דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 786.6k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • איזה קטעא מנותק
    איזה קטעא מנותק
    איזה קטע
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
    #1034

    יש לה סיכוי?

    הדמעות נוטפות
    על לחי חיוורת
    אין לה תקוות
    מרגישה ילדה כושלת

    ביטחונה העצמי
    בירידה תלולה
    אין לה ביטוי אישי
    וגם אין לה לזה שום ציפיה

    יושבת בכיתה בוהה במורה
    עצובה על שנולדה
    לא מאמינה שיש לה סיכוי
    חושבת רק על הכישלון הצפוי

    היא לא אוהבת ללכת לכיתה
    וכשהולכת בלית ברירה
    יושבת ומחכה רק לסיום היום
    בכל הפסקה מרגישה איום

    עד שהשינוי הגיע
    נחוש ומפתיע
    היא לא יכלה לסבול
    והחליטה לעמול

    היא הפסיקה להזניח
    למדה את עצמה להכריח
    להצטרף למשחקים, לדבר עם חברות
    הכריחה את עצמה להשתנות

    השינוי עבד בבום
    אבל גם נעלם ונשכח
    הוא נשאר זיכרון עמום
    והיא בכתה כל כך

    המצב החברתי שלה
    כבר לא כמו שהיה
    היא התחילה להשתנות
    פתאום היא באמת התחילה לחיות!

    והיא רק רוצה
    שהוא יחזור ויעזור
    הוא היה כל כך נפלא...
    והמצב חזר להיות נורא.

    אז היא מנסה להתקיים
    משאריות שנותרו מהשינוי
    אבל העתיד מאיים
    והיא מתפללת לסוף הריפוי

    יש שני סוגי מוזיקה-
    מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
    תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • נשרנ מנותק
      נשרנ מנותק
      נשר
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1035

      זריחה

      מרגיש נופל
      מחפש את הקרן שבוקעת
      בים האפל

      אבל זוכר טוב
      שבכל יום שמגיע
      לאחר שמחשיך הרחוב
      תזרח השמש ברקיע

      רוצה להתקרב אליך
      לקבל קצת כוח
      להסתופף בצילך
      להרגיש בטוח

      תן לי מעט אור
      בחושך, באפלה
      גרש את השחור
      והבא את הגאולה

      על תבקש מאלוקים חיים קלים-
      בקש להתמודד עם הקשיים

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      7
      • ק מנותק
        ק מנותק
        קוקו
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי קוקו
        #1036

        לא סתם זה נכתב בשלש לפנות בוקר עם נדנודי שינה
        היתיי נותן לזה גרוע מינוס אבל הייתי חייב לשחרר קצת
        אז הנה התוצאה לפניכם😴

        אני רוצה לעשות רצונך השלם
        להישאר ולא להיעלם
        לעבור את הגל גם כשמולי ים
        לגלות את אורך לגלות שאתה קיים

        בלי מחצות שמסתירות מלראתך
        בלי שלוחים שיהיו במקומך
        לעמוד מולך ולהגיד באתי
        לא לחשוב איך חייתי

        רצוני האמיתי מסתתר אי שם
        רצוני לאהבה תתורגם
        אהבה שאין לה סוף
        לא כמו הים שנגמר בחוף

        אבל בינתיים עומד נכלם
        עומד מבויש מלך העולם
        רצון שהתנפץ לרסיסים
        רצון שהתפזר לחליקים

        כחלום שהתממש בחלקו
        בחצי הריק שלו
        כבלון שהוציאו את האוויר
        תרשמו עלי מאד שביר

        אבל תזכרו כולם את רצוני בתחילה
        גם בזמנים קשים במחילה..
        כי בסופו של דבר לזה אחזור
        אחרי שעוד כמה גלים אעבור.

        קרדיט ל@מוכשרת-על (אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.🙂

        על המשפט האחרון

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        9
        • חסידייה אוטנטיתח מנותק
          חסידייה אוטנטיתח מנותק
          חסידייה אוטנטית
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
          #1037

          החלפתי משקפיים
          כי כבר שרפו לי העיניים
          הדבר היחיד ששכן שם היה רק מים

          התמכרתי לרחמים עצמיים
          לא הבנתי למה כולם אליי אצבע מפנים
          ואלו, רק נדו בראשם-השינוי צריך לבוא מבפנים
          ואני טמנתי ת'ראש בכרית לא רוצה ת'אמת בפנים

          וזהו! נמאס לי לראות שחור
          כל החיים ליהות תקועה בחור
          תמיד חלמתי ורציתי אור
          לא רציתי להבין שאני רק צריכה לבחור

          פתאום ראיתי ת'יופי בחיים
          גיליתי שהעולם מלא בצבעים
          וסתם הרסתי לעצמי ת'חיים

          עדיף להיות בודד עם האמת שלך
          מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          10
          • נשרנ מנותק
            נשרנ מנותק
            נשר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1038

            כמו פרח שגודל
            לא עוצר ולא נובל
            רץ לא מסתכל
            והכל הוא מקבל

            ממשיך הוא לנסות
            גם כשהכל נראה אבוד
            להניע עולמות
            גם כשהמצב ירוד

            כי הוא יודע
            וגם שומע
            בסוף הכל יגמר
            ויסתדר
            אחרי ענן תבוא השמש
            אחרי החושך יבוא האור
            ואז הכל יגמר
            וגם זה יעבור

            על תבקש מאלוקים חיים קלים-
            בקש להתמודד עם הקשיים

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • מישהי רגשניתמ מנותק
              מישהי רגשניתמ מנותק
              מישהי רגשנית
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי רגשנית
              #1039

              צעקה שקטה
              קורעת הדממה
              מתוך החשיכה
              מזנקת ומאירה

              זעקה אמיתית
              בלב הישימון
              אמירה של יהודי
              שנתקע בלי פיתרון

              הקניבלים
              כמעט לידו נמצאים
              חיות טורפות
              מתקרבות, נוהמות.

              הוא לבד
              בדד
              אין מי שיעזור
              ולא מי שיביא מזור

              כולו מסוחרר
              איבד את המחר
              עסוק בלקדוח
              לא מצליח לנוח

              שאגות מפחידות
              צרחות פראיות
              בתוך הראש דופקים פטישים
              בצרה הוא זועק אל הממרומים

              "שמע ישראל"
              הוא מתבלבל
              זה היה הוא שזעק?
              הוא, שמבית אבא כל כך רחק?
              "השם אלוקינו השם אחד!"
              כן, זה הוא, האתאיסט
              הוא זעק! אין עוד אף אחד!

              השם אם רק תוציא אותי
              אני אאמין בך באמונה שלימה!
              השם בבקשה תגאל אותי!
              אני תקוע בארץ עוינת וזרה!

              ולפתע,ניצוץ אור מבליח במוחו
              מחליט לפסוע לאורו
              הולך לאורך דרך לא ברורה
              תוהה אם הוא סתם עושה ההליכה

              הכל שמם, אין אות חיים
              הוא מפחד שילך ישר לקניבלים
              אבל אין שום תועלת בלהיתקע
              אז הוא ממשיך ללכת, על אף החשיכה.

              ואז הוא מגלה סימן חיים
              כביש, יש פה אנשים!
              הוא הולך בצידו נזהר מבורות
              ובסוף הדרך מגיע לעיר החלומות

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              5
              • ילד חוכםי מנותק
                ילד חוכםי מנותק
                ילד חוכם
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1040

                שיר שנכתב לאחר מאורע משמח מאוד:

                זה לא חלום, זה קרה היום.
                זה שווה מליון, אי אפשר שלא לצהול.

                כמה חיכינו והנא זה בא
                ברוך השם זה קרה!

                למה כמה היה נורא
                עכשיו אנו מצרה - לרווחה

                כמה התפללנו והנה זכינו
                הנה הנה התבטלה הגזירה

                כמה כמה שמחה ואורה
                היום היום משעבוד לגאולה!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                6
                • margalitM מנותק
                  margalitM מנותק
                  margalit
                  משתמש מומחה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1041

                  שיר שכתבתי על מקרה מאוד ספציפי
                  אבל אני חושבת שהוא יכול להתחבר להרבה מאוד חויות...


                  קשה עכשיו לשמוח
                  קשה לשכוח את כל מה שקרה
                  אולי זה רק זמני...
                  למה זאת אני? למה אני בוכה?
                  מחכה שהכל יעבור
                  זה בור! איך נכנסתי אליו?
                  אני יודעת שהוא שם
                  בטוח הוא רשם וזוכר לחזור
                  אז למה שוב אני בוכה?
                  למה רק אני זוכה לכל כך הרבה דמעות

                  סולמות
                  מגביהים את הקול שלך

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  10
                  • נשרנ מנותק
                    נשרנ מנותק
                    נשר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי נשר
                    #1042

                    תחיה!

                    רק שחור הוא רואה
                    כמים שאין להם סוף
                    בבכי הוא גועה
                    מה יהיה הסוף

                    תרגע מהר אדם ניפגש מחר
                    ואז תראה שהכל הסתדר
                    תחשוב שרק בך אבא הגדול בחר
                    להיות לו לבן להיכנס לחדר

                    זה לא כזה קשה לראות וורוד תמיד
                    להיות רק בשמחה זו לא עוד מטלה
                    תבין שאת העולם כולו רק אתה מעמיד
                    גם אם נפלת תמיד תוכל להתחיל מהתחלה

                    על תבקש מאלוקים חיים קלים-
                    בקש להתמודד עם הקשיים

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    4
                    • מישהי רגשניתמ מנותק
                      מישהי רגשניתמ מנותק
                      מישהי רגשנית
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1043

                      שהחינו
                      וקימנו
                      והגיענו
                      שהצלחנו
                      ועברנו
                      ונשארנו
                      למרות סבלנו
                      על אף קשיינו
                      שרדנו
                      ולבסוף אמרנו
                      שהחינו

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • זברהז מנותק
                        זברהז מנותק
                        זברה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1044

                        על הקצה---

                        על הקצה,
                        בין ארמון לתהום.
                        רוצה, לא רוצה,
                        זה בא לי פתאום.

                        על הקצה,
                        נפערו שם סדקים.
                        מחפש, לא מוצא,
                        ענף אחד עם פרחים.

                        על הקצה,
                        מתנדנד כבר שנים.
                        מנסה, מרצה,
                        פוצע שוב את הפנים.

                        על הקצה,
                        ביד חוט שנקרע.
                        נכנס ויוצא,
                        מהטוב אל הרע...

                        . . . . . . .

                        שם אני עומד, מגרד את הגבול.
                        מתרחק מתנתק.
                        מתחבר לבלבול.
                        שם אני עומד, מול תהום, כבול.
                        עם פחד משתק.
                        מחכה שיבוא מבול...

                        אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                        אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        16
                        • נשרנ מנותק
                          נשרנ מנותק
                          נשר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1045

                          חשבתי שאני יכול
                          חשבתי שאני מוצלח
                          לרגע לא חשבתי לעמול
                          בסוף יצאתי מצוברח.

                          ניסיתי והשקעתי
                          אך לשווא - התאכזבתי.
                          אמנם ציון טוב ראיתי
                          את המכה - כבר חזיתי.

                          כי לרגע שכחתי,
                          לרגע חשבתי,
                          שאולי אני יכול.
                          אולי אצליח אם אעמול.

                          אך להתפלל - לא זכרתי,
                          לא ראיתי - ניסיתי,
                          שכחתי להתפלל ולהודות,
                          לקב"ה קל ההודאות.

                          על תבקש מאלוקים חיים קלים-
                          בקש להתמודד עם הקשיים

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          7
                          • יעל ק.י מנותק
                            יעל ק.י מנותק
                            יעל ק.
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1046

                            נותנת לי:

                            לוחמת צדק
                            שוברת חומות
                            רק כדי לראות את הסדק
                            ממנו נשפכים האורות
                            שמסנוורים את השקט תדיר
                            באלפי ניצוצות וותק 
                            שמלהטטים בחושך
                            בלחישות אש ומנגינות נוגות

                            שוחרת חופש
                            רק כדי לטעום 
                            להרגיש את התענוג
                            שבעמוק לנשום
                            שבלשבור את השגרה
                            של מי התהום
                            של לרקוע רגליים 
                            על העלטה וגהינום

                            סוגדת לשלווה
                            זו שמקדשת חלומות
                            של אהבה 
                            עושה מאמצים
                            של טיהור אשמה
                            להוכיח לעצמי 
                            שמגיע לי ואני ראויה

                            ונוטעת תקווה
                            בלב פועם בשאגות פחד
                            נותנת לאמון לזרות בי
                            גם קווצה של נחת

                            מסכימה לרצון להשיב
                            ולאמת לחבק חזק
                            נותנת לתת לי
                            מה שרציתי תמיד
                            ושהשטן קטל ושתק---


                            יעל#

                            יש דלת, ויש חלון,
                            ויש חור גדול שאין לו שם,
                            ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            11
                            • שירליש מנותק
                              שירליש מנותק
                              שירלי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1047

                              היא יושבת על החוף
                              מתבוננת לה בנוף
                              הגלים למולה מתנפצים
                              וחם, אבל קר לה מבפנים

                              היא חושבת על עצמה
                              מחפשת נחמה
                              מרגישה כ"כ לבד
                              לא חשובה לאף אחד

                              ואני רוצה לומר לה- תתחזקי ילדה
                              התקווה עוד לא אבדה
                              תביני שאת גיבורה
                              לד' את כ"כ יקרה

                              את גיבורה בכך שאת לוחמת
                              לא מוותרת, תמיד חולמת
                              את מלאה בטוב
                              תתחילי עליו לחשוב

                              את גיבורה בעצם היותך
                              על שמצאת את דרכך
                              אל תתני לרגעי דכדוך לנצח
                              תרגיעי את הלב הצורח

                              תזכרי יש בך אוצר
                              חשבי לשם מה הוא נוצר
                              תראי שיש תכלית וסיבה
                              ויום יבוא ותחושי את האהבה

                              כי את גיבורה...

                              הדבר היחיד בעולם שיותר כיף מלקום בבוקר מוקדם ולצפות בזריחה
                              זה - להמשיך לישון...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              12
                              • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                מוזיקה זה הדיבור
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1048
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                  מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                  מוזיקה זה הדיבור
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1049
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                    חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                    חסידייה אוטנטית
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                                    #1050

                                    זה נכון שאני מתבגר
                                    ולילות ארוכים שאני ער,
                                    זה נכון שאני מתבגר
                                    וגם אני כמוכם מקווה שזה יחלוף מהר

                                    זה נכון שקצת הטשטשה לי הראות
                                    אבל זה לא אומר שזנחתי את המהות
                                    זה נכון שאני מפגין עצמאות
                                    ולעיתים קרובות נרשמת העדרות

                                    זה שאני בורח לעיתים קרובות
                                    כי אני פשוט לא מצליח להכיל ת'אכזבות
                                    אני רואה את העיניים שלכם כואבות
                                    ואילו שלי פי שניים מתרטבות

                                    אבל אל תשכחו שאני רק תושב חדש
                                    אז אל תכריזו עליי כל כך מהר נואש
                                    אני אוהב אתכם הכי בעולם
                                    אבל גם לא חרש לביקורות של כולם
                                    אני מאוד משתדל לעשות רצון השם
                                    אבל רק צריך קצת ת'אמון שלכם---

                                    זה מכתב שכתבתי להורים שלי למרות שהם בחיים לא יראו את זה

                                    עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                    מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    19
                                    • נשרנ מנותק
                                      נשרנ מנותק
                                      נשר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי נשר
                                      #1051

                                      איחורים| לבחורים שבינינו...
                                      הוא רץ מהר
                                      טרוף נשימה,
                                      את זיעתו ניגר
                                      במטלית לחה.

                                      הן גם כבר אתמול - לתפילת השחר -
                                      את הרגעים זכר,
                                      כשלא הגיע בזמן,
                                      הראש ישיבה - מתחת לשפמו רטן.

                                      לא נעים להגיע ל"ובא לציון - אשרי",
                                      הרהר הוא בבושה,
                                      טוב שהוא כבר אחרי -
                                      ניחם עצמו בתקווה.

                                      הנה- בשערי הישיבה הוא נכנס,
                                      לאַחֶר - כבר נמאס.
                                      את ההרגשה הטובה - שהיום קם הוא מוקדם,
                                      לא ישכח לעולם.

                                      על תבקש מאלוקים חיים קלים-
                                      בקש להתמודד עם הקשיים

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      4
                                      • LOVE MEL מנותק
                                        LOVE MEL מנותק
                                        LOVE ME
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי LOVE ME
                                        #1052

                                        אני מיוחד יותר מכל אחד

                                        יום אחד שישבתי לי לבד,
                                        ולא היה לידי אף אחד.
                                        ובלב לי התחילו לעלות,
                                        מלא מחשבות לא טובות.

                                        וחשבתי שאני ממש לא אהוב,
                                        והרגשתי שאני ממש כאוב .
                                        ולא מוצא את עצמו בעולם ,
                                        ומרגיש עם כל צעד זה לחצות ים.

                                        אז פתאום כח חדש אליי נשלח ,
                                        ומרץ נעורים בי נזרק ומה שהיה נשכח.
                                        ומתחיל מחדש לראות ת'עולם ,
                                        וגם כשאני נופל אני תמיד קם ....

                                        זה מה שיוצא שלא מצליחים שומדבר ומשמיים כח פתאום נשלח

                                        שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        6
                                        • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                          חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                          חסידייה אוטנטית
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
                                          #1053

                                          תן לי לזכור-

                                          תודה על הפנים המחייכות
                                          על קרניים מלטפות
                                          על זוג ידיים אוהבות
                                          על כל הטובות

                                          פזמון
                                          תן לי לזכור את הרגע
                                          גם כשאתה מציף בחבלה או נגע
                                          תמיד תראה לי שאתה נוגע
                                          תמיד תיהיה לי אי של רוגע

                                          לזכור שלא כל החיים
                                          הם חתיכת עצבים
                                          שלרוב הם יפים
                                          תן לי לזכור גם ברגעים קצת מעייפים

                                          פזמון
                                          תן לי לזכור את הרגע
                                          גם כשאתה מציף בחבלה או נגע
                                          תמיד תראה לי שאתה נוגע
                                          תמיד תיהיה לי אי של רוגע

                                          כי אתה האבא הכי טוב!
                                          גם בעת צרה ומכאוב
                                          תן לי לזכור שאתה תמיד כאן קרוב

                                          פזמון...

                                          את השיר הזה כתבתי היום שחזרתי מהסמינר קצת מצוברחת ובאוטובוס ישב מולי תינוק מתוק בערך בן שנה שלא הפסיק לחייך אליי ולא יכלתי שלא לחייך אליו חזרה ולנשק אותו באוויר והמצב רוח שלי נסק וכתבתי את זה כדיי לזכור שאם אני אגיע הבייתה והילדים יוהו עצבנים או הבית מבולגן אני אזכור איזה מלאך ה'שלח לי! 😊

                                          עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                          מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          7

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול