שאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.
-
@אינספריישן הכתיבה שלך מעוררת השראה ואהבתי שאת כותבת את הכל כולל הכל כשיר (חוץ מהתגובות
) -
@אינספריישן דבר ראשון תעשי כבר שיר על תגובות!
שנית הייתי שמחה להסבר עמוק...
תודה, תמשיכי לגוון תשגרה. -
החד פעמיזהו שיר חד פעמי
לחיזוק רב פעמי
בעקבות גזרת החד פעמיבעקבתא דמשיחא היוקר יאמיר
יעלו המיסים יעלה המחיר
אפילו על כלים חד פעמים
יגזרו הגזרות ללא רחמים
עד כאן המשל
וזהו הנמשל
בזמננו זמן שהנסיונות כה קשים
כל מעשינו אפילו הקטנים
שנראים בענינו כלא חשובים
מאלפי זהב וכסף הרבה הם שוים -
החד פעמיזהו שיר חד פעמי
לחיזוק רב פעמי
בעקבות גזרת החד פעמיבעקבתא דמשיחא היוקר יאמיר
יעלו המיסים יעלה המחיר
אפילו על כלים חד פעמים
יגזרו הגזרות ללא רחמים
עד כאן המשל
וזהו הנמשל
בזמננו זמן שהנסיונות כה קשים
כל מעשינו אפילו הקטנים
שנראים בענינו כלא חשובים
מאלפי זהב וכסף הרבה הם שוים -
פוסט זה נמחק!
-
@אינספריישן & @מוכשרת על
נחה עליכן רוח נחיתית במקצת,
שמנה לב-
אנשים יודעים להעריך דברים ב'מקצב'
קצת יצאתן מהפרופורציה,
אולי כי חיפשתן פרוטקציה?
בכל אופן-
אל תפסיקו לכתוב
זה תמיד עושה לנו טוב!
יום טוב
-
@אינספריישן & @מוכשרת על
נחה עליכן רוח נחיתית במקצת,
שמנה לב-
אנשים יודעים להעריך דברים ב'מקצב'
קצת יצאתן מהפרופורציה,
אולי כי חיפשתן פרוטקציה?
בכל אופן-
אל תפסיקו לכתוב
זה תמיד עושה לנו טוב!
יום טוב
-
@מישי @מוכשרת-על @טיטו
קודם כל תודה על הפידבק...
האמת, השיר נכתב כסוג של בדיחה, והתפתח לחצי אמת.
כשאומן - זמר, צייר, סופר או כל בעל אומנות אחרת - חושף תוצרים, הוא בעצם מגלה את נשמתו בין המילים.
הוא מצפה לתגובה, שתרפא את הבורות מהם חצב את היצירה, וכשהוא נקל בדממה, הוא מאבד מוטיבציה, מתרסק. -
@מישי @מוכשרת-על @טיטו
קודם כל תודה על הפידבק...
האמת, השיר נכתב כסוג של בדיחה, והתפתח לחצי אמת.
כשאומן - זמר, צייר, סופר או כל בעל אומנות אחרת - חושף תוצרים, הוא בעצם מגלה את נשמתו בין המילים.
הוא מצפה לתגובה, שתרפא את הבורות מהם חצב את היצירה, וכשהוא נקל בדממה, הוא מאבד מוטיבציה, מתרסק.@אינספריישן מה שנכון...!! (למרות שהתייחסתי לזה כבדיחה ג"כ).
-
@מישי @מוכשרת-על @טיטו
קודם כל תודה על הפידבק...
האמת, השיר נכתב כסוג של בדיחה, והתפתח לחצי אמת.
כשאומן - זמר, צייר, סופר או כל בעל אומנות אחרת - חושף תוצרים, הוא בעצם מגלה את נשמתו בין המילים.
הוא מצפה לתגובה, שתרפא את הבורות מהם חצב את היצירה, וכשהוא נקל בדממה, הוא מאבד מוטיבציה, מתרסק.@אינספריישן ואווו מדהים השיר שהעלת עכשיו פידבק.
זה ממש נכון... -
@מישי @מוכשרת-על @טיטו
קודם כל תודה על הפידבק...
האמת, השיר נכתב כסוג של בדיחה, והתפתח לחצי אמת.
כשאומן - זמר, צייר, סופר או כל בעל אומנות אחרת - חושף תוצרים, הוא בעצם מגלה את נשמתו בין המילים.
הוא מצפה לתגובה, שתרפא את הבורות מהם חצב את היצירה, וכשהוא נקל בדממה, הוא מאבד מוטיבציה, מתרסק.@אינספריישן עד כדי כך?
כלומר, מסכימה עם כל מילה,
אבל עד כדי התרסקות?
(נ.ב. במקרה דנן הריסוק הוביל לכתיבת עוד שיר מוצלח - לא? ככה שאולי היה שווה, אין דבר שלם יותר מלב שבור....) עד כאן בקריצה
אבל פידבק זה שיר כ"כ נכון ונוקב!!!
כלפי כל יוצר וכל יצירה, בוודאי לכזה עם נפש של אומן.
שיר מחייב ונוקב גם את היוצר וגם את הקהל. -
@אינספריישן עד כדי כך?
כלומר, מסכימה עם כל מילה,
אבל עד כדי התרסקות?
(נ.ב. במקרה דנן הריסוק הוביל לכתיבת עוד שיר מוצלח - לא? ככה שאולי היה שווה, אין דבר שלם יותר מלב שבור....) עד כאן בקריצה
אבל פידבק זה שיר כ"כ נכון ונוקב!!!
כלפי כל יוצר וכל יצירה, בוודאי לכזה עם נפש של אומן.
שיר מחייב ונוקב גם את היוצר וגם את הקהל. -
@אינספריישן עד כדי כך?
כלומר, מסכימה עם כל מילה,
אבל עד כדי התרסקות?
(נ.ב. במקרה דנן הריסוק הוביל לכתיבת עוד שיר מוצלח - לא? ככה שאולי היה שווה, אין דבר שלם יותר מלב שבור....) עד כאן בקריצה
אבל פידבק זה שיר כ"כ נכון ונוקב!!!
כלפי כל יוצר וכל יצירה, בוודאי לכזה עם נפש של אומן.
שיר מחייב ונוקב גם את היוצר וגם את הקהל.@מישי אמר בשאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.:
אבל עד כדי התרסקות?
תלוי ברמת הכאב והעומק בשיר...
-
@מישי אמר בשאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.:
אבל עד כדי התרסקות?
תלוי ברמת הכאב והעומק בשיר...
@אינספריישן @אילנית
תחילת התגובה שלי היתה על "שמות" פחות חשבתי שאפשר להתרסק מכזה דבר....
אני בהחלט חושבת שאתן צודקות, אני מזדהה עם כל מילה.
ובהחלט חושבת שדבר מינימלי מהקהל זה להגיב לתת מילה/יחס/לייק וכו' ליוצר שחשף את נשמתו (או רסיס ממנה).
וגם בהחלט מכירה את התחושה של פידבק טוב נותן כח ומרץ והתחדשות לעוד יצירות.
אבל ברצינות!
אם אני אשבר ואתרסק מכל חוסר יחס ואולי אפסיק ליצור בגלל זה - אני חושבת שהראשון שיפסיד מזה זה אני ואז, לא חבל?
ואם אני מרגישה שאני ממש חייבת פידבק ושאני קרובה אל הקצה - אז אני אחפש דרכים איך לתת לעצמי את הפידבק (בן אדם - מותר לך להחמיא לעצמך! זאת לא עבירה!!! וגם לבקש מחמאות מאחרים זאת דרך - קרדיט ל@אינספריישן ול@מוכשרת על...) -
@אינספריישן @אילנית
תחילת התגובה שלי היתה על "שמות" פחות חשבתי שאפשר להתרסק מכזה דבר....
אני בהחלט חושבת שאתן צודקות, אני מזדהה עם כל מילה.
ובהחלט חושבת שדבר מינימלי מהקהל זה להגיב לתת מילה/יחס/לייק וכו' ליוצר שחשף את נשמתו (או רסיס ממנה).
וגם בהחלט מכירה את התחושה של פידבק טוב נותן כח ומרץ והתחדשות לעוד יצירות.
אבל ברצינות!
אם אני אשבר ואתרסק מכל חוסר יחס ואולי אפסיק ליצור בגלל זה - אני חושבת שהראשון שיפסיד מזה זה אני ואז, לא חבל?
ואם אני מרגישה שאני ממש חייבת פידבק ושאני קרובה אל הקצה - אז אני אחפש דרכים איך לתת לעצמי את הפידבק (בן אדם - מותר לך להחמיא לעצמך! זאת לא עבירה!!! וגם לבקש מחמאות מאחרים זאת דרך - קרדיט ל@אינספריישן ול@מוכשרת על...) -
@מישי אני חושבת שהתרסקות אין הכוונה לנטישה ועזיבה תמידית אלא לרפיון זמני... שבהחלט נוצר ועוד יווצר....
-
1 אנחנו מאוד שמחים על מה שאתם כותבים כאן
.. 2 כל הזכויות שמורות ? 3 אפשר טקסטים שמתחילים נמוך אבל מרימים גבוה יותר ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

