שאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.
-
אני ממש נהנת מהאתגרים פה חבל על הזמן באמת אני אוהבת לכתוב אבל לא ברמה מקצועית והאמת שרק לאחרונה זה נהיה לי יותר זורם .
ונהנת השירים של כולם מלאים רגש ותוכן יותר איכותיים מהשירים של הזמרים של ימינו ולא צריכים קליפים משוגעים -
@טיטו אמר בשאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.:
דבר ראשון שומדבר לא מונע מלהגיב על כולם
וודאי שאין שום דבר שמונע ממני להגיב על דברים שאני מעריכה ומוקריה. חוץ ממגבלת הזמן אולי....
וואו!!!
זה פרויקט שצובר תאוצה מרגע לרגע - ומרתק ממש!!! יש שם הרבה מאוד חומר ספרותי משובח וחומר אנושי איכותי ונוגע ללב - כל אחד בדרכו הוא וזה היופי:)
@אינספריישן @ברוריה @אילנית תודה שדאגתם לעורר קצת את רגשות אסון מירון. עם כל הכאב והקושי הקב"ה לא טלטל אותנו סתם ומה שנדרש מאיתנו זה בסה"כ להתבונן ולגדול כל אחת מכן הביעה את זה בצורה המיוחדת שלה - (@אינספריישן את מתעלה על עצמך כל פעם מחדש....)
@מוישה כמה ברור ככה נכון וככה מיוחד.
@מוכשרת על - את מודעת שבחרת את השם שלך בדעה צלולה, כן?תבנה לנו מעקה לאחיזה,
מדריגות יציבות שיחבקו ת'עמידה.
לא נעות, לא תלולות בבקשה,
מפחדת כ"כ מזמני החולשה.מצטרפת לתפילות שלך! (אפשר הסבר לשתי השורות האחרונות? הייתי כותבת את השורה האחרונה בגוף ראשון, לא?)
@מישו - וואו!!! זה כישרון גדול להכניס בשיר שכולו הודיה רגש כ"כ כוסף לבניין בית המקדש ולגאולה השלמה.
אמן שנזכה במהרה לבניין ביהמ"ק ולשירת שירי המעלות על מדרגות המקדש.@חובבת מוזיקה - אהבתי!!!
וזה סוג של מזל שאני בדיוק באמצע לשמוע את "יום אחד" של אודי דוידי....ככה אני אזכור את השיר שלך. הוא קליל ומרענן.@מישי דבר ראשון את באמת מהממת שאת עובדת לפרגן ולנתח לפרטים. אני גם הייתי רוצה את לעשות את זה.
אבל שתדעו שכל אחד מוסיף משלו לאתגר כל אחד זה עולם כל אחד מגוון ונוצרת פה הרמוניה נפלאה.וכתשובה לשאלתך - אהממ רציתי להוסיף את 2 המשפטים לשיר. הרעיון הוא - מהמקום הכי נמוך נותר רק לעלות ולהתחבר. הבנת? ולא בגוף ראשון כי אני רוצה לומר את זה בעצם לכל אחד ואחד! גם לעצמי. האמת רוב השיר מכוון אלי ופה מדברת אלייך באופן אישי, זה מה שיצא לי ברגע נסער, גם אם לא הכי תקין.
נ.ב. צריך לעשות דחוף נושא לתגובות על האתגרים..
-
@מישי דבר ראשון את באמת מהממת שאת עובדת לפרגן ולנתח לפרטים. אני גם הייתי רוצה את לעשות את זה.
אבל שתדעו שכל אחד מוסיף משלו לאתגר כל אחד זה עולם כל אחד מגוון ונוצרת פה הרמוניה נפלאה.וכתשובה לשאלתך - אהממ רציתי להוסיף את 2 המשפטים לשיר. הרעיון הוא - מהמקום הכי נמוך נותר רק לעלות ולהתחבר. הבנת? ולא בגוף ראשון כי אני רוצה לומר את זה בעצם לכל אחד ואחד! גם לעצמי. האמת רוב השיר מכוון אלי ופה מדברת אלייך באופן אישי, זה מה שיצא לי ברגע נסער, גם אם לא הכי תקין.
נ.ב. צריך לעשות דחוף נושא לתגובות על האתגרים..
@מוכשרת-על אמר בשאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.:
נ.ב. צריך לעשות דחוף נושא לתגובות על האתגרים..
אני אפתח על זה נושא בניפרד.
ויעביר את כל התגובות שלכם מפה לשם..רק שזה יהיה בהמשך. -
@מישי דבר ראשון את באמת מהממת שאת עובדת לפרגן ולנתח לפרטים. אני גם הייתי רוצה את לעשות את זה.
אבל שתדעו שכל אחד מוסיף משלו לאתגר כל אחד זה עולם כל אחד מגוון ונוצרת פה הרמוניה נפלאה.וכתשובה לשאלתך - אהממ רציתי להוסיף את 2 המשפטים לשיר. הרעיון הוא - מהמקום הכי נמוך נותר רק לעלות ולהתחבר. הבנת? ולא בגוף ראשון כי אני רוצה לומר את זה בעצם לכל אחד ואחד! גם לעצמי. האמת רוב השיר מכוון אלי ופה מדברת אלייך באופן אישי, זה מה שיצא לי ברגע נסער, גם אם לא הכי תקין.
נ.ב. צריך לעשות דחוף נושא לתגובות על האתגרים..
@מוכשרת-על קראתי שוב והבנתי....
מרגישים שזה שיר נסער שנכתב עמוק מתוך הלב....
באמת שיש כאן הרמוניה מדהימה!!!
ותודה על הנ.ב
-
@אינספריישן הכתיבה שלך מעוררת השראה ואהבתי שאת כותבת את הכל כולל הכל כשיר (חוץ מהתגובות
) -
@אינספריישן דבר ראשון תעשי כבר שיר על תגובות!
שנית הייתי שמחה להסבר עמוק...
תודה, תמשיכי לגוון תשגרה. -
החד פעמיזהו שיר חד פעמי
לחיזוק רב פעמי
בעקבות גזרת החד פעמיבעקבתא דמשיחא היוקר יאמיר
יעלו המיסים יעלה המחיר
אפילו על כלים חד פעמים
יגזרו הגזרות ללא רחמים
עד כאן המשל
וזהו הנמשל
בזמננו זמן שהנסיונות כה קשים
כל מעשינו אפילו הקטנים
שנראים בענינו כלא חשובים
מאלפי זהב וכסף הרבה הם שוים -
החד פעמיזהו שיר חד פעמי
לחיזוק רב פעמי
בעקבות גזרת החד פעמיבעקבתא דמשיחא היוקר יאמיר
יעלו המיסים יעלה המחיר
אפילו על כלים חד פעמים
יגזרו הגזרות ללא רחמים
עד כאן המשל
וזהו הנמשל
בזמננו זמן שהנסיונות כה קשים
כל מעשינו אפילו הקטנים
שנראים בענינו כלא חשובים
מאלפי זהב וכסף הרבה הם שוים -
פוסט זה נמחק!
-
@אינספריישן & @מוכשרת על
נחה עליכן רוח נחיתית במקצת,
שמנה לב-
אנשים יודעים להעריך דברים ב'מקצב'
קצת יצאתן מהפרופורציה,
אולי כי חיפשתן פרוטקציה?
בכל אופן-
אל תפסיקו לכתוב
זה תמיד עושה לנו טוב!
יום טוב
-
@אינספריישן & @מוכשרת על
נחה עליכן רוח נחיתית במקצת,
שמנה לב-
אנשים יודעים להעריך דברים ב'מקצב'
קצת יצאתן מהפרופורציה,
אולי כי חיפשתן פרוטקציה?
בכל אופן-
אל תפסיקו לכתוב
זה תמיד עושה לנו טוב!
יום טוב
-
@מישי @מוכשרת-על @טיטו
קודם כל תודה על הפידבק...
האמת, השיר נכתב כסוג של בדיחה, והתפתח לחצי אמת.
כשאומן - זמר, צייר, סופר או כל בעל אומנות אחרת - חושף תוצרים, הוא בעצם מגלה את נשמתו בין המילים.
הוא מצפה לתגובה, שתרפא את הבורות מהם חצב את היצירה, וכשהוא נקל בדממה, הוא מאבד מוטיבציה, מתרסק. -
@מישי @מוכשרת-על @טיטו
קודם כל תודה על הפידבק...
האמת, השיר נכתב כסוג של בדיחה, והתפתח לחצי אמת.
כשאומן - זמר, צייר, סופר או כל בעל אומנות אחרת - חושף תוצרים, הוא בעצם מגלה את נשמתו בין המילים.
הוא מצפה לתגובה, שתרפא את הבורות מהם חצב את היצירה, וכשהוא נקל בדממה, הוא מאבד מוטיבציה, מתרסק.@אינספריישן מה שנכון...!! (למרות שהתייחסתי לזה כבדיחה ג"כ).
-
@מישי @מוכשרת-על @טיטו
קודם כל תודה על הפידבק...
האמת, השיר נכתב כסוג של בדיחה, והתפתח לחצי אמת.
כשאומן - זמר, צייר, סופר או כל בעל אומנות אחרת - חושף תוצרים, הוא בעצם מגלה את נשמתו בין המילים.
הוא מצפה לתגובה, שתרפא את הבורות מהם חצב את היצירה, וכשהוא נקל בדממה, הוא מאבד מוטיבציה, מתרסק.@אינספריישן ואווו מדהים השיר שהעלת עכשיו פידבק.
זה ממש נכון... -
@מישי @מוכשרת-על @טיטו
קודם כל תודה על הפידבק...
האמת, השיר נכתב כסוג של בדיחה, והתפתח לחצי אמת.
כשאומן - זמר, צייר, סופר או כל בעל אומנות אחרת - חושף תוצרים, הוא בעצם מגלה את נשמתו בין המילים.
הוא מצפה לתגובה, שתרפא את הבורות מהם חצב את היצירה, וכשהוא נקל בדממה, הוא מאבד מוטיבציה, מתרסק.@אינספריישן עד כדי כך?
כלומר, מסכימה עם כל מילה,
אבל עד כדי התרסקות?
(נ.ב. במקרה דנן הריסוק הוביל לכתיבת עוד שיר מוצלח - לא? ככה שאולי היה שווה, אין דבר שלם יותר מלב שבור....) עד כאן בקריצה
אבל פידבק זה שיר כ"כ נכון ונוקב!!!
כלפי כל יוצר וכל יצירה, בוודאי לכזה עם נפש של אומן.
שיר מחייב ונוקב גם את היוצר וגם את הקהל. -
@אינספריישן עד כדי כך?
כלומר, מסכימה עם כל מילה,
אבל עד כדי התרסקות?
(נ.ב. במקרה דנן הריסוק הוביל לכתיבת עוד שיר מוצלח - לא? ככה שאולי היה שווה, אין דבר שלם יותר מלב שבור....) עד כאן בקריצה
אבל פידבק זה שיר כ"כ נכון ונוקב!!!
כלפי כל יוצר וכל יצירה, בוודאי לכזה עם נפש של אומן.
שיר מחייב ונוקב גם את היוצר וגם את הקהל. -
@אינספריישן עד כדי כך?
כלומר, מסכימה עם כל מילה,
אבל עד כדי התרסקות?
(נ.ב. במקרה דנן הריסוק הוביל לכתיבת עוד שיר מוצלח - לא? ככה שאולי היה שווה, אין דבר שלם יותר מלב שבור....) עד כאן בקריצה
אבל פידבק זה שיר כ"כ נכון ונוקב!!!
כלפי כל יוצר וכל יצירה, בוודאי לכזה עם נפש של אומן.
שיר מחייב ונוקב גם את היוצר וגם את הקהל.@מישי אמר בשאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.:
אבל עד כדי התרסקות?
תלוי ברמת הכאב והעומק בשיר...
-
@מישי אמר בשאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.:
אבל עד כדי התרסקות?
תלוי ברמת הכאב והעומק בשיר...
@אינספריישן @אילנית
תחילת התגובה שלי היתה על "שמות" פחות חשבתי שאפשר להתרסק מכזה דבר....
אני בהחלט חושבת שאתן צודקות, אני מזדהה עם כל מילה.
ובהחלט חושבת שדבר מינימלי מהקהל זה להגיב לתת מילה/יחס/לייק וכו' ליוצר שחשף את נשמתו (או רסיס ממנה).
וגם בהחלט מכירה את התחושה של פידבק טוב נותן כח ומרץ והתחדשות לעוד יצירות.
אבל ברצינות!
אם אני אשבר ואתרסק מכל חוסר יחס ואולי אפסיק ליצור בגלל זה - אני חושבת שהראשון שיפסיד מזה זה אני ואז, לא חבל?
ואם אני מרגישה שאני ממש חייבת פידבק ושאני קרובה אל הקצה - אז אני אחפש דרכים איך לתת לעצמי את הפידבק (בן אדם - מותר לך להחמיא לעצמך! זאת לא עבירה!!! וגם לבקש מחמאות מאחרים זאת דרך - קרדיט ל@אינספריישן ול@מוכשרת על...)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

