דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • איזה קטעא מנותק
    איזה קטעא מנותק
    איזה קטע
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
    #1249
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    10
    • ברוריהב מנותק
      ברוריהב מנותק
      ברוריה
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1250

      אני לדודי ודודי לי

      איך אוכל לרגיש את מתיקות הימים
      את ההכנות הנרגשות
      את האווירה המתחדשת
      בלי לפחד מאיימת הדין?

      תרועה
      שבריים
      תרועה

      מאה תקיעות
      את הגו מרטיטות
      הנפש בעננים
      ואני כאן על הקרקע
      מה אקח איתי הלאה
      מאותם הימים
      איך לא השאר אותו הדבר?
      חייבת להשתנות אפילו במשהו אחד

      ונתנה תוקף
      קדושת היום

      לבכות ולהתחנן ולבקש
      על שנה מתוקה
      על רגעים משמחים
      על בריאות ונחת
      ולא לשכוח ללקק מהדבש
      להנות מהמתוק
      ולנשום עמוק
      כי החגים הם לא רק דפים בלוח
      הם ימים מיוחדים ואסור אותם לשכוח.

      שירה מעומק הנשמה

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      9
      • טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1251

        ראיתי אותך
        והתעלמתי
        לא ידעתי
        אם תזכור אותי
        הבטתי בך
        ונכלמתי
        פשוט הזוי
        שלא זוכרת
        מתי אמרת את השם שלי
        ראיתי אותך
        וכאב לי הלב
        אני יודעת
        שהזמן לא עוצר
        ושזה יבוא
        אצטער
        ראיתי אותך
        ובכיתי
        כי שאני שומעת
        איזה קשר יש לבנות איתך
        אני קנאתי
        אני ראיתי אותך
        והתביישתי
        כי לא הבנתי
        למה זה מגיע לי
        ראיתי אותך
        ורציתי לתת לך חיבוק
        כי בכל זאת
        אתה סבא שלי....
        טוהר

        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        13
        • שנדיש מנותק
          שנדיש מנותק
          שנדי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1252

          סיימנו סמינר
          זה זמן לחתונה
          לצאת מהסינר
          להביא קצת פרנסה

          השידוך מתעכב
          וגם העבודה
          השם שלך מככב
          אך את עדיין בודדה

          קחי נשימה
          כולה סיימת לימודים
          קחי לגימה
          ותמשיכי להנות מהחיים

          אולי בעבודה את לא משובצת
          אולי את לא מרגישה "מסודרת"
          תודי לאלוקים שאת חיה ונושמת
          זה לא היה מוסר זה רק תזכורת..

          כאב לא נעלם, זאת אני שלומדת לצחוק עם אבן בכיס...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          21
          • חסידייה אוטנטיתח מנותק
            חסידייה אוטנטיתח מנותק
            חסידייה אוטנטית
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
            #1253

            במותך לקחת את חיי
            מחפשת את השרידים שלך
            יודעת שהייתה לך נשמה של מלאך
            ועכשיו היא בהתגלמותה-טהורה

            מנסה להבין למה מוות הוא רע
            מה נותנים החיים שהם רק מסדרון
            אז מה רע בקיצור דרך ולמה אותי הותרת בודדה
            כל ישועה היא נס.-בשביל להמשיך לחיות בקיטון?

            מרגישה אותך חיה קיימת
            חושבת עלייך חושבת אותך יודעת ששם טוב
            למה מדברים בכזו ערגה על עולם האמת
            ורק בורחים ממנו?????

            יודעת שצריך להודות על החיים
            על כל הטוב שיש בעולם וגם על הרע
            רק כדיי לעשות רצונך אנחנו חיים
            אבל מה זה טוב? ומה זה רע? ומה זאת בחירה?

            צורחת בדממה תחזרי אליי
            תאירי את העולם!!
            יודעת שנתת לי את מתנת חיי
            רק תעזרי לי למצוא אותו!

            אוהבת אותך מרחוק
            מחכה ליום שנפגש
            את נמצאת בליבי עמוק
            תעזרי לי בדרך-----

            עדיף להיות בודד עם האמת שלך
            מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            8
            • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
              לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
              לא הכל טוב אבל הכל לטובה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
              #1254

              רוצה שתאהבי
              רוצה שיהיה לך כיף בקרבתי
              אבל למה זה רק מלחיץ אותי
              זה גורם לי להיות לא אני
              אומרים לי תהי את
              זה הכי יפה לך
              אבל לא מבינים
              שהלחץ הזה של להרשים
              גורם לי להגיב באימפולסיביות
              אני נהיית לא מציאותית
              מאתם חושבים
              שזה בלחיצת כפתור
              תנו לי תזמן
              מבטיחה שאהיה מוכנה
              אתן לכם סימן
              למה אנשים
              לא בוחנים תבפנים
              מסתכלים לתגובות
              מקבעים לפי התנהגות
              סתכלי ללב שלי
              הוא רוצה שתביני
              אני אהיה בסדר
              רק תני לי הזדמנות
              אני לא צריכה להרשים אפחד
              כי אני שמה פס על העולם
              אני לא מנסה לרצות אפחד
              מי שלא טוב לא
              שילך לאמשלו
              אני לא צכה להיות אחראית
              למחשבות של אנשים ממני
              מספיק ישלי את עצמי
              ותאמינו לי שלא חסר לי ביקורת
              עצמייות
              אז מחשבות.....
              תנו לי כבר לחיות...

              זה לא ממש שיר ואפילו לא השקעתי חרוזים 😉 זה יותר פריקה כזאתי

              אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              10
              • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                מוזיקה זה הדיבור
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1255
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                  מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                  מוזיקה זה הדיבור
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1256
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                    מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                    מוזיקה זה הדיבור
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה זה הדיבור
                    #1257

                    אבי שבשמים דבר סתר לי אליך
                    דבר אחד קטן אני זקוק לרחמיך
                    רק אתה רואה את כל מלחמותי
                    אחרים רואים ולא מבינים מה עובר עלי
                    רק אתה רואה את הנצחונות ואכזבות שלי
                    אחרים מסתכלים עלי ברחמים ולא מבינים מה יש לי
                    אבא נכון אתה רואה את הדמעה שהרגע יורדת לי
                    אבא עד מתי אני ארגיש כל כך עצוב
                    אבא עד מתי אני ארגיש כל כך עזוב
                    אבא מתי אני אזכה לראות כבר את האור
                    אבא מתי תוציא אותי אל החופש אל הדרור
                    אבא תוכיח לכולם שגם לי יש איזה סיכוי
                    אבא מה שהם אומרים נכון שזה הזוי
                    נכון שאני אצליח אם רק אתה תרצה
                    אני יודע זה בתנאי שגם אני ירצה
                    אבא הם אומרים שיש לי פער בין רצוי אל המצוי
                    אבא אם להאמין להם או לא אני מרגיש עכשיו חצוי
                    אבא אני יודע שיבוא היום ואני יצחק על העולם
                    כתוב אז ימלא שחוק פינו אני יאמר אז לכולם
                    אבא נכון גם אם היום אני נפלתי מחר אוכל לקום
                    אבא אני צריך שתיישר אותי כי הכל אצלי עקום
                    אבא תודה שאתה מכיל את כל השטויות שלי
                    אבא תודה על דברים טובים ועל רצונות שבי

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    11
                    • טותייייט מנותק
                      טותייייט מנותק
                      טותיייי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1258

                      מוזר
                      אני זר?
                      שואל לתומי
                      לעצמי
                      ....
                      חושב
                      אני יושב
                      נוגע בי
                      בעצמי
                      .....
                      מרגיש
                      אני רגיש
                      כואב לי
                      ליבי
                      ....
                      הלב
                      הלב שלי
                      שמחולק להרבה
                      חלקים
                      אם קטנים
                      אם גדולים
                      תמיד יהיו
                      בלב שלי....
                      טוהר

                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • margalitM מנותק
                        margalitM מנותק
                        margalit
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי margalit
                        #1259

                        זה באמת מאוד מורכב
                        שכך פתאום הוא נשכב
                        לא יודעת מה כדאי
                        האם זה טוב או רע ודאי
                        אולי זאת רק ההתחלה
                        ואולי זאת באמת המגבלה
                        להיות לוחצת או אולי לשחרר
                        כבר לא יודעת הראש מסתחרר
                        תנו עצה מה לעשות
                        בפרט כשהן כבר כועסות

                        תחילת שנה...
                        כיתת חינוך מיוחד
                        ואני תוהה על התנהגויות מסויימות איך להתמודד
                        בפרט כשהסייעות קצת קצרות עם הילדים...

                        סולמות
                        מגביהים את הקול שלך

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        11
                        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                          לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                          לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1260

                          אבא אתה איתי
                          למה אני לא מרגישה אותך
                          אבא אני.. זה אני
                          או שזה הבת שלך
                          אבא שכחת ממני
                          או שאני שכחתי מעצמי
                          אבא אתה נותן לכולם כח
                          למה אתה לא נותן לי
                          אבא אני נופלת
                          זה מה שאתה רוצה
                          אבא אני מיואשת
                          או שאני טיפוס מרצה
                          אבא הכתפיים שלי קטנות
                          בעומס הם לא עומדות
                          כמה הם יכולות
                          אבא דוגרי
                          הלב שלי שברירי
                          למה אני לא
                          מרגישה אותך איתי

                          אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          12
                          • TALYT מנותק
                            TALYT מנותק
                            TALY
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                            #1261

                            במסע
                            בין עדר זאבים אני כבשה
                            במסע
                            לטפס בלי למעוד מנסה
                            במסע
                            הריסה על גבי הריסה
                            במסע
                            כוחותיי כבר באפיסה

                            מבקשת
                            שלא תהא דעתי נחלשת
                            מבקשת
                            שאת הדרך תאיר לי בקשת
                            מבקשת
                            שמכל הצרות אהיה מתאוששת
                            מבקשת
                            שאת גאולתך אהיה כבר ממששת

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            14
                            • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                              מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                              מוזיקה זה הדיבור
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1262

                              אדון הסליחות בוחן הלבבות
                              בבקשה תיתן לי מחשבות טובות
                              תן לי אמונה שאעבוד אותך מחר
                              שלח כח לעבדך שלעבוד אותך בחר
                              באתי לי לפניך אבל אין לי כלום ביד
                              כל מה שיש לי זה רצון לדבוק בך לעד
                              לא מפסיק לחפש אותך ואז אני מוצא
                              ועד שהתקרבתי את הכביש אני חוצה
                              אך מתנה נתת לי לדבר אליך דיבור ועוד מילה
                              אז תודה לך אבי הטוב שומע תפילה

                              מוקדש לכל מי שמצא את עצמו מתחבר רגשית למילה או שתים מהטקסט

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              12
                              • טותייייט מנותק
                                טותייייט מנותק
                                טותיייי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1263

                                למה לא רואים
                                תמאמץ שלי
                                למה שוברים אותי
                                למה הלב שלי
                                בוכה
                                כואב
                                נמאס כבר
                                מרגישה שרוצה
                                לפרוק
                                להתפרק
                                לרוץ
                                לברוח
                                למקום מסתור
                                ללב שלי
                                שבוכה
                                שצורח
                                שנאנק
                                מכאב
                                שלא רואים
                                מאמץ
                                ואת המשברים
                                תמיד
                                ישפטו אותך
                                כי לא רואים
                                את הלב שלך....
                                טוהר

                                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • TALYT מנותק
                                  TALYT מנותק
                                  TALY
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                                  #1264

                                  אדון הסליחות
                                  סדר לנו ההפיכות
                                  בוחן לבבות
                                  תענה לנו תשובות
                                  גולה עמוקות
                                  ענה תפילותינו הבוקעות
                                  דובר צדקות
                                  גבינו הופקר למכות
                                  הדור בנפלאות
                                  תש כוחנו בתלאות
                                  ותיק בנחמות
                                  צמאנו למילים חמות
                                  זוכר ברית אבות
                                  גלה עיניך הטובות
                                  חוקר כליות
                                  שנפסיק לחיות באשליות

                                  את האמת שאת ההשראה לקחתי משיר הקודם של @מוזיקה-זה-הדיבור
                                  ואי"ה אולי אמשיך את השיר על כל הפיוט היה הזה.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  9
                                  • שירליש מנותק
                                    שירליש מנותק
                                    שירלי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1265

                                    כמה פעמים כבר הכרזתי
                                    בתוך ליבי אמרתי:
                                    גם אם עובר מה שעובר
                                    לשם אנ'לא חוזר

                                    אני לא רוצה שוב
                                    אל תהום הייאוש לשוב
                                    כי כבר היו מקרים ולא חד פעמיים
                                    שנפלתי ברשת הרחמים העצמיים

                                    כמה פעמים כבר הכרזתי
                                    אך עדיין לא קיימתי
                                    אני עובר מה שעובר
                                    ועוד פעם לשם אני חוזר

                                    אפילו שאני לא רוצה שוב
                                    אל תהום הייאוש לשוב
                                    אני נופל עוד פעמים
                                    ומתחיל עם הרחמים

                                    אולי תגידו אתם- מה עושים?
                                    איך לא מתיאשים?
                                    איך ארגיש את השם
                                    כשמרוב נפילות אני כבר לא נושם?

                                    הדבר היחיד בעולם שיותר כיף מלקום בבוקר מוקדם ולצפות בזריחה
                                    זה - להמשיך לישון...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    11
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1266

                                      החלטתי להפסיק
                                      לרטון
                                      החלטתי את הרע
                                      להפסיק לראות
                                      אני ילדה קטנה
                                      אמנם בעולם גדול
                                      אבל מתפללת בכל יום
                                      לא ליפול
                                      להפסיק לשאול
                                      אני רוצה אותך אבא
                                      אני רוצה לדבר איתך
                                      אני תמיד מתפללת
                                      אליך
                                      אני מבקשת ממך
                                      אנא אבא
                                      אל תעזוב
                                      כי אחרת
                                      אהיה באמת לבד
                                      אבא אנא
                                      אל תכעס
                                      אם בכיתי
                                      או שאלתי
                                      אם צעקתי
                                      או צרחתי
                                      הכאב עלה עלי
                                      היה גדול שלי
                                      אבא בלעדיך
                                      אני ילדה תינוקת
                                      אבא אם לא אתה
                                      מי יהיה איתי
                                      אבא מחזיקה
                                      ממך
                                      מחזיקה אותך
                                      מתפללת
                                      אני הולכת לזרוח
                                      כמו שמש
                                      אחרי החושך
                                      אחרי הנפילות
                                      כל התפילות
                                      הדמעות
                                      אבא קול דודי בא
                                      אני באה
                                      רצה אליך
                                      אחריך
                                      תשמע את קולי
                                      אל תעזוב אותי
                                      אבא
                                      אתה תמיד
                                      בלב שלי....
                                      טוהר

                                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      6
                                      • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                        מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                        מוכן תמיד לעזור
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1267

                                        גם שנראה שהכל שחור
                                        ואין שום תקווה באופק
                                        מחפש נקודות של אור
                                        ומתבונן לעומק

                                        גם שנראה שאין תקווה
                                        והאור מזמן כבה
                                        ובלב השתלטה האכזבה
                                        מבקש בלב מלא תפילה
                                        לקום ולצמוח מהנפילה

                                        אבא תעזור
                                        תראה לי את האור
                                        שאוכל להבחין בין טוב לרע
                                        שאדע מה המטרה

                                        אבא הטוב
                                        רוצה להרגיש קרוב
                                        מתפלל בכל הכוח
                                        מהצרות רוצה לשכוח
                                        לתת לשמש לזרוח
                                        ובאמת לשמוח

                                        גם בזמנים שמרגיש לבד
                                        תזכור תמיד שיש השם אחד
                                        מחזיק לך תיד
                                        הוא לא משאיר את בנו לבד

                                        אבא תעזור
                                        את הרע כבר תעצור
                                        תן לי רק לראות
                                        שנגמרו כבר הצרות
                                        כי אני כבר לא יכול לחיות
                                        עם הדמעות

                                        לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        12
                                        • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                          מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                          מוזיקה זה הדיבור
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1268
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול