דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 817.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • זברהז מנותק
    זברהז מנותק
    זברה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1223

    אתה יודע,
    שכבר עייפתי,
    ואני לא מבין לאן זה הולך.
    עייפתי,
    אני מתנקה ושוב מתלכלך.
    אתה יודע,
    שכבר הלכתי,
    ואני לעצמי זה סוגשל מלכודת.
    הלכתי,
    ואיך עוצרים? כי בא לי לרדת.

    אתה יודע,
    שפעם בכיתי,
    גם אם עכשיו נגמרו הדמעות.
    בכיתי,
    כמו ילד שלא מצליח לראות.
    אתה יודע,
    שפעם נלחמתי,
    לצאת מהפחד שסוגר בקירות,
    נלחמתי,
    אבל עדיף לבד, ממילים שבורות...

    רק אתה יודע,
    איך בשקט מגעגוע נחתכתי.
    אתה יודע,
    כשאני כבר שכחתי---

    אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
    אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    14
    • טיטוט מנותק
      טיטוט מנותק
      טיטו
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1224

      איך פתאום הכל הולך
      נעלמה לה התחושה
      דמעות מציפות את העיניים
      איך כל הטוב מתהפך
      לעוד איזה מועקה
      בא לי לקרוע את השמיים
      איך כבר לא מולך
      אפילו על הנשמה
      על השריד שצמא למים

      איך רק תגיד לי איך
      לא רוצה ליפול. להיות עוד איזה ילד בשממה
      איך רק תגיד לי איך
      לא רואה את האור. רוצה לחיות ברעש שבדממה

      איך מחפש לי עוד דרך
      לשמור על הלב שיפעום
      ולא יפסיק מרוב כל העומס
      איך רואה את מה שבערך
      גרם לי לרצות כבר לחדול
      לא לחשוב על התקווה שעוד יש
      איך משתיק ת'פחד שילך
      למצוא לו בלב אחר מקום
      שלא ישוב להשבית בי את הרגש

      קרדיט למוזה הגרועה שמוציאה ממני את הלב אל הדף

      אני לא עצמי.
      תכף אשוב...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      15
      • אוהבת מוזיקה 0א מנותק
        אוהבת מוזיקה 0א מנותק
        אוהבת מוזיקה 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אוהבת מוזיקה 0
        #1225

        עת משבר אבד כבודה
        נהפך הפקר צניעותה
        בצד נותרה מתבוננת
        מתמודדת

        העולם עוד המשיך להסתובב
        העוברים לא חודלו לרכל
        מרוץ החיים המשיך במרוצה

        אנשים המשיכו לפקפק
        מבטים בחרו להתחמק
        כאילו אויר נמצא בכלל
        כאילו אין פה שום בן אדם

        היא הרגישה אבודה
        כאילו מישהו מחק את שמה
        אין איש בא לעזור
        והיא רק זעקה בלי קול

        אחת שתבוא תגאל
        תקשיב תלטף
        שכבות תקלף
        שתציץ לעברה

        אחת רק אחת!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        6
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1226

          אוהבת אותך
          ואת לא מבינה
          אני רוצה אותך
          להיות כלכך קרובה
          כמו שתמיד היינו
          הבסטיות
          כמו שתמיד חלמנו
          לשים פס על העולם
          להשתחרר מכולם
          איפה נעלמת לי
          איפה ברחת
          את הבטחת לי
          ושקרת
          עזבת אותי
          והלכת לבנות
          שאת קוראת להן חברות
          שמאחורי הגב
          עליך מרכלות
          מתי תביני
          שאני דואגת לך
          מתי תביני
          שאני אוהבת אותך
          אבל את שחכת
          ברחת
          השארת אותי
          לדמם לבד...
          טוהר

          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • משורר מבולבלמ מנותק
            משורר מבולבלמ מנותק
            משורר מבולבל
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
            #1227

            השיר הבא נכתב לזכרו של איש יקר שנקטף מארץ החיים בגיל צעיר.

            לב נוטף
            הוא שוכב במיטה ונזכר
            ברגעים קטנים שלא יחזרו לעולם
            ובסוף תמיד אוסף אותו חלום מוכר
            על זמן מתוק שהיה ונעלם

            הוא יושב בחלון ודומע
            מתי יבוא הסוף הוא ממלמל
            יללת חתול מן הרחוב שומע
            בכאב הוא מצטרף ומילל

            פזמון:
            עד שגעגוע יחלוף, הלב יפסיק כבר לנטוף
            הדם יהפוך שוב למים
            עד שמרגוע יעטוף, עד שאגיע אל הסוף
            השמש תזרח בשמים

            הוא פוסע בשממה ומתגעגע
            לימים יפים שהוא היה ממש צעיר
            ועוד רגע הוא הולך להשתגע
            הבדידות מתוחה מקיר אל קיר

            הוא עומד בתפילה בלי ניע
            הכאב מכה גלים גלים
            מכה אחת נוספת אותו תכניע
            פצע פתוח שלעולם לא יחלים

            פזמון: עד שגעגוע...

            כשאנשים קטנים עושים צל גדול
            סימן שהשמש שוקעת!
            ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            14
            • משורר מבולבלמ משורר מבולבל

              אבא מסור

              ממעמקים קראתי אליך אבא שלי, אבא יקר
              מבורות נשברים שיוועתי אליך שתוציאני בשלום מן המיצר
              ואתה כספת לדמעותי, ואני נכספתי בפני

              מֵעַמַקִים צעקתי אליך בוא ותכסני, הלילה כה קר
              משאול תחתיות בכיתי אליך, אנא א-לי אל תהיה מנוכר
              ואתה אספת דמעותי, ואני נחשפתי במערומי

              פזמון: ואף פעם לא השבת את פני ריקם
              לא ביום קודר גם לא ביום נקם
              כי כשאבא שומע את ילדו בוכה
              הוא שוכח הכל ואת הדמעות מוחה

              בלב שותת בכיתי אליך אבא שלי, אבא רחמן
              אני מתמוטט והשברים מתפזרים ברוח- לא נותר סימן
              ואתה שמרת עלי, ואני עמדתי על רגלי

              בגבור אויבי התחננתי אליך, א-ל מלך נאמן
              הצילני מפח יקוש, קיימני והגיעני לאותו הזמן
              ואתה שברת צוררי, ואני שרתי את שירי

              פזמון: ואף פעם לא השבת את פני ריקם
              לא ביום קודר גם לא ביום נקם
              כי כשאבא רואה את ילדו מתייסר
              הוא שוכח הכל ומיד מתמסר

              ANASTASIAA מנותק
              ANASTASIAA מנותק
              ANASTASIA
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1228
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מוטי טבקמ מנותק
                מוטי טבקמ מנותק
                מוטי טבק
                מנהלים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1229

                @ANASTASIA נא לקרוא את חוקי הקטגוריה לפני כתיבת פוסט!!!

                "כל מוזיקה היא מוזיקה עממית, מעולם לא שמעתי סוס שר שיר."

                לואי ארמסטרונג

                צריכים מחשב? המחשב נשבר? מחפשים ציוד הקיפי למחשב?
                צרו איתי עוד היום קשר!
                motitechpc@gmail.com | 0583293193

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1230

                  יום עובר
                  והכאב גדל
                  יום חוזר
                  והפחד מהדהד

                  הרעש בדממה
                  מרעיד את הלב
                  השקט בזעקה
                  מחריש את הכאב

                  אהבה היא כואבת
                  במיוחד שהיא לא הדדית
                  אהבה היא צורבת
                  כשאף אחד לא מבין

                  חלוף הימים
                  מביטה לעננים
                  זיכרונות באים
                  והכל נופל להרים

                  לא רוצה להיזכר
                  הכל רוצה למחוק
                  לא רוצה להיבהל
                  נמאס לי כבר לשתוק

                  כשהים סוער
                  גם הלב פועם
                  כשהים שקט
                  אז הלב עוצר

                  די לשחק לעצמי ברגשות
                  כדאי לזרוק את כל הדאגות
                  כי נמאס כל פעם מהדמעות
                  שאני נזכרת בחלום שלי
                  הן שוב מגיעות...

                  טוהר

                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                  תהילה  כהן 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                  10
                  • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                    חסידייה אוטנטיתח מנותק
                    חסידייה אוטנטית
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                    #1231

                    אבא למה דווקא היא?
                    למה לכאוב נתת לי?
                    הכאב חי חותך
                    השארת לנו רק לכאוב את מותך

                    העיניים שדורשות
                    הפיות שדשות
                    כאילו מדובר בחדשות
                    בכזו קלות משחקים ברגשות

                    מנסה לא לחשוב
                    למה מגיע לנו לכאוב
                    מחפשת קצת אור
                    מתגוננת מפני גלי הקור

                    צורחת בדממה
                    מוחה עוד דמעה שמבליחה
                    מתחפרת הכי עמוק שאפשר
                    מנסה להאחז במה שעוד נשאר

                    נשרפת מבפנים
                    זועקת באין אונים
                    יודעת שבחרת את הטופ
                    רציתה אותה קרוב

                    אבא!!!!!!!!!!!!!!
                    די עברנו מספיק!!
                    רוצים כבר לחזות בתחיית המתים
                    בעבודת הכהנים והלויים
                    תביא כבר ת'משיח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                    אם משהו התחזק ולו במעט יהיה זה לעילוי נשמתה

                    עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                    מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    9
                    • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                      לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                      לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1232

                      באלי לצעוק שכולם ישמעו
                      באלי לצרוח שכולם יבכו
                      באלי לדבר ושכולם ישתקו
                      רוצה לצאת מהבור
                      מכל השחור
                      רוצה להתנתק
                      אבל הדחף משתק
                      רוצה לבכות
                      בלי שישמעו
                      רוצה להרביץ לעצמי מכות
                      אבל לא להישאר עם שריטות
                      רוצה לפרוק
                      אבל בלי שיפגעו
                      רוצה שלום
                      בלי להשתחוות
                      רוצה מצוות
                      בלי התאמצות
                      רוצה חברות
                      בלי עבירות
                      רוצה לפתוח דף חדש
                      רוצה ללכת בשביל
                      ישר בלי לדשדש
                      גם עם היצר אותי הפיל
                      לזכור לקום
                      אלוקים לא ישאיר אותי לבד
                      מספיק הלב שלי ממני אבד..
                      ואני עם עצמי בדד
                      חייבת לאהוב תעצמי
                      כי אין מי שיעשה זאת במקומי
                      חיבת להרים תעצמי
                      כי אפחד לא ידע שנפלתי
                      אה וגם חיב להסתיר
                      אז תנו לי רק תקציר
                      שאדע את מה להציג
                      תזאתי הגיבורה
                      או הזאתי שכבר נפלה?!
                      אילה

                      אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                      תהילה  כהן 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                      10
                      • צופיה ג.צ מנותק
                        צופיה ג.צ מנותק
                        צופיה ג.
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1233
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        10
                        • טותייייט טותיייי

                          יום עובר
                          והכאב גדל
                          יום חוזר
                          והפחד מהדהד

                          הרעש בדממה
                          מרעיד את הלב
                          השקט בזעקה
                          מחריש את הכאב

                          אהבה היא כואבת
                          במיוחד שהיא לא הדדית
                          אהבה היא צורבת
                          כשאף אחד לא מבין

                          חלוף הימים
                          מביטה לעננים
                          זיכרונות באים
                          והכל נופל להרים

                          לא רוצה להיזכר
                          הכל רוצה למחוק
                          לא רוצה להיבהל
                          נמאס לי כבר לשתוק

                          כשהים סוער
                          גם הלב פועם
                          כשהים שקט
                          אז הלב עוצר

                          די לשחק לעצמי ברגשות
                          כדאי לזרוק את כל הדאגות
                          כי נמאס כל פעם מהדמעות
                          שאני נזכרת בחלום שלי
                          הן שוב מגיעות...

                          טוהר

                          תהילה  כהן 0ת מנותק
                          תהילה  כהן 0ת מנותק
                          תהילה כהן 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1234
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל לא הכל טוב אבל הכל לטובה

                            באלי לצעוק שכולם ישמעו
                            באלי לצרוח שכולם יבכו
                            באלי לדבר ושכולם ישתקו
                            רוצה לצאת מהבור
                            מכל השחור
                            רוצה להתנתק
                            אבל הדחף משתק
                            רוצה לבכות
                            בלי שישמעו
                            רוצה להרביץ לעצמי מכות
                            אבל לא להישאר עם שריטות
                            רוצה לפרוק
                            אבל בלי שיפגעו
                            רוצה שלום
                            בלי להשתחוות
                            רוצה מצוות
                            בלי התאמצות
                            רוצה חברות
                            בלי עבירות
                            רוצה לפתוח דף חדש
                            רוצה ללכת בשביל
                            ישר בלי לדשדש
                            גם עם היצר אותי הפיל
                            לזכור לקום
                            אלוקים לא ישאיר אותי לבד
                            מספיק הלב שלי ממני אבד..
                            ואני עם עצמי בדד
                            חייבת לאהוב תעצמי
                            כי אין מי שיעשה זאת במקומי
                            חיבת להרים תעצמי
                            כי אפחד לא ידע שנפלתי
                            אה וגם חיב להסתיר
                            אז תנו לי רק תקציר
                            שאדע את מה להציג
                            תזאתי הגיבורה
                            או הזאתי שכבר נפלה?!
                            אילה

                            תהילה  כהן 0ת מנותק
                            תהילה  כהן 0ת מנותק
                            תהילה כהן 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1235
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • טותייייט מנותק
                              טותייייט מנותק
                              טותיייי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1236

                              אבא
                              אתה אורי וישעי
                              אבא
                              אם לא אתה
                              ממי אפחד
                              אבא
                              לפעמים אויבי
                              קמו עלי
                              אבא
                              אם תחנה
                              ועלי תגן
                              לא אירא ליבי
                              אבא
                              שבתי
                              בביתך
                              כל ימי חיי
                              אבא
                              אני רוצה לחזות
                              בך
                              ולהרגיש את היכלך
                              אבא
                              אני רוצה
                              לזבוח לך
                              אבא
                              שמע קולי
                              וענני
                              אבא
                              אל תסתר
                              פניך ממני
                              אבא
                              אל תעזוב אותי
                              ואל תיטוש
                              אבא
                              אמי ואבי
                              עזבוני
                              אבא
                              ואתה תמיד
                              אספת אותי
                              אבא
                              הורה לי
                              את דרכך
                              אבא
                              אל תתני
                              ואל תעזבני
                              אבא
                              כי לפעמים
                              היה קשר
                              ולי זה נמאס
                              אבא
                              לולא האמנתי בך
                              איפה הייתי
                              אבא
                              לראות בטוב
                              אותי למדת
                              אבא
                              בארץ חיים
                              אני חיה
                              אבא
                              אני מקווה אליך
                              אבא
                              חזק ליבי
                              אבא
                              רק בך
                              מאמינה אני…
                              טוהר

                              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              10
                              • מנאשששמ מנותק
                                מנאשששמ מנותק
                                מנאששש
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1237

                                לא שלי

                                כתם עיקש
                                להסיר נבקש
                                כתמי אבק
                                או דם מאבק
                                חוט שני
                                אדמוני עקשני

                                הֵא מלבין עוצמתי
                                להתיז באופן נקודתי
                                לפרק, למוסס
                                כל נתז תוסס
                                שיגיע לכל קפל
                                להר שגָבַה, לְשֵפֶל

                                שפשפי ביד קלות
                                הוסיפי מעלות
                                ואם לא מיד, בהשהיה
                                עוד יֶרַח בהשריה

                                ואחרי הכל, כשתזדככי
                                אל תשכחי
                                תרככי

                                בכביסה עדינה,
                                מרוככת, ליבך לא יבש
                                אפופת ניחוח תפוח, רימון ודבש

                                עַדֵי ליבך יהא מחוור כשמלה
                                רק אז בלשונך תָנֵץ מלה

                                ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                הטכניקה באה מעצמה.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                14
                                • מוח שליט על הלבמ מנותק
                                  מוח שליט על הלבמ מנותק
                                  מוח שליט על הלב
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1238

                                  שיר המדבר על הלחץ על השנה החדשה בלימודים

                                  יום ראשון
                                  נראה מי יגיע הראשון
                                  לתלמוד תורה
                                  או לישיבה
                                  נכון שקצת עולה הלחץ
                                  אבל אם נעשה קצת יח'ץ
                                  מיד ירד לנו הלחץ
                                  יהיה טוב
                                  כן למרות שזה לא לפי הרוב
                                  ניקח כוסות מים
                                  ולא נרים ידיים
                                  רק נגיע ונראה
                                  כמה טוב יהיה
                                  בשנה הבאה!!!!!!

                                  אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • נעמי16נ מנותק
                                    נעמי16נ מנותק
                                    נעמי16
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי16
                                    #1239

                                    אין לי מושג מאיפה השיר הזה הגיע....אבל הוא פשוט הגיע,מעצמו.
                                    וסורי אם הוא יצא קצת מתריס.....אין לי שום כוונה כזאת,מבטיחה.
                                    ניסיתי להיכנס לראש של דמות שהתחברתי אליה מאד וזה מה שיצא......מקווה שתתחברו גם.

                                    רואה את המבטים
                                    קוראת את ההלם
                                    שאתם מסובבים אחורה ראש וקולטים
                                    ששוב הילדונת לא הולכת בתלם

                                    ולמה אלוקים
                                    היא צועקת שכולם שותקים
                                    דוממת כשכולם צועקים
                                    מגדירה כללים כמציקים
                                    בועטת במוסכמות ובחוקים
                                    מתעקשת לא להבין ניואנסים דקים
                                    ו'רק אל דברו איתה על נושאים מידי עמוקים'

                                    אז...נכון אתם צודקים
                                    ובא נאמר...דבש אתם לא מלקקים
                                    יש לי נסיונות ופיתויים שאותי מעסיקים
                                    יש נושאים אחרים שאותי מרתקים
                                    וכן,יש כמה כללים נוקשים שעליי מעיקים
                                    אבל פליז תבינו שכעס וצעקות אותי מרחיקים
                                    שהאכזבה והתסכול רק מזיקים
                                    אז בבקשה בשבילי....תהיו חזקים
                                    תחזיקו בי היטב אבל תהיו איתי רכים
                                    תחכו איתי ביחד לימים אחרים,מתוקים.

                                    יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    15
                                    • יהודי זה הכיי מנותק
                                      יהודי זה הכיי מנותק
                                      יהודי זה הכי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                                      #1240
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      11
                                      • margalitM מנותק
                                        margalitM מנותק
                                        margalit
                                        משתמש מומחה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1241

                                        יש זמנים בהם הכל שחור
                                        מלחמות, נפילות, אסונות מגיעים
                                        הנפש נשאבת לתוך החור
                                        מתחילה לשאול למה? כמה? אם?

                                        לפעמים לא זוכרת שהכל לטובה
                                        לפעמים קצת בוכה ונשברת
                                        מחפשת לכל דבר תשובה
                                        את הרע מתוך הטוב בוררת

                                        אבל מישהו שם למעלה אוהב ושומר
                                        ברגעים כאלה לי הוא אומר
                                        בואי ילדתי עלייך אשמור
                                        אם רק תחפשי תמצאי קרן האור

                                        כמו כל אדם גם לי יש נפילות
                                        בהם מתרחקת שמה כיסויים
                                        כמו כל אדם רוצה לחיות בלי מגבלות
                                        שוכחת מי נתן לי את אלו החיים

                                        אבל מישהו שם למעלה אוהב ושומר
                                        ברגעים כאלה לי הוא אומר
                                        בואי ילדתי עלייך אשמור
                                        אם רק תחפשי תמצאי את האור

                                        סולמות
                                        מגביהים את הקול שלך

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        12
                                        • טותייייט מנותק
                                          טותייייט מנותק
                                          טותיייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                                          #1242

                                          אבא למה מרגישה
                                          כל שנייה דמעות מהעיניים
                                          אבא רק שכואב לי
                                          נזכרת להרים את הראש לשמיים
                                          אבא למה אני אגואיסטית
                                          וכפויית טובה
                                          למה אני רואה כל הזמן את הרע
                                          אבא למה מרגישה אבן בלב
                                          אבא למה אני מרגישה
                                          שאותי אף אחד לא אוהב
                                          אבא באמת שקשה לי
                                          אני מפחדת
                                          להיות לבד
                                          אבא אני באמת מנסה
                                          אבל כל הזמן
                                          נופלת ולי לא קל
                                          אבא אני צריכה אותך
                                          אבא אני רוצה אותך
                                          אני רוצה את היד
                                          אני רוצה שתאמר לי
                                          שלא תעזוב אותי לעולם
                                          אבא אני רוצה מישהו
                                          להביט לו חזק
                                          לתוך העיניים
                                          לראות שהוא אמיתי ואמין
                                          שיהיה איתי תמיד
                                          ידע מה לומר
                                          שקשה
                                          ידע לתמוך ולחזק
                                          לא להיות איתי
                                          רק בגלל אינטרס
                                          כי נמאס לי שמנצלים
                                          כי קשה לי לפעמים
                                          אני רוצה מישהו
                                          שאוכל לבכות לי
                                          ולספר כל מה שיש לי בפנים
                                          אבא למה אני נפתחת
                                          לאנשים הלא נכונים
                                          אבא למה החלומות שלי
                                          לא באמת קוראים
                                          אבא למה שאני מתפללת
                                          אני לא מרגישה באורות
                                          אבא למה אני שחקנית
                                          עם הרבה מסיכות
                                          אבא הנה החודש
                                          של הרחמים והסליחות
                                          אני מבקשת סליחה
                                          כל לילה
                                          עכשיו כל החודש
                                          אבא אני באמת
                                          מתחננת ומבקשת
                                          שתסלח לי
                                          שלפעמים את הרע ראיתי
                                          שלפעמים התלוננתי
                                          שלפעמים לא האמנתי
                                          שלפעמים דברתי
                                          שלפעמים צעקתי
                                          אבא אני מבקשת סליחה
                                          ומתחננת להיות יותר קרובה
                                          להיות באורות
                                          להפסיק לבכות
                                          לנגב תדמעות
                                          אבא
                                          רק תשמע כבר
                                          לתפילות...
                                          טוהר

                                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          12

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול