דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 790.7k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טיטוט מנותק
    טיטוט מנותק
    טיטו
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #455

    רואה ת'פחד בעיניי
    שומע רעד בקולי
    כשאתה מחזיק את ידיי
    ושותק
    כשאני זועק אל השמיים
    בוכה ממבוא ליבי
    לא מוצא טיפת מים
    באופק

    ואיך שזה תמיד חוזר
    בכל לילה במיטה
    ואיך כשאני מתעורר
    לא מוצא כאן אותך
    מגלה שהכל רק חלום
    ואתה לא אמיתי
    שאתה מלאך שומר
    בתוך חלום לא מציאותי

    מחבק אותי כשקר לי
    מנצח את הרעים
    ומביא מה שבא לי
    תמיד
    אם זה מרשמלו ענק
    או שוקו חם טעים
    או כובע מאובק
    ולפיד

    ואיך שזה תמיד חוזר...

    אני לא עצמי.
    תכף אשוב...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    9
    • איזה קטעא מנותק
      איזה קטעא מנותק
      איזה קטע
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
      #456

      אני אדם הישגי
      הקאוצ'ינג הוא דרכי
      אני אלופה בלהציב מטרות
      ולכבוש אותם באינספור הזדמנויות

      הצלחות אחר הצלחות הצלחתי
      פסגות אחר פסגות כבשתי
      רצונות אחר רצונות השגתי
      שאיפות אחר שאיפות מילאתי

      רק דבר אחד עוד לא עשיתי
      כי אני עדיין באמצע הניסיון
      וכמה שלהצליח בזה ניסיתי
      גיליתי שפסעתי בשביל לא נכון

      אתמול הייתה לי נפילה
      הרגשתי כמהלכת בחשיכה
      חשתי רק צורך לבכות
      כי לא ידעתי מה לעשות

      מול דרך מוטעית שבה הלכתי
      מול כוחות שלשווא בזבזתי
      מול פסגה עטופה בעננים
      מול יופי מכוסה בקוצים

      ניסיתי לחשוב במה טעיתי
      כיצד לכבוש הפסגה לא הצלחתי
      ואת התשובה האחת גיליתי
      וזהו. את הניצחון הזה-עשיתי!

      כי אחרי כל נפילה באה נסיקה
      וברוך ד' היא באה בעוצמה
      את הכוחות נותן רק ד'
      ומההשתדלות נותר לכם להתרשם...

      יש שני סוגי מוזיקה-
      מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
      תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      16
      • מוכשרת עלמ מנותק
        מוכשרת עלמ מנותק
        מוכשרת על
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
        #457
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        15
        • מיתרמ מנותק
          מיתרמ מנותק
          מיתר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיתר
          #458

          סיגנון קצת שונה, מקווה שתאהבו
          מדבר על הקב"ה ועם ישראל

          זוכר איך הלכת אחרי במדבר
          בארץ לא זרועה
          עצים לא היו אולי קצת עשבי בר
          מסביבך רק אדמה פרועה
          הולכת בבוקר בלילה חונה
          הולכת בלי לדעת עד מתי
          עמוד ענן מכוון אחריו את פונה
          לא עיררת לרגע אחרי פניותיי

          כי הרגשת וידעת
          שאחרי את הולכת
          ובי האמנת
          ועלי את סומכת
          ותמיד גם זכרת
          שבסוף עוד נגיע
          לארץ המובטחת
          ציפייה שהרגיעה

          אז עכשיו אני לך זוכר
          את אותו החסד בעל ערך
          וגם עכשיו אני בוחר
          וסולל לך את הדרך
          וגם אם אין עמוד ענן
          ועמוד אש בלילות
          עדין הכל מכוון
          רק יותר קשה לגלות

          אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          8
          • ברוריהב מנותק
            ברוריהב מנותק
            ברוריה
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #459

            שוב חוזרים המראות
            נשארות המסכות
            אי אפשר עדיין לחגוג
            כבר לא יעזור תו ירוק
            לא רק בגלל שומר החוק
            אפשר להידבק
            גם מי שמחוסן
            אנא שמור מרחק
            ותיזהר
            פן תידבק ותסתכן
            לא רוצים יותר לראות
            רחובות מסוגרים
            ותפילות ממרפסות
            אנא ה' עזור
            תמגר המגיפה
            סליחה, מסיכה
            אין מקום לנגיף הקורונה
            בעולם זה!!!

            שירה מעומק הנשמה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            4
            • sara 1S מנותק
              sara 1S מנותק
              sara 1
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #460
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                חיה במקרנצ'יק 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #461
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                  חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                  חיה במקרנצ'יק 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #462

                  אתם רוצים את הגאולה?
                  כי אני מאד רוצה
                  ובשביל זה מוכנה
                  לעשות הכ-ל

                  אבל יש בעיה
                  מאיפה מתחילים
                  איך אני אגמור
                  הימים שלי קצרים

                  זה מרגיש כמו אוטוסטרדה
                  והשעון דופק
                  במוצאי שביעית הוא בא
                  על כך אין חולק

                  אני רוצה להיות צדיקה
                  לזכות לראות את המשיח
                  אבל החיים סוחפים
                  והמטרה בורחת
                  נשכחת

                  אז מה,
                  מה אני עושה,
                  איך אני אביא את הגאולה???|

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • איזה קטעא מנותק
                    איזה קטעא מנותק
                    איזה קטע
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                    #463

                    לפעמים, בזמנים טובים
                    כשהשמחה עלי משתלטת
                    ובזמנים הכי אלופים
                    כשאת הקושי אני כובשת

                    אני מביטה אל קו האופק
                    ויודעת שהתקדמתי אליו בכמה צעדים
                    ממששת לעצמי את הדופק
                    ומודה לאלוקים על החיים

                    מבטיחה לעצמי, שתמיד אמשיך
                    להתקדם עוד ועוד
                    גם כשבליבי יחשיך
                    לא אתייאש. אמשיך לעמוד

                    ולפעמים, בזמנים קצת פחות טובים
                    כשהדבר היחיד שאני עושה זה לרבוץ
                    כשהסיפוק ואני נפרדים
                    ואני מרגישה תקועה בתוך בוץ

                    כי התייאשתי מהמרחק
                    שעלי עוד לעבור
                    כי לא היה לי כח רק
                    להמשיך לעבוד

                    אני מביטה אל השמיים למעלה
                    ונושאת תפילה לאלוקים
                    עזור לי תמיד להביט קדימה
                    ולא להסתנוור מהמרחקים

                    עזור לי תמיד לשמוע
                    לקול הפנימי האמיתי
                    עזור לי לא לברוח
                    עזור לי להגשים את עצמי

                    יש שני סוגי מוזיקה-
                    מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                    תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    11
                    • אינספריישןא מנותק
                      אינספריישןא מנותק
                      אינספריישן
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #464

                      שפיות משוגעת
                      לו יכולתי לומר
                      יופיו של יקום
                      לו יכולתי לשיר
                      ולרקוד ולקום.
                      לו יכולתי ללחוש
                      לא לצעוק ת'צרידות
                      לו יכולתי לתת
                      ידי לבדידות.

                      חיים בתוך סחרחורת
                      של ריגוש מול נשמה
                      צועקים על אמת
                      שמזמן לא תמימה
                      מכים באגרופים
                      על קירות אבנים
                      בחוץ הכול עדיין 'קול'
                      ואין כלום מבפנים.

                      ואמרו לי שיש טוב
                      אבל הוא בשיפוצים
                      ואמרו לי שמחפשים
                      הם לא מוצאים כי לא רוצים
                      ואמרו לי שנחיה
                      אך מה שווים חיי סיוט
                      איך זה ששיגעון
                      הוא שם נרדף לשפיות.

                      מוזיקה היא רגש בהישג יד.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      10
                      • מוכשרת עלמ מנותק
                        מוכשרת עלמ מנותק
                        מוכשרת על
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                        #465
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        4
                        • פודרה 0פ מנותק
                          פודרה 0פ מנותק
                          פודרה 0
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                          #466

                          שת בתים שכתבתי אם למישהו יש מה להוסיף אשמח

                          גם אם נפלתי מיד קמתי
                          את המדים בזריזות לבשתי
                          אל שדה הקרב יצאתי
                          עד כלות הכוחות נלחמתי

                          אני יודע שוב אפול
                          אבל לא אשב בשקט בבור
                          לא אתן לעצמי לסבול
                          פשוט את הקירות אשבור

                          ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • פודרה 0פ פודרה 0

                            שת בתים שכתבתי אם למישהו יש מה להוסיף אשמח

                            גם אם נפלתי מיד קמתי
                            את המדים בזריזות לבשתי
                            אל שדה הקרב יצאתי
                            עד כלות הכוחות נלחמתי

                            אני יודע שוב אפול
                            אבל לא אשב בשקט בבור
                            לא אתן לעצמי לסבול
                            פשוט את הקירות אשבור

                            ברוריהב מנותק
                            ברוריהב מנותק
                            ברוריה
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #467

                            @פודרה-0
                            גם אם טעיתי
                            ולאיבוד הלכתי
                            ומרדתי בחוקים
                            שעלי שומרים
                            אבל רציתי לנסות אחרת
                            רציתי לנסות בעצמי
                            לטעום את העולם
                            אבל כולם לא קיבלו אותי
                            הייתי זרה בכל מקום
                            לא שייכת.

                            אבל לכאן אני חוזרת
                            אין לי מקום אחר
                            לכאן אני שייכת
                            ולא אתרחק יותר
                            אין מה למצוא בחוץ
                            הכל נמצא כאן

                            שירה מעומק הנשמה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            6
                            • רבקהר מנותק
                              רבקהר מנותק
                              רבקה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #468

                              זיכרון חרוט, לב קרוע


                              ישלי זיכרון, חרוט עמוק,
                              מסרב להימחק, נטוע.
                              הוא כואב, לוקח רחוק,
                              כל דבר טוב להכי גרוע.

                              וניסיתי לסבן, לשחרר,
                              מבטיחה שזה קשה.
                              שוב, לעבר אותי מחבר,
                              דוקר, משסע, מענה.

                              יש לכם עצה, מוכחת,
                              כזו שתעזור לי להרפות?
                              ולא אחת מארץ נידחת,
                              כי כבר נמאס לי לחכות.

                              כשבוכה - אוטומט חושבת,
                              לוחשת, לעצמי ממלמלת.
                              גם כשלא רוצה, מייד נזכרת,
                              אולי פשוט אקבור אותך, מחשבת?

                              ושחררתי,
                              והתפללתי.
                              תמיד ניסיתי,
                              אבל ננערתי.

                              כי הזיכרון חזק, מנופח,
                              הוא חיי, בוער בפנים.
                              גורם להתגעגע כל כך,
                              עושה לי רע, חסרת חיים.

                              ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              11
                              • מוכשרת עלמ מנותק
                                מוכשרת עלמ מנותק
                                מוכשרת על
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                                #469
                                פוסט זה נמחק!
                                אפרתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                22
                                • מוכשרת עלמ מנותק
                                  מוכשרת עלמ מנותק
                                  מוכשרת על
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                                  #470

                                  לפעמים צריך:

                                  להרים ידיים
                                  להרגיש חוסר אונים
                                  מול האחד והיחיד
                                  מול אלוקים.

                                  לעזוב הכל,
                                  לזרוק אליו תמושכות
                                  להתרגש מהדרך שלך
                                  ולהמשיך, לא לחכות.

                                  לשמוח תמיד,
                                  להינות מהרגע
                                  לפנק קצת ת'צמך
                                  ולהשקיע ברוגע.

                                  להעריך ת'חיים
                                  -את אלו האמיתיים
                                  לשמור על עצמך
                                  גם בזמנים הקשוחים.


                                  אם יש לכם תובנות משלכם או בתים להוסיף, יהיה מעניין!!

                                  ברוריהב פודרה 0פ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  13
                                  • HHKKKKH מנותק
                                    HHKKKKH מנותק
                                    HHKKKK
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי HHKKKK
                                    #471
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מוכשרת עלמ מוכשרת על

                                      לפעמים צריך:

                                      להרים ידיים
                                      להרגיש חוסר אונים
                                      מול האחד והיחיד
                                      מול אלוקים.

                                      לעזוב הכל,
                                      לזרוק אליו תמושכות
                                      להתרגש מהדרך שלך
                                      ולהמשיך, לא לחכות.

                                      לשמוח תמיד,
                                      להינות מהרגע
                                      לפנק קצת ת'צמך
                                      ולהשקיע ברוגע.

                                      להעריך ת'חיים
                                      -את אלו האמיתיים
                                      לשמור על עצמך
                                      גם בזמנים הקשוחים.


                                      אם יש לכם תובנות משלכם או בתים להוסיף, יהיה מעניין!!

                                      ברוריהב מנותק
                                      ברוריהב מנותק
                                      ברוריה
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                                      #472

                                      @מוכשרת-על

                                      ובסוף אחרי הכול
                                      כשהתחלנו לגדול
                                      ולמדנו ללכת
                                      כשהצלחנו לעמוד
                                      בכוחות עצמנו
                                      בלי להעזר באיש
                                      ורק עליו סמכנו
                                      והצלחנו להאמין
                                      ולא רק בסיסמה
                                      אלא עם כל הלב והנשמה

                                      תמיד כשקשה ואין אויר לנשימה
                                      וסוחבים את החיים
                                      כמו אופניים בעליה
                                      ומוחים את הזיעה
                                      וכמעט מאבדים אחיזה
                                      והכול נראה כל כך אפור

                                      רק אז אני מאמין
                                      כי אין לי אבא אחר....מלבדו

                                      שירה מעומק הנשמה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      5
                                      • מוכשרת עלמ מוכשרת על

                                        לפעמים צריך:

                                        להרים ידיים
                                        להרגיש חוסר אונים
                                        מול האחד והיחיד
                                        מול אלוקים.

                                        לעזוב הכל,
                                        לזרוק אליו תמושכות
                                        להתרגש מהדרך שלך
                                        ולהמשיך, לא לחכות.

                                        לשמוח תמיד,
                                        להינות מהרגע
                                        לפנק קצת ת'צמך
                                        ולהשקיע ברוגע.

                                        להעריך ת'חיים
                                        -את אלו האמיתיים
                                        לשמור על עצמך
                                        גם בזמנים הקשוחים.


                                        אם יש לכם תובנות משלכם או בתים להוסיף, יהיה מעניין!!

                                        פודרה 0פ מנותק
                                        פודרה 0פ מנותק
                                        פודרה 0
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #473

                                        @מוכשרת-ע
                                        לפעמים גם צריך להתמקד בעשיה
                                        לא להתחשב בדעת הסביבה
                                        לא להביט ימינה שמאלה
                                        כי הבוס שלי מסתכל עלי מלמעלה
                                        והוא היחיד שקובע

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                          חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                          חיה במקרנצ'יק 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                                          #474

                                          אני מרגישה בקרוסלה
                                          שחר רודף שחר
                                          ואף אתמול לא חוזר למחר.

                                          אני מרגישה בקרוסלה
                                          עליות וירידות
                                          ובאמצע-הרבה דמעות

                                          הקרוסלה מסתובבת
                                          יש ימים שהיא כמעט נעצרת
                                          ויש ימים שהיא ממש דוהרת
                                          ואותי היא מסחררת

                                          ובתוך הכאוס
                                          יש לי חבל ביטחון
                                          להחזיק חזק במעקה
                                          וכך לעמוד בניצחון

                                          רק תפילה אשא
                                          אוי קלי קלי
                                          תשמור עלי
                                          תמיד...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול