דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. בקשות שירים
  4. בקשות שירים

בקשות שירים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר בקשות שירים
17.1k פוסטים 931 כותבים 2.1m צפיות 126 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שריושש שריוש

    @חרדים בבקשה
    גד אלבז - כבתחילה Gad elbaz - Kebatehila.mp3

    שריושש מנותק
    שריושש מנותק
    שריוש
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #6222

    @חרדיםגד אלבז - כבתחילה Gad elbaz - Kebatehila.mp3

    אפילו הכוכבים
    צריכים חשכה,
    כדי לזרוח.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • יאיר 2 0י מנותק
      יאיר 2 0י מנותק
      יאיר 2 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #6223

      אשמח לשירים של איב אנד ליר
      תודה

      טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות

      עשהאל רוזןע תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • יאיר 2 0י יאיר 2 0

        אשמח לשירים של איב אנד ליר
        תודה

        עשהאל רוזןע מנותק
        עשהאל רוזןע מנותק
        עשהאל רוזן
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #6224

        @יאיר-2-0
        הם חילונים זה בעיה

        יאיר 2 0י תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • עשהאל רוזןע עשהאל רוזן

          @יאיר-2-0
          הם חילונים זה בעיה

          יאיר 2 0י מנותק
          יאיר 2 0י מנותק
          יאיר 2 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יאיר 2 0
          #6225

          @עשהאל-רוזן לא ידעתי, תודה!
          (אין להם שום שירים שאפשר להעלות)

          טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות

          עשהאל רוזןע תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • יאיר 2 0י יאיר 2 0

            @עשהאל-רוזן לא ידעתי, תודה!
            (אין להם שום שירים שאפשר להעלות)

            עשהאל רוזןע מנותק
            עשהאל רוזןע מנותק
            עשהאל רוזן
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #6226

            @יאיר-2-0
            יש להם שיר על רבי נחמן
            אבל תשאל את @צוות-פיקוח
            אם יסכימו אני יעלה

            אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • עשהאל רוזןע עשהאל רוזן

              @יאיר-2-0
              יש להם שיר על רבי נחמן
              אבל תשאל את @צוות-פיקוח
              אם יסכימו אני יעלה

              אייצ'יתא מנותק
              אייצ'יתא מנותק
              אייצ'ית
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6227

              @עשהאל-רוזן אמר בבקשות שירים:

              @יאיר-2-0
              יש להם שיר על רבי נחמן
              אבל תשאל את @צוות-פיקוח
              אם יסכימו אני יעלה

              השיר אינו תואם את רוח האתר--

              "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
              אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • rivka 0R מנותק
                rivka 0R מנותק
                rivka 0
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #6228

                אשמח לקבל את השיר SHABBOS QUEEN

                זה המילים של השיר:
                I used to think my mother was the Shabbos Queen
                She stands so regally with royal grace
                And whispers to the King of the Universe, Hashem
                From a very special place, behind her covered face.

                I know that she’s not asking Him for diamonds
                My noble mother doesn’t ask for gold
                She’s asking Him to help me study all the Torah’s ways
                And to let her eyes behold the joy as she grows old.

                CHORUS:
                Oh oh, and when I grow up
                No matter what life brings
                Hashem will give me the strength I need to handle it
                And I will walk by the lights
                Of a thousand Friday nights
                And the Tefillos of my mother, who always had her candles lit.

                My mother turns our house into a palace
                Her wisdom and her warmth both make it so
                She bentches licht and I can hear her tender feelings speak
                Without any voice or words but the kiss on my cheek.

                The Shabbos candles’ light is gentle and so soft
                It smoothes away her forehead’s every crease
                And suddenly the troubles of the past week disappear
                All her fears and worries cease in this moment of peace.

                CHORUS:
                Oh oh, and when I grow up
                No matter what life brings
                Hashem will give me the strength I need to handle it
                And I will walk by the lights
                Of a thousand Friday nights
                And the Tefillos of my mother, who always had her candles lit.

                I think of how it hurts my mother when I’m doing wrong
                When I do not let my good side show
                But this week I’ve decided I will make my mother proud
                Because how else will she know that I love her so?

                Each mitzvah that I do will be a diamond
                Each smile I give will be a precious stone
                To put into the crown she seems to wear on Friday night
                And when I am fully grown, I’ll wear a crown of my own.

                CHORUS:
                Oh oh, and when I grow up
                No matter what life brings
                Hashem will give me the strength I need to handle it
                And I will walk by the lights
                Of a thousand Friday nights
                And the Tefillos of my mother, who always had her candles lit.

                שליטה עצמית - זו הקשה שבמלאכות, ולפיכך שכרה מרובה כל כך.

                chagit03C תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • rivka 0R rivka 0

                  אשמח לקבל את השיר SHABBOS QUEEN

                  זה המילים של השיר:
                  I used to think my mother was the Shabbos Queen
                  She stands so regally with royal grace
                  And whispers to the King of the Universe, Hashem
                  From a very special place, behind her covered face.

                  I know that she’s not asking Him for diamonds
                  My noble mother doesn’t ask for gold
                  She’s asking Him to help me study all the Torah’s ways
                  And to let her eyes behold the joy as she grows old.

                  CHORUS:
                  Oh oh, and when I grow up
                  No matter what life brings
                  Hashem will give me the strength I need to handle it
                  And I will walk by the lights
                  Of a thousand Friday nights
                  And the Tefillos of my mother, who always had her candles lit.

                  My mother turns our house into a palace
                  Her wisdom and her warmth both make it so
                  She bentches licht and I can hear her tender feelings speak
                  Without any voice or words but the kiss on my cheek.

                  The Shabbos candles’ light is gentle and so soft
                  It smoothes away her forehead’s every crease
                  And suddenly the troubles of the past week disappear
                  All her fears and worries cease in this moment of peace.

                  CHORUS:
                  Oh oh, and when I grow up
                  No matter what life brings
                  Hashem will give me the strength I need to handle it
                  And I will walk by the lights
                  Of a thousand Friday nights
                  And the Tefillos of my mother, who always had her candles lit.

                  I think of how it hurts my mother when I’m doing wrong
                  When I do not let my good side show
                  But this week I’ve decided I will make my mother proud
                  Because how else will she know that I love her so?

                  Each mitzvah that I do will be a diamond
                  Each smile I give will be a precious stone
                  To put into the crown she seems to wear on Friday night
                  And when I am fully grown, I’ll wear a crown of my own.

                  CHORUS:
                  Oh oh, and when I grow up
                  No matter what life brings
                  Hashem will give me the strength I need to handle it
                  And I will walk by the lights
                  Of a thousand Friday nights
                  And the Tefillos of my mother, who always had her candles lit.

                  chagit03C מנותק
                  chagit03C מנותק
                  chagit03
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #6229

                  @rivka-0 זה של נשיםםם

                  לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                  (עדן מאירי)

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • יונתן פי מנותק
                    יונתן פי מנותק
                    יונתן פ
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #6230

                    אני מנסה כמה פעמים להוריד את השיר כבד את אביך ואמך חיים ישראל באלבום עקבות החול למי שיש להורדה אני אשמח
                    ועוד דבר מרדכי בן דוד אנא מלך מלכי המלכים למי שיש להורדה אני אשמח

                    כשאין אמונה אין תשובות!
                    כשיש אמונה אין שאלות!
                    חפץ חיים.

                    chagit03C שריושש 2 תגובות תגובה אחרונה
                    1
                    • יונתן פי יונתן פ

                      אני מנסה כמה פעמים להוריד את השיר כבד את אביך ואמך חיים ישראל באלבום עקבות החול למי שיש להורדה אני אשמח
                      ועוד דבר מרדכי בן דוד אנא מלך מלכי המלכים למי שיש להורדה אני אשמח

                      chagit03C מנותק
                      chagit03C מנותק
                      chagit03
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #6231

                      @יונתן-וקנין אמר בבקשות שירים:

                      מרדכי בן דוד אנא מלך מלכי המלכים

                      בבקשה:
                      מורדכי בין דויד - כי הדלקתי נרותי.mp3

                      לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                      (עדן מאירי)

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • יונתן פי יונתן פ

                        אני מנסה כמה פעמים להוריד את השיר כבד את אביך ואמך חיים ישראל באלבום עקבות החול למי שיש להורדה אני אשמח
                        ועוד דבר מרדכי בן דוד אנא מלך מלכי המלכים למי שיש להורדה אני אשמח

                        שריושש מנותק
                        שריושש מנותק
                        שריוש
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #6232

                        @יונתן-וקנין בבקשה
                        חיים ישראל - כבד את אביך ואמך..mp3

                        אפילו הכוכבים
                        צריכים חשכה,
                        כדי לזרוח.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • יונתן פי מנותק
                          יונתן פי מנותק
                          יונתן פ
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #6233

                          ואוו תודה איזה מהירות תודההה

                          כשאין אמונה אין תשובות!
                          כשיש אמונה אין שאלות!
                          חפץ חיים.

                          מיוזיק בנשמהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • יונתן פי יונתן פ

                            ואוו תודה איזה מהירות תודההה

                            מיוזיק בנשמהמ מנותק
                            מיוזיק בנשמהמ מנותק
                            מיוזיק בנשמה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #6234

                            @יונתן-וקנין יפה התחלתה לישמוע מוזיקה מיזרחית חחחחח כל הכבוד אין על המוזיקה המיזרחית תישמע את זה זה גם יפה 😃עלאי-ונתאי-צרפתי-אתם-זה-לנצח.mp3

                            שיר היום
                            עידן דהרי - אבא גדול.mp3

                            יונתן פי תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • מיוזיק בנשמהמ מיוזיק בנשמה

                              @יונתן-וקנין יפה התחלתה לישמוע מוזיקה מיזרחית חחחחח כל הכבוד אין על המוזיקה המיזרחית תישמע את זה זה גם יפה 😃עלאי-ונתאי-צרפתי-אתם-זה-לנצח.mp3

                              יונתן פי מנותק
                              יונתן פי מנותק
                              יונתן פ
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #6235

                              @מיוזיק-בנשמה חחחחח האמת זה לא בשבילי זה בשביל משהו מהמשפחה, אבל לא אמרתי שמוזיקה מזרחית לא יפה אמרתי שמבחנתי חסידי יותר יפה
                              אבל הצחקתה 😄 ותודה על השיר!!

                              כשאין אמונה אין תשובות!
                              כשיש אמונה אין שאלות!
                              חפץ חיים.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אביגיל 1א אביגיל 1

                                אפשר את השיר: "ותערב לפניך"
                                אני לא יודעת בדיוק של מי זה אז אשמח לכמה ביצועים
                                ממש תודה

                                המחבל המחופשה מנותק
                                המחבל המחופשה מנותק
                                המחבל המחופש
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #6236

                                @אביגיל-1 אמר בבקשות שירים:

                                אפשר את השיר: "ותערב לפניך"
                                אני לא יודעת בדיוק של מי זה אז אשמח לכמה ביצועים
                                ממש תודה

                                ניראה לי עם זכויות יוצרים

                                "קשה לשכוח אנשים
                                שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • צ מנותק
                                  צ מנותק
                                  צורי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #6237

                                  שלום!!!
                                  מישהו יכול להשיג לי את השיר 'אין ערוך לך' של שימי אנגל/ענגל.
                                  זה דחוף לי.

                                  אמונה פירושו לראות את האור בלב שלך,
                                  בזמן שכל מה שעיניך רואות זה חושך!!!

                                  chagit03C יונתן פי 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • צ צורי

                                    שלום!!!
                                    מישהו יכול להשיג לי את השיר 'אין ערוך לך' של שימי אנגל/ענגל.
                                    זה דחוף לי.

                                    chagit03C מנותק
                                    chagit03C מנותק
                                    chagit03
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #6238

                                    @צורי לא מצאתי שיר כזה

                                    לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                                    (עדן מאירי)

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • צ צורי

                                      שלום!!!
                                      מישהו יכול להשיג לי את השיר 'אין ערוך לך' של שימי אנגל/ענגל.
                                      זה דחוף לי.

                                      יונתן פי מנותק
                                      יונתן פי מנותק
                                      יונתן פ
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #6239

                                      @צורי דוקא שלו ? כי מצאתי של אחרים אם זה יעזור לך!

                                      כשאין אמונה אין תשובות!
                                      כשיש אמונה אין שאלות!
                                      חפץ חיים.

                                      צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • יונתן פי יונתן פ

                                        @צורי דוקא שלו ? כי מצאתי של אחרים אם זה יעזור לך!

                                        צ מנותק
                                        צ מנותק
                                        צורי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #6240

                                        @יונתן-וקנין
                                        כן אני מחפש דווקא שלו
                                        וזה ממש יעזור לי

                                        אמונה פירושו לראות את האור בלב שלך,
                                        בזמן שכל מה שעיניך רואות זה חושך!!!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • צ מנותק
                                          צ מנותק
                                          צורי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #6241

                                          תודה רבה לכולם מצאתי את השיר

                                          אמונה פירושו לראות את האור בלב שלך,
                                          בזמן שכל מה שעיניך רואות זה חושך!!!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול