דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 818.2k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טיטוט מנותק
    טיטוט מנותק
    טיטו
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #547

    טוב אז הרבה זמן לא כתבתי שיר חוץ מהאתגרי כתיבה ואתמול הייתי בחתונה וכתבתי שיר אז...

    מתחת חופה כלה בלבן
    ממש לידה עומד החתן
    עוד ברכה אחת וזה נגמר
    מקודשת מקודשת הרב אמר

    חתן כלה ומה שביניהם
    ואולי גם מה שבינינו
    באתי לרקוד בשמחה שלהם
    ועכשיו זאת השמחה שלנו

    כל המשמח חתן וכלה
    זוכה לחמישה קולות

    נופל על הרצפה אחרי האירוע
    ולא, לא נגעתי באלכוהול
    שמח מהלב על תחילת שבוע
    ולא הספקתי חברים לשאול

    איך חוזרים העיקר ששמח
    לראות חבר שזה אח - זורח
    רקדנו שמחנו שמחה אמיתית
    התרגשנו דיברנו קרענו ת'ביט

    כל המשמח חתן וכלה
    זוכה לחמישה קולות

    אני לא עצמי.
    תכף אשוב...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    8
    • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
      חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
      חיה במקרנצ'יק 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
      #548

      זהו הפסקתי להיאבק
      מה שיהיה יהיה
      הלב שלי עוד שותת
      אבל אדישה אני נהיית

      כי מה אעשה
      ובליבי אין תקווה
      שמשהו ישתנה
      וזה לא יהיה רע?

      ופתאום אני חושבת על ההופעה אתמול:

      ועכשיו בגל הזה

      אני מהדיכי לצאת ממהרת

      הכל טוב והעולם יפה

      אז מה אני קודרת?

      לי נותר רק לחייך
      ולהודות על מה שיש

      תודות לרב רונן חזיזה שעזר לי להתמודד אפילו בלי לדעת מכך

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      6
      • טיטוט מנותק
        טיטוט מנותק
        טיטו
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #549

        עוד נפילה ועוד אחת
        זורק תחיים זורק מבט
        איך ירדתי מהפח אל הפחת
        כנראה שזה רק כמעט

        אלוקים רק איתך אני הולך
        אבל שמת לי אבנים בדרך
        ואני מועד מכל אחת שדורך
        וקם אליך ושוב רק מברך

        מבקש ממך יד לעזרה
        תציל ת'בן שלך מצרה
        לא ממצמץ ומביט אחורה
        לא אתלכל את ידי בג'ורה

        אבא נפלתי
        וזה לא אשמתי
        זה רק אני
        תציל אותי ממני
        אבא נפלתי
        וזה לא אשמתי
        זה אשמת היצר
        תציל אותי ממנו

        ואני קם בדבקות וכוונה
        זוכר שרק שלך הדרך נכונה
        מביט אלייך ומבקש בינה
        להבין איך לסגור את הפינה

        אתה אבא שאוהב אותי
        אני לא שוכח רק קצת ילדותי
        לפעמים יוצא פשוט מדעתי
        ונופל לידיי השטן כמו פתי

        הוא נלחם בי בכל הכוחות
        אני ינצח למרות הנפילות
        כי אצלי יש הרבה תפילות
        שיהוו בשבילי תקומות

        אבא נפלתי...

        אני לא עצמי.
        תכף אשוב...

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        6
        • איזה קטעא מנותק
          איזה קטעא מנותק
          איזה קטע
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
          #550

          רוצה להגיע לטוב לבד

          אנשים אותי מנסים להרגיע
          כי הרי הטוב בסוף יופיע
          אומרים לי חכי בסבלנות. למה למהר?
          תראי איך הכל פתאום יסתדר!

          צוחקים עלי-למה את מתביישת?
          גוערים בי "ממה אתה חוששת?"
          מה יקרה אם תחכי בסבלנות
          את הרי לא באמצע תחרות

          במצב ירוד כמו שיש לך עכשיו
          את על כל אבן קטנה תמעדי
          חכי עד שיעבור המצב
          ועם הטוב יד ביד תצעדי

          אבל אני לא יכולה לשמוע לעצתם
          כי שום יום שעבר אלי לא יחזור
          עדיף לי ליפול ולהתקדם כל הזמן
          מאשר לחכות שידלק כבר האור

          אצלי יום שלא נלמד בו שום דבר חדש
          הוא יום מפוספס/מבוזבז/מקושקש
          הרי ימי הם קצובים ולעולם לא יחזרו
          איך אוכל לחכות שיעברו?

          אז יש לי שאלה שאולי נשמעת טיפשית
          אבל מה לעשות שהיא הכי אמיתית
          תסבירו לי איך אוכל לחכות תקופה
          עד שאתחזק ואגרוף את כל הקופה?

          יש שני סוגי מוזיקה-
          מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
          תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          4
          • 7 באניאגרם 07 מנותק
            7 באניאגרם 07 מנותק
            7 באניאגרם 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #551
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • NabiN מנותק
              NabiN מנותק
              Nabi
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #552
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • רבקהר מנותק
                רבקהר מנותק
                רבקה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                #553

                הרבה זמן לא העליתי--- קצת מוזר לי;)
                אבל בהשראת כמה וכמה שירים פה - עלה לי החיבור הבא.
                הוא קצת קשוח.... לקרוא בזהירות---


                מתגעגעת

                לימים האלה, נראלי לפניי נצח,
                עוד לא ידעתי מה היא 'התחכמות'.
                לשעות האלה, בהן חקרתי שטח,
                ולא התעניינתי ברשת, בתמימות.

                חברה שלי סיפרה סיפור, האזנתי.
                ויומיים אחר כך כבר לא התעניינתי.
                כי יש דברים ש 'יאאלה, עברתי',
                אז, כטפשה, התגאיתי שהתבגרתי.

                ואיזו מין בגרות זו, זו מסכנות.
                נטלה ממני יכולת הבחירה.
                שנותיי מתקדמות הן, במהירות,
                ובלב התחושה, פספוס של בחירה.

                אבל מבטיחה, במבט לאחור - 

                שמכל ה'סיוט', אך ורק התחשלתי,
                לעולם לא הייתי מוותרת על שום נסיון,
                אמנם כל כך הרבה עברתי,  סבלתי,
                אבל את מה שקיבלתי, לא אחליף בהון.

                כן, נכון, היו ימים.
                ייזכרו המה לטוב.
                אף לא עברו שנים,
                ולמדתי אותן לאהוב.

                ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                10
                • שיר נולדש מנותק
                  שיר נולדש מנותק
                  שיר נולד
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #554

                  יש אנשים שקיבלו את הנסיון המושך והבכלל לא קל הזה ,אך עמדו בגבורה והישירו מבט כלפי מעלה-
                  מעריכה אותם מאד (מנסיון..)
                  לכל אחד זה יכול לקרות כל אחד בקטע שלו...
                  אז הנה השיר:

                  נדמה לכוכב
                  נשמע נוצץ, נשגב
                  זה פותח לי פתח
                  לעולם של השבח

                  הלחץ ממוטט
                  המתח גובר
                  הקונפליקט זועק
                  הרגש כמעט שולט

                  אבל-
                  כשהשפע יורד מהשמיים
                  למה לקפוץ אל תוך המים
                  כמו סוכריות מתוקות הן יורדות
                  אל כל נשמה שרק בוחרות

                  וכעת,צריך רק:
                  לדעת איך לבלוע נכון
                  לדעת איך להשתמש נכון
                  בכל מתנה שקיבלת מלמעלה
                  רק תאמר תודה
                  ותפעל ע''פ הדרך הנכונה

                  ולמה כשאני בוכה
                  כשגנזתי חלום וורוד
                  אני לא בא ומוצא
                  חלום אחר, יותר מתוק

                  ואז, פתאם:
                  אתה בא ומלטף
                  ולוחש ליד קרוב קרוב
                  "בני, אתה בדרך אל האור"

                  ואז ניצוץ, ברק נדלק
                  העיניים זורחות, זוהרות
                  ולפתע שם לב לקרני השמש
                  הארוכות מחייכות:
                  ילדי, אתה צועד בדרך הנכונה
                  לא טעית בגן המבוכה

                  ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
                  הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  7
                  • 7 באניאגרם 07 מנותק
                    7 באניאגרם 07 מנותק
                    7 באניאגרם 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
                    #555
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • איזה קטעא מנותק
                      איזה קטעא מנותק
                      איזה קטע
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                      #556

                      יש ימים קצת קשים
                      אבל הרבה לא
                      לא תמיד הכל נעים
                      אבל עדיין זה סבבה

                      גם אם לא הכל הולך
                      עדיין יש תקווה
                      אם נפלת אז תחייך
                      ותראה כמה עברת

                      כי-
                      יש מקום לטעויות
                      אין בעיה בכשלונות
                      לא נורא הכל עובר

                      החיים הם כמו רמזור
                      באדום יש לעצור
                      ואם המשכת זה יגבה ממך
                      מחיר כבד

                      יש שני סוגי מוזיקה-
                      מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                      תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • ש מנותק
                        ש מנותק
                        שמח תמיד
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #557

                        סיפור עצוב:

                        הוא יצא לעבוד,
                        בגיל יחסית  צעיר.
                        התקשה קצת ללמוד,
                        והקורונה -היתה כביש מהיר.

                        הוא נשמה טובה,
                        וזה חבל לראות.
                        אמנם לומד טיפה,
                        אך רוב היום בתעסוקות.

                        הוא ירא שמיים כן.
                        אך היכן הוא מעביר תזמן?
                        משתדל לשמור על עצמו, ייתכן.
                        אבל אייפון זה אייפון למרות ה "מוגן".

                        בחור כמוהו צריך מסגרת,
                        מי יודע איפה משוטט.
                        אך מה לעשות הייתה אופציה אחרת?
                        כשאיחר את הגמרא להבין,
                        וחיפש לו מקום מעודד.

                        מקום של שילוב, תורני ,
                        שיתאים לבחור שמרני,
                        הרוצה את עצמו להחזיק ולהוכיח,
                        גם כשבלימוד לא כ"כ מצליח 😞

                        פודרה 0פ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        12
                        • ש שמח תמיד

                          סיפור עצוב:

                          הוא יצא לעבוד,
                          בגיל יחסית  צעיר.
                          התקשה קצת ללמוד,
                          והקורונה -היתה כביש מהיר.

                          הוא נשמה טובה,
                          וזה חבל לראות.
                          אמנם לומד טיפה,
                          אך רוב היום בתעסוקות.

                          הוא ירא שמיים כן.
                          אך היכן הוא מעביר תזמן?
                          משתדל לשמור על עצמו, ייתכן.
                          אבל אייפון זה אייפון למרות ה "מוגן".

                          בחור כמוהו צריך מסגרת,
                          מי יודע איפה משוטט.
                          אך מה לעשות הייתה אופציה אחרת?
                          כשאיחר את הגמרא להבין,
                          וחיפש לו מקום מעודד.

                          מקום של שילוב, תורני ,
                          שיתאים לבחור שמרני,
                          הרוצה את עצמו להחזיק ולהוכיח,
                          גם כשבלימוד לא כ"כ מצליח 😞

                          פודרה 0פ מנותק
                          פודרה 0פ מנותק
                          פודרה 0
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #558

                          @שמח-תמיד
                          אם הוא רוצה בסוף הוא יצליח
                          מנסיון אני יכול להבטיח
                          רק שימשיך לרצות
                          ולא יפסיק לקוות

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • מ מנותק
                            מ מנותק
                            מוש בן דוד
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוש בן דוד
                            #559

                            אבא
                            לפעמים רוצה ליפול
                            בשביל לקום

                            ומפחד למצוא בזה
                            את המיקום

                            ונוח למרוח
                            הישר בעקום
                            בתוך מבוך אחד המסתבך

                            אבא
                            בלילות חולם לגדול
                            וקם קטן

                            לא זוכר עוד להאמין
                            שהלוקח נתן

                            ונוח לברוח
                            אל פיתוי השטן
                            מחוץ מבוך אחד המסתבך

                            ונדמה שכבר נפלתי בדרך
                            עוד כששכחתי להיכן אלך
                            ומאז השביל בו פסעתי התארך
                            כאדם אדיש הייתי מתהלך

                            אבא
                            במקום אותם מילים
                            הקשב לדממה

                            לא תספר על כישלון
                            יותר על שממה

                            ונוח לצרוח
                            לאיים במלחמה
                            במקום מבוך אחד המסתבך

                            ונדמה שכבר נפלתי בדרך
                            עוד כששכחתי להיכן אלך
                            ומאז השביל בו פסעתי התארך
                            כאדם אדיש הייתי מתהלך

                            *חיינו הם כמבוך מסתבך
                            ונוח לנו למרוח לברוח ולצרוח
                            העיקר שלא לחפש את השביל הנכון

                            וכשהתהלכנו כאדישים
                            שכחנו שחייבים אנו להתקדם בהליכתנו
                            שכחנו את מטרתנו במבוך...*

                            אסתר. ה.א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            7
                            • 7 באניאגרם 07 מנותק
                              7 באניאגרם 07 מנותק
                              7 באניאגרם 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
                              #560

                              אני לא אוהבת את האלה
                              שאומרים לי לחייך
                              כשאני לא שמחה
                              אני לא אוהבת את האלה
                              שחושבים שאם חשבתי על משהו
                              זה רציני וזה קרה
                              אני לא אוהבת את האלה
                              שמשוות עצמן אלי
                              כאילו אנחנו גוש אחד
                              אני לא אוהבת את האלה
                              שלא רואות באף אחד
                              משהו מיוחד

                              קצת אכפתיות, אהבה לזולת.

                              קצת רחמים, תהיי כמו שאת.

                              אין טעם אחרי הזולת לרדוף

                              אין טעם בחיוך העצב לעטוף!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                חיה במקרנצ'יק 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #561
                                פוסט זה נמחק!
                                הלב שליה לוליל 2 תגובות תגובה אחרונה
                                12
                                • מ מוש בן דוד

                                  אבא
                                  לפעמים רוצה ליפול
                                  בשביל לקום

                                  ומפחד למצוא בזה
                                  את המיקום

                                  ונוח למרוח
                                  הישר בעקום
                                  בתוך מבוך אחד המסתבך

                                  אבא
                                  בלילות חולם לגדול
                                  וקם קטן

                                  לא זוכר עוד להאמין
                                  שהלוקח נתן

                                  ונוח לברוח
                                  אל פיתוי השטן
                                  מחוץ מבוך אחד המסתבך

                                  ונדמה שכבר נפלתי בדרך
                                  עוד כששכחתי להיכן אלך
                                  ומאז השביל בו פסעתי התארך
                                  כאדם אדיש הייתי מתהלך

                                  אבא
                                  במקום אותם מילים
                                  הקשב לדממה

                                  לא תספר על כישלון
                                  יותר על שממה

                                  ונוח לצרוח
                                  לאיים במלחמה
                                  במקום מבוך אחד המסתבך

                                  ונדמה שכבר נפלתי בדרך
                                  עוד כששכחתי להיכן אלך
                                  ומאז השביל בו פסעתי התארך
                                  כאדם אדיש הייתי מתהלך

                                  *חיינו הם כמבוך מסתבך
                                  ונוח לנו למרוח לברוח ולצרוח
                                  העיקר שלא לחפש את השביל הנכון

                                  וכשהתהלכנו כאדישים
                                  שכחנו שחייבים אנו להתקדם בהליכתנו
                                  שכחנו את מטרתנו במבוך...*

                                  אסתר. ה.א מנותק
                                  אסתר. ה.א מנותק
                                  אסתר. ה.
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #562
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

                                    פוסט זה נמחק!

                                    הלב שליה מנותק
                                    הלב שליה מנותק
                                    הלב שלי
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #563
                                    פוסט זה נמחק!
                                    7 באניאגרם 07 חיה במקרנצ'יק 0ח 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    1
                                    • הלב שליה הלב שלי

                                      פוסט זה נמחק!

                                      7 באניאגרם 07 מנותק
                                      7 באניאגרם 07 מנותק
                                      7 באניאגרם 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
                                      #564
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • הלב שליה הלב שלי

                                        פוסט זה נמחק!

                                        חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                        חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                        חיה במקרנצ'יק 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #565
                                        פוסט זה נמחק!
                                        אסתר. ה.א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

                                          פוסט זה נמחק!

                                          לוליל מנותק
                                          לוליל מנותק
                                          לולי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #566
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול