM מנותק
                        margalitM מנותק
                        margalit
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1241

                        יש זמנים בהם הכל שחור
                        מלחמות, נפילות, אסונות מגיעים
                        הנפש נשאבת לתוך החור
                        מתחילה לשאול למה? כמה? אם?

                        לפעמים לא זוכרת שהכל לטובה
                        לפעמים קצת בוכה ונשברת
                        מחפשת לכל דבר תשובה
                        את הרע מתוך הטוב בוררת

                        אבל מישהו שם למעלה אוהב ושומר
                        ברגעים כאלה לי הוא אומר
                        בואי ילדתי עלייך אשמור
                        אם רק תחפשי תמצאי קרן האור

                        כמו כל אדם גם לי יש נפילות
                        בהם מתרחקת שמה כיסויים
                        כמו כל אדם רוצה לחיות בלי מגבלות
                        שוכחת מי נתן לי את אלו החיים

                        אבל מישהו שם למעלה אוהב ושומר
                        ברגעים כאלה לי הוא אומר
                        בואי ילדתי עלייך אשמור
                        אם רק תחפשי תמצאי את האור

                        סולמות
                        מגביהים את הקול שלך

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        12
                        • טותייייט מנותק
                          טותייייט מנותק
                          טותיייי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                          #1242

                          אבא למה מרגישה
                          כל שנייה דמעות מהעיניים
                          אבא רק שכואב לי
                          נזכרת להרים את הראש לשמיים
                          אבא למה אני אגואיסטית
                          וכפויית טובה
                          למה אני רואה כל הזמן את הרע
                          אבא למה מרגישה אבן בלב
                          אבא למה אני מרגישה
                          שאותי אף אחד לא אוהב
                          אבא באמת שקשה לי
                          אני מפחדת
                          להיות לבד
                          אבא אני באמת מנסה
                          אבל כל הזמן
                          נופלת ולי לא קל
                          אבא אני צריכה אותך
                          אבא אני רוצה אותך
                          אני רוצה את היד
                          אני רוצה שתאמר לי
                          שלא תעזוב אותי לעולם
                          אבא אני רוצה מישהו
                          להביט לו חזק
                          לתוך העיניים
                          לראות שהוא אמיתי ואמין
                          שיהיה איתי תמיד
                          ידע מה לומר
                          שקשה
                          ידע לתמוך ולחזק
                          לא להיות איתי
                          רק בגלל אינטרס
                          כי נמאס לי שמנצלים
                          כי קשה לי לפעמים
                          אני רוצה מישהו
                          שאוכל לבכות לי
                          ולספר כל מה שיש לי בפנים
                          אבא למה אני נפתחת
                          לאנשים הלא נכונים
                          אבא למה החלומות שלי
                          לא באמת קוראים
                          אבא למה שאני מתפללת
                          אני לא מרגישה באורות
                          אבא למה אני שחקנית
                          עם הרבה מסיכות
                          אבא הנה החודש
                          של הרחמים והסליחות
                          אני מבקשת סליחה
                          כל לילה
                          עכשיו כל החודש
                          אבא אני באמת
                          מתחננת ומבקשת
                          שתסלח לי
                          שלפעמים את הרע ראיתי
                          שלפעמים התלוננתי
                          שלפעמים לא האמנתי
                          שלפעמים דברתי
                          שלפעמים צעקתי
                          אבא אני מבקשת סליחה
                          ומתחננת להיות יותר קרובה
                          להיות באורות
                          להפסיק לבכות
                          לנגב תדמעות
                          אבא
                          רק תשמע כבר
                          לתפילות...
                          טוהר

                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          12
                          • יונמיוזיקי מנותק
                            יונמיוזיקי מנותק
                            יונמיוזיק
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונמיוזיק
                            #1243

                            נמאס
                            נמאס כבר לשמוע אנשים מדברים לשון הרע. נמאס
                            נמאס כבר לשמוע שאנשים מתים כמו מגפה. נמאס
                            נימאס כבר לשמוע כל יומיים זירות של פיגועים. נימאס
                            נמאס ליראות שאנשים מתחננים לדברים קטנים. נמאס
                            נמאס כבר ליראות איך אנשים בוכים בלילות ובסתרים. נמאס
                            נמאס לשמוע ברמקולים כול יום איך אנשים חדשים מתים. נמאס
                            לסיום השיר יש לי שאלה?
                            אתם מדברים??
                            אנשים סובלים
                            מתים כל יומיים
                            אנשים נדחקים מירוב בושות בעניים
                            פשוט תסתכלו על זה חיובי תודו לה‘
                            שבכלל הביא אותכם לעלום הזה
                            תסתכלו חיובי על כול דבר
                            תעזרו אחד לשני תתחברו
                            ולא לשכוח שהדבר היחיד שיעזור זה
                            להתפלל לה‘‼‼

                            שווה לכם לעקוב!
                            חכם.gif

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            11
                            • פונץ' בננהפ מנותק
                              פונץ' בננהפ מנותק
                              פונץ' בננה
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                              #1244

                              מדברים איתי על אמונות,
                              ואני כולי חי במחשבות.
                              האם הדרך שלי היא הנכונה מבין כולם?
                              או שמא אני נגרר אחרי העם?
                              אני יודע שאני על המסלול הנכון,
                              זה קשה להיות שם,
                              וגם לא תמיד מבין מה אני עושה כאן,
                              יש הרבה מחלוקות בין אנשים.
                              ואני, רק נכנס להירורים...
                              אבא, תכניס בי אור של אמונה,
                              שאני אחייה אותה, ואהיה שם בשמחה,
                              עומד בגאווה ומכניס עוד אנשים,
                              לחיי האמונה האמיתיים--
                              אך, רק באהבה, כי זו המטרה!

                              אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                              שומע נסתרות הלב 💜

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              18
                              • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1245

                                מרגיש לי מוזר
                                הראש שלי מסוחרר
                                רגע אני בהי
                                ובשני אני אומרת לעצמי בי
                                מקורה לי
                                מישהו יכול להסביר לי
                                אני לא מבינה תעצמי.
                                אולי תסירו שכבות
                                ותגלו עולמות
                                או שתבחרו להוסיף שמיכות
                                תקרעו אותי לחתיכות
                                מישהו נמצא
                                אני בכניסה ללא יציאה
                                ,תנו לי אפשרות שניה
                                לנסות לתקן תתקלה
                                אני מבטיחה להשתנות
                                רק תנו לי סולמות
                                לעלות
                                כי קשה לי אני בירידה
                                קשה לי אני במצב רוח רע
                                או שאני סתם בוכה
                                כי סך הכל ענין של גישה
                                נכונה...
                                או חלילה מזיקה
                                אילה...

                                אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                15
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1246

                                  אני במצב מוזר
                                  קשה
                                  הכל כמו זר
                                  מרגישה בלבול
                                  או שאני עולה
                                  או שבמדרון תלול
                                  לא יודעת
                                  אם להחזיק חזק חזק
                                  או פשוט לעזוב ודי
                                  מה עם עצמי לעשות
                                  או פשוט רק לתהות
                                  הכל כלכך מבלבל
                                  החושך הזה
                                  מתסכל
                                  מרגישה ממש לבד
                                  אין אף אחד
                                  שיבין אותי
                                  ויכיל
                                  או ייתן עצה
                                  ויכניס
                                  יכניס את הלב שלי
                                  אליו
                                  חוץ מבורא עולם
                                  שהנשמה שלי
                                  זה ממנו
                                  ואם לא הוא
                                  הכל איננו
                                  אבא שלי
                                  תעזור לי
                                  תראה לי
                                  את הדרך
                                  כי כבר נמאס לי
                                  לחיות את החיים
                                  בערך
                                  או בלי ערך...
                                  טוהר

                                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  13
                                  • חלום לגדולח מנותק
                                    חלום לגדולח מנותק
                                    חלום לגדול
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1247

                                    השחר עלה הפציע
                                    ברחוב עוד עלטה
                                    קול צלול משמיע
                                    תקיעה, שברים, תרועה

                                    הנה אלול הגיע
                                    אף דגים רועדים
                                    אמנם הוא לא הפתיע
                                    אך אנו לא מוכנים

                                    וימס הלב
                                    שברים, יבבה
                                    נבוא, נתקרב
                                    בשדה הוא נמצא

                                    מחכה לנו שם
                                    הוא הולך עוד מעט
                                    תבואי גם
                                    הוא מחכה לך, בת.

                                    צלילים יוצרים מנגינה
                                    רק כשיש ביניהם
                                    גם עליות וגם ירידות.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    11
                                    • איילהא מנותק
                                      איילהא מנותק
                                      איילה
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1248
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      13
                                      • איזה קטעא מנותק
                                        איזה קטעא מנותק
                                        איזה קטע
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                                        #1249
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        10
                                        • ברוריהב מנותק
                                          ברוריהב מנותק
                                          ברוריה
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1250

                                          אני לדודי ודודי לי

                                          איך אוכל לרגיש את מתיקות הימים
                                          את ההכנות הנרגשות
                                          את האווירה המתחדשת
                                          בלי לפחד מאיימת הדין?

                                          תרועה
                                          שבריים
                                          תרועה

                                          מאה תקיעות
                                          את הגו מרטיטות
                                          הנפש בעננים
                                          ואני כאן על הקרקע
                                          מה אקח איתי הלאה
                                          מאותם הימים
                                          איך לא השאר אותו הדבר?
                                          חייבת להשתנות אפילו במשהו אחד

                                          ונתנה תוקף
                                          קדושת היום

                                          לבכות ולהתחנן ולבקש
                                          על שנה מתוקה
                                          על רגעים משמחים
                                          על בריאות ונחת
                                          ולא לשכוח ללקק מהדבש
                                          להנות מהמתוק
                                          ולנשום עמוק
                                          כי החגים הם לא רק דפים בלוח
                                          הם ימים מיוחדים ואסור אותם לשכוח.

                                          שירה מעומק הנשמה

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול