דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. טיפים לכתיבה
  4. שאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.

שאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפים לכתיבה
496 פוסטים 56 כותבים 60.3k צפיות 18 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טיטוט מנותק
    טיטוט מנותק
    טיטו
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #235

    @אינספריישן הכתיבה שלך מעוררת השראה ואהבתי שאת כותבת את הכל כולל הכל כשיר (חוץ מהתגובות 😂 )

    אני לא עצמי.
    תכף אשוב...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • מוכשרת עלמ מנותק
      מוכשרת עלמ מנותק
      מוכשרת על
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
      #236

      😄 @אינספריישן דבר ראשון תעשי כבר שיר על תגובות!
      שנית הייתי שמחה להסבר עמוק...
      תודה, תמשיכי לגוון תשגרה.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • פודרה 0פ פודרה 0
                                                        החד פעמי
        

        זהו שיר חד פעמי
        לחיזוק רב פעמי
        בעקבות גזרת החד פעמי

        בעקבתא דמשיחא היוקר יאמיר
        יעלו המיסים יעלה המחיר
        אפילו על כלים חד פעמים
        יגזרו הגזרות ללא רחמים
        עד כאן המשל
        וזהו הנמשל
        בזמננו זמן שהנסיונות כה קשים
        כל מעשינו אפילו הקטנים
        שנראים בענינו כלא חשובים
        מאלפי זהב וכסף הרבה הם שוים

        מישימ מנותק
        מישימ מנותק
        מישי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #237

        @פודרה-0 חזק!!!
        כיוון חדש למחשבה.
        יש סיבה שלא כתבת את זה בפורום של השירים?

        פודרה 0פ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • פודרה 0פ פודרה 0
                                                          החד פעמי
          

          זהו שיר חד פעמי
          לחיזוק רב פעמי
          בעקבות גזרת החד פעמי

          בעקבתא דמשיחא היוקר יאמיר
          יעלו המיסים יעלה המחיר
          אפילו על כלים חד פעמים
          יגזרו הגזרות ללא רחמים
          עד כאן המשל
          וזהו הנמשל
          בזמננו זמן שהנסיונות כה קשים
          כל מעשינו אפילו הקטנים
          שנראים בענינו כלא חשובים
          מאלפי זהב וכסף הרבה הם שוים

          מוכשרת עלמ מנותק
          מוכשרת עלמ מנותק
          מוכשרת על
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #238

          @פודרה-0 וואו ריגשתותי!!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מישימ מישי

            @פודרה-0 חזק!!!
            כיוון חדש למחשבה.
            יש סיבה שלא כתבת את זה בפורום של השירים?

            פודרה 0פ מנותק
            פודרה 0פ מנותק
            פודרה 0
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #239
            פוסט זה נמחק!
            מישימ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • פודרה 0פ פודרה 0

              פוסט זה נמחק!

              מישימ מנותק
              מישימ מנותק
              מישי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #240
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • מישימ מנותק
                מישימ מנותק
                מישי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #241

                @אינספריישן & @מוכשרת על
                נחה עליכן רוח נחיתית במקצת,
                שמנה לב-
                אנשים יודעים להעריך דברים ב'מקצב'
                קצת יצאתן מהפרופורציה,
                אולי כי חיפשתן פרוטקציה?
                בכל אופן-
                אל תפסיקו לכתוב
                זה תמיד עושה לנו טוב!
                יום טוב😆

                מוכשרת עלמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • מישימ מישי

                  @אינספריישן & @מוכשרת על
                  נחה עליכן רוח נחיתית במקצת,
                  שמנה לב-
                  אנשים יודעים להעריך דברים ב'מקצב'
                  קצת יצאתן מהפרופורציה,
                  אולי כי חיפשתן פרוטקציה?
                  בכל אופן-
                  אל תפסיקו לכתוב
                  זה תמיד עושה לנו טוב!
                  יום טוב😆

                  מוכשרת עלמ מנותק
                  מוכשרת עלמ מנותק
                  מוכשרת על
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                  #242

                  @מישי אמממ כולה החזרתי ל @אינספריישן היא הכניסה אותנו למוזה 😂

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • אינספריישןא מנותק
                    אינספריישןא מנותק
                    אינספריישן
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #243

                    @מישי @מוכשרת-על @טיטו
                    קודם כל תודה על הפידבק...
                    האמת, השיר נכתב כסוג של בדיחה, והתפתח לחצי אמת.
                    כשאומן - זמר, צייר, סופר או כל בעל אומנות אחרת - חושף תוצרים, הוא בעצם מגלה את נשמתו בין המילים.
                    הוא מצפה לתגובה, שתרפא את הבורות מהם חצב את היצירה, וכשהוא נקל בדממה, הוא מאבד מוטיבציה, מתרסק.

                    מוזיקה היא רגש בהישג יד.

                    מוכשרת עלמ זברהז מישימ 3 תגובות תגובה אחרונה
                    3
                    • אינספריישןא אינספריישן

                      @מישי @מוכשרת-על @טיטו
                      קודם כל תודה על הפידבק...
                      האמת, השיר נכתב כסוג של בדיחה, והתפתח לחצי אמת.
                      כשאומן - זמר, צייר, סופר או כל בעל אומנות אחרת - חושף תוצרים, הוא בעצם מגלה את נשמתו בין המילים.
                      הוא מצפה לתגובה, שתרפא את הבורות מהם חצב את היצירה, וכשהוא נקל בדממה, הוא מאבד מוטיבציה, מתרסק.

                      מוכשרת עלמ מנותק
                      מוכשרת עלמ מנותק
                      מוכשרת על
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                      #244

                      @אינספריישן מה שנכון...!! (למרות שהתייחסתי לזה כבדיחה ג"כ).

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • אינספריישןא אינספריישן

                        @מישי @מוכשרת-על @טיטו
                        קודם כל תודה על הפידבק...
                        האמת, השיר נכתב כסוג של בדיחה, והתפתח לחצי אמת.
                        כשאומן - זמר, צייר, סופר או כל בעל אומנות אחרת - חושף תוצרים, הוא בעצם מגלה את נשמתו בין המילים.
                        הוא מצפה לתגובה, שתרפא את הבורות מהם חצב את היצירה, וכשהוא נקל בדממה, הוא מאבד מוטיבציה, מתרסק.

                        זברהז מנותק
                        זברהז מנותק
                        זברה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #245

                        @אינספריישן ואווו מדהים השיר שהעלת עכשיו פידבק.
                        זה ממש נכון...

                        אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                        אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • אינספריישןא אינספריישן

                          @מישי @מוכשרת-על @טיטו
                          קודם כל תודה על הפידבק...
                          האמת, השיר נכתב כסוג של בדיחה, והתפתח לחצי אמת.
                          כשאומן - זמר, צייר, סופר או כל בעל אומנות אחרת - חושף תוצרים, הוא בעצם מגלה את נשמתו בין המילים.
                          הוא מצפה לתגובה, שתרפא את הבורות מהם חצב את היצירה, וכשהוא נקל בדממה, הוא מאבד מוטיבציה, מתרסק.

                          מישימ מנותק
                          מישימ מנותק
                          מישי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישי
                          #246

                          @אינספריישן עד כדי כך?
                          כלומר, מסכימה עם כל מילה,
                          אבל עד כדי התרסקות?
                          (נ.ב. במקרה דנן הריסוק הוביל לכתיבת עוד שיר מוצלח - לא? ככה שאולי היה שווה, אין דבר שלם יותר מלב שבור....) עד כאן בקריצה😉
                          אבל פידבק זה שיר כ"כ נכון ונוקב!!!
                          כלפי כל יוצר וכל יצירה, בוודאי לכזה עם נפש של אומן.
                          שיר מחייב ונוקב גם את היוצר וגם את הקהל.

                          אילניתא אינספריישןא 2 תגובות תגובה אחרונה
                          1
                          • מישימ מישי

                            @אינספריישן עד כדי כך?
                            כלומר, מסכימה עם כל מילה,
                            אבל עד כדי התרסקות?
                            (נ.ב. במקרה דנן הריסוק הוביל לכתיבת עוד שיר מוצלח - לא? ככה שאולי היה שווה, אין דבר שלם יותר מלב שבור....) עד כאן בקריצה😉
                            אבל פידבק זה שיר כ"כ נכון ונוקב!!!
                            כלפי כל יוצר וכל יצירה, בוודאי לכזה עם נפש של אומן.
                            שיר מחייב ונוקב גם את היוצר וגם את הקהל.

                            אילניתא מנותק
                            אילניתא מנותק
                            אילנית
                            כתב מקצב
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #247

                            @מישי לפי עניות דעתי- זה בהחלט יכול לרסק.
                            כאני כותבת משהו, אני מרגישה שחשפתי את נשמתי!! די מעליב לגלות את נשמתך ולהתקל בשתיקה....

                            "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                            #משפטשאהבתי.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • מישימ מישי

                              @אינספריישן עד כדי כך?
                              כלומר, מסכימה עם כל מילה,
                              אבל עד כדי התרסקות?
                              (נ.ב. במקרה דנן הריסוק הוביל לכתיבת עוד שיר מוצלח - לא? ככה שאולי היה שווה, אין דבר שלם יותר מלב שבור....) עד כאן בקריצה😉
                              אבל פידבק זה שיר כ"כ נכון ונוקב!!!
                              כלפי כל יוצר וכל יצירה, בוודאי לכזה עם נפש של אומן.
                              שיר מחייב ונוקב גם את היוצר וגם את הקהל.

                              אינספריישןא מנותק
                              אינספריישןא מנותק
                              אינספריישן
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #248

                              @מישי אמר בשאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.:

                              אבל עד כדי התרסקות?

                              תלוי ברמת הכאב והעומק בשיר...

                              מוזיקה היא רגש בהישג יד.

                              מישימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • אינספריישןא אינספריישן

                                @מישי אמר בשאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.:

                                אבל עד כדי התרסקות?

                                תלוי ברמת הכאב והעומק בשיר...

                                מישימ מנותק
                                מישימ מנותק
                                מישי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישי
                                #249

                                @אינספריישן @אילנית
                                תחילת התגובה שלי היתה על "שמות" פחות חשבתי שאפשר להתרסק מכזה דבר....
                                אני בהחלט חושבת שאתן צודקות, אני מזדהה עם כל מילה.
                                ובהחלט חושבת שדבר מינימלי מהקהל זה להגיב לתת מילה/יחס/לייק וכו' ליוצר שחשף את נשמתו (או רסיס ממנה).
                                וגם בהחלט מכירה את התחושה של פידבק טוב נותן כח ומרץ והתחדשות לעוד יצירות.
                                אבל ברצינות!
                                אם אני אשבר ואתרסק מכל חוסר יחס ואולי אפסיק ליצור בגלל זה - אני חושבת שהראשון שיפסיד מזה זה אני ואז, לא חבל?
                                ואם אני מרגישה שאני ממש חייבת פידבק ושאני קרובה אל הקצה - אז אני אחפש דרכים איך לתת לעצמי את הפידבק (בן אדם - מותר לך להחמיא לעצמך! זאת לא עבירה!!! וגם לבקש מחמאות מאחרים זאת דרך - קרדיט ל@אינספריישן ול@מוכשרת על...)

                                אילניתא אינספריישןא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                1
                                • מישימ מישי

                                  @אינספריישן @אילנית
                                  תחילת התגובה שלי היתה על "שמות" פחות חשבתי שאפשר להתרסק מכזה דבר....
                                  אני בהחלט חושבת שאתן צודקות, אני מזדהה עם כל מילה.
                                  ובהחלט חושבת שדבר מינימלי מהקהל זה להגיב לתת מילה/יחס/לייק וכו' ליוצר שחשף את נשמתו (או רסיס ממנה).
                                  וגם בהחלט מכירה את התחושה של פידבק טוב נותן כח ומרץ והתחדשות לעוד יצירות.
                                  אבל ברצינות!
                                  אם אני אשבר ואתרסק מכל חוסר יחס ואולי אפסיק ליצור בגלל זה - אני חושבת שהראשון שיפסיד מזה זה אני ואז, לא חבל?
                                  ואם אני מרגישה שאני ממש חייבת פידבק ושאני קרובה אל הקצה - אז אני אחפש דרכים איך לתת לעצמי את הפידבק (בן אדם - מותר לך להחמיא לעצמך! זאת לא עבירה!!! וגם לבקש מחמאות מאחרים זאת דרך - קרדיט ל@אינספריישן ול@מוכשרת על...)

                                  אילניתא מנותק
                                  אילניתא מנותק
                                  אילנית
                                  כתב מקצב
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #250

                                  @מישי אני חושבת שהתרסקות אין הכוונה לנטישה ועזיבה תמידית אלא לרפיון זמני... שבהחלט נוצר ועוד יווצר....

                                  "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                                  #משפטשאהבתי.

                                  מישימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • אילניתא אילנית

                                    @מישי אני חושבת שהתרסקות אין הכוונה לנטישה ועזיבה תמידית אלא לרפיון זמני... שבהחלט נוצר ועוד יווצר....

                                    מישימ מנותק
                                    מישימ מנותק
                                    מישי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #251

                                    @אילנית ולא חבל שכך?

                                    אילניתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • יוסף קורקוסי מנותק
                                      יוסף קורקוסי מנותק
                                      יוסף קורקוס
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #252

                                      1 אנחנו מאוד שמחים על מה שאתם כותבים כאן 🙂 .. 2 כל הזכויות שמורות ? 3 אפשר טקסטים שמתחילים נמוך אבל מרימים גבוה יותר ?

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מישימ מישי

                                        @אילנית ולא חבל שכך?

                                        אילניתא מנותק
                                        אילניתא מנותק
                                        אילנית
                                        כתב מקצב
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #253

                                        @מישי אולי חבל.... אבל לפעמים זה באמת כואב, מבינה גם אותם...

                                        "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                                        #משפטשאהבתי.

                                        מישימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • אילניתא אילנית

                                          @מישי אולי חבל.... אבל לפעמים זה באמת כואב, מבינה גם אותם...

                                          מישימ מנותק
                                          מישימ מנותק
                                          מישי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישי
                                          #254

                                          @אילנית מבינה בהחלט!!!! (אין לך מושג כמה)
                                          השאלה למה הכאב מוביל....כי כאב הוא אב היצירות.

                                          @יוסף-קורקוס אמר בשאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.:

                                          3 אפשר טקסטים שמתחילים נמוך אבל מרימים גבוה יותר ?

                                          אין שירים כאלו? התרשמתי שכן....

                                          אילניתא יוסף קורקוסי מישימ 3 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול