דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 786.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
    לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
    לא הכל טוב אבל הכל לטובה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
    #1209

    דיי לקטלג! ..
    לפי מספר עוקבים
    כמות המיליונים
    מספר בניינים
    וואי כמה לייקים
    ואי איזה סלב
    אף סולד
    מצח יורד
    גוף של דוגמן
    שפתיים מהיצרן
    ואי איזה פוזה
    תפס לו ת'גובה
    רולדס חדיש
    מושלם.. בלי להכפיש
    ואי כמה גולים
    כשרונות מנוצלים
    איזה בעיטה
    שיחקתה אותה
    מתי כבר נפסיק
    ללב נקשיב
    נבחן את הלב
    נבין שהמפורסם יכול להיות גם כלב
    והוא שיש לנו ממנו פרפרים
    יכול לתקוע לנו סכינים
    ההוא ששר ומרגש לנו תבפנים
    עושה אתזה נטו בשביל הכספים
    גם ההוא הפסיכאטר
    או שקוראים לו מאסטר
    אין דבר שהוא לא יכול
    בשניה הוא מביא תמליון
    הוא כן הוא בוכה בלילות
    נמאס לו לחיות
    ואנחנו מתים עליו
    מקנאים בו
    במהה בדכאונות שלו
    במה בנפילות שלו
    סתכלו על עצמיכם אתם גדולים
    גם אם אין לכם עוקבים
    אתם חזקים
    בדחית סיפוקים
    אתם חזקים
    לא כי אתם לא נופלים
    אלה כי אתם לא שוכחים
    לקום
    כל פעם מחדש
    בלי לאבד
    את התחושה
    של ההתחלה
    תזכרו תמיד
    שאתם הכי מפורסמים
    אצל אלוקים
    אתם אהובים
    רק מעצם היותכם בנים
    אל תשכחו בשביל מה אתם חיים
    אצל אלוקים אתם סופרמנים
    כי לקחתם ת'צמכם בידיים
    מכל התגברות שלכם
    בשמיים מוחאים לכם כפיים
    אז תתגאו
    כן ישלכם אבא למעלה
    שלא מפסיק לחשוב עליכם
    ועושה רק מה שטוב לכם
    תסמכו עליו
    הוא מאמין בכם.....
    עובדה שהוא החזיר לכם
    תנשמה
    אבאאא תודה על כל נשימה
    אילה

    אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    27
    • TALYT מנותק
      TALYT מנותק
      TALY
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1210

      בדרך אל האור
      לפעמים יש הרים
      דרושים מאמצים לטפס לראש
      לפעמים יש בקעות
      דרושים סולמות כדי לעלות
      לפעמים יש מנהרות
      דרושים פנסים שיובילו אל הפתח

      וכל זאת ואני שליו
      יש לי ליווי אני לא לבד
      אני עם אבא אוהב
      הוא הולך איתי יד ביד
      ומרגיע
      בסוף אל האור נגיע....

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • LOVE MEL מנותק
        LOVE MEL מנותק
        LOVE ME
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי LOVE ME
        #1211

        הטעות שלי
        היום עשיתי טעות,
        מבלי לבקש מעצמי או מאחרים רשות.
        טעות מצערת וכואבת,
        ואותכם אני ממש שואלת.
        האם יש לי אפשרות,
        אולי תתנו לי רשות?
        ואתם כנראה עונים בנחישות
        רשות?
        מה? ואיך?
        ואני אנא אני באה,
        רוצה לדעת אם יש דרך חזרה.
        ולכם אני עונה : חשבתי שאני את הכל יודעת,
        ועכשיו גליתי שאיני יודעת אפילו לא קצת.
        אגיד לכם את אשר על ליבי,
        ואולי תראו, תעידו בעדי.
        כל אחד הוא בן אדם,
        ולטעות מותר מדי פעם,
        ושטועים לתקן צריך לדעת,
        כי אני ברת דעת.
        ואני עם דמעות בעיניים,
        מסתכלת לשמיים.
        אמנם טעות גשמית טעיתי,
        ומה עם אותם דברים אותם עשיתי
        כלפיך אבא?
        התסלח? תמחל?
        ואנחנו יודעים שאתה רחום,
        ומקבל שבים במבטך החנון.
        והוא כל דמעה שלי ושלכם יאסוף,
        ואל תשובתינו ותפילתינו יכסוף.
        שלך הילדה הקטנה והטועה

        שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        12
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1212

          אבא הלוואי שתאהב אותי ככה
          אבא אמן שתמיד תהיה איתי כמו שהבטחת
          אבא הלוואי שתמיד אהיה מאושרת
          אבא אמן שאשאר אני ולא אחרת

          אבא תדע שתמיד אני מתפללת
          אבא תאמין בי שבדרך שלך אני בוחרת
          אבא תדע שלפעמים אני נופלת
          אבא תאמין בי גם כשאני מושפלת

          אבא אני אותך אוהבת
          אבא פעמים אני משקרת
          אבא הכל מאהבה
          אבא הכל מרצון להיות קרובה

          אבא פעמים מרגישה מעט רחוק
          אבא פעמים מרגישה לא טוב
          אבא לפעמים לעבירה יש טעם מתוק
          אבא לפעמים יודעת גם לשתוק

          אבא אני יודעת שאתה שומע
          אבא שאני בוכה אני מרגישה שאתה דומע
          אבא אני יודעת שאתה הוא זה שקובע
          אבא לפעמים הרגש בי מתעתע

          אבא ברגעים שהכל שחור
          אבא לפעמים רוצה מעט אור
          אבא תמיד תחזיק את ידי
          אבא אתה תמיד בתוך ליבי!

          טוהר

          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          11
          • תחדש אותנו באמתת מנותק
            תחדש אותנו באמתת מנותק
            תחדש אותנו באמת
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי תחדש אותנו באמת
            #1213

            מתי אעמוד?

            מול עיני בחלון העץ מתנודד
            גם ראשי בחלום בסחרור מתמודד
            בין לילה ליום, בין מים לאש
            מתנדנד מתפתל, רק לא להתייאש

            בין חושך לאור, מתנדנד מְדַמֵם
            בין אוקיינוס מטביע ללפיד מתרומם
            שוב רצון מתנפץ כגלים אל החוף
            שוב גלים מאיימים אותי לסחוף

            הם מלטפים, מחבקים, וקוראים לי: בוא
            מבלבול ולֵאוּת נמציא לך מחבוא
            ואני ממלמל, מנסה בקול לקרוא
            האם בשביל זה היה צריך אותי לברוא?

            האם בשביל ליפול לעולם הזה באתי?
            האם בשביל זה מרחם אמי יצאתי?
            האם בשביל זה, יש יעד בסוף?
            או שמשביל זה, הרוח אותי תאסוף?

            הרוח אותי תאסוף לשמים
            עת אני אשתוקק, שוב לשקוע במים
            ואז בי יטיחו כל כוכבי לילה
            את מה שדחקתי כשחלף הלילה

            מדוע נשארת כשאנחנו הלכנו?
            מדוע ישנת כשאנחנו עבדנו?
            ולמה נותרת, מתפלש בשלולית?
            האם לא ידעת שיש לך תכלית?

            ואיך לא לחמת על הכיוון של חייך
            לא שברת שינים, לא מסרת נפשך
            לא חתרת בעוז ברגע המכריע
            והנחת למים אותך להטביע

            לא נולדת כך סתם, גם אתה ידעת
            רק לעבוד את קונך, לשם כך נולדת
            אך כשבאה העת, מטרתך למלא
            נרדמת, שכחת כל ערך נעלה

            הם ישימו לְפָנַי דברים שידעתי
            ובכל זאת נטשתי, כאילו שכחתי
            ואני לא אדע מה להם להשיב
            גם אותם לא אוכל אחור להשיב

            נאלמים הגלים, המייתם עוד רועשת
            כמו דוב לחבקני, כמו דג ברשת
            אומרים לי עזוב, הוא אבוד, המאבק
            כמונו ידעת, כבר נדבק בך האבק

            וגם אם תצליח לעמוד זה עתה
            זה יהיה רק עתה, ולא אתה
            אתה תישאר מתבוסס בבוץ
            לא תוכל להפריד לעולם את המוץ

            בפעם הבאה שוב תשכח את הכל
            תיסחף, תיגרף, תיפלט אל החול
            ומשם הגלים ישטפוך חזרה
            שוב תיפול, תידרדר, לארץ גזרה

            ואני מתדרדר, מתנדנד, נאבק
            מתאמץ להשליך מעלי האבק
            מנסה עוד ללחום על חירותי לעמוד
            מתי לא אפול, מתי אעמוד?

            ורק אתה המכיר מי הוא הטועה
            וחומל ושומר על בנך התועה
            ואני מטלטל בלב ים שוב ושוב
            ומרגיש לפעמים כמו עבד עלוב

            מתי אעבוד רק אותך לבדך
            מתי אהיה רק שלך, עבדך
            את המיית הגלים אשתיק, לא אקשיב
            ותמיד אדע מה להם להשיב

            ואתה הקובע להיכן יש לחתור
            ואתה היודע שאלותי לפתור
            אז תשמור ותגן, תעזור ותושיע
            מגלים מאיימים שוב אותי להטביע

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            12
            • אין על מוזיקהא מנותק
              אין על מוזיקהא מנותק
              אין על מוזיקה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1214

              מאבק עיקש

              אין לי כוח להמשיך להילחם-
              בעצמי
              צועקת ומוכיחה בלי סוף את-
              עצמי
              מתאכזבת עד אין קץ-
              מעצמי
              ונשברת כל פעם מחדש-
              מעצמי

              מלראות שכל מה שבניתי
              קורס כמו מגדל רעוע של קלפים
              מלראות את הכל מתפורר
              כאילו לא עמלתי חודשים...

              אני ניצבת באותה נקודת התחלה
              עם יאוש בעיניים, וחולשה
              בלי כוח להמציא תחבולות
              הלב עייף ומותש ממלחמות
              עם אפס רצון לעוד קבלות
              למה אין קיצור דרך לעלות ??

              אבל למרות הכל, אני לא אתיאש
              אמשיך להתמיד, לבקש
              לא אשבר ואלחם בכל הכוח
              אזכור הכל ולא אנסה לשכוח
              כי גם אם כואב, אני מקריבה
              וגם אם קשה, אני מוכנה
              לשנס מותניים ולהתחיל לבנות הכל מהתחלה...

              אממ יצא לי קצת מבנה מוזר של שיר, מצטערת, תאלצו לסבול אותי גם ככה 😜

              טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              12
              • טותייייט מנותק
                טותייייט מנותק
                טותיייי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1215

                לשאול מה קורה
                ומה נשמע
                יכול לעשות
                טוב לנשמה
                לראות התעניינות
                ודאגה
                שאני כן חשובה לך
                אפילו לשנייה
                לעזור במקצת
                יכול להועיל
                אפילו קצת
                אולי להכיל
                אולי אני סתם
                חולמת שזה יקרה
                אני רק מפנטזת
                שזה יקרה
                אבל משהו אחד
                אני חייבת להגיד
                שמתי יבוא היום ותביני
                שאהבה זה דבר
                שלא חייב לומר
                טוהר

                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                9
                • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                  לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                  לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                  #1216

                  מיואשת מהחיים
                  מתוסכלת מבפנים
                  אבא
                  למה קשה לי
                  למה שורף לי
                  למה כל מה שאני עושה
                  יוצא דפוק
                  כולי שורדת בלי סיפוק
                  נמאס ממחשבות
                  שתלב מטרידות
                  הורסות לי תשלוה
                  תמנוחה
                  קשה כבר לתפוס תטוב
                  בתוך כל המכאוב
                  מסביב
                  שמציף
                  תשברם של הלב הוא מעיף
                  לכל הרוחות
                  ואפחד לא מקשיב לצרחות
                  כל אחד עסוק בעצמו
                  חושב על מה יעשה טוב לו
                  והלב שלי
                  נקרע
                  מלראות תטעויות
                  אל מול עיני
                  צפות
                  אילה

                  אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  13
                  • משורר מבולבלמ מנותק
                    משורר מבולבלמ מנותק
                    משורר מבולבל
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                    #1217

                    מוקדש לכל אלה שאף אחד לא חולם שהם חשים בודדים
                    "הוא? אין סיכוי! כל כך הרבה נמצאים סביבו... האחרון שיהיה בודד"...

                    "בודד? תדבודד"

                    במרכז ההמולה בפסגת המעמד
                    בין הלצה להמלצה יושב בדד
                    האזור גועש הכל רועש הלב אבַד
                    האירוניה במיטבה מעמדו נכבד
                    אך בַּד בּבַד מרגיש כנווד
                    אין בעולמו אלא ד' אמות של לבד

                    מהרהור למחשבה הוא נודד
                    סביבו עדיין ממשיכים להתגודד
                    מאמץ את האימרה "בודד- תתבודד"
                    להתבודד? או שמא מפחד להתמודד
                    את זכרונות העבר הוא מודד
                    אין ברירה לבסוף מצדד.

                    כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                    סימן שהשמש שוקעת!
                    ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                    צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    20
                    • משורר מבולבלמ משורר מבולבל

                      מוקדש לכל אלה שאף אחד לא חולם שהם חשים בודדים
                      "הוא? אין סיכוי! כל כך הרבה נמצאים סביבו... האחרון שיהיה בודד"...

                      "בודד? תדבודד"

                      במרכז ההמולה בפסגת המעמד
                      בין הלצה להמלצה יושב בדד
                      האזור גועש הכל רועש הלב אבַד
                      האירוניה במיטבה מעמדו נכבד
                      אך בַּד בּבַד מרגיש כנווד
                      אין בעולמו אלא ד' אמות של לבד

                      מהרהור למחשבה הוא נודד
                      סביבו עדיין ממשיכים להתגודד
                      מאמץ את האימרה "בודד- תתבודד"
                      להתבודד? או שמא מפחד להתמודד
                      את זכרונות העבר הוא מודד
                      אין ברירה לבסוף מצדד.

                      צ מנותק
                      צ מנותק
                      צופה מהצד
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1218
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • צ צופה מהצד התייחס לנושא זה ב
                      • פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננה
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                        #1219

                        אני בטוחה שכל מי שקורא תקטע מכיר לפחות אחד או יותר מקרים כאלו קרובים
                        וזה כואב נורא לראות את זה בעיניים.  יצא לי היום לפגוש שוב את המקרה ...
                        ודיי קרוב אליי, אותי זה שבר.
                        מי שרואה את תחילת דרכם של אותם נערים\ות במצבים האלו.. תנסו הכל כדי להיות שם, להקשיב ולעזור להם 💔🙏💔
                        תודה ענקית ל @זברה

                        כואב לראות תשנאה בעיניים,
                        ת'ריחוק מהשם, כפליים.
                        אבא, למה זה קורה?
                        הוא היה טוב,
                        עכשיו הכל נפל לו, נעלם.
                        הלך בלי לחשוב.
                        כאילו לא היה פה מעולם...
                        שכח בבום את מה שהיה,
                        עילוי של הישיבה,
                        במקום את עצמו לא מצא,
                        חיפש קצת אהבה...
                        אבא, למה זה קרה?
                        בבקשה, תהפוך את הכל,
                        שיהיה כמו בהתחלה
                        בחור חזק, עם עמוד שדרה,
                        או אפילו ...
                        שיחזור לשים רק כיפה.....

                        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                        שומע נסתרות הלב 💜

                        צופיה ג.צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        19
                        • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                          אני בטוחה שכל מי שקורא תקטע מכיר לפחות אחד או יותר מקרים כאלו קרובים
                          וזה כואב נורא לראות את זה בעיניים.  יצא לי היום לפגוש שוב את המקרה ...
                          ודיי קרוב אליי, אותי זה שבר.
                          מי שרואה את תחילת דרכם של אותם נערים\ות במצבים האלו.. תנסו הכל כדי להיות שם, להקשיב ולעזור להם 💔🙏💔
                          תודה ענקית ל @זברה

                          כואב לראות תשנאה בעיניים,
                          ת'ריחוק מהשם, כפליים.
                          אבא, למה זה קורה?
                          הוא היה טוב,
                          עכשיו הכל נפל לו, נעלם.
                          הלך בלי לחשוב.
                          כאילו לא היה פה מעולם...
                          שכח בבום את מה שהיה,
                          עילוי של הישיבה,
                          במקום את עצמו לא מצא,
                          חיפש קצת אהבה...
                          אבא, למה זה קרה?
                          בבקשה, תהפוך את הכל,
                          שיהיה כמו בהתחלה
                          בחור חזק, עם עמוד שדרה,
                          או אפילו ...
                          שיחזור לשים רק כיפה.....

                          צופיה ג.צ מנותק
                          צופיה ג.צ מנותק
                          צופיה ג.
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1220
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • צופיה ג.צ מנותק
                            צופיה ג.צ מנותק
                            צופיה ג.
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1221

                            שלום לילד התמים בגינה
                            שלום לילד שמשחק בשמחה
                            שלום לילד שאט אט הפך לנער
                            שלום לילד שליבו נשבר

                            אומר שלום לכל הילדות
                            של בית כנסת ויהדות
                            של חיי תורה רוחניים
                            של שמחות, שבתות וחגים

                            זורק את הכל, כל מה שספג
                            ומוצא את עצמו בוכה בעליית הגג
                            מראה לכולם שהוא בסדר
                            אך את האמת הוא משאיר בסתר

                            הכעס בוער לו מהעניים
                            והוא רק רוצה להתרחק כפליים
                            להיות רחוק ממה שלמד בילדותו
                            ולהפוך להיות אחר שונה מאישיותו

                            אז הוא התמכר לאלכוהול וסמים
                            וחשב שחי את החיים הטובים
                            ברח מהמציאות במועדונים ומסיבות
                            ולבסוף מצא את עצמו זרוק בין השמיכות

                            הוא מרגיש נורא, מרגיש דחוי
                            מנסה להתעלם ולהרגיש רצוי
                            כולם עליו מרחמים
                            יש כאלה שאת הקשר מנתקים

                            רק בגלל שהוא השתנה
                            רק בגלל שעבר טלטלה
                            הוא נשאר בלי אף אחד
                            עם הרגשות הכואבים בלבד

                            אך אותו נער ישאר לנצח אותו הילד
                            התמים בגינה ולא היה בודד
                            אותו הילד שזכר בית כנסת
                            שבתות, חגים ותורה מתמשכת

                            השינוי הגדול משפיע על החיצוניות
                            רק כדי לברוח מהרוחניות
                            אופי ולב טוב לא משתנים במהירות
                            ואם תסתכלו טוב תראו בו עדינות
                            ...
                            ואני מאמינה שבאותו ילד נשארה הפנימיות

                            אבא תודהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                            10
                            • צופיה ג.צ צופיה ג.

                              שלום לילד התמים בגינה
                              שלום לילד שמשחק בשמחה
                              שלום לילד שאט אט הפך לנער
                              שלום לילד שליבו נשבר

                              אומר שלום לכל הילדות
                              של בית כנסת ויהדות
                              של חיי תורה רוחניים
                              של שמחות, שבתות וחגים

                              זורק את הכל, כל מה שספג
                              ומוצא את עצמו בוכה בעליית הגג
                              מראה לכולם שהוא בסדר
                              אך את האמת הוא משאיר בסתר

                              הכעס בוער לו מהעניים
                              והוא רק רוצה להתרחק כפליים
                              להיות רחוק ממה שלמד בילדותו
                              ולהפוך להיות אחר שונה מאישיותו

                              אז הוא התמכר לאלכוהול וסמים
                              וחשב שחי את החיים הטובים
                              ברח מהמציאות במועדונים ומסיבות
                              ולבסוף מצא את עצמו זרוק בין השמיכות

                              הוא מרגיש נורא, מרגיש דחוי
                              מנסה להתעלם ולהרגיש רצוי
                              כולם עליו מרחמים
                              יש כאלה שאת הקשר מנתקים

                              רק בגלל שהוא השתנה
                              רק בגלל שעבר טלטלה
                              הוא נשאר בלי אף אחד
                              עם הרגשות הכואבים בלבד

                              אך אותו נער ישאר לנצח אותו הילד
                              התמים בגינה ולא היה בודד
                              אותו הילד שזכר בית כנסת
                              שבתות, חגים ותורה מתמשכת

                              השינוי הגדול משפיע על החיצוניות
                              רק כדי לברוח מהרוחניות
                              אופי ולב טוב לא משתנים במהירות
                              ואם תסתכלו טוב תראו בו עדינות
                              ...
                              ואני מאמינה שבאותו ילד נשארה הפנימיות

                              אבא תודהא מנותק
                              אבא תודהא מנותק
                              אבא תודה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1222
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • זברהז מנותק
                                זברהז מנותק
                                זברה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1223

                                אתה יודע,
                                שכבר עייפתי,
                                ואני לא מבין לאן זה הולך.
                                עייפתי,
                                אני מתנקה ושוב מתלכלך.
                                אתה יודע,
                                שכבר הלכתי,
                                ואני לעצמי זה סוגשל מלכודת.
                                הלכתי,
                                ואיך עוצרים? כי בא לי לרדת.

                                אתה יודע,
                                שפעם בכיתי,
                                גם אם עכשיו נגמרו הדמעות.
                                בכיתי,
                                כמו ילד שלא מצליח לראות.
                                אתה יודע,
                                שפעם נלחמתי,
                                לצאת מהפחד שסוגר בקירות,
                                נלחמתי,
                                אבל עדיף לבד, ממילים שבורות...

                                רק אתה יודע,
                                איך בשקט מגעגוע נחתכתי.
                                אתה יודע,
                                כשאני כבר שכחתי---

                                אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                                אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                14
                                • טיטוט מנותק
                                  טיטוט מנותק
                                  טיטו
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1224

                                  איך פתאום הכל הולך
                                  נעלמה לה התחושה
                                  דמעות מציפות את העיניים
                                  איך כל הטוב מתהפך
                                  לעוד איזה מועקה
                                  בא לי לקרוע את השמיים
                                  איך כבר לא מולך
                                  אפילו על הנשמה
                                  על השריד שצמא למים

                                  איך רק תגיד לי איך
                                  לא רוצה ליפול. להיות עוד איזה ילד בשממה
                                  איך רק תגיד לי איך
                                  לא רואה את האור. רוצה לחיות ברעש שבדממה

                                  איך מחפש לי עוד דרך
                                  לשמור על הלב שיפעום
                                  ולא יפסיק מרוב כל העומס
                                  איך רואה את מה שבערך
                                  גרם לי לרצות כבר לחדול
                                  לא לחשוב על התקווה שעוד יש
                                  איך משתיק ת'פחד שילך
                                  למצוא לו בלב אחר מקום
                                  שלא ישוב להשבית בי את הרגש

                                  קרדיט למוזה הגרועה שמוציאה ממני את הלב אל הדף

                                  אני לא עצמי.
                                  תכף אשוב...

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  15
                                  • אוהבת מוזיקה 0א מנותק
                                    אוהבת מוזיקה 0א מנותק
                                    אוהבת מוזיקה 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אוהבת מוזיקה 0
                                    #1225

                                    עת משבר אבד כבודה
                                    נהפך הפקר צניעותה
                                    בצד נותרה מתבוננת
                                    מתמודדת

                                    העולם עוד המשיך להסתובב
                                    העוברים לא חודלו לרכל
                                    מרוץ החיים המשיך במרוצה

                                    אנשים המשיכו לפקפק
                                    מבטים בחרו להתחמק
                                    כאילו אויר נמצא בכלל
                                    כאילו אין פה שום בן אדם

                                    היא הרגישה אבודה
                                    כאילו מישהו מחק את שמה
                                    אין איש בא לעזור
                                    והיא רק זעקה בלי קול

                                    אחת שתבוא תגאל
                                    תקשיב תלטף
                                    שכבות תקלף
                                    שתציץ לעברה

                                    אחת רק אחת!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    6
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1226

                                      אוהבת אותך
                                      ואת לא מבינה
                                      אני רוצה אותך
                                      להיות כלכך קרובה
                                      כמו שתמיד היינו
                                      הבסטיות
                                      כמו שתמיד חלמנו
                                      לשים פס על העולם
                                      להשתחרר מכולם
                                      איפה נעלמת לי
                                      איפה ברחת
                                      את הבטחת לי
                                      ושקרת
                                      עזבת אותי
                                      והלכת לבנות
                                      שאת קוראת להן חברות
                                      שמאחורי הגב
                                      עליך מרכלות
                                      מתי תביני
                                      שאני דואגת לך
                                      מתי תביני
                                      שאני אוהבת אותך
                                      אבל את שחכת
                                      ברחת
                                      השארת אותי
                                      לדמם לבד...
                                      טוהר

                                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      6
                                      • משורר מבולבלמ מנותק
                                        משורר מבולבלמ מנותק
                                        משורר מבולבל
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                                        #1227

                                        השיר הבא נכתב לזכרו של איש יקר שנקטף מארץ החיים בגיל צעיר.

                                        לב נוטף
                                        הוא שוכב במיטה ונזכר
                                        ברגעים קטנים שלא יחזרו לעולם
                                        ובסוף תמיד אוסף אותו חלום מוכר
                                        על זמן מתוק שהיה ונעלם

                                        הוא יושב בחלון ודומע
                                        מתי יבוא הסוף הוא ממלמל
                                        יללת חתול מן הרחוב שומע
                                        בכאב הוא מצטרף ומילל

                                        פזמון:
                                        עד שגעגוע יחלוף, הלב יפסיק כבר לנטוף
                                        הדם יהפוך שוב למים
                                        עד שמרגוע יעטוף, עד שאגיע אל הסוף
                                        השמש תזרח בשמים

                                        הוא פוסע בשממה ומתגעגע
                                        לימים יפים שהוא היה ממש צעיר
                                        ועוד רגע הוא הולך להשתגע
                                        הבדידות מתוחה מקיר אל קיר

                                        הוא עומד בתפילה בלי ניע
                                        הכאב מכה גלים גלים
                                        מכה אחת נוספת אותו תכניע
                                        פצע פתוח שלעולם לא יחלים

                                        פזמון: עד שגעגוע...

                                        כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                                        סימן שהשמש שוקעת!
                                        ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        14
                                        • משורר מבולבלמ משורר מבולבל

                                          אבא מסור

                                          ממעמקים קראתי אליך אבא שלי, אבא יקר
                                          מבורות נשברים שיוועתי אליך שתוציאני בשלום מן המיצר
                                          ואתה כספת לדמעותי, ואני נכספתי בפני

                                          מֵעַמַקִים צעקתי אליך בוא ותכסני, הלילה כה קר
                                          משאול תחתיות בכיתי אליך, אנא א-לי אל תהיה מנוכר
                                          ואתה אספת דמעותי, ואני נחשפתי במערומי

                                          פזמון: ואף פעם לא השבת את פני ריקם
                                          לא ביום קודר גם לא ביום נקם
                                          כי כשאבא שומע את ילדו בוכה
                                          הוא שוכח הכל ואת הדמעות מוחה

                                          בלב שותת בכיתי אליך אבא שלי, אבא רחמן
                                          אני מתמוטט והשברים מתפזרים ברוח- לא נותר סימן
                                          ואתה שמרת עלי, ואני עמדתי על רגלי

                                          בגבור אויבי התחננתי אליך, א-ל מלך נאמן
                                          הצילני מפח יקוש, קיימני והגיעני לאותו הזמן
                                          ואתה שברת צוררי, ואני שרתי את שירי

                                          פזמון: ואף פעם לא השבת את פני ריקם
                                          לא ביום קודר גם לא ביום נקם
                                          כי כשאבא רואה את ילדו מתייסר
                                          הוא שוכח הכל ומיד מתמסר

                                          ANASTASIAA מנותק
                                          ANASTASIAA מנותק
                                          ANASTASIA
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1228
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול