דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 812.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מוכשרת עלמ מנותק
    מוכשרת עלמ מנותק
    מוכשרת על
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
    #1978

    היא לא חיפשה מותרות,
    ולא ניסתה לעשות בעיות.
    לא חיפשה אוצרות,
    ולא טיול חוצה יבשות.

    לא טיפוס על האוורסט,
    או שיגור אל הירח,
    להצמיח קרניים,
    או טיסה בכדור פורח.

    לא לקפוץ טנגו,
    או להסתובב במעגלים.
    לאכול ולאכול ולאכול,
    או לשכב כל היום מול הגלים.

    היא לא חיפשה חופש,
    וגם לא עבודה ושיעבוד.
    לא בריחה מאחריות,
    או להישאר שם ברָדוּד.

    מה היא כבר חיפשה?
    מהי המשאלה?
    בכנות כזאת ביקשה -
    לקרוע את הים שלה!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    10
    • משורר מבולבלמ מנותק
      משורר מבולבלמ מנותק
      משורר מבולבל
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
      #1979

      רגעים קטנים

      רגע קטן
      רגע קטן מאושר
      להקפיא לרגעי השטן
      להוציא ולהגיש מופשר

      שניה ראשונה
      לגמוע עד תום רביעית
      ימלא שחוק פינו ולשונינו רינה
      אחת משישים אז נעבור לשלישית

      דקה ואהבה
      מרחיבה מוציאה מצרה
      שמחה לנפש משיבה
      מקלקלת- מתקנת את השורה

      שעה ארוכה
      שעה של קורת רוח בעולם הבא
      מימד הזמן צועק שתיקה
      אין לך אדם שאין לו שעה

      כשאנשים קטנים עושים צל גדול
      סימן שהשמש שוקעת!
      ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      10
      • טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1980

        די נמאס להיות מכורה
        כל היום במחשב שקועה
        מחפשת דברים
        שאסור בחיים
        נהייתי מכורה
        למילים לסרטונים
        מפחדת להיות
        מכורה לאנשים
        רוצה כבר לחיות באמת
        לא זוכרת תחיים של לפני
        תאמת,
        רוצה כבר להרגיש
        מזה משחוררת
        מרגישה שלכאן
        תמיד נשאבת
        מתי אהיה
        באמת מי שאני
        לעצמי
        ולא ירוץ לדברים שאסורים
        את עצמי
        לא מכירה
        מרגישה מכורה
        וזה הרגשה נוראה
        למה לא מכורה
        לדברים שמותרים
        למה לא מכורה
        לרוץ אחרי אלוקים
        למה מכורה
        אחרי דברים שאסורים
        מתי אהיה מכורה
        לדברים האמייתים!
        טוהר

        אפרת גלבועא תגובה 1 תגובה אחרונה
        6
        • טותייייט טותיייי

          די נמאס להיות מכורה
          כל היום במחשב שקועה
          מחפשת דברים
          שאסור בחיים
          נהייתי מכורה
          למילים לסרטונים
          מפחדת להיות
          מכורה לאנשים
          רוצה כבר לחיות באמת
          לא זוכרת תחיים של לפני
          תאמת,
          רוצה כבר להרגיש
          מזה משחוררת
          מרגישה שלכאן
          תמיד נשאבת
          מתי אהיה
          באמת מי שאני
          לעצמי
          ולא ירוץ לדברים שאסורים
          את עצמי
          לא מכירה
          מרגישה מכורה
          וזה הרגשה נוראה
          למה לא מכורה
          לדברים שמותרים
          למה לא מכורה
          לרוץ אחרי אלוקים
          למה מכורה
          אחרי דברים שאסורים
          מתי אהיה מכורה
          לדברים האמייתים!
          טוהר

          אפרת גלבועא מנותק
          אפרת גלבועא מנותק
          אפרת גלבוע
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1981
          פוסט זה נמחק!
          טותייייט תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • אפרת גלבועא אפרת גלבוע

            פוסט זה נמחק!

            טותייייט מנותק
            טותייייט מנותק
            טותיייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1982
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א מנותק
              א מנותק
              אנה שיינר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1983
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • עופר האייליםע מנותק
                עופר האייליםע מנותק
                עופר האיילים
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי עופר האיילים
                #1984

                המשחק סנייק במשל.

                השקר
                הוא כמו סנייק
                בתוך עצמו הולך ומסתבך
                הוא מתנפח וגדל
                את עצמו אוכל
                המקום שבלב נגמר ונשחק
                וכך לבסוף מסתיים המשחק
                עדיף מראש לחשבן צעדים
                לא לחתוך מהצד כמו טיפשים
                אולי בתחילה זה נראה שווה
                אבל בסוף כנראה תתקע בקצה.
                בין הטיפות נסה לזחול
                למרות הקושי וערמות החול
                רק ככה בלי לחפש קיצורים
                תגיע במשחק לשיאים חדשים.

                "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • אנהא מנותק
                  אנהא מנותק
                  אנה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנה
                  #1985

                  אציין שמדובר פה בפורום מהמם שבתור מתחילים מדרבן אותנו רק להתקדם!🙏

                  שיר שמסתתר מאחוריו הרבה עומק-בתחושה שהוא נכתב ..
                  כל אחד יקח אותו לפי תחושתו!!


                  חיפשתי השראה לעצמי -
                  מתחושות, וממילים.

                  חיפשתי תבונה בעצמי-
                  מהרגשות ומהרורים.

                  חיפשתי לגדול, ולפרוח -
                  מניסיונות וממעשים.

                  חיפשתי להספיק לברוח -
                  מחסרונות ומכעסים.

                  חיפשתי רוגע נפשי -
                  בסערה וברעשים.

                  חיפשתי להרגיש חופשי -
                  בכבלים, ובאזיקים.

                  חיפשתי ולא מצאתי,
                  ניסיתי ורק שאפתי,
                  התאמצתי ולא התעצלתי,
                  האמנתי ורק קיוויתי!!!!


                  חיה במקרנצ'יק 0ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • אנהא אנה

                    אציין שמדובר פה בפורום מהמם שבתור מתחילים מדרבן אותנו רק להתקדם!🙏

                    שיר שמסתתר מאחוריו הרבה עומק-בתחושה שהוא נכתב ..
                    כל אחד יקח אותו לפי תחושתו!!


                    חיפשתי השראה לעצמי -
                    מתחושות, וממילים.

                    חיפשתי תבונה בעצמי-
                    מהרגשות ומהרורים.

                    חיפשתי לגדול, ולפרוח -
                    מניסיונות וממעשים.

                    חיפשתי להספיק לברוח -
                    מחסרונות ומכעסים.

                    חיפשתי רוגע נפשי -
                    בסערה וברעשים.

                    חיפשתי להרגיש חופשי -
                    בכבלים, ובאזיקים.

                    חיפשתי ולא מצאתי,
                    ניסיתי ורק שאפתי,
                    התאמצתי ולא התעצלתי,
                    האמנתי ורק קיוויתי!!!!


                    חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                    חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                    חיה במקרנצ'יק 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                    #1986
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ב מנותק
                      ב מנותק
                      באה בלילות
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1987
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ב מנותק
                        ב מנותק
                        באה בלילות
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1988

                        תפסיקי כבר לחפש תאמת
                        את משוגעת ואת יודעת
                        בסוף הלב גם ככה יתחרט
                        האמת פה אל תהיי משוגעת
                        את חולה בדם ובנשמה שלך
                        קחי תגלולה ותיעלמי מהנוף שלך
                        טוב לך שמח סבבה
                        רק מהמיטה את לא קמה
                        מסתובבת סביב עצמך
                        מחפשת דמעות שירטיבו אותך
                        הלב שלך מתהפך מסתבך
                        בתוך כל השטויות שלך
                        יאלה תרגיעי את רק בנאדם
                        עוד אחד כאן בעולם
                        וזה נטו צומי אז קחי זאת לתשומת
                        אל תעשי שטויות שם בצומת
                        זה מטופש להשתנות בגלל אחרים
                        שגם ככה לא יגשימו תרצון
                        תאספי מהר את השברים
                        ותפוצצי את הבלון
                        שלום

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        5
                        • ב מנותק
                          ב מנותק
                          באה בלילות
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1989
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • מ מנותק
                            מ מנותק
                            מא1
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מא1
                            #1990

                            בס"ד

                            כמו על ים סוף-
                            ים מלפנים, פרעה וחילו מאחור
                            הייאוש מחלחל ובלב אימה ומגור,
                            היו שרצו אל מצרים לחזור
                            עבדים נישאר לנצח שום דבר כבר לא יעזור.

                            כמו על ים סוף-
                            אין שום פתח הצלה, סכנה בכפלים
                            היו שרצו לקפוץ, למות במים,
                            אין מה לעשות, יבכו גם השמים
                            נכנסו למרה שחורה, הרימו ידיים.

                            כמו על ים סוף-
                            היו שביקשו, התפללו
                            מכל ליבם צעקו, גם שאלו,
                            ידעו ששערי דמעה לא ננעלו
                            ואל ה' התפילות עלו גם עלו.

                            כמו על ים סוף-
                            היו שרצו לפתוח במלחמה
                            לשנות את המצב את כל המהומה,
                            אי אפשר לעמוד מבלי לעשות מאומה
                            בכוח שלנו תושלם המשימה!

                            כמו על ים סוף, כך בחיים-
                            ממתינים. מצפים. לישועת ה' מייחלים,

                            יש פעמים שמרגישים ייאוש, אין בקצה אור
                            חלפה עוד שנה, האם יש סיכוי שגם זה יעבור???...

                            ויש פעמים שמרגישים עצבות, בלב יגון ודמעות כמים,
                            מה יהיה? אין כבר טעם, עוד פעם, גם פעמיים...

                            יש פעמים שמרגישים תשוקה לזעוק אל יוצר הכל-
                            אבא שלנו, שיגאל, יושיע והכל ייהפך כבר למחול.

                            ויש פעמים שמרגישים רצון בוער, להילחם במציאות
                            לעשות השתדלות, ללא סוף, ללא לאות....

                            כמו על ים סוף-
                            מה עוד נצרך כעת, כל אחד שואל
                            ומה אתה ה', ממני שואל??
                            "וייסעו"
                            להמשיך ללכת, לצעוד במסע
                            להרפות, לתת לו לנהל, להרים לי המשא,
                            כי גם אם הוא כבד, מעיק וקשה
                            זה הוא, אבא, שעל כפיו נושא.

                            אז אנא, עזור לי,
                            להיאחז חזק באומנות אבותיי
                            באמונה, גם כשלא יודעים איך ואימתי?
                            כי לכל אחד הכנת מסע מדויק
                            מתוכנן לפרטים, לטובה רק.

                            זכה אותי-
                            שאמשיך לצעוד במסע בביטחון בך
                            לשחרר, לשמוח ולהאמין, לקבל רצונך,
                            כי הנני כחומר בידך.
                            שאאמין בשינוי שהרגע עוד יגיע
                            שלא אתייאש, כן, השחר עוד יעלה ויפציע...
                            שאשתדל, אך אזכור ולא אשכח,
                            ש-
                            "השתדלו והרבו תחינה" הנך חפץ בעיקר בכך.

                            כי, כמו על ים סוף-
                            הצמחת ישועה יש מאין
                            הבאת פתרון שעוד לא ראתה עין,
                            כך כימי קדם, כימי צאתנו
                            דרכים רבות לך להושיענו...

                            והים-
                            עוד יבקע,
                            עוד ישמע!!!

                            ולסיום,
                            משפט קטן עם מסר גדול-
                            "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
                            ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים..."
                            בתפילה,
                            שה' יקרע לכל אחד מעמ"י את הים סוף האישי שלו
                            בקרוב,
                            אמן!!!

                            משפט לחיים-💕
                            "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
                            ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

                            חצי הכוס המלאהח תגובה 1 תגובה אחרונה
                            10
                            • מ מא1

                              בס"ד

                              כמו על ים סוף-
                              ים מלפנים, פרעה וחילו מאחור
                              הייאוש מחלחל ובלב אימה ומגור,
                              היו שרצו אל מצרים לחזור
                              עבדים נישאר לנצח שום דבר כבר לא יעזור.

                              כמו על ים סוף-
                              אין שום פתח הצלה, סכנה בכפלים
                              היו שרצו לקפוץ, למות במים,
                              אין מה לעשות, יבכו גם השמים
                              נכנסו למרה שחורה, הרימו ידיים.

                              כמו על ים סוף-
                              היו שביקשו, התפללו
                              מכל ליבם צעקו, גם שאלו,
                              ידעו ששערי דמעה לא ננעלו
                              ואל ה' התפילות עלו גם עלו.

                              כמו על ים סוף-
                              היו שרצו לפתוח במלחמה
                              לשנות את המצב את כל המהומה,
                              אי אפשר לעמוד מבלי לעשות מאומה
                              בכוח שלנו תושלם המשימה!

                              כמו על ים סוף, כך בחיים-
                              ממתינים. מצפים. לישועת ה' מייחלים,

                              יש פעמים שמרגישים ייאוש, אין בקצה אור
                              חלפה עוד שנה, האם יש סיכוי שגם זה יעבור???...

                              ויש פעמים שמרגישים עצבות, בלב יגון ודמעות כמים,
                              מה יהיה? אין כבר טעם, עוד פעם, גם פעמיים...

                              יש פעמים שמרגישים תשוקה לזעוק אל יוצר הכל-
                              אבא שלנו, שיגאל, יושיע והכל ייהפך כבר למחול.

                              ויש פעמים שמרגישים רצון בוער, להילחם במציאות
                              לעשות השתדלות, ללא סוף, ללא לאות....

                              כמו על ים סוף-
                              מה עוד נצרך כעת, כל אחד שואל
                              ומה אתה ה', ממני שואל??
                              "וייסעו"
                              להמשיך ללכת, לצעוד במסע
                              להרפות, לתת לו לנהל, להרים לי המשא,
                              כי גם אם הוא כבד, מעיק וקשה
                              זה הוא, אבא, שעל כפיו נושא.

                              אז אנא, עזור לי,
                              להיאחז חזק באומנות אבותיי
                              באמונה, גם כשלא יודעים איך ואימתי?
                              כי לכל אחד הכנת מסע מדויק
                              מתוכנן לפרטים, לטובה רק.

                              זכה אותי-
                              שאמשיך לצעוד במסע בביטחון בך
                              לשחרר, לשמוח ולהאמין, לקבל רצונך,
                              כי הנני כחומר בידך.
                              שאאמין בשינוי שהרגע עוד יגיע
                              שלא אתייאש, כן, השחר עוד יעלה ויפציע...
                              שאשתדל, אך אזכור ולא אשכח,
                              ש-
                              "השתדלו והרבו תחינה" הנך חפץ בעיקר בכך.

                              כי, כמו על ים סוף-
                              הצמחת ישועה יש מאין
                              הבאת פתרון שעוד לא ראתה עין,
                              כך כימי קדם, כימי צאתנו
                              דרכים רבות לך להושיענו...

                              והים-
                              עוד יבקע,
                              עוד ישמע!!!

                              ולסיום,
                              משפט קטן עם מסר גדול-
                              "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
                              ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים..."
                              בתפילה,
                              שה' יקרע לכל אחד מעמ"י את הים סוף האישי שלו
                              בקרוב,
                              אמן!!!

                              חצי הכוס המלאהח מנותק
                              חצי הכוס המלאהח מנותק
                              חצי הכוס המלאה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1991
                              פוסט זה נמחק!
                              כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • חצי הכוס המלאהח חצי הכוס המלאה

                                פוסט זה נמחק!

                                כ.פ.כ מנותק
                                כ.פ.כ מנותק
                                כ.פ.
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1992
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • א מנותק
                                  א מנותק
                                  אנה שיינר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנה שיינר
                                  #1993

                                  הוא רצה רק את הטוב רק לדבוק בו לעולם
                                  הוא היה כ"כ קרוב מרחק פסיעה מהמושלם
                                  ליבו היה כה טוב רק חפץ שאז יושלם
                                  ומקרוב כ"כ קרוב רק ראה לב עם דם
                                  ואז שוב ושב ושוב נפל וקם נפל וקם
                                  לא רצה באמת שלא רק היצר כה מתוחכם
                                  הגיע כמו פיל לאיזו חרסינה בעולם
                                  ובלי סמליל רק התחיל כבר קרע לו את הים
                                  ואז הבהיל יצר תמהיל של אנדרוגניזם מטומטם
                                  ופתאום הכחיל ליבו הוחיל מה רצה מה לו נסתם
                                  הרי מה בכלל שייך מה בחר בו מכולם
                                  נכון יש סיבות רק כלום כה כביר הוא מכולם
                                  ומה הנסיון הרי זה פייק למה יבחר בו מתוכם
                                  ןמה הנסיון כאחוז אמוק כה התייבש הוא - כה נכלם
                                  ואז שוב פשה הנגע שוב נפתח לו השהותאם
                                  רק השם שומרו הוא לא בקטע כה תמים כה משועמם

                                  רק שאותו הוא לא מבין מה הוא בכל הענין
                                  הכך או כך או אולי לא משומם
                                  אכן הבורא ברוך הוא - הוא הכל מותר לו מה שיבחר לי המושששששששששלם

                                  רק חשב שזה כבר לא משנה הן ממילא הוא כנראה לא מעונין
                                  ואם כן היאך ידע אולי יתן יותר מסימן
                                  והוא - הבורא ברוך הוא מחייך אל האדם
                                  הו בני אשריך ששיברת בחור מעם

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    משתמשת1
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1994

                                    לילדה שבי...

                                    היי את ,
                                    רציתי להגיד לך שנכון לך מסע לא קל
                                    רציתי להבטיח שבסוף תגיעי אל היעד
                                    אבל ידעתי , את לא שומעת
                                    מתרכזת בדרך
                                    חוקרת כל ערך

                                    הייתי אומרת לך תרפי
                                    תחפשי לך אוזן, תפרקי
                                    הייתי אפילו לוחשת לך בסוד
                                    עוד תתגעגעי , תרצי עוד

                                    הייתי תופסת בכתפיים
                                    מטלטלת פוקחת עיניים
                                    תנצלי כל דקה
                                    תביני הילדות לך לא מחכה

                                    אבל אז הבנתי
                                    המסע הוא שלך , שלי
                                    את תפלי תמעדי
                                    אבל גם תקומי ותתחשלי
                                    זה חלק אינטגרלי מעצמי

                                    וכשתעבור התקופה
                                    ותראי אותי משתקפת במראה
                                    תלחשי לך
                                    כן זהו המסע שלך..
                                    את יכולה , אני מאמינה בך!!


                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    5
                                    • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                      מישהי מיוחדתמ מנותק
                                      מישהי מיוחדת
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1995

                                      כאילו לא עבדתי על עצמי
                                      הנפש שלי חזרה להיות גולמית
                                      איך אני מתביישת בעצמי
                                      אני לא נראית נורמלית

                                      משהו התפקשש לי בשכל
                                      אין לי הסבר אחר
                                      אסור לי למשוך מידי את החבל
                                      אחרת הכל יהיה חסר

                                      למה זה קורה לי אבא
                                      איך כמה מילים תמימות
                                      כיצד הן עושות לי ככה
                                      הורסות לי הכל ומפרקות

                                      ולמה זה מגיע לי למה
                                      אני באמת מנסה להיבנות
                                      וקשה לי להבין את הדרמה
                                      מה עושות לי כמה בנות

                                      תעזור לי שהשכל והלב
                                      ילכו לי באותו התדר
                                      שאף פעם לא לאחד אתקרב
                                      ואת השני אנעל בחדר

                                      קשה לי קצת
                                      העיקר החסרתי היום
                                      והיה כיף כל כך
                                      אז מה קרה לי פתאום?

                                      ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      7
                                      • צ'רלס פייפרצ מנותק
                                        צ'רלס פייפרצ מנותק
                                        צ'רלס פייפר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1996

                                        אני עם פיצול של רגשות
                                        מעורבב בין התכונות
                                        מנסה לגשת לנסות
                                        למצוא ת'שקט שבקולות
                                        ולא בא לי
                                        באמת שלא בא לי
                                        וויתרתי
                                        על הכל
                                        חוץ מזה
                                        רק את זה ביקשתי
                                        וכשוויתרתי
                                        גם על זה
                                        ונפלתי
                                        וזה היה קשה
                                        גיליתי שזה לא הסוף
                                        והמאבק עם המנוף
                                        והזברה בלי רגליים
                                        שחור לבן שחור לבן
                                        סחרחורת בעיניים
                                        ואפ'חד לא יבין אותי
                                        כי זה משהו אמתי
                                        שסוחף אותי
                                        ויוביל אותי
                                        אל המקום שכה ביקשתי
                                        אבל גם
                                        עליו וויתרתי

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • צ מנותק
                                          צ מנותק
                                          ציפה קלאסיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1997

                                          סבא שלי נפטר לפני שנתיים וחצי מקורונה ולאחר שנה וחצי סבתא שלי - משברון לב,
                                          מצ"ב כאן שני שירים שאחותי כתבה על שניהם על בסיס שירים אמיתיים, הייתי שמחה לחוות דעת בשבילה

                                          שיר על סבא שלי / על בסיס ושלמו ימי אבלך - מרדכי בן דוד
                                          "לא יהיה לך עוד השמש לאור יומם
                                          ולנוגה, הירח לא יאיר לך
                                          והיה לך ה' לאור יומם
                                          ואלוקיך לתיפארתך

                                          כי ה' יהיה לך לאור עולם
                                          ושלמו ימי אבלך"

                                          קול ברמה, נישא אל על
                                          מרעיד הוא בעוצמה
                                          וב"אחד" עבר הוא לעולם
                                          ליבו נדם
                                          איה הוא המשען?
                                          השלם שבאדם
                                          מסעו תם
                                          וליום אחרון שחק....

                                          פנה זיוה, פנה הודה והדרה
                                          מורכן כל ראש, עת הוסרה העטרה
                                          אובדן כזה למי יכולת לנחם?
                                          ומיהו זה שימלא את החסר???

                                          "כי ה' יהיה לך לאור עולם....."

                                          שיר לזכרה של סבתא שלי / שיר המקור: בואי אמא, (לא יודעת של מי...)
                                          עמוד האור מזמן הלך לו
                                          והלכת איתו גם את
                                          בואי אמא, בואי אמא
                                          בואי שבי איתי מעט

                                          תום ליבך של אש ורוח
                                          ומלותייך החמות
                                          ועל שפתיי עוד מרפרף לו
                                          מגע ידייך החמות

                                          דמות דיוקן שלך תופיע
                                          מולי בעת שאשאלך
                                          ובדרך שסללת לי
                                          בזכותך שם אתהלך

                                          והשיר הזה ששרת לי
                                          ובענייך עמדו דמעות
                                          אין תחליף לעולם לאמא
                                          כך אמרת בעת ששרת

                                          בואי אמא...

                                          "כל אדם שאת פוגשים נלחם במשהו שאתם לא יודעים עליו,

                                          תהיו נחמדים,

                                          תמיד!"

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול