דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 811.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט טותיייי

    די נמאס להיות מכורה
    כל היום במחשב שקועה
    מחפשת דברים
    שאסור בחיים
    נהייתי מכורה
    למילים לסרטונים
    מפחדת להיות
    מכורה לאנשים
    רוצה כבר לחיות באמת
    לא זוכרת תחיים של לפני
    תאמת,
    רוצה כבר להרגיש
    מזה משחוררת
    מרגישה שלכאן
    תמיד נשאבת
    מתי אהיה
    באמת מי שאני
    לעצמי
    ולא ירוץ לדברים שאסורים
    את עצמי
    לא מכירה
    מרגישה מכורה
    וזה הרגשה נוראה
    למה לא מכורה
    לדברים שמותרים
    למה לא מכורה
    לרוץ אחרי אלוקים
    למה מכורה
    אחרי דברים שאסורים
    מתי אהיה מכורה
    לדברים האמייתים!
    טוהר

    אפרת גלבועא מנותק
    אפרת גלבועא מנותק
    אפרת גלבוע
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1981
    פוסט זה נמחק!
    טותייייט תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • אפרת גלבועא אפרת גלבוע

      פוסט זה נמחק!

      טותייייט מנותק
      טותייייט מנותק
      טותיייי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1982
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א מנותק
        א מנותק
        אנה שיינר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1983
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • עופר האייליםע מנותק
          עופר האייליםע מנותק
          עופר האיילים
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי עופר האיילים
          #1984

          המשחק סנייק במשל.

          השקר
          הוא כמו סנייק
          בתוך עצמו הולך ומסתבך
          הוא מתנפח וגדל
          את עצמו אוכל
          המקום שבלב נגמר ונשחק
          וכך לבסוף מסתיים המשחק
          עדיף מראש לחשבן צעדים
          לא לחתוך מהצד כמו טיפשים
          אולי בתחילה זה נראה שווה
          אבל בסוף כנראה תתקע בקצה.
          בין הטיפות נסה לזחול
          למרות הקושי וערמות החול
          רק ככה בלי לחפש קיצורים
          תגיע במשחק לשיאים חדשים.

          "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • אנהא מנותק
            אנהא מנותק
            אנה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנה
            #1985

            אציין שמדובר פה בפורום מהמם שבתור מתחילים מדרבן אותנו רק להתקדם!🙏

            שיר שמסתתר מאחוריו הרבה עומק-בתחושה שהוא נכתב ..
            כל אחד יקח אותו לפי תחושתו!!


            חיפשתי השראה לעצמי -
            מתחושות, וממילים.

            חיפשתי תבונה בעצמי-
            מהרגשות ומהרורים.

            חיפשתי לגדול, ולפרוח -
            מניסיונות וממעשים.

            חיפשתי להספיק לברוח -
            מחסרונות ומכעסים.

            חיפשתי רוגע נפשי -
            בסערה וברעשים.

            חיפשתי להרגיש חופשי -
            בכבלים, ובאזיקים.

            חיפשתי ולא מצאתי,
            ניסיתי ורק שאפתי,
            התאמצתי ולא התעצלתי,
            האמנתי ורק קיוויתי!!!!


            חיה במקרנצ'יק 0ח תגובה 1 תגובה אחרונה
            8
            • אנהא אנה

              אציין שמדובר פה בפורום מהמם שבתור מתחילים מדרבן אותנו רק להתקדם!🙏

              שיר שמסתתר מאחוריו הרבה עומק-בתחושה שהוא נכתב ..
              כל אחד יקח אותו לפי תחושתו!!


              חיפשתי השראה לעצמי -
              מתחושות, וממילים.

              חיפשתי תבונה בעצמי-
              מהרגשות ומהרורים.

              חיפשתי לגדול, ולפרוח -
              מניסיונות וממעשים.

              חיפשתי להספיק לברוח -
              מחסרונות ומכעסים.

              חיפשתי רוגע נפשי -
              בסערה וברעשים.

              חיפשתי להרגיש חופשי -
              בכבלים, ובאזיקים.

              חיפשתי ולא מצאתי,
              ניסיתי ורק שאפתי,
              התאמצתי ולא התעצלתי,
              האמנתי ורק קיוויתי!!!!


              חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
              חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
              חיה במקרנצ'יק 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
              #1986
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ב מנותק
                ב מנותק
                באה בלילות
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1987
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ב מנותק
                  ב מנותק
                  באה בלילות
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1988

                  תפסיקי כבר לחפש תאמת
                  את משוגעת ואת יודעת
                  בסוף הלב גם ככה יתחרט
                  האמת פה אל תהיי משוגעת
                  את חולה בדם ובנשמה שלך
                  קחי תגלולה ותיעלמי מהנוף שלך
                  טוב לך שמח סבבה
                  רק מהמיטה את לא קמה
                  מסתובבת סביב עצמך
                  מחפשת דמעות שירטיבו אותך
                  הלב שלך מתהפך מסתבך
                  בתוך כל השטויות שלך
                  יאלה תרגיעי את רק בנאדם
                  עוד אחד כאן בעולם
                  וזה נטו צומי אז קחי זאת לתשומת
                  אל תעשי שטויות שם בצומת
                  זה מטופש להשתנות בגלל אחרים
                  שגם ככה לא יגשימו תרצון
                  תאספי מהר את השברים
                  ותפוצצי את הבלון
                  שלום

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  5
                  • ב מנותק
                    ב מנותק
                    באה בלילות
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1989
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • מ מנותק
                      מ מנותק
                      מא1
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מא1
                      #1990

                      בס"ד

                      כמו על ים סוף-
                      ים מלפנים, פרעה וחילו מאחור
                      הייאוש מחלחל ובלב אימה ומגור,
                      היו שרצו אל מצרים לחזור
                      עבדים נישאר לנצח שום דבר כבר לא יעזור.

                      כמו על ים סוף-
                      אין שום פתח הצלה, סכנה בכפלים
                      היו שרצו לקפוץ, למות במים,
                      אין מה לעשות, יבכו גם השמים
                      נכנסו למרה שחורה, הרימו ידיים.

                      כמו על ים סוף-
                      היו שביקשו, התפללו
                      מכל ליבם צעקו, גם שאלו,
                      ידעו ששערי דמעה לא ננעלו
                      ואל ה' התפילות עלו גם עלו.

                      כמו על ים סוף-
                      היו שרצו לפתוח במלחמה
                      לשנות את המצב את כל המהומה,
                      אי אפשר לעמוד מבלי לעשות מאומה
                      בכוח שלנו תושלם המשימה!

                      כמו על ים סוף, כך בחיים-
                      ממתינים. מצפים. לישועת ה' מייחלים,

                      יש פעמים שמרגישים ייאוש, אין בקצה אור
                      חלפה עוד שנה, האם יש סיכוי שגם זה יעבור???...

                      ויש פעמים שמרגישים עצבות, בלב יגון ודמעות כמים,
                      מה יהיה? אין כבר טעם, עוד פעם, גם פעמיים...

                      יש פעמים שמרגישים תשוקה לזעוק אל יוצר הכל-
                      אבא שלנו, שיגאל, יושיע והכל ייהפך כבר למחול.

                      ויש פעמים שמרגישים רצון בוער, להילחם במציאות
                      לעשות השתדלות, ללא סוף, ללא לאות....

                      כמו על ים סוף-
                      מה עוד נצרך כעת, כל אחד שואל
                      ומה אתה ה', ממני שואל??
                      "וייסעו"
                      להמשיך ללכת, לצעוד במסע
                      להרפות, לתת לו לנהל, להרים לי המשא,
                      כי גם אם הוא כבד, מעיק וקשה
                      זה הוא, אבא, שעל כפיו נושא.

                      אז אנא, עזור לי,
                      להיאחז חזק באומנות אבותיי
                      באמונה, גם כשלא יודעים איך ואימתי?
                      כי לכל אחד הכנת מסע מדויק
                      מתוכנן לפרטים, לטובה רק.

                      זכה אותי-
                      שאמשיך לצעוד במסע בביטחון בך
                      לשחרר, לשמוח ולהאמין, לקבל רצונך,
                      כי הנני כחומר בידך.
                      שאאמין בשינוי שהרגע עוד יגיע
                      שלא אתייאש, כן, השחר עוד יעלה ויפציע...
                      שאשתדל, אך אזכור ולא אשכח,
                      ש-
                      "השתדלו והרבו תחינה" הנך חפץ בעיקר בכך.

                      כי, כמו על ים סוף-
                      הצמחת ישועה יש מאין
                      הבאת פתרון שעוד לא ראתה עין,
                      כך כימי קדם, כימי צאתנו
                      דרכים רבות לך להושיענו...

                      והים-
                      עוד יבקע,
                      עוד ישמע!!!

                      ולסיום,
                      משפט קטן עם מסר גדול-
                      "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
                      ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים..."
                      בתפילה,
                      שה' יקרע לכל אחד מעמ"י את הים סוף האישי שלו
                      בקרוב,
                      אמן!!!

                      משפט לחיים-💕
                      "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
                      ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

                      חצי הכוס המלאהח תגובה 1 תגובה אחרונה
                      10
                      • מ מא1

                        בס"ד

                        כמו על ים סוף-
                        ים מלפנים, פרעה וחילו מאחור
                        הייאוש מחלחל ובלב אימה ומגור,
                        היו שרצו אל מצרים לחזור
                        עבדים נישאר לנצח שום דבר כבר לא יעזור.

                        כמו על ים סוף-
                        אין שום פתח הצלה, סכנה בכפלים
                        היו שרצו לקפוץ, למות במים,
                        אין מה לעשות, יבכו גם השמים
                        נכנסו למרה שחורה, הרימו ידיים.

                        כמו על ים סוף-
                        היו שביקשו, התפללו
                        מכל ליבם צעקו, גם שאלו,
                        ידעו ששערי דמעה לא ננעלו
                        ואל ה' התפילות עלו גם עלו.

                        כמו על ים סוף-
                        היו שרצו לפתוח במלחמה
                        לשנות את המצב את כל המהומה,
                        אי אפשר לעמוד מבלי לעשות מאומה
                        בכוח שלנו תושלם המשימה!

                        כמו על ים סוף, כך בחיים-
                        ממתינים. מצפים. לישועת ה' מייחלים,

                        יש פעמים שמרגישים ייאוש, אין בקצה אור
                        חלפה עוד שנה, האם יש סיכוי שגם זה יעבור???...

                        ויש פעמים שמרגישים עצבות, בלב יגון ודמעות כמים,
                        מה יהיה? אין כבר טעם, עוד פעם, גם פעמיים...

                        יש פעמים שמרגישים תשוקה לזעוק אל יוצר הכל-
                        אבא שלנו, שיגאל, יושיע והכל ייהפך כבר למחול.

                        ויש פעמים שמרגישים רצון בוער, להילחם במציאות
                        לעשות השתדלות, ללא סוף, ללא לאות....

                        כמו על ים סוף-
                        מה עוד נצרך כעת, כל אחד שואל
                        ומה אתה ה', ממני שואל??
                        "וייסעו"
                        להמשיך ללכת, לצעוד במסע
                        להרפות, לתת לו לנהל, להרים לי המשא,
                        כי גם אם הוא כבד, מעיק וקשה
                        זה הוא, אבא, שעל כפיו נושא.

                        אז אנא, עזור לי,
                        להיאחז חזק באומנות אבותיי
                        באמונה, גם כשלא יודעים איך ואימתי?
                        כי לכל אחד הכנת מסע מדויק
                        מתוכנן לפרטים, לטובה רק.

                        זכה אותי-
                        שאמשיך לצעוד במסע בביטחון בך
                        לשחרר, לשמוח ולהאמין, לקבל רצונך,
                        כי הנני כחומר בידך.
                        שאאמין בשינוי שהרגע עוד יגיע
                        שלא אתייאש, כן, השחר עוד יעלה ויפציע...
                        שאשתדל, אך אזכור ולא אשכח,
                        ש-
                        "השתדלו והרבו תחינה" הנך חפץ בעיקר בכך.

                        כי, כמו על ים סוף-
                        הצמחת ישועה יש מאין
                        הבאת פתרון שעוד לא ראתה עין,
                        כך כימי קדם, כימי צאתנו
                        דרכים רבות לך להושיענו...

                        והים-
                        עוד יבקע,
                        עוד ישמע!!!

                        ולסיום,
                        משפט קטן עם מסר גדול-
                        "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
                        ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים..."
                        בתפילה,
                        שה' יקרע לכל אחד מעמ"י את הים סוף האישי שלו
                        בקרוב,
                        אמן!!!

                        חצי הכוס המלאהח מנותק
                        חצי הכוס המלאהח מנותק
                        חצי הכוס המלאה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1991
                        פוסט זה נמחק!
                        כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • חצי הכוס המלאהח חצי הכוס המלאה

                          פוסט זה נמחק!

                          כ.פ.כ מנותק
                          כ.פ.כ מנותק
                          כ.פ.
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1992
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • א מנותק
                            א מנותק
                            אנה שיינר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנה שיינר
                            #1993

                            הוא רצה רק את הטוב רק לדבוק בו לעולם
                            הוא היה כ"כ קרוב מרחק פסיעה מהמושלם
                            ליבו היה כה טוב רק חפץ שאז יושלם
                            ומקרוב כ"כ קרוב רק ראה לב עם דם
                            ואז שוב ושב ושוב נפל וקם נפל וקם
                            לא רצה באמת שלא רק היצר כה מתוחכם
                            הגיע כמו פיל לאיזו חרסינה בעולם
                            ובלי סמליל רק התחיל כבר קרע לו את הים
                            ואז הבהיל יצר תמהיל של אנדרוגניזם מטומטם
                            ופתאום הכחיל ליבו הוחיל מה רצה מה לו נסתם
                            הרי מה בכלל שייך מה בחר בו מכולם
                            נכון יש סיבות רק כלום כה כביר הוא מכולם
                            ומה הנסיון הרי זה פייק למה יבחר בו מתוכם
                            ןמה הנסיון כאחוז אמוק כה התייבש הוא - כה נכלם
                            ואז שוב פשה הנגע שוב נפתח לו השהותאם
                            רק השם שומרו הוא לא בקטע כה תמים כה משועמם

                            רק שאותו הוא לא מבין מה הוא בכל הענין
                            הכך או כך או אולי לא משומם
                            אכן הבורא ברוך הוא - הוא הכל מותר לו מה שיבחר לי המושששששששששלם

                            רק חשב שזה כבר לא משנה הן ממילא הוא כנראה לא מעונין
                            ואם כן היאך ידע אולי יתן יותר מסימן
                            והוא - הבורא ברוך הוא מחייך אל האדם
                            הו בני אשריך ששיברת בחור מעם

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • מ מנותק
                              מ מנותק
                              משתמשת1
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1994

                              לילדה שבי...

                              היי את ,
                              רציתי להגיד לך שנכון לך מסע לא קל
                              רציתי להבטיח שבסוף תגיעי אל היעד
                              אבל ידעתי , את לא שומעת
                              מתרכזת בדרך
                              חוקרת כל ערך

                              הייתי אומרת לך תרפי
                              תחפשי לך אוזן, תפרקי
                              הייתי אפילו לוחשת לך בסוד
                              עוד תתגעגעי , תרצי עוד

                              הייתי תופסת בכתפיים
                              מטלטלת פוקחת עיניים
                              תנצלי כל דקה
                              תביני הילדות לך לא מחכה

                              אבל אז הבנתי
                              המסע הוא שלך , שלי
                              את תפלי תמעדי
                              אבל גם תקומי ותתחשלי
                              זה חלק אינטגרלי מעצמי

                              וכשתעבור התקופה
                              ותראי אותי משתקפת במראה
                              תלחשי לך
                              כן זהו המסע שלך..
                              את יכולה , אני מאמינה בך!!


                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              5
                              • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                מישהי מיוחדתמ מנותק
                                מישהי מיוחדת
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1995

                                כאילו לא עבדתי על עצמי
                                הנפש שלי חזרה להיות גולמית
                                איך אני מתביישת בעצמי
                                אני לא נראית נורמלית

                                משהו התפקשש לי בשכל
                                אין לי הסבר אחר
                                אסור לי למשוך מידי את החבל
                                אחרת הכל יהיה חסר

                                למה זה קורה לי אבא
                                איך כמה מילים תמימות
                                כיצד הן עושות לי ככה
                                הורסות לי הכל ומפרקות

                                ולמה זה מגיע לי למה
                                אני באמת מנסה להיבנות
                                וקשה לי להבין את הדרמה
                                מה עושות לי כמה בנות

                                תעזור לי שהשכל והלב
                                ילכו לי באותו התדר
                                שאף פעם לא לאחד אתקרב
                                ואת השני אנעל בחדר

                                קשה לי קצת
                                העיקר החסרתי היום
                                והיה כיף כל כך
                                אז מה קרה לי פתאום?

                                ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                7
                                • צ'רלס פייפרצ מנותק
                                  צ'רלס פייפרצ מנותק
                                  צ'רלס פייפר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1996

                                  אני עם פיצול של רגשות
                                  מעורבב בין התכונות
                                  מנסה לגשת לנסות
                                  למצוא ת'שקט שבקולות
                                  ולא בא לי
                                  באמת שלא בא לי
                                  וויתרתי
                                  על הכל
                                  חוץ מזה
                                  רק את זה ביקשתי
                                  וכשוויתרתי
                                  גם על זה
                                  ונפלתי
                                  וזה היה קשה
                                  גיליתי שזה לא הסוף
                                  והמאבק עם המנוף
                                  והזברה בלי רגליים
                                  שחור לבן שחור לבן
                                  סחרחורת בעיניים
                                  ואפ'חד לא יבין אותי
                                  כי זה משהו אמתי
                                  שסוחף אותי
                                  ויוביל אותי
                                  אל המקום שכה ביקשתי
                                  אבל גם
                                  עליו וויתרתי

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • צ מנותק
                                    צ מנותק
                                    ציפה קלאסיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1997

                                    סבא שלי נפטר לפני שנתיים וחצי מקורונה ולאחר שנה וחצי סבתא שלי - משברון לב,
                                    מצ"ב כאן שני שירים שאחותי כתבה על שניהם על בסיס שירים אמיתיים, הייתי שמחה לחוות דעת בשבילה

                                    שיר על סבא שלי / על בסיס ושלמו ימי אבלך - מרדכי בן דוד
                                    "לא יהיה לך עוד השמש לאור יומם
                                    ולנוגה, הירח לא יאיר לך
                                    והיה לך ה' לאור יומם
                                    ואלוקיך לתיפארתך

                                    כי ה' יהיה לך לאור עולם
                                    ושלמו ימי אבלך"

                                    קול ברמה, נישא אל על
                                    מרעיד הוא בעוצמה
                                    וב"אחד" עבר הוא לעולם
                                    ליבו נדם
                                    איה הוא המשען?
                                    השלם שבאדם
                                    מסעו תם
                                    וליום אחרון שחק....

                                    פנה זיוה, פנה הודה והדרה
                                    מורכן כל ראש, עת הוסרה העטרה
                                    אובדן כזה למי יכולת לנחם?
                                    ומיהו זה שימלא את החסר???

                                    "כי ה' יהיה לך לאור עולם....."

                                    שיר לזכרה של סבתא שלי / שיר המקור: בואי אמא, (לא יודעת של מי...)
                                    עמוד האור מזמן הלך לו
                                    והלכת איתו גם את
                                    בואי אמא, בואי אמא
                                    בואי שבי איתי מעט

                                    תום ליבך של אש ורוח
                                    ומלותייך החמות
                                    ועל שפתיי עוד מרפרף לו
                                    מגע ידייך החמות

                                    דמות דיוקן שלך תופיע
                                    מולי בעת שאשאלך
                                    ובדרך שסללת לי
                                    בזכותך שם אתהלך

                                    והשיר הזה ששרת לי
                                    ובענייך עמדו דמעות
                                    אין תחליף לעולם לאמא
                                    כך אמרת בעת ששרת

                                    בואי אמא...

                                    "כל אדם שאת פוגשים נלחם במשהו שאתם לא יודעים עליו,

                                    תהיו נחמדים,

                                    תמיד!"

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ד מנותק
                                      ד מנותק
                                      דובדבן
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1998

                                      היא בביתה
                                      ילדה טובה
                                      מנסה לסלוח
                                      בכל הכח

                                      הם זנחו אותה
                                      השליכו אותה
                                      זרקו אותה
                                      ושכחו אותה

                                      היא מצאה מקום
                                      אין לה בו שלום
                                      רק מלחמות מלחמות
                                      הן בכלל לא מתאימות

                                      היא מנסה לסחוב
                                      מנסה להיות חזקה
                                      אין לה רצון לחשוב
                                      שהיא בעצם נזרקה

                                      המקום לא מתאים
                                      היא באמת יותר טובה
                                      מוותרת על ערכים
                                      ואז חוזרת בתשובה

                                      אבל בסוף זה נגמר
                                      הכח שלה נעצר
                                      היא נכנעת לגורל
                                      נופלת עמוק אליו

                                      באישיותה היא חזקה
                                      כואב לה שנפלה
                                      אבל גם מצדיקה
                                      כי זה לא בגללה

                                      הם שיחקו בה
                                      לא הפרידו מחיבה
                                      הם העבירו אותה
                                      הפרידוה מהכיתה

                                      הם רשמו לה איקס
                                      אמרו עליה איכס...
                                      הרסו לה את הנפש
                                      מילאו אותה ברפש

                                      אז עכשיו היא עם סמארטפון
                                      מסתובבת עם בנים
                                      והם חושבים שמנעו אסון
                                      כי היא בקושי עם בגדים

                                      ורק היא יודעת
                                      יודעת עמוק בפנים
                                      שהיא בגללם פושעת
                                      והיא מלאה בחטאים

                                      בסוף היא עוד תחזור
                                      אבל הצבע השחור
                                      כיסה אותה כבר
                                      וירדוף אותה-
                                      כל הזמן.

                                      מוגש לכם, רושמי הסמינרים. כואב לי באמת הנושא הזה. מכירה אותו מקרוב... לצערי... בבקשה, גם אם אתם נאלצים לא לקבל בת תמצאו לה מקום שיתאים לה ויותר מהכל-תתפללו לה' שיעזור לכם לבחור נכון.
                                      זה משחק בנשמות!!!

                                      --
                                      הי יהודי את גדול מהחיים!שתדע שאני שמחה להיות קשורה אליך איכשהו... אתה משהו מיוחד!בוא תגיד איזה פרק תהילים קטן להצלחתך ולהצלחתי בכל התחומים:https://new.tehilimyahad.com/mr.jsp?r=kgT9kvbNrpw

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • מרבמ מנותק
                                        מרבמ מנותק
                                        מרב
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1999
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • מ מנותק
                                          מ מנותק
                                          מאיימת-מקיימת
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                                          #2000

                                          זה שיר שכתבתי והלחנתי לאחר שגיליתי שבעצם אני רוצה להצליח וגם אני יכולה אבל יש לי מחשבות תוקעות שמפריעות לי אז אני כאילו כותבת עליהם ובעצם אומרת למה אני כן יכולה להצליח וממילא אני מצליחה (הבנתם?...)

                                          ככה החיים שלי בלי כללים בלי תבניות\הכל זה כשלונות והצלחות\אף פעם לא הבנתי מדוע קשה לי להנות\מה כל כך קשה לרצות\אני אף פעם לא סבלתי מחוסר בכוחות\אבל כן היו לי זמנים שנפלתי לבורות\אני יודעת שהעתיד שלי אולי נגמר\ אבל--- אלוקים נשאר!!!

                                          והוא יוציא אותי מזה
                                          הוא יעזור לי להמשיך להתרומם

                                          וגם אם הגוף שלי רוטט\והפחד השתלט\והלב קצת משתולל\מול המח שמתבלבל\אני יודעת בשכל\שהכל זו רק תקופה\והיא מתקרבת לסופה\אני לא נולדתי לכישלון אני נולדתי להצלחה\אני טובה פי מליון ממה שאני מאמינה\אני יכולה וגם יש לי ת'כוחות לשנות את העולם\ ואני לא צריכה הוכחות כי מאמין בי מלך חי וקיים\אל תגידו לי לנפץ ת'חלומות\אל תנסו אותי כי אין לי גבולות\אני אשבור וגם אגיע\לכל מי שלי יפריע\אני לא מאיימת, רק הפה שלי מתריע...

                                          אז אל תנסו אותי אל תנסו אותי\הפתיל שלי נגמר אבל הכח כן נשאר\אז אל תנסו אותי אל תנסו אותי\אני אולי קצת מובסת אבל ההגדרה שלי היא טורפת\אז אל תנסו אותי אל תנסו אותי\זה לא סתם איומים זה רק בשבילכם שליליים\אז אל תנסו אותי אל תנסו אותי\אתם לא מלאכים אני אגמור אתכם בעינויים

                                          אני יודעת שגם אם אני עושה שטויות\מתעסקת בלרדוף אחרי התאוות\עושה עבירות אחרי עבירות\ושונאת את היצר אבל ממשיכה לרָצות\אני יודעת שגם אם אתלכלך כולי בעפר\וארגיש שזהו העתיד שלי נגמר\אלוקים אפפם אותי לא יעזוב\אפפם אותי לא יפסיק לאהוב

                                          אז אל תנסו אותי אל תנסו אותי\אני מבטיחה אני אהיה אחת מצליחה\ואין אדם שאין לו שעה אני לא משתהה\הולכת לקראת הפיסגה\אז אל תנסו אותי אל תנסו אותי\גם אם אני אפול בטוח יבוא היום אתחיל כבר לגדול\הזיכרון שלי ארוך\ולא קשה לי לחתוך\אז אל תנסו אותי למעוך\כי אחרת תהיו ב'ברוך'

                                          אל תנסו אותי אני מצליחה\הפתיל שלי קצר ואני מוכרחה\לא לנתק כי אני לא מפחדת\אני ששה אלי קרב מאיימת ומקיימת\אל תנסו אותי אני יכולה\גם אם אני חלשה\בסוף אתם תראו אותי בפסגה\אז אל תנסו לי לקלקל את ההצלחה\אלוקים אוהב אותי אני בטוחה\גם אם טעיתי ועדיין טועה\אפילו אם עוד לא חזרתי בתשובה\הוא רוצה אותי אליו קרובה

                                          ובמיוחד שאני לא כל כך טיפשה\והצלחתי להתגבר גם אם רק טיפה\וגם אם היצר מתגבר אני אותו משתיקה\וגם אם אני נופלת אני לא ממשיכה\אז אל תנסו אותי אני חזקה\אל תנסו אותי זאת לא המלצה\אל תנסו אותי זאת תהיה טעות\אל תנסו אותי תראו איך תחזור השפיות
                                          כי דווקא כשכח הסבל שלי נגמר\דווקא אז הפתיל שלי חזר

                                          ואני יכולה אני אצליח אני מבטיחה\אלוקים תעזור לי להיות ילדה טובה

                                          סליחה אם השורות יהיו קצת מבלבלות זה פשוט שיר בסגנון ראפ

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          4

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול