דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. בקשות שירים
  4. בקשות שירים

בקשות שירים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר בקשות שירים
17.1k פוסטים 931 כותבים 2.1m צפיות 126 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ח חרדים

    @שריוש שזה אומר😔

    י מנותק
    י מנותק
    יואל י
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יואל י
    #6217

    @חרדים כל לייק נותן מונטין אחד כמו שראיתי בפרופיל שלך 8 מונטין שיהיה לך עוד תוכלי לתת לייקים

    ח תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ח חרדים

      @יואל-י @שריוש תודההה
      ולמה אני לא מצליחה לעשות לייק???

      יונתן פי מנותק
      יונתן פי מנותק
      יונתן פ
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונתן פ
      #6218

      @חרדים תסתכל\י פה אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו. דיברו על הנושא

      כשאין אמונה אין תשובות!
      כשיש אמונה אין שאלות!
      חפץ חיים.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • י יואל י

        @חרדים כל לייק נותן מונטין אחד כמו שראיתי בפרופיל שלך 8 מונטין שיהיה לך עוד תוכלי לתת לייקים

        ח מנותק
        ח מנותק
        חרדים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #6219

        @יואל-י אמר בבקשות שירים:

        @חרדים כל לייק נותן מונטין אחד כמו שראיתי בפרופיל שלך 8 מונטין שיהיה לך עוד תוכלי לתת לייקים

        אהה, טוב תודהה, אפשר אותו?
        https://www.youtube.com/watch?v=C0Wsx-r2p78

        שריושש תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ח חרדים

          @יואל-י אמר בבקשות שירים:

          @חרדים כל לייק נותן מונטין אחד כמו שראיתי בפרופיל שלך 8 מונטין שיהיה לך עוד תוכלי לתת לייקים

          אהה, טוב תודהה, אפשר אותו?
          https://www.youtube.com/watch?v=C0Wsx-r2p78

          שריושש מנותק
          שריושש מנותק
          שריוש
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #6220

          @חרדים בבקשה
          גד אלבז - כבתחילה Gad elbaz - Kebatehila.mp3

          אפילו הכוכבים
          צריכים חשכה,
          כדי לזרוח.

          ח שריושש 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • שריושש שריוש

            @חרדים בבקשה
            גד אלבז - כבתחילה Gad elbaz - Kebatehila.mp3

            ח מנותק
            ח מנותק
            חרדים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #6221

            @שריוש זה רק חצי שיר

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • שריושש שריוש

              @חרדים בבקשה
              גד אלבז - כבתחילה Gad elbaz - Kebatehila.mp3

              שריושש מנותק
              שריושש מנותק
              שריוש
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6222

              @חרדיםגד אלבז - כבתחילה Gad elbaz - Kebatehila.mp3

              אפילו הכוכבים
              צריכים חשכה,
              כדי לזרוח.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • יאיר 2 0י מנותק
                יאיר 2 0י מנותק
                יאיר 2 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #6223

                אשמח לשירים של איב אנד ליר
                תודה

                טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות

                עשהאל רוזןע תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • יאיר 2 0י יאיר 2 0

                  אשמח לשירים של איב אנד ליר
                  תודה

                  עשהאל רוזןע מנותק
                  עשהאל רוזןע מנותק
                  עשהאל רוזן
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6224

                  @יאיר-2-0
                  הם חילונים זה בעיה

                  יאיר 2 0י תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • עשהאל רוזןע עשהאל רוזן

                    @יאיר-2-0
                    הם חילונים זה בעיה

                    יאיר 2 0י מנותק
                    יאיר 2 0י מנותק
                    יאיר 2 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יאיר 2 0
                    #6225

                    @עשהאל-רוזן לא ידעתי, תודה!
                    (אין להם שום שירים שאפשר להעלות)

                    טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות

                    עשהאל רוזןע תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • יאיר 2 0י יאיר 2 0

                      @עשהאל-רוזן לא ידעתי, תודה!
                      (אין להם שום שירים שאפשר להעלות)

                      עשהאל רוזןע מנותק
                      עשהאל רוזןע מנותק
                      עשהאל רוזן
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #6226

                      @יאיר-2-0
                      יש להם שיר על רבי נחמן
                      אבל תשאל את @צוות-פיקוח
                      אם יסכימו אני יעלה

                      אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • עשהאל רוזןע עשהאל רוזן

                        @יאיר-2-0
                        יש להם שיר על רבי נחמן
                        אבל תשאל את @צוות-פיקוח
                        אם יסכימו אני יעלה

                        אייצ'יתא מנותק
                        אייצ'יתא מנותק
                        אייצ'ית
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #6227

                        @עשהאל-רוזן אמר בבקשות שירים:

                        @יאיר-2-0
                        יש להם שיר על רבי נחמן
                        אבל תשאל את @צוות-פיקוח
                        אם יסכימו אני יעלה

                        השיר אינו תואם את רוח האתר--

                        "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                        אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • rivka 0R מנותק
                          rivka 0R מנותק
                          rivka 0
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #6228

                          אשמח לקבל את השיר SHABBOS QUEEN

                          זה המילים של השיר:
                          I used to think my mother was the Shabbos Queen
                          She stands so regally with royal grace
                          And whispers to the King of the Universe, Hashem
                          From a very special place, behind her covered face.

                          I know that she’s not asking Him for diamonds
                          My noble mother doesn’t ask for gold
                          She’s asking Him to help me study all the Torah’s ways
                          And to let her eyes behold the joy as she grows old.

                          CHORUS:
                          Oh oh, and when I grow up
                          No matter what life brings
                          Hashem will give me the strength I need to handle it
                          And I will walk by the lights
                          Of a thousand Friday nights
                          And the Tefillos of my mother, who always had her candles lit.

                          My mother turns our house into a palace
                          Her wisdom and her warmth both make it so
                          She bentches licht and I can hear her tender feelings speak
                          Without any voice or words but the kiss on my cheek.

                          The Shabbos candles’ light is gentle and so soft
                          It smoothes away her forehead’s every crease
                          And suddenly the troubles of the past week disappear
                          All her fears and worries cease in this moment of peace.

                          CHORUS:
                          Oh oh, and when I grow up
                          No matter what life brings
                          Hashem will give me the strength I need to handle it
                          And I will walk by the lights
                          Of a thousand Friday nights
                          And the Tefillos of my mother, who always had her candles lit.

                          I think of how it hurts my mother when I’m doing wrong
                          When I do not let my good side show
                          But this week I’ve decided I will make my mother proud
                          Because how else will she know that I love her so?

                          Each mitzvah that I do will be a diamond
                          Each smile I give will be a precious stone
                          To put into the crown she seems to wear on Friday night
                          And when I am fully grown, I’ll wear a crown of my own.

                          CHORUS:
                          Oh oh, and when I grow up
                          No matter what life brings
                          Hashem will give me the strength I need to handle it
                          And I will walk by the lights
                          Of a thousand Friday nights
                          And the Tefillos of my mother, who always had her candles lit.

                          שליטה עצמית - זו הקשה שבמלאכות, ולפיכך שכרה מרובה כל כך.

                          chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • rivka 0R rivka 0

                            אשמח לקבל את השיר SHABBOS QUEEN

                            זה המילים של השיר:
                            I used to think my mother was the Shabbos Queen
                            She stands so regally with royal grace
                            And whispers to the King of the Universe, Hashem
                            From a very special place, behind her covered face.

                            I know that she’s not asking Him for diamonds
                            My noble mother doesn’t ask for gold
                            She’s asking Him to help me study all the Torah’s ways
                            And to let her eyes behold the joy as she grows old.

                            CHORUS:
                            Oh oh, and when I grow up
                            No matter what life brings
                            Hashem will give me the strength I need to handle it
                            And I will walk by the lights
                            Of a thousand Friday nights
                            And the Tefillos of my mother, who always had her candles lit.

                            My mother turns our house into a palace
                            Her wisdom and her warmth both make it so
                            She bentches licht and I can hear her tender feelings speak
                            Without any voice or words but the kiss on my cheek.

                            The Shabbos candles’ light is gentle and so soft
                            It smoothes away her forehead’s every crease
                            And suddenly the troubles of the past week disappear
                            All her fears and worries cease in this moment of peace.

                            CHORUS:
                            Oh oh, and when I grow up
                            No matter what life brings
                            Hashem will give me the strength I need to handle it
                            And I will walk by the lights
                            Of a thousand Friday nights
                            And the Tefillos of my mother, who always had her candles lit.

                            I think of how it hurts my mother when I’m doing wrong
                            When I do not let my good side show
                            But this week I’ve decided I will make my mother proud
                            Because how else will she know that I love her so?

                            Each mitzvah that I do will be a diamond
                            Each smile I give will be a precious stone
                            To put into the crown she seems to wear on Friday night
                            And when I am fully grown, I’ll wear a crown of my own.

                            CHORUS:
                            Oh oh, and when I grow up
                            No matter what life brings
                            Hashem will give me the strength I need to handle it
                            And I will walk by the lights
                            Of a thousand Friday nights
                            And the Tefillos of my mother, who always had her candles lit.

                            chagit03C מנותק
                            chagit03C מנותק
                            chagit03
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #6229

                            @rivka-0 זה של נשיםםם

                            לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                            (עדן מאירי)

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • יונתן פי מנותק
                              יונתן פי מנותק
                              יונתן פ
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #6230

                              אני מנסה כמה פעמים להוריד את השיר כבד את אביך ואמך חיים ישראל באלבום עקבות החול למי שיש להורדה אני אשמח
                              ועוד דבר מרדכי בן דוד אנא מלך מלכי המלכים למי שיש להורדה אני אשמח

                              כשאין אמונה אין תשובות!
                              כשיש אמונה אין שאלות!
                              חפץ חיים.

                              chagit03C שריושש 2 תגובות תגובה אחרונה
                              1
                              • יונתן פי יונתן פ

                                אני מנסה כמה פעמים להוריד את השיר כבד את אביך ואמך חיים ישראל באלבום עקבות החול למי שיש להורדה אני אשמח
                                ועוד דבר מרדכי בן דוד אנא מלך מלכי המלכים למי שיש להורדה אני אשמח

                                chagit03C מנותק
                                chagit03C מנותק
                                chagit03
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #6231

                                @יונתן-וקנין אמר בבקשות שירים:

                                מרדכי בן דוד אנא מלך מלכי המלכים

                                בבקשה:
                                מורדכי בין דויד - כי הדלקתי נרותי.mp3

                                לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                                (עדן מאירי)

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • יונתן פי יונתן פ

                                  אני מנסה כמה פעמים להוריד את השיר כבד את אביך ואמך חיים ישראל באלבום עקבות החול למי שיש להורדה אני אשמח
                                  ועוד דבר מרדכי בן דוד אנא מלך מלכי המלכים למי שיש להורדה אני אשמח

                                  שריושש מנותק
                                  שריושש מנותק
                                  שריוש
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #6232

                                  @יונתן-וקנין בבקשה
                                  חיים ישראל - כבד את אביך ואמך..mp3

                                  אפילו הכוכבים
                                  צריכים חשכה,
                                  כדי לזרוח.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • יונתן פי מנותק
                                    יונתן פי מנותק
                                    יונתן פ
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #6233

                                    ואוו תודה איזה מהירות תודההה

                                    כשאין אמונה אין תשובות!
                                    כשיש אמונה אין שאלות!
                                    חפץ חיים.

                                    מיוזיק בנשמהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • יונתן פי יונתן פ

                                      ואוו תודה איזה מהירות תודההה

                                      מיוזיק בנשמהמ מנותק
                                      מיוזיק בנשמהמ מנותק
                                      מיוזיק בנשמה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #6234

                                      @יונתן-וקנין יפה התחלתה לישמוע מוזיקה מיזרחית חחחחח כל הכבוד אין על המוזיקה המיזרחית תישמע את זה זה גם יפה 😃עלאי-ונתאי-צרפתי-אתם-זה-לנצח.mp3

                                      שיר היום
                                      עידן דהרי - אבא גדול.mp3

                                      יונתן פי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • מיוזיק בנשמהמ מיוזיק בנשמה

                                        @יונתן-וקנין יפה התחלתה לישמוע מוזיקה מיזרחית חחחחח כל הכבוד אין על המוזיקה המיזרחית תישמע את זה זה גם יפה 😃עלאי-ונתאי-צרפתי-אתם-זה-לנצח.mp3

                                        יונתן פי מנותק
                                        יונתן פי מנותק
                                        יונתן פ
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #6235

                                        @מיוזיק-בנשמה חחחחח האמת זה לא בשבילי זה בשביל משהו מהמשפחה, אבל לא אמרתי שמוזיקה מזרחית לא יפה אמרתי שמבחנתי חסידי יותר יפה
                                        אבל הצחקתה 😄 ותודה על השיר!!

                                        כשאין אמונה אין תשובות!
                                        כשיש אמונה אין שאלות!
                                        חפץ חיים.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • אביגיל 1א אביגיל 1

                                          אפשר את השיר: "ותערב לפניך"
                                          אני לא יודעת בדיוק של מי זה אז אשמח לכמה ביצועים
                                          ממש תודה

                                          המחבל המחופשה מנותק
                                          המחבל המחופשה מנותק
                                          המחבל המחופש
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #6236

                                          @אביגיל-1 אמר בבקשות שירים:

                                          אפשר את השיר: "ותערב לפניך"
                                          אני לא יודעת בדיוק של מי זה אז אשמח לכמה ביצועים
                                          ממש תודה

                                          ניראה לי עם זכויות יוצרים

                                          "קשה לשכוח אנשים
                                          שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול