דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.7k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מישהי מיוחדתמ מנותק
    מישהי מיוחדתמ מנותק
    מישהי מיוחדת
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1547

    תנו לי השראה
    אבל לא דיכאונית
    העולם כל כך נפלא
    ואני אפרורית

    לא מוצאת את עצמי
    בין כל האורות
    חנוכה זה החג שלי
    עד הדיכאונות

    תנו לי קצת שקט
    בין כל הרעשים
    תנו לי ללכת
    להתבודד עם אלוקים

    לא מוצאת את עצמי
    בין כל האנשים
    חנוכה זה החג שלי
    אבל כולם מפריעים

    תנו לי קצת מקום
    בתוך הלבבות
    תנו שמחה עד המרום
    בלי שום גבולות

    לא מוצאת את עצמי
    בתוך הבדידות
    מחפשת את הצל שלי
    מחוץ לשפיות

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    13
    • משורר מבולבלמ מנותק
      משורר מבולבלמ מנותק
      משורר מבולבל
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
      #1548

      אחרי 603 ימים שעברו, כולם כבר שכחו חוץ מ-
      43 משפחות שחיות כל שניה את השכול,
      ועוד עשרות רבות (אם לא מאות) של אנשים שאף אחד לא חולם מה הם עוברים.
      אז כן, אסון מירון לא הלך לשום מקום,
      אנשים עדין מתמודדים עם זכרונות, חרדות וטראומה נוראית.
      מוקדש למתמודדים באהבה

      אֲנִי מַבְטִיחַ בְּהֵן צִדְקִי
      לֹא יָדַעְתִּי מֵאֵיפֹה זֶה יִפּוֹל עָלַי
      וְיָשַׁבְתִּי בְּחֶרְדַּת מָוֶת
      וְחִכִּיתִי
      וְנִדְרַכְתִּי עַד הַקָּצֶה
      וְהִשְׁלַמְתִּי
      וְלֹא הִסְכַּמְתִּי לְהַשְׁלִים
      עִם הָעֻבְדָּה
      שֶׁהִיא תּוֹפִיעַ פִּתְאוֹם שׁוּב
      וְתַשְׁמִיד בִּי כָּל חֶלְקָה טוֹבָה

      אַבָל בַּסוֹף הִיא בָּאָה
      הַחַרָדָה
      וְהִפְתִּיעָה אַפִלּוּ אֶת הַחֵלֶק הַפֵּסִימִי שֶׁהָיָה בִּי
      וְזָרְעָה הֶרֶס וְחֻרְבָּן
      (כִּמְעַט) כְּמוֹ שֶׁקָּרָה בִּזְמַן
      שֶׁפָּחַדְתִּי מִמֶּנָּה

      כשאנשים קטנים עושים צל גדול
      סימן שהשמש שוקעת!
      ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      18
      • מיכל fמ מנותק
        מיכל fמ מנותק
        מיכל f
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1549
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        11
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1550

          הכתיבה שלי
          מעניקה לי את הלב
          הרגש שבי
          מתחיל לאט להדהד

          כמות השירים
          לא מעידה על תכנם
          האיכות שבמילים
          מעידה על מה בתוכם

          הלב שלי משנה
          את תוכן השיר
          הרגש שבי עולה
          לפעמים אותו מפשיר

          הכתיבה לפעמים
          מעידה על הנשמה
          אבל יש פעמים
          שצריך קצת הפסקה...

          טוהר

          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          11
          • Music breathesM מנותק
            Music breathesM מנותק
            Music breathes
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1551

            אוקיי, אז לפני שחנוכה הולך ממנו עד לשנה הבאה
            אני מעלה פה שיר באווירת חנוכה
            וואי התגעגעתי לכתוב פה...

            מי שזוכר את @אסתר.ה -אז חזרתי בשם אחר...😙

            בזמן הזה
            #הם פורצים ופורצים
            לרגע לא מפסיקים
            הם ממשיכים וממשיכים
            לרגע לא עוצרים.
            במה חשקה נפשכם
            ותקבלו לידכם
            כל מה שירצה ליבכם
            תעלו לעצמכם,
            וכבר לא משנה
            כמה שמנים מתחוללים
            הכל מישנה
            המקור הולך למחוזות רחוקים...

            #ובעולם כזה
            עם קטן מחפש
            כד אחד טהור
            שיהא מפלט ואור
            מול מלחמות
            שיעשה תשועות.

            #ובזמן הזה
            עם קטן מבקש
            נר אחד דולק
            שיהא כח,- חוזק
            לקרב הישועה
            כי-
            ארכה לנו השעה.
            ...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            10
            • מישהי מיוחדתמ מנותק
              מישהי מיוחדתמ מנותק
              מישהי מיוחדת
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
              #1552

              מושלת
              היצר בפח
              נאחזת
              במעקה מלוכלך

              נופלת
              קשה לי כל כך
              צוחקת
              על עתיד מופרך

              וכמה נח לי
              לספר שזה נגמר
              כמה בא לי
              לדעת שכבר מותר
              לי לאחוז
              בקרני המזבח
              לי לארוז
              עוד חג רותח

              כופרת
              לא מכירה בקושי
              אוכלת
              אותו נא כמו סושי

              שומרת
              על הלב שלא יפול
              שותקת
              עוד לא יודעת הכל

              וכמה נח לי
              לספר שזה נגמר
              כמה בא לי
              לדעת שכבר מותר
              לי לאחוז
              בקרני המזבח
              לי לארוז
              עוד חג רותח

              מוחלת
              מותר לי לשאול
              פועלת
              מותר לי גם לגדול

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • צופיה ג.צ מנותק
                צופיה ג.צ מנותק
                צופיה ג.
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1553

                שמונה ימים יש בחנוכה ובכל יום ישבתי וכתבתי בית על מה שאני רואה בתוך הנרות.

                אש בעניים בוערות
                שרוצות לספר סיפור
                אש של אינספור שאלות
                שמחכות לקבל אישור

                אש שמכילה ים גוונים
                אותם לא ניתן לראות
                אש שצועקת מבפנים
                עמוק בין כל השמיכות

                אש שמתחברת למנגינה
                תו ועוד תו יוצרים שיר
                אש ששולחת נחמה
                לתוך הלב בקו ישיר

                אש שמסדרת את הראש
                מהמחשבות והתסכולים
                אש שנותנת מקום לנפוש
                בין הנסיונות והייסורים

                אש של הודיה לאלוקים
                על אותן הלהבות
                אש של שפע ניסים
                שלנו ניתן לחיות

                אש של הבנה פנימית
                על העולם והחיים
                אש של הכרה עצמית
                בכולם, בי ובאחרים

                אש של אושר ושמחה
                על היום הקודם שחלף
                אש של ניסיון ותהיה
                על העבר ששתף

                אש של חזרה לשיגרה
                אחרי שמונת הימים
                אש של כוח ועוצמה
                לעבר הימים הבאים.
                צופיה.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                11
                • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                  לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                  לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                  #1554

                  וְאֵיפֹה הָאֵשׁ
                  שֶׁשָּׂרְפָה לִי תלב
                  שֶׁהַשֵּׂכֶל אוֹמֵר נוֹאָשׁ
                  הִיא לֹא הָלְכָה לְהִשְׁתַּלֵּב

                  רַק בָּאָה וְשָׂרְפָה
                  כָּל חֶלְקָהּ טוֹבָה
                  וְאֵיפֹה הַסְּלִיחָה
                  אֲפִלּוּ לֹא מְצַפָּה
                  לֹא שָׁוֶה תְּ'אַכְזְבָהּ

                  הַלֵּב שֶׁלִּי מְנֻפָּץ
                  הָרְסִיסִים שֶׁלּוֹ זְרוּקִים
                  אֲבָל תָּמִיד נִשְׁאַר
                  אַפְשְׁהוּא שְׁבָרִים
                  שֶׁמּוּכָנִים לְהַשְׁלִים

                  אֲבָל הַגַּב שֶׁלִּי
                  נִשְׁבַּר מִלְּהִתְכּוֹפֵף
                  רק כי כבר נמאס
                  לְהִסְתַּכֵּל עַל מָה שֶׁיֵּשׁ

                  #אילה#

                  אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • TALYT מנותק
                    TALYT מנותק
                    TALY
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                    #1555

                    משברים קטנים😏

                    הכנפיים מרוטות
                    והראש כואב
                    האמרות הם כה פשוטות 
                    והלב חושב

                    הסביבה לי מטושטשת
                    לא בתלם, מתעקם
                    את התקוות כבר נוטשת
                    שוב אני לא, רק הם

                    ההתנפצות הייתה כואבת
                    כי הכל היה ורוד
                    מאיפה כח אהיה שואבת
                    רוצה כמו פעם, עוד

                    בפנים עמוק יודעת
                    זה עניין של זמן וסבלנות
                    לקפיצת הדרך משוועת
                    או להתעורר מהחלום, בכנות.

                    המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                    11
                    • TALYT TALY

                      משברים קטנים😏

                      הכנפיים מרוטות
                      והראש כואב
                      האמרות הם כה פשוטות 
                      והלב חושב

                      הסביבה לי מטושטשת
                      לא בתלם, מתעקם
                      את התקוות כבר נוטשת
                      שוב אני לא, רק הם

                      ההתנפצות הייתה כואבת
                      כי הכל היה ורוד
                      מאיפה כח אהיה שואבת
                      רוצה כמו פעם, עוד

                      בפנים עמוק יודעת
                      זה עניין של זמן וסבלנות
                      לקפיצת הדרך משוועת
                      או להתעורר מהחלום, בכנות.

                      המחבל המחופשה מנותק
                      המחבל המחופשה מנותק
                      המחבל המחופש
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                      #1556

                      חזרה לשיגרה

                      חוזרים לשיגרה
                      לחיים בלי מנוחה
                      בלי הפסקה
                      בלי נשימה.

                      ולא אוחזים
                      שכל היום רצים
                      אחרי דברים
                      יום יומיים
                      בלי הסתכלות
                      על הדברים הקטנים.

                      לפעמיים הדברים הקטנים
                      זה בעצם לעצור תמרוץ
                      לנשום עמוק
                      לקחת הפסקה
                      לצאת לחופשה

                      כי בלי הפסקה
                      השיגרה לא שווה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • מיכל fמ מנותק
                        מיכל fמ מנותק
                        מיכל f
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1557
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        10
                        • LOVE MEL מנותק
                          LOVE MEL מנותק
                          LOVE ME
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1558

                          איך פתאום הלכת,
                          הרי לי הרבה כח תמיד נתת.
                          בהיותך, דמותך,
                          ובעצם מילותיך, דבורך.

                          הלכת מבלי להודיע,
                          ואני, שגדלתי על ידע.
                          ותמיד אמרתי אולי יהיה יום,
                          והיום הלכתי לי פתאום.

                          אותך רציתי לפגוש,
                          לדבר ולשוחח מבלי לחשוש.
                          עליך התפללתי ששמעתי על חולייך,
                          וכמעט באתי עד אלייך.

                          עכשיו אני רוצה רק לבקש,
                          עם תוכלי בעדי למעלה להתעקש.
                          הלוואי שנפגש עוד באותו היום,
                          שקרב ובא ולספר על אותו החלום.

                          נכתב בהלם מפטירתה של הרבנית שולמית אזרחי
                          אשת חבר לראש הישיבה ר' ברוך מרדכי אזרחי שליט"א
                          יהיו הדברים לעילוי נשמתה

                          שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          12
                          • מישהי מיוחדתמ מנותק
                            מישהי מיוחדתמ מנותק
                            מישהי מיוחדת
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1559

                            אני מניחה את החבל
                            נותנת לי להתקפל
                            אני מזניחה את השכל
                            נותנת ללב להתבלבל
                            הולכת אחרי ההבל
                            אחרי היצר המחבל
                            נופלת מהכבל
                            הישר אל מדבר עצל

                            לא אכפת לי
                            לסבול
                            כן בחרתי
                            ליפול
                            אל תגידו לי
                            לגדול
                            לא מגיע לי
                            לצהול

                            דווקא חשבתי שעליתי
                            אבל בכלל לא תקדמתי
                            אז גיליתי
                            שמאסתי
                            ובחרתי
                            ליפול שוב
                            אל הביוב

                            סורי על הדימויים
                            אני רעה קצת לפעמים
                            ועכשיו זה מכוון מול עצמי
                            כי אני הורסת אותי
                            ולא אכפת לי להתרסק
                            התחתית כל כך קרובה
                            אני בטוח לא אתפרק
                            כי אני כבר רגילה

                            המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                            7
                            • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

                              אני מניחה את החבל
                              נותנת לי להתקפל
                              אני מזניחה את השכל
                              נותנת ללב להתבלבל
                              הולכת אחרי ההבל
                              אחרי היצר המחבל
                              נופלת מהכבל
                              הישר אל מדבר עצל

                              לא אכפת לי
                              לסבול
                              כן בחרתי
                              ליפול
                              אל תגידו לי
                              לגדול
                              לא מגיע לי
                              לצהול

                              דווקא חשבתי שעליתי
                              אבל בכלל לא תקדמתי
                              אז גיליתי
                              שמאסתי
                              ובחרתי
                              ליפול שוב
                              אל הביוב

                              סורי על הדימויים
                              אני רעה קצת לפעמים
                              ועכשיו זה מכוון מול עצמי
                              כי אני הורסת אותי
                              ולא אכפת לי להתרסק
                              התחתית כל כך קרובה
                              אני בטוח לא אתפרק
                              כי אני כבר רגילה

                              המחבל המחופשה מנותק
                              המחבל המחופשה מנותק
                              המחבל המחופש
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                              #1560
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • טותייייט מנותק
                                טותייייט מנותק
                                טותיייי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1561

                                כבוד זה לא רק גדולה
                                כבוד זה להגיע לדרגה
                                שאחד את השני מכבדים
                                לא רק במעשים ודיבורים

                                כבוד אחד לשני זו מעלה
                                שאפשר לנהל שיחה
                                בלי משחקי כבוד וגאווה
                                כל אחד לא משנה מהו ומה

                                כבוד אחד עם השני זה רגש
                                שלכל יהודי צריך להיות ברור
                                שאת הכבוד הזה לא צריך לבקש
                                זה יהיה מול עיניו כמו תמרור

                                המושג של כבוד בין השני
                                לא מדבר רק על עצמי
                                כי כשאת השני מכבדים
                                אנחנו בשנייה נהיים יותר חשובים

                                טוהר

                                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                  מישהי מיוחדתמ מנותק
                                  מישהי מיוחדת
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1562
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • orlyO מנותק
                                    orlyO מנותק
                                    orly
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי orly
                                    #1563

                                    פַּסִּים שֶׁל זָהָב/ #ORLY#
                                    צַלֶּקֶת
                                    עַל יַד
                                    תּוֹכִיחַ⁠
                                    נִצָּחוֹן.

                                    צַלֶּקֶת
                                    עַל לֵב
                                    תְּסַפֵּר
                                    עַל שִׁבְרוֹן.

                                    וְצַלֶּקֶת
                                    תָּמִיד
                                    תִּכְאַב
                                    עוֹד יוֹתֵר.

                                    וְצַלֶּקֶת
                                    בַּסּוֹף
                                    תִּתְמַלֵּא
                                    בְּזָהָב. שֶׁחוֹדֵר.

                                    כשכתבתי את הבית הסופי. עמד לנגד עיני משפט שפגשתי פעם.
                                    שיום אחד הצלקות יראו בתור הדבר הכי יפה שבי. ובכל אחד ואחד.
                                    כי הצלקות בסופו של דבר. זה הדבר הכי יפה שבנו.
                                    כי זה מוכיח שנפלנו. והתגברנו על זה.
                                    והיום אנחנו חזקים למרות כל הנפילות שבנו.
                                    ובעצם... דווקא בזכותם.
                                    ושיום אחד הצלקות האלו יהיו מקום. להתמלאות. בזהב.
                                    אז.. תיהיו חזקים אנשים!🙏
                                    גם המכות. יהיו צלקות. והצלקות.
                                    זה הדבר הכי יפה שקיים בכם!
                                    זה רק מראה כמה גיבורים אתם. כמה גיבורים הייתם!✨

                                    ס יונתן פי 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    15
                                    • orlyO orly

                                      פַּסִּים שֶׁל זָהָב/ #ORLY#
                                      צַלֶּקֶת
                                      עַל יַד
                                      תּוֹכִיחַ⁠
                                      נִצָּחוֹן.

                                      צַלֶּקֶת
                                      עַל לֵב
                                      תְּסַפֵּר
                                      עַל שִׁבְרוֹן.

                                      וְצַלֶּקֶת
                                      תָּמִיד
                                      תִּכְאַב
                                      עוֹד יוֹתֵר.

                                      וְצַלֶּקֶת
                                      בַּסּוֹף
                                      תִּתְמַלֵּא
                                      בְּזָהָב. שֶׁחוֹדֵר.

                                      כשכתבתי את הבית הסופי. עמד לנגד עיני משפט שפגשתי פעם.
                                      שיום אחד הצלקות יראו בתור הדבר הכי יפה שבי. ובכל אחד ואחד.
                                      כי הצלקות בסופו של דבר. זה הדבר הכי יפה שבנו.
                                      כי זה מוכיח שנפלנו. והתגברנו על זה.
                                      והיום אנחנו חזקים למרות כל הנפילות שבנו.
                                      ובעצם... דווקא בזכותם.
                                      ושיום אחד הצלקות האלו יהיו מקום. להתמלאות. בזהב.
                                      אז.. תיהיו חזקים אנשים!🙏
                                      גם המכות. יהיו צלקות. והצלקות.
                                      זה הדבר הכי יפה שקיים בכם!
                                      זה רק מראה כמה גיבורים אתם. כמה גיבורים הייתם!✨

                                      ס מנותק
                                      ס מנותק
                                      סודי 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1564
                                      פוסט זה נמחק!
                                      המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ס סודי 0

                                        פוסט זה נמחק!

                                        המחבל המחופשה מנותק
                                        המחבל המחופשה מנותק
                                        המחבל המחופש
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1565
                                        פוסט זה נמחק!
                                        ס תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                                          פוסט זה נמחק!

                                          ס מנותק
                                          ס מנותק
                                          סודי 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1566
                                          פוסט זה נמחק!
                                          המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול