דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. טיפים לכתיבה
  4. שאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.

שאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפים לכתיבה
496 פוסטים 56 כותבים 60.3k צפיות 18 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טיטוט טיטו

    @מישי אמר בשאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.:

    טוב אז אני מגיבה.....
    @אייצ-ית
    את אומנית!!!! (קטן עליך) שומרת לעצמי את השיר שלך.
    (הייתי רוצה להגיב על כולם...דחף כזה...)

    דבר ראשון שומדבר לא מונע מלהגיב על כולנ אבל לקחת לי את המילים מהפה אני רק יוסיף על השיר של @אינספריישן שזה מאד מחבר ומרגש ולגבי של @ברוריה זה נראלי כמה דרגות מעלינו או מעליי לפחות הדימויים שם הזויים בטירוף זה ממש כישרון על ואחרונה חביבה זה @אייצ-ית שבאמת ריגשה מעל כולם גמאני נראלי הולך לשמור את השיר הזה
    (אגב למה אני הבן היחיד שכותב פה שירים חברה תתאפסו תתחילו לכתוב ולהראות מה זה כישרון של מח שלומד גמרא)!!!

    מישימ מנותק
    מישימ מנותק
    מישי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #229

    @טיטו אמר בשאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.:

    דבר ראשון שומדבר לא מונע מלהגיב על כולם

    וודאי שאין שום דבר שמונע ממני להגיב על דברים שאני מעריכה ומוקריה. חוץ ממגבלת הזמן אולי....
    וואו!!!
    זה פרויקט שצובר תאוצה מרגע לרגע - ומרתק ממש!!! יש שם הרבה מאוד חומר ספרותי משובח וחומר אנושי איכותי ונוגע ללב - כל אחד בדרכו הוא וזה היופי:)
    @אינספריישן @ברוריה @אילנית תודה שדאגתם לעורר קצת את רגשות אסון מירון. עם כל הכאב והקושי הקב"ה לא טלטל אותנו סתם ומה שנדרש מאיתנו זה בסה"כ להתבונן ולגדול כל אחת מכן הביעה את זה בצורה המיוחדת שלה - (@אינספריישן את מתעלה על עצמך כל פעם מחדש....)
    @מוישה כמה ברור ככה נכון וככה מיוחד.
    @מוכשרת על - את מודעת שבחרת את השם שלך בדעה צלולה, כן?

    תבנה לנו מעקה לאחיזה,
    מדריגות יציבות שיחבקו ת'עמידה.
    לא נעות, לא תלולות בבקשה,
    מפחדת כ"כ מזמני החולשה.

    מצטרפת לתפילות שלך! (אפשר הסבר לשתי השורות האחרונות? הייתי כותבת את השורה האחרונה בגוף ראשון, לא?)
    @מישו - וואו!!! זה כישרון גדול להכניס בשיר שכולו הודיה רגש כ"כ כוסף לבניין בית המקדש ולגאולה השלמה.
    אמן שנזכה במהרה לבניין ביהמ"ק ולשירת שירי המעלות על מדרגות המקדש.

    @חובבת מוזיקה - אהבתי!!!👍 וזה סוג של מזל שאני בדיוק באמצע לשמוע את "יום אחד" של אודי דוידי....ככה אני אזכור את השיר שלך. הוא קליל ומרענן.

    מוכשרת עלמ תגובה 1 תגובה אחרונה
    4
    • ברוריהב מנותק
      ברוריהב מנותק
      ברוריה
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #230

      אני ממש נהנת מהאתגרים פה חבל על הזמן באמת אני אוהבת לכתוב אבל לא ברמה מקצועית והאמת שרק לאחרונה זה נהיה לי יותר זורם .
      ונהנת השירים של כולם מלאים רגש ותוכן יותר איכותיים מהשירים של הזמרים של ימינו ולא צריכים קליפים משוגעים

      שירה מעומק הנשמה

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מישימ מישי

        @טיטו אמר בשאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.:

        דבר ראשון שומדבר לא מונע מלהגיב על כולם

        וודאי שאין שום דבר שמונע ממני להגיב על דברים שאני מעריכה ומוקריה. חוץ ממגבלת הזמן אולי....
        וואו!!!
        זה פרויקט שצובר תאוצה מרגע לרגע - ומרתק ממש!!! יש שם הרבה מאוד חומר ספרותי משובח וחומר אנושי איכותי ונוגע ללב - כל אחד בדרכו הוא וזה היופי:)
        @אינספריישן @ברוריה @אילנית תודה שדאגתם לעורר קצת את רגשות אסון מירון. עם כל הכאב והקושי הקב"ה לא טלטל אותנו סתם ומה שנדרש מאיתנו זה בסה"כ להתבונן ולגדול כל אחת מכן הביעה את זה בצורה המיוחדת שלה - (@אינספריישן את מתעלה על עצמך כל פעם מחדש....)
        @מוישה כמה ברור ככה נכון וככה מיוחד.
        @מוכשרת על - את מודעת שבחרת את השם שלך בדעה צלולה, כן?

        תבנה לנו מעקה לאחיזה,
        מדריגות יציבות שיחבקו ת'עמידה.
        לא נעות, לא תלולות בבקשה,
        מפחדת כ"כ מזמני החולשה.

        מצטרפת לתפילות שלך! (אפשר הסבר לשתי השורות האחרונות? הייתי כותבת את השורה האחרונה בגוף ראשון, לא?)
        @מישו - וואו!!! זה כישרון גדול להכניס בשיר שכולו הודיה רגש כ"כ כוסף לבניין בית המקדש ולגאולה השלמה.
        אמן שנזכה במהרה לבניין ביהמ"ק ולשירת שירי המעלות על מדרגות המקדש.

        @חובבת מוזיקה - אהבתי!!!👍 וזה סוג של מזל שאני בדיוק באמצע לשמוע את "יום אחד" של אודי דוידי....ככה אני אזכור את השיר שלך. הוא קליל ומרענן.

        מוכשרת עלמ מנותק
        מוכשרת עלמ מנותק
        מוכשרת על
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
        #231

        @מישי דבר ראשון את באמת מהממת שאת עובדת לפרגן ולנתח לפרטים. אני גם הייתי רוצה את לעשות את זה.
        אבל שתדעו שכל אחד מוסיף משלו לאתגר כל אחד זה עולם כל אחד מגוון ונוצרת פה הרמוניה נפלאה.

        וכתשובה לשאלתך - אהממ רציתי להוסיף את 2 המשפטים לשיר. הרעיון הוא - מהמקום הכי נמוך נותר רק לעלות ולהתחבר. הבנת? ולא בגוף ראשון כי אני רוצה לומר את זה בעצם לכל אחד ואחד! גם לעצמי. האמת רוב השיר מכוון אלי ופה מדברת אלייך באופן אישי, זה מה שיצא לי ברגע נסער, גם אם לא הכי תקין.

        נ.ב. צריך לעשות דחוף נושא לתגובות על האתגרים..

        אייצ'יתא מישימ 2 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • מוכשרת עלמ מוכשרת על

          @מישי דבר ראשון את באמת מהממת שאת עובדת לפרגן ולנתח לפרטים. אני גם הייתי רוצה את לעשות את זה.
          אבל שתדעו שכל אחד מוסיף משלו לאתגר כל אחד זה עולם כל אחד מגוון ונוצרת פה הרמוניה נפלאה.

          וכתשובה לשאלתך - אהממ רציתי להוסיף את 2 המשפטים לשיר. הרעיון הוא - מהמקום הכי נמוך נותר רק לעלות ולהתחבר. הבנת? ולא בגוף ראשון כי אני רוצה לומר את זה בעצם לכל אחד ואחד! גם לעצמי. האמת רוב השיר מכוון אלי ופה מדברת אלייך באופן אישי, זה מה שיצא לי ברגע נסער, גם אם לא הכי תקין.

          נ.ב. צריך לעשות דחוף נושא לתגובות על האתגרים..

          אייצ'יתא מנותק
          אייצ'יתא מנותק
          אייצ'ית
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #232

          @מוכשרת-על אמר בשאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.:

          נ.ב. צריך לעשות דחוף נושא לתגובות על האתגרים..

          אני אפתח על זה נושא בניפרד.
          ויעביר את כל התגובות שלכם מפה לשם..רק שזה יהיה בהמשך.

          "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
          אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • מוכשרת עלמ מוכשרת על

            @מישי דבר ראשון את באמת מהממת שאת עובדת לפרגן ולנתח לפרטים. אני גם הייתי רוצה את לעשות את זה.
            אבל שתדעו שכל אחד מוסיף משלו לאתגר כל אחד זה עולם כל אחד מגוון ונוצרת פה הרמוניה נפלאה.

            וכתשובה לשאלתך - אהממ רציתי להוסיף את 2 המשפטים לשיר. הרעיון הוא - מהמקום הכי נמוך נותר רק לעלות ולהתחבר. הבנת? ולא בגוף ראשון כי אני רוצה לומר את זה בעצם לכל אחד ואחד! גם לעצמי. האמת רוב השיר מכוון אלי ופה מדברת אלייך באופן אישי, זה מה שיצא לי ברגע נסער, גם אם לא הכי תקין.

            נ.ב. צריך לעשות דחוף נושא לתגובות על האתגרים..

            מישימ מנותק
            מישימ מנותק
            מישי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #233

            @מוכשרת-על קראתי שוב והבנתי....
            מרגישים שזה שיר נסער שנכתב עמוק מתוך הלב....
            באמת שיש כאן הרמוניה מדהימה!!!
            ותודה על הנ.ב😉

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • מישימ מנותק
              מישימ מנותק
              מישי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #234

              @אינספריישן את גדולה!!!!!!!!
              מחכה דחוף למחמאות?
              😅😅😅
              זה שווה רק בשביל שתכתבי לנו קצת.....
              זה שיר תותח!!! (שמות)
              רק תגידי מתי יש לך זמן גם לחלום (פנטזיה) וגם לכתוב שירים?🤔

              @ברוריה שיר מדהים ומתוק.
              הסוף שלו זאת תפילה?

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • טיטוט מנותק
                טיטוט מנותק
                טיטו
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #235

                @אינספריישן הכתיבה שלך מעוררת השראה ואהבתי שאת כותבת את הכל כולל הכל כשיר (חוץ מהתגובות 😂 )

                אני לא עצמי.
                תכף אשוב...

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מוכשרת עלמ מנותק
                  מוכשרת עלמ מנותק
                  מוכשרת על
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                  #236

                  😄 @אינספריישן דבר ראשון תעשי כבר שיר על תגובות!
                  שנית הייתי שמחה להסבר עמוק...
                  תודה, תמשיכי לגוון תשגרה.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • פודרה 0פ פודרה 0
                                                                    החד פעמי
                    

                    זהו שיר חד פעמי
                    לחיזוק רב פעמי
                    בעקבות גזרת החד פעמי

                    בעקבתא דמשיחא היוקר יאמיר
                    יעלו המיסים יעלה המחיר
                    אפילו על כלים חד פעמים
                    יגזרו הגזרות ללא רחמים
                    עד כאן המשל
                    וזהו הנמשל
                    בזמננו זמן שהנסיונות כה קשים
                    כל מעשינו אפילו הקטנים
                    שנראים בענינו כלא חשובים
                    מאלפי זהב וכסף הרבה הם שוים

                    מישימ מנותק
                    מישימ מנותק
                    מישי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #237

                    @פודרה-0 חזק!!!
                    כיוון חדש למחשבה.
                    יש סיבה שלא כתבת את זה בפורום של השירים?

                    פודרה 0פ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • פודרה 0פ פודרה 0
                                                                      החד פעמי
                      

                      זהו שיר חד פעמי
                      לחיזוק רב פעמי
                      בעקבות גזרת החד פעמי

                      בעקבתא דמשיחא היוקר יאמיר
                      יעלו המיסים יעלה המחיר
                      אפילו על כלים חד פעמים
                      יגזרו הגזרות ללא רחמים
                      עד כאן המשל
                      וזהו הנמשל
                      בזמננו זמן שהנסיונות כה קשים
                      כל מעשינו אפילו הקטנים
                      שנראים בענינו כלא חשובים
                      מאלפי זהב וכסף הרבה הם שוים

                      מוכשרת עלמ מנותק
                      מוכשרת עלמ מנותק
                      מוכשרת על
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #238

                      @פודרה-0 וואו ריגשתותי!!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מישימ מישי

                        @פודרה-0 חזק!!!
                        כיוון חדש למחשבה.
                        יש סיבה שלא כתבת את זה בפורום של השירים?

                        פודרה 0פ מנותק
                        פודרה 0פ מנותק
                        פודרה 0
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #239
                        פוסט זה נמחק!
                        מישימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • פודרה 0פ פודרה 0

                          פוסט זה נמחק!

                          מישימ מנותק
                          מישימ מנותק
                          מישי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #240
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • מישימ מנותק
                            מישימ מנותק
                            מישי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #241

                            @אינספריישן & @מוכשרת על
                            נחה עליכן רוח נחיתית במקצת,
                            שמנה לב-
                            אנשים יודעים להעריך דברים ב'מקצב'
                            קצת יצאתן מהפרופורציה,
                            אולי כי חיפשתן פרוטקציה?
                            בכל אופן-
                            אל תפסיקו לכתוב
                            זה תמיד עושה לנו טוב!
                            יום טוב😆

                            מוכשרת עלמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • מישימ מישי

                              @אינספריישן & @מוכשרת על
                              נחה עליכן רוח נחיתית במקצת,
                              שמנה לב-
                              אנשים יודעים להעריך דברים ב'מקצב'
                              קצת יצאתן מהפרופורציה,
                              אולי כי חיפשתן פרוטקציה?
                              בכל אופן-
                              אל תפסיקו לכתוב
                              זה תמיד עושה לנו טוב!
                              יום טוב😆

                              מוכשרת עלמ מנותק
                              מוכשרת עלמ מנותק
                              מוכשרת על
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                              #242

                              @מישי אמממ כולה החזרתי ל @אינספריישן היא הכניסה אותנו למוזה 😂

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • אינספריישןא מנותק
                                אינספריישןא מנותק
                                אינספריישן
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #243

                                @מישי @מוכשרת-על @טיטו
                                קודם כל תודה על הפידבק...
                                האמת, השיר נכתב כסוג של בדיחה, והתפתח לחצי אמת.
                                כשאומן - זמר, צייר, סופר או כל בעל אומנות אחרת - חושף תוצרים, הוא בעצם מגלה את נשמתו בין המילים.
                                הוא מצפה לתגובה, שתרפא את הבורות מהם חצב את היצירה, וכשהוא נקל בדממה, הוא מאבד מוטיבציה, מתרסק.

                                מוזיקה היא רגש בהישג יד.

                                מוכשרת עלמ זברהז מישימ 3 תגובות תגובה אחרונה
                                3
                                • אינספריישןא אינספריישן

                                  @מישי @מוכשרת-על @טיטו
                                  קודם כל תודה על הפידבק...
                                  האמת, השיר נכתב כסוג של בדיחה, והתפתח לחצי אמת.
                                  כשאומן - זמר, צייר, סופר או כל בעל אומנות אחרת - חושף תוצרים, הוא בעצם מגלה את נשמתו בין המילים.
                                  הוא מצפה לתגובה, שתרפא את הבורות מהם חצב את היצירה, וכשהוא נקל בדממה, הוא מאבד מוטיבציה, מתרסק.

                                  מוכשרת עלמ מנותק
                                  מוכשרת עלמ מנותק
                                  מוכשרת על
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                                  #244

                                  @אינספריישן מה שנכון...!! (למרות שהתייחסתי לזה כבדיחה ג"כ).

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • אינספריישןא אינספריישן

                                    @מישי @מוכשרת-על @טיטו
                                    קודם כל תודה על הפידבק...
                                    האמת, השיר נכתב כסוג של בדיחה, והתפתח לחצי אמת.
                                    כשאומן - זמר, צייר, סופר או כל בעל אומנות אחרת - חושף תוצרים, הוא בעצם מגלה את נשמתו בין המילים.
                                    הוא מצפה לתגובה, שתרפא את הבורות מהם חצב את היצירה, וכשהוא נקל בדממה, הוא מאבד מוטיבציה, מתרסק.

                                    זברהז מנותק
                                    זברהז מנותק
                                    זברה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #245

                                    @אינספריישן ואווו מדהים השיר שהעלת עכשיו פידבק.
                                    זה ממש נכון...

                                    אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                                    אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • אינספריישןא אינספריישן

                                      @מישי @מוכשרת-על @טיטו
                                      קודם כל תודה על הפידבק...
                                      האמת, השיר נכתב כסוג של בדיחה, והתפתח לחצי אמת.
                                      כשאומן - זמר, צייר, סופר או כל בעל אומנות אחרת - חושף תוצרים, הוא בעצם מגלה את נשמתו בין המילים.
                                      הוא מצפה לתגובה, שתרפא את הבורות מהם חצב את היצירה, וכשהוא נקל בדממה, הוא מאבד מוטיבציה, מתרסק.

                                      מישימ מנותק
                                      מישימ מנותק
                                      מישי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישי
                                      #246

                                      @אינספריישן עד כדי כך?
                                      כלומר, מסכימה עם כל מילה,
                                      אבל עד כדי התרסקות?
                                      (נ.ב. במקרה דנן הריסוק הוביל לכתיבת עוד שיר מוצלח - לא? ככה שאולי היה שווה, אין דבר שלם יותר מלב שבור....) עד כאן בקריצה😉
                                      אבל פידבק זה שיר כ"כ נכון ונוקב!!!
                                      כלפי כל יוצר וכל יצירה, בוודאי לכזה עם נפש של אומן.
                                      שיר מחייב ונוקב גם את היוצר וגם את הקהל.

                                      אילניתא אינספריישןא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      1
                                      • מישימ מישי

                                        @אינספריישן עד כדי כך?
                                        כלומר, מסכימה עם כל מילה,
                                        אבל עד כדי התרסקות?
                                        (נ.ב. במקרה דנן הריסוק הוביל לכתיבת עוד שיר מוצלח - לא? ככה שאולי היה שווה, אין דבר שלם יותר מלב שבור....) עד כאן בקריצה😉
                                        אבל פידבק זה שיר כ"כ נכון ונוקב!!!
                                        כלפי כל יוצר וכל יצירה, בוודאי לכזה עם נפש של אומן.
                                        שיר מחייב ונוקב גם את היוצר וגם את הקהל.

                                        אילניתא מנותק
                                        אילניתא מנותק
                                        אילנית
                                        כתב מקצב
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #247

                                        @מישי לפי עניות דעתי- זה בהחלט יכול לרסק.
                                        כאני כותבת משהו, אני מרגישה שחשפתי את נשמתי!! די מעליב לגלות את נשמתך ולהתקל בשתיקה....

                                        "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                                        #משפטשאהבתי.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • מישימ מישי

                                          @אינספריישן עד כדי כך?
                                          כלומר, מסכימה עם כל מילה,
                                          אבל עד כדי התרסקות?
                                          (נ.ב. במקרה דנן הריסוק הוביל לכתיבת עוד שיר מוצלח - לא? ככה שאולי היה שווה, אין דבר שלם יותר מלב שבור....) עד כאן בקריצה😉
                                          אבל פידבק זה שיר כ"כ נכון ונוקב!!!
                                          כלפי כל יוצר וכל יצירה, בוודאי לכזה עם נפש של אומן.
                                          שיר מחייב ונוקב גם את היוצר וגם את הקהל.

                                          אינספריישןא מנותק
                                          אינספריישןא מנותק
                                          אינספריישן
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #248

                                          @מישי אמר בשאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.:

                                          אבל עד כדי התרסקות?

                                          תלוי ברמת הכאב והעומק בשיר...

                                          מוזיקה היא רגש בהישג יד.

                                          מישימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול