דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 817.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט מנותק
    טותייייט מנותק
    טותיייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1215

    לשאול מה קורה
    ומה נשמע
    יכול לעשות
    טוב לנשמה
    לראות התעניינות
    ודאגה
    שאני כן חשובה לך
    אפילו לשנייה
    לעזור במקצת
    יכול להועיל
    אפילו קצת
    אולי להכיל
    אולי אני סתם
    חולמת שזה יקרה
    אני רק מפנטזת
    שזה יקרה
    אבל משהו אחד
    אני חייבת להגיד
    שמתי יבוא היום ותביני
    שאהבה זה דבר
    שלא חייב לומר
    טוהר

    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    9
    • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
      לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
      לא הכל טוב אבל הכל לטובה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
      #1216

      מיואשת מהחיים
      מתוסכלת מבפנים
      אבא
      למה קשה לי
      למה שורף לי
      למה כל מה שאני עושה
      יוצא דפוק
      כולי שורדת בלי סיפוק
      נמאס ממחשבות
      שתלב מטרידות
      הורסות לי תשלוה
      תמנוחה
      קשה כבר לתפוס תטוב
      בתוך כל המכאוב
      מסביב
      שמציף
      תשברם של הלב הוא מעיף
      לכל הרוחות
      ואפחד לא מקשיב לצרחות
      כל אחד עסוק בעצמו
      חושב על מה יעשה טוב לו
      והלב שלי
      נקרע
      מלראות תטעויות
      אל מול עיני
      צפות
      אילה

      אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      13
      • משורר מבולבלמ מנותק
        משורר מבולבלמ מנותק
        משורר מבולבל
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
        #1217

        מוקדש לכל אלה שאף אחד לא חולם שהם חשים בודדים
        "הוא? אין סיכוי! כל כך הרבה נמצאים סביבו... האחרון שיהיה בודד"...

        "בודד? תדבודד"

        במרכז ההמולה בפסגת המעמד
        בין הלצה להמלצה יושב בדד
        האזור גועש הכל רועש הלב אבַד
        האירוניה במיטבה מעמדו נכבד
        אך בַּד בּבַד מרגיש כנווד
        אין בעולמו אלא ד' אמות של לבד

        מהרהור למחשבה הוא נודד
        סביבו עדיין ממשיכים להתגודד
        מאמץ את האימרה "בודד- תתבודד"
        להתבודד? או שמא מפחד להתמודד
        את זכרונות העבר הוא מודד
        אין ברירה לבסוף מצדד.

        כשאנשים קטנים עושים צל גדול
        סימן שהשמש שוקעת!
        ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

        צ תגובה 1 תגובה אחרונה
        20
        • משורר מבולבלמ משורר מבולבל

          מוקדש לכל אלה שאף אחד לא חולם שהם חשים בודדים
          "הוא? אין סיכוי! כל כך הרבה נמצאים סביבו... האחרון שיהיה בודד"...

          "בודד? תדבודד"

          במרכז ההמולה בפסגת המעמד
          בין הלצה להמלצה יושב בדד
          האזור גועש הכל רועש הלב אבַד
          האירוניה במיטבה מעמדו נכבד
          אך בַּד בּבַד מרגיש כנווד
          אין בעולמו אלא ד' אמות של לבד

          מהרהור למחשבה הוא נודד
          סביבו עדיין ממשיכים להתגודד
          מאמץ את האימרה "בודד- תתבודד"
          להתבודד? או שמא מפחד להתמודד
          את זכרונות העבר הוא מודד
          אין ברירה לבסוף מצדד.

          צ מנותק
          צ מנותק
          צופה מהצד
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1218
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • צ צופה מהצד התייחס לנושא זה ב
          • פונץ' בננהפ מנותק
            פונץ' בננהפ מנותק
            פונץ' בננה
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
            #1219

            אני בטוחה שכל מי שקורא תקטע מכיר לפחות אחד או יותר מקרים כאלו קרובים
            וזה כואב נורא לראות את זה בעיניים.  יצא לי היום לפגוש שוב את המקרה ...
            ודיי קרוב אליי, אותי זה שבר.
            מי שרואה את תחילת דרכם של אותם נערים\ות במצבים האלו.. תנסו הכל כדי להיות שם, להקשיב ולעזור להם 💔🙏💔
            תודה ענקית ל @זברה

            כואב לראות תשנאה בעיניים,
            ת'ריחוק מהשם, כפליים.
            אבא, למה זה קורה?
            הוא היה טוב,
            עכשיו הכל נפל לו, נעלם.
            הלך בלי לחשוב.
            כאילו לא היה פה מעולם...
            שכח בבום את מה שהיה,
            עילוי של הישיבה,
            במקום את עצמו לא מצא,
            חיפש קצת אהבה...
            אבא, למה זה קרה?
            בבקשה, תהפוך את הכל,
            שיהיה כמו בהתחלה
            בחור חזק, עם עמוד שדרה,
            או אפילו ...
            שיחזור לשים רק כיפה.....

            אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
            שומע נסתרות הלב 💜

            צופיה ג.צ תגובה 1 תגובה אחרונה
            19
            • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

              אני בטוחה שכל מי שקורא תקטע מכיר לפחות אחד או יותר מקרים כאלו קרובים
              וזה כואב נורא לראות את זה בעיניים.  יצא לי היום לפגוש שוב את המקרה ...
              ודיי קרוב אליי, אותי זה שבר.
              מי שרואה את תחילת דרכם של אותם נערים\ות במצבים האלו.. תנסו הכל כדי להיות שם, להקשיב ולעזור להם 💔🙏💔
              תודה ענקית ל @זברה

              כואב לראות תשנאה בעיניים,
              ת'ריחוק מהשם, כפליים.
              אבא, למה זה קורה?
              הוא היה טוב,
              עכשיו הכל נפל לו, נעלם.
              הלך בלי לחשוב.
              כאילו לא היה פה מעולם...
              שכח בבום את מה שהיה,
              עילוי של הישיבה,
              במקום את עצמו לא מצא,
              חיפש קצת אהבה...
              אבא, למה זה קרה?
              בבקשה, תהפוך את הכל,
              שיהיה כמו בהתחלה
              בחור חזק, עם עמוד שדרה,
              או אפילו ...
              שיחזור לשים רק כיפה.....

              צופיה ג.צ מנותק
              צופיה ג.צ מנותק
              צופיה ג.
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1220
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • צופיה ג.צ מנותק
                צופיה ג.צ מנותק
                צופיה ג.
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1221

                שלום לילד התמים בגינה
                שלום לילד שמשחק בשמחה
                שלום לילד שאט אט הפך לנער
                שלום לילד שליבו נשבר

                אומר שלום לכל הילדות
                של בית כנסת ויהדות
                של חיי תורה רוחניים
                של שמחות, שבתות וחגים

                זורק את הכל, כל מה שספג
                ומוצא את עצמו בוכה בעליית הגג
                מראה לכולם שהוא בסדר
                אך את האמת הוא משאיר בסתר

                הכעס בוער לו מהעניים
                והוא רק רוצה להתרחק כפליים
                להיות רחוק ממה שלמד בילדותו
                ולהפוך להיות אחר שונה מאישיותו

                אז הוא התמכר לאלכוהול וסמים
                וחשב שחי את החיים הטובים
                ברח מהמציאות במועדונים ומסיבות
                ולבסוף מצא את עצמו זרוק בין השמיכות

                הוא מרגיש נורא, מרגיש דחוי
                מנסה להתעלם ולהרגיש רצוי
                כולם עליו מרחמים
                יש כאלה שאת הקשר מנתקים

                רק בגלל שהוא השתנה
                רק בגלל שעבר טלטלה
                הוא נשאר בלי אף אחד
                עם הרגשות הכואבים בלבד

                אך אותו נער ישאר לנצח אותו הילד
                התמים בגינה ולא היה בודד
                אותו הילד שזכר בית כנסת
                שבתות, חגים ותורה מתמשכת

                השינוי הגדול משפיע על החיצוניות
                רק כדי לברוח מהרוחניות
                אופי ולב טוב לא משתנים במהירות
                ואם תסתכלו טוב תראו בו עדינות
                ...
                ואני מאמינה שבאותו ילד נשארה הפנימיות

                אבא תודהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                10
                • צופיה ג.צ צופיה ג.

                  שלום לילד התמים בגינה
                  שלום לילד שמשחק בשמחה
                  שלום לילד שאט אט הפך לנער
                  שלום לילד שליבו נשבר

                  אומר שלום לכל הילדות
                  של בית כנסת ויהדות
                  של חיי תורה רוחניים
                  של שמחות, שבתות וחגים

                  זורק את הכל, כל מה שספג
                  ומוצא את עצמו בוכה בעליית הגג
                  מראה לכולם שהוא בסדר
                  אך את האמת הוא משאיר בסתר

                  הכעס בוער לו מהעניים
                  והוא רק רוצה להתרחק כפליים
                  להיות רחוק ממה שלמד בילדותו
                  ולהפוך להיות אחר שונה מאישיותו

                  אז הוא התמכר לאלכוהול וסמים
                  וחשב שחי את החיים הטובים
                  ברח מהמציאות במועדונים ומסיבות
                  ולבסוף מצא את עצמו זרוק בין השמיכות

                  הוא מרגיש נורא, מרגיש דחוי
                  מנסה להתעלם ולהרגיש רצוי
                  כולם עליו מרחמים
                  יש כאלה שאת הקשר מנתקים

                  רק בגלל שהוא השתנה
                  רק בגלל שעבר טלטלה
                  הוא נשאר בלי אף אחד
                  עם הרגשות הכואבים בלבד

                  אך אותו נער ישאר לנצח אותו הילד
                  התמים בגינה ולא היה בודד
                  אותו הילד שזכר בית כנסת
                  שבתות, חגים ותורה מתמשכת

                  השינוי הגדול משפיע על החיצוניות
                  רק כדי לברוח מהרוחניות
                  אופי ולב טוב לא משתנים במהירות
                  ואם תסתכלו טוב תראו בו עדינות
                  ...
                  ואני מאמינה שבאותו ילד נשארה הפנימיות

                  אבא תודהא מנותק
                  אבא תודהא מנותק
                  אבא תודה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1222
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • זברהז מנותק
                    זברהז מנותק
                    זברה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1223

                    אתה יודע,
                    שכבר עייפתי,
                    ואני לא מבין לאן זה הולך.
                    עייפתי,
                    אני מתנקה ושוב מתלכלך.
                    אתה יודע,
                    שכבר הלכתי,
                    ואני לעצמי זה סוגשל מלכודת.
                    הלכתי,
                    ואיך עוצרים? כי בא לי לרדת.

                    אתה יודע,
                    שפעם בכיתי,
                    גם אם עכשיו נגמרו הדמעות.
                    בכיתי,
                    כמו ילד שלא מצליח לראות.
                    אתה יודע,
                    שפעם נלחמתי,
                    לצאת מהפחד שסוגר בקירות,
                    נלחמתי,
                    אבל עדיף לבד, ממילים שבורות...

                    רק אתה יודע,
                    איך בשקט מגעגוע נחתכתי.
                    אתה יודע,
                    כשאני כבר שכחתי---

                    אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                    אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    14
                    • טיטוט מנותק
                      טיטוט מנותק
                      טיטו
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1224

                      איך פתאום הכל הולך
                      נעלמה לה התחושה
                      דמעות מציפות את העיניים
                      איך כל הטוב מתהפך
                      לעוד איזה מועקה
                      בא לי לקרוע את השמיים
                      איך כבר לא מולך
                      אפילו על הנשמה
                      על השריד שצמא למים

                      איך רק תגיד לי איך
                      לא רוצה ליפול. להיות עוד איזה ילד בשממה
                      איך רק תגיד לי איך
                      לא רואה את האור. רוצה לחיות ברעש שבדממה

                      איך מחפש לי עוד דרך
                      לשמור על הלב שיפעום
                      ולא יפסיק מרוב כל העומס
                      איך רואה את מה שבערך
                      גרם לי לרצות כבר לחדול
                      לא לחשוב על התקווה שעוד יש
                      איך משתיק ת'פחד שילך
                      למצוא לו בלב אחר מקום
                      שלא ישוב להשבית בי את הרגש

                      קרדיט למוזה הגרועה שמוציאה ממני את הלב אל הדף

                      אני לא עצמי.
                      תכף אשוב...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      15
                      • אוהבת מוזיקה 0א מנותק
                        אוהבת מוזיקה 0א מנותק
                        אוהבת מוזיקה 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אוהבת מוזיקה 0
                        #1225

                        עת משבר אבד כבודה
                        נהפך הפקר צניעותה
                        בצד נותרה מתבוננת
                        מתמודדת

                        העולם עוד המשיך להסתובב
                        העוברים לא חודלו לרכל
                        מרוץ החיים המשיך במרוצה

                        אנשים המשיכו לפקפק
                        מבטים בחרו להתחמק
                        כאילו אויר נמצא בכלל
                        כאילו אין פה שום בן אדם

                        היא הרגישה אבודה
                        כאילו מישהו מחק את שמה
                        אין איש בא לעזור
                        והיא רק זעקה בלי קול

                        אחת שתבוא תגאל
                        תקשיב תלטף
                        שכבות תקלף
                        שתציץ לעברה

                        אחת רק אחת!

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • טותייייט מנותק
                          טותייייט מנותק
                          טותיייי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1226

                          אוהבת אותך
                          ואת לא מבינה
                          אני רוצה אותך
                          להיות כלכך קרובה
                          כמו שתמיד היינו
                          הבסטיות
                          כמו שתמיד חלמנו
                          לשים פס על העולם
                          להשתחרר מכולם
                          איפה נעלמת לי
                          איפה ברחת
                          את הבטחת לי
                          ושקרת
                          עזבת אותי
                          והלכת לבנות
                          שאת קוראת להן חברות
                          שמאחורי הגב
                          עליך מרכלות
                          מתי תביני
                          שאני דואגת לך
                          מתי תביני
                          שאני אוהבת אותך
                          אבל את שחכת
                          ברחת
                          השארת אותי
                          לדמם לבד...
                          טוהר

                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • משורר מבולבלמ מנותק
                            משורר מבולבלמ מנותק
                            משורר מבולבל
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                            #1227

                            השיר הבא נכתב לזכרו של איש יקר שנקטף מארץ החיים בגיל צעיר.

                            לב נוטף
                            הוא שוכב במיטה ונזכר
                            ברגעים קטנים שלא יחזרו לעולם
                            ובסוף תמיד אוסף אותו חלום מוכר
                            על זמן מתוק שהיה ונעלם

                            הוא יושב בחלון ודומע
                            מתי יבוא הסוף הוא ממלמל
                            יללת חתול מן הרחוב שומע
                            בכאב הוא מצטרף ומילל

                            פזמון:
                            עד שגעגוע יחלוף, הלב יפסיק כבר לנטוף
                            הדם יהפוך שוב למים
                            עד שמרגוע יעטוף, עד שאגיע אל הסוף
                            השמש תזרח בשמים

                            הוא פוסע בשממה ומתגעגע
                            לימים יפים שהוא היה ממש צעיר
                            ועוד רגע הוא הולך להשתגע
                            הבדידות מתוחה מקיר אל קיר

                            הוא עומד בתפילה בלי ניע
                            הכאב מכה גלים גלים
                            מכה אחת נוספת אותו תכניע
                            פצע פתוח שלעולם לא יחלים

                            פזמון: עד שגעגוע...

                            כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                            סימן שהשמש שוקעת!
                            ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            14
                            • משורר מבולבלמ משורר מבולבל

                              אבא מסור

                              ממעמקים קראתי אליך אבא שלי, אבא יקר
                              מבורות נשברים שיוועתי אליך שתוציאני בשלום מן המיצר
                              ואתה כספת לדמעותי, ואני נכספתי בפני

                              מֵעַמַקִים צעקתי אליך בוא ותכסני, הלילה כה קר
                              משאול תחתיות בכיתי אליך, אנא א-לי אל תהיה מנוכר
                              ואתה אספת דמעותי, ואני נחשפתי במערומי

                              פזמון: ואף פעם לא השבת את פני ריקם
                              לא ביום קודר גם לא ביום נקם
                              כי כשאבא שומע את ילדו בוכה
                              הוא שוכח הכל ואת הדמעות מוחה

                              בלב שותת בכיתי אליך אבא שלי, אבא רחמן
                              אני מתמוטט והשברים מתפזרים ברוח- לא נותר סימן
                              ואתה שמרת עלי, ואני עמדתי על רגלי

                              בגבור אויבי התחננתי אליך, א-ל מלך נאמן
                              הצילני מפח יקוש, קיימני והגיעני לאותו הזמן
                              ואתה שברת צוררי, ואני שרתי את שירי

                              פזמון: ואף פעם לא השבת את פני ריקם
                              לא ביום קודר גם לא ביום נקם
                              כי כשאבא רואה את ילדו מתייסר
                              הוא שוכח הכל ומיד מתמסר

                              ANASTASIAA מנותק
                              ANASTASIAA מנותק
                              ANASTASIA
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1228
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מוטי טבקמ מנותק
                                מוטי טבקמ מנותק
                                מוטי טבק
                                מנהלים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1229

                                @ANASTASIA נא לקרוא את חוקי הקטגוריה לפני כתיבת פוסט!!!

                                "כל מוזיקה היא מוזיקה עממית, מעולם לא שמעתי סוס שר שיר."

                                לואי ארמסטרונג

                                צריכים מחשב? המחשב נשבר? מחפשים ציוד הקיפי למחשב?
                                צרו איתי עוד היום קשר!
                                motitechpc@gmail.com | 0583293193

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1230

                                  יום עובר
                                  והכאב גדל
                                  יום חוזר
                                  והפחד מהדהד

                                  הרעש בדממה
                                  מרעיד את הלב
                                  השקט בזעקה
                                  מחריש את הכאב

                                  אהבה היא כואבת
                                  במיוחד שהיא לא הדדית
                                  אהבה היא צורבת
                                  כשאף אחד לא מבין

                                  חלוף הימים
                                  מביטה לעננים
                                  זיכרונות באים
                                  והכל נופל להרים

                                  לא רוצה להיזכר
                                  הכל רוצה למחוק
                                  לא רוצה להיבהל
                                  נמאס לי כבר לשתוק

                                  כשהים סוער
                                  גם הלב פועם
                                  כשהים שקט
                                  אז הלב עוצר

                                  די לשחק לעצמי ברגשות
                                  כדאי לזרוק את כל הדאגות
                                  כי נמאס כל פעם מהדמעות
                                  שאני נזכרת בחלום שלי
                                  הן שוב מגיעות...

                                  טוהר

                                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                  תהילה  כהן 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  10
                                  • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                    חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                    חסידייה אוטנטית
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                                    #1231

                                    אבא למה דווקא היא?
                                    למה לכאוב נתת לי?
                                    הכאב חי חותך
                                    השארת לנו רק לכאוב את מותך

                                    העיניים שדורשות
                                    הפיות שדשות
                                    כאילו מדובר בחדשות
                                    בכזו קלות משחקים ברגשות

                                    מנסה לא לחשוב
                                    למה מגיע לנו לכאוב
                                    מחפשת קצת אור
                                    מתגוננת מפני גלי הקור

                                    צורחת בדממה
                                    מוחה עוד דמעה שמבליחה
                                    מתחפרת הכי עמוק שאפשר
                                    מנסה להאחז במה שעוד נשאר

                                    נשרפת מבפנים
                                    זועקת באין אונים
                                    יודעת שבחרת את הטופ
                                    רציתה אותה קרוב

                                    אבא!!!!!!!!!!!!!!
                                    די עברנו מספיק!!
                                    רוצים כבר לחזות בתחיית המתים
                                    בעבודת הכהנים והלויים
                                    תביא כבר ת'משיח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                    אם משהו התחזק ולו במעט יהיה זה לעילוי נשמתה

                                    עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                    מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    9
                                    • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                      לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                      לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1232

                                      באלי לצעוק שכולם ישמעו
                                      באלי לצרוח שכולם יבכו
                                      באלי לדבר ושכולם ישתקו
                                      רוצה לצאת מהבור
                                      מכל השחור
                                      רוצה להתנתק
                                      אבל הדחף משתק
                                      רוצה לבכות
                                      בלי שישמעו
                                      רוצה להרביץ לעצמי מכות
                                      אבל לא להישאר עם שריטות
                                      רוצה לפרוק
                                      אבל בלי שיפגעו
                                      רוצה שלום
                                      בלי להשתחוות
                                      רוצה מצוות
                                      בלי התאמצות
                                      רוצה חברות
                                      בלי עבירות
                                      רוצה לפתוח דף חדש
                                      רוצה ללכת בשביל
                                      ישר בלי לדשדש
                                      גם עם היצר אותי הפיל
                                      לזכור לקום
                                      אלוקים לא ישאיר אותי לבד
                                      מספיק הלב שלי ממני אבד..
                                      ואני עם עצמי בדד
                                      חייבת לאהוב תעצמי
                                      כי אין מי שיעשה זאת במקומי
                                      חיבת להרים תעצמי
                                      כי אפחד לא ידע שנפלתי
                                      אה וגם חיב להסתיר
                                      אז תנו לי רק תקציר
                                      שאדע את מה להציג
                                      תזאתי הגיבורה
                                      או הזאתי שכבר נפלה?!
                                      אילה

                                      אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                      תהילה  כהן 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      10
                                      • צופיה ג.צ מנותק
                                        צופיה ג.צ מנותק
                                        צופיה ג.
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1233
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        10
                                        • טותייייט טותיייי

                                          יום עובר
                                          והכאב גדל
                                          יום חוזר
                                          והפחד מהדהד

                                          הרעש בדממה
                                          מרעיד את הלב
                                          השקט בזעקה
                                          מחריש את הכאב

                                          אהבה היא כואבת
                                          במיוחד שהיא לא הדדית
                                          אהבה היא צורבת
                                          כשאף אחד לא מבין

                                          חלוף הימים
                                          מביטה לעננים
                                          זיכרונות באים
                                          והכל נופל להרים

                                          לא רוצה להיזכר
                                          הכל רוצה למחוק
                                          לא רוצה להיבהל
                                          נמאס לי כבר לשתוק

                                          כשהים סוער
                                          גם הלב פועם
                                          כשהים שקט
                                          אז הלב עוצר

                                          די לשחק לעצמי ברגשות
                                          כדאי לזרוק את כל הדאגות
                                          כי נמאס כל פעם מהדמעות
                                          שאני נזכרת בחלום שלי
                                          הן שוב מגיעות...

                                          טוהר

                                          תהילה  כהן 0ת מנותק
                                          תהילה  כהן 0ת מנותק
                                          תהילה כהן 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1234
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול