דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 786.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שירליש מנותק
    שירליש מנותק
    שירלי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1026

    הסתובבתי סביב הזנב
    ידעתי שבאיזה שהוא שלב
    בסוף אבכה על החלב
    אמרתי- אני מבינה
    הכל בסדר, מאמינה
    אבל בלב ריקנות
    וזה מציק בעקשנות
    אז ברחתי שעה שעתיים
    לא העזתי להסתכל לפחד בעניים
    התכחשתי לרגשות כואבים
    הדחקתי הכל בפנים
    עד שהסכמתי להיות אמיצה
    ולהודות חרישית:
    אני אנושית
    אפילו שיותר קל לי להרגיש חזקה
    להשתיק כל פעם את הצעקה
    ולהתעלם מהזעקה
    אפילו שקשה לי לחשוף את הלב
    לשפוך את הכאב
    לספר מה שקשה לבורא עולם
    לקבל ממנו חבישה לפצעים כולם
    להפסיק להצטעצע בפניו
    להעמיד פנים שאני מסתדרת בלעדיו.

    אז לא, אבא. לא עוד.
    אני כן צריכה אותך
    לא יכולה בלעדיך
    מסכימה להרגיש ילדה שלך
    להתרפק על החיבוק שלך
    להפסיק לנסות להסתדר בעצמי
    ולהבין שהכאב הוא לגיטימי
    בסוף הסכמתי להיות אני
    בדיוק כמו שאני
    בלי מסכות
    בלי הצטעצעויות
    בסוף הבנתי
    שאולי אני לא גיבורה כמו שחשבתי
    אבל אני גם לא רוצה!
    לא רוצה להסתדר לבד
    טוב לי להשען עליך
    להרגיש ילדה שלך
    סוף סוף לא צריכה להסתתר
    לא צריכה לשקר
    יכולה להסיר את הלבוש
    להרגיש בן אנוש
    ולתת לך את פצעי לחבוש

    יצא לי קצת מבולבל, מקווה שתבינו את מה שרציתי להעביר...

    הדבר היחיד בעולם שיותר כיף מלקום בבוקר מוקדם ולצפות בזריחה
    זה - להמשיך לישון...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    12
    • רבקהר מנותק
      רבקהר מנותק
      רבקה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
      #1027

      חיי על בלימה, בורח

      יושב הוא על צלע ההר,
      צופה בסופה שמתחוללת.
      תחתיו העם נראה נמהר,
      הארץ עוד רגע מתהפכת.

      הוא הספיק לברוח, באומץ,
      טיפס, נחוש, במעלה הפסגה.
      יידע הוא כי יישארו שם קומץ,
      שיינצלו רק הם מן המהפכה.

      לפתע מביט סביבו, מופתע.
      הכל עומד על מקומו, כבתחילה.
      לא מלחמה, אפילו לא סערה,
      הארץ נותרה תחתיו שלווה.

      המהפכה היא בליבך, ילדון,
      נאלצת במהרה רגלך לכתת.
      ברחת אתה, מקת הכידון,
      שהציבו אל מולך 'אנשיי האמת'.

      אז אני אשאר כאן, בקצה,
      כי בין כך או כך אבדו עליי חיי.
      טעויות ששגיתי עלו לבורא, 
      אך לא האמנתם לדמעותיי.

      אבל יש את ההוא, המלאך,
      שתמיד חייך בהבנה, חמימות.
      את ליבו העניק לי בתום כאח,
      בלי תנאים של 'חוקי ההסתדרות'.

      ואיתו אני עוד רוצה לדבר,
      לא חפץ לצערו אפילו בשגגה.
      לספר לו עד כמה שהיה לחבר,
      אמין כל כך, מציל בעת צרה.

      אז אוותר עלייך פסגה,
      כי ישנו אחד שמצפה לי.
      אל תחכי לי, בבקשה,
      כי לברוח שוב -
      לעולם הוא לא ייתן לי.


      מוקדש לאלה שמתייחסים גם למי שנראה קצת 'פחות' ולא [?] יודעים כי מצילים עולם ומלואו.
      כל המציל נפש אחת מישראל - כאילו קיים עולם מלא. ואת זה לא אני המצאתי;)💕

      ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      12
      • margalitM מנותק
        margalitM מנותק
        margalit
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי margalit
        #1028

        לקח לי זמן לקבל אומץ לפרסם פה שירים שלי
        והפידבק שקיבלתי נתנו לי אומץ לפרסם גם שירים שלא דמיינתי שאני אעיז...
        אז תודה..


        תהיה חזק
        תזכור שאותך אנחנו צריכים
        תחשוב עלינו
        עליי ועל כל האחים
        תהיה בטוח
        שלרגע אנחנו לא שוכחים
        שאתה אתנו
        גם אם עכשיו את זה אנו לא רואים
        תשמור עלינו
        בחוזק שלך נהיה מוגנים
        אל תישבר
        זה ישמור אותנו הכי חזקים
        אוהבים אותך
        מתגעגעים ולך כל כך מחכים

        סולמות
        מגביהים את הקול שלך

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        13
        • EtiE מנותק
          EtiE מנותק
          Eti
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
          #1029

          רוקדת לפי הקצב,
          זורמת עם המנגינה.
          מרוכזת, שוכחת מהעצב
          וקצת מרגישה שונה.

          מתופפת על החלון,
          ומסביב כולם משתאים,
          מסבירים שהיה כישלון,
          ואני יודעת שזה לא התאים.

          כי יש לי מנגינה אחרת
          שהיא הכי נכונה בשבילי
          יכול להיות שהדרך הזו עוזרת
          אבל היא פשוט לא שייכת לי.

          לפעמים יש לנו כל מיני רצונות וציפיות שנכזבות..... וזה קשה......
          אבל מה שלא קיבלנו - פשוט לא שייך לנו---
          ומחכה לנו בעז"ה משו יותר טוב 😍
          קיצוווווור.......

          אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          8
          • ק מנותק
            ק מנותק
            קוקו
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1030

            השיר מוקדש לכל המתמודדים והמתמודדות שיצלחו את כל הנסיונות בחיים.
            ותמיד יזכרו שיש שם אבא שמחכה ונשמה שרוצה ועולם שתמיד יהיה יותר מחבק אחרי.

            נשמה שלי תדעי
            כי מאחורי אלף מסכים מסנוורים
            כשאת שם בועטת וצועקת מבפנים
            מול עולם שונא ואכזר
            כשתו לתו נשזר
            ואת שם צועקת ובועטת מבפנים
            לעולם תדעי שאת שלי

            נשמה שלי תדעי
            כי לכל ניסיון שאני צולח בהצלחה
            יש עוד מאות מעבר לפינה
            לא מבטיח שבכולם אתמודד
            אבל תמיד תמיד אני לא בודד
            כי את שם צועקת ובועטת מבפנים
            כן, נשמה שלי

            נשמה שלי תדעי
            כי כשהרוח נושבת בתקווה
            ואנו חושבים הנה באה השעה
            ושוב פעם עוד נסיון
            שוב לנסות לא לצאת עני ואביון
            כל כולי אהבה לך, גאה בך.
            שלי, לגמרי, נשמה שלי

            נשמתי האהובה תדעי לתמיד כי לא לעולם חוסן,
            לפעמים גם לכלב טוב צריך רסן
            אלוקים שלח אותנן למלא תפקיד
            אותך, נשמה, בידנו הפקיד
            לשמור עלייך נקייה נוטפת מור
            לשלוח ידינו מעבר לחור
            להביט ולומר זה דודי וזה רעי
            בנות ירושלים עטרת תפארתי
            ותקוותי שתמיד תוכלי להתגאות בי
            נשמה יקרה שלי, נשמה שלי

            נשמה שלי תדעי
            כי בזמנים הקשים, כשהעולם חונק
            מסתכל למעלה וצועק
            הים סוער גלים מתנפצים
            אל מול עיני הכלות, ליבי נשבר לרסיסים
            אבל תמיד בתוך תוכי את שם
            אוהבת מלטפת ומזכירה לי
            שאת שלי נשמה יקרה

            נשמה אהובה
            אין צדיק בארץ אשר לא יחטא
            אין צדיק אשר עשה רק טוב בלי רע
            אין בנמצא אדם מושלם
            אדם תמיד בחייו נלחם
            נסיון אחרי נסיון עובר לטוב לרע
            אבל תמיד את שם גם באפילה
            נשמה אהובה שלי

            ויש לי בקשה אחת אהובה שלי

            שתמיד תאהבי אותי כמו שאני אותך
            שתמיד תזכרי אותי כמו אח לאח
            תמליצי טוב גם כשקשה לי
            כי אחרי הכל חושלתי וצלחתי
            וגם אם נפלתי הרעיון הוא לחזור
            לקום ןליפול אמץ לאזור
            ותמיד תזכרי

            שאת שלי נשמה שלי

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            12
            • נשרנ מנותק
              נשרנ מנותק
              נשר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1031

              מרגיש דפוק
              בידי אזוק
              אין בי כוח
              רוצה לשכוח

              מיואש כולי כואב
              וליבי דואב
              שותת דם
              לא רוצה עוד אף פעם

              דומע
              רוצה לבכות
              גווע
              והרגשות צפות

              אבל יש אור בקצה המנהרה
              ואולי תצוץ שוב תקווה
              נתחיל מחדש הכל
              כי גם אני כל יכול

              על תבקש מאלוקים חיים קלים-
              בקש להתמודד עם הקשיים

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              5
              • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                חסידייה אוטנטיתח מנותק
                חסידייה אוטנטית
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1032

                העולם יפה, וורוד,
                שמיים בהירים, מלאי הוד,
                הכל כך מתהלכים בכבוד,

                למדתי כבר
                שלא כל הנוצץ-זהב
                בועטים בי כבפרח בר
                כל טיפת אהבה בולעת ברעב,

                רוצה לפרוח
                מהמציאות להפסיק לברוח
                מדמיינת עצמי כמטאור
                מפיץ רק אור,

                לפתוח בחיים חדשים,
                להראות לכל אותם אנשים,
                שעל אף הבעיטות שבעטו
                להשפיל ולדחוק להטו,

                ששמי יטהר בעולם
                אוכל לצעוד בראש מורם
                את האמת יראו כולם

                כי אבא שלי הוא מלך העולם----

                עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                7
                • מוכשרת עלמ מנותק
                  מוכשרת עלמ מנותק
                  מוכשרת על
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                  #1033

                  מה מחכה לי?!

                  שיר שחברה שלי כתבה ומאוד אהבתי. ביקשתי ממנה לפרסם!
                  תגידו מה דעתכם.


                  מלאת אמונה
                  גדושת כאב
                  מבפנים שלמה
                  געגוע צורב

                  בלבול גדול
                  איפה השכל
                  בלגן בראש
                  ומה אם הרגש

                  חשבתי שמצאתי
                  ראיתי את הסוף
                  בדמיוני כבר רציתי
                  את היהלום לאסוף

                  האור בקצה
                  בעוצמה נצנץ
                  חיוך מרוצה
                  העיז לבצבץ

                  קולטת שאני קטנה
                  לא מבינה באנשים
                  מתעקשת על האבחנה
                  מחוסר יכולת להגשים

                  קולטת מה מחכה לי ביושר
                  אם זה נקרא מעט
                  מוצפת עד גדות באושר
                  מלדמיין מה שממתין בלאט...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  7
                  • איזה קטעא מנותק
                    איזה קטעא מנותק
                    איזה קטע
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                    #1034

                    יש לה סיכוי?

                    הדמעות נוטפות
                    על לחי חיוורת
                    אין לה תקוות
                    מרגישה ילדה כושלת

                    ביטחונה העצמי
                    בירידה תלולה
                    אין לה ביטוי אישי
                    וגם אין לה לזה שום ציפיה

                    יושבת בכיתה בוהה במורה
                    עצובה על שנולדה
                    לא מאמינה שיש לה סיכוי
                    חושבת רק על הכישלון הצפוי

                    היא לא אוהבת ללכת לכיתה
                    וכשהולכת בלית ברירה
                    יושבת ומחכה רק לסיום היום
                    בכל הפסקה מרגישה איום

                    עד שהשינוי הגיע
                    נחוש ומפתיע
                    היא לא יכלה לסבול
                    והחליטה לעמול

                    היא הפסיקה להזניח
                    למדה את עצמה להכריח
                    להצטרף למשחקים, לדבר עם חברות
                    הכריחה את עצמה להשתנות

                    השינוי עבד בבום
                    אבל גם נעלם ונשכח
                    הוא נשאר זיכרון עמום
                    והיא בכתה כל כך

                    המצב החברתי שלה
                    כבר לא כמו שהיה
                    היא התחילה להשתנות
                    פתאום היא באמת התחילה לחיות!

                    והיא רק רוצה
                    שהוא יחזור ויעזור
                    הוא היה כל כך נפלא...
                    והמצב חזר להיות נורא.

                    אז היא מנסה להתקיים
                    משאריות שנותרו מהשינוי
                    אבל העתיד מאיים
                    והיא מתפללת לסוף הריפוי

                    יש שני סוגי מוזיקה-
                    מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                    תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • נשרנ מנותק
                      נשרנ מנותק
                      נשר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1035

                      זריחה

                      מרגיש נופל
                      מחפש את הקרן שבוקעת
                      בים האפל

                      אבל זוכר טוב
                      שבכל יום שמגיע
                      לאחר שמחשיך הרחוב
                      תזרח השמש ברקיע

                      רוצה להתקרב אליך
                      לקבל קצת כוח
                      להסתופף בצילך
                      להרגיש בטוח

                      תן לי מעט אור
                      בחושך, באפלה
                      גרש את השחור
                      והבא את הגאולה

                      על תבקש מאלוקים חיים קלים-
                      בקש להתמודד עם הקשיים

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      7
                      • ק מנותק
                        ק מנותק
                        קוקו
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי קוקו
                        #1036

                        לא סתם זה נכתב בשלש לפנות בוקר עם נדנודי שינה
                        היתיי נותן לזה גרוע מינוס אבל הייתי חייב לשחרר קצת
                        אז הנה התוצאה לפניכם😴

                        אני רוצה לעשות רצונך השלם
                        להישאר ולא להיעלם
                        לעבור את הגל גם כשמולי ים
                        לגלות את אורך לגלות שאתה קיים

                        בלי מחצות שמסתירות מלראתך
                        בלי שלוחים שיהיו במקומך
                        לעמוד מולך ולהגיד באתי
                        לא לחשוב איך חייתי

                        רצוני האמיתי מסתתר אי שם
                        רצוני לאהבה תתורגם
                        אהבה שאין לה סוף
                        לא כמו הים שנגמר בחוף

                        אבל בינתיים עומד נכלם
                        עומד מבויש מלך העולם
                        רצון שהתנפץ לרסיסים
                        רצון שהתפזר לחליקים

                        כחלום שהתממש בחלקו
                        בחצי הריק שלו
                        כבלון שהוציאו את האוויר
                        תרשמו עלי מאד שביר

                        אבל תזכרו כולם את רצוני בתחילה
                        גם בזמנים קשים במחילה..
                        כי בסופו של דבר לזה אחזור
                        אחרי שעוד כמה גלים אעבור.

                        קרדיט ל@מוכשרת-על (אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.🙂

                        על המשפט האחרון

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        9
                        • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                          חסידייה אוטנטיתח מנותק
                          חסידייה אוטנטית
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                          #1037

                          החלפתי משקפיים
                          כי כבר שרפו לי העיניים
                          הדבר היחיד ששכן שם היה רק מים

                          התמכרתי לרחמים עצמיים
                          לא הבנתי למה כולם אליי אצבע מפנים
                          ואלו, רק נדו בראשם-השינוי צריך לבוא מבפנים
                          ואני טמנתי ת'ראש בכרית לא רוצה ת'אמת בפנים

                          וזהו! נמאס לי לראות שחור
                          כל החיים ליהות תקועה בחור
                          תמיד חלמתי ורציתי אור
                          לא רציתי להבין שאני רק צריכה לבחור

                          פתאום ראיתי ת'יופי בחיים
                          גיליתי שהעולם מלא בצבעים
                          וסתם הרסתי לעצמי ת'חיים

                          עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                          מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          10
                          • נשרנ מנותק
                            נשרנ מנותק
                            נשר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1038

                            כמו פרח שגודל
                            לא עוצר ולא נובל
                            רץ לא מסתכל
                            והכל הוא מקבל

                            ממשיך הוא לנסות
                            גם כשהכל נראה אבוד
                            להניע עולמות
                            גם כשהמצב ירוד

                            כי הוא יודע
                            וגם שומע
                            בסוף הכל יגמר
                            ויסתדר
                            אחרי ענן תבוא השמש
                            אחרי החושך יבוא האור
                            ואז הכל יגמר
                            וגם זה יעבור

                            על תבקש מאלוקים חיים קלים-
                            בקש להתמודד עם הקשיים

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            7
                            • מישהי רגשניתמ מנותק
                              מישהי רגשניתמ מנותק
                              מישהי רגשנית
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי רגשנית
                              #1039

                              צעקה שקטה
                              קורעת הדממה
                              מתוך החשיכה
                              מזנקת ומאירה

                              זעקה אמיתית
                              בלב הישימון
                              אמירה של יהודי
                              שנתקע בלי פיתרון

                              הקניבלים
                              כמעט לידו נמצאים
                              חיות טורפות
                              מתקרבות, נוהמות.

                              הוא לבד
                              בדד
                              אין מי שיעזור
                              ולא מי שיביא מזור

                              כולו מסוחרר
                              איבד את המחר
                              עסוק בלקדוח
                              לא מצליח לנוח

                              שאגות מפחידות
                              צרחות פראיות
                              בתוך הראש דופקים פטישים
                              בצרה הוא זועק אל הממרומים

                              "שמע ישראל"
                              הוא מתבלבל
                              זה היה הוא שזעק?
                              הוא, שמבית אבא כל כך רחק?
                              "השם אלוקינו השם אחד!"
                              כן, זה הוא, האתאיסט
                              הוא זעק! אין עוד אף אחד!

                              השם אם רק תוציא אותי
                              אני אאמין בך באמונה שלימה!
                              השם בבקשה תגאל אותי!
                              אני תקוע בארץ עוינת וזרה!

                              ולפתע,ניצוץ אור מבליח במוחו
                              מחליט לפסוע לאורו
                              הולך לאורך דרך לא ברורה
                              תוהה אם הוא סתם עושה ההליכה

                              הכל שמם, אין אות חיים
                              הוא מפחד שילך ישר לקניבלים
                              אבל אין שום תועלת בלהיתקע
                              אז הוא ממשיך ללכת, על אף החשיכה.

                              ואז הוא מגלה סימן חיים
                              כביש, יש פה אנשים!
                              הוא הולך בצידו נזהר מבורות
                              ובסוף הדרך מגיע לעיר החלומות

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              5
                              • ילד חוכםי מנותק
                                ילד חוכםי מנותק
                                ילד חוכם
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1040

                                שיר שנכתב לאחר מאורע משמח מאוד:

                                זה לא חלום, זה קרה היום.
                                זה שווה מליון, אי אפשר שלא לצהול.

                                כמה חיכינו והנא זה בא
                                ברוך השם זה קרה!

                                למה כמה היה נורא
                                עכשיו אנו מצרה - לרווחה

                                כמה התפללנו והנה זכינו
                                הנה הנה התבטלה הגזירה

                                כמה כמה שמחה ואורה
                                היום היום משעבוד לגאולה!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • margalitM מנותק
                                  margalitM מנותק
                                  margalit
                                  משתמש מומחה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1041

                                  שיר שכתבתי על מקרה מאוד ספציפי
                                  אבל אני חושבת שהוא יכול להתחבר להרבה מאוד חויות...


                                  קשה עכשיו לשמוח
                                  קשה לשכוח את כל מה שקרה
                                  אולי זה רק זמני...
                                  למה זאת אני? למה אני בוכה?
                                  מחכה שהכל יעבור
                                  זה בור! איך נכנסתי אליו?
                                  אני יודעת שהוא שם
                                  בטוח הוא רשם וזוכר לחזור
                                  אז למה שוב אני בוכה?
                                  למה רק אני זוכה לכל כך הרבה דמעות

                                  סולמות
                                  מגביהים את הקול שלך

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  10
                                  • נשרנ מנותק
                                    נשרנ מנותק
                                    נשר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי נשר
                                    #1042

                                    תחיה!

                                    רק שחור הוא רואה
                                    כמים שאין להם סוף
                                    בבכי הוא גועה
                                    מה יהיה הסוף

                                    תרגע מהר אדם ניפגש מחר
                                    ואז תראה שהכל הסתדר
                                    תחשוב שרק בך אבא הגדול בחר
                                    להיות לו לבן להיכנס לחדר

                                    זה לא כזה קשה לראות וורוד תמיד
                                    להיות רק בשמחה זו לא עוד מטלה
                                    תבין שאת העולם כולו רק אתה מעמיד
                                    גם אם נפלת תמיד תוכל להתחיל מהתחלה

                                    על תבקש מאלוקים חיים קלים-
                                    בקש להתמודד עם הקשיים

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    4
                                    • מישהי רגשניתמ מנותק
                                      מישהי רגשניתמ מנותק
                                      מישהי רגשנית
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1043

                                      שהחינו
                                      וקימנו
                                      והגיענו
                                      שהצלחנו
                                      ועברנו
                                      ונשארנו
                                      למרות סבלנו
                                      על אף קשיינו
                                      שרדנו
                                      ולבסוף אמרנו
                                      שהחינו

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      4
                                      • זברהז מנותק
                                        זברהז מנותק
                                        זברה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1044

                                        על הקצה---

                                        על הקצה,
                                        בין ארמון לתהום.
                                        רוצה, לא רוצה,
                                        זה בא לי פתאום.

                                        על הקצה,
                                        נפערו שם סדקים.
                                        מחפש, לא מוצא,
                                        ענף אחד עם פרחים.

                                        על הקצה,
                                        מתנדנד כבר שנים.
                                        מנסה, מרצה,
                                        פוצע שוב את הפנים.

                                        על הקצה,
                                        ביד חוט שנקרע.
                                        נכנס ויוצא,
                                        מהטוב אל הרע...

                                        . . . . . . .

                                        שם אני עומד, מגרד את הגבול.
                                        מתרחק מתנתק.
                                        מתחבר לבלבול.
                                        שם אני עומד, מול תהום, כבול.
                                        עם פחד משתק.
                                        מחכה שיבוא מבול...

                                        אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                                        אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        16
                                        • נשרנ מנותק
                                          נשרנ מנותק
                                          נשר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1045

                                          חשבתי שאני יכול
                                          חשבתי שאני מוצלח
                                          לרגע לא חשבתי לעמול
                                          בסוף יצאתי מצוברח.

                                          ניסיתי והשקעתי
                                          אך לשווא - התאכזבתי.
                                          אמנם ציון טוב ראיתי
                                          את המכה - כבר חזיתי.

                                          כי לרגע שכחתי,
                                          לרגע חשבתי,
                                          שאולי אני יכול.
                                          אולי אצליח אם אעמול.

                                          אך להתפלל - לא זכרתי,
                                          לא ראיתי - ניסיתי,
                                          שכחתי להתפלל ולהודות,
                                          לקב"ה קל ההודאות.

                                          על תבקש מאלוקים חיים קלים-
                                          בקש להתמודד עם הקשיים

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          7

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול