דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • TALYT מנותק
    TALYT מנותק
    TALY
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1210

    בדרך אל האור
    לפעמים יש הרים
    דרושים מאמצים לטפס לראש
    לפעמים יש בקעות
    דרושים סולמות כדי לעלות
    לפעמים יש מנהרות
    דרושים פנסים שיובילו אל הפתח

    וכל זאת ואני שליו
    יש לי ליווי אני לא לבד
    אני עם אבא אוהב
    הוא הולך איתי יד ביד
    ומרגיע
    בסוף אל האור נגיע....

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    8
    • LOVE MEL מנותק
      LOVE MEL מנותק
      LOVE ME
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי LOVE ME
      #1211

      הטעות שלי
      היום עשיתי טעות,
      מבלי לבקש מעצמי או מאחרים רשות.
      טעות מצערת וכואבת,
      ואותכם אני ממש שואלת.
      האם יש לי אפשרות,
      אולי תתנו לי רשות?
      ואתם כנראה עונים בנחישות
      רשות?
      מה? ואיך?
      ואני אנא אני באה,
      רוצה לדעת אם יש דרך חזרה.
      ולכם אני עונה : חשבתי שאני את הכל יודעת,
      ועכשיו גליתי שאיני יודעת אפילו לא קצת.
      אגיד לכם את אשר על ליבי,
      ואולי תראו, תעידו בעדי.
      כל אחד הוא בן אדם,
      ולטעות מותר מדי פעם,
      ושטועים לתקן צריך לדעת,
      כי אני ברת דעת.
      ואני עם דמעות בעיניים,
      מסתכלת לשמיים.
      אמנם טעות גשמית טעיתי,
      ומה עם אותם דברים אותם עשיתי
      כלפיך אבא?
      התסלח? תמחל?
      ואנחנו יודעים שאתה רחום,
      ומקבל שבים במבטך החנון.
      והוא כל דמעה שלי ושלכם יאסוף,
      ואל תשובתינו ותפילתינו יכסוף.
      שלך הילדה הקטנה והטועה

      שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      12
      • טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1212

        אבא הלוואי שתאהב אותי ככה
        אבא אמן שתמיד תהיה איתי כמו שהבטחת
        אבא הלוואי שתמיד אהיה מאושרת
        אבא אמן שאשאר אני ולא אחרת

        אבא תדע שתמיד אני מתפללת
        אבא תאמין בי שבדרך שלך אני בוחרת
        אבא תדע שלפעמים אני נופלת
        אבא תאמין בי גם כשאני מושפלת

        אבא אני אותך אוהבת
        אבא פעמים אני משקרת
        אבא הכל מאהבה
        אבא הכל מרצון להיות קרובה

        אבא פעמים מרגישה מעט רחוק
        אבא פעמים מרגישה לא טוב
        אבא לפעמים לעבירה יש טעם מתוק
        אבא לפעמים יודעת גם לשתוק

        אבא אני יודעת שאתה שומע
        אבא שאני בוכה אני מרגישה שאתה דומע
        אבא אני יודעת שאתה הוא זה שקובע
        אבא לפעמים הרגש בי מתעתע

        אבא ברגעים שהכל שחור
        אבא לפעמים רוצה מעט אור
        אבא תמיד תחזיק את ידי
        אבא אתה תמיד בתוך ליבי!

        טוהר

        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        11
        • תחדש אותנו באמתת מנותק
          תחדש אותנו באמתת מנותק
          תחדש אותנו באמת
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי תחדש אותנו באמת
          #1213

          מתי אעמוד?

          מול עיני בחלון העץ מתנודד
          גם ראשי בחלום בסחרור מתמודד
          בין לילה ליום, בין מים לאש
          מתנדנד מתפתל, רק לא להתייאש

          בין חושך לאור, מתנדנד מְדַמֵם
          בין אוקיינוס מטביע ללפיד מתרומם
          שוב רצון מתנפץ כגלים אל החוף
          שוב גלים מאיימים אותי לסחוף

          הם מלטפים, מחבקים, וקוראים לי: בוא
          מבלבול ולֵאוּת נמציא לך מחבוא
          ואני ממלמל, מנסה בקול לקרוא
          האם בשביל זה היה צריך אותי לברוא?

          האם בשביל ליפול לעולם הזה באתי?
          האם בשביל זה מרחם אמי יצאתי?
          האם בשביל זה, יש יעד בסוף?
          או שמשביל זה, הרוח אותי תאסוף?

          הרוח אותי תאסוף לשמים
          עת אני אשתוקק, שוב לשקוע במים
          ואז בי יטיחו כל כוכבי לילה
          את מה שדחקתי כשחלף הלילה

          מדוע נשארת כשאנחנו הלכנו?
          מדוע ישנת כשאנחנו עבדנו?
          ולמה נותרת, מתפלש בשלולית?
          האם לא ידעת שיש לך תכלית?

          ואיך לא לחמת על הכיוון של חייך
          לא שברת שינים, לא מסרת נפשך
          לא חתרת בעוז ברגע המכריע
          והנחת למים אותך להטביע

          לא נולדת כך סתם, גם אתה ידעת
          רק לעבוד את קונך, לשם כך נולדת
          אך כשבאה העת, מטרתך למלא
          נרדמת, שכחת כל ערך נעלה

          הם ישימו לְפָנַי דברים שידעתי
          ובכל זאת נטשתי, כאילו שכחתי
          ואני לא אדע מה להם להשיב
          גם אותם לא אוכל אחור להשיב

          נאלמים הגלים, המייתם עוד רועשת
          כמו דוב לחבקני, כמו דג ברשת
          אומרים לי עזוב, הוא אבוד, המאבק
          כמונו ידעת, כבר נדבק בך האבק

          וגם אם תצליח לעמוד זה עתה
          זה יהיה רק עתה, ולא אתה
          אתה תישאר מתבוסס בבוץ
          לא תוכל להפריד לעולם את המוץ

          בפעם הבאה שוב תשכח את הכל
          תיסחף, תיגרף, תיפלט אל החול
          ומשם הגלים ישטפוך חזרה
          שוב תיפול, תידרדר, לארץ גזרה

          ואני מתדרדר, מתנדנד, נאבק
          מתאמץ להשליך מעלי האבק
          מנסה עוד ללחום על חירותי לעמוד
          מתי לא אפול, מתי אעמוד?

          ורק אתה המכיר מי הוא הטועה
          וחומל ושומר על בנך התועה
          ואני מטלטל בלב ים שוב ושוב
          ומרגיש לפעמים כמו עבד עלוב

          מתי אעבוד רק אותך לבדך
          מתי אהיה רק שלך, עבדך
          את המיית הגלים אשתיק, לא אקשיב
          ותמיד אדע מה להם להשיב

          ואתה הקובע להיכן יש לחתור
          ואתה היודע שאלותי לפתור
          אז תשמור ותגן, תעזור ותושיע
          מגלים מאיימים שוב אותי להטביע

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          12
          • אין על מוזיקהא מנותק
            אין על מוזיקהא מנותק
            אין על מוזיקה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1214

            מאבק עיקש

            אין לי כוח להמשיך להילחם-
            בעצמי
            צועקת ומוכיחה בלי סוף את-
            עצמי
            מתאכזבת עד אין קץ-
            מעצמי
            ונשברת כל פעם מחדש-
            מעצמי

            מלראות שכל מה שבניתי
            קורס כמו מגדל רעוע של קלפים
            מלראות את הכל מתפורר
            כאילו לא עמלתי חודשים...

            אני ניצבת באותה נקודת התחלה
            עם יאוש בעיניים, וחולשה
            בלי כוח להמציא תחבולות
            הלב עייף ומותש ממלחמות
            עם אפס רצון לעוד קבלות
            למה אין קיצור דרך לעלות ??

            אבל למרות הכל, אני לא אתיאש
            אמשיך להתמיד, לבקש
            לא אשבר ואלחם בכל הכוח
            אזכור הכל ולא אנסה לשכוח
            כי גם אם כואב, אני מקריבה
            וגם אם קשה, אני מוכנה
            לשנס מותניים ולהתחיל לבנות הכל מהתחלה...

            אממ יצא לי קצת מבנה מוזר של שיר, מצטערת, תאלצו לסבול אותי גם ככה 😜

            טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            12
            • טותייייט מנותק
              טותייייט מנותק
              טותיייי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1215

              לשאול מה קורה
              ומה נשמע
              יכול לעשות
              טוב לנשמה
              לראות התעניינות
              ודאגה
              שאני כן חשובה לך
              אפילו לשנייה
              לעזור במקצת
              יכול להועיל
              אפילו קצת
              אולי להכיל
              אולי אני סתם
              חולמת שזה יקרה
              אני רק מפנטזת
              שזה יקרה
              אבל משהו אחד
              אני חייבת להגיד
              שמתי יבוא היום ותביני
              שאהבה זה דבר
              שלא חייב לומר
              טוהר

              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                #1216

                מיואשת מהחיים
                מתוסכלת מבפנים
                אבא
                למה קשה לי
                למה שורף לי
                למה כל מה שאני עושה
                יוצא דפוק
                כולי שורדת בלי סיפוק
                נמאס ממחשבות
                שתלב מטרידות
                הורסות לי תשלוה
                תמנוחה
                קשה כבר לתפוס תטוב
                בתוך כל המכאוב
                מסביב
                שמציף
                תשברם של הלב הוא מעיף
                לכל הרוחות
                ואפחד לא מקשיב לצרחות
                כל אחד עסוק בעצמו
                חושב על מה יעשה טוב לו
                והלב שלי
                נקרע
                מלראות תטעויות
                אל מול עיני
                צפות
                אילה

                אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                13
                • משורר מבולבלמ מנותק
                  משורר מבולבלמ מנותק
                  משורר מבולבל
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                  #1217

                  מוקדש לכל אלה שאף אחד לא חולם שהם חשים בודדים
                  "הוא? אין סיכוי! כל כך הרבה נמצאים סביבו... האחרון שיהיה בודד"...

                  "בודד? תדבודד"

                  במרכז ההמולה בפסגת המעמד
                  בין הלצה להמלצה יושב בדד
                  האזור גועש הכל רועש הלב אבַד
                  האירוניה במיטבה מעמדו נכבד
                  אך בַּד בּבַד מרגיש כנווד
                  אין בעולמו אלא ד' אמות של לבד

                  מהרהור למחשבה הוא נודד
                  סביבו עדיין ממשיכים להתגודד
                  מאמץ את האימרה "בודד- תתבודד"
                  להתבודד? או שמא מפחד להתמודד
                  את זכרונות העבר הוא מודד
                  אין ברירה לבסוף מצדד.

                  כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                  סימן שהשמש שוקעת!
                  ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                  צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  20
                  • משורר מבולבלמ משורר מבולבל

                    מוקדש לכל אלה שאף אחד לא חולם שהם חשים בודדים
                    "הוא? אין סיכוי! כל כך הרבה נמצאים סביבו... האחרון שיהיה בודד"...

                    "בודד? תדבודד"

                    במרכז ההמולה בפסגת המעמד
                    בין הלצה להמלצה יושב בדד
                    האזור גועש הכל רועש הלב אבַד
                    האירוניה במיטבה מעמדו נכבד
                    אך בַּד בּבַד מרגיש כנווד
                    אין בעולמו אלא ד' אמות של לבד

                    מהרהור למחשבה הוא נודד
                    סביבו עדיין ממשיכים להתגודד
                    מאמץ את האימרה "בודד- תתבודד"
                    להתבודד? או שמא מפחד להתמודד
                    את זכרונות העבר הוא מודד
                    אין ברירה לבסוף מצדד.

                    צ מנותק
                    צ מנותק
                    צופה מהצד
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1218
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • צ צופה מהצד התייחס לנושא זה ב
                    • פונץ' בננהפ מנותק
                      פונץ' בננהפ מנותק
                      פונץ' בננה
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                      #1219

                      אני בטוחה שכל מי שקורא תקטע מכיר לפחות אחד או יותר מקרים כאלו קרובים
                      וזה כואב נורא לראות את זה בעיניים.  יצא לי היום לפגוש שוב את המקרה ...
                      ודיי קרוב אליי, אותי זה שבר.
                      מי שרואה את תחילת דרכם של אותם נערים\ות במצבים האלו.. תנסו הכל כדי להיות שם, להקשיב ולעזור להם 💔🙏💔
                      תודה ענקית ל @זברה

                      כואב לראות תשנאה בעיניים,
                      ת'ריחוק מהשם, כפליים.
                      אבא, למה זה קורה?
                      הוא היה טוב,
                      עכשיו הכל נפל לו, נעלם.
                      הלך בלי לחשוב.
                      כאילו לא היה פה מעולם...
                      שכח בבום את מה שהיה,
                      עילוי של הישיבה,
                      במקום את עצמו לא מצא,
                      חיפש קצת אהבה...
                      אבא, למה זה קרה?
                      בבקשה, תהפוך את הכל,
                      שיהיה כמו בהתחלה
                      בחור חזק, עם עמוד שדרה,
                      או אפילו ...
                      שיחזור לשים רק כיפה.....

                      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                      שומע נסתרות הלב 💜

                      צופיה ג.צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      19
                      • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                        אני בטוחה שכל מי שקורא תקטע מכיר לפחות אחד או יותר מקרים כאלו קרובים
                        וזה כואב נורא לראות את זה בעיניים.  יצא לי היום לפגוש שוב את המקרה ...
                        ודיי קרוב אליי, אותי זה שבר.
                        מי שרואה את תחילת דרכם של אותם נערים\ות במצבים האלו.. תנסו הכל כדי להיות שם, להקשיב ולעזור להם 💔🙏💔
                        תודה ענקית ל @זברה

                        כואב לראות תשנאה בעיניים,
                        ת'ריחוק מהשם, כפליים.
                        אבא, למה זה קורה?
                        הוא היה טוב,
                        עכשיו הכל נפל לו, נעלם.
                        הלך בלי לחשוב.
                        כאילו לא היה פה מעולם...
                        שכח בבום את מה שהיה,
                        עילוי של הישיבה,
                        במקום את עצמו לא מצא,
                        חיפש קצת אהבה...
                        אבא, למה זה קרה?
                        בבקשה, תהפוך את הכל,
                        שיהיה כמו בהתחלה
                        בחור חזק, עם עמוד שדרה,
                        או אפילו ...
                        שיחזור לשים רק כיפה.....

                        צופיה ג.צ מנותק
                        צופיה ג.צ מנותק
                        צופיה ג.
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1220
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • צופיה ג.צ מנותק
                          צופיה ג.צ מנותק
                          צופיה ג.
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1221

                          שלום לילד התמים בגינה
                          שלום לילד שמשחק בשמחה
                          שלום לילד שאט אט הפך לנער
                          שלום לילד שליבו נשבר

                          אומר שלום לכל הילדות
                          של בית כנסת ויהדות
                          של חיי תורה רוחניים
                          של שמחות, שבתות וחגים

                          זורק את הכל, כל מה שספג
                          ומוצא את עצמו בוכה בעליית הגג
                          מראה לכולם שהוא בסדר
                          אך את האמת הוא משאיר בסתר

                          הכעס בוער לו מהעניים
                          והוא רק רוצה להתרחק כפליים
                          להיות רחוק ממה שלמד בילדותו
                          ולהפוך להיות אחר שונה מאישיותו

                          אז הוא התמכר לאלכוהול וסמים
                          וחשב שחי את החיים הטובים
                          ברח מהמציאות במועדונים ומסיבות
                          ולבסוף מצא את עצמו זרוק בין השמיכות

                          הוא מרגיש נורא, מרגיש דחוי
                          מנסה להתעלם ולהרגיש רצוי
                          כולם עליו מרחמים
                          יש כאלה שאת הקשר מנתקים

                          רק בגלל שהוא השתנה
                          רק בגלל שעבר טלטלה
                          הוא נשאר בלי אף אחד
                          עם הרגשות הכואבים בלבד

                          אך אותו נער ישאר לנצח אותו הילד
                          התמים בגינה ולא היה בודד
                          אותו הילד שזכר בית כנסת
                          שבתות, חגים ותורה מתמשכת

                          השינוי הגדול משפיע על החיצוניות
                          רק כדי לברוח מהרוחניות
                          אופי ולב טוב לא משתנים במהירות
                          ואם תסתכלו טוב תראו בו עדינות
                          ...
                          ואני מאמינה שבאותו ילד נשארה הפנימיות

                          אבא תודהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                          10
                          • צופיה ג.צ צופיה ג.

                            שלום לילד התמים בגינה
                            שלום לילד שמשחק בשמחה
                            שלום לילד שאט אט הפך לנער
                            שלום לילד שליבו נשבר

                            אומר שלום לכל הילדות
                            של בית כנסת ויהדות
                            של חיי תורה רוחניים
                            של שמחות, שבתות וחגים

                            זורק את הכל, כל מה שספג
                            ומוצא את עצמו בוכה בעליית הגג
                            מראה לכולם שהוא בסדר
                            אך את האמת הוא משאיר בסתר

                            הכעס בוער לו מהעניים
                            והוא רק רוצה להתרחק כפליים
                            להיות רחוק ממה שלמד בילדותו
                            ולהפוך להיות אחר שונה מאישיותו

                            אז הוא התמכר לאלכוהול וסמים
                            וחשב שחי את החיים הטובים
                            ברח מהמציאות במועדונים ומסיבות
                            ולבסוף מצא את עצמו זרוק בין השמיכות

                            הוא מרגיש נורא, מרגיש דחוי
                            מנסה להתעלם ולהרגיש רצוי
                            כולם עליו מרחמים
                            יש כאלה שאת הקשר מנתקים

                            רק בגלל שהוא השתנה
                            רק בגלל שעבר טלטלה
                            הוא נשאר בלי אף אחד
                            עם הרגשות הכואבים בלבד

                            אך אותו נער ישאר לנצח אותו הילד
                            התמים בגינה ולא היה בודד
                            אותו הילד שזכר בית כנסת
                            שבתות, חגים ותורה מתמשכת

                            השינוי הגדול משפיע על החיצוניות
                            רק כדי לברוח מהרוחניות
                            אופי ולב טוב לא משתנים במהירות
                            ואם תסתכלו טוב תראו בו עדינות
                            ...
                            ואני מאמינה שבאותו ילד נשארה הפנימיות

                            אבא תודהא מנותק
                            אבא תודהא מנותק
                            אבא תודה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1222
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • זברהז מנותק
                              זברהז מנותק
                              זברה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1223

                              אתה יודע,
                              שכבר עייפתי,
                              ואני לא מבין לאן זה הולך.
                              עייפתי,
                              אני מתנקה ושוב מתלכלך.
                              אתה יודע,
                              שכבר הלכתי,
                              ואני לעצמי זה סוגשל מלכודת.
                              הלכתי,
                              ואיך עוצרים? כי בא לי לרדת.

                              אתה יודע,
                              שפעם בכיתי,
                              גם אם עכשיו נגמרו הדמעות.
                              בכיתי,
                              כמו ילד שלא מצליח לראות.
                              אתה יודע,
                              שפעם נלחמתי,
                              לצאת מהפחד שסוגר בקירות,
                              נלחמתי,
                              אבל עדיף לבד, ממילים שבורות...

                              רק אתה יודע,
                              איך בשקט מגעגוע נחתכתי.
                              אתה יודע,
                              כשאני כבר שכחתי---

                              אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                              אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              14
                              • טיטוט מנותק
                                טיטוט מנותק
                                טיטו
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1224

                                איך פתאום הכל הולך
                                נעלמה לה התחושה
                                דמעות מציפות את העיניים
                                איך כל הטוב מתהפך
                                לעוד איזה מועקה
                                בא לי לקרוע את השמיים
                                איך כבר לא מולך
                                אפילו על הנשמה
                                על השריד שצמא למים

                                איך רק תגיד לי איך
                                לא רוצה ליפול. להיות עוד איזה ילד בשממה
                                איך רק תגיד לי איך
                                לא רואה את האור. רוצה לחיות ברעש שבדממה

                                איך מחפש לי עוד דרך
                                לשמור על הלב שיפעום
                                ולא יפסיק מרוב כל העומס
                                איך רואה את מה שבערך
                                גרם לי לרצות כבר לחדול
                                לא לחשוב על התקווה שעוד יש
                                איך משתיק ת'פחד שילך
                                למצוא לו בלב אחר מקום
                                שלא ישוב להשבית בי את הרגש

                                קרדיט למוזה הגרועה שמוציאה ממני את הלב אל הדף

                                אני לא עצמי.
                                תכף אשוב...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                15
                                • אוהבת מוזיקה 0א מנותק
                                  אוהבת מוזיקה 0א מנותק
                                  אוהבת מוזיקה 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אוהבת מוזיקה 0
                                  #1225

                                  עת משבר אבד כבודה
                                  נהפך הפקר צניעותה
                                  בצד נותרה מתבוננת
                                  מתמודדת

                                  העולם עוד המשיך להסתובב
                                  העוברים לא חודלו לרכל
                                  מרוץ החיים המשיך במרוצה

                                  אנשים המשיכו לפקפק
                                  מבטים בחרו להתחמק
                                  כאילו אויר נמצא בכלל
                                  כאילו אין פה שום בן אדם

                                  היא הרגישה אבודה
                                  כאילו מישהו מחק את שמה
                                  אין איש בא לעזור
                                  והיא רק זעקה בלי קול

                                  אחת שתבוא תגאל
                                  תקשיב תלטף
                                  שכבות תקלף
                                  שתציץ לעברה

                                  אחת רק אחת!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  6
                                  • טותייייט מנותק
                                    טותייייט מנותק
                                    טותיייי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1226

                                    אוהבת אותך
                                    ואת לא מבינה
                                    אני רוצה אותך
                                    להיות כלכך קרובה
                                    כמו שתמיד היינו
                                    הבסטיות
                                    כמו שתמיד חלמנו
                                    לשים פס על העולם
                                    להשתחרר מכולם
                                    איפה נעלמת לי
                                    איפה ברחת
                                    את הבטחת לי
                                    ושקרת
                                    עזבת אותי
                                    והלכת לבנות
                                    שאת קוראת להן חברות
                                    שמאחורי הגב
                                    עליך מרכלות
                                    מתי תביני
                                    שאני דואגת לך
                                    מתי תביני
                                    שאני אוהבת אותך
                                    אבל את שחכת
                                    ברחת
                                    השארת אותי
                                    לדמם לבד...
                                    טוהר

                                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    6
                                    • משורר מבולבלמ מנותק
                                      משורר מבולבלמ מנותק
                                      משורר מבולבל
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                                      #1227

                                      השיר הבא נכתב לזכרו של איש יקר שנקטף מארץ החיים בגיל צעיר.

                                      לב נוטף
                                      הוא שוכב במיטה ונזכר
                                      ברגעים קטנים שלא יחזרו לעולם
                                      ובסוף תמיד אוסף אותו חלום מוכר
                                      על זמן מתוק שהיה ונעלם

                                      הוא יושב בחלון ודומע
                                      מתי יבוא הסוף הוא ממלמל
                                      יללת חתול מן הרחוב שומע
                                      בכאב הוא מצטרף ומילל

                                      פזמון:
                                      עד שגעגוע יחלוף, הלב יפסיק כבר לנטוף
                                      הדם יהפוך שוב למים
                                      עד שמרגוע יעטוף, עד שאגיע אל הסוף
                                      השמש תזרח בשמים

                                      הוא פוסע בשממה ומתגעגע
                                      לימים יפים שהוא היה ממש צעיר
                                      ועוד רגע הוא הולך להשתגע
                                      הבדידות מתוחה מקיר אל קיר

                                      הוא עומד בתפילה בלי ניע
                                      הכאב מכה גלים גלים
                                      מכה אחת נוספת אותו תכניע
                                      פצע פתוח שלעולם לא יחלים

                                      פזמון: עד שגעגוע...

                                      כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                                      סימן שהשמש שוקעת!
                                      ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      14
                                      • משורר מבולבלמ משורר מבולבל

                                        אבא מסור

                                        ממעמקים קראתי אליך אבא שלי, אבא יקר
                                        מבורות נשברים שיוועתי אליך שתוציאני בשלום מן המיצר
                                        ואתה כספת לדמעותי, ואני נכספתי בפני

                                        מֵעַמַקִים צעקתי אליך בוא ותכסני, הלילה כה קר
                                        משאול תחתיות בכיתי אליך, אנא א-לי אל תהיה מנוכר
                                        ואתה אספת דמעותי, ואני נחשפתי במערומי

                                        פזמון: ואף פעם לא השבת את פני ריקם
                                        לא ביום קודר גם לא ביום נקם
                                        כי כשאבא שומע את ילדו בוכה
                                        הוא שוכח הכל ואת הדמעות מוחה

                                        בלב שותת בכיתי אליך אבא שלי, אבא רחמן
                                        אני מתמוטט והשברים מתפזרים ברוח- לא נותר סימן
                                        ואתה שמרת עלי, ואני עמדתי על רגלי

                                        בגבור אויבי התחננתי אליך, א-ל מלך נאמן
                                        הצילני מפח יקוש, קיימני והגיעני לאותו הזמן
                                        ואתה שברת צוררי, ואני שרתי את שירי

                                        פזמון: ואף פעם לא השבת את פני ריקם
                                        לא ביום קודר גם לא ביום נקם
                                        כי כשאבא רואה את ילדו מתייסר
                                        הוא שוכח הכל ומיד מתמסר

                                        ANASTASIAA מנותק
                                        ANASTASIAA מנותק
                                        ANASTASIA
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1228
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מוטי טבקמ מנותק
                                          מוטי טבקמ מנותק
                                          מוטי טבק
                                          מנהלים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1229

                                          @ANASTASIA נא לקרוא את חוקי הקטגוריה לפני כתיבת פוסט!!!

                                          "כל מוזיקה היא מוזיקה עממית, מעולם לא שמעתי סוס שר שיר."

                                          לואי ארמסטרונג

                                          צריכים מחשב? המחשב נשבר? מחפשים ציוד הקיפי למחשב?
                                          צרו איתי עוד היום קשר!
                                          motitechpc@gmail.com | 0583293193

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול