דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • LOVE MEL מנותק
    LOVE MEL מנותק
    LOVE ME
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי LOVE ME
    #1211

    הטעות שלי
    היום עשיתי טעות,
    מבלי לבקש מעצמי או מאחרים רשות.
    טעות מצערת וכואבת,
    ואותכם אני ממש שואלת.
    האם יש לי אפשרות,
    אולי תתנו לי רשות?
    ואתם כנראה עונים בנחישות
    רשות?
    מה? ואיך?
    ואני אנא אני באה,
    רוצה לדעת אם יש דרך חזרה.
    ולכם אני עונה : חשבתי שאני את הכל יודעת,
    ועכשיו גליתי שאיני יודעת אפילו לא קצת.
    אגיד לכם את אשר על ליבי,
    ואולי תראו, תעידו בעדי.
    כל אחד הוא בן אדם,
    ולטעות מותר מדי פעם,
    ושטועים לתקן צריך לדעת,
    כי אני ברת דעת.
    ואני עם דמעות בעיניים,
    מסתכלת לשמיים.
    אמנם טעות גשמית טעיתי,
    ומה עם אותם דברים אותם עשיתי
    כלפיך אבא?
    התסלח? תמחל?
    ואנחנו יודעים שאתה רחום,
    ומקבל שבים במבטך החנון.
    והוא כל דמעה שלי ושלכם יאסוף,
    ואל תשובתינו ותפילתינו יכסוף.
    שלך הילדה הקטנה והטועה

    שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    12
    • טותייייט מנותק
      טותייייט מנותק
      טותיייי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1212

      אבא הלוואי שתאהב אותי ככה
      אבא אמן שתמיד תהיה איתי כמו שהבטחת
      אבא הלוואי שתמיד אהיה מאושרת
      אבא אמן שאשאר אני ולא אחרת

      אבא תדע שתמיד אני מתפללת
      אבא תאמין בי שבדרך שלך אני בוחרת
      אבא תדע שלפעמים אני נופלת
      אבא תאמין בי גם כשאני מושפלת

      אבא אני אותך אוהבת
      אבא פעמים אני משקרת
      אבא הכל מאהבה
      אבא הכל מרצון להיות קרובה

      אבא פעמים מרגישה מעט רחוק
      אבא פעמים מרגישה לא טוב
      אבא לפעמים לעבירה יש טעם מתוק
      אבא לפעמים יודעת גם לשתוק

      אבא אני יודעת שאתה שומע
      אבא שאני בוכה אני מרגישה שאתה דומע
      אבא אני יודעת שאתה הוא זה שקובע
      אבא לפעמים הרגש בי מתעתע

      אבא ברגעים שהכל שחור
      אבא לפעמים רוצה מעט אור
      אבא תמיד תחזיק את ידי
      אבא אתה תמיד בתוך ליבי!

      טוהר

      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      11
      • תחדש אותנו באמתת מנותק
        תחדש אותנו באמתת מנותק
        תחדש אותנו באמת
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי תחדש אותנו באמת
        #1213

        מתי אעמוד?

        מול עיני בחלון העץ מתנודד
        גם ראשי בחלום בסחרור מתמודד
        בין לילה ליום, בין מים לאש
        מתנדנד מתפתל, רק לא להתייאש

        בין חושך לאור, מתנדנד מְדַמֵם
        בין אוקיינוס מטביע ללפיד מתרומם
        שוב רצון מתנפץ כגלים אל החוף
        שוב גלים מאיימים אותי לסחוף

        הם מלטפים, מחבקים, וקוראים לי: בוא
        מבלבול ולֵאוּת נמציא לך מחבוא
        ואני ממלמל, מנסה בקול לקרוא
        האם בשביל זה היה צריך אותי לברוא?

        האם בשביל ליפול לעולם הזה באתי?
        האם בשביל זה מרחם אמי יצאתי?
        האם בשביל זה, יש יעד בסוף?
        או שמשביל זה, הרוח אותי תאסוף?

        הרוח אותי תאסוף לשמים
        עת אני אשתוקק, שוב לשקוע במים
        ואז בי יטיחו כל כוכבי לילה
        את מה שדחקתי כשחלף הלילה

        מדוע נשארת כשאנחנו הלכנו?
        מדוע ישנת כשאנחנו עבדנו?
        ולמה נותרת, מתפלש בשלולית?
        האם לא ידעת שיש לך תכלית?

        ואיך לא לחמת על הכיוון של חייך
        לא שברת שינים, לא מסרת נפשך
        לא חתרת בעוז ברגע המכריע
        והנחת למים אותך להטביע

        לא נולדת כך סתם, גם אתה ידעת
        רק לעבוד את קונך, לשם כך נולדת
        אך כשבאה העת, מטרתך למלא
        נרדמת, שכחת כל ערך נעלה

        הם ישימו לְפָנַי דברים שידעתי
        ובכל זאת נטשתי, כאילו שכחתי
        ואני לא אדע מה להם להשיב
        גם אותם לא אוכל אחור להשיב

        נאלמים הגלים, המייתם עוד רועשת
        כמו דוב לחבקני, כמו דג ברשת
        אומרים לי עזוב, הוא אבוד, המאבק
        כמונו ידעת, כבר נדבק בך האבק

        וגם אם תצליח לעמוד זה עתה
        זה יהיה רק עתה, ולא אתה
        אתה תישאר מתבוסס בבוץ
        לא תוכל להפריד לעולם את המוץ

        בפעם הבאה שוב תשכח את הכל
        תיסחף, תיגרף, תיפלט אל החול
        ומשם הגלים ישטפוך חזרה
        שוב תיפול, תידרדר, לארץ גזרה

        ואני מתדרדר, מתנדנד, נאבק
        מתאמץ להשליך מעלי האבק
        מנסה עוד ללחום על חירותי לעמוד
        מתי לא אפול, מתי אעמוד?

        ורק אתה המכיר מי הוא הטועה
        וחומל ושומר על בנך התועה
        ואני מטלטל בלב ים שוב ושוב
        ומרגיש לפעמים כמו עבד עלוב

        מתי אעבוד רק אותך לבדך
        מתי אהיה רק שלך, עבדך
        את המיית הגלים אשתיק, לא אקשיב
        ותמיד אדע מה להם להשיב

        ואתה הקובע להיכן יש לחתור
        ואתה היודע שאלותי לפתור
        אז תשמור ותגן, תעזור ותושיע
        מגלים מאיימים שוב אותי להטביע

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        12
        • אין על מוזיקהא מנותק
          אין על מוזיקהא מנותק
          אין על מוזיקה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1214

          מאבק עיקש

          אין לי כוח להמשיך להילחם-
          בעצמי
          צועקת ומוכיחה בלי סוף את-
          עצמי
          מתאכזבת עד אין קץ-
          מעצמי
          ונשברת כל פעם מחדש-
          מעצמי

          מלראות שכל מה שבניתי
          קורס כמו מגדל רעוע של קלפים
          מלראות את הכל מתפורר
          כאילו לא עמלתי חודשים...

          אני ניצבת באותה נקודת התחלה
          עם יאוש בעיניים, וחולשה
          בלי כוח להמציא תחבולות
          הלב עייף ומותש ממלחמות
          עם אפס רצון לעוד קבלות
          למה אין קיצור דרך לעלות ??

          אבל למרות הכל, אני לא אתיאש
          אמשיך להתמיד, לבקש
          לא אשבר ואלחם בכל הכוח
          אזכור הכל ולא אנסה לשכוח
          כי גם אם כואב, אני מקריבה
          וגם אם קשה, אני מוכנה
          לשנס מותניים ולהתחיל לבנות הכל מהתחלה...

          אממ יצא לי קצת מבנה מוזר של שיר, מצטערת, תאלצו לסבול אותי גם ככה 😜

          טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          12
          • טותייייט מנותק
            טותייייט מנותק
            טותיייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1215

            לשאול מה קורה
            ומה נשמע
            יכול לעשות
            טוב לנשמה
            לראות התעניינות
            ודאגה
            שאני כן חשובה לך
            אפילו לשנייה
            לעזור במקצת
            יכול להועיל
            אפילו קצת
            אולי להכיל
            אולי אני סתם
            חולמת שזה יקרה
            אני רק מפנטזת
            שזה יקרה
            אבל משהו אחד
            אני חייבת להגיד
            שמתי יבוא היום ותביני
            שאהבה זה דבר
            שלא חייב לומר
            טוהר

            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            9
            • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
              לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
              לא הכל טוב אבל הכל לטובה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
              #1216

              מיואשת מהחיים
              מתוסכלת מבפנים
              אבא
              למה קשה לי
              למה שורף לי
              למה כל מה שאני עושה
              יוצא דפוק
              כולי שורדת בלי סיפוק
              נמאס ממחשבות
              שתלב מטרידות
              הורסות לי תשלוה
              תמנוחה
              קשה כבר לתפוס תטוב
              בתוך כל המכאוב
              מסביב
              שמציף
              תשברם של הלב הוא מעיף
              לכל הרוחות
              ואפחד לא מקשיב לצרחות
              כל אחד עסוק בעצמו
              חושב על מה יעשה טוב לו
              והלב שלי
              נקרע
              מלראות תטעויות
              אל מול עיני
              צפות
              אילה

              אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              13
              • משורר מבולבלמ מנותק
                משורר מבולבלמ מנותק
                משורר מבולבל
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                #1217

                מוקדש לכל אלה שאף אחד לא חולם שהם חשים בודדים
                "הוא? אין סיכוי! כל כך הרבה נמצאים סביבו... האחרון שיהיה בודד"...

                "בודד? תדבודד"

                במרכז ההמולה בפסגת המעמד
                בין הלצה להמלצה יושב בדד
                האזור גועש הכל רועש הלב אבַד
                האירוניה במיטבה מעמדו נכבד
                אך בַּד בּבַד מרגיש כנווד
                אין בעולמו אלא ד' אמות של לבד

                מהרהור למחשבה הוא נודד
                סביבו עדיין ממשיכים להתגודד
                מאמץ את האימרה "בודד- תתבודד"
                להתבודד? או שמא מפחד להתמודד
                את זכרונות העבר הוא מודד
                אין ברירה לבסוף מצדד.

                כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                סימן שהשמש שוקעת!
                ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                20
                • משורר מבולבלמ משורר מבולבל

                  מוקדש לכל אלה שאף אחד לא חולם שהם חשים בודדים
                  "הוא? אין סיכוי! כל כך הרבה נמצאים סביבו... האחרון שיהיה בודד"...

                  "בודד? תדבודד"

                  במרכז ההמולה בפסגת המעמד
                  בין הלצה להמלצה יושב בדד
                  האזור גועש הכל רועש הלב אבַד
                  האירוניה במיטבה מעמדו נכבד
                  אך בַּד בּבַד מרגיש כנווד
                  אין בעולמו אלא ד' אמות של לבד

                  מהרהור למחשבה הוא נודד
                  סביבו עדיין ממשיכים להתגודד
                  מאמץ את האימרה "בודד- תתבודד"
                  להתבודד? או שמא מפחד להתמודד
                  את זכרונות העבר הוא מודד
                  אין ברירה לבסוף מצדד.

                  צ מנותק
                  צ מנותק
                  צופה מהצד
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1218
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • צ צופה מהצד התייחס לנושא זה ב
                  • פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננה
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                    #1219

                    אני בטוחה שכל מי שקורא תקטע מכיר לפחות אחד או יותר מקרים כאלו קרובים
                    וזה כואב נורא לראות את זה בעיניים.  יצא לי היום לפגוש שוב את המקרה ...
                    ודיי קרוב אליי, אותי זה שבר.
                    מי שרואה את תחילת דרכם של אותם נערים\ות במצבים האלו.. תנסו הכל כדי להיות שם, להקשיב ולעזור להם 💔🙏💔
                    תודה ענקית ל @זברה

                    כואב לראות תשנאה בעיניים,
                    ת'ריחוק מהשם, כפליים.
                    אבא, למה זה קורה?
                    הוא היה טוב,
                    עכשיו הכל נפל לו, נעלם.
                    הלך בלי לחשוב.
                    כאילו לא היה פה מעולם...
                    שכח בבום את מה שהיה,
                    עילוי של הישיבה,
                    במקום את עצמו לא מצא,
                    חיפש קצת אהבה...
                    אבא, למה זה קרה?
                    בבקשה, תהפוך את הכל,
                    שיהיה כמו בהתחלה
                    בחור חזק, עם עמוד שדרה,
                    או אפילו ...
                    שיחזור לשים רק כיפה.....

                    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                    שומע נסתרות הלב 💜

                    צופיה ג.צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    19
                    • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                      אני בטוחה שכל מי שקורא תקטע מכיר לפחות אחד או יותר מקרים כאלו קרובים
                      וזה כואב נורא לראות את זה בעיניים.  יצא לי היום לפגוש שוב את המקרה ...
                      ודיי קרוב אליי, אותי זה שבר.
                      מי שרואה את תחילת דרכם של אותם נערים\ות במצבים האלו.. תנסו הכל כדי להיות שם, להקשיב ולעזור להם 💔🙏💔
                      תודה ענקית ל @זברה

                      כואב לראות תשנאה בעיניים,
                      ת'ריחוק מהשם, כפליים.
                      אבא, למה זה קורה?
                      הוא היה טוב,
                      עכשיו הכל נפל לו, נעלם.
                      הלך בלי לחשוב.
                      כאילו לא היה פה מעולם...
                      שכח בבום את מה שהיה,
                      עילוי של הישיבה,
                      במקום את עצמו לא מצא,
                      חיפש קצת אהבה...
                      אבא, למה זה קרה?
                      בבקשה, תהפוך את הכל,
                      שיהיה כמו בהתחלה
                      בחור חזק, עם עמוד שדרה,
                      או אפילו ...
                      שיחזור לשים רק כיפה.....

                      צופיה ג.צ מנותק
                      צופיה ג.צ מנותק
                      צופיה ג.
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1220
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • צופיה ג.צ מנותק
                        צופיה ג.צ מנותק
                        צופיה ג.
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1221

                        שלום לילד התמים בגינה
                        שלום לילד שמשחק בשמחה
                        שלום לילד שאט אט הפך לנער
                        שלום לילד שליבו נשבר

                        אומר שלום לכל הילדות
                        של בית כנסת ויהדות
                        של חיי תורה רוחניים
                        של שמחות, שבתות וחגים

                        זורק את הכל, כל מה שספג
                        ומוצא את עצמו בוכה בעליית הגג
                        מראה לכולם שהוא בסדר
                        אך את האמת הוא משאיר בסתר

                        הכעס בוער לו מהעניים
                        והוא רק רוצה להתרחק כפליים
                        להיות רחוק ממה שלמד בילדותו
                        ולהפוך להיות אחר שונה מאישיותו

                        אז הוא התמכר לאלכוהול וסמים
                        וחשב שחי את החיים הטובים
                        ברח מהמציאות במועדונים ומסיבות
                        ולבסוף מצא את עצמו זרוק בין השמיכות

                        הוא מרגיש נורא, מרגיש דחוי
                        מנסה להתעלם ולהרגיש רצוי
                        כולם עליו מרחמים
                        יש כאלה שאת הקשר מנתקים

                        רק בגלל שהוא השתנה
                        רק בגלל שעבר טלטלה
                        הוא נשאר בלי אף אחד
                        עם הרגשות הכואבים בלבד

                        אך אותו נער ישאר לנצח אותו הילד
                        התמים בגינה ולא היה בודד
                        אותו הילד שזכר בית כנסת
                        שבתות, חגים ותורה מתמשכת

                        השינוי הגדול משפיע על החיצוניות
                        רק כדי לברוח מהרוחניות
                        אופי ולב טוב לא משתנים במהירות
                        ואם תסתכלו טוב תראו בו עדינות
                        ...
                        ואני מאמינה שבאותו ילד נשארה הפנימיות

                        אבא תודהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                        10
                        • צופיה ג.צ צופיה ג.

                          שלום לילד התמים בגינה
                          שלום לילד שמשחק בשמחה
                          שלום לילד שאט אט הפך לנער
                          שלום לילד שליבו נשבר

                          אומר שלום לכל הילדות
                          של בית כנסת ויהדות
                          של חיי תורה רוחניים
                          של שמחות, שבתות וחגים

                          זורק את הכל, כל מה שספג
                          ומוצא את עצמו בוכה בעליית הגג
                          מראה לכולם שהוא בסדר
                          אך את האמת הוא משאיר בסתר

                          הכעס בוער לו מהעניים
                          והוא רק רוצה להתרחק כפליים
                          להיות רחוק ממה שלמד בילדותו
                          ולהפוך להיות אחר שונה מאישיותו

                          אז הוא התמכר לאלכוהול וסמים
                          וחשב שחי את החיים הטובים
                          ברח מהמציאות במועדונים ומסיבות
                          ולבסוף מצא את עצמו זרוק בין השמיכות

                          הוא מרגיש נורא, מרגיש דחוי
                          מנסה להתעלם ולהרגיש רצוי
                          כולם עליו מרחמים
                          יש כאלה שאת הקשר מנתקים

                          רק בגלל שהוא השתנה
                          רק בגלל שעבר טלטלה
                          הוא נשאר בלי אף אחד
                          עם הרגשות הכואבים בלבד

                          אך אותו נער ישאר לנצח אותו הילד
                          התמים בגינה ולא היה בודד
                          אותו הילד שזכר בית כנסת
                          שבתות, חגים ותורה מתמשכת

                          השינוי הגדול משפיע על החיצוניות
                          רק כדי לברוח מהרוחניות
                          אופי ולב טוב לא משתנים במהירות
                          ואם תסתכלו טוב תראו בו עדינות
                          ...
                          ואני מאמינה שבאותו ילד נשארה הפנימיות

                          אבא תודהא מנותק
                          אבא תודהא מנותק
                          אבא תודה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1222
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • זברהז מנותק
                            זברהז מנותק
                            זברה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1223

                            אתה יודע,
                            שכבר עייפתי,
                            ואני לא מבין לאן זה הולך.
                            עייפתי,
                            אני מתנקה ושוב מתלכלך.
                            אתה יודע,
                            שכבר הלכתי,
                            ואני לעצמי זה סוגשל מלכודת.
                            הלכתי,
                            ואיך עוצרים? כי בא לי לרדת.

                            אתה יודע,
                            שפעם בכיתי,
                            גם אם עכשיו נגמרו הדמעות.
                            בכיתי,
                            כמו ילד שלא מצליח לראות.
                            אתה יודע,
                            שפעם נלחמתי,
                            לצאת מהפחד שסוגר בקירות,
                            נלחמתי,
                            אבל עדיף לבד, ממילים שבורות...

                            רק אתה יודע,
                            איך בשקט מגעגוע נחתכתי.
                            אתה יודע,
                            כשאני כבר שכחתי---

                            אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                            אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            14
                            • טיטוט מנותק
                              טיטוט מנותק
                              טיטו
                              צוות פיקוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1224

                              איך פתאום הכל הולך
                              נעלמה לה התחושה
                              דמעות מציפות את העיניים
                              איך כל הטוב מתהפך
                              לעוד איזה מועקה
                              בא לי לקרוע את השמיים
                              איך כבר לא מולך
                              אפילו על הנשמה
                              על השריד שצמא למים

                              איך רק תגיד לי איך
                              לא רוצה ליפול. להיות עוד איזה ילד בשממה
                              איך רק תגיד לי איך
                              לא רואה את האור. רוצה לחיות ברעש שבדממה

                              איך מחפש לי עוד דרך
                              לשמור על הלב שיפעום
                              ולא יפסיק מרוב כל העומס
                              איך רואה את מה שבערך
                              גרם לי לרצות כבר לחדול
                              לא לחשוב על התקווה שעוד יש
                              איך משתיק ת'פחד שילך
                              למצוא לו בלב אחר מקום
                              שלא ישוב להשבית בי את הרגש

                              קרדיט למוזה הגרועה שמוציאה ממני את הלב אל הדף

                              אני לא עצמי.
                              תכף אשוב...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              15
                              • אוהבת מוזיקה 0א מנותק
                                אוהבת מוזיקה 0א מנותק
                                אוהבת מוזיקה 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אוהבת מוזיקה 0
                                #1225

                                עת משבר אבד כבודה
                                נהפך הפקר צניעותה
                                בצד נותרה מתבוננת
                                מתמודדת

                                העולם עוד המשיך להסתובב
                                העוברים לא חודלו לרכל
                                מרוץ החיים המשיך במרוצה

                                אנשים המשיכו לפקפק
                                מבטים בחרו להתחמק
                                כאילו אויר נמצא בכלל
                                כאילו אין פה שום בן אדם

                                היא הרגישה אבודה
                                כאילו מישהו מחק את שמה
                                אין איש בא לעזור
                                והיא רק זעקה בלי קול

                                אחת שתבוא תגאל
                                תקשיב תלטף
                                שכבות תקלף
                                שתציץ לעברה

                                אחת רק אחת!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1226

                                  אוהבת אותך
                                  ואת לא מבינה
                                  אני רוצה אותך
                                  להיות כלכך קרובה
                                  כמו שתמיד היינו
                                  הבסטיות
                                  כמו שתמיד חלמנו
                                  לשים פס על העולם
                                  להשתחרר מכולם
                                  איפה נעלמת לי
                                  איפה ברחת
                                  את הבטחת לי
                                  ושקרת
                                  עזבת אותי
                                  והלכת לבנות
                                  שאת קוראת להן חברות
                                  שמאחורי הגב
                                  עליך מרכלות
                                  מתי תביני
                                  שאני דואגת לך
                                  מתי תביני
                                  שאני אוהבת אותך
                                  אבל את שחכת
                                  ברחת
                                  השארת אותי
                                  לדמם לבד...
                                  טוהר

                                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  6
                                  • משורר מבולבלמ מנותק
                                    משורר מבולבלמ מנותק
                                    משורר מבולבל
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                                    #1227

                                    השיר הבא נכתב לזכרו של איש יקר שנקטף מארץ החיים בגיל צעיר.

                                    לב נוטף
                                    הוא שוכב במיטה ונזכר
                                    ברגעים קטנים שלא יחזרו לעולם
                                    ובסוף תמיד אוסף אותו חלום מוכר
                                    על זמן מתוק שהיה ונעלם

                                    הוא יושב בחלון ודומע
                                    מתי יבוא הסוף הוא ממלמל
                                    יללת חתול מן הרחוב שומע
                                    בכאב הוא מצטרף ומילל

                                    פזמון:
                                    עד שגעגוע יחלוף, הלב יפסיק כבר לנטוף
                                    הדם יהפוך שוב למים
                                    עד שמרגוע יעטוף, עד שאגיע אל הסוף
                                    השמש תזרח בשמים

                                    הוא פוסע בשממה ומתגעגע
                                    לימים יפים שהוא היה ממש צעיר
                                    ועוד רגע הוא הולך להשתגע
                                    הבדידות מתוחה מקיר אל קיר

                                    הוא עומד בתפילה בלי ניע
                                    הכאב מכה גלים גלים
                                    מכה אחת נוספת אותו תכניע
                                    פצע פתוח שלעולם לא יחלים

                                    פזמון: עד שגעגוע...

                                    כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                                    סימן שהשמש שוקעת!
                                    ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    14
                                    • משורר מבולבלמ משורר מבולבל

                                      אבא מסור

                                      ממעמקים קראתי אליך אבא שלי, אבא יקר
                                      מבורות נשברים שיוועתי אליך שתוציאני בשלום מן המיצר
                                      ואתה כספת לדמעותי, ואני נכספתי בפני

                                      מֵעַמַקִים צעקתי אליך בוא ותכסני, הלילה כה קר
                                      משאול תחתיות בכיתי אליך, אנא א-לי אל תהיה מנוכר
                                      ואתה אספת דמעותי, ואני נחשפתי במערומי

                                      פזמון: ואף פעם לא השבת את פני ריקם
                                      לא ביום קודר גם לא ביום נקם
                                      כי כשאבא שומע את ילדו בוכה
                                      הוא שוכח הכל ואת הדמעות מוחה

                                      בלב שותת בכיתי אליך אבא שלי, אבא רחמן
                                      אני מתמוטט והשברים מתפזרים ברוח- לא נותר סימן
                                      ואתה שמרת עלי, ואני עמדתי על רגלי

                                      בגבור אויבי התחננתי אליך, א-ל מלך נאמן
                                      הצילני מפח יקוש, קיימני והגיעני לאותו הזמן
                                      ואתה שברת צוררי, ואני שרתי את שירי

                                      פזמון: ואף פעם לא השבת את פני ריקם
                                      לא ביום קודר גם לא ביום נקם
                                      כי כשאבא רואה את ילדו מתייסר
                                      הוא שוכח הכל ומיד מתמסר

                                      ANASTASIAA מנותק
                                      ANASTASIAA מנותק
                                      ANASTASIA
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1228
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מוטי טבקמ מנותק
                                        מוטי טבקמ מנותק
                                        מוטי טבק
                                        מנהלים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1229

                                        @ANASTASIA נא לקרוא את חוקי הקטגוריה לפני כתיבת פוסט!!!

                                        "כל מוזיקה היא מוזיקה עממית, מעולם לא שמעתי סוס שר שיר."

                                        לואי ארמסטרונג

                                        צריכים מחשב? המחשב נשבר? מחפשים ציוד הקיפי למחשב?
                                        צרו איתי עוד היום קשר!
                                        motitechpc@gmail.com | 0583293193

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • טותייייט מנותק
                                          טותייייט מנותק
                                          טותיייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1230

                                          יום עובר
                                          והכאב גדל
                                          יום חוזר
                                          והפחד מהדהד

                                          הרעש בדממה
                                          מרעיד את הלב
                                          השקט בזעקה
                                          מחריש את הכאב

                                          אהבה היא כואבת
                                          במיוחד שהיא לא הדדית
                                          אהבה היא צורבת
                                          כשאף אחד לא מבין

                                          חלוף הימים
                                          מביטה לעננים
                                          זיכרונות באים
                                          והכל נופל להרים

                                          לא רוצה להיזכר
                                          הכל רוצה למחוק
                                          לא רוצה להיבהל
                                          נמאס לי כבר לשתוק

                                          כשהים סוער
                                          גם הלב פועם
                                          כשהים שקט
                                          אז הלב עוצר

                                          די לשחק לעצמי ברגשות
                                          כדאי לזרוק את כל הדאגות
                                          כי נמאס כל פעם מהדמעות
                                          שאני נזכרת בחלום שלי
                                          הן שוב מגיעות...

                                          טוהר

                                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                          תהילה  כהן 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          10

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול