דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 819.7k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פודרה 0פ מנותק
    פודרה 0פ מנותק
    פודרה 0
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
    #466

    שת בתים שכתבתי אם למישהו יש מה להוסיף אשמח

    גם אם נפלתי מיד קמתי
    את המדים בזריזות לבשתי
    אל שדה הקרב יצאתי
    עד כלות הכוחות נלחמתי

    אני יודע שוב אפול
    אבל לא אשב בשקט בבור
    לא אתן לעצמי לסבול
    פשוט את הקירות אשבור

    ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • פודרה 0פ פודרה 0

      שת בתים שכתבתי אם למישהו יש מה להוסיף אשמח

      גם אם נפלתי מיד קמתי
      את המדים בזריזות לבשתי
      אל שדה הקרב יצאתי
      עד כלות הכוחות נלחמתי

      אני יודע שוב אפול
      אבל לא אשב בשקט בבור
      לא אתן לעצמי לסבול
      פשוט את הקירות אשבור

      ברוריהב מנותק
      ברוריהב מנותק
      ברוריה
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #467

      @פודרה-0
      גם אם טעיתי
      ולאיבוד הלכתי
      ומרדתי בחוקים
      שעלי שומרים
      אבל רציתי לנסות אחרת
      רציתי לנסות בעצמי
      לטעום את העולם
      אבל כולם לא קיבלו אותי
      הייתי זרה בכל מקום
      לא שייכת.

      אבל לכאן אני חוזרת
      אין לי מקום אחר
      לכאן אני שייכת
      ולא אתרחק יותר
      אין מה למצוא בחוץ
      הכל נמצא כאן

      שירה מעומק הנשמה

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      6
      • רבקהר מנותק
        רבקהר מנותק
        רבקה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #468

        זיכרון חרוט, לב קרוע


        ישלי זיכרון, חרוט עמוק,
        מסרב להימחק, נטוע.
        הוא כואב, לוקח רחוק,
        כל דבר טוב להכי גרוע.

        וניסיתי לסבן, לשחרר,
        מבטיחה שזה קשה.
        שוב, לעבר אותי מחבר,
        דוקר, משסע, מענה.

        יש לכם עצה, מוכחת,
        כזו שתעזור לי להרפות?
        ולא אחת מארץ נידחת,
        כי כבר נמאס לי לחכות.

        כשבוכה - אוטומט חושבת,
        לוחשת, לעצמי ממלמלת.
        גם כשלא רוצה, מייד נזכרת,
        אולי פשוט אקבור אותך, מחשבת?

        ושחררתי,
        והתפללתי.
        תמיד ניסיתי,
        אבל ננערתי.

        כי הזיכרון חזק, מנופח,
        הוא חיי, בוער בפנים.
        גורם להתגעגע כל כך,
        עושה לי רע, חסרת חיים.

        ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        11
        • מוכשרת עלמ מנותק
          מוכשרת עלמ מנותק
          מוכשרת על
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
          #469
          פוסט זה נמחק!
          אפרתא תגובה 1 תגובה אחרונה
          22
          • מוכשרת עלמ מנותק
            מוכשרת עלמ מנותק
            מוכשרת על
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
            #470

            לפעמים צריך:

            להרים ידיים
            להרגיש חוסר אונים
            מול האחד והיחיד
            מול אלוקים.

            לעזוב הכל,
            לזרוק אליו תמושכות
            להתרגש מהדרך שלך
            ולהמשיך, לא לחכות.

            לשמוח תמיד,
            להינות מהרגע
            לפנק קצת ת'צמך
            ולהשקיע ברוגע.

            להעריך ת'חיים
            -את אלו האמיתיים
            לשמור על עצמך
            גם בזמנים הקשוחים.


            אם יש לכם תובנות משלכם או בתים להוסיף, יהיה מעניין!!

            ברוריהב פודרה 0פ 2 תגובות תגובה אחרונה
            13
            • HHKKKKH מנותק
              HHKKKKH מנותק
              HHKKKK
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי HHKKKK
              #471
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מוכשרת עלמ מוכשרת על

                לפעמים צריך:

                להרים ידיים
                להרגיש חוסר אונים
                מול האחד והיחיד
                מול אלוקים.

                לעזוב הכל,
                לזרוק אליו תמושכות
                להתרגש מהדרך שלך
                ולהמשיך, לא לחכות.

                לשמוח תמיד,
                להינות מהרגע
                לפנק קצת ת'צמך
                ולהשקיע ברוגע.

                להעריך ת'חיים
                -את אלו האמיתיים
                לשמור על עצמך
                גם בזמנים הקשוחים.


                אם יש לכם תובנות משלכם או בתים להוסיף, יהיה מעניין!!

                ברוריהב מנותק
                ברוריהב מנותק
                ברוריה
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                #472

                @מוכשרת-על

                ובסוף אחרי הכול
                כשהתחלנו לגדול
                ולמדנו ללכת
                כשהצלחנו לעמוד
                בכוחות עצמנו
                בלי להעזר באיש
                ורק עליו סמכנו
                והצלחנו להאמין
                ולא רק בסיסמה
                אלא עם כל הלב והנשמה

                תמיד כשקשה ואין אויר לנשימה
                וסוחבים את החיים
                כמו אופניים בעליה
                ומוחים את הזיעה
                וכמעט מאבדים אחיזה
                והכול נראה כל כך אפור

                רק אז אני מאמין
                כי אין לי אבא אחר....מלבדו

                שירה מעומק הנשמה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                5
                • מוכשרת עלמ מוכשרת על

                  לפעמים צריך:

                  להרים ידיים
                  להרגיש חוסר אונים
                  מול האחד והיחיד
                  מול אלוקים.

                  לעזוב הכל,
                  לזרוק אליו תמושכות
                  להתרגש מהדרך שלך
                  ולהמשיך, לא לחכות.

                  לשמוח תמיד,
                  להינות מהרגע
                  לפנק קצת ת'צמך
                  ולהשקיע ברוגע.

                  להעריך ת'חיים
                  -את אלו האמיתיים
                  לשמור על עצמך
                  גם בזמנים הקשוחים.


                  אם יש לכם תובנות משלכם או בתים להוסיף, יהיה מעניין!!

                  פודרה 0פ מנותק
                  פודרה 0פ מנותק
                  פודרה 0
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #473

                  @מוכשרת-ע
                  לפעמים גם צריך להתמקד בעשיה
                  לא להתחשב בדעת הסביבה
                  לא להביט ימינה שמאלה
                  כי הבוס שלי מסתכל עלי מלמעלה
                  והוא היחיד שקובע

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                    חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                    חיה במקרנצ'יק 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                    #474

                    אני מרגישה בקרוסלה
                    שחר רודף שחר
                    ואף אתמול לא חוזר למחר.

                    אני מרגישה בקרוסלה
                    עליות וירידות
                    ובאמצע-הרבה דמעות

                    הקרוסלה מסתובבת
                    יש ימים שהיא כמעט נעצרת
                    ויש ימים שהיא ממש דוהרת
                    ואותי היא מסחררת

                    ובתוך הכאוס
                    יש לי חבל ביטחון
                    להחזיק חזק במעקה
                    וכך לעמוד בניצחון

                    רק תפילה אשא
                    אוי קלי קלי
                    תשמור עלי
                    תמיד...

                    טוב להציץ
                    https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • אינספריישןא מנותק
                      אינספריישןא מנותק
                      אינספריישן
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אינספריישן
                      #475
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • א.ה. 2א מנותק
                        א.ה. 2א מנותק
                        א.ה. 2
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי א.ה. 2
                        #476

                        שוב אני בחוץ,
                        קיבלתי עונש.
                        גם קצת לחוץ,
                        מנסה את הפחד - לגרש.

                        היום שוב אחרתי,
                        אותי הרב הוציא.
                        על הכללים עברתי,
                        ונגמרו תירוצים להמציא.

                        אולי עוד אמצע דרך,
                        למצוא חן בעיני המורה.
                        לבא בזמן ולא בערך,
                        אולי, בכל זאת קורה........

                        מוזיקה.
                        התרופה הטובה ביותר👌🎧

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        4
                        • מיתרמ מנותק
                          מיתרמ מנותק
                          מיתר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #477

                          בית א
                          גדול עלי הניסיון הזה
                          נראה שהיצר חתם עם מישו חוזה
                          לפרק אותי לגמור עד הסוף
                          ולפזר ת’חתיכות שלא אוכל לאסוף

                          ואני נסחף ברוח כמו עלה
                          כמו חומר ביד היצר
                          ברצותו מוריד וברצותו אותי מעלה
                          ברצותו מאריך וברצותו מקצר

                          פזמון
                          אבל בסוף היום מתחת לכל הקליפות
                          אני עוד ער, אולי קצת רטוב מהטיפות
                          ובתוך הלב של אבן יש עוד לב שפועם
                          שרוצה לעשות רצונך בלבב שלם

                          בית ב
                          כבר עייף מהקרב נמאס שוב לנסות
                          כל היסודות שבניתי מול עיני קורסות
                          אולי הוא מכונה זקן וכסיל אבל איך הוא מסתער
                          כמו צעיר וחד עלי הוא גומר

                          ואני כבר הלכתי עד הקצה
                          רועה בשדות זרים רואה וחומד
                          אבל למרות כל הבלבולים אני עדין רוצה
                          ויודע שאתה בוחן כליות ולב, עומד

                          פזמון
                          ורואה איך
                          בסוף היום מתחת לכל הקליפות
                          אני עוד ער, אולי קצת רטוב מהטיפות
                          ובתוך הלב של אבן יש עוד לב שפועם
                          שרוצה לעשות רצונך בלבב שלם

                          אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          15
                          • ברוריהב מנותק
                            ברוריהב מנותק
                            ברוריה
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #478

                            אני ילדה של חורף
                            עם צעיף על העורף
                            רצה בין הטיפות
                            מקפצת בשלוליות
                            אז מה עם גדלתי
                            ולא מתאים לגילי
                            זה נכון
                            אבל מתרגשת מהמחזה
                            של חורף סוער כזה
                            זה נפלא ומהמם
                            לשבת ליד תנור מחמם
                            לאכול מרק
                            כמו בבית אבות....

                            אני ילדה של חורף
                            מביטה לשמיים
                            מייחלת לעוד מים
                            ואולי גם לשלג
                            למרות שאני לא בירושלים
                            או בחרמון
                            מברכת על כל הטוב

                            שירה מעומק הנשמה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                              חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                              חיה במקרנצ'יק 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                              #479

                              אני לא יודעת מה עושים
                              כשנתקעים
                              איך את הראש מרימים
                              כשנופלים

                              אני לא מכירה את המושג
                              של להפסיד כדי להצליח
                              לא מצליחה
                              אין אצלי ירידה

                              אם כבר נפלתי
                              קשה לי לקום
                              ואם כבר קמתי
                              קשה לי ליפול

                              איך בוכים-
                              ללא דמעות?
                              איך מחייכים
                              ובליבי אין שמחות?

                              והרגליים שלי כואבות
                              והראש מסוחרר
                              ואני לא יודעת מה יהיה היום
                              שלא לדבר על מחר

                              אבל יש משהו שבו אני אלופה
                              בלהציג וגם בלהיות הכי שקופה
                              ופשוט לדבר
                              עם אבא הטוב
                              כי ככה אני מרגישה אותו הכי קרוב!

                              טוב להציץ
                              https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • מוכשרת עלמ מוכשרת על

                                פוסט זה נמחק!

                                אפרתא מנותק
                                אפרתא מנותק
                                אפרת
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #480
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • איזה קטעא מנותק
                                  איזה קטעא מנותק
                                  איזה קטע
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                                  #481

                                  דור קדם המשיח

                                  הדור שלנו, הוא דור כה מוזר
                                  דור השפע אולי אפילו הבזאר
                                  שפוט השופטים עושים הצעירים
                                  לא מוכנים לסבול שום עיוותים

                                  מעריכים התקרבות של אנשים רחוקים
                                  מזלזלים במצוות של אנשים קרובים
                                  מורדים במוסכמות, פורצים הסייגים
                                  דוגלים בחופש, לא מקיימים הכללים

                                  קצת חצופים, קצת מזלזלים,
                                  את אחרים קצת פחות מעריכים
                                  שופטים בחומרה אנשים נכבדים על טעויות
                                  מחפשים להם עברות, אפילו בנרות

                                  מתייחסים אל הפרט ולא אל הכלל
                                  רואים העולם בצבעי שחור לבן
                                  אך שלא תטעו, אותם אני אוהבת
                                  כי אחרי הכל אליהם אני שייכת

                                  דור כה נפלא של קדם המשיח
                                  דור שלא מסכים לסבול טשטושים
                                  דור שלא מקבל דבר שצבוע הוא מריח
                                  דור שמחפש רק אמת ללא עיוותים

                                  אמנם הוא קצת חוצפן, נכון,
                                  אך זה בגלל ששונה הוא שלהם ההיגיון
                                  הוא מרחם על חלשים, לא חומל על חזקים
                                  רק בגלל שרוצה את כולם מושלמים

                                  תרגום חלק מהשורות (למי שלא הבין):
                                  -דור השפע אולי אפילו הבזאר-הכל אצלו מעורבב, אמת ושקר, שחור ולבן, צודק וטועה, עברות ומנהגים ועוד הרבה....
                                  -שפוט השופטים עושים הצעירים-אומרים על אלו שמוכיחים אותם שהם בעצמם לא מושלמים ועוברים על אותם דברים בדיוק וכו'
                                  -מעריכים התקרבות של אנשים רחוקים, מזלזלים במצוות של אנשים קרובים-בגלל שהם רוצים את כולם מושלמים הם כאילו מדרבנים אנשים שיותר קשה להם ומעריכים אותם (וזה מאד טוב) אבל אנשים שקל להם (או שהם כבר עבדו על עצמם) הם מצפים מהם ליותר ולא מעריכים אפילו דברים מאד קשים

                                  יש שני סוגי מוזיקה-
                                  מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                                  תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  18
                                  • הללויהה מנותק
                                    הללויהה מנותק
                                    הללויה
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי הללויה
                                    #482

                                    עולם נמלט

                                    [בית 1]
                                    קול גדול ולא יסף
                                    הד קולו לא נאסף
                                    לא נחלש ולא עומעם
                                    מיום שבו נולד העם
                                    הלבבות היו מרעידים
                                    מבעבעים כל הורידים
                                    קול גדול גורל נורא
                                    לבריות מעלבום תורה
                                    [פזמון]
                                    הן
                                    גבוה מגבוהים ירדתי תתקע"ד דורות
                                    ובכל תהום נגעתי בתר"ך אורות
                                    כל מחשבה שמעתי כל הד נקלש
                                    כנות שבנאום דרמטי כל פרפור חלש
                                    [בית 2]
                                    המון עם תמיד נמלט
                                    לאיזה צד? לא הוחלט
                                    אין מנוס לבריחתו
                                    בונה כל יום את מפלטו
                                    וקול תורה בהם פועם
                                    והיומיום בהם רועם
                                    מציב חומות ומגדלים
                                    כמו לגרוף את הגלים
                                    [קדם פזמון]
                                    תגידו לי מה, תכננתם כבר כמה?
                                    ובכלל כבר ניסיתם, תגידו לי למה?
                                    [פזמון]
                                    גבוה מגבוהים ירדתי תתקע"ד דורות
                                    ובכל תהום נגעתי בתר"ך אורות
                                    כל מחשבה שמעתי כל הד נקלש
                                    כנות שבנאום דרמטי כל פרפור חלש
                                    [בית 3]
                                    ילד קט נולד אתמול
                                    וכבר שומע אותו הקול
                                    קול גדול קול נורא
                                    לבריות מעלבון תורה
                                    האם מן העולם הזה
                                    הקול הרעם והמחזה?
                                    הלא תדע ילד קט
                                    עולמך עולם נמלט

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    6
                                    • פודרה 0פ מנותק
                                      פודרה 0פ מנותק
                                      פודרה 0
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #483

                                      אני רוצה להיות עבד שלך
                                      לא עבד של החברה
                                      לקיים מצוותך בשמחה
                                      לא משועבד לסביבה
                                      אני רוצה לזרום לעשות
                                      בלי מחשבות מעופפות
                                      על מי יביט מתי יסתכל

                                      מוכשרת עלמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • פודרה 0פ פודרה 0

                                        אני רוצה להיות עבד שלך
                                        לא עבד של החברה
                                        לקיים מצוותך בשמחה
                                        לא משועבד לסביבה
                                        אני רוצה לזרום לעשות
                                        בלי מחשבות מעופפות
                                        על מי יביט מתי יסתכל

                                        מוכשרת עלמ מנותק
                                        מוכשרת עלמ מנותק
                                        מוכשרת על
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                                        #484

                                        @פודרה-0 דבר ראשון הכנות והמסר ממש יפים! התחברתי.
                                        והבתים הקצרים פשוט דורשים המשך 😉


                                        והלוואי וזה יהיה המצב לתמיד,
                                        בכנות ובתום רק רצונך נמלא.
                                        והלוואי לא ניפול ואתה גם תעיד,
                                        שכוונתי לטובה- הרי ממך לא ייפלא...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                          חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                          חיה במקרנצ'יק 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                                          #485

                                          הלוואי
                                          שכל רצונותיי אגשים
                                          שאדע מהם חלומותיי ולא בדמיון אותם אשים
                                          ואדע איך להגשים אותם.

                                          הלוואי
                                          שאבין מה טוב פחות או יותר
                                          ואקיים את זה תמיד ולא אוותר
                                          לטוב ולמוטב

                                          הלוואי
                                          שהחיים היו לי נראים
                                          כמו שהם נראים לאחרים
                                          טובים תמיד ומושלמים

                                          הלוואי
                                          שתמיד אבחר בחיים
                                          שאצליח תמיד להפנים
                                          שאני בסך הכל אחד האנשים.

                                          והכי חשוב-
                                          שאם לא ילך לי כמו שאני רוצה
                                          אז כמו שהולך יהיה לי פצצה
                                          ואהיה שמחה עם זה!

                                          טוב להציץ
                                          https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          7

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול