דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 817.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
    חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
    חיה במקרנצ'יק 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
    #548

    זהו הפסקתי להיאבק
    מה שיהיה יהיה
    הלב שלי עוד שותת
    אבל אדישה אני נהיית

    כי מה אעשה
    ובליבי אין תקווה
    שמשהו ישתנה
    וזה לא יהיה רע?

    ופתאום אני חושבת על ההופעה אתמול:

    ועכשיו בגל הזה

    אני מהדיכי לצאת ממהרת

    הכל טוב והעולם יפה

    אז מה אני קודרת?

    לי נותר רק לחייך
    ולהודות על מה שיש

    תודות לרב רונן חזיזה שעזר לי להתמודד אפילו בלי לדעת מכך

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • טיטוט מנותק
      טיטוט מנותק
      טיטו
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #549

      עוד נפילה ועוד אחת
      זורק תחיים זורק מבט
      איך ירדתי מהפח אל הפחת
      כנראה שזה רק כמעט

      אלוקים רק איתך אני הולך
      אבל שמת לי אבנים בדרך
      ואני מועד מכל אחת שדורך
      וקם אליך ושוב רק מברך

      מבקש ממך יד לעזרה
      תציל ת'בן שלך מצרה
      לא ממצמץ ומביט אחורה
      לא אתלכל את ידי בג'ורה

      אבא נפלתי
      וזה לא אשמתי
      זה רק אני
      תציל אותי ממני
      אבא נפלתי
      וזה לא אשמתי
      זה אשמת היצר
      תציל אותי ממנו

      ואני קם בדבקות וכוונה
      זוכר שרק שלך הדרך נכונה
      מביט אלייך ומבקש בינה
      להבין איך לסגור את הפינה

      אתה אבא שאוהב אותי
      אני לא שוכח רק קצת ילדותי
      לפעמים יוצא פשוט מדעתי
      ונופל לידיי השטן כמו פתי

      הוא נלחם בי בכל הכוחות
      אני ינצח למרות הנפילות
      כי אצלי יש הרבה תפילות
      שיהוו בשבילי תקומות

      אבא נפלתי...

      אני לא עצמי.
      תכף אשוב...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      6
      • איזה קטעא מנותק
        איזה קטעא מנותק
        איזה קטע
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
        #550

        רוצה להגיע לטוב לבד

        אנשים אותי מנסים להרגיע
        כי הרי הטוב בסוף יופיע
        אומרים לי חכי בסבלנות. למה למהר?
        תראי איך הכל פתאום יסתדר!

        צוחקים עלי-למה את מתביישת?
        גוערים בי "ממה אתה חוששת?"
        מה יקרה אם תחכי בסבלנות
        את הרי לא באמצע תחרות

        במצב ירוד כמו שיש לך עכשיו
        את על כל אבן קטנה תמעדי
        חכי עד שיעבור המצב
        ועם הטוב יד ביד תצעדי

        אבל אני לא יכולה לשמוע לעצתם
        כי שום יום שעבר אלי לא יחזור
        עדיף לי ליפול ולהתקדם כל הזמן
        מאשר לחכות שידלק כבר האור

        אצלי יום שלא נלמד בו שום דבר חדש
        הוא יום מפוספס/מבוזבז/מקושקש
        הרי ימי הם קצובים ולעולם לא יחזרו
        איך אוכל לחכות שיעברו?

        אז יש לי שאלה שאולי נשמעת טיפשית
        אבל מה לעשות שהיא הכי אמיתית
        תסבירו לי איך אוכל לחכות תקופה
        עד שאתחזק ואגרוף את כל הקופה?

        יש שני סוגי מוזיקה-
        מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
        תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • 7 באניאגרם 07 מנותק
          7 באניאגרם 07 מנותק
          7 באניאגרם 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #551
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • NabiN מנותק
            NabiN מנותק
            Nabi
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #552
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • רבקהר מנותק
              רבקהר מנותק
              רבקה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
              #553

              הרבה זמן לא העליתי--- קצת מוזר לי;)
              אבל בהשראת כמה וכמה שירים פה - עלה לי החיבור הבא.
              הוא קצת קשוח.... לקרוא בזהירות---


              מתגעגעת

              לימים האלה, נראלי לפניי נצח,
              עוד לא ידעתי מה היא 'התחכמות'.
              לשעות האלה, בהן חקרתי שטח,
              ולא התעניינתי ברשת, בתמימות.

              חברה שלי סיפרה סיפור, האזנתי.
              ויומיים אחר כך כבר לא התעניינתי.
              כי יש דברים ש 'יאאלה, עברתי',
              אז, כטפשה, התגאיתי שהתבגרתי.

              ואיזו מין בגרות זו, זו מסכנות.
              נטלה ממני יכולת הבחירה.
              שנותיי מתקדמות הן, במהירות,
              ובלב התחושה, פספוס של בחירה.

              אבל מבטיחה, במבט לאחור - 

              שמכל ה'סיוט', אך ורק התחשלתי,
              לעולם לא הייתי מוותרת על שום נסיון,
              אמנם כל כך הרבה עברתי,  סבלתי,
              אבל את מה שקיבלתי, לא אחליף בהון.

              כן, נכון, היו ימים.
              ייזכרו המה לטוב.
              אף לא עברו שנים,
              ולמדתי אותן לאהוב.

              ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              10
              • שיר נולדש מנותק
                שיר נולדש מנותק
                שיר נולד
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #554

                יש אנשים שקיבלו את הנסיון המושך והבכלל לא קל הזה ,אך עמדו בגבורה והישירו מבט כלפי מעלה-
                מעריכה אותם מאד (מנסיון..)
                לכל אחד זה יכול לקרות כל אחד בקטע שלו...
                אז הנה השיר:

                נדמה לכוכב
                נשמע נוצץ, נשגב
                זה פותח לי פתח
                לעולם של השבח

                הלחץ ממוטט
                המתח גובר
                הקונפליקט זועק
                הרגש כמעט שולט

                אבל-
                כשהשפע יורד מהשמיים
                למה לקפוץ אל תוך המים
                כמו סוכריות מתוקות הן יורדות
                אל כל נשמה שרק בוחרות

                וכעת,צריך רק:
                לדעת איך לבלוע נכון
                לדעת איך להשתמש נכון
                בכל מתנה שקיבלת מלמעלה
                רק תאמר תודה
                ותפעל ע''פ הדרך הנכונה

                ולמה כשאני בוכה
                כשגנזתי חלום וורוד
                אני לא בא ומוצא
                חלום אחר, יותר מתוק

                ואז, פתאם:
                אתה בא ומלטף
                ולוחש ליד קרוב קרוב
                "בני, אתה בדרך אל האור"

                ואז ניצוץ, ברק נדלק
                העיניים זורחות, זוהרות
                ולפתע שם לב לקרני השמש
                הארוכות מחייכות:
                ילדי, אתה צועד בדרך הנכונה
                לא טעית בגן המבוכה

                ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
                הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                7
                • 7 באניאגרם 07 מנותק
                  7 באניאגרם 07 מנותק
                  7 באניאגרם 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
                  #555
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • איזה קטעא מנותק
                    איזה קטעא מנותק
                    איזה קטע
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                    #556

                    יש ימים קצת קשים
                    אבל הרבה לא
                    לא תמיד הכל נעים
                    אבל עדיין זה סבבה

                    גם אם לא הכל הולך
                    עדיין יש תקווה
                    אם נפלת אז תחייך
                    ותראה כמה עברת

                    כי-
                    יש מקום לטעויות
                    אין בעיה בכשלונות
                    לא נורא הכל עובר

                    החיים הם כמו רמזור
                    באדום יש לעצור
                    ואם המשכת זה יגבה ממך
                    מחיר כבד

                    יש שני סוגי מוזיקה-
                    מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                    תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • ש מנותק
                      ש מנותק
                      שמח תמיד
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #557

                      סיפור עצוב:

                      הוא יצא לעבוד,
                      בגיל יחסית  צעיר.
                      התקשה קצת ללמוד,
                      והקורונה -היתה כביש מהיר.

                      הוא נשמה טובה,
                      וזה חבל לראות.
                      אמנם לומד טיפה,
                      אך רוב היום בתעסוקות.

                      הוא ירא שמיים כן.
                      אך היכן הוא מעביר תזמן?
                      משתדל לשמור על עצמו, ייתכן.
                      אבל אייפון זה אייפון למרות ה "מוגן".

                      בחור כמוהו צריך מסגרת,
                      מי יודע איפה משוטט.
                      אך מה לעשות הייתה אופציה אחרת?
                      כשאיחר את הגמרא להבין,
                      וחיפש לו מקום מעודד.

                      מקום של שילוב, תורני ,
                      שיתאים לבחור שמרני,
                      הרוצה את עצמו להחזיק ולהוכיח,
                      גם כשבלימוד לא כ"כ מצליח 😞

                      פודרה 0פ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      12
                      • ש שמח תמיד

                        סיפור עצוב:

                        הוא יצא לעבוד,
                        בגיל יחסית  צעיר.
                        התקשה קצת ללמוד,
                        והקורונה -היתה כביש מהיר.

                        הוא נשמה טובה,
                        וזה חבל לראות.
                        אמנם לומד טיפה,
                        אך רוב היום בתעסוקות.

                        הוא ירא שמיים כן.
                        אך היכן הוא מעביר תזמן?
                        משתדל לשמור על עצמו, ייתכן.
                        אבל אייפון זה אייפון למרות ה "מוגן".

                        בחור כמוהו צריך מסגרת,
                        מי יודע איפה משוטט.
                        אך מה לעשות הייתה אופציה אחרת?
                        כשאיחר את הגמרא להבין,
                        וחיפש לו מקום מעודד.

                        מקום של שילוב, תורני ,
                        שיתאים לבחור שמרני,
                        הרוצה את עצמו להחזיק ולהוכיח,
                        גם כשבלימוד לא כ"כ מצליח 😞

                        פודרה 0פ מנותק
                        פודרה 0פ מנותק
                        פודרה 0
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #558

                        @שמח-תמיד
                        אם הוא רוצה בסוף הוא יצליח
                        מנסיון אני יכול להבטיח
                        רק שימשיך לרצות
                        ולא יפסיק לקוות

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • מ מנותק
                          מ מנותק
                          מוש בן דוד
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוש בן דוד
                          #559

                          אבא
                          לפעמים רוצה ליפול
                          בשביל לקום

                          ומפחד למצוא בזה
                          את המיקום

                          ונוח למרוח
                          הישר בעקום
                          בתוך מבוך אחד המסתבך

                          אבא
                          בלילות חולם לגדול
                          וקם קטן

                          לא זוכר עוד להאמין
                          שהלוקח נתן

                          ונוח לברוח
                          אל פיתוי השטן
                          מחוץ מבוך אחד המסתבך

                          ונדמה שכבר נפלתי בדרך
                          עוד כששכחתי להיכן אלך
                          ומאז השביל בו פסעתי התארך
                          כאדם אדיש הייתי מתהלך

                          אבא
                          במקום אותם מילים
                          הקשב לדממה

                          לא תספר על כישלון
                          יותר על שממה

                          ונוח לצרוח
                          לאיים במלחמה
                          במקום מבוך אחד המסתבך

                          ונדמה שכבר נפלתי בדרך
                          עוד כששכחתי להיכן אלך
                          ומאז השביל בו פסעתי התארך
                          כאדם אדיש הייתי מתהלך

                          *חיינו הם כמבוך מסתבך
                          ונוח לנו למרוח לברוח ולצרוח
                          העיקר שלא לחפש את השביל הנכון

                          וכשהתהלכנו כאדישים
                          שכחנו שחייבים אנו להתקדם בהליכתנו
                          שכחנו את מטרתנו במבוך...*

                          אסתר. ה.א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          7
                          • 7 באניאגרם 07 מנותק
                            7 באניאגרם 07 מנותק
                            7 באניאגרם 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
                            #560

                            אני לא אוהבת את האלה
                            שאומרים לי לחייך
                            כשאני לא שמחה
                            אני לא אוהבת את האלה
                            שחושבים שאם חשבתי על משהו
                            זה רציני וזה קרה
                            אני לא אוהבת את האלה
                            שמשוות עצמן אלי
                            כאילו אנחנו גוש אחד
                            אני לא אוהבת את האלה
                            שלא רואות באף אחד
                            משהו מיוחד

                            קצת אכפתיות, אהבה לזולת.

                            קצת רחמים, תהיי כמו שאת.

                            אין טעם אחרי הזולת לרדוף

                            אין טעם בחיוך העצב לעטוף!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                              חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                              חיה במקרנצ'יק 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #561
                              פוסט זה נמחק!
                              הלב שליה לוליל 2 תגובות תגובה אחרונה
                              12
                              • מ מוש בן דוד

                                אבא
                                לפעמים רוצה ליפול
                                בשביל לקום

                                ומפחד למצוא בזה
                                את המיקום

                                ונוח למרוח
                                הישר בעקום
                                בתוך מבוך אחד המסתבך

                                אבא
                                בלילות חולם לגדול
                                וקם קטן

                                לא זוכר עוד להאמין
                                שהלוקח נתן

                                ונוח לברוח
                                אל פיתוי השטן
                                מחוץ מבוך אחד המסתבך

                                ונדמה שכבר נפלתי בדרך
                                עוד כששכחתי להיכן אלך
                                ומאז השביל בו פסעתי התארך
                                כאדם אדיש הייתי מתהלך

                                אבא
                                במקום אותם מילים
                                הקשב לדממה

                                לא תספר על כישלון
                                יותר על שממה

                                ונוח לצרוח
                                לאיים במלחמה
                                במקום מבוך אחד המסתבך

                                ונדמה שכבר נפלתי בדרך
                                עוד כששכחתי להיכן אלך
                                ומאז השביל בו פסעתי התארך
                                כאדם אדיש הייתי מתהלך

                                *חיינו הם כמבוך מסתבך
                                ונוח לנו למרוח לברוח ולצרוח
                                העיקר שלא לחפש את השביל הנכון

                                וכשהתהלכנו כאדישים
                                שכחנו שחייבים אנו להתקדם בהליכתנו
                                שכחנו את מטרתנו במבוך...*

                                אסתר. ה.א מנותק
                                אסתר. ה.א מנותק
                                אסתר. ה.
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #562
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

                                  פוסט זה נמחק!

                                  הלב שליה מנותק
                                  הלב שליה מנותק
                                  הלב שלי
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #563
                                  פוסט זה נמחק!
                                  7 באניאגרם 07 חיה במקרנצ'יק 0ח 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  1
                                  • הלב שליה הלב שלי

                                    פוסט זה נמחק!

                                    7 באניאגרם 07 מנותק
                                    7 באניאגרם 07 מנותק
                                    7 באניאגרם 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי 7 באניאגרם 0
                                    #564
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • הלב שליה הלב שלי

                                      פוסט זה נמחק!

                                      חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                      חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                      חיה במקרנצ'יק 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #565
                                      פוסט זה נמחק!
                                      אסתר. ה.א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

                                        פוסט זה נמחק!

                                        לוליל מנותק
                                        לוליל מנותק
                                        לולי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #566
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א.ה. 2א מנותק
                                          א.ה. 2א מנותק
                                          א.ה. 2
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי א.ה. 2
                                          #567

                                          איחורים| לבחורים שבינינו...
                                          הוא רץ מהר
                                          טרוף נשימה,
                                          את זיעתו ניגר
                                          במטלית לחה.

                                          הן גם כבר אתמול - לתפילת השחר -
                                          את הרגעים זכר,
                                          כשלא הגיע בזמן,
                                          הראש ישיבה - מתחת לשפמו רטן.

                                          לא נעים להגיע ל"ובא לציון - אשרי",
                                          הרהר הוא בבושה,
                                          טוב שהוא כבר אחרי -
                                          ניחם עצמו בתקווה.

                                          הנה- בשערי הישיבה הוא נכנס,
                                          לאַחֶר - כבר נמאס.
                                          את ההרגשה הטובה - שהיום קם הוא מוקדם,
                                          לא ישכח לעולם.

                                          נ.ב. עוד איני בחור ישיבה...

                                          מוזיקה.
                                          התרופה הטובה ביותר👌🎧

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול