דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י מנותק
    י מנותק
    יאיא
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1207
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • י מנותק
      י מנותק
      יאיא
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1208

      מהו השיר שלך?

      מהו השיר שמתנגן לך בראש שכשתשמע תוכל לפרוס כנפיים
      שכל המילים יושבות במקום והזמן עצר בינתיים
      וכשיבוא לו עוד יום קצת עצוב
      איתו תהיה מוכרח לזוז

      עוד לילה יורד
      על מי אתה חושב
      באורות פנסים את החושך מאירים את הקשיים כל הזכרונות של החיים
      והנה היום עולה

      גשם מתחיל לשטוף את הרחובות והשיר עדיין מזמר
      תמיד במילים גבוהות או נמוכות הוא יקנה הוא ידבר
      וכשיבוא לו עוד יום קצת עצוב קצת עלוב אל תיתן לו להיגמר
      בשעה מאוחרת אתה לבד בדרך עוד תשמע אותו מתנגן

      ANASTASIAA תגובה 1 תגובה אחרונה
      11
      • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
        לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
        לא הכל טוב אבל הכל לטובה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
        #1209

        דיי לקטלג! ..
        לפי מספר עוקבים
        כמות המיליונים
        מספר בניינים
        וואי כמה לייקים
        ואי איזה סלב
        אף סולד
        מצח יורד
        גוף של דוגמן
        שפתיים מהיצרן
        ואי איזה פוזה
        תפס לו ת'גובה
        רולדס חדיש
        מושלם.. בלי להכפיש
        ואי כמה גולים
        כשרונות מנוצלים
        איזה בעיטה
        שיחקתה אותה
        מתי כבר נפסיק
        ללב נקשיב
        נבחן את הלב
        נבין שהמפורסם יכול להיות גם כלב
        והוא שיש לנו ממנו פרפרים
        יכול לתקוע לנו סכינים
        ההוא ששר ומרגש לנו תבפנים
        עושה אתזה נטו בשביל הכספים
        גם ההוא הפסיכאטר
        או שקוראים לו מאסטר
        אין דבר שהוא לא יכול
        בשניה הוא מביא תמליון
        הוא כן הוא בוכה בלילות
        נמאס לו לחיות
        ואנחנו מתים עליו
        מקנאים בו
        במהה בדכאונות שלו
        במה בנפילות שלו
        סתכלו על עצמיכם אתם גדולים
        גם אם אין לכם עוקבים
        אתם חזקים
        בדחית סיפוקים
        אתם חזקים
        לא כי אתם לא נופלים
        אלה כי אתם לא שוכחים
        לקום
        כל פעם מחדש
        בלי לאבד
        את התחושה
        של ההתחלה
        תזכרו תמיד
        שאתם הכי מפורסמים
        אצל אלוקים
        אתם אהובים
        רק מעצם היותכם בנים
        אל תשכחו בשביל מה אתם חיים
        אצל אלוקים אתם סופרמנים
        כי לקחתם ת'צמכם בידיים
        מכל התגברות שלכם
        בשמיים מוחאים לכם כפיים
        אז תתגאו
        כן ישלכם אבא למעלה
        שלא מפסיק לחשוב עליכם
        ועושה רק מה שטוב לכם
        תסמכו עליו
        הוא מאמין בכם.....
        עובדה שהוא החזיר לכם
        תנשמה
        אבאאא תודה על כל נשימה
        אילה

        אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        27
        • TALYT מנותק
          TALYT מנותק
          TALY
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1210

          בדרך אל האור
          לפעמים יש הרים
          דרושים מאמצים לטפס לראש
          לפעמים יש בקעות
          דרושים סולמות כדי לעלות
          לפעמים יש מנהרות
          דרושים פנסים שיובילו אל הפתח

          וכל זאת ואני שליו
          יש לי ליווי אני לא לבד
          אני עם אבא אוהב
          הוא הולך איתי יד ביד
          ומרגיע
          בסוף אל האור נגיע....

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          8
          • LOVE MEL מנותק
            LOVE MEL מנותק
            LOVE ME
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי LOVE ME
            #1211

            הטעות שלי
            היום עשיתי טעות,
            מבלי לבקש מעצמי או מאחרים רשות.
            טעות מצערת וכואבת,
            ואותכם אני ממש שואלת.
            האם יש לי אפשרות,
            אולי תתנו לי רשות?
            ואתם כנראה עונים בנחישות
            רשות?
            מה? ואיך?
            ואני אנא אני באה,
            רוצה לדעת אם יש דרך חזרה.
            ולכם אני עונה : חשבתי שאני את הכל יודעת,
            ועכשיו גליתי שאיני יודעת אפילו לא קצת.
            אגיד לכם את אשר על ליבי,
            ואולי תראו, תעידו בעדי.
            כל אחד הוא בן אדם,
            ולטעות מותר מדי פעם,
            ושטועים לתקן צריך לדעת,
            כי אני ברת דעת.
            ואני עם דמעות בעיניים,
            מסתכלת לשמיים.
            אמנם טעות גשמית טעיתי,
            ומה עם אותם דברים אותם עשיתי
            כלפיך אבא?
            התסלח? תמחל?
            ואנחנו יודעים שאתה רחום,
            ומקבל שבים במבטך החנון.
            והוא כל דמעה שלי ושלכם יאסוף,
            ואל תשובתינו ותפילתינו יכסוף.
            שלך הילדה הקטנה והטועה

            שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            12
            • טותייייט מנותק
              טותייייט מנותק
              טותיייי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1212

              אבא הלוואי שתאהב אותי ככה
              אבא אמן שתמיד תהיה איתי כמו שהבטחת
              אבא הלוואי שתמיד אהיה מאושרת
              אבא אמן שאשאר אני ולא אחרת

              אבא תדע שתמיד אני מתפללת
              אבא תאמין בי שבדרך שלך אני בוחרת
              אבא תדע שלפעמים אני נופלת
              אבא תאמין בי גם כשאני מושפלת

              אבא אני אותך אוהבת
              אבא פעמים אני משקרת
              אבא הכל מאהבה
              אבא הכל מרצון להיות קרובה

              אבא פעמים מרגישה מעט רחוק
              אבא פעמים מרגישה לא טוב
              אבא לפעמים לעבירה יש טעם מתוק
              אבא לפעמים יודעת גם לשתוק

              אבא אני יודעת שאתה שומע
              אבא שאני בוכה אני מרגישה שאתה דומע
              אבא אני יודעת שאתה הוא זה שקובע
              אבא לפעמים הרגש בי מתעתע

              אבא ברגעים שהכל שחור
              אבא לפעמים רוצה מעט אור
              אבא תמיד תחזיק את ידי
              אבא אתה תמיד בתוך ליבי!

              טוהר

              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              11
              • תחדש אותנו באמתת מנותק
                תחדש אותנו באמתת מנותק
                תחדש אותנו באמת
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי תחדש אותנו באמת
                #1213

                מתי אעמוד?

                מול עיני בחלון העץ מתנודד
                גם ראשי בחלום בסחרור מתמודד
                בין לילה ליום, בין מים לאש
                מתנדנד מתפתל, רק לא להתייאש

                בין חושך לאור, מתנדנד מְדַמֵם
                בין אוקיינוס מטביע ללפיד מתרומם
                שוב רצון מתנפץ כגלים אל החוף
                שוב גלים מאיימים אותי לסחוף

                הם מלטפים, מחבקים, וקוראים לי: בוא
                מבלבול ולֵאוּת נמציא לך מחבוא
                ואני ממלמל, מנסה בקול לקרוא
                האם בשביל זה היה צריך אותי לברוא?

                האם בשביל ליפול לעולם הזה באתי?
                האם בשביל זה מרחם אמי יצאתי?
                האם בשביל זה, יש יעד בסוף?
                או שמשביל זה, הרוח אותי תאסוף?

                הרוח אותי תאסוף לשמים
                עת אני אשתוקק, שוב לשקוע במים
                ואז בי יטיחו כל כוכבי לילה
                את מה שדחקתי כשחלף הלילה

                מדוע נשארת כשאנחנו הלכנו?
                מדוע ישנת כשאנחנו עבדנו?
                ולמה נותרת, מתפלש בשלולית?
                האם לא ידעת שיש לך תכלית?

                ואיך לא לחמת על הכיוון של חייך
                לא שברת שינים, לא מסרת נפשך
                לא חתרת בעוז ברגע המכריע
                והנחת למים אותך להטביע

                לא נולדת כך סתם, גם אתה ידעת
                רק לעבוד את קונך, לשם כך נולדת
                אך כשבאה העת, מטרתך למלא
                נרדמת, שכחת כל ערך נעלה

                הם ישימו לְפָנַי דברים שידעתי
                ובכל זאת נטשתי, כאילו שכחתי
                ואני לא אדע מה להם להשיב
                גם אותם לא אוכל אחור להשיב

                נאלמים הגלים, המייתם עוד רועשת
                כמו דוב לחבקני, כמו דג ברשת
                אומרים לי עזוב, הוא אבוד, המאבק
                כמונו ידעת, כבר נדבק בך האבק

                וגם אם תצליח לעמוד זה עתה
                זה יהיה רק עתה, ולא אתה
                אתה תישאר מתבוסס בבוץ
                לא תוכל להפריד לעולם את המוץ

                בפעם הבאה שוב תשכח את הכל
                תיסחף, תיגרף, תיפלט אל החול
                ומשם הגלים ישטפוך חזרה
                שוב תיפול, תידרדר, לארץ גזרה

                ואני מתדרדר, מתנדנד, נאבק
                מתאמץ להשליך מעלי האבק
                מנסה עוד ללחום על חירותי לעמוד
                מתי לא אפול, מתי אעמוד?

                ורק אתה המכיר מי הוא הטועה
                וחומל ושומר על בנך התועה
                ואני מטלטל בלב ים שוב ושוב
                ומרגיש לפעמים כמו עבד עלוב

                מתי אעבוד רק אותך לבדך
                מתי אהיה רק שלך, עבדך
                את המיית הגלים אשתיק, לא אקשיב
                ותמיד אדע מה להם להשיב

                ואתה הקובע להיכן יש לחתור
                ואתה היודע שאלותי לפתור
                אז תשמור ותגן, תעזור ותושיע
                מגלים מאיימים שוב אותי להטביע

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                12
                • אין על מוזיקהא מנותק
                  אין על מוזיקהא מנותק
                  אין על מוזיקה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1214

                  מאבק עיקש

                  אין לי כוח להמשיך להילחם-
                  בעצמי
                  צועקת ומוכיחה בלי סוף את-
                  עצמי
                  מתאכזבת עד אין קץ-
                  מעצמי
                  ונשברת כל פעם מחדש-
                  מעצמי

                  מלראות שכל מה שבניתי
                  קורס כמו מגדל רעוע של קלפים
                  מלראות את הכל מתפורר
                  כאילו לא עמלתי חודשים...

                  אני ניצבת באותה נקודת התחלה
                  עם יאוש בעיניים, וחולשה
                  בלי כוח להמציא תחבולות
                  הלב עייף ומותש ממלחמות
                  עם אפס רצון לעוד קבלות
                  למה אין קיצור דרך לעלות ??

                  אבל למרות הכל, אני לא אתיאש
                  אמשיך להתמיד, לבקש
                  לא אשבר ואלחם בכל הכוח
                  אזכור הכל ולא אנסה לשכוח
                  כי גם אם כואב, אני מקריבה
                  וגם אם קשה, אני מוכנה
                  לשנס מותניים ולהתחיל לבנות הכל מהתחלה...

                  אממ יצא לי קצת מבנה מוזר של שיר, מצטערת, תאלצו לסבול אותי גם ככה 😜

                  טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  12
                  • טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1215

                    לשאול מה קורה
                    ומה נשמע
                    יכול לעשות
                    טוב לנשמה
                    לראות התעניינות
                    ודאגה
                    שאני כן חשובה לך
                    אפילו לשנייה
                    לעזור במקצת
                    יכול להועיל
                    אפילו קצת
                    אולי להכיל
                    אולי אני סתם
                    חולמת שזה יקרה
                    אני רק מפנטזת
                    שזה יקרה
                    אבל משהו אחד
                    אני חייבת להגיד
                    שמתי יבוא היום ותביני
                    שאהבה זה דבר
                    שלא חייב לומר
                    טוהר

                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    9
                    • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                      לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                      לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                      #1216

                      מיואשת מהחיים
                      מתוסכלת מבפנים
                      אבא
                      למה קשה לי
                      למה שורף לי
                      למה כל מה שאני עושה
                      יוצא דפוק
                      כולי שורדת בלי סיפוק
                      נמאס ממחשבות
                      שתלב מטרידות
                      הורסות לי תשלוה
                      תמנוחה
                      קשה כבר לתפוס תטוב
                      בתוך כל המכאוב
                      מסביב
                      שמציף
                      תשברם של הלב הוא מעיף
                      לכל הרוחות
                      ואפחד לא מקשיב לצרחות
                      כל אחד עסוק בעצמו
                      חושב על מה יעשה טוב לו
                      והלב שלי
                      נקרע
                      מלראות תטעויות
                      אל מול עיני
                      צפות
                      אילה

                      אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      13
                      • משורר מבולבלמ מנותק
                        משורר מבולבלמ מנותק
                        משורר מבולבל
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                        #1217

                        מוקדש לכל אלה שאף אחד לא חולם שהם חשים בודדים
                        "הוא? אין סיכוי! כל כך הרבה נמצאים סביבו... האחרון שיהיה בודד"...

                        "בודד? תדבודד"

                        במרכז ההמולה בפסגת המעמד
                        בין הלצה להמלצה יושב בדד
                        האזור גועש הכל רועש הלב אבַד
                        האירוניה במיטבה מעמדו נכבד
                        אך בַּד בּבַד מרגיש כנווד
                        אין בעולמו אלא ד' אמות של לבד

                        מהרהור למחשבה הוא נודד
                        סביבו עדיין ממשיכים להתגודד
                        מאמץ את האימרה "בודד- תתבודד"
                        להתבודד? או שמא מפחד להתמודד
                        את זכרונות העבר הוא מודד
                        אין ברירה לבסוף מצדד.

                        כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                        סימן שהשמש שוקעת!
                        ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                        צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        20
                        • משורר מבולבלמ משורר מבולבל

                          מוקדש לכל אלה שאף אחד לא חולם שהם חשים בודדים
                          "הוא? אין סיכוי! כל כך הרבה נמצאים סביבו... האחרון שיהיה בודד"...

                          "בודד? תדבודד"

                          במרכז ההמולה בפסגת המעמד
                          בין הלצה להמלצה יושב בדד
                          האזור גועש הכל רועש הלב אבַד
                          האירוניה במיטבה מעמדו נכבד
                          אך בַּד בּבַד מרגיש כנווד
                          אין בעולמו אלא ד' אמות של לבד

                          מהרהור למחשבה הוא נודד
                          סביבו עדיין ממשיכים להתגודד
                          מאמץ את האימרה "בודד- תתבודד"
                          להתבודד? או שמא מפחד להתמודד
                          את זכרונות העבר הוא מודד
                          אין ברירה לבסוף מצדד.

                          צ מנותק
                          צ מנותק
                          צופה מהצד
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1218
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • צ צופה מהצד התייחס לנושא זה ב
                          • פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננה
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                            #1219

                            אני בטוחה שכל מי שקורא תקטע מכיר לפחות אחד או יותר מקרים כאלו קרובים
                            וזה כואב נורא לראות את זה בעיניים.  יצא לי היום לפגוש שוב את המקרה ...
                            ודיי קרוב אליי, אותי זה שבר.
                            מי שרואה את תחילת דרכם של אותם נערים\ות במצבים האלו.. תנסו הכל כדי להיות שם, להקשיב ולעזור להם 💔🙏💔
                            תודה ענקית ל @זברה

                            כואב לראות תשנאה בעיניים,
                            ת'ריחוק מהשם, כפליים.
                            אבא, למה זה קורה?
                            הוא היה טוב,
                            עכשיו הכל נפל לו, נעלם.
                            הלך בלי לחשוב.
                            כאילו לא היה פה מעולם...
                            שכח בבום את מה שהיה,
                            עילוי של הישיבה,
                            במקום את עצמו לא מצא,
                            חיפש קצת אהבה...
                            אבא, למה זה קרה?
                            בבקשה, תהפוך את הכל,
                            שיהיה כמו בהתחלה
                            בחור חזק, עם עמוד שדרה,
                            או אפילו ...
                            שיחזור לשים רק כיפה.....

                            אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                            שומע נסתרות הלב 💜

                            צופיה ג.צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            19
                            • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                              אני בטוחה שכל מי שקורא תקטע מכיר לפחות אחד או יותר מקרים כאלו קרובים
                              וזה כואב נורא לראות את זה בעיניים.  יצא לי היום לפגוש שוב את המקרה ...
                              ודיי קרוב אליי, אותי זה שבר.
                              מי שרואה את תחילת דרכם של אותם נערים\ות במצבים האלו.. תנסו הכל כדי להיות שם, להקשיב ולעזור להם 💔🙏💔
                              תודה ענקית ל @זברה

                              כואב לראות תשנאה בעיניים,
                              ת'ריחוק מהשם, כפליים.
                              אבא, למה זה קורה?
                              הוא היה טוב,
                              עכשיו הכל נפל לו, נעלם.
                              הלך בלי לחשוב.
                              כאילו לא היה פה מעולם...
                              שכח בבום את מה שהיה,
                              עילוי של הישיבה,
                              במקום את עצמו לא מצא,
                              חיפש קצת אהבה...
                              אבא, למה זה קרה?
                              בבקשה, תהפוך את הכל,
                              שיהיה כמו בהתחלה
                              בחור חזק, עם עמוד שדרה,
                              או אפילו ...
                              שיחזור לשים רק כיפה.....

                              צופיה ג.צ מנותק
                              צופיה ג.צ מנותק
                              צופיה ג.
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1220
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • צופיה ג.צ מנותק
                                צופיה ג.צ מנותק
                                צופיה ג.
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1221

                                שלום לילד התמים בגינה
                                שלום לילד שמשחק בשמחה
                                שלום לילד שאט אט הפך לנער
                                שלום לילד שליבו נשבר

                                אומר שלום לכל הילדות
                                של בית כנסת ויהדות
                                של חיי תורה רוחניים
                                של שמחות, שבתות וחגים

                                זורק את הכל, כל מה שספג
                                ומוצא את עצמו בוכה בעליית הגג
                                מראה לכולם שהוא בסדר
                                אך את האמת הוא משאיר בסתר

                                הכעס בוער לו מהעניים
                                והוא רק רוצה להתרחק כפליים
                                להיות רחוק ממה שלמד בילדותו
                                ולהפוך להיות אחר שונה מאישיותו

                                אז הוא התמכר לאלכוהול וסמים
                                וחשב שחי את החיים הטובים
                                ברח מהמציאות במועדונים ומסיבות
                                ולבסוף מצא את עצמו זרוק בין השמיכות

                                הוא מרגיש נורא, מרגיש דחוי
                                מנסה להתעלם ולהרגיש רצוי
                                כולם עליו מרחמים
                                יש כאלה שאת הקשר מנתקים

                                רק בגלל שהוא השתנה
                                רק בגלל שעבר טלטלה
                                הוא נשאר בלי אף אחד
                                עם הרגשות הכואבים בלבד

                                אך אותו נער ישאר לנצח אותו הילד
                                התמים בגינה ולא היה בודד
                                אותו הילד שזכר בית כנסת
                                שבתות, חגים ותורה מתמשכת

                                השינוי הגדול משפיע על החיצוניות
                                רק כדי לברוח מהרוחניות
                                אופי ולב טוב לא משתנים במהירות
                                ואם תסתכלו טוב תראו בו עדינות
                                ...
                                ואני מאמינה שבאותו ילד נשארה הפנימיות

                                אבא תודהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                10
                                • צופיה ג.צ צופיה ג.

                                  שלום לילד התמים בגינה
                                  שלום לילד שמשחק בשמחה
                                  שלום לילד שאט אט הפך לנער
                                  שלום לילד שליבו נשבר

                                  אומר שלום לכל הילדות
                                  של בית כנסת ויהדות
                                  של חיי תורה רוחניים
                                  של שמחות, שבתות וחגים

                                  זורק את הכל, כל מה שספג
                                  ומוצא את עצמו בוכה בעליית הגג
                                  מראה לכולם שהוא בסדר
                                  אך את האמת הוא משאיר בסתר

                                  הכעס בוער לו מהעניים
                                  והוא רק רוצה להתרחק כפליים
                                  להיות רחוק ממה שלמד בילדותו
                                  ולהפוך להיות אחר שונה מאישיותו

                                  אז הוא התמכר לאלכוהול וסמים
                                  וחשב שחי את החיים הטובים
                                  ברח מהמציאות במועדונים ומסיבות
                                  ולבסוף מצא את עצמו זרוק בין השמיכות

                                  הוא מרגיש נורא, מרגיש דחוי
                                  מנסה להתעלם ולהרגיש רצוי
                                  כולם עליו מרחמים
                                  יש כאלה שאת הקשר מנתקים

                                  רק בגלל שהוא השתנה
                                  רק בגלל שעבר טלטלה
                                  הוא נשאר בלי אף אחד
                                  עם הרגשות הכואבים בלבד

                                  אך אותו נער ישאר לנצח אותו הילד
                                  התמים בגינה ולא היה בודד
                                  אותו הילד שזכר בית כנסת
                                  שבתות, חגים ותורה מתמשכת

                                  השינוי הגדול משפיע על החיצוניות
                                  רק כדי לברוח מהרוחניות
                                  אופי ולב טוב לא משתנים במהירות
                                  ואם תסתכלו טוב תראו בו עדינות
                                  ...
                                  ואני מאמינה שבאותו ילד נשארה הפנימיות

                                  אבא תודהא מנותק
                                  אבא תודהא מנותק
                                  אבא תודה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1222
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • זברהז מנותק
                                    זברהז מנותק
                                    זברה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1223

                                    אתה יודע,
                                    שכבר עייפתי,
                                    ואני לא מבין לאן זה הולך.
                                    עייפתי,
                                    אני מתנקה ושוב מתלכלך.
                                    אתה יודע,
                                    שכבר הלכתי,
                                    ואני לעצמי זה סוגשל מלכודת.
                                    הלכתי,
                                    ואיך עוצרים? כי בא לי לרדת.

                                    אתה יודע,
                                    שפעם בכיתי,
                                    גם אם עכשיו נגמרו הדמעות.
                                    בכיתי,
                                    כמו ילד שלא מצליח לראות.
                                    אתה יודע,
                                    שפעם נלחמתי,
                                    לצאת מהפחד שסוגר בקירות,
                                    נלחמתי,
                                    אבל עדיף לבד, ממילים שבורות...

                                    רק אתה יודע,
                                    איך בשקט מגעגוע נחתכתי.
                                    אתה יודע,
                                    כשאני כבר שכחתי---

                                    אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                                    אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    14
                                    • טיטוט מנותק
                                      טיטוט מנותק
                                      טיטו
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1224

                                      איך פתאום הכל הולך
                                      נעלמה לה התחושה
                                      דמעות מציפות את העיניים
                                      איך כל הטוב מתהפך
                                      לעוד איזה מועקה
                                      בא לי לקרוע את השמיים
                                      איך כבר לא מולך
                                      אפילו על הנשמה
                                      על השריד שצמא למים

                                      איך רק תגיד לי איך
                                      לא רוצה ליפול. להיות עוד איזה ילד בשממה
                                      איך רק תגיד לי איך
                                      לא רואה את האור. רוצה לחיות ברעש שבדממה

                                      איך מחפש לי עוד דרך
                                      לשמור על הלב שיפעום
                                      ולא יפסיק מרוב כל העומס
                                      איך רואה את מה שבערך
                                      גרם לי לרצות כבר לחדול
                                      לא לחשוב על התקווה שעוד יש
                                      איך משתיק ת'פחד שילך
                                      למצוא לו בלב אחר מקום
                                      שלא ישוב להשבית בי את הרגש

                                      קרדיט למוזה הגרועה שמוציאה ממני את הלב אל הדף

                                      אני לא עצמי.
                                      תכף אשוב...

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      15
                                      • אוהבת מוזיקה 0א מנותק
                                        אוהבת מוזיקה 0א מנותק
                                        אוהבת מוזיקה 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אוהבת מוזיקה 0
                                        #1225

                                        עת משבר אבד כבודה
                                        נהפך הפקר צניעותה
                                        בצד נותרה מתבוננת
                                        מתמודדת

                                        העולם עוד המשיך להסתובב
                                        העוברים לא חודלו לרכל
                                        מרוץ החיים המשיך במרוצה

                                        אנשים המשיכו לפקפק
                                        מבטים בחרו להתחמק
                                        כאילו אויר נמצא בכלל
                                        כאילו אין פה שום בן אדם

                                        היא הרגישה אבודה
                                        כאילו מישהו מחק את שמה
                                        אין איש בא לעזור
                                        והיא רק זעקה בלי קול

                                        אחת שתבוא תגאל
                                        תקשיב תלטף
                                        שכבות תקלף
                                        שתציץ לעברה

                                        אחת רק אחת!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • טותייייט מנותק
                                          טותייייט מנותק
                                          טותיייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1226

                                          אוהבת אותך
                                          ואת לא מבינה
                                          אני רוצה אותך
                                          להיות כלכך קרובה
                                          כמו שתמיד היינו
                                          הבסטיות
                                          כמו שתמיד חלמנו
                                          לשים פס על העולם
                                          להשתחרר מכולם
                                          איפה נעלמת לי
                                          איפה ברחת
                                          את הבטחת לי
                                          ושקרת
                                          עזבת אותי
                                          והלכת לבנות
                                          שאת קוראת להן חברות
                                          שמאחורי הגב
                                          עליך מרכלות
                                          מתי תביני
                                          שאני דואגת לך
                                          מתי תביני
                                          שאני אוהבת אותך
                                          אבל את שחכת
                                          ברחת
                                          השארת אותי
                                          לדמם לבד...
                                          טוהר

                                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול