דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננהפ מנותק
    פונץ' בננה
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
    #1219

    אני בטוחה שכל מי שקורא תקטע מכיר לפחות אחד או יותר מקרים כאלו קרובים
    וזה כואב נורא לראות את זה בעיניים.  יצא לי היום לפגוש שוב את המקרה ...
    ודיי קרוב אליי, אותי זה שבר.
    מי שרואה את תחילת דרכם של אותם נערים\ות במצבים האלו.. תנסו הכל כדי להיות שם, להקשיב ולעזור להם 💔🙏💔
    תודה ענקית ל @זברה

    כואב לראות תשנאה בעיניים,
    ת'ריחוק מהשם, כפליים.
    אבא, למה זה קורה?
    הוא היה טוב,
    עכשיו הכל נפל לו, נעלם.
    הלך בלי לחשוב.
    כאילו לא היה פה מעולם...
    שכח בבום את מה שהיה,
    עילוי של הישיבה,
    במקום את עצמו לא מצא,
    חיפש קצת אהבה...
    אבא, למה זה קרה?
    בבקשה, תהפוך את הכל,
    שיהיה כמו בהתחלה
    בחור חזק, עם עמוד שדרה,
    או אפילו ...
    שיחזור לשים רק כיפה.....

    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
    שומע נסתרות הלב 💜

    צופיה ג.צ תגובה 1 תגובה אחרונה
    19
    • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

      אני בטוחה שכל מי שקורא תקטע מכיר לפחות אחד או יותר מקרים כאלו קרובים
      וזה כואב נורא לראות את זה בעיניים.  יצא לי היום לפגוש שוב את המקרה ...
      ודיי קרוב אליי, אותי זה שבר.
      מי שרואה את תחילת דרכם של אותם נערים\ות במצבים האלו.. תנסו הכל כדי להיות שם, להקשיב ולעזור להם 💔🙏💔
      תודה ענקית ל @זברה

      כואב לראות תשנאה בעיניים,
      ת'ריחוק מהשם, כפליים.
      אבא, למה זה קורה?
      הוא היה טוב,
      עכשיו הכל נפל לו, נעלם.
      הלך בלי לחשוב.
      כאילו לא היה פה מעולם...
      שכח בבום את מה שהיה,
      עילוי של הישיבה,
      במקום את עצמו לא מצא,
      חיפש קצת אהבה...
      אבא, למה זה קרה?
      בבקשה, תהפוך את הכל,
      שיהיה כמו בהתחלה
      בחור חזק, עם עמוד שדרה,
      או אפילו ...
      שיחזור לשים רק כיפה.....

      צופיה ג.צ מנותק
      צופיה ג.צ מנותק
      צופיה ג.
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1220
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • צופיה ג.צ מנותק
        צופיה ג.צ מנותק
        צופיה ג.
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1221

        שלום לילד התמים בגינה
        שלום לילד שמשחק בשמחה
        שלום לילד שאט אט הפך לנער
        שלום לילד שליבו נשבר

        אומר שלום לכל הילדות
        של בית כנסת ויהדות
        של חיי תורה רוחניים
        של שמחות, שבתות וחגים

        זורק את הכל, כל מה שספג
        ומוצא את עצמו בוכה בעליית הגג
        מראה לכולם שהוא בסדר
        אך את האמת הוא משאיר בסתר

        הכעס בוער לו מהעניים
        והוא רק רוצה להתרחק כפליים
        להיות רחוק ממה שלמד בילדותו
        ולהפוך להיות אחר שונה מאישיותו

        אז הוא התמכר לאלכוהול וסמים
        וחשב שחי את החיים הטובים
        ברח מהמציאות במועדונים ומסיבות
        ולבסוף מצא את עצמו זרוק בין השמיכות

        הוא מרגיש נורא, מרגיש דחוי
        מנסה להתעלם ולהרגיש רצוי
        כולם עליו מרחמים
        יש כאלה שאת הקשר מנתקים

        רק בגלל שהוא השתנה
        רק בגלל שעבר טלטלה
        הוא נשאר בלי אף אחד
        עם הרגשות הכואבים בלבד

        אך אותו נער ישאר לנצח אותו הילד
        התמים בגינה ולא היה בודד
        אותו הילד שזכר בית כנסת
        שבתות, חגים ותורה מתמשכת

        השינוי הגדול משפיע על החיצוניות
        רק כדי לברוח מהרוחניות
        אופי ולב טוב לא משתנים במהירות
        ואם תסתכלו טוב תראו בו עדינות
        ...
        ואני מאמינה שבאותו ילד נשארה הפנימיות

        אבא תודהא תגובה 1 תגובה אחרונה
        10
        • צופיה ג.צ צופיה ג.

          שלום לילד התמים בגינה
          שלום לילד שמשחק בשמחה
          שלום לילד שאט אט הפך לנער
          שלום לילד שליבו נשבר

          אומר שלום לכל הילדות
          של בית כנסת ויהדות
          של חיי תורה רוחניים
          של שמחות, שבתות וחגים

          זורק את הכל, כל מה שספג
          ומוצא את עצמו בוכה בעליית הגג
          מראה לכולם שהוא בסדר
          אך את האמת הוא משאיר בסתר

          הכעס בוער לו מהעניים
          והוא רק רוצה להתרחק כפליים
          להיות רחוק ממה שלמד בילדותו
          ולהפוך להיות אחר שונה מאישיותו

          אז הוא התמכר לאלכוהול וסמים
          וחשב שחי את החיים הטובים
          ברח מהמציאות במועדונים ומסיבות
          ולבסוף מצא את עצמו זרוק בין השמיכות

          הוא מרגיש נורא, מרגיש דחוי
          מנסה להתעלם ולהרגיש רצוי
          כולם עליו מרחמים
          יש כאלה שאת הקשר מנתקים

          רק בגלל שהוא השתנה
          רק בגלל שעבר טלטלה
          הוא נשאר בלי אף אחד
          עם הרגשות הכואבים בלבד

          אך אותו נער ישאר לנצח אותו הילד
          התמים בגינה ולא היה בודד
          אותו הילד שזכר בית כנסת
          שבתות, חגים ותורה מתמשכת

          השינוי הגדול משפיע על החיצוניות
          רק כדי לברוח מהרוחניות
          אופי ולב טוב לא משתנים במהירות
          ואם תסתכלו טוב תראו בו עדינות
          ...
          ואני מאמינה שבאותו ילד נשארה הפנימיות

          אבא תודהא מנותק
          אבא תודהא מנותק
          אבא תודה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1222
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • זברהז מנותק
            זברהז מנותק
            זברה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1223

            אתה יודע,
            שכבר עייפתי,
            ואני לא מבין לאן זה הולך.
            עייפתי,
            אני מתנקה ושוב מתלכלך.
            אתה יודע,
            שכבר הלכתי,
            ואני לעצמי זה סוגשל מלכודת.
            הלכתי,
            ואיך עוצרים? כי בא לי לרדת.

            אתה יודע,
            שפעם בכיתי,
            גם אם עכשיו נגמרו הדמעות.
            בכיתי,
            כמו ילד שלא מצליח לראות.
            אתה יודע,
            שפעם נלחמתי,
            לצאת מהפחד שסוגר בקירות,
            נלחמתי,
            אבל עדיף לבד, ממילים שבורות...

            רק אתה יודע,
            איך בשקט מגעגוע נחתכתי.
            אתה יודע,
            כשאני כבר שכחתי---

            אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
            אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            14
            • טיטוט מנותק
              טיטוט מנותק
              טיטו
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1224

              איך פתאום הכל הולך
              נעלמה לה התחושה
              דמעות מציפות את העיניים
              איך כל הטוב מתהפך
              לעוד איזה מועקה
              בא לי לקרוע את השמיים
              איך כבר לא מולך
              אפילו על הנשמה
              על השריד שצמא למים

              איך רק תגיד לי איך
              לא רוצה ליפול. להיות עוד איזה ילד בשממה
              איך רק תגיד לי איך
              לא רואה את האור. רוצה לחיות ברעש שבדממה

              איך מחפש לי עוד דרך
              לשמור על הלב שיפעום
              ולא יפסיק מרוב כל העומס
              איך רואה את מה שבערך
              גרם לי לרצות כבר לחדול
              לא לחשוב על התקווה שעוד יש
              איך משתיק ת'פחד שילך
              למצוא לו בלב אחר מקום
              שלא ישוב להשבית בי את הרגש

              קרדיט למוזה הגרועה שמוציאה ממני את הלב אל הדף

              אני לא עצמי.
              תכף אשוב...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              15
              • אוהבת מוזיקה 0א מנותק
                אוהבת מוזיקה 0א מנותק
                אוהבת מוזיקה 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אוהבת מוזיקה 0
                #1225

                עת משבר אבד כבודה
                נהפך הפקר צניעותה
                בצד נותרה מתבוננת
                מתמודדת

                העולם עוד המשיך להסתובב
                העוברים לא חודלו לרכל
                מרוץ החיים המשיך במרוצה

                אנשים המשיכו לפקפק
                מבטים בחרו להתחמק
                כאילו אויר נמצא בכלל
                כאילו אין פה שום בן אדם

                היא הרגישה אבודה
                כאילו מישהו מחק את שמה
                אין איש בא לעזור
                והיא רק זעקה בלי קול

                אחת שתבוא תגאל
                תקשיב תלטף
                שכבות תקלף
                שתציץ לעברה

                אחת רק אחת!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                6
                • טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1226

                  אוהבת אותך
                  ואת לא מבינה
                  אני רוצה אותך
                  להיות כלכך קרובה
                  כמו שתמיד היינו
                  הבסטיות
                  כמו שתמיד חלמנו
                  לשים פס על העולם
                  להשתחרר מכולם
                  איפה נעלמת לי
                  איפה ברחת
                  את הבטחת לי
                  ושקרת
                  עזבת אותי
                  והלכת לבנות
                  שאת קוראת להן חברות
                  שמאחורי הגב
                  עליך מרכלות
                  מתי תביני
                  שאני דואגת לך
                  מתי תביני
                  שאני אוהבת אותך
                  אבל את שחכת
                  ברחת
                  השארת אותי
                  לדמם לבד...
                  טוהר

                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • משורר מבולבלמ מנותק
                    משורר מבולבלמ מנותק
                    משורר מבולבל
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                    #1227

                    השיר הבא נכתב לזכרו של איש יקר שנקטף מארץ החיים בגיל צעיר.

                    לב נוטף
                    הוא שוכב במיטה ונזכר
                    ברגעים קטנים שלא יחזרו לעולם
                    ובסוף תמיד אוסף אותו חלום מוכר
                    על זמן מתוק שהיה ונעלם

                    הוא יושב בחלון ודומע
                    מתי יבוא הסוף הוא ממלמל
                    יללת חתול מן הרחוב שומע
                    בכאב הוא מצטרף ומילל

                    פזמון:
                    עד שגעגוע יחלוף, הלב יפסיק כבר לנטוף
                    הדם יהפוך שוב למים
                    עד שמרגוע יעטוף, עד שאגיע אל הסוף
                    השמש תזרח בשמים

                    הוא פוסע בשממה ומתגעגע
                    לימים יפים שהוא היה ממש צעיר
                    ועוד רגע הוא הולך להשתגע
                    הבדידות מתוחה מקיר אל קיר

                    הוא עומד בתפילה בלי ניע
                    הכאב מכה גלים גלים
                    מכה אחת נוספת אותו תכניע
                    פצע פתוח שלעולם לא יחלים

                    פזמון: עד שגעגוע...

                    כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                    סימן שהשמש שוקעת!
                    ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    14
                    • משורר מבולבלמ משורר מבולבל

                      אבא מסור

                      ממעמקים קראתי אליך אבא שלי, אבא יקר
                      מבורות נשברים שיוועתי אליך שתוציאני בשלום מן המיצר
                      ואתה כספת לדמעותי, ואני נכספתי בפני

                      מֵעַמַקִים צעקתי אליך בוא ותכסני, הלילה כה קר
                      משאול תחתיות בכיתי אליך, אנא א-לי אל תהיה מנוכר
                      ואתה אספת דמעותי, ואני נחשפתי במערומי

                      פזמון: ואף פעם לא השבת את פני ריקם
                      לא ביום קודר גם לא ביום נקם
                      כי כשאבא שומע את ילדו בוכה
                      הוא שוכח הכל ואת הדמעות מוחה

                      בלב שותת בכיתי אליך אבא שלי, אבא רחמן
                      אני מתמוטט והשברים מתפזרים ברוח- לא נותר סימן
                      ואתה שמרת עלי, ואני עמדתי על רגלי

                      בגבור אויבי התחננתי אליך, א-ל מלך נאמן
                      הצילני מפח יקוש, קיימני והגיעני לאותו הזמן
                      ואתה שברת צוררי, ואני שרתי את שירי

                      פזמון: ואף פעם לא השבת את פני ריקם
                      לא ביום קודר גם לא ביום נקם
                      כי כשאבא רואה את ילדו מתייסר
                      הוא שוכח הכל ומיד מתמסר

                      ANASTASIAA מנותק
                      ANASTASIAA מנותק
                      ANASTASIA
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1228
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מוטי טבקמ מנותק
                        מוטי טבקמ מנותק
                        מוטי טבק
                        מנהלים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1229

                        @ANASTASIA נא לקרוא את חוקי הקטגוריה לפני כתיבת פוסט!!!

                        "כל מוזיקה היא מוזיקה עממית, מעולם לא שמעתי סוס שר שיר."

                        לואי ארמסטרונג

                        צריכים מחשב? המחשב נשבר? מחפשים ציוד הקיפי למחשב?
                        צרו איתי עוד היום קשר!
                        motitechpc@gmail.com | 0583293193

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • טותייייט מנותק
                          טותייייט מנותק
                          טותיייי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1230

                          יום עובר
                          והכאב גדל
                          יום חוזר
                          והפחד מהדהד

                          הרעש בדממה
                          מרעיד את הלב
                          השקט בזעקה
                          מחריש את הכאב

                          אהבה היא כואבת
                          במיוחד שהיא לא הדדית
                          אהבה היא צורבת
                          כשאף אחד לא מבין

                          חלוף הימים
                          מביטה לעננים
                          זיכרונות באים
                          והכל נופל להרים

                          לא רוצה להיזכר
                          הכל רוצה למחוק
                          לא רוצה להיבהל
                          נמאס לי כבר לשתוק

                          כשהים סוער
                          גם הלב פועם
                          כשהים שקט
                          אז הלב עוצר

                          די לשחק לעצמי ברגשות
                          כדאי לזרוק את כל הדאגות
                          כי נמאס כל פעם מהדמעות
                          שאני נזכרת בחלום שלי
                          הן שוב מגיעות...

                          טוהר

                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                          תהילה  כהן 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                          10
                          • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                            חסידייה אוטנטיתח מנותק
                            חסידייה אוטנטית
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                            #1231

                            אבא למה דווקא היא?
                            למה לכאוב נתת לי?
                            הכאב חי חותך
                            השארת לנו רק לכאוב את מותך

                            העיניים שדורשות
                            הפיות שדשות
                            כאילו מדובר בחדשות
                            בכזו קלות משחקים ברגשות

                            מנסה לא לחשוב
                            למה מגיע לנו לכאוב
                            מחפשת קצת אור
                            מתגוננת מפני גלי הקור

                            צורחת בדממה
                            מוחה עוד דמעה שמבליחה
                            מתחפרת הכי עמוק שאפשר
                            מנסה להאחז במה שעוד נשאר

                            נשרפת מבפנים
                            זועקת באין אונים
                            יודעת שבחרת את הטופ
                            רציתה אותה קרוב

                            אבא!!!!!!!!!!!!!!
                            די עברנו מספיק!!
                            רוצים כבר לחזות בתחיית המתים
                            בעבודת הכהנים והלויים
                            תביא כבר ת'משיח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                            אם משהו התחזק ולו במעט יהיה זה לעילוי נשמתה

                            עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                            מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            9
                            • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                              לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                              לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1232

                              באלי לצעוק שכולם ישמעו
                              באלי לצרוח שכולם יבכו
                              באלי לדבר ושכולם ישתקו
                              רוצה לצאת מהבור
                              מכל השחור
                              רוצה להתנתק
                              אבל הדחף משתק
                              רוצה לבכות
                              בלי שישמעו
                              רוצה להרביץ לעצמי מכות
                              אבל לא להישאר עם שריטות
                              רוצה לפרוק
                              אבל בלי שיפגעו
                              רוצה שלום
                              בלי להשתחוות
                              רוצה מצוות
                              בלי התאמצות
                              רוצה חברות
                              בלי עבירות
                              רוצה לפתוח דף חדש
                              רוצה ללכת בשביל
                              ישר בלי לדשדש
                              גם עם היצר אותי הפיל
                              לזכור לקום
                              אלוקים לא ישאיר אותי לבד
                              מספיק הלב שלי ממני אבד..
                              ואני עם עצמי בדד
                              חייבת לאהוב תעצמי
                              כי אין מי שיעשה זאת במקומי
                              חיבת להרים תעצמי
                              כי אפחד לא ידע שנפלתי
                              אה וגם חיב להסתיר
                              אז תנו לי רק תקציר
                              שאדע את מה להציג
                              תזאתי הגיבורה
                              או הזאתי שכבר נפלה?!
                              אילה

                              אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                              תהילה  כהן 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                              10
                              • צופיה ג.צ מנותק
                                צופיה ג.צ מנותק
                                צופיה ג.
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1233
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                10
                                • טותייייט טותיייי

                                  יום עובר
                                  והכאב גדל
                                  יום חוזר
                                  והפחד מהדהד

                                  הרעש בדממה
                                  מרעיד את הלב
                                  השקט בזעקה
                                  מחריש את הכאב

                                  אהבה היא כואבת
                                  במיוחד שהיא לא הדדית
                                  אהבה היא צורבת
                                  כשאף אחד לא מבין

                                  חלוף הימים
                                  מביטה לעננים
                                  זיכרונות באים
                                  והכל נופל להרים

                                  לא רוצה להיזכר
                                  הכל רוצה למחוק
                                  לא רוצה להיבהל
                                  נמאס לי כבר לשתוק

                                  כשהים סוער
                                  גם הלב פועם
                                  כשהים שקט
                                  אז הלב עוצר

                                  די לשחק לעצמי ברגשות
                                  כדאי לזרוק את כל הדאגות
                                  כי נמאס כל פעם מהדמעות
                                  שאני נזכרת בחלום שלי
                                  הן שוב מגיעות...

                                  טוהר

                                  תהילה  כהן 0ת מנותק
                                  תהילה  כהן 0ת מנותק
                                  תהילה כהן 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1234
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל לא הכל טוב אבל הכל לטובה

                                    באלי לצעוק שכולם ישמעו
                                    באלי לצרוח שכולם יבכו
                                    באלי לדבר ושכולם ישתקו
                                    רוצה לצאת מהבור
                                    מכל השחור
                                    רוצה להתנתק
                                    אבל הדחף משתק
                                    רוצה לבכות
                                    בלי שישמעו
                                    רוצה להרביץ לעצמי מכות
                                    אבל לא להישאר עם שריטות
                                    רוצה לפרוק
                                    אבל בלי שיפגעו
                                    רוצה שלום
                                    בלי להשתחוות
                                    רוצה מצוות
                                    בלי התאמצות
                                    רוצה חברות
                                    בלי עבירות
                                    רוצה לפתוח דף חדש
                                    רוצה ללכת בשביל
                                    ישר בלי לדשדש
                                    גם עם היצר אותי הפיל
                                    לזכור לקום
                                    אלוקים לא ישאיר אותי לבד
                                    מספיק הלב שלי ממני אבד..
                                    ואני עם עצמי בדד
                                    חייבת לאהוב תעצמי
                                    כי אין מי שיעשה זאת במקומי
                                    חיבת להרים תעצמי
                                    כי אפחד לא ידע שנפלתי
                                    אה וגם חיב להסתיר
                                    אז תנו לי רק תקציר
                                    שאדע את מה להציג
                                    תזאתי הגיבורה
                                    או הזאתי שכבר נפלה?!
                                    אילה

                                    תהילה  כהן 0ת מנותק
                                    תהילה  כהן 0ת מנותק
                                    תהילה כהן 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1235
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1236

                                      אבא
                                      אתה אורי וישעי
                                      אבא
                                      אם לא אתה
                                      ממי אפחד
                                      אבא
                                      לפעמים אויבי
                                      קמו עלי
                                      אבא
                                      אם תחנה
                                      ועלי תגן
                                      לא אירא ליבי
                                      אבא
                                      שבתי
                                      בביתך
                                      כל ימי חיי
                                      אבא
                                      אני רוצה לחזות
                                      בך
                                      ולהרגיש את היכלך
                                      אבא
                                      אני רוצה
                                      לזבוח לך
                                      אבא
                                      שמע קולי
                                      וענני
                                      אבא
                                      אל תסתר
                                      פניך ממני
                                      אבא
                                      אל תעזוב אותי
                                      ואל תיטוש
                                      אבא
                                      אמי ואבי
                                      עזבוני
                                      אבא
                                      ואתה תמיד
                                      אספת אותי
                                      אבא
                                      הורה לי
                                      את דרכך
                                      אבא
                                      אל תתני
                                      ואל תעזבני
                                      אבא
                                      כי לפעמים
                                      היה קשר
                                      ולי זה נמאס
                                      אבא
                                      לולא האמנתי בך
                                      איפה הייתי
                                      אבא
                                      לראות בטוב
                                      אותי למדת
                                      אבא
                                      בארץ חיים
                                      אני חיה
                                      אבא
                                      אני מקווה אליך
                                      אבא
                                      חזק ליבי
                                      אבא
                                      רק בך
                                      מאמינה אני…
                                      טוהר

                                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      10
                                      • מנאשששמ מנותק
                                        מנאשששמ מנותק
                                        מנאששש
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1237

                                        לא שלי

                                        כתם עיקש
                                        להסיר נבקש
                                        כתמי אבק
                                        או דם מאבק
                                        חוט שני
                                        אדמוני עקשני

                                        הֵא מלבין עוצמתי
                                        להתיז באופן נקודתי
                                        לפרק, למוסס
                                        כל נתז תוסס
                                        שיגיע לכל קפל
                                        להר שגָבַה, לְשֵפֶל

                                        שפשפי ביד קלות
                                        הוסיפי מעלות
                                        ואם לא מיד, בהשהיה
                                        עוד יֶרַח בהשריה

                                        ואחרי הכל, כשתזדככי
                                        אל תשכחי
                                        תרככי

                                        בכביסה עדינה,
                                        מרוככת, ליבך לא יבש
                                        אפופת ניחוח תפוח, רימון ודבש

                                        עַדֵי ליבך יהא מחוור כשמלה
                                        רק אז בלשונך תָנֵץ מלה

                                        ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                        הטכניקה באה מעצמה.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        14
                                        • מוח שליט על הלבמ מנותק
                                          מוח שליט על הלבמ מנותק
                                          מוח שליט על הלב
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1238

                                          שיר המדבר על הלחץ על השנה החדשה בלימודים

                                          יום ראשון
                                          נראה מי יגיע הראשון
                                          לתלמוד תורה
                                          או לישיבה
                                          נכון שקצת עולה הלחץ
                                          אבל אם נעשה קצת יח'ץ
                                          מיד ירד לנו הלחץ
                                          יהיה טוב
                                          כן למרות שזה לא לפי הרוב
                                          ניקח כוסות מים
                                          ולא נרים ידיים
                                          רק נגיע ונראה
                                          כמה טוב יהיה
                                          בשנה הבאה!!!!!!

                                          אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול