דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 812.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מרבמ מנותק
    מרבמ מנותק
    מרב
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1973

    לפעמים הדרכים קשות,
    לפעמים הם בכלל לא מובנות.
    קשה לטפס,קשה להגיע.
    אך הוא נותן לך סולם,
    לפחות זה מרגיע!
    אבל את,בעמדתך נישארת.
    לא מנצלת,לא מתפללת.
    הזמן יעבור,
    יגיע זמנך השמיים לעלות.
    ומה תגידי לו???
    נצלי את זמנך,נצלי את ליבך.
    אל אבא המשיכי להתקרב.
    תפילותייך הוא תמיד יקבל
    בכל זמן ובכל עת.
    רק תתפללי,רק תבקשי.
    והוא הכל יגשים
    אל תתיאשי!
    רק תתקרבי
    הוא מחכה לך בזרועות פתוחות.
    הוא אוהב אותך לא פחות.

    מאיר fמ תגובה 1 תגובה אחרונה
    5
    • מרבמ מרב

      לפעמים הדרכים קשות,
      לפעמים הם בכלל לא מובנות.
      קשה לטפס,קשה להגיע.
      אך הוא נותן לך סולם,
      לפחות זה מרגיע!
      אבל את,בעמדתך נישארת.
      לא מנצלת,לא מתפללת.
      הזמן יעבור,
      יגיע זמנך השמיים לעלות.
      ומה תגידי לו???
      נצלי את זמנך,נצלי את ליבך.
      אל אבא המשיכי להתקרב.
      תפילותייך הוא תמיד יקבל
      בכל זמן ובכל עת.
      רק תתפללי,רק תבקשי.
      והוא הכל יגשים
      אל תתיאשי!
      רק תתקרבי
      הוא מחכה לך בזרועות פתוחות.
      הוא אוהב אותך לא פחות.

      מאיר fמ מנותק
      מאיר fמ מנותק
      מאיר f
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מאיר f
      #1974
      פוסט זה נמחק!
      מרבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מאיר fמ מאיר f

        פוסט זה נמחק!

        מרבמ מנותק
        מרבמ מנותק
        מרב
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
        #1975
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • י מנותק
          י מנותק
          יאיא
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1976

          לתת לך

          כמה פעמים הלכתי וחזרתי הרמתי מחשבות ותוכניות
          ולא עלה דבר בכל נשבר
          התאכזבתי לא קיבלתי הצצתי ונפגעתי שללתי וחדלתי מלעשות
          חייתי בעבר רציתי אותו כאן

          אבל עכשיו אולי קצת התפכחתי אולי כבר התעוררתי אולי את הזמן לנצל

          לתת לך לנהל
          להיות שלך לשחרר
          בלי דאגה לפזר
          את האפילה
          תמיד אותך לחשב
          וכל הזמן להתקרב
          לא חשוב היכן
          אני נמצא

          כמה פעמים באף אחד לא האמנתי התייאשתי ולקחתי הפסקה
          מלהיות בתנועה מלהדליק את הנשמה
          על קצות האצבעות לא ידעתי לעשות מה להיות ולא להיות בלי מנגינה
          וזה לא נגמר גם לא נשאר

          אבל עכשיו...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          4
          • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
            לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
            לא הכל טוב אבל הכל לטובה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
            #1977

            אבא שלי---

            ברחתי מהטוב שלך.
            היה לי קשה להפנים.
            שאתה,-"אוהב אותי".
            אז, בחרתי בדרך הקלה.
            לחיות בלי אה*בה.

            שנאתי את הטוב.
            ולא באשמתך.
            אתה היית קרוב.
            זה אני שהתכחשתי,
            לקיום שלך---

            למדתי לחיות בלי חיוך.
            ללכת בצד ההפוך.
            לחיות בלי אף אחד.
            פשוט-התמכרתי ללבד.

            ועכשיו---
            אני מנסה. להתחיל מהתחלה.
            להרוס, חומות של הגנה.
            להתקרב אליך מאה*בה.
            אתה תרפא אותי, אני מאמינה.

            אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • מוכשרת עלמ מנותק
              מוכשרת עלמ מנותק
              מוכשרת על
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
              #1978

              היא לא חיפשה מותרות,
              ולא ניסתה לעשות בעיות.
              לא חיפשה אוצרות,
              ולא טיול חוצה יבשות.

              לא טיפוס על האוורסט,
              או שיגור אל הירח,
              להצמיח קרניים,
              או טיסה בכדור פורח.

              לא לקפוץ טנגו,
              או להסתובב במעגלים.
              לאכול ולאכול ולאכול,
              או לשכב כל היום מול הגלים.

              היא לא חיפשה חופש,
              וגם לא עבודה ושיעבוד.
              לא בריחה מאחריות,
              או להישאר שם ברָדוּד.

              מה היא כבר חיפשה?
              מהי המשאלה?
              בכנות כזאת ביקשה -
              לקרוע את הים שלה!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              10
              • משורר מבולבלמ מנותק
                משורר מבולבלמ מנותק
                משורר מבולבל
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                #1979

                רגעים קטנים

                רגע קטן
                רגע קטן מאושר
                להקפיא לרגעי השטן
                להוציא ולהגיש מופשר

                שניה ראשונה
                לגמוע עד תום רביעית
                ימלא שחוק פינו ולשונינו רינה
                אחת משישים אז נעבור לשלישית

                דקה ואהבה
                מרחיבה מוציאה מצרה
                שמחה לנפש משיבה
                מקלקלת- מתקנת את השורה

                שעה ארוכה
                שעה של קורת רוח בעולם הבא
                מימד הזמן צועק שתיקה
                אין לך אדם שאין לו שעה

                כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                סימן שהשמש שוקעת!
                ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                10
                • טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1980

                  די נמאס להיות מכורה
                  כל היום במחשב שקועה
                  מחפשת דברים
                  שאסור בחיים
                  נהייתי מכורה
                  למילים לסרטונים
                  מפחדת להיות
                  מכורה לאנשים
                  רוצה כבר לחיות באמת
                  לא זוכרת תחיים של לפני
                  תאמת,
                  רוצה כבר להרגיש
                  מזה משחוררת
                  מרגישה שלכאן
                  תמיד נשאבת
                  מתי אהיה
                  באמת מי שאני
                  לעצמי
                  ולא ירוץ לדברים שאסורים
                  את עצמי
                  לא מכירה
                  מרגישה מכורה
                  וזה הרגשה נוראה
                  למה לא מכורה
                  לדברים שמותרים
                  למה לא מכורה
                  לרוץ אחרי אלוקים
                  למה מכורה
                  אחרי דברים שאסורים
                  מתי אהיה מכורה
                  לדברים האמייתים!
                  טוהר

                  אפרת גלבועא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • טותייייט טותיייי

                    די נמאס להיות מכורה
                    כל היום במחשב שקועה
                    מחפשת דברים
                    שאסור בחיים
                    נהייתי מכורה
                    למילים לסרטונים
                    מפחדת להיות
                    מכורה לאנשים
                    רוצה כבר לחיות באמת
                    לא זוכרת תחיים של לפני
                    תאמת,
                    רוצה כבר להרגיש
                    מזה משחוררת
                    מרגישה שלכאן
                    תמיד נשאבת
                    מתי אהיה
                    באמת מי שאני
                    לעצמי
                    ולא ירוץ לדברים שאסורים
                    את עצמי
                    לא מכירה
                    מרגישה מכורה
                    וזה הרגשה נוראה
                    למה לא מכורה
                    לדברים שמותרים
                    למה לא מכורה
                    לרוץ אחרי אלוקים
                    למה מכורה
                    אחרי דברים שאסורים
                    מתי אהיה מכורה
                    לדברים האמייתים!
                    טוהר

                    אפרת גלבועא מנותק
                    אפרת גלבועא מנותק
                    אפרת גלבוע
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1981
                    פוסט זה נמחק!
                    טותייייט תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • אפרת גלבועא אפרת גלבוע

                      פוסט זה נמחק!

                      טותייייט מנותק
                      טותייייט מנותק
                      טותיייי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1982
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א מנותק
                        א מנותק
                        אנה שיינר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1983
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • עופר האייליםע מנותק
                          עופר האייליםע מנותק
                          עופר האיילים
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי עופר האיילים
                          #1984

                          המשחק סנייק במשל.

                          השקר
                          הוא כמו סנייק
                          בתוך עצמו הולך ומסתבך
                          הוא מתנפח וגדל
                          את עצמו אוכל
                          המקום שבלב נגמר ונשחק
                          וכך לבסוף מסתיים המשחק
                          עדיף מראש לחשבן צעדים
                          לא לחתוך מהצד כמו טיפשים
                          אולי בתחילה זה נראה שווה
                          אבל בסוף כנראה תתקע בקצה.
                          בין הטיפות נסה לזחול
                          למרות הקושי וערמות החול
                          רק ככה בלי לחפש קיצורים
                          תגיע במשחק לשיאים חדשים.

                          "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • אנהא מנותק
                            אנהא מנותק
                            אנה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנה
                            #1985

                            אציין שמדובר פה בפורום מהמם שבתור מתחילים מדרבן אותנו רק להתקדם!🙏

                            שיר שמסתתר מאחוריו הרבה עומק-בתחושה שהוא נכתב ..
                            כל אחד יקח אותו לפי תחושתו!!


                            חיפשתי השראה לעצמי -
                            מתחושות, וממילים.

                            חיפשתי תבונה בעצמי-
                            מהרגשות ומהרורים.

                            חיפשתי לגדול, ולפרוח -
                            מניסיונות וממעשים.

                            חיפשתי להספיק לברוח -
                            מחסרונות ומכעסים.

                            חיפשתי רוגע נפשי -
                            בסערה וברעשים.

                            חיפשתי להרגיש חופשי -
                            בכבלים, ובאזיקים.

                            חיפשתי ולא מצאתי,
                            ניסיתי ורק שאפתי,
                            התאמצתי ולא התעצלתי,
                            האמנתי ורק קיוויתי!!!!


                            חיה במקרנצ'יק 0ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                            8
                            • אנהא אנה

                              אציין שמדובר פה בפורום מהמם שבתור מתחילים מדרבן אותנו רק להתקדם!🙏

                              שיר שמסתתר מאחוריו הרבה עומק-בתחושה שהוא נכתב ..
                              כל אחד יקח אותו לפי תחושתו!!


                              חיפשתי השראה לעצמי -
                              מתחושות, וממילים.

                              חיפשתי תבונה בעצמי-
                              מהרגשות ומהרורים.

                              חיפשתי לגדול, ולפרוח -
                              מניסיונות וממעשים.

                              חיפשתי להספיק לברוח -
                              מחסרונות ומכעסים.

                              חיפשתי רוגע נפשי -
                              בסערה וברעשים.

                              חיפשתי להרגיש חופשי -
                              בכבלים, ובאזיקים.

                              חיפשתי ולא מצאתי,
                              ניסיתי ורק שאפתי,
                              התאמצתי ולא התעצלתי,
                              האמנתי ורק קיוויתי!!!!


                              חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                              חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                              חיה במקרנצ'יק 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                              #1986
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ב מנותק
                                ב מנותק
                                באה בלילות
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1987
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ב מנותק
                                  ב מנותק
                                  באה בלילות
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1988

                                  תפסיקי כבר לחפש תאמת
                                  את משוגעת ואת יודעת
                                  בסוף הלב גם ככה יתחרט
                                  האמת פה אל תהיי משוגעת
                                  את חולה בדם ובנשמה שלך
                                  קחי תגלולה ותיעלמי מהנוף שלך
                                  טוב לך שמח סבבה
                                  רק מהמיטה את לא קמה
                                  מסתובבת סביב עצמך
                                  מחפשת דמעות שירטיבו אותך
                                  הלב שלך מתהפך מסתבך
                                  בתוך כל השטויות שלך
                                  יאלה תרגיעי את רק בנאדם
                                  עוד אחד כאן בעולם
                                  וזה נטו צומי אז קחי זאת לתשומת
                                  אל תעשי שטויות שם בצומת
                                  זה מטופש להשתנות בגלל אחרים
                                  שגם ככה לא יגשימו תרצון
                                  תאספי מהר את השברים
                                  ותפוצצי את הבלון
                                  שלום

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  5
                                  • ב מנותק
                                    ב מנותק
                                    באה בלילות
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1989
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      מא1
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מא1
                                      #1990

                                      בס"ד

                                      כמו על ים סוף-
                                      ים מלפנים, פרעה וחילו מאחור
                                      הייאוש מחלחל ובלב אימה ומגור,
                                      היו שרצו אל מצרים לחזור
                                      עבדים נישאר לנצח שום דבר כבר לא יעזור.

                                      כמו על ים סוף-
                                      אין שום פתח הצלה, סכנה בכפלים
                                      היו שרצו לקפוץ, למות במים,
                                      אין מה לעשות, יבכו גם השמים
                                      נכנסו למרה שחורה, הרימו ידיים.

                                      כמו על ים סוף-
                                      היו שביקשו, התפללו
                                      מכל ליבם צעקו, גם שאלו,
                                      ידעו ששערי דמעה לא ננעלו
                                      ואל ה' התפילות עלו גם עלו.

                                      כמו על ים סוף-
                                      היו שרצו לפתוח במלחמה
                                      לשנות את המצב את כל המהומה,
                                      אי אפשר לעמוד מבלי לעשות מאומה
                                      בכוח שלנו תושלם המשימה!

                                      כמו על ים סוף, כך בחיים-
                                      ממתינים. מצפים. לישועת ה' מייחלים,

                                      יש פעמים שמרגישים ייאוש, אין בקצה אור
                                      חלפה עוד שנה, האם יש סיכוי שגם זה יעבור???...

                                      ויש פעמים שמרגישים עצבות, בלב יגון ודמעות כמים,
                                      מה יהיה? אין כבר טעם, עוד פעם, גם פעמיים...

                                      יש פעמים שמרגישים תשוקה לזעוק אל יוצר הכל-
                                      אבא שלנו, שיגאל, יושיע והכל ייהפך כבר למחול.

                                      ויש פעמים שמרגישים רצון בוער, להילחם במציאות
                                      לעשות השתדלות, ללא סוף, ללא לאות....

                                      כמו על ים סוף-
                                      מה עוד נצרך כעת, כל אחד שואל
                                      ומה אתה ה', ממני שואל??
                                      "וייסעו"
                                      להמשיך ללכת, לצעוד במסע
                                      להרפות, לתת לו לנהל, להרים לי המשא,
                                      כי גם אם הוא כבד, מעיק וקשה
                                      זה הוא, אבא, שעל כפיו נושא.

                                      אז אנא, עזור לי,
                                      להיאחז חזק באומנות אבותיי
                                      באמונה, גם כשלא יודעים איך ואימתי?
                                      כי לכל אחד הכנת מסע מדויק
                                      מתוכנן לפרטים, לטובה רק.

                                      זכה אותי-
                                      שאמשיך לצעוד במסע בביטחון בך
                                      לשחרר, לשמוח ולהאמין, לקבל רצונך,
                                      כי הנני כחומר בידך.
                                      שאאמין בשינוי שהרגע עוד יגיע
                                      שלא אתייאש, כן, השחר עוד יעלה ויפציע...
                                      שאשתדל, אך אזכור ולא אשכח,
                                      ש-
                                      "השתדלו והרבו תחינה" הנך חפץ בעיקר בכך.

                                      כי, כמו על ים סוף-
                                      הצמחת ישועה יש מאין
                                      הבאת פתרון שעוד לא ראתה עין,
                                      כך כימי קדם, כימי צאתנו
                                      דרכים רבות לך להושיענו...

                                      והים-
                                      עוד יבקע,
                                      עוד ישמע!!!

                                      ולסיום,
                                      משפט קטן עם מסר גדול-
                                      "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
                                      ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים..."
                                      בתפילה,
                                      שה' יקרע לכל אחד מעמ"י את הים סוף האישי שלו
                                      בקרוב,
                                      אמן!!!

                                      משפט לחיים-💕
                                      "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
                                      ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

                                      חצי הכוס המלאהח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      10
                                      • מ מא1

                                        בס"ד

                                        כמו על ים סוף-
                                        ים מלפנים, פרעה וחילו מאחור
                                        הייאוש מחלחל ובלב אימה ומגור,
                                        היו שרצו אל מצרים לחזור
                                        עבדים נישאר לנצח שום דבר כבר לא יעזור.

                                        כמו על ים סוף-
                                        אין שום פתח הצלה, סכנה בכפלים
                                        היו שרצו לקפוץ, למות במים,
                                        אין מה לעשות, יבכו גם השמים
                                        נכנסו למרה שחורה, הרימו ידיים.

                                        כמו על ים סוף-
                                        היו שביקשו, התפללו
                                        מכל ליבם צעקו, גם שאלו,
                                        ידעו ששערי דמעה לא ננעלו
                                        ואל ה' התפילות עלו גם עלו.

                                        כמו על ים סוף-
                                        היו שרצו לפתוח במלחמה
                                        לשנות את המצב את כל המהומה,
                                        אי אפשר לעמוד מבלי לעשות מאומה
                                        בכוח שלנו תושלם המשימה!

                                        כמו על ים סוף, כך בחיים-
                                        ממתינים. מצפים. לישועת ה' מייחלים,

                                        יש פעמים שמרגישים ייאוש, אין בקצה אור
                                        חלפה עוד שנה, האם יש סיכוי שגם זה יעבור???...

                                        ויש פעמים שמרגישים עצבות, בלב יגון ודמעות כמים,
                                        מה יהיה? אין כבר טעם, עוד פעם, גם פעמיים...

                                        יש פעמים שמרגישים תשוקה לזעוק אל יוצר הכל-
                                        אבא שלנו, שיגאל, יושיע והכל ייהפך כבר למחול.

                                        ויש פעמים שמרגישים רצון בוער, להילחם במציאות
                                        לעשות השתדלות, ללא סוף, ללא לאות....

                                        כמו על ים סוף-
                                        מה עוד נצרך כעת, כל אחד שואל
                                        ומה אתה ה', ממני שואל??
                                        "וייסעו"
                                        להמשיך ללכת, לצעוד במסע
                                        להרפות, לתת לו לנהל, להרים לי המשא,
                                        כי גם אם הוא כבד, מעיק וקשה
                                        זה הוא, אבא, שעל כפיו נושא.

                                        אז אנא, עזור לי,
                                        להיאחז חזק באומנות אבותיי
                                        באמונה, גם כשלא יודעים איך ואימתי?
                                        כי לכל אחד הכנת מסע מדויק
                                        מתוכנן לפרטים, לטובה רק.

                                        זכה אותי-
                                        שאמשיך לצעוד במסע בביטחון בך
                                        לשחרר, לשמוח ולהאמין, לקבל רצונך,
                                        כי הנני כחומר בידך.
                                        שאאמין בשינוי שהרגע עוד יגיע
                                        שלא אתייאש, כן, השחר עוד יעלה ויפציע...
                                        שאשתדל, אך אזכור ולא אשכח,
                                        ש-
                                        "השתדלו והרבו תחינה" הנך חפץ בעיקר בכך.

                                        כי, כמו על ים סוף-
                                        הצמחת ישועה יש מאין
                                        הבאת פתרון שעוד לא ראתה עין,
                                        כך כימי קדם, כימי צאתנו
                                        דרכים רבות לך להושיענו...

                                        והים-
                                        עוד יבקע,
                                        עוד ישמע!!!

                                        ולסיום,
                                        משפט קטן עם מסר גדול-
                                        "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
                                        ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים..."
                                        בתפילה,
                                        שה' יקרע לכל אחד מעמ"י את הים סוף האישי שלו
                                        בקרוב,
                                        אמן!!!

                                        חצי הכוס המלאהח מנותק
                                        חצי הכוס המלאהח מנותק
                                        חצי הכוס המלאה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1991
                                        פוסט זה נמחק!
                                        כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • חצי הכוס המלאהח חצי הכוס המלאה

                                          פוסט זה נמחק!

                                          כ.פ.כ מנותק
                                          כ.פ.כ מנותק
                                          כ.פ.
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1992
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול