דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • TALYT מנותק
    TALYT מנותק
    TALY
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
    #1264

    אדון הסליחות
    סדר לנו ההפיכות
    בוחן לבבות
    תענה לנו תשובות
    גולה עמוקות
    ענה תפילותינו הבוקעות
    דובר צדקות
    גבינו הופקר למכות
    הדור בנפלאות
    תש כוחנו בתלאות
    ותיק בנחמות
    צמאנו למילים חמות
    זוכר ברית אבות
    גלה עיניך הטובות
    חוקר כליות
    שנפסיק לחיות באשליות

    את האמת שאת ההשראה לקחתי משיר הקודם של @מוזיקה-זה-הדיבור
    ואי"ה אולי אמשיך את השיר על כל הפיוט היה הזה.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    9
    • שירליש מנותק
      שירליש מנותק
      שירלי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1265

      כמה פעמים כבר הכרזתי
      בתוך ליבי אמרתי:
      גם אם עובר מה שעובר
      לשם אנ'לא חוזר

      אני לא רוצה שוב
      אל תהום הייאוש לשוב
      כי כבר היו מקרים ולא חד פעמיים
      שנפלתי ברשת הרחמים העצמיים

      כמה פעמים כבר הכרזתי
      אך עדיין לא קיימתי
      אני עובר מה שעובר
      ועוד פעם לשם אני חוזר

      אפילו שאני לא רוצה שוב
      אל תהום הייאוש לשוב
      אני נופל עוד פעמים
      ומתחיל עם הרחמים

      אולי תגידו אתם- מה עושים?
      איך לא מתיאשים?
      איך ארגיש את השם
      כשמרוב נפילות אני כבר לא נושם?

      הדבר היחיד בעולם שיותר כיף מלקום בבוקר מוקדם ולצפות בזריחה
      זה - להמשיך לישון...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      11
      • טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1266

        החלטתי להפסיק
        לרטון
        החלטתי את הרע
        להפסיק לראות
        אני ילדה קטנה
        אמנם בעולם גדול
        אבל מתפללת בכל יום
        לא ליפול
        להפסיק לשאול
        אני רוצה אותך אבא
        אני רוצה לדבר איתך
        אני תמיד מתפללת
        אליך
        אני מבקשת ממך
        אנא אבא
        אל תעזוב
        כי אחרת
        אהיה באמת לבד
        אבא אנא
        אל תכעס
        אם בכיתי
        או שאלתי
        אם צעקתי
        או צרחתי
        הכאב עלה עלי
        היה גדול שלי
        אבא בלעדיך
        אני ילדה תינוקת
        אבא אם לא אתה
        מי יהיה איתי
        אבא מחזיקה
        ממך
        מחזיקה אותך
        מתפללת
        אני הולכת לזרוח
        כמו שמש
        אחרי החושך
        אחרי הנפילות
        כל התפילות
        הדמעות
        אבא קול דודי בא
        אני באה
        רצה אליך
        אחריך
        תשמע את קולי
        אל תעזוב אותי
        אבא
        אתה תמיד
        בלב שלי....
        טוהר

        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        6
        • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
          מוכן תמיד לעזורמ מנותק
          מוכן תמיד לעזור
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1267

          גם שנראה שהכל שחור
          ואין שום תקווה באופק
          מחפש נקודות של אור
          ומתבונן לעומק

          גם שנראה שאין תקווה
          והאור מזמן כבה
          ובלב השתלטה האכזבה
          מבקש בלב מלא תפילה
          לקום ולצמוח מהנפילה

          אבא תעזור
          תראה לי את האור
          שאוכל להבחין בין טוב לרע
          שאדע מה המטרה

          אבא הטוב
          רוצה להרגיש קרוב
          מתפלל בכל הכוח
          מהצרות רוצה לשכוח
          לתת לשמש לזרוח
          ובאמת לשמוח

          גם בזמנים שמרגיש לבד
          תזכור תמיד שיש השם אחד
          מחזיק לך תיד
          הוא לא משאיר את בנו לבד

          אבא תעזור
          את הרע כבר תעצור
          תן לי רק לראות
          שנגמרו כבר הצרות
          כי אני כבר לא יכול לחיות
          עם הדמעות

          לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          12
          • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
            מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
            מוזיקה זה הדיבור
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1268
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            8
            • מוח שליט על הלבמ מנותק
              מוח שליט על הלבמ מנותק
              מוח שליט על הלב
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1269

              שיר שכתבתי משום שאני מטבעי אדם מאד מסודר ואחי פחות בלשון זהירה וזה גורם לי לעצבים!! ואני בטוח שגם לכם יש כאלה דברים בחיים מקווה שתחברו לשיר אז יאללה תתחילו לקרא.צבעי טקסט

              נכנס לבית אחרי יום קשה
              ומשהוא מאד קשה אני מגלה
              את הארונות
              מי סוגר
              את התמונות
              מי לא אוהב
              אז תגלו ככה
              יש אנשים שאצלם
              כך הטבע
              ברמה גבוהה הם
              עד כדי כך שהם שוכחים
              כן נכון
              שצריך למצא פתרון
              ללחץ
              אבל בלי יח"ץ.
              יאללה סגור ת'דלת
              מספיק אנחנו משלמים לדלק
              לא צריך בעיות
              פשוט להיות
              או עצמך
              או לשנות
              כי בסוף מי מחליט!!.
              זה רק ה'


              אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • פונץ' בננהפ מנותק
                פונץ' בננהפ מנותק
                פונץ' בננה
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1270

                חודש אלול
                חודש של בירור
                חשבון נפש
                חשבון עם הלב שלי
                על כל המעשים
                שעברו וקרו איתי
                מבקשת סליחה
                אם אמרתי מילה
                והיא לא במקום עמדה
                מבקשת סליחה מעצמי
                תסלחו כי לא הייתה בי
                ההבנה והכוונה
                לדברים שמשם הושלכו
                ויצאו בלי סיבה
                אבא
                אני עומדת לפניך עם דף לבן
                פותחת התחלה חדשה
                רוצה שהשנה תהיה יותר טובה
                תפתח לי את הרצון להתקרב
                לא יכולה יותר עם הכאב
                הריחוק הזה הורג
                רוצה כבר לעשות את רצונך-
                בלבב שלם!

                אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                שומע נסתרות הלב 💜

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                13
                • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                  לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                  לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                  #1271
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • LOVE MEL מנותק
                    LOVE MEL מנותק
                    LOVE ME
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1272

                    מה שיהיה מחר...

                    בזמן כזה של התחלה,
                    מגיע יום שהוא סיום.
                    לשנה שעברה וחלפה לה,
                    וביום זה ידונו בי ויתנו ציון.

                    כן אנחנו כל השנה במבחן,
                    מול עצמינו, מול חברינו.
                    ומול בורא עולם שאת חיינו נתן,
                    אם נתאמץ ונשתדל יהיה מי שימליץ בעדנו.

                    אני מאד מפחדת,
                    מנסה עכשיו לנסות לתקן הרושם שנוצר.
                    כי ביום זה יהיה כותרת,
                    למה שיהיה מחר.

                    כן אנחנו כל השנה במבחן,
                    מול עצמינו, מול חברינו.
                    ומול בורא עולם שאת חיינו נתן,
                    אם נתאמץ ונשתדל יהיה מי שימליץ בעדנו.

                    לך אנחנו מחכים,
                    ומבקשים לחסות בצילך.
                    גם אין אנחנו ראויים,
                    מצפים למחילתך.

                    כן אנחנו כל השנה במבחן,
                    מול עצמינו, מול חברינו.
                    ומול בורא עולם שאת חיינו נתן,
                    אם נתאמץ ונשתדל יהיה מי שימליץ בעדנו.

                    שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • ש מנותק
                      ש מנותק
                      שיר הלל
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1273

                      השם קשה לי
                      אני לא יכולה
                      השם תעזור לי
                      מרגישה כמו גדולה
                      אבל בפנים
                      מתרסקת
                      הנפש חושקת
                      ישנם רצונות
                      מוסתרים
                      אבל אני מדלגת
                      מעל ההרים
                      ובאמצע נופלת
                      ובלב מתפללת
                      אני לא מצליחה
                      כמעט ונשברת
                      מבקשת ממך
                      תראה לי את הדרך
                      רוצה להצליח
                      לעלות ולפרוח
                      אבל רק מועדת
                      נשברת רועדת
                      הדמעות שוטפות
                      מהחיים עייפות
                      למה הכל כל כך קשה
                      מתי כבר אראה
                      שיש גם טוב בחיים
                      שיש גם ימים רגועים
                      שלא הכל תמיד שחור
                      שיש זמנים שיש גם אור
                      רק תראה לי את זה אבא
                      כי טבעתי בתוך ים של ייאוש
                      תראה לי את זה אבא
                      ושאת קרבתך ואהבתך אחוש

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      10
                      • הללויהה מנותק
                        הללויהה מנותק
                        הללויה
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי הללויה
                        #1274

                        השיר הזה לא נועד להיות מסחטת לייקים, אני לא מצפה שהגולשים יקראו אותו בהמוניהם כי הוא לא ממש שיר רגיל. ולמרות זאת אני משוכנע שמי שיקרא ממש יהנה.

                        שיר שקוראים פעמיים!

                        סיפור בשלושה מערכות

                        אבא, הכרתי אותך בגיל עשרים ושתים
                        ביום שהכרתי אותך ראיתי פתאום את השמיים
                        אבל עכשיו אני לא מתמודד
                        כל גופי כמו שיכור מתנודד
                        עכשיו רוצה אותך כאן לעודד

                        אין לי ידיים, אין לי רגליים, כלום לא זורם בורידים.
                        בין אם זה פטל, בין אם זה יין, עם זה לא מתמודדים
                        חבריי שסביבי אכולי דאגה, מול עניהם כך נוצר משוגע
                        מסכים על הכל, כבר הלך לי הקול! אבל כלום באמת לא נרגע

                        וישמע האב את השיר, חייך במבוכה וקיבל את השבחים. הוא גם קלט את המסרים המורכבים וליטף לטיפה ארוכה. רק מאחורי הדלת הנעולה פתח את פיו החל משורר גם הוא, כמו נכנס בו דיבוק:
                        אבא הכרתי אותך מחדש, אני בן ארבעים ושתיים
                        השער מתדלדל, הלב מתערטל, ועליי צוחקים משמיים
                        הולך כמו גבר בסך
                        צועד לי הישר למוסך
                        אין שום אדם חכם באמת, שאיתי כבר לא מכוסך

                        טעויות על טעויות, טבעו בים הזדמנויות, הקהל לי הוא הא'לוהים
                        הפתרונות הם בעיות, השטויות המהויות, חיי בטרם עת נגדעים
                        חבריי מזמן אינם, שותפיי כולם הינם: חושבים אותי לא'לוהים
                        אמשיך לכזב, אסור לי לאכזב, ילדיי בזה אחרי זה באים

                        ובלי לשמוע דבר מכל זה, בעודו שוכב על מיטתו, עצם הסב את עיניו.
                        הוא כבר לא משורר בקול נעים אבל לחישתו עודנה מעוררת את הלבבות המאזינים. לא קל היה להקשיב ללחישתו הצרודה, אבל זהו תוכנה:

                         אבא הכרתי אותך מחדש בגיל שמונים ושתיים
                        אבא הכרתי אותך באמת כשעלית לי לשמיים
                        ביום בו אני לבד שוב
                        היום ההוא יום חשוב
                        היום שא'לוהי הרוחות לי קשוב

                        עם ידיים גרומות, וברכיים בולטות, ובלי להיות ישירים
                        נופלות החומות, מחשבות מאיטות, נושא את עיני להרים
                        היצר מותש, זכרוני מטושטש, רואים היטב בין השברים
                        על כל שעל ושעל, בכל מדרך נעל, מישהו היה להרים

                        מאין יבוא עזרי...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        21
                        • טותייייט מנותק
                          טותייייט מנותק
                          טותיייי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1275

                          מרגישה לבד
                          הבדידות חונקת את הגרון
                          מרגישה בדד
                          לדיכאון נמאס מלישון

                          הבדידות זה הדבר
                          הכי קשה שיכול להיות
                          הדיכאון חזר
                          נמאס לי כבר מלבכות

                          פעמים הבדד
                          עושה מעט טוב
                          אבל שהוא מלווה בדיכאון
                          זה צורב מאד בגרון

                          נמאס כבר לבכות
                          ועוד יותר שאת לבד
                          שהדיכאון והדמעות
                          חוזרים
                          מרגישה שהכל נאבד...

                          טוהר

                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          9
                          • orlyO מנותק
                            orlyO מנותק
                            orly
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי orly
                            #1276
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                              חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                              חיה במקרנצ'יק 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                              #1277

                              אי צדק!

                              מכירים את זה שמשהו מעצבן
                              ובא לתת בעיטה לכל העולם?
                              מכירים את זה שהכל מקומם
                              ובא לטלטל את המוח לבן-אדם?

                              שמעתי ראיתי הזדעזעתי משחיתות
                              מה שהולך היום זה פשוט הפקרות!
                              מבור ששתית אל תשליך לשם אבן
                              לאחרונה זה קורה מידי הרבה!

                              רב צדיק, סופר חשוב, ועוד אנשים
                              לא נמאס כבר לאחרים להרוס ת'חיים?
                              מה אכפת לכם שהשני מצליח כעת?
                              למה להפוך את הרוגע לאי שקט???

                              שונאת כפיות טובה, שונאת אכזריים
                              שונאת הבלים שלהם כולם מאמינים
                              שונאת תקשורת ושונאת רכילות
                              מי שיכול לקבוע זה רק הרבנות!!!!!!!

                              טוב להציץ
                              https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • שיר נולדש מנותק
                                שיר נולדש מנותק
                                שיר נולד
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי שיר נולד
                                #1278

                                נכתב בהשראת הנושא של @לא-הכל-טוב-אבל-הכל-לטובה , העלת לי זיכרון ישן
                                פעם סיפרו לי ת'סיפור שעכשיו אני מהמירה לשיר..(אני לא זוכרת אם זה אמיתי אבל לפי מה שקורה בעולם אני חושבת שייתכן.) סוף עגום.. חייבת לשתף אבל באמת- קחו לתשומת ליבכם😥
                                אז אני הלבשתי עלי את דמות "הכותבת" ונכנסתי לתפקיד:

                                הרגשת שאת לא אהובה
                                שלא מתייחסים אליך מספיק
                                שאת ברמה פחותה
                                שבזבזת הרבה זמן לריק

                                חשבת שרשום לך על המצח- כישלון
                                ושמעת הרבה ביקורות על מקום אחרון
                                והרגשת איך הלב שלך קופא
                                כשראית את הסיוט הזה שוב קורה

                                בלית ברירה החלטת לצאת, להתנתק
                                לברוח מהמציאות
                                לחיות בתוך בועת אישיות
                                אחת כזו מדומיינת, מנוטרלת
                                קצת הרבה מבוהלת

                                אבל לא הבנו זאת מייד
                                תקעת לנו בלב סכין חד
                                לא חיכינו לתירוצים
                                להתנצלויות או וויכוחים

                                התעלמנו ממך
                                מהצעקה החרישית שלך
                                התרחקנו ממך
                                כי חשבנו שזאת בחירה שלך

                                דיברנו עלייך דברים
                                לא מאהבת מרדכי
                                אלא משנאת המן
                                שלחנו לך תוצאות מעשים
                                לא שלנו,
                                אלא שלך, ממזמן--

                                בחרנו לשבת לך על הפצעים
                                במקום לעזור לך ולומר:
                                "פסעת פסיעה אחת אחורנית
                                זה בטוח רק בשביל התנופה בחזית"
                                החלטנו לבעוט לך בפנים
                                ולשרוף לך ת'רגעים שפעם היו יפים

                                עכשיו את כאן יושבת מולי
                                מביטה בי בעיניים גדולות
                                כאילו אני איזה חפץ שולי
                                ואני יושבת ומתחננת קשות

                                שתמחלי לי על העבר האכזרי
                                למרות שנראה שמאוחר מדי
                                את יושבת כאן מולי
                                בתוך מוסד של חולים בקטע נפשי

                                הנפש פצועה---
                                מי יוכל לה---

                                ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
                                הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                15
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1279

                                  קבלתי קבלות
                                  רציתי ישועות
                                  נחנקתי מהדמעות
                                  בנוסף התפילות
                                  האמנתי מהלב
                                  שכל הכאב
                                  יעלם
                                  אני הייתי בטוחה
                                  שהשם יעזור לי
                                  שישמע אותי
                                  שירגיש אותי
                                  אבל בסוף
                                  זה לא קרה
                                  נפלתי למרה שחורה
                                  מרגישה נפילה
                                  באמונה
                                  מרגישה אבן גדולה
                                  שיושבת על הלב
                                  איפה האמונה
                                  איפה התפילה
                                  איפה היד הגדולה
                                  שאמורה להושיע
                                  אבא אין לי שאלות
                                  וזה קשה
                                  אבל איפה כל התפילות
                                  זה מתסכל
                                  אני מרגישה מוזר
                                  לא רוצה שתהיה לי זר
                                  אבא תעזור לי
                                  אבא תשמע אותי
                                  אבא לא באלי ללכת אחורה
                                  אבא לא באלי שתעלם האמונה
                                  אבא זה מה שמחזיק אותי
                                  להאמין שהכל לטובה
                                  אבל קשה לי נורא
                                  מרגישה ילדה חצופה
                                  שרע לי באה אליך
                                  שטוב לי שוכחת ממך
                                  אבא תשמע אותי
                                  תחזק אותי
                                  תרים אותי
                                  לא באלי ליפול
                                  לא באלי לברוח
                                  לא באלי לצעוק
                                  לא באלי לשכוח
                                  אבא אני אוהבת אותך
                                  אבא תושיע אותי
                                  תיתן לי אמונה
                                  ששום דבר לא שב ריקם
                                  ותיתן לי הרגשה
                                  שאתה לא עוזב אותי
                                  לעולם!
                                  טוהר

                                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  7
                                  • נעמי16נ מנותק
                                    נעמי16נ מנותק
                                    נעמי16
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי16
                                    #1280

                                    תגידו לי מה עושים
                                    כשצדק ויושר קורסים
                                    כשתום ורכות מתמוססים
                                    ואת הבמה באלגנטיות תופסים
                                    שקר ורוע מאוסים

                                    ואיך יפה הם מחופשים
                                    ואיך באיטיות לתודעה הם נכנסים
                                    את האמת הזוהרת מטשטשים, מכסים
                                    בכל הטוב שעוד נשאר כוססים
                                    ערפל וספיקות לכל עבר מרססים
                                    את החלש, העדין, ללא היסוס רומסים.

                                    ויש עוד כמה שבורים, מהוססים
                                    שאת האמת מפיצים בקולות מהוסים.
                                    אבל עד מהרה בברוטליות הם נדרסים
                                    כי, הא....זה ברור שלהטפות לא מתייחסים.

                                    יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    10
                                    • ש מנותק
                                      ש מנותק
                                      שיר הלל
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1281

                                      השם אתה יודע את מה שבתוכי
                                      השם אתה הוא זה שנותן לי את כוחי
                                      בלעדייך אני כלום
                                      לא שווה מאום
                                      אבל אתה רואה
                                      שלי כל כך קשה
                                      ולפעמים היצר עליי משתלט
                                      הוא לא נותן לי שוב להתחרט
                                      ואיך כל פעם מצליח בי לשטות
                                      משאיר אותי עם אלף חרטות
                                      דמעות שלא עוצרות
                                      לא יכולה לראות
                                      איך שוב נפלתי
                                      וכמה שהתפללתי
                                      להיות חזקה לא לפול
                                      אבל עליי היצר יכול
                                      ואני שוב נקרעת
                                      כמעט משתגעת
                                      אבל יודעת
                                      שאתה אבא כל יכול תעזור לי
                                      אתה רואה שקשה לי
                                      משתדלת להיות טובה
                                      לא להתרחק להשאר קרובה
                                      אבל אבא רק אתה שומע
                                      את הדמעות בלילות
                                      שלא נותנות לי מרגוע
                                      תשמע את התפילות
                                      זה אוכל'תי מבפנים מלאת חרטה
                                      זה משאיר לי את הנפש שוב שרוטה
                                      אבא תן לי תכוחות להתגבר
                                      לא רוצה לפול בזה יותר

                                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • ש מנותק
                                        ש מנותק
                                        שיר הלל
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1282

                                        למה כולם חושבים
                                        שהם על החיים שלי מחליטים
                                        למה הם מתערבים
                                        ולפני שמסתכלים שופטים
                                        הם מבקרים ופוגעים
                                        והם לא באמת דואגים
                                        רק נותנים ביקורת
                                        מדביקים לי גם כותרת
                                        את הנפש שלי שורטים
                                        זורקים לי משפטים
                                        מנסה להשאר חזקה
                                        אבל בפנים מרגישה מועקה
                                        אני מצפה מאנשים
                                        להיות יותר רגישים
                                        להבין בנפש האדם
                                        לפני שהם שורטים בדם
                                        רק מחרבים והורסים
                                        מנפצים לי את הלב לרסיסים
                                        ולא מבינים מה הם עושים
                                        זורים לי מלח לפצעים
                                        וגם חושבים שזה נעים
                                        מנסה לא להכנע
                                        למילים של אשמה
                                        לברוח מהשנאה
                                        לפני שהיא באה
                                        אבל אבא תן לי תכוחות
                                        תן לי את הפצעים לאחות
                                        מרגישה שזה גדול עליי
                                        אבא תעזור אתה שם מעליי
                                        תן לי להשאר חזקה באמת
                                        ממילים שפוגעות
                                        לברוח ולהתעלם מהחטא
                                        לפני שבנפש נוגעות

                                        שיר כואב במיוחד!!!!
                                        נכתב בדמעות!!!!
                                        😔

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        12
                                        • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                          חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                          חסידייה אוטנטית
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                                          #1283

                                          הגל שעולה
                                          מתקרב אך בורח
                                          הרצון שגולה
                                          תר אחר כוח

                                          בתוך עומק אינסופי
                                          מחפש בקרבתך
                                          בוא אליי קלי
                                          קח אותי איתך

                                          עכשיו---
                                          הים סוער
                                          ליבי בוער
                                          מתחנן שוב לשובך
                                          לאור מתוך ההסתרה

                                          חג סביב כמו במעגל
                                          שקוע במערבולת
                                          מנסה לרדת מהגל
                                          להתעלות על המפולת

                                          תבקע לי את הים
                                          הושט לי את ידך
                                          הוסף על הקיים
                                          תן לי משלך

                                          ושוב---
                                          הים סוער
                                          ליבי בוער
                                          מתחנן שוב לשובך
                                          לאור מתוך ההסתרה

                                          כי אחריי גאות בא השפל
                                          כדיי לאסוף אוצרות
                                          רק פקח לנו עיניים
                                          תעזור לנו לראות

                                          תאמין רק בנו
                                          מתוך ים של שחור
                                          בקריעה משלנו
                                          תראה לנו ת'אור

                                          ועכשיו
                                          גם בים סוער
                                          כשהלב עוד בוער
                                          קורא רק לשובך
                                          לאור מתוך ההסתרה
                                          הקול מלמעלה- התקרבו בנים
                                          אל המערב נתאסף כולנו אחים

                                          עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                          מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          9

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול