דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.6k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל לא הכל טוב אבל הכל לטובה

    באלי לצעוק שכולם ישמעו
    באלי לצרוח שכולם יבכו
    באלי לדבר ושכולם ישתקו
    רוצה לצאת מהבור
    מכל השחור
    רוצה להתנתק
    אבל הדחף משתק
    רוצה לבכות
    בלי שישמעו
    רוצה להרביץ לעצמי מכות
    אבל לא להישאר עם שריטות
    רוצה לפרוק
    אבל בלי שיפגעו
    רוצה שלום
    בלי להשתחוות
    רוצה מצוות
    בלי התאמצות
    רוצה חברות
    בלי עבירות
    רוצה לפתוח דף חדש
    רוצה ללכת בשביל
    ישר בלי לדשדש
    גם עם היצר אותי הפיל
    לזכור לקום
    אלוקים לא ישאיר אותי לבד
    מספיק הלב שלי ממני אבד..
    ואני עם עצמי בדד
    חייבת לאהוב תעצמי
    כי אין מי שיעשה זאת במקומי
    חיבת להרים תעצמי
    כי אפחד לא ידע שנפלתי
    אה וגם חיב להסתיר
    אז תנו לי רק תקציר
    שאדע את מה להציג
    תזאתי הגיבורה
    או הזאתי שכבר נפלה?!
    אילה

    תהילה  כהן 0ת מנותק
    תהילה  כהן 0ת מנותק
    תהילה כהן 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1235
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • טותייייט מנותק
      טותייייט מנותק
      טותיייי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1236

      אבא
      אתה אורי וישעי
      אבא
      אם לא אתה
      ממי אפחד
      אבא
      לפעמים אויבי
      קמו עלי
      אבא
      אם תחנה
      ועלי תגן
      לא אירא ליבי
      אבא
      שבתי
      בביתך
      כל ימי חיי
      אבא
      אני רוצה לחזות
      בך
      ולהרגיש את היכלך
      אבא
      אני רוצה
      לזבוח לך
      אבא
      שמע קולי
      וענני
      אבא
      אל תסתר
      פניך ממני
      אבא
      אל תעזוב אותי
      ואל תיטוש
      אבא
      אמי ואבי
      עזבוני
      אבא
      ואתה תמיד
      אספת אותי
      אבא
      הורה לי
      את דרכך
      אבא
      אל תתני
      ואל תעזבני
      אבא
      כי לפעמים
      היה קשר
      ולי זה נמאס
      אבא
      לולא האמנתי בך
      איפה הייתי
      אבא
      לראות בטוב
      אותי למדת
      אבא
      בארץ חיים
      אני חיה
      אבא
      אני מקווה אליך
      אבא
      חזק ליבי
      אבא
      רק בך
      מאמינה אני…
      טוהר

      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      10
      • מנאשששמ מנותק
        מנאשששמ מנותק
        מנאששש
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1237

        לא שלי

        כתם עיקש
        להסיר נבקש
        כתמי אבק
        או דם מאבק
        חוט שני
        אדמוני עקשני

        הֵא מלבין עוצמתי
        להתיז באופן נקודתי
        לפרק, למוסס
        כל נתז תוסס
        שיגיע לכל קפל
        להר שגָבַה, לְשֵפֶל

        שפשפי ביד קלות
        הוסיפי מעלות
        ואם לא מיד, בהשהיה
        עוד יֶרַח בהשריה

        ואחרי הכל, כשתזדככי
        אל תשכחי
        תרככי

        בכביסה עדינה,
        מרוככת, ליבך לא יבש
        אפופת ניחוח תפוח, רימון ודבש

        עַדֵי ליבך יהא מחוור כשמלה
        רק אז בלשונך תָנֵץ מלה

        ברגע שמתחברים למוזיקה,
        הטכניקה באה מעצמה.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        14
        • מוח שליט על הלבמ מנותק
          מוח שליט על הלבמ מנותק
          מוח שליט על הלב
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1238

          שיר המדבר על הלחץ על השנה החדשה בלימודים

          יום ראשון
          נראה מי יגיע הראשון
          לתלמוד תורה
          או לישיבה
          נכון שקצת עולה הלחץ
          אבל אם נעשה קצת יח'ץ
          מיד ירד לנו הלחץ
          יהיה טוב
          כן למרות שזה לא לפי הרוב
          ניקח כוסות מים
          ולא נרים ידיים
          רק נגיע ונראה
          כמה טוב יהיה
          בשנה הבאה!!!!!!

          אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          8
          • נעמי16נ מנותק
            נעמי16נ מנותק
            נעמי16
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי16
            #1239

            אין לי מושג מאיפה השיר הזה הגיע....אבל הוא פשוט הגיע,מעצמו.
            וסורי אם הוא יצא קצת מתריס.....אין לי שום כוונה כזאת,מבטיחה.
            ניסיתי להיכנס לראש של דמות שהתחברתי אליה מאד וזה מה שיצא......מקווה שתתחברו גם.

            רואה את המבטים
            קוראת את ההלם
            שאתם מסובבים אחורה ראש וקולטים
            ששוב הילדונת לא הולכת בתלם

            ולמה אלוקים
            היא צועקת שכולם שותקים
            דוממת כשכולם צועקים
            מגדירה כללים כמציקים
            בועטת במוסכמות ובחוקים
            מתעקשת לא להבין ניואנסים דקים
            ו'רק אל דברו איתה על נושאים מידי עמוקים'

            אז...נכון אתם צודקים
            ובא נאמר...דבש אתם לא מלקקים
            יש לי נסיונות ופיתויים שאותי מעסיקים
            יש נושאים אחרים שאותי מרתקים
            וכן,יש כמה כללים נוקשים שעליי מעיקים
            אבל פליז תבינו שכעס וצעקות אותי מרחיקים
            שהאכזבה והתסכול רק מזיקים
            אז בבקשה בשבילי....תהיו חזקים
            תחזיקו בי היטב אבל תהיו איתי רכים
            תחכו איתי ביחד לימים אחרים,מתוקים.

            יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            15
            • יהודי זה הכיי מנותק
              יהודי זה הכיי מנותק
              יהודי זה הכי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
              #1240
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              11
              • margalitM מנותק
                margalitM מנותק
                margalit
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1241

                יש זמנים בהם הכל שחור
                מלחמות, נפילות, אסונות מגיעים
                הנפש נשאבת לתוך החור
                מתחילה לשאול למה? כמה? אם?

                לפעמים לא זוכרת שהכל לטובה
                לפעמים קצת בוכה ונשברת
                מחפשת לכל דבר תשובה
                את הרע מתוך הטוב בוררת

                אבל מישהו שם למעלה אוהב ושומר
                ברגעים כאלה לי הוא אומר
                בואי ילדתי עלייך אשמור
                אם רק תחפשי תמצאי קרן האור

                כמו כל אדם גם לי יש נפילות
                בהם מתרחקת שמה כיסויים
                כמו כל אדם רוצה לחיות בלי מגבלות
                שוכחת מי נתן לי את אלו החיים

                אבל מישהו שם למעלה אוהב ושומר
                ברגעים כאלה לי הוא אומר
                בואי ילדתי עלייך אשמור
                אם רק תחפשי תמצאי את האור

                סולמות
                מגביהים את הקול שלך

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                12
                • טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                  #1242

                  אבא למה מרגישה
                  כל שנייה דמעות מהעיניים
                  אבא רק שכואב לי
                  נזכרת להרים את הראש לשמיים
                  אבא למה אני אגואיסטית
                  וכפויית טובה
                  למה אני רואה כל הזמן את הרע
                  אבא למה מרגישה אבן בלב
                  אבא למה אני מרגישה
                  שאותי אף אחד לא אוהב
                  אבא באמת שקשה לי
                  אני מפחדת
                  להיות לבד
                  אבא אני באמת מנסה
                  אבל כל הזמן
                  נופלת ולי לא קל
                  אבא אני צריכה אותך
                  אבא אני רוצה אותך
                  אני רוצה את היד
                  אני רוצה שתאמר לי
                  שלא תעזוב אותי לעולם
                  אבא אני רוצה מישהו
                  להביט לו חזק
                  לתוך העיניים
                  לראות שהוא אמיתי ואמין
                  שיהיה איתי תמיד
                  ידע מה לומר
                  שקשה
                  ידע לתמוך ולחזק
                  לא להיות איתי
                  רק בגלל אינטרס
                  כי נמאס לי שמנצלים
                  כי קשה לי לפעמים
                  אני רוצה מישהו
                  שאוכל לבכות לי
                  ולספר כל מה שיש לי בפנים
                  אבא למה אני נפתחת
                  לאנשים הלא נכונים
                  אבא למה החלומות שלי
                  לא באמת קוראים
                  אבא למה שאני מתפללת
                  אני לא מרגישה באורות
                  אבא למה אני שחקנית
                  עם הרבה מסיכות
                  אבא הנה החודש
                  של הרחמים והסליחות
                  אני מבקשת סליחה
                  כל לילה
                  עכשיו כל החודש
                  אבא אני באמת
                  מתחננת ומבקשת
                  שתסלח לי
                  שלפעמים את הרע ראיתי
                  שלפעמים התלוננתי
                  שלפעמים לא האמנתי
                  שלפעמים דברתי
                  שלפעמים צעקתי
                  אבא אני מבקשת סליחה
                  ומתחננת להיות יותר קרובה
                  להיות באורות
                  להפסיק לבכות
                  לנגב תדמעות
                  אבא
                  רק תשמע כבר
                  לתפילות...
                  טוהר

                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  12
                  • יונמיוזיקי מנותק
                    יונמיוזיקי מנותק
                    יונמיוזיק
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונמיוזיק
                    #1243

                    נמאס
                    נמאס כבר לשמוע אנשים מדברים לשון הרע. נמאס
                    נמאס כבר לשמוע שאנשים מתים כמו מגפה. נמאס
                    נימאס כבר לשמוע כל יומיים זירות של פיגועים. נימאס
                    נמאס ליראות שאנשים מתחננים לדברים קטנים. נמאס
                    נמאס כבר ליראות איך אנשים בוכים בלילות ובסתרים. נמאס
                    נמאס לשמוע ברמקולים כול יום איך אנשים חדשים מתים. נמאס
                    לסיום השיר יש לי שאלה?
                    אתם מדברים??
                    אנשים סובלים
                    מתים כל יומיים
                    אנשים נדחקים מירוב בושות בעניים
                    פשוט תסתכלו על זה חיובי תודו לה‘
                    שבכלל הביא אותכם לעלום הזה
                    תסתכלו חיובי על כול דבר
                    תעזרו אחד לשני תתחברו
                    ולא לשכוח שהדבר היחיד שיעזור זה
                    להתפלל לה‘‼‼

                    שווה לכם לעקוב!
                    חכם.gif

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    11
                    • פונץ' בננהפ מנותק
                      פונץ' בננהפ מנותק
                      פונץ' בננה
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                      #1244

                      מדברים איתי על אמונות,
                      ואני כולי חי במחשבות.
                      האם הדרך שלי היא הנכונה מבין כולם?
                      או שמא אני נגרר אחרי העם?
                      אני יודע שאני על המסלול הנכון,
                      זה קשה להיות שם,
                      וגם לא תמיד מבין מה אני עושה כאן,
                      יש הרבה מחלוקות בין אנשים.
                      ואני, רק נכנס להירורים...
                      אבא, תכניס בי אור של אמונה,
                      שאני אחייה אותה, ואהיה שם בשמחה,
                      עומד בגאווה ומכניס עוד אנשים,
                      לחיי האמונה האמיתיים--
                      אך, רק באהבה, כי זו המטרה!

                      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                      שומע נסתרות הלב 💜

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      18
                      • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                        לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                        לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1245

                        מרגיש לי מוזר
                        הראש שלי מסוחרר
                        רגע אני בהי
                        ובשני אני אומרת לעצמי בי
                        מקורה לי
                        מישהו יכול להסביר לי
                        אני לא מבינה תעצמי.
                        אולי תסירו שכבות
                        ותגלו עולמות
                        או שתבחרו להוסיף שמיכות
                        תקרעו אותי לחתיכות
                        מישהו נמצא
                        אני בכניסה ללא יציאה
                        ,תנו לי אפשרות שניה
                        לנסות לתקן תתקלה
                        אני מבטיחה להשתנות
                        רק תנו לי סולמות
                        לעלות
                        כי קשה לי אני בירידה
                        קשה לי אני במצב רוח רע
                        או שאני סתם בוכה
                        כי סך הכל ענין של גישה
                        נכונה...
                        או חלילה מזיקה
                        אילה...

                        אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        15
                        • טותייייט מנותק
                          טותייייט מנותק
                          טותיייי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1246

                          אני במצב מוזר
                          קשה
                          הכל כמו זר
                          מרגישה בלבול
                          או שאני עולה
                          או שבמדרון תלול
                          לא יודעת
                          אם להחזיק חזק חזק
                          או פשוט לעזוב ודי
                          מה עם עצמי לעשות
                          או פשוט רק לתהות
                          הכל כלכך מבלבל
                          החושך הזה
                          מתסכל
                          מרגישה ממש לבד
                          אין אף אחד
                          שיבין אותי
                          ויכיל
                          או ייתן עצה
                          ויכניס
                          יכניס את הלב שלי
                          אליו
                          חוץ מבורא עולם
                          שהנשמה שלי
                          זה ממנו
                          ואם לא הוא
                          הכל איננו
                          אבא שלי
                          תעזור לי
                          תראה לי
                          את הדרך
                          כי כבר נמאס לי
                          לחיות את החיים
                          בערך
                          או בלי ערך...
                          טוהר

                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          13
                          • חלום לגדולח מנותק
                            חלום לגדולח מנותק
                            חלום לגדול
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1247

                            השחר עלה הפציע
                            ברחוב עוד עלטה
                            קול צלול משמיע
                            תקיעה, שברים, תרועה

                            הנה אלול הגיע
                            אף דגים רועדים
                            אמנם הוא לא הפתיע
                            אך אנו לא מוכנים

                            וימס הלב
                            שברים, יבבה
                            נבוא, נתקרב
                            בשדה הוא נמצא

                            מחכה לנו שם
                            הוא הולך עוד מעט
                            תבואי גם
                            הוא מחכה לך, בת.

                            צלילים יוצרים מנגינה
                            רק כשיש ביניהם
                            גם עליות וגם ירידות.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            11
                            • איילהא מנותק
                              איילהא מנותק
                              איילה
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1248
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              13
                              • איזה קטעא מנותק
                                איזה קטעא מנותק
                                איזה קטע
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                                #1249
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                10
                                • ברוריהב מנותק
                                  ברוריהב מנותק
                                  ברוריה
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1250

                                  אני לדודי ודודי לי

                                  איך אוכל לרגיש את מתיקות הימים
                                  את ההכנות הנרגשות
                                  את האווירה המתחדשת
                                  בלי לפחד מאיימת הדין?

                                  תרועה
                                  שבריים
                                  תרועה

                                  מאה תקיעות
                                  את הגו מרטיטות
                                  הנפש בעננים
                                  ואני כאן על הקרקע
                                  מה אקח איתי הלאה
                                  מאותם הימים
                                  איך לא השאר אותו הדבר?
                                  חייבת להשתנות אפילו במשהו אחד

                                  ונתנה תוקף
                                  קדושת היום

                                  לבכות ולהתחנן ולבקש
                                  על שנה מתוקה
                                  על רגעים משמחים
                                  על בריאות ונחת
                                  ולא לשכוח ללקק מהדבש
                                  להנות מהמתוק
                                  ולנשום עמוק
                                  כי החגים הם לא רק דפים בלוח
                                  הם ימים מיוחדים ואסור אותם לשכוח.

                                  שירה מעומק הנשמה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  9
                                  • טותייייט מנותק
                                    טותייייט מנותק
                                    טותיייי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1251

                                    ראיתי אותך
                                    והתעלמתי
                                    לא ידעתי
                                    אם תזכור אותי
                                    הבטתי בך
                                    ונכלמתי
                                    פשוט הזוי
                                    שלא זוכרת
                                    מתי אמרת את השם שלי
                                    ראיתי אותך
                                    וכאב לי הלב
                                    אני יודעת
                                    שהזמן לא עוצר
                                    ושזה יבוא
                                    אצטער
                                    ראיתי אותך
                                    ובכיתי
                                    כי שאני שומעת
                                    איזה קשר יש לבנות איתך
                                    אני קנאתי
                                    אני ראיתי אותך
                                    והתביישתי
                                    כי לא הבנתי
                                    למה זה מגיע לי
                                    ראיתי אותך
                                    ורציתי לתת לך חיבוק
                                    כי בכל זאת
                                    אתה סבא שלי....
                                    טוהר

                                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    13
                                    • שנדיש מנותק
                                      שנדיש מנותק
                                      שנדי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1252

                                      סיימנו סמינר
                                      זה זמן לחתונה
                                      לצאת מהסינר
                                      להביא קצת פרנסה

                                      השידוך מתעכב
                                      וגם העבודה
                                      השם שלך מככב
                                      אך את עדיין בודדה

                                      קחי נשימה
                                      כולה סיימת לימודים
                                      קחי לגימה
                                      ותמשיכי להנות מהחיים

                                      אולי בעבודה את לא משובצת
                                      אולי את לא מרגישה "מסודרת"
                                      תודי לאלוקים שאת חיה ונושמת
                                      זה לא היה מוסר זה רק תזכורת..

                                      כאב לא נעלם, זאת אני שלומדת לצחוק עם אבן בכיס...

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      21
                                      • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                        חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                        חסידייה אוטנטית
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                                        #1253

                                        במותך לקחת את חיי
                                        מחפשת את השרידים שלך
                                        יודעת שהייתה לך נשמה של מלאך
                                        ועכשיו היא בהתגלמותה-טהורה

                                        מנסה להבין למה מוות הוא רע
                                        מה נותנים החיים שהם רק מסדרון
                                        אז מה רע בקיצור דרך ולמה אותי הותרת בודדה
                                        כל ישועה היא נס.-בשביל להמשיך לחיות בקיטון?

                                        מרגישה אותך חיה קיימת
                                        חושבת עלייך חושבת אותך יודעת ששם טוב
                                        למה מדברים בכזו ערגה על עולם האמת
                                        ורק בורחים ממנו?????

                                        יודעת שצריך להודות על החיים
                                        על כל הטוב שיש בעולם וגם על הרע
                                        רק כדיי לעשות רצונך אנחנו חיים
                                        אבל מה זה טוב? ומה זה רע? ומה זאת בחירה?

                                        צורחת בדממה תחזרי אליי
                                        תאירי את העולם!!
                                        יודעת שנתת לי את מתנת חיי
                                        רק תעזרי לי למצוא אותו!

                                        אוהבת אותך מרחוק
                                        מחכה ליום שנפגש
                                        את נמצאת בליבי עמוק
                                        תעזרי לי בדרך-----

                                        עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                        מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                          לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                          לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                          #1254

                                          רוצה שתאהבי
                                          רוצה שיהיה לך כיף בקרבתי
                                          אבל למה זה רק מלחיץ אותי
                                          זה גורם לי להיות לא אני
                                          אומרים לי תהי את
                                          זה הכי יפה לך
                                          אבל לא מבינים
                                          שהלחץ הזה של להרשים
                                          גורם לי להגיב באימפולסיביות
                                          אני נהיית לא מציאותית
                                          מאתם חושבים
                                          שזה בלחיצת כפתור
                                          תנו לי תזמן
                                          מבטיחה שאהיה מוכנה
                                          אתן לכם סימן
                                          למה אנשים
                                          לא בוחנים תבפנים
                                          מסתכלים לתגובות
                                          מקבעים לפי התנהגות
                                          סתכלי ללב שלי
                                          הוא רוצה שתביני
                                          אני אהיה בסדר
                                          רק תני לי הזדמנות
                                          אני לא צריכה להרשים אפחד
                                          כי אני שמה פס על העולם
                                          אני לא מנסה לרצות אפחד
                                          מי שלא טוב לא
                                          שילך לאמשלו
                                          אני לא צכה להיות אחראית
                                          למחשבות של אנשים ממני
                                          מספיק ישלי את עצמי
                                          ותאמינו לי שלא חסר לי ביקורת
                                          עצמייות
                                          אז מחשבות.....
                                          תנו לי כבר לחיות...

                                          זה לא ממש שיר ואפילו לא השקעתי חרוזים 😉 זה יותר פריקה כזאתי

                                          אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          10

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול