דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 812.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מרבמ מרב

    לפעמים הדרכים קשות,
    לפעמים הם בכלל לא מובנות.
    קשה לטפס,קשה להגיע.
    אך הוא נותן לך סולם,
    לפחות זה מרגיע!
    אבל את,בעמדתך נישארת.
    לא מנצלת,לא מתפללת.
    הזמן יעבור,
    יגיע זמנך השמיים לעלות.
    ומה תגידי לו???
    נצלי את זמנך,נצלי את ליבך.
    אל אבא המשיכי להתקרב.
    תפילותייך הוא תמיד יקבל
    בכל זמן ובכל עת.
    רק תתפללי,רק תבקשי.
    והוא הכל יגשים
    אל תתיאשי!
    רק תתקרבי
    הוא מחכה לך בזרועות פתוחות.
    הוא אוהב אותך לא פחות.

    מאיר fמ מנותק
    מאיר fמ מנותק
    מאיר f
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מאיר f
    #1974
    פוסט זה נמחק!
    מרבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מאיר fמ מאיר f

      פוסט זה נמחק!

      מרבמ מנותק
      מרבמ מנותק
      מרב
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
      #1975
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • י מנותק
        י מנותק
        יאיא
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1976

        לתת לך

        כמה פעמים הלכתי וחזרתי הרמתי מחשבות ותוכניות
        ולא עלה דבר בכל נשבר
        התאכזבתי לא קיבלתי הצצתי ונפגעתי שללתי וחדלתי מלעשות
        חייתי בעבר רציתי אותו כאן

        אבל עכשיו אולי קצת התפכחתי אולי כבר התעוררתי אולי את הזמן לנצל

        לתת לך לנהל
        להיות שלך לשחרר
        בלי דאגה לפזר
        את האפילה
        תמיד אותך לחשב
        וכל הזמן להתקרב
        לא חשוב היכן
        אני נמצא

        כמה פעמים באף אחד לא האמנתי התייאשתי ולקחתי הפסקה
        מלהיות בתנועה מלהדליק את הנשמה
        על קצות האצבעות לא ידעתי לעשות מה להיות ולא להיות בלי מנגינה
        וזה לא נגמר גם לא נשאר

        אבל עכשיו...

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
          לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
          לא הכל טוב אבל הכל לטובה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
          #1977

          אבא שלי---

          ברחתי מהטוב שלך.
          היה לי קשה להפנים.
          שאתה,-"אוהב אותי".
          אז, בחרתי בדרך הקלה.
          לחיות בלי אה*בה.

          שנאתי את הטוב.
          ולא באשמתך.
          אתה היית קרוב.
          זה אני שהתכחשתי,
          לקיום שלך---

          למדתי לחיות בלי חיוך.
          ללכת בצד ההפוך.
          לחיות בלי אף אחד.
          פשוט-התמכרתי ללבד.

          ועכשיו---
          אני מנסה. להתחיל מהתחלה.
          להרוס, חומות של הגנה.
          להתקרב אליך מאה*בה.
          אתה תרפא אותי, אני מאמינה.

          אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • מוכשרת עלמ מנותק
            מוכשרת עלמ מנותק
            מוכשרת על
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
            #1978

            היא לא חיפשה מותרות,
            ולא ניסתה לעשות בעיות.
            לא חיפשה אוצרות,
            ולא טיול חוצה יבשות.

            לא טיפוס על האוורסט,
            או שיגור אל הירח,
            להצמיח קרניים,
            או טיסה בכדור פורח.

            לא לקפוץ טנגו,
            או להסתובב במעגלים.
            לאכול ולאכול ולאכול,
            או לשכב כל היום מול הגלים.

            היא לא חיפשה חופש,
            וגם לא עבודה ושיעבוד.
            לא בריחה מאחריות,
            או להישאר שם ברָדוּד.

            מה היא כבר חיפשה?
            מהי המשאלה?
            בכנות כזאת ביקשה -
            לקרוע את הים שלה!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            10
            • משורר מבולבלמ מנותק
              משורר מבולבלמ מנותק
              משורר מבולבל
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
              #1979

              רגעים קטנים

              רגע קטן
              רגע קטן מאושר
              להקפיא לרגעי השטן
              להוציא ולהגיש מופשר

              שניה ראשונה
              לגמוע עד תום רביעית
              ימלא שחוק פינו ולשונינו רינה
              אחת משישים אז נעבור לשלישית

              דקה ואהבה
              מרחיבה מוציאה מצרה
              שמחה לנפש משיבה
              מקלקלת- מתקנת את השורה

              שעה ארוכה
              שעה של קורת רוח בעולם הבא
              מימד הזמן צועק שתיקה
              אין לך אדם שאין לו שעה

              כשאנשים קטנים עושים צל גדול
              סימן שהשמש שוקעת!
              ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              10
              • טותייייט מנותק
                טותייייט מנותק
                טותיייי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1980

                די נמאס להיות מכורה
                כל היום במחשב שקועה
                מחפשת דברים
                שאסור בחיים
                נהייתי מכורה
                למילים לסרטונים
                מפחדת להיות
                מכורה לאנשים
                רוצה כבר לחיות באמת
                לא זוכרת תחיים של לפני
                תאמת,
                רוצה כבר להרגיש
                מזה משחוררת
                מרגישה שלכאן
                תמיד נשאבת
                מתי אהיה
                באמת מי שאני
                לעצמי
                ולא ירוץ לדברים שאסורים
                את עצמי
                לא מכירה
                מרגישה מכורה
                וזה הרגשה נוראה
                למה לא מכורה
                לדברים שמותרים
                למה לא מכורה
                לרוץ אחרי אלוקים
                למה מכורה
                אחרי דברים שאסורים
                מתי אהיה מכורה
                לדברים האמייתים!
                טוהר

                אפרת גלבועא תגובה 1 תגובה אחרונה
                6
                • טותייייט טותיייי

                  די נמאס להיות מכורה
                  כל היום במחשב שקועה
                  מחפשת דברים
                  שאסור בחיים
                  נהייתי מכורה
                  למילים לסרטונים
                  מפחדת להיות
                  מכורה לאנשים
                  רוצה כבר לחיות באמת
                  לא זוכרת תחיים של לפני
                  תאמת,
                  רוצה כבר להרגיש
                  מזה משחוררת
                  מרגישה שלכאן
                  תמיד נשאבת
                  מתי אהיה
                  באמת מי שאני
                  לעצמי
                  ולא ירוץ לדברים שאסורים
                  את עצמי
                  לא מכירה
                  מרגישה מכורה
                  וזה הרגשה נוראה
                  למה לא מכורה
                  לדברים שמותרים
                  למה לא מכורה
                  לרוץ אחרי אלוקים
                  למה מכורה
                  אחרי דברים שאסורים
                  מתי אהיה מכורה
                  לדברים האמייתים!
                  טוהר

                  אפרת גלבועא מנותק
                  אפרת גלבועא מנותק
                  אפרת גלבוע
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1981
                  פוסט זה נמחק!
                  טותייייט תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • אפרת גלבועא אפרת גלבוע

                    פוסט זה נמחק!

                    טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1982
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א מנותק
                      א מנותק
                      אנה שיינר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1983
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • עופר האייליםע מנותק
                        עופר האייליםע מנותק
                        עופר האיילים
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי עופר האיילים
                        #1984

                        המשחק סנייק במשל.

                        השקר
                        הוא כמו סנייק
                        בתוך עצמו הולך ומסתבך
                        הוא מתנפח וגדל
                        את עצמו אוכל
                        המקום שבלב נגמר ונשחק
                        וכך לבסוף מסתיים המשחק
                        עדיף מראש לחשבן צעדים
                        לא לחתוך מהצד כמו טיפשים
                        אולי בתחילה זה נראה שווה
                        אבל בסוף כנראה תתקע בקצה.
                        בין הטיפות נסה לזחול
                        למרות הקושי וערמות החול
                        רק ככה בלי לחפש קיצורים
                        תגיע במשחק לשיאים חדשים.

                        "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • אנהא מנותק
                          אנהא מנותק
                          אנה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנה
                          #1985

                          אציין שמדובר פה בפורום מהמם שבתור מתחילים מדרבן אותנו רק להתקדם!🙏

                          שיר שמסתתר מאחוריו הרבה עומק-בתחושה שהוא נכתב ..
                          כל אחד יקח אותו לפי תחושתו!!


                          חיפשתי השראה לעצמי -
                          מתחושות, וממילים.

                          חיפשתי תבונה בעצמי-
                          מהרגשות ומהרורים.

                          חיפשתי לגדול, ולפרוח -
                          מניסיונות וממעשים.

                          חיפשתי להספיק לברוח -
                          מחסרונות ומכעסים.

                          חיפשתי רוגע נפשי -
                          בסערה וברעשים.

                          חיפשתי להרגיש חופשי -
                          בכבלים, ובאזיקים.

                          חיפשתי ולא מצאתי,
                          ניסיתי ורק שאפתי,
                          התאמצתי ולא התעצלתי,
                          האמנתי ורק קיוויתי!!!!


                          חיה במקרנצ'יק 0ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                          8
                          • אנהא אנה

                            אציין שמדובר פה בפורום מהמם שבתור מתחילים מדרבן אותנו רק להתקדם!🙏

                            שיר שמסתתר מאחוריו הרבה עומק-בתחושה שהוא נכתב ..
                            כל אחד יקח אותו לפי תחושתו!!


                            חיפשתי השראה לעצמי -
                            מתחושות, וממילים.

                            חיפשתי תבונה בעצמי-
                            מהרגשות ומהרורים.

                            חיפשתי לגדול, ולפרוח -
                            מניסיונות וממעשים.

                            חיפשתי להספיק לברוח -
                            מחסרונות ומכעסים.

                            חיפשתי רוגע נפשי -
                            בסערה וברעשים.

                            חיפשתי להרגיש חופשי -
                            בכבלים, ובאזיקים.

                            חיפשתי ולא מצאתי,
                            ניסיתי ורק שאפתי,
                            התאמצתי ולא התעצלתי,
                            האמנתי ורק קיוויתי!!!!


                            חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                            חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                            חיה במקרנצ'יק 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                            #1986
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ב מנותק
                              ב מנותק
                              באה בלילות
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1987
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ב מנותק
                                ב מנותק
                                באה בלילות
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1988

                                תפסיקי כבר לחפש תאמת
                                את משוגעת ואת יודעת
                                בסוף הלב גם ככה יתחרט
                                האמת פה אל תהיי משוגעת
                                את חולה בדם ובנשמה שלך
                                קחי תגלולה ותיעלמי מהנוף שלך
                                טוב לך שמח סבבה
                                רק מהמיטה את לא קמה
                                מסתובבת סביב עצמך
                                מחפשת דמעות שירטיבו אותך
                                הלב שלך מתהפך מסתבך
                                בתוך כל השטויות שלך
                                יאלה תרגיעי את רק בנאדם
                                עוד אחד כאן בעולם
                                וזה נטו צומי אז קחי זאת לתשומת
                                אל תעשי שטויות שם בצומת
                                זה מטופש להשתנות בגלל אחרים
                                שגם ככה לא יגשימו תרצון
                                תאספי מהר את השברים
                                ותפוצצי את הבלון
                                שלום

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                5
                                • ב מנותק
                                  ב מנותק
                                  באה בלילות
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1989
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    מא1
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מא1
                                    #1990

                                    בס"ד

                                    כמו על ים סוף-
                                    ים מלפנים, פרעה וחילו מאחור
                                    הייאוש מחלחל ובלב אימה ומגור,
                                    היו שרצו אל מצרים לחזור
                                    עבדים נישאר לנצח שום דבר כבר לא יעזור.

                                    כמו על ים סוף-
                                    אין שום פתח הצלה, סכנה בכפלים
                                    היו שרצו לקפוץ, למות במים,
                                    אין מה לעשות, יבכו גם השמים
                                    נכנסו למרה שחורה, הרימו ידיים.

                                    כמו על ים סוף-
                                    היו שביקשו, התפללו
                                    מכל ליבם צעקו, גם שאלו,
                                    ידעו ששערי דמעה לא ננעלו
                                    ואל ה' התפילות עלו גם עלו.

                                    כמו על ים סוף-
                                    היו שרצו לפתוח במלחמה
                                    לשנות את המצב את כל המהומה,
                                    אי אפשר לעמוד מבלי לעשות מאומה
                                    בכוח שלנו תושלם המשימה!

                                    כמו על ים סוף, כך בחיים-
                                    ממתינים. מצפים. לישועת ה' מייחלים,

                                    יש פעמים שמרגישים ייאוש, אין בקצה אור
                                    חלפה עוד שנה, האם יש סיכוי שגם זה יעבור???...

                                    ויש פעמים שמרגישים עצבות, בלב יגון ודמעות כמים,
                                    מה יהיה? אין כבר טעם, עוד פעם, גם פעמיים...

                                    יש פעמים שמרגישים תשוקה לזעוק אל יוצר הכל-
                                    אבא שלנו, שיגאל, יושיע והכל ייהפך כבר למחול.

                                    ויש פעמים שמרגישים רצון בוער, להילחם במציאות
                                    לעשות השתדלות, ללא סוף, ללא לאות....

                                    כמו על ים סוף-
                                    מה עוד נצרך כעת, כל אחד שואל
                                    ומה אתה ה', ממני שואל??
                                    "וייסעו"
                                    להמשיך ללכת, לצעוד במסע
                                    להרפות, לתת לו לנהל, להרים לי המשא,
                                    כי גם אם הוא כבד, מעיק וקשה
                                    זה הוא, אבא, שעל כפיו נושא.

                                    אז אנא, עזור לי,
                                    להיאחז חזק באומנות אבותיי
                                    באמונה, גם כשלא יודעים איך ואימתי?
                                    כי לכל אחד הכנת מסע מדויק
                                    מתוכנן לפרטים, לטובה רק.

                                    זכה אותי-
                                    שאמשיך לצעוד במסע בביטחון בך
                                    לשחרר, לשמוח ולהאמין, לקבל רצונך,
                                    כי הנני כחומר בידך.
                                    שאאמין בשינוי שהרגע עוד יגיע
                                    שלא אתייאש, כן, השחר עוד יעלה ויפציע...
                                    שאשתדל, אך אזכור ולא אשכח,
                                    ש-
                                    "השתדלו והרבו תחינה" הנך חפץ בעיקר בכך.

                                    כי, כמו על ים סוף-
                                    הצמחת ישועה יש מאין
                                    הבאת פתרון שעוד לא ראתה עין,
                                    כך כימי קדם, כימי צאתנו
                                    דרכים רבות לך להושיענו...

                                    והים-
                                    עוד יבקע,
                                    עוד ישמע!!!

                                    ולסיום,
                                    משפט קטן עם מסר גדול-
                                    "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
                                    ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים..."
                                    בתפילה,
                                    שה' יקרע לכל אחד מעמ"י את הים סוף האישי שלו
                                    בקרוב,
                                    אמן!!!

                                    משפט לחיים-💕
                                    "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
                                    ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

                                    חצי הכוס המלאהח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    10
                                    • מ מא1

                                      בס"ד

                                      כמו על ים סוף-
                                      ים מלפנים, פרעה וחילו מאחור
                                      הייאוש מחלחל ובלב אימה ומגור,
                                      היו שרצו אל מצרים לחזור
                                      עבדים נישאר לנצח שום דבר כבר לא יעזור.

                                      כמו על ים סוף-
                                      אין שום פתח הצלה, סכנה בכפלים
                                      היו שרצו לקפוץ, למות במים,
                                      אין מה לעשות, יבכו גם השמים
                                      נכנסו למרה שחורה, הרימו ידיים.

                                      כמו על ים סוף-
                                      היו שביקשו, התפללו
                                      מכל ליבם צעקו, גם שאלו,
                                      ידעו ששערי דמעה לא ננעלו
                                      ואל ה' התפילות עלו גם עלו.

                                      כמו על ים סוף-
                                      היו שרצו לפתוח במלחמה
                                      לשנות את המצב את כל המהומה,
                                      אי אפשר לעמוד מבלי לעשות מאומה
                                      בכוח שלנו תושלם המשימה!

                                      כמו על ים סוף, כך בחיים-
                                      ממתינים. מצפים. לישועת ה' מייחלים,

                                      יש פעמים שמרגישים ייאוש, אין בקצה אור
                                      חלפה עוד שנה, האם יש סיכוי שגם זה יעבור???...

                                      ויש פעמים שמרגישים עצבות, בלב יגון ודמעות כמים,
                                      מה יהיה? אין כבר טעם, עוד פעם, גם פעמיים...

                                      יש פעמים שמרגישים תשוקה לזעוק אל יוצר הכל-
                                      אבא שלנו, שיגאל, יושיע והכל ייהפך כבר למחול.

                                      ויש פעמים שמרגישים רצון בוער, להילחם במציאות
                                      לעשות השתדלות, ללא סוף, ללא לאות....

                                      כמו על ים סוף-
                                      מה עוד נצרך כעת, כל אחד שואל
                                      ומה אתה ה', ממני שואל??
                                      "וייסעו"
                                      להמשיך ללכת, לצעוד במסע
                                      להרפות, לתת לו לנהל, להרים לי המשא,
                                      כי גם אם הוא כבד, מעיק וקשה
                                      זה הוא, אבא, שעל כפיו נושא.

                                      אז אנא, עזור לי,
                                      להיאחז חזק באומנות אבותיי
                                      באמונה, גם כשלא יודעים איך ואימתי?
                                      כי לכל אחד הכנת מסע מדויק
                                      מתוכנן לפרטים, לטובה רק.

                                      זכה אותי-
                                      שאמשיך לצעוד במסע בביטחון בך
                                      לשחרר, לשמוח ולהאמין, לקבל רצונך,
                                      כי הנני כחומר בידך.
                                      שאאמין בשינוי שהרגע עוד יגיע
                                      שלא אתייאש, כן, השחר עוד יעלה ויפציע...
                                      שאשתדל, אך אזכור ולא אשכח,
                                      ש-
                                      "השתדלו והרבו תחינה" הנך חפץ בעיקר בכך.

                                      כי, כמו על ים סוף-
                                      הצמחת ישועה יש מאין
                                      הבאת פתרון שעוד לא ראתה עין,
                                      כך כימי קדם, כימי צאתנו
                                      דרכים רבות לך להושיענו...

                                      והים-
                                      עוד יבקע,
                                      עוד ישמע!!!

                                      ולסיום,
                                      משפט קטן עם מסר גדול-
                                      "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
                                      ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים..."
                                      בתפילה,
                                      שה' יקרע לכל אחד מעמ"י את הים סוף האישי שלו
                                      בקרוב,
                                      אמן!!!

                                      חצי הכוס המלאהח מנותק
                                      חצי הכוס המלאהח מנותק
                                      חצי הכוס המלאה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1991
                                      פוסט זה נמחק!
                                      כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • חצי הכוס המלאהח חצי הכוס המלאה

                                        פוסט זה נמחק!

                                        כ.פ.כ מנותק
                                        כ.פ.כ מנותק
                                        כ.פ.
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1992
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • א מנותק
                                          א מנותק
                                          אנה שיינר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנה שיינר
                                          #1993

                                          הוא רצה רק את הטוב רק לדבוק בו לעולם
                                          הוא היה כ"כ קרוב מרחק פסיעה מהמושלם
                                          ליבו היה כה טוב רק חפץ שאז יושלם
                                          ומקרוב כ"כ קרוב רק ראה לב עם דם
                                          ואז שוב ושב ושוב נפל וקם נפל וקם
                                          לא רצה באמת שלא רק היצר כה מתוחכם
                                          הגיע כמו פיל לאיזו חרסינה בעולם
                                          ובלי סמליל רק התחיל כבר קרע לו את הים
                                          ואז הבהיל יצר תמהיל של אנדרוגניזם מטומטם
                                          ופתאום הכחיל ליבו הוחיל מה רצה מה לו נסתם
                                          הרי מה בכלל שייך מה בחר בו מכולם
                                          נכון יש סיבות רק כלום כה כביר הוא מכולם
                                          ומה הנסיון הרי זה פייק למה יבחר בו מתוכם
                                          ןמה הנסיון כאחוז אמוק כה התייבש הוא - כה נכלם
                                          ואז שוב פשה הנגע שוב נפתח לו השהותאם
                                          רק השם שומרו הוא לא בקטע כה תמים כה משועמם

                                          רק שאותו הוא לא מבין מה הוא בכל הענין
                                          הכך או כך או אולי לא משומם
                                          אכן הבורא ברוך הוא - הוא הכל מותר לו מה שיבחר לי המושששששששששלם

                                          רק חשב שזה כבר לא משנה הן ממילא הוא כנראה לא מעונין
                                          ואם כן היאך ידע אולי יתן יותר מסימן
                                          והוא - הבורא ברוך הוא מחייך אל האדם
                                          הו בני אשריך ששיברת בחור מעם

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול