דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 817.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט מנותק
    טותייייט מנותק
    טותיייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1236

    אבא
    אתה אורי וישעי
    אבא
    אם לא אתה
    ממי אפחד
    אבא
    לפעמים אויבי
    קמו עלי
    אבא
    אם תחנה
    ועלי תגן
    לא אירא ליבי
    אבא
    שבתי
    בביתך
    כל ימי חיי
    אבא
    אני רוצה לחזות
    בך
    ולהרגיש את היכלך
    אבא
    אני רוצה
    לזבוח לך
    אבא
    שמע קולי
    וענני
    אבא
    אל תסתר
    פניך ממני
    אבא
    אל תעזוב אותי
    ואל תיטוש
    אבא
    אמי ואבי
    עזבוני
    אבא
    ואתה תמיד
    אספת אותי
    אבא
    הורה לי
    את דרכך
    אבא
    אל תתני
    ואל תעזבני
    אבא
    כי לפעמים
    היה קשר
    ולי זה נמאס
    אבא
    לולא האמנתי בך
    איפה הייתי
    אבא
    לראות בטוב
    אותי למדת
    אבא
    בארץ חיים
    אני חיה
    אבא
    אני מקווה אליך
    אבא
    חזק ליבי
    אבא
    רק בך
    מאמינה אני…
    טוהר

    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    10
    • מנאשששמ מנותק
      מנאשששמ מנותק
      מנאששש
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1237

      לא שלי

      כתם עיקש
      להסיר נבקש
      כתמי אבק
      או דם מאבק
      חוט שני
      אדמוני עקשני

      הֵא מלבין עוצמתי
      להתיז באופן נקודתי
      לפרק, למוסס
      כל נתז תוסס
      שיגיע לכל קפל
      להר שגָבַה, לְשֵפֶל

      שפשפי ביד קלות
      הוסיפי מעלות
      ואם לא מיד, בהשהיה
      עוד יֶרַח בהשריה

      ואחרי הכל, כשתזדככי
      אל תשכחי
      תרככי

      בכביסה עדינה,
      מרוככת, ליבך לא יבש
      אפופת ניחוח תפוח, רימון ודבש

      עַדֵי ליבך יהא מחוור כשמלה
      רק אז בלשונך תָנֵץ מלה

      ברגע שמתחברים למוזיקה,
      הטכניקה באה מעצמה.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      14
      • מוח שליט על הלבמ מנותק
        מוח שליט על הלבמ מנותק
        מוח שליט על הלב
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1238

        שיר המדבר על הלחץ על השנה החדשה בלימודים

        יום ראשון
        נראה מי יגיע הראשון
        לתלמוד תורה
        או לישיבה
        נכון שקצת עולה הלחץ
        אבל אם נעשה קצת יח'ץ
        מיד ירד לנו הלחץ
        יהיה טוב
        כן למרות שזה לא לפי הרוב
        ניקח כוסות מים
        ולא נרים ידיים
        רק נגיע ונראה
        כמה טוב יהיה
        בשנה הבאה!!!!!!

        אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • נעמי16נ מנותק
          נעמי16נ מנותק
          נעמי16
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי16
          #1239

          אין לי מושג מאיפה השיר הזה הגיע....אבל הוא פשוט הגיע,מעצמו.
          וסורי אם הוא יצא קצת מתריס.....אין לי שום כוונה כזאת,מבטיחה.
          ניסיתי להיכנס לראש של דמות שהתחברתי אליה מאד וזה מה שיצא......מקווה שתתחברו גם.

          רואה את המבטים
          קוראת את ההלם
          שאתם מסובבים אחורה ראש וקולטים
          ששוב הילדונת לא הולכת בתלם

          ולמה אלוקים
          היא צועקת שכולם שותקים
          דוממת כשכולם צועקים
          מגדירה כללים כמציקים
          בועטת במוסכמות ובחוקים
          מתעקשת לא להבין ניואנסים דקים
          ו'רק אל דברו איתה על נושאים מידי עמוקים'

          אז...נכון אתם צודקים
          ובא נאמר...דבש אתם לא מלקקים
          יש לי נסיונות ופיתויים שאותי מעסיקים
          יש נושאים אחרים שאותי מרתקים
          וכן,יש כמה כללים נוקשים שעליי מעיקים
          אבל פליז תבינו שכעס וצעקות אותי מרחיקים
          שהאכזבה והתסכול רק מזיקים
          אז בבקשה בשבילי....תהיו חזקים
          תחזיקו בי היטב אבל תהיו איתי רכים
          תחכו איתי ביחד לימים אחרים,מתוקים.

          יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          15
          • יהודי זה הכיי מנותק
            יהודי זה הכיי מנותק
            יהודי זה הכי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
            #1240
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            11
            • margalitM מנותק
              margalitM מנותק
              margalit
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1241

              יש זמנים בהם הכל שחור
              מלחמות, נפילות, אסונות מגיעים
              הנפש נשאבת לתוך החור
              מתחילה לשאול למה? כמה? אם?

              לפעמים לא זוכרת שהכל לטובה
              לפעמים קצת בוכה ונשברת
              מחפשת לכל דבר תשובה
              את הרע מתוך הטוב בוררת

              אבל מישהו שם למעלה אוהב ושומר
              ברגעים כאלה לי הוא אומר
              בואי ילדתי עלייך אשמור
              אם רק תחפשי תמצאי קרן האור

              כמו כל אדם גם לי יש נפילות
              בהם מתרחקת שמה כיסויים
              כמו כל אדם רוצה לחיות בלי מגבלות
              שוכחת מי נתן לי את אלו החיים

              אבל מישהו שם למעלה אוהב ושומר
              ברגעים כאלה לי הוא אומר
              בואי ילדתי עלייך אשמור
              אם רק תחפשי תמצאי את האור

              סולמות
              מגביהים את הקול שלך

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              12
              • טותייייט מנותק
                טותייייט מנותק
                טותיייי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                #1242

                אבא למה מרגישה
                כל שנייה דמעות מהעיניים
                אבא רק שכואב לי
                נזכרת להרים את הראש לשמיים
                אבא למה אני אגואיסטית
                וכפויית טובה
                למה אני רואה כל הזמן את הרע
                אבא למה מרגישה אבן בלב
                אבא למה אני מרגישה
                שאותי אף אחד לא אוהב
                אבא באמת שקשה לי
                אני מפחדת
                להיות לבד
                אבא אני באמת מנסה
                אבל כל הזמן
                נופלת ולי לא קל
                אבא אני צריכה אותך
                אבא אני רוצה אותך
                אני רוצה את היד
                אני רוצה שתאמר לי
                שלא תעזוב אותי לעולם
                אבא אני רוצה מישהו
                להביט לו חזק
                לתוך העיניים
                לראות שהוא אמיתי ואמין
                שיהיה איתי תמיד
                ידע מה לומר
                שקשה
                ידע לתמוך ולחזק
                לא להיות איתי
                רק בגלל אינטרס
                כי נמאס לי שמנצלים
                כי קשה לי לפעמים
                אני רוצה מישהו
                שאוכל לבכות לי
                ולספר כל מה שיש לי בפנים
                אבא למה אני נפתחת
                לאנשים הלא נכונים
                אבא למה החלומות שלי
                לא באמת קוראים
                אבא למה שאני מתפללת
                אני לא מרגישה באורות
                אבא למה אני שחקנית
                עם הרבה מסיכות
                אבא הנה החודש
                של הרחמים והסליחות
                אני מבקשת סליחה
                כל לילה
                עכשיו כל החודש
                אבא אני באמת
                מתחננת ומבקשת
                שתסלח לי
                שלפעמים את הרע ראיתי
                שלפעמים התלוננתי
                שלפעמים לא האמנתי
                שלפעמים דברתי
                שלפעמים צעקתי
                אבא אני מבקשת סליחה
                ומתחננת להיות יותר קרובה
                להיות באורות
                להפסיק לבכות
                לנגב תדמעות
                אבא
                רק תשמע כבר
                לתפילות...
                טוהר

                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                12
                • יונמיוזיקי מנותק
                  יונמיוזיקי מנותק
                  יונמיוזיק
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונמיוזיק
                  #1243

                  נמאס
                  נמאס כבר לשמוע אנשים מדברים לשון הרע. נמאס
                  נמאס כבר לשמוע שאנשים מתים כמו מגפה. נמאס
                  נימאס כבר לשמוע כל יומיים זירות של פיגועים. נימאס
                  נמאס ליראות שאנשים מתחננים לדברים קטנים. נמאס
                  נמאס כבר ליראות איך אנשים בוכים בלילות ובסתרים. נמאס
                  נמאס לשמוע ברמקולים כול יום איך אנשים חדשים מתים. נמאס
                  לסיום השיר יש לי שאלה?
                  אתם מדברים??
                  אנשים סובלים
                  מתים כל יומיים
                  אנשים נדחקים מירוב בושות בעניים
                  פשוט תסתכלו על זה חיובי תודו לה‘
                  שבכלל הביא אותכם לעלום הזה
                  תסתכלו חיובי על כול דבר
                  תעזרו אחד לשני תתחברו
                  ולא לשכוח שהדבר היחיד שיעזור זה
                  להתפלל לה‘‼‼

                  שווה לכם לעקוב!
                  חכם.gif

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  11
                  • פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננה
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                    #1244

                    מדברים איתי על אמונות,
                    ואני כולי חי במחשבות.
                    האם הדרך שלי היא הנכונה מבין כולם?
                    או שמא אני נגרר אחרי העם?
                    אני יודע שאני על המסלול הנכון,
                    זה קשה להיות שם,
                    וגם לא תמיד מבין מה אני עושה כאן,
                    יש הרבה מחלוקות בין אנשים.
                    ואני, רק נכנס להירורים...
                    אבא, תכניס בי אור של אמונה,
                    שאני אחייה אותה, ואהיה שם בשמחה,
                    עומד בגאווה ומכניס עוד אנשים,
                    לחיי האמונה האמיתיים--
                    אך, רק באהבה, כי זו המטרה!

                    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                    שומע נסתרות הלב 💜

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    18
                    • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                      לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                      לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1245

                      מרגיש לי מוזר
                      הראש שלי מסוחרר
                      רגע אני בהי
                      ובשני אני אומרת לעצמי בי
                      מקורה לי
                      מישהו יכול להסביר לי
                      אני לא מבינה תעצמי.
                      אולי תסירו שכבות
                      ותגלו עולמות
                      או שתבחרו להוסיף שמיכות
                      תקרעו אותי לחתיכות
                      מישהו נמצא
                      אני בכניסה ללא יציאה
                      ,תנו לי אפשרות שניה
                      לנסות לתקן תתקלה
                      אני מבטיחה להשתנות
                      רק תנו לי סולמות
                      לעלות
                      כי קשה לי אני בירידה
                      קשה לי אני במצב רוח רע
                      או שאני סתם בוכה
                      כי סך הכל ענין של גישה
                      נכונה...
                      או חלילה מזיקה
                      אילה...

                      אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      15
                      • טותייייט מנותק
                        טותייייט מנותק
                        טותיייי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1246

                        אני במצב מוזר
                        קשה
                        הכל כמו זר
                        מרגישה בלבול
                        או שאני עולה
                        או שבמדרון תלול
                        לא יודעת
                        אם להחזיק חזק חזק
                        או פשוט לעזוב ודי
                        מה עם עצמי לעשות
                        או פשוט רק לתהות
                        הכל כלכך מבלבל
                        החושך הזה
                        מתסכל
                        מרגישה ממש לבד
                        אין אף אחד
                        שיבין אותי
                        ויכיל
                        או ייתן עצה
                        ויכניס
                        יכניס את הלב שלי
                        אליו
                        חוץ מבורא עולם
                        שהנשמה שלי
                        זה ממנו
                        ואם לא הוא
                        הכל איננו
                        אבא שלי
                        תעזור לי
                        תראה לי
                        את הדרך
                        כי כבר נמאס לי
                        לחיות את החיים
                        בערך
                        או בלי ערך...
                        טוהר

                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        13
                        • חלום לגדולח מנותק
                          חלום לגדולח מנותק
                          חלום לגדול
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1247

                          השחר עלה הפציע
                          ברחוב עוד עלטה
                          קול צלול משמיע
                          תקיעה, שברים, תרועה

                          הנה אלול הגיע
                          אף דגים רועדים
                          אמנם הוא לא הפתיע
                          אך אנו לא מוכנים

                          וימס הלב
                          שברים, יבבה
                          נבוא, נתקרב
                          בשדה הוא נמצא

                          מחכה לנו שם
                          הוא הולך עוד מעט
                          תבואי גם
                          הוא מחכה לך, בת.

                          צלילים יוצרים מנגינה
                          רק כשיש ביניהם
                          גם עליות וגם ירידות.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          11
                          • איילהא מנותק
                            איילהא מנותק
                            איילה
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1248
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            13
                            • איזה קטעא מנותק
                              איזה קטעא מנותק
                              איזה קטע
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                              #1249
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              10
                              • ברוריהב מנותק
                                ברוריהב מנותק
                                ברוריה
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1250

                                אני לדודי ודודי לי

                                איך אוכל לרגיש את מתיקות הימים
                                את ההכנות הנרגשות
                                את האווירה המתחדשת
                                בלי לפחד מאיימת הדין?

                                תרועה
                                שבריים
                                תרועה

                                מאה תקיעות
                                את הגו מרטיטות
                                הנפש בעננים
                                ואני כאן על הקרקע
                                מה אקח איתי הלאה
                                מאותם הימים
                                איך לא השאר אותו הדבר?
                                חייבת להשתנות אפילו במשהו אחד

                                ונתנה תוקף
                                קדושת היום

                                לבכות ולהתחנן ולבקש
                                על שנה מתוקה
                                על רגעים משמחים
                                על בריאות ונחת
                                ולא לשכוח ללקק מהדבש
                                להנות מהמתוק
                                ולנשום עמוק
                                כי החגים הם לא רק דפים בלוח
                                הם ימים מיוחדים ואסור אותם לשכוח.

                                שירה מעומק הנשמה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                9
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1251

                                  ראיתי אותך
                                  והתעלמתי
                                  לא ידעתי
                                  אם תזכור אותי
                                  הבטתי בך
                                  ונכלמתי
                                  פשוט הזוי
                                  שלא זוכרת
                                  מתי אמרת את השם שלי
                                  ראיתי אותך
                                  וכאב לי הלב
                                  אני יודעת
                                  שהזמן לא עוצר
                                  ושזה יבוא
                                  אצטער
                                  ראיתי אותך
                                  ובכיתי
                                  כי שאני שומעת
                                  איזה קשר יש לבנות איתך
                                  אני קנאתי
                                  אני ראיתי אותך
                                  והתביישתי
                                  כי לא הבנתי
                                  למה זה מגיע לי
                                  ראיתי אותך
                                  ורציתי לתת לך חיבוק
                                  כי בכל זאת
                                  אתה סבא שלי....
                                  טוהר

                                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  13
                                  • שנדיש מנותק
                                    שנדיש מנותק
                                    שנדי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1252

                                    סיימנו סמינר
                                    זה זמן לחתונה
                                    לצאת מהסינר
                                    להביא קצת פרנסה

                                    השידוך מתעכב
                                    וגם העבודה
                                    השם שלך מככב
                                    אך את עדיין בודדה

                                    קחי נשימה
                                    כולה סיימת לימודים
                                    קחי לגימה
                                    ותמשיכי להנות מהחיים

                                    אולי בעבודה את לא משובצת
                                    אולי את לא מרגישה "מסודרת"
                                    תודי לאלוקים שאת חיה ונושמת
                                    זה לא היה מוסר זה רק תזכורת..

                                    כאב לא נעלם, זאת אני שלומדת לצחוק עם אבן בכיס...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    21
                                    • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                      חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                      חסידייה אוטנטית
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                                      #1253

                                      במותך לקחת את חיי
                                      מחפשת את השרידים שלך
                                      יודעת שהייתה לך נשמה של מלאך
                                      ועכשיו היא בהתגלמותה-טהורה

                                      מנסה להבין למה מוות הוא רע
                                      מה נותנים החיים שהם רק מסדרון
                                      אז מה רע בקיצור דרך ולמה אותי הותרת בודדה
                                      כל ישועה היא נס.-בשביל להמשיך לחיות בקיטון?

                                      מרגישה אותך חיה קיימת
                                      חושבת עלייך חושבת אותך יודעת ששם טוב
                                      למה מדברים בכזו ערגה על עולם האמת
                                      ורק בורחים ממנו?????

                                      יודעת שצריך להודות על החיים
                                      על כל הטוב שיש בעולם וגם על הרע
                                      רק כדיי לעשות רצונך אנחנו חיים
                                      אבל מה זה טוב? ומה זה רע? ומה זאת בחירה?

                                      צורחת בדממה תחזרי אליי
                                      תאירי את העולם!!
                                      יודעת שנתת לי את מתנת חיי
                                      רק תעזרי לי למצוא אותו!

                                      אוהבת אותך מרחוק
                                      מחכה ליום שנפגש
                                      את נמצאת בליבי עמוק
                                      תעזרי לי בדרך-----

                                      עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                      מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                        לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                        לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                        #1254

                                        רוצה שתאהבי
                                        רוצה שיהיה לך כיף בקרבתי
                                        אבל למה זה רק מלחיץ אותי
                                        זה גורם לי להיות לא אני
                                        אומרים לי תהי את
                                        זה הכי יפה לך
                                        אבל לא מבינים
                                        שהלחץ הזה של להרשים
                                        גורם לי להגיב באימפולסיביות
                                        אני נהיית לא מציאותית
                                        מאתם חושבים
                                        שזה בלחיצת כפתור
                                        תנו לי תזמן
                                        מבטיחה שאהיה מוכנה
                                        אתן לכם סימן
                                        למה אנשים
                                        לא בוחנים תבפנים
                                        מסתכלים לתגובות
                                        מקבעים לפי התנהגות
                                        סתכלי ללב שלי
                                        הוא רוצה שתביני
                                        אני אהיה בסדר
                                        רק תני לי הזדמנות
                                        אני לא צריכה להרשים אפחד
                                        כי אני שמה פס על העולם
                                        אני לא מנסה לרצות אפחד
                                        מי שלא טוב לא
                                        שילך לאמשלו
                                        אני לא צכה להיות אחראית
                                        למחשבות של אנשים ממני
                                        מספיק ישלי את עצמי
                                        ותאמינו לי שלא חסר לי ביקורת
                                        עצמייות
                                        אז מחשבות.....
                                        תנו לי כבר לחיות...

                                        זה לא ממש שיר ואפילו לא השקעתי חרוזים 😉 זה יותר פריקה כזאתי

                                        אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        10
                                        • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                          מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                          מוזיקה זה הדיבור
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1255
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול