דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • תחדש אותנו באמתת מנותק
    תחדש אותנו באמתת מנותק
    תחדש אותנו באמת
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי תחדש אותנו באמת
    #1213

    מתי אעמוד?

    מול עיני בחלון העץ מתנודד
    גם ראשי בחלום בסחרור מתמודד
    בין לילה ליום, בין מים לאש
    מתנדנד מתפתל, רק לא להתייאש

    בין חושך לאור, מתנדנד מְדַמֵם
    בין אוקיינוס מטביע ללפיד מתרומם
    שוב רצון מתנפץ כגלים אל החוף
    שוב גלים מאיימים אותי לסחוף

    הם מלטפים, מחבקים, וקוראים לי: בוא
    מבלבול ולֵאוּת נמציא לך מחבוא
    ואני ממלמל, מנסה בקול לקרוא
    האם בשביל זה היה צריך אותי לברוא?

    האם בשביל ליפול לעולם הזה באתי?
    האם בשביל זה מרחם אמי יצאתי?
    האם בשביל זה, יש יעד בסוף?
    או שמשביל זה, הרוח אותי תאסוף?

    הרוח אותי תאסוף לשמים
    עת אני אשתוקק, שוב לשקוע במים
    ואז בי יטיחו כל כוכבי לילה
    את מה שדחקתי כשחלף הלילה

    מדוע נשארת כשאנחנו הלכנו?
    מדוע ישנת כשאנחנו עבדנו?
    ולמה נותרת, מתפלש בשלולית?
    האם לא ידעת שיש לך תכלית?

    ואיך לא לחמת על הכיוון של חייך
    לא שברת שינים, לא מסרת נפשך
    לא חתרת בעוז ברגע המכריע
    והנחת למים אותך להטביע

    לא נולדת כך סתם, גם אתה ידעת
    רק לעבוד את קונך, לשם כך נולדת
    אך כשבאה העת, מטרתך למלא
    נרדמת, שכחת כל ערך נעלה

    הם ישימו לְפָנַי דברים שידעתי
    ובכל זאת נטשתי, כאילו שכחתי
    ואני לא אדע מה להם להשיב
    גם אותם לא אוכל אחור להשיב

    נאלמים הגלים, המייתם עוד רועשת
    כמו דוב לחבקני, כמו דג ברשת
    אומרים לי עזוב, הוא אבוד, המאבק
    כמונו ידעת, כבר נדבק בך האבק

    וגם אם תצליח לעמוד זה עתה
    זה יהיה רק עתה, ולא אתה
    אתה תישאר מתבוסס בבוץ
    לא תוכל להפריד לעולם את המוץ

    בפעם הבאה שוב תשכח את הכל
    תיסחף, תיגרף, תיפלט אל החול
    ומשם הגלים ישטפוך חזרה
    שוב תיפול, תידרדר, לארץ גזרה

    ואני מתדרדר, מתנדנד, נאבק
    מתאמץ להשליך מעלי האבק
    מנסה עוד ללחום על חירותי לעמוד
    מתי לא אפול, מתי אעמוד?

    ורק אתה המכיר מי הוא הטועה
    וחומל ושומר על בנך התועה
    ואני מטלטל בלב ים שוב ושוב
    ומרגיש לפעמים כמו עבד עלוב

    מתי אעבוד רק אותך לבדך
    מתי אהיה רק שלך, עבדך
    את המיית הגלים אשתיק, לא אקשיב
    ותמיד אדע מה להם להשיב

    ואתה הקובע להיכן יש לחתור
    ואתה היודע שאלותי לפתור
    אז תשמור ותגן, תעזור ותושיע
    מגלים מאיימים שוב אותי להטביע

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    12
    • אין על מוזיקהא מנותק
      אין על מוזיקהא מנותק
      אין על מוזיקה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1214

      מאבק עיקש

      אין לי כוח להמשיך להילחם-
      בעצמי
      צועקת ומוכיחה בלי סוף את-
      עצמי
      מתאכזבת עד אין קץ-
      מעצמי
      ונשברת כל פעם מחדש-
      מעצמי

      מלראות שכל מה שבניתי
      קורס כמו מגדל רעוע של קלפים
      מלראות את הכל מתפורר
      כאילו לא עמלתי חודשים...

      אני ניצבת באותה נקודת התחלה
      עם יאוש בעיניים, וחולשה
      בלי כוח להמציא תחבולות
      הלב עייף ומותש ממלחמות
      עם אפס רצון לעוד קבלות
      למה אין קיצור דרך לעלות ??

      אבל למרות הכל, אני לא אתיאש
      אמשיך להתמיד, לבקש
      לא אשבר ואלחם בכל הכוח
      אזכור הכל ולא אנסה לשכוח
      כי גם אם כואב, אני מקריבה
      וגם אם קשה, אני מוכנה
      לשנס מותניים ולהתחיל לבנות הכל מהתחלה...

      אממ יצא לי קצת מבנה מוזר של שיר, מצטערת, תאלצו לסבול אותי גם ככה 😜

      טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      12
      • טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1215

        לשאול מה קורה
        ומה נשמע
        יכול לעשות
        טוב לנשמה
        לראות התעניינות
        ודאגה
        שאני כן חשובה לך
        אפילו לשנייה
        לעזור במקצת
        יכול להועיל
        אפילו קצת
        אולי להכיל
        אולי אני סתם
        חולמת שזה יקרה
        אני רק מפנטזת
        שזה יקרה
        אבל משהו אחד
        אני חייבת להגיד
        שמתי יבוא היום ותביני
        שאהבה זה דבר
        שלא חייב לומר
        טוהר

        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        9
        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
          לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
          לא הכל טוב אבל הכל לטובה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
          #1216

          מיואשת מהחיים
          מתוסכלת מבפנים
          אבא
          למה קשה לי
          למה שורף לי
          למה כל מה שאני עושה
          יוצא דפוק
          כולי שורדת בלי סיפוק
          נמאס ממחשבות
          שתלב מטרידות
          הורסות לי תשלוה
          תמנוחה
          קשה כבר לתפוס תטוב
          בתוך כל המכאוב
          מסביב
          שמציף
          תשברם של הלב הוא מעיף
          לכל הרוחות
          ואפחד לא מקשיב לצרחות
          כל אחד עסוק בעצמו
          חושב על מה יעשה טוב לו
          והלב שלי
          נקרע
          מלראות תטעויות
          אל מול עיני
          צפות
          אילה

          אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          13
          • משורר מבולבלמ מנותק
            משורר מבולבלמ מנותק
            משורר מבולבל
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
            #1217

            מוקדש לכל אלה שאף אחד לא חולם שהם חשים בודדים
            "הוא? אין סיכוי! כל כך הרבה נמצאים סביבו... האחרון שיהיה בודד"...

            "בודד? תדבודד"

            במרכז ההמולה בפסגת המעמד
            בין הלצה להמלצה יושב בדד
            האזור גועש הכל רועש הלב אבַד
            האירוניה במיטבה מעמדו נכבד
            אך בַּד בּבַד מרגיש כנווד
            אין בעולמו אלא ד' אמות של לבד

            מהרהור למחשבה הוא נודד
            סביבו עדיין ממשיכים להתגודד
            מאמץ את האימרה "בודד- תתבודד"
            להתבודד? או שמא מפחד להתמודד
            את זכרונות העבר הוא מודד
            אין ברירה לבסוף מצדד.

            כשאנשים קטנים עושים צל גדול
            סימן שהשמש שוקעת!
            ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

            צ תגובה 1 תגובה אחרונה
            20
            • משורר מבולבלמ משורר מבולבל

              מוקדש לכל אלה שאף אחד לא חולם שהם חשים בודדים
              "הוא? אין סיכוי! כל כך הרבה נמצאים סביבו... האחרון שיהיה בודד"...

              "בודד? תדבודד"

              במרכז ההמולה בפסגת המעמד
              בין הלצה להמלצה יושב בדד
              האזור גועש הכל רועש הלב אבַד
              האירוניה במיטבה מעמדו נכבד
              אך בַּד בּבַד מרגיש כנווד
              אין בעולמו אלא ד' אמות של לבד

              מהרהור למחשבה הוא נודד
              סביבו עדיין ממשיכים להתגודד
              מאמץ את האימרה "בודד- תתבודד"
              להתבודד? או שמא מפחד להתמודד
              את זכרונות העבר הוא מודד
              אין ברירה לבסוף מצדד.

              צ מנותק
              צ מנותק
              צופה מהצד
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1218
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • צ צופה מהצד התייחס לנושא זה ב
              • פונץ' בננהפ מנותק
                פונץ' בננהפ מנותק
                פונץ' בננה
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                #1219

                אני בטוחה שכל מי שקורא תקטע מכיר לפחות אחד או יותר מקרים כאלו קרובים
                וזה כואב נורא לראות את זה בעיניים.  יצא לי היום לפגוש שוב את המקרה ...
                ודיי קרוב אליי, אותי זה שבר.
                מי שרואה את תחילת דרכם של אותם נערים\ות במצבים האלו.. תנסו הכל כדי להיות שם, להקשיב ולעזור להם 💔🙏💔
                תודה ענקית ל @זברה

                כואב לראות תשנאה בעיניים,
                ת'ריחוק מהשם, כפליים.
                אבא, למה זה קורה?
                הוא היה טוב,
                עכשיו הכל נפל לו, נעלם.
                הלך בלי לחשוב.
                כאילו לא היה פה מעולם...
                שכח בבום את מה שהיה,
                עילוי של הישיבה,
                במקום את עצמו לא מצא,
                חיפש קצת אהבה...
                אבא, למה זה קרה?
                בבקשה, תהפוך את הכל,
                שיהיה כמו בהתחלה
                בחור חזק, עם עמוד שדרה,
                או אפילו ...
                שיחזור לשים רק כיפה.....

                אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                שומע נסתרות הלב 💜

                צופיה ג.צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                19
                • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                  אני בטוחה שכל מי שקורא תקטע מכיר לפחות אחד או יותר מקרים כאלו קרובים
                  וזה כואב נורא לראות את זה בעיניים.  יצא לי היום לפגוש שוב את המקרה ...
                  ודיי קרוב אליי, אותי זה שבר.
                  מי שרואה את תחילת דרכם של אותם נערים\ות במצבים האלו.. תנסו הכל כדי להיות שם, להקשיב ולעזור להם 💔🙏💔
                  תודה ענקית ל @זברה

                  כואב לראות תשנאה בעיניים,
                  ת'ריחוק מהשם, כפליים.
                  אבא, למה זה קורה?
                  הוא היה טוב,
                  עכשיו הכל נפל לו, נעלם.
                  הלך בלי לחשוב.
                  כאילו לא היה פה מעולם...
                  שכח בבום את מה שהיה,
                  עילוי של הישיבה,
                  במקום את עצמו לא מצא,
                  חיפש קצת אהבה...
                  אבא, למה זה קרה?
                  בבקשה, תהפוך את הכל,
                  שיהיה כמו בהתחלה
                  בחור חזק, עם עמוד שדרה,
                  או אפילו ...
                  שיחזור לשים רק כיפה.....

                  צופיה ג.צ מנותק
                  צופיה ג.צ מנותק
                  צופיה ג.
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1220
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • צופיה ג.צ מנותק
                    צופיה ג.צ מנותק
                    צופיה ג.
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1221

                    שלום לילד התמים בגינה
                    שלום לילד שמשחק בשמחה
                    שלום לילד שאט אט הפך לנער
                    שלום לילד שליבו נשבר

                    אומר שלום לכל הילדות
                    של בית כנסת ויהדות
                    של חיי תורה רוחניים
                    של שמחות, שבתות וחגים

                    זורק את הכל, כל מה שספג
                    ומוצא את עצמו בוכה בעליית הגג
                    מראה לכולם שהוא בסדר
                    אך את האמת הוא משאיר בסתר

                    הכעס בוער לו מהעניים
                    והוא רק רוצה להתרחק כפליים
                    להיות רחוק ממה שלמד בילדותו
                    ולהפוך להיות אחר שונה מאישיותו

                    אז הוא התמכר לאלכוהול וסמים
                    וחשב שחי את החיים הטובים
                    ברח מהמציאות במועדונים ומסיבות
                    ולבסוף מצא את עצמו זרוק בין השמיכות

                    הוא מרגיש נורא, מרגיש דחוי
                    מנסה להתעלם ולהרגיש רצוי
                    כולם עליו מרחמים
                    יש כאלה שאת הקשר מנתקים

                    רק בגלל שהוא השתנה
                    רק בגלל שעבר טלטלה
                    הוא נשאר בלי אף אחד
                    עם הרגשות הכואבים בלבד

                    אך אותו נער ישאר לנצח אותו הילד
                    התמים בגינה ולא היה בודד
                    אותו הילד שזכר בית כנסת
                    שבתות, חגים ותורה מתמשכת

                    השינוי הגדול משפיע על החיצוניות
                    רק כדי לברוח מהרוחניות
                    אופי ולב טוב לא משתנים במהירות
                    ואם תסתכלו טוב תראו בו עדינות
                    ...
                    ואני מאמינה שבאותו ילד נשארה הפנימיות

                    אבא תודהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    10
                    • צופיה ג.צ צופיה ג.

                      שלום לילד התמים בגינה
                      שלום לילד שמשחק בשמחה
                      שלום לילד שאט אט הפך לנער
                      שלום לילד שליבו נשבר

                      אומר שלום לכל הילדות
                      של בית כנסת ויהדות
                      של חיי תורה רוחניים
                      של שמחות, שבתות וחגים

                      זורק את הכל, כל מה שספג
                      ומוצא את עצמו בוכה בעליית הגג
                      מראה לכולם שהוא בסדר
                      אך את האמת הוא משאיר בסתר

                      הכעס בוער לו מהעניים
                      והוא רק רוצה להתרחק כפליים
                      להיות רחוק ממה שלמד בילדותו
                      ולהפוך להיות אחר שונה מאישיותו

                      אז הוא התמכר לאלכוהול וסמים
                      וחשב שחי את החיים הטובים
                      ברח מהמציאות במועדונים ומסיבות
                      ולבסוף מצא את עצמו זרוק בין השמיכות

                      הוא מרגיש נורא, מרגיש דחוי
                      מנסה להתעלם ולהרגיש רצוי
                      כולם עליו מרחמים
                      יש כאלה שאת הקשר מנתקים

                      רק בגלל שהוא השתנה
                      רק בגלל שעבר טלטלה
                      הוא נשאר בלי אף אחד
                      עם הרגשות הכואבים בלבד

                      אך אותו נער ישאר לנצח אותו הילד
                      התמים בגינה ולא היה בודד
                      אותו הילד שזכר בית כנסת
                      שבתות, חגים ותורה מתמשכת

                      השינוי הגדול משפיע על החיצוניות
                      רק כדי לברוח מהרוחניות
                      אופי ולב טוב לא משתנים במהירות
                      ואם תסתכלו טוב תראו בו עדינות
                      ...
                      ואני מאמינה שבאותו ילד נשארה הפנימיות

                      אבא תודהא מנותק
                      אבא תודהא מנותק
                      אבא תודה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1222
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • זברהז מנותק
                        זברהז מנותק
                        זברה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1223

                        אתה יודע,
                        שכבר עייפתי,
                        ואני לא מבין לאן זה הולך.
                        עייפתי,
                        אני מתנקה ושוב מתלכלך.
                        אתה יודע,
                        שכבר הלכתי,
                        ואני לעצמי זה סוגשל מלכודת.
                        הלכתי,
                        ואיך עוצרים? כי בא לי לרדת.

                        אתה יודע,
                        שפעם בכיתי,
                        גם אם עכשיו נגמרו הדמעות.
                        בכיתי,
                        כמו ילד שלא מצליח לראות.
                        אתה יודע,
                        שפעם נלחמתי,
                        לצאת מהפחד שסוגר בקירות,
                        נלחמתי,
                        אבל עדיף לבד, ממילים שבורות...

                        רק אתה יודע,
                        איך בשקט מגעגוע נחתכתי.
                        אתה יודע,
                        כשאני כבר שכחתי---

                        אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                        אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        14
                        • טיטוט מנותק
                          טיטוט מנותק
                          טיטו
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1224

                          איך פתאום הכל הולך
                          נעלמה לה התחושה
                          דמעות מציפות את העיניים
                          איך כל הטוב מתהפך
                          לעוד איזה מועקה
                          בא לי לקרוע את השמיים
                          איך כבר לא מולך
                          אפילו על הנשמה
                          על השריד שצמא למים

                          איך רק תגיד לי איך
                          לא רוצה ליפול. להיות עוד איזה ילד בשממה
                          איך רק תגיד לי איך
                          לא רואה את האור. רוצה לחיות ברעש שבדממה

                          איך מחפש לי עוד דרך
                          לשמור על הלב שיפעום
                          ולא יפסיק מרוב כל העומס
                          איך רואה את מה שבערך
                          גרם לי לרצות כבר לחדול
                          לא לחשוב על התקווה שעוד יש
                          איך משתיק ת'פחד שילך
                          למצוא לו בלב אחר מקום
                          שלא ישוב להשבית בי את הרגש

                          קרדיט למוזה הגרועה שמוציאה ממני את הלב אל הדף

                          אני לא עצמי.
                          תכף אשוב...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          15
                          • אוהבת מוזיקה 0א מנותק
                            אוהבת מוזיקה 0א מנותק
                            אוהבת מוזיקה 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אוהבת מוזיקה 0
                            #1225

                            עת משבר אבד כבודה
                            נהפך הפקר צניעותה
                            בצד נותרה מתבוננת
                            מתמודדת

                            העולם עוד המשיך להסתובב
                            העוברים לא חודלו לרכל
                            מרוץ החיים המשיך במרוצה

                            אנשים המשיכו לפקפק
                            מבטים בחרו להתחמק
                            כאילו אויר נמצא בכלל
                            כאילו אין פה שום בן אדם

                            היא הרגישה אבודה
                            כאילו מישהו מחק את שמה
                            אין איש בא לעזור
                            והיא רק זעקה בלי קול

                            אחת שתבוא תגאל
                            תקשיב תלטף
                            שכבות תקלף
                            שתציץ לעברה

                            אחת רק אחת!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            6
                            • טותייייט מנותק
                              טותייייט מנותק
                              טותיייי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1226

                              אוהבת אותך
                              ואת לא מבינה
                              אני רוצה אותך
                              להיות כלכך קרובה
                              כמו שתמיד היינו
                              הבסטיות
                              כמו שתמיד חלמנו
                              לשים פס על העולם
                              להשתחרר מכולם
                              איפה נעלמת לי
                              איפה ברחת
                              את הבטחת לי
                              ושקרת
                              עזבת אותי
                              והלכת לבנות
                              שאת קוראת להן חברות
                              שמאחורי הגב
                              עליך מרכלות
                              מתי תביני
                              שאני דואגת לך
                              מתי תביני
                              שאני אוהבת אותך
                              אבל את שחכת
                              ברחת
                              השארת אותי
                              לדמם לבד...
                              טוהר

                              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • משורר מבולבלמ מנותק
                                משורר מבולבלמ מנותק
                                משורר מבולבל
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                                #1227

                                השיר הבא נכתב לזכרו של איש יקר שנקטף מארץ החיים בגיל צעיר.

                                לב נוטף
                                הוא שוכב במיטה ונזכר
                                ברגעים קטנים שלא יחזרו לעולם
                                ובסוף תמיד אוסף אותו חלום מוכר
                                על זמן מתוק שהיה ונעלם

                                הוא יושב בחלון ודומע
                                מתי יבוא הסוף הוא ממלמל
                                יללת חתול מן הרחוב שומע
                                בכאב הוא מצטרף ומילל

                                פזמון:
                                עד שגעגוע יחלוף, הלב יפסיק כבר לנטוף
                                הדם יהפוך שוב למים
                                עד שמרגוע יעטוף, עד שאגיע אל הסוף
                                השמש תזרח בשמים

                                הוא פוסע בשממה ומתגעגע
                                לימים יפים שהוא היה ממש צעיר
                                ועוד רגע הוא הולך להשתגע
                                הבדידות מתוחה מקיר אל קיר

                                הוא עומד בתפילה בלי ניע
                                הכאב מכה גלים גלים
                                מכה אחת נוספת אותו תכניע
                                פצע פתוח שלעולם לא יחלים

                                פזמון: עד שגעגוע...

                                כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                                סימן שהשמש שוקעת!
                                ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                14
                                • משורר מבולבלמ משורר מבולבל

                                  אבא מסור

                                  ממעמקים קראתי אליך אבא שלי, אבא יקר
                                  מבורות נשברים שיוועתי אליך שתוציאני בשלום מן המיצר
                                  ואתה כספת לדמעותי, ואני נכספתי בפני

                                  מֵעַמַקִים צעקתי אליך בוא ותכסני, הלילה כה קר
                                  משאול תחתיות בכיתי אליך, אנא א-לי אל תהיה מנוכר
                                  ואתה אספת דמעותי, ואני נחשפתי במערומי

                                  פזמון: ואף פעם לא השבת את פני ריקם
                                  לא ביום קודר גם לא ביום נקם
                                  כי כשאבא שומע את ילדו בוכה
                                  הוא שוכח הכל ואת הדמעות מוחה

                                  בלב שותת בכיתי אליך אבא שלי, אבא רחמן
                                  אני מתמוטט והשברים מתפזרים ברוח- לא נותר סימן
                                  ואתה שמרת עלי, ואני עמדתי על רגלי

                                  בגבור אויבי התחננתי אליך, א-ל מלך נאמן
                                  הצילני מפח יקוש, קיימני והגיעני לאותו הזמן
                                  ואתה שברת צוררי, ואני שרתי את שירי

                                  פזמון: ואף פעם לא השבת את פני ריקם
                                  לא ביום קודר גם לא ביום נקם
                                  כי כשאבא רואה את ילדו מתייסר
                                  הוא שוכח הכל ומיד מתמסר

                                  ANASTASIAA מנותק
                                  ANASTASIAA מנותק
                                  ANASTASIA
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1228
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מוטי טבקמ מנותק
                                    מוטי טבקמ מנותק
                                    מוטי טבק
                                    מנהלים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1229

                                    @ANASTASIA נא לקרוא את חוקי הקטגוריה לפני כתיבת פוסט!!!

                                    "כל מוזיקה היא מוזיקה עממית, מעולם לא שמעתי סוס שר שיר."

                                    לואי ארמסטרונג

                                    צריכים מחשב? המחשב נשבר? מחפשים ציוד הקיפי למחשב?
                                    צרו איתי עוד היום קשר!
                                    motitechpc@gmail.com | 0583293193

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1230

                                      יום עובר
                                      והכאב גדל
                                      יום חוזר
                                      והפחד מהדהד

                                      הרעש בדממה
                                      מרעיד את הלב
                                      השקט בזעקה
                                      מחריש את הכאב

                                      אהבה היא כואבת
                                      במיוחד שהיא לא הדדית
                                      אהבה היא צורבת
                                      כשאף אחד לא מבין

                                      חלוף הימים
                                      מביטה לעננים
                                      זיכרונות באים
                                      והכל נופל להרים

                                      לא רוצה להיזכר
                                      הכל רוצה למחוק
                                      לא רוצה להיבהל
                                      נמאס לי כבר לשתוק

                                      כשהים סוער
                                      גם הלב פועם
                                      כשהים שקט
                                      אז הלב עוצר

                                      די לשחק לעצמי ברגשות
                                      כדאי לזרוק את כל הדאגות
                                      כי נמאס כל פעם מהדמעות
                                      שאני נזכרת בחלום שלי
                                      הן שוב מגיעות...

                                      טוהר

                                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                      תהילה  כהן 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      10
                                      • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                        חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                        חסידייה אוטנטית
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                                        #1231

                                        אבא למה דווקא היא?
                                        למה לכאוב נתת לי?
                                        הכאב חי חותך
                                        השארת לנו רק לכאוב את מותך

                                        העיניים שדורשות
                                        הפיות שדשות
                                        כאילו מדובר בחדשות
                                        בכזו קלות משחקים ברגשות

                                        מנסה לא לחשוב
                                        למה מגיע לנו לכאוב
                                        מחפשת קצת אור
                                        מתגוננת מפני גלי הקור

                                        צורחת בדממה
                                        מוחה עוד דמעה שמבליחה
                                        מתחפרת הכי עמוק שאפשר
                                        מנסה להאחז במה שעוד נשאר

                                        נשרפת מבפנים
                                        זועקת באין אונים
                                        יודעת שבחרת את הטופ
                                        רציתה אותה קרוב

                                        אבא!!!!!!!!!!!!!!
                                        די עברנו מספיק!!
                                        רוצים כבר לחזות בתחיית המתים
                                        בעבודת הכהנים והלויים
                                        תביא כבר ת'משיח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                        אם משהו התחזק ולו במעט יהיה זה לעילוי נשמתה

                                        עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                        מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        9
                                        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                          לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                          לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1232

                                          באלי לצעוק שכולם ישמעו
                                          באלי לצרוח שכולם יבכו
                                          באלי לדבר ושכולם ישתקו
                                          רוצה לצאת מהבור
                                          מכל השחור
                                          רוצה להתנתק
                                          אבל הדחף משתק
                                          רוצה לבכות
                                          בלי שישמעו
                                          רוצה להרביץ לעצמי מכות
                                          אבל לא להישאר עם שריטות
                                          רוצה לפרוק
                                          אבל בלי שיפגעו
                                          רוצה שלום
                                          בלי להשתחוות
                                          רוצה מצוות
                                          בלי התאמצות
                                          רוצה חברות
                                          בלי עבירות
                                          רוצה לפתוח דף חדש
                                          רוצה ללכת בשביל
                                          ישר בלי לדשדש
                                          גם עם היצר אותי הפיל
                                          לזכור לקום
                                          אלוקים לא ישאיר אותי לבד
                                          מספיק הלב שלי ממני אבד..
                                          ואני עם עצמי בדד
                                          חייבת לאהוב תעצמי
                                          כי אין מי שיעשה זאת במקומי
                                          חיבת להרים תעצמי
                                          כי אפחד לא ידע שנפלתי
                                          אה וגם חיב להסתיר
                                          אז תנו לי רק תקציר
                                          שאדע את מה להציג
                                          תזאתי הגיבורה
                                          או הזאתי שכבר נפלה?!
                                          אילה

                                          אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                          תהילה  כהן 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          10

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול